Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cena VW Up! bude na českém trhu začínat jedničkou

Během pátku jsme vyzkoušeli nejmenší Volkswagen v ulicích Říma a zjistili několik nových podrobností o plánech pro český trh.
Zpět na článek
21. 10. 2011 20:20
21. 10. 2011 20:45
21. 10. 2011 20:56
21. 10. 2011 21:05
21. 10. 2011 21:23
21. 10. 2011 21:30
21. 10. 2011 21:33
21. 10. 2011 21:56
21. 10. 2011 21:33
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2011 21:39
21. 10. 2011 21:44
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2011 22:17
21. 10. 2011 22:23
neregistrovaný "RayBan"
22. 10. 2011 09:09
21. 10. 2011 21:26
21. 10. 2011 21:48
21. 10. 2011 21:52
21. 10. 2011 22:11
22. 10. 2011 13:09
22. 10. 2011 15:04
22. 10. 2011 19:05
22. 10. 2011 21:41
22. 10. 2011 00:48
22. 10. 2011 15:07
22. 10. 2011 17:23
22. 10. 2011 22:08
Avatar - kopamt
21. 10. 2011 19:43
Tak 1čkou...a s DPH...
alebo bez? :-|
Rozbalit vlákno
8
21. 10. 2011 19:49
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
Bez DPH a za priplatek 25000 si muzes dokoupit i volant a sedacku spolujezdce :-)
21. 10. 2011 20:04
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
Bez DPH a při použití "výhodného" úvěru ;-)
Ono je to stejně jedno, miniauta se v ČR nás skoro neprodávají a od Volkswagenu už vůbec ne, viz Lupo a Fox.
Avatar - Bristol
21. 10. 2011 20:37
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
tak nějak no...za očesanej tak 190 tisíc...takže real někde kolem 220
docela by mě zajímalo kde začne teda ta škodárna...někde kolem 170-180?? to by mohlo bejt docela v poho...
21. 10. 2011 20:58
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
Škoda si nemůže dovolit stejný marketingový tah jako Volkswagen, který vyřadit tříválcové Pola z nabídky v ČR. Tipuju 189990 za holátko.
Avatar - Bristol
21. 10. 2011 21:05
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
tak v tom případě budou muset trochu podražit fábuli...aby se to vůbec prodávalo...
21. 10. 2011 21:15
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
Hlavní část prodejů pro ty auta bude západ a jih Evropy. Dělat nějaké marketingové manévry v ČR se Škodovce nevyplatí.
Avatar - abacus
22. 10. 2011 10:26
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
Pozri na cenníky Kia.
To asi budú musieť podražiť i to nové Rio ... aby sa vôbec predávalo... :-)
Prvú použiteľnú verziu u 3dv. Picanta považujem model Exlusiv (okrem bagov požiadavka klímy, centrál, el. okná, kožený volant + radiaca páka) za 239 980 Kč. [odkaz]
Také Rio v akcii je na tej istej cene. [odkaz]
Avatar - white label
21. 10. 2011 23:26
Re: Tak 1čkou...a s DPH...
Tak hlavně se u nás tradičně velmi špatně prodávají verze (včetně ojetin) bez druhého páru dveří (viz Lupo a Fox).
21. 10. 2011 20:20
Ale chlapci...
Nekopejte kolem sebe nožičkama... :-!

Cena začne na 199 990,- Kč za základ včetně daně. A to je celý.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
21. 10. 2011 20:35
Re: Ale chlapci...
takže za cenu fabie se stejně odranou výbavou :yes: taky vytáhnou z fabky HTP a navalí na ní cenu čtvrt mega?? >:D >:D kdo pak bude to fabku používat??
21. 10. 2011 20:39
Re: Ale chlapci...
A nebude to vela? :-)
21. 10. 2011 20:45
hmotnost
No teď koukám na tu hmotnost 854 kilo. To potom bude s tím 55 kW motorem asi slušně lítat. Rozhodně to bude výrazně živější než fabka z HTP
Rozbalit vlákno
20
21. 10. 2011 20:56
Re: hmotnost
Ak oželieš miesto vzadu (poplatné veľkosti auta), výškové nastavenie bezpečnostného pásu, nevadí ti plech v interiéri a postačia 3 dvere, tak nech sa páči...
21. 10. 2011 21:05
Re: hmotnost
Bude záležet na převodech. Jestli tam dají "módní" dlouhé převody kvůli snížení normované spotřeby, tak to moc lítat nebude.
21. 10. 2011 21:23
Re: hmotnost
Já nevím co máte všichni proti dlouhejm převodům. Já jsem rád, že mám v autě dlouhý převody. Naopak pokud by byly ještě delší zejména 4-5 vůbec bych se nezlobil. Taková stará fabka 1,4 16V měla taky dlouhý převody a jak se s tím krásně jezdilo, který takhle slabý auto dělá na trojku skoro 150 :-)
21. 10. 2011 21:30
Re: hmotnost
Lenže na dlhé prevody treba aj pružný motor, a to tie dnešné atmosféry zrovna nie sú, emisné predpisy ich dusia...
21. 10. 2011 21:33
Re: hmotnost
To je sice už trošku old school atmosféra co o ní píšu, ale byla pružná dostatečně. Krásně se s tím předjíždělo. A právě díky dlouhým převodům to umělo po dálnici letět i 200.
21. 10. 2011 21:56
Re: hmotnost
Otec kedysi jazdil s Žukom - benzín 1,7 - žiadny bombastický výkon to nemalo, ale vystačil s tromi kvaltami... :-) A vpohodičke...
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2011 21:33
Re: hmotnost
A to ještě nevíš, že ten slabý 1,2 HTP na pětku plynule zrychluje z městské rychlosti až na 150 km/hod ...
21. 10. 2011 21:39
Re: hmotnost
To jo ale za půl hodiny a co to s tím má společnýho?
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2011 21:44
Re: hmotnost
To byla ironie ... dlouhé převody jsem měl v novém Bravo 1,4 a to bylo nejhorší moje auto za poslední roky co se týká jízdní dynamiky, jinak ale šmrncovní.
21. 10. 2011 22:17
Re: hmotnost
A to má Bravo alespoň standardně šestikvalt se všemi motory, o čemž si mnozí jiní mohou nechat jen zdát.
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2011 22:23
Re: hmotnost
Bohužel, jelo to bídně i proto, že už tam byl šestikvalt.
22. 10. 2011 09:09
Re: hmotnost
Dlouhé převody si může dovolit jen dostatečně silný motor, u slabého motoru "dusí" dynamiku a leckdy se pak stává, že na dálnici na čtyřku dokáží jet rychleji než na pětku.
Třeba takové Fabky HTP dokážou v nižších rychlostech díky krátkým převodům zamaskovat nedostatečný výkon motoru.
21. 10. 2011 21:26
Re: hmotnost
To auto je stejně pro dva lidi, takže pokud si ho někdo koupí místo vzadu ho zajímat nebude. Výškový nastavení bezpečnostního pásu mě fakt nezajímá. Plech v interiéru by mi trošku vadil. Neříkám, že si to poletím koupit, jen konstatuju, že to bude asi docela živý autíčko. Oproti fabce to má dolu čtvrt tuny a to bude ukrutně znát.
21. 10. 2011 21:48
Re: hmotnost
Tak výškové nastavenie pásu ma zaujíma. Hlavne v škodovkách si ho dávam nižšie - sedadlá majú dosť pritlačené ku dverám a pás v hornej polohe ma zvykne rezať do krku...čiže pre mňa dosť potrebná vec.
Plech v interiéri je jasný - pocitovo nič moc a prakticky tiež nie.
Pre dvoch do mesta ako-tak O.K., ale to je jediný účel, čo stojí za úvahu. Na dovolenku by som to nechcel ani single.
21. 10. 2011 21:52
Re: hmotnost
No jo, ale s tímhle přeci nikdo nebude jezdit na dovolenou. Tohle auto si dovedu představit třeba jako fleetový auto pro jednoho obchoďáka. Ne pro rodinu do chorvatska.
21. 10. 2011 22:11
Re: hmotnost
Fleet pre obchodníka? Nemáš horúčku, kámo? Iba ak pre poštára...
A nehovoril som o vození rodiny Chorvátska, spomenul som dovolenku single.
22. 10. 2011 13:09
Re: hmotnost
Proč bych měl mít horečku? Např. obchoďáci Pepsi jezdí v Corsách. Dovedu si představit, že budou jezdit v goučku. Nevím kolik lidí jezdí na dovolenou sami, ale na to se to auto asi hodit nebude.
22. 10. 2011 15:04
Re: hmotnost
Obchodaci z Pepsi maju dufam vkus a rozum! Corsa vs UP/Go...to je na horucku :-)
22. 10. 2011 19:05
Re: hmotnost
Nepletieš si náhodou pojmy a dojmy? Corsa je o triedu hore, a je to na rozdiel od tohto plecháčika auto. Popravde akéhokoľvek radového predajcu som v ničom menšom ako je Fabia nevidel. Zámerne píšem "predajca", flek s názvom "obchodný zástupca" už obnáša autá ako Octavia. Mini od VW Group ešte tak na rozvoz pizze...
22. 10. 2011 21:41
Re: hmotnost
No uvidíme. Firmy šetřej. Myslím, že nemálo z nich nakoupí tady ty pidivozítka jako služebáky pro takovýhle obchoďácký košťata. Bude to levnější než Fábie a svoji službu to udělá.
22. 10. 2011 00:48
Nechápu
Proč když se nějaký časopis, web nebo tv pořad chlubí že byli testovat novinku někde v zahraničí v tomto případě v Římě tak proboha proč nenafotí reálné snímky místo těch PR fotek. Já z toho mám pak dojem že nikdo nevystrčil nohy z baráku a jen to někde opsal.... Bulvární titulek o senzaci že cena bude začínat jedničkou mě v tom jen utvrzuje. Může to někdo z redakce osvětlit?
Rozbalit vlákno
4
22. 10. 2011 15:07
Re: Nechápu
Skoda/VW nechcu odlakat asi zakaznikov tvrdou skotocnostou :-)
22. 10. 2011 20:12
Re: Re:
Vrkuboyi, mám pocit, že nám trochu křivdíte.

Kdykoliv se vydáme někam za novým autem, snažíme se vyfotit vlastní snímky. Ne vždy to počasí, časový harmonogram nebo samotné místo dovoluje, ale články v sekci [odkaz] myslím potvrzují, že na auto.cz zveřejňujeme vlastní fotografie téměř vždy.

Bude to i případ Volkswagenu Up! Naše snímky si necháváme až do většího článku - s jízdními dojmy - který zveřejníme v nejbližších dnech. Úpravy našich fotek jsou mj. náročnější než příprava fotogalerie z dokonalých snímků od automobilek.

Tento článek je aktualitou s oficiálními informacemi. Nic bulvárního zde nevidím.

Jaké jiné informace vám po zveřejnění 12 článků o Upu (viz [odkaz] ) ještě chybí? Upřesnění termínu příchodu na český trh, zdůvodnění zpoždění a alespoň náznak ceny od představitelů VW osobně považuji za nové informace, se kterými jsme nechtěli čekat do hlavního článku o Upu a proto se zde objevily v pátekv 19:00.
22. 10. 2011 22:08
Re: Re:
Předem díky za odpověď toho si vážím. Nemělo to vyznít jako křivda, jen obecné konstatovní faktu, že je častým jevem to, že po zaznění věty typu testovali jsme třeba ve Španělsku se na obrazovkách objeví PR videa a snímky. Z informací o UP!-u zde nic nechybí a vše bylo řečeno a právě z toho důvodu jsem čekal něco nového... například reálné snímky. Ceny na německém trhu již zde jsou a proto se celý tento článek dal shrnout na jednu větu která je v nadpisu článku "Cena VW Up! bude na českém trhu začínat jedničkou".
A ještě trochu zpět v čase. Byl zde duel UP! vs Citigo. Mrzí mě, že se chvilku nepočkalo na Mii. Chápu že srovnání tří aut už není duel, ale jistě by to bylo atraktivnější srovnání. Pokud se i další duely budou odehrávat ve dvojici tak bohužel nedojde ke přímé konfrontaci všech vozů a jako bonus v diskusi budou konspirační teorie, že je to snaha mít co nejvíce koncernovou trojici na titulní straně a že je to zaplacený. Tomu sice nevěřím ale zajimá mě jestli je toto porovnání v plánu a pokud ano v které rubrice? Co koupit? Designový "TRIel", test? Ještě jednou díky za reakci.
Avatar - Machýrek
22. 10. 2011 08:15
v cesku nesmysl
..nedokazi si predstavit zadny jiny duvod pro koupi neceho takoveho, nez ze mi zakazou jezdit do centra mesta cimkoli jinym, a to se nikdy nestane ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
22. 10. 2011 10:50
Re: v cesku nesmysl
Abyses jednoho krásného dne nedivil >:D
Další důvod třeba můžou být daně - i když to v naší zemi zatím taky nepředpokládám. Extrémní přelidněnost měst nám taky nehrozí, abychom se vrhli na miniauta jako Japonci. Ještě pár let bez nich asi vydržíme...
Avatar - white label
23. 10. 2011 00:22
Cena VW Up! bude na českém trhu začínat jedničkou
Opravdu bude cena Up!u začínat jedničkou? Tak to jsem zvědavý, kolik toho tady VW (za cenu přes jeden milion korun) prodá??? 8-s >:D
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2011 12:50
Re: Cena VW Up! bude na českém trhu začínat jedničkou
>:D >:D >:D >:D :yes: tak ten se povedl