Design
sa viacej paci polo alebo lepsie povedane tento novy yaris sa mi nepaci vobec :yes😒br />
stary a este aj ten prvy prastary yaris boli typicke svojim yarisovskym zjavom a mali sympaticky vzhlad ale toto nove neforemne cudo je dizajnovo navrat o 15 rokov dozadu a s menom yaris nema nic spolocne. Keby sa tot cudo volalo starlet alebo nejako inak tak by to cloveku este viacej sedelo ako nazov yaris. Rozhodne som si yaris predstavoval inak.
polo s riom su jasne najkrajsimi malymi autami, za nimi je fiesta a dalsi.... yaris je az na chvoste pre mna co sa tyka dizajnu
o technike nepochybujem avsak male auta sa kupuju dost aj na zaklade dizajnu ktory je v malej triede dolezitejsi ako v inych triedach kde auta az tak nemusia byt uletene preto predpokladam ze ziadny trhak z tohto yarisa nebude a do popredia sa dostane viac nove rio alebo aveo ktore su dizajnovo atraktivnejsie a za skvele ceny. V kvalite su rozdiely uz minimalne. Coskoro pride nove clio a p208 takze tento neforemny yaris to podla mna bude mat tazke, skoda ze casy stareho yarisu sa uz nevratia to auto bolo na tu dobu genialne a velmi sikovne co uz tento novy yaris mna osobne nicim nenadchyna. Nepotrebujem mat v aute pristup na facebook ani ziadne somariny takze u mna nula bodov tymto ma neohuria.
dizajnovo teda jasne vedie polo aj keby malo dieru v streche a na kapote skrabance
:yes:
stary a este aj ten prvy prastary yaris boli typicke svojim yarisovskym zjavom a mali sympaticky vzhlad ale toto nove neforemne cudo je dizajnovo navrat o 15 rokov dozadu a s menom yaris nema nic spolocne. Keby sa tot cudo volalo starlet alebo nejako inak tak by to cloveku este viacej sedelo ako nazov yaris. Rozhodne som si yaris predstavoval inak.
polo s riom su jasne najkrajsimi malymi autami, za nimi je fiesta a dalsi.... yaris je az na chvoste pre mna co sa tyka dizajnu
o technike nepochybujem avsak male auta sa kupuju dost aj na zaklade dizajnu ktory je v malej triede dolezitejsi ako v inych triedach kde auta az tak nemusia byt uletene preto predpokladam ze ziadny trhak z tohto yarisa nebude a do popredia sa dostane viac nove rio alebo aveo ktore su dizajnovo atraktivnejsie a za skvele ceny. V kvalite su rozdiely uz minimalne. Coskoro pride nove clio a p208 takze tento neforemny yaris to podla mna bude mat tazke, skoda ze casy stareho yarisu sa uz nevratia to auto bolo na tu dobu genialne a velmi sikovne co uz tento novy yaris mna osobne nicim nenadchyna. Nepotrebujem mat v aute pristup na facebook ani ziadne somariny takze u mna nula bodov tymto ma neohuria.
dizajnovo teda jasne vedie polo aj keby malo dieru v streche a na kapote skrabance
:yes:
Těžká volba, Polo je takový uhlazený pěkný jak exteriér tak interiér a Yaris přidal už trochu extravagance což se mi na exteriéru líbí.
Polo se mi líbí ale volkswagen je jedno a to samý od Pola snad až po Pasata.
Proto dam hlas Yarisu
:yes:
Polo se mi líbí ale volkswagen je jedno a to samý od Pola snad až po Pasata.
Proto dam hlas Yarisu
:yes:
Aspoň niekto voj názor trochu popíše. :yes:
Hlasoval som nakoniec tiež za Yaris. Vyhral u mňa interiérom, a tam predsa len človek strávi viac času ako kochaním sa dizajnom exteriéru.
Hlasoval som nakoniec tiež za Yaris. Vyhral u mňa interiérom, a tam predsa len človek strávi viac času ako kochaním sa dizajnom exteriéru.
Aha, takze se ti libi Polo, ale protoze VW dela (bla bla bla), tak das za DESIGN hlas Yarisu?!
>😁
>😁
Místní antiVW klasika, úspěch se neodpouští... >😒]
Ale no tak, načo ten sarkazmus. Nedokážeš prijať odlišný názor? Ty ma prekvapuješ..
Trochu nadhledu, neber to všechno tak vážně, doslova a hlavně obecně, ty ma prekvapuješ... 😉
Tohle jsou skutečně vážné věci, velká smůla a hrozná tragédie😒br /> [odkaz]
Tohle jsou skutečně vážné věci, velká smůla a hrozná tragédie😒br /> [odkaz]
Neznamená, že keď nedám smajlíka, tak som smrteľne vážny... 😉
Smrť je vždy tragédia, na druhú stranu, kto lezie do rizika, musí s tým v určitej miere počítať. Osobne za väčšiu tragédiu považujem smrť nevinných obetí, ktorí sa dostali do rizika bez vlastného úmyslu a pričinenia.
Smrť je vždy tragédia, na druhú stranu, kto lezie do rizika, musí s tým v určitej miere počítať. Osobne za väčšiu tragédiu považujem smrť nevinných obetí, ktorí sa dostali do rizika bez vlastného úmyslu a pričinenia.
Polo je hodně fotogenické, naživo to zdaleka není taková hitparáda. Toho Yarise jsem naživo ale neviděl, proto skutečně souboj fotek a tam Polo Yarise dokonale drtí. Takže Polo.
Toyota a desing nejdou prostě dohromady. Polo ma exterierem jasně navrch a to je na pultě 3 rokem. Interier Pola se mi sice nelibi je až moc nudny a některe detaily jako je volant a hlavně otřesna manualni řadici paka ho dokonce hyzdi ale oproti interieru Yarise ma pořad dost navrch.
V čom má navrch interiér Pola voči Yarisu? Mne príde ten japonský podstatne krajší a zaujímavejší - ak k tomu pripočítame aj priestor (Polo mi prišlo dosť stiesnené, v novom Yarise som nesedel, ale v druhej generácii občas jazdím), tak má Yaris navrch.
Pokud se budeme bavit o interieru, tak zde je situace celkem vyrovnaná, přesto bych dal nakonec hlas právě Polu... Ač je v něm znát ona designová nuda, která prostupuje snad celou modelovou řadu VW, tak zde mi to až tak moc nevadí... Své rozhodnutí bych shrnul do dvou bodů: 1) Interier Pola na mě působí o něco luxusněji... Je to vidět v detailech - kov tam, kde má Yaris stříbrný plast, provedení výdechů klimatizace, tlačítka navigace, ručičky ukazatelů rychlosti, otáček atd... Jsou to prkotiny, ale na celkovém výsledku jsou znát víc než by se na první pohled zdálo... 2) Druhý bod je čistě věcí mého vkusu - nikdy jsem totiž neměl rád horizontální uspořádání přístrojů a i zde je mi tak trochu proti srsti...
Proto právě Polo...
Proto právě Polo...
Rok a čtvrt jezdím v Polu a interiér mě stále baví. Na fotkách to tak nevyzní, ale naživo cítíte tu dokonalou krásu v jednoduchosti, čistých linií, použitých materiálech a preciznosti provedení. Jarýsek této generace v interiéru je neurovnaný, jakoby poskládaný z Lega. Nechci vidět tuto přístrojovku po několika měsících, až se na ní usadí prach, protože vyčistit hluboké spáry bude velká makačka.
Co se týče exteriéru, nelíbí se mi u Yarise prakticky nic - vysoké čelo, prolamovaná maska, obludné blatníky podivně navazující na zbytek auta, boční línie vepředu se "sportovně" svažující až téměř až k přednímu kolu. Zadní partie se z celého auta povedly nejlépe. Pokud srovnám tuto 3. generaci s 2. generací, jedná se o výrazný designový sestup do hlubin nevkusu. Dvojka byla nádherná, čistý design, který měl hlavu a patu. Trojka je slátanina.
Co se týče exteriéru, nelíbí se mi u Yarise prakticky nic - vysoké čelo, prolamovaná maska, obludné blatníky podivně navazující na zbytek auta, boční línie vepředu se "sportovně" svažující až téměř až k přednímu kolu. Zadní partie se z celého auta povedly nejlépe. Pokud srovnám tuto 3. generaci s 2. generací, jedná se o výrazný designový sestup do hlubin nevkusu. Dvojka byla nádherná, čistý design, který měl hlavu a patu. Trojka je slátanina.
Pri vzpomince na e😜erimenty Lupo a Fox davam hlas Toyote, prece jen to umi asi lip...
tomu rikam michani jablek s hruskama....
Ber to jako muj nazor. Pri designu Up! se mi prestalo pozdavat i Polo. Yaris ale taky neni zadna parada. Jezdil jsem sice s prvni generaci, ta mela hlucny motor, a skakala jako koza. Snad je ta nova lepsi.
To je fakt, hlučný motor a skákavý podvozok prvej generácie sú zásadné negatíva dizajnu nového Yarisa.
Sakra tady se chyta za slovo! 😉
Tak nepíš voloviny. Teraz sa tu preberá dizajn, nie sympatie/nesympatie podľa jazdy alebo iných preferencií... Pozor na to, diskusie na ACZ, to je "bitevné pole"...
Vim ze pisu mimo, protoze v tehle kategorii aut se nejak neorientuju. Vzdyt vis ze od dob Avantimu se mi nelibi nic... 😉
A vieš, že neviem. Nepoznám Ťa. Aspoň Tvoj nick nie. Väčšinu mríspevkov máš v MACZ, nie po článkami. 😉
Rikej mi treba exSvihak... 😉
😉 Potešenie je na mojej strane. Niektorí ľudia mi tu v diskusiách ACZ fakt chýbajú. Keď budeš mať cestu na SK zastav sa, požičiam Ti Yarisku... >😁 Čím teraz plachtíš svetom?
Taky mi chybi par lidi, hlavne z MACZ. Ty ale odesli kvuli sporum s redakci po spusteni noveho designu. Ale ani redakce uz neni stejna.
Ted mam 911 997, zena ma Prius...
Ted mam 911 997, zena ma Prius...
Zaujímavé voľby.
Z MACZ som tiež odišiel, už druhý krát, raz som sa tam po čase vrátil. Ale nepáči sa mi spôsob, ak je to spravené, ani spôsoby mnohých ľudí, tak som to zrušil. Redakcia je voči ohlasom hluchá. Tak chodím aspoň sem, aj keď nie už tak často. Starých dobrých diskutérov často nahrádzajú ľudia na úrovni puberty a diskusie už nie sú to, čo bývali.
Z MACZ som tiež odišiel, už druhý krát, raz som sa tam po čase vrátil. Ale nepáči sa mi spôsob, ak je to spravené, ani spôsoby mnohých ľudí, tak som to zrušil. Redakcia je voči ohlasom hluchá. Tak chodím aspoň sem, aj keď nie už tak často. Starých dobrých diskutérov často nahrádzajú ľudia na úrovni puberty a diskusie už nie sú to, čo bývali.
Proste jen silnejsi preziji... >😁 😉
I proto ze mi jedno stoji v garazi 😄 Ne, Yaris se mi moc nelibi. Ale pravdu ma ten, kdo tu pise, ze Polo vypada na fotkach skvele a nazivo to neni takovy zuzo. Polo je hezke z urcitych uhlu, z jinych vypada tuctove. Ale fotky jsou z tech spravnych 😄
Nechapem co znamena "nudny interier"...to ako tam chyba svetielkujuca hadica? Alebo vyskakovacia opica? Nejaky vystupok alebo umela bublina na vrchu palubky??? Aky je to zabavany interier??? Vy v aute hladate zabavu na palubovke? Ktovie co hovori pilot F1...alebo rally car
to vies niekoho jazda nudi tak sa musi popritom nejako zabavat a pre takychto cudakov pripavila toyota skvelu palubovku 😉
polo jasne vedie a toyota ak pojde takym tempom polu sa nepriblizi krasou dizajnu ani o 30 rokov
polo jasne vedie a toyota ak pojde takym tempom polu sa nepriblizi krasou dizajnu ani o 30 rokov
A teraz zapni mozog. Porovnaj palubku Ria a definuj, za koľko kórejský dizajn dobehne VW. 😉
toto je konzum jak hovado....ja pouzivam iste nahravacie zariadenie, ktore prisne podlieha ergonomii a presnemu ovladaniu. Dizajnovo je takmer rovnake uz desiatky rokov a nikdy mi nenapadlo aky nudny dizajn to zariadenie ma...ja viem, ze konzumny clovek si kupi iba prehravacie zariadenie s usb vstupom a modrocervenymi blikatkami a dizajnom ala scifi a bude sa mi cudovat naco som vyhodil 50x taku cenu za ten svoj zazrak ako on...a to tam nemam pritom ani usb. Nuz coby som mu na to povedal? Kup si kiju...
Nevím jak komu,ale mě vždy Polo připomínalo západoněmeckou alternativu k východněmeckýmu Trabantu.Sic Polo mělo něco více navrch a nebyl možná 😄 důvod soupeřit s Trabantem,ale prostě tak jsem to viděl a stále vidím.Yaris je určitě povedenější 😉
ja tiez tvrdim ze skoda bola vzdy konkurent trabantu a moskvicu a dacie a tiez to stale vidim ze je tomu tak aj nadalej >😁
si pobavil uz dlho som sa tak nezasmial
:yes😒br />
ja si dokonca myslim ze trabant je lepsi ako polo kedze ma mensiu spotrebu a lepsiu manevrovatelnost v meste a aj nizsie prevadzkove naklady :yes: a aby som nezabudol trabanty sa dokonca ani nekradnu >😁 kam sa na neho hrabe polo ktore je nudne a strohe brrr az to boli 😉
vzdy som tvrdil ze trabanty su super auta kam sa hrabe vw 😉 :yes: >😁
si pobavil uz dlho som sa tak nezasmial
:yes😒br />
ja si dokonca myslim ze trabant je lepsi ako polo kedze ma mensiu spotrebu a lepsiu manevrovatelnost v meste a aj nizsie prevadzkove naklady :yes: a aby som nezabudol trabanty sa dokonca ani nekradnu >😁 kam sa na neho hrabe polo ktore je nudne a strohe brrr az to boli 😉
vzdy som tvrdil ze trabanty su super auta kam sa hrabe vw 😉 :yes: >😁
Yaris je oproti Polu pojem a i v pripade tohoto designoveho duelu to tak je - designeri VW by meli prijit o praci...Toyota :yes: 😄
ako vtip dobre 😉
toyota je dizajnovo uplne mimo, co auto to pokus a omyl uz 15 rokov 😉
dizajnovo je toyota momentalne najslabsia z japoncov a uz aj subaru a mitsubishi maju lepsi dizajn a krajsiu masku a charakteristckejsie crty ako toyota.
auris avensis dalsie obludy 😉 ktore na hondu toyotu a europu nemaju dizajnom ani nahodou 😉
toyota je dizajnovo uplne mimo, co auto to pokus a omyl uz 15 rokov 😉
dizajnovo je toyota momentalne najslabsia z japoncov a uz aj subaru a mitsubishi maju lepsi dizajn a krajsiu masku a charakteristckejsie crty ako toyota.
auris avensis dalsie obludy 😉 ktore na hondu toyotu a europu nemaju dizajnom ani nahodou 😉
co toyota to dizajnovy nepodarok uz snad 15 rokov 😉 ano prvy stary yaris mal styl a smrnc ale zeby to bolo dizajnovo krasn auto to ani nie skor bolo len svojske a malo svoj typicky dizajn a tvar ale krasou vtedy ohurovala 206tka clio a aj fabia bola krajsia.
Auris je tiez jeden velky grc alebo lepsie povedane neforemne vajce ktore ukazuje ako auto v nizsej strednej triede nema vyzerat, nech si beru priklad od lancera alebo golfu pripadne korejcov ktori su uz tiez dizajnovo inde ako toyota.
Toyota je kvalitna znacka, auta maju skvele motory a slusny imidz aj kvalitu bohuzial je pre mna ich dizajn nestravitelny a denno denne nastupovat do ich dizajnovych e😜erimentov nemusim preto som rad ze dnes mame moznost vyberu, komu sa paci ich dizajn nech jazdi v toyote mna osobne teda toyota velmi sklamala a dizajnovo su aj interierom aj exterierom uplne mimo skoda reci 😉
postavme vedla seba lancer a auris a potom chcem tu vidiet clanok dizajnovy suboj 😄 to by bol debakel 10:0 pre misaka :yes😒br />
v lanceri jazdim ako spolujazdec a auto je dizajnovo spicka a kazdy sa za nim otaca aj ked to nie je EVO, za to za aurisom sa neotoci nikto
Auris je tiez jeden velky grc alebo lepsie povedane neforemne vajce ktore ukazuje ako auto v nizsej strednej triede nema vyzerat, nech si beru priklad od lancera alebo golfu pripadne korejcov ktori su uz tiez dizajnovo inde ako toyota.
Toyota je kvalitna znacka, auta maju skvele motory a slusny imidz aj kvalitu bohuzial je pre mna ich dizajn nestravitelny a denno denne nastupovat do ich dizajnovych e😜erimentov nemusim preto som rad ze dnes mame moznost vyberu, komu sa paci ich dizajn nech jazdi v toyote mna osobne teda toyota velmi sklamala a dizajnovo su aj interierom aj exterierom uplne mimo skoda reci 😉
postavme vedla seba lancer a auris a potom chcem tu vidiet clanok dizajnovy suboj 😄 to by bol debakel 10:0 pre misaka :yes😒br />
v lanceri jazdim ako spolujazdec a auto je dizajnovo spicka a kazdy sa za nim otaca aj ked to nie je EVO, za to za aurisom sa neotoci nikto
Niečím svoje názory podlož. Mne pripadá dizajnový jazyk Kórejcov a Japoncov dosť podobný. Používaš rôzne metre podľa toho, ako sa ti to hodí.
Jako nevím čím chce konkurovat brambora autu?
Polo je vůči Jarisu o několik koňských délek vpředu. :yes:
Asi nejlepší je porovnat fotky obou zůčastněných😒br />
Interiér😒br /> Yaris - výborně zpracovaný kožený volant a řadící páka s obšitím,multifunkční tlačítka na volantu,tvar volantu nevadí kolenům,odkládací místo pro mobil vlevo nahoře,dobrá a jednoduchá obsluha na středovém panelu a to jak multifunkční dotykový display,který je dostatečně velký s parkovací kamerou a jednoduché či intuitivní ovládání klimatizace a dotykové obrazovky + odkládací prostory tak typické pro Toyotu
Polo - pravděpodobně plastový volant,ovládací prvky na volantu nedostačující oproti Yarisu,tvar volantu 10 let starý(výborná reklama šéfa VW na volant Hyundaie 😄 ),středový panel nepřehledný ..přece v jednoduchosti je krása a tady je toho prostě moc na můj vkus...display pro Navi je velice malý a ovládání klimatizace mi připomíná termostat co mám na balkóně ,postrádám parkovací kameru a odkládací plochy...
Exteriér😒br /> Yaris - blinkr ve zpětných zrcátkách, nový design, jeden stěrač tak typický pro Rally a vzhled na mě působí svižně a dravě
Polo - uniformní design VW a nebo styl designu "dodělej si sám"..navíc na mě auto působí dojmem krabice..
Verdikt: V jednoduchosti je krása ... určitě Yaris s motorem Multidrive S(Sport) nemá chybu.. 😄
Interiér😒br /> Yaris - výborně zpracovaný kožený volant a řadící páka s obšitím,multifunkční tlačítka na volantu,tvar volantu nevadí kolenům,odkládací místo pro mobil vlevo nahoře,dobrá a jednoduchá obsluha na středovém panelu a to jak multifunkční dotykový display,který je dostatečně velký s parkovací kamerou a jednoduché či intuitivní ovládání klimatizace a dotykové obrazovky + odkládací prostory tak typické pro Toyotu
Polo - pravděpodobně plastový volant,ovládací prvky na volantu nedostačující oproti Yarisu,tvar volantu 10 let starý(výborná reklama šéfa VW na volant Hyundaie 😄 ),středový panel nepřehledný ..přece v jednoduchosti je krása a tady je toho prostě moc na můj vkus...display pro Navi je velice malý a ovládání klimatizace mi připomíná termostat co mám na balkóně ,postrádám parkovací kameru a odkládací plochy...
Exteriér😒br /> Yaris - blinkr ve zpětných zrcátkách, nový design, jeden stěrač tak typický pro Rally a vzhled na mě působí svižně a dravě
Polo - uniformní design VW a nebo styl designu "dodělej si sám"..navíc na mě auto působí dojmem krabice..
Verdikt: V jednoduchosti je krása ... určitě Yaris s motorem Multidrive S(Sport) nemá chybu.. 😄
Pekne napísané. Podľa mňa ale Polo predsa len trochu podceňuješ. V jeho prospech hovorí fakt, že s týmto dizajnom bolo u VW prvé, ostatné modely prebrali jeho prvky až následne, nebol by som preto voči Polu až tak krutý.
Spíš si myslím, že Donaldovi chybí tak trochu nadhled >😁 :no:
Tak to minimálně... 😉
Ale tak na kačera Donalda... >😒]
Ale tak na kačera Donalda... >😒]
Nie každý môže mať dokonalý nadhľad podľa tunajších meradiel. Cením vlastný názor, aj že to dokáže rozviesť detailne. Skôr ma iritujú ľudia, čo vypustia verdikt bez toho, aby vôbec o tom uvažovali.
No promiň ale říct o nějakým autu, že má styl design "dodělej si sám", zvláště u toho co má jedny z nejlepších prodejů v Evropě, nenaznažuje o uvažování a přemýšlení nad tématem - kupující jsou naprosto jiného názoru.
Btw vyjádření názoru je jedna věc a plkání blbostí druhá. Stačí napsat, že se mi nelíbí proto a proto a všichni to vezmou (je to pravý opak GTI-ho chvalospěvu) >😁
Btw vyjádření názoru je jedna věc a plkání blbostí druhá. Stačí napsat, že se mi nelíbí proto a proto a všichni to vezmou (je to pravý opak GTI-ho chvalospěvu) >😁
To je sice pravda, ale vychvalovat design Yarise do nebe a přitom napsat zrovna o Polu: "...styl designu "dodělej si sám"..navíc na mě auto působí dojmem krabice...", je buď silná zaujatost, nebo prosté ignoranství... 😉
...alebo odlišný názor na dizajn...
Zdá sa, že pri konštatovaní, že máš problém prijať odlišný cudzí názor, budem musieť zvážnieť...
Zdá sa, že pri konštatovaní, že máš problém prijať odlišný cudzí názor, budem musieť zvážnieť...
Viděno tvojí logikou, máš problém i ty, přijmout můj (odlišný) názor na názor někoho druhého... To, že nesouhlasím s nějakým názorem/hodnocením, ještě neznamená, že jeho názor "nepřijímám" (nebo přijetí snad pro tebe znamená pouze variantu souhlasit s ním?), to bych se mu asi snažil zakázat přispívat, dal si ho na hate apod. a pokud vím, o nic podobného se snad ani nepokouším... 😉
Označiť niekoho ignorantom, je trochu prisilným nesúhlasným postojom. Aspoň na môj vkus.
S tvojim názorom tiež občas nesúhlasím, a pritom by som si niečo také napísať nedovolil. A najmä nie prostredníctvom tretej osoby. Môžeš argumentovať, ale nie osočovať. Hranica diskusnej kolegiality je o kúsoček nižšie (tým nechcem povedať, že tu nie je plno neporovnateľne výraznejších hriešnikov, iba mi tento spôsob k človeku, ktorého si istým spôsobom vážim, nesedí).
S tvojim názorom tiež občas nesúhlasím, a pritom by som si niečo také napísať nedovolil. A najmä nie prostredníctvom tretej osoby. Môžeš argumentovať, ale nie osočovať. Hranica diskusnej kolegiality je o kúsoček nižšie (tým nechcem povedať, že tu nie je plno neporovnateľne výraznejších hriešnikov, iba mi tento spôsob k človeku, ktorého si istým spôsobom vážim, nesedí).
Zbytečně to hrotíš a navíc to zkresluješ. když už chceš slovíčkařit, tak přesně. Nikoho jsem tu ignorantem neoznačill, a na slově ignoraství rozhodně nic vyloženě neslušného (natož vulgárního) není!
Nez začneš pokračovat v tom moralizování, doporučuju zamést si před vlastním prahem. Není to tak dávno, co ses tady dost rázně (do přátelského tónu to mělo hodně daleko) ohradil proti jednomu nicku, který tě objektivně pravdivě upozornil na fakt, že MB Vit👋Viano je přímá konkurence VW Transporteru/Multivanu, což si evidentně nebyl ochoten uznat, že bys taky (tvými slovy) nebyl schopen přijmout odlišný názor, v tomto případě navíc prokazatelně pravdivý... 😉
Nez začneš pokračovat v tom moralizování, doporučuju zamést si před vlastním prahem. Není to tak dávno, co ses tady dost rázně (do přátelského tónu to mělo hodně daleko) ohradil proti jednomu nicku, který tě objektivně pravdivě upozornil na fakt, že MB Vit👋Viano je přímá konkurence VW Transporteru/Multivanu, což si evidentně nebyl ochoten uznat, že bys taky (tvými slovy) nebyl schopen přijmout odlišný názor, v tomto případě navíc prokazatelně pravdivý... 😉
Ešte sa začni so mnou hádať.... >😁 To tu poženieme k 400 príspevkom.... O.K., o slovíčka sa nemusíme naťahovať.
To Viano vs. Multivan by si mi musel pripomenúť konkrétne, nemám to v pamäti. Ale môže byť, tiež nie som vždy svätý.
Tak teda beriem posledný vyslovený fakt - že berieš cudzí názor, aj keď sa voči nemu ostro ohradíš. Minimálne v rámci dobrých vzťahov. 😉
To Viano vs. Multivan by si mi musel pripomenúť konkrétne, nemám to v pamäti. Ale môže byť, tiež nie som vždy svätý.
Tak teda beriem posledný vyslovený fakt - že berieš cudzí názor, aj keď sa voči nemu ostro ohradíš. Minimálne v rámci dobrých vzťahov. 😉
Polo, že bylo první?. Co Scirocco III a Golf VI? 😉
Scirocco do toho nepleť. To boli ešte len náznaky, tento rukopis ešte nenesie. Ale s Golfom máš recht, bol asi o 2 roky prv, to som sa sekol. 😉 :yes😒br />
Polo mi v modelovom spektre VW príde najvýraznejšie, podľa mňa zatiaľ najkrajšie Polo v celej jeho histórii. Ešte ten interiér keby trochu oživili, vážnosť limuzíny sa mi tam skutočne príliš nehodí.
Polo mi v modelovom spektre VW príde najvýraznejšie, podľa mňa zatiaľ najkrajšie Polo v celej jeho histórii. Ešte ten interiér keby trochu oživili, vážnosť limuzíny sa mi tam skutočne príliš nehodí.
Dobře, ale právě Scirooco III např. začalo ten všobecný návrat VW ke klasicky/tradičně děléné přídi a hranatějším světlům k němu...
Vy jste asi moc "rally" aut ve skutečnosti neviděl, že?
Ale viděl.. můj strejda jezdí Italskou Relly a jezdil Paříž-Dakar.. 😄
A na autě má vepředu jeden stěrač, to by mě zajímal typ toho auta.
Možná se v Itálii kradou stěrače, a když někdo zloděje vyruší, tak to takhle dopadne... >😒]
Teď jezdí Slovensko zrovna: [odkaz]
Ted je zrovna rok 2011, takze jsi 2 roky zpatky.
A auto na obrazcich ma 2 sterace.
Proste kazdou vetou, cos tu zatim napsal, ses uplne ztrapnil >😁
A porad v tom pokracujes. Bavi te to? 😄
Pripomina mi to tu scenu ze Simpsnu: Susenka --> jauvajs, susenka --> jauvajs, susenka... infinite loop >😁
Strejdovi se se svym ucinkovanim tady radeji moc nechlub, jestli ridis jako pises, tak uz te za volant nepusti ani s vypnutym motorem...
A auto na obrazcich ma 2 sterace.
Proste kazdou vetou, cos tu zatim napsal, ses uplne ztrapnil >😁
A porad v tom pokracujes. Bavi te to? 😄
Pripomina mi to tu scenu ze Simpsnu: Susenka --> jauvajs, susenka --> jauvajs, susenka... infinite loop >😁
Strejdovi se se svym ucinkovanim tady radeji moc nechlub, jestli ridis jako pises, tak uz te za volant nepusti ani s vypnutym motorem...
Hlavne ten tvar volantu mne dostal - jasne, kolco uz je zatracene stare, meli by uz konecne zacit makat na trojuhelniku >😁
No comment k tomu volantu od VW: [odkaz]
>😁
>😁
Spravne, tu tvoji sebereflexi je treba ocenit.
Radeji opravdu nekomentuj, kdyz nevis, o cem je rec.
Radeji opravdu nekomentuj, kdyz nevis, o cem je rec.
Přesně vím o čem je řeč to si můžeš být jistý.. 😄.. 2 minuta videa z odkazu: [odkaz]
Tak jo - neumim nemecky a rad se necham od manika, co lita na Mimonskejch valkach poucit😒br />
Muzes mi tedy prelozit a napsat, o cem ze to presne M. Winterkorn v tom videu mluvi?
Muzes mi tedy prelozit a napsat, o cem ze to presne M. Winterkorn v tom videu mluvi?
...nevidim zadnou odpoved >😁
Vem si slovník a přelož si to.. 😉
Procpak?
Dosly ti argumenty?
Nechce se ti prijit na to, ze o designu ci tvaru volantu Hyundaie (ostatne ani o volantu samotnem) tam nepadlo ani slovo?
Tak si honem dej na uklidneni par sprintiku, nebo nejakou tu rychlostni vlozku na Xboxu, pane "Multidrive" >😁
Dosly ti argumenty?
Nechce se ti prijit na to, ze o designu ci tvaru volantu Hyundaie (ostatne ani o volantu samotnem) tam nepadlo ani slovo?
Tak si honem dej na uklidneni par sprintiku, nebo nejakou tu rychlostni vlozku na Xboxu, pane "Multidrive" >😁
Argumenty nedošly,ale už mě prostě nebavíš.. mimo jiné se tam mluví o tom,že jak máš páčku na seřízení volantu,tak u H to je bezhlučné zatímco u VW to dělá kravál při tom přepínání.. a on tam mluví o tom proč to H umí a VW ne.. a na to mu ten šéf vývoje řekne,že je ta VW varianta moc drahá..takže o volantu tam padlo hodně slov a konkrétně o tom od H a VW.. 😉
No konecne sis to nekde nasel 😄
Ano, mluvilo se o pacce na serizovani volantu, takze tvuj slint : "tvar volantu 10 let starý(výborná reklama šéfa VW na volant Hyundaie " je tudiz jen slaboduchou snahou o vtip.
Je fajn, zes na to nakonec prisel sam, i kdyz to trvalo.
Kdyz jeste pripomenu tvoji argumentaci WL a Typhoonovi nize o cenach priplatku, nebo kecy o plastovem volantu (asi aby Jarisek vypadal jako delo), nebo kecy o jednom steraci ( 😁 ), tak mam dojem, zes to tady tentokrat docela slusne projel >😒]
Ano, mluvilo se o pacce na serizovani volantu, takze tvuj slint : "tvar volantu 10 let starý(výborná reklama šéfa VW na volant Hyundaie " je tudiz jen slaboduchou snahou o vtip.
Je fajn, zes na to nakonec prisel sam, i kdyz to trvalo.
Kdyz jeste pripomenu tvoji argumentaci WL a Typhoonovi nize o cenach priplatku, nebo kecy o plastovem volantu (asi aby Jarisek vypadal jako delo), nebo kecy o jednom steraci ( 😁 ), tak mam dojem, zes to tady tentokrat docela slusne projel >😒]
Lidi taky mluví více jazyky víš.. 😄 nepotřebuju si to někde najít když mluvím německy,anglicky a turecky.. 😉 asi by jsi se měl odlepit někdy od Xboxu a začít se vzdělávat..
Mimo jiné o té tvé poznámce o projetí.. Yaris má návštěvnost stránek 30tisíc lidí za den...
Mimo jiné o té tvé poznámce o projetí.. Yaris má návštěvnost stránek 30tisíc lidí za den...
Projels to uplne totalne >😁
A diky tomu Xboxu to projizdis porad dal >😁
A diky tomu Xboxu to projizdis porad dal >😁
Ještě ,že Xbox nemám.. >😁 a ani nechci... co jsem tu napsal za tím si stojím a Polo je šunt co bych si nikdy nekoupil.. stejně tak jako nic od VW,protože VW vyrábí jenom šunty..
Vazne?
Tak ja se te zeptam jinak😒br />
Co bys delal, kdyby ti v den tvych 18 narozenin (tedy ode dneska tak za asi 2 - 3 roky) tatka predal klicky od uplne noveho Pola GTI?
Tak ja se te zeptam jinak😒br />
Co bys delal, kdyby ti v den tvych 18 narozenin (tedy ode dneska tak za asi 2 - 3 roky) tatka predal klicky od uplne noveho Pola GTI?
Když už chceš porovnávat obě auta, tak se na ty fotky podívej pořádně!
Interiér😒br /> Polo - kožený volant, středový panel je přehledný, display je stejně velký jako u Yarise, odkládacích ploch je 2x (!!!) víc, než u Yarise (do dveří dáš i 2l petku).
Exteriér😒br /> Polo: taktéž blinkr ve zpětných zrcátkách (jak podobných u Yarise, že?), dva stěrače, tak typické pro cestovní vozy.
Verdikt: v jednoduchosti je krása...určitě Polo GTI s motorem 1,4TSI nemá chybu.. 😄
Interiér😒br /> Polo - kožený volant, středový panel je přehledný, display je stejně velký jako u Yarise, odkládacích ploch je 2x (!!!) víc, než u Yarise (do dveří dáš i 2l petku).
Exteriér😒br /> Polo: taktéž blinkr ve zpětných zrcátkách (jak podobných u Yarise, že?), dva stěrače, tak typické pro cestovní vozy.
Verdikt: v jednoduchosti je krása...určitě Polo GTI s motorem 1,4TSI nemá chybu.. 😄
Já se podíval víc než pořádně a to co jsem napsal za tím si stojím!!!
Nechce se mi věřit,ale display je určitě menší viz fotky.
Display pro Polo😒br /> [odkaz]
Display pro Yaris😒br /> [odkaz]
Volant beru a je určitě kožený. Podíval jsem se na jiné fotky a je také obšitý černou nití,ale na porovnávaných fotkách vypadá tak,že je z plastu. Sorry,ale budí to na mě ten dojem.
Středový panel Pola😒br /> [odkaz]
Středový panel Yarise😒br /> [odkaz]
U Yarise je to jednoduchý a hezký a u Pola přeplácaný a tak to na mě prostě působí.
Cituji Typhoona: "Dva stěrače tak podobné pro cestovní vozy".. >😁 aha takže jeden stěrač co se používá výhradně pro Relly je blbost jo?..Asi to nějaký důvod mít bude si myslím.. 😉
Já tu řekl jenom svůj názor. Nic míň a nic víc.
Tedy ANO v jednoduchosti je krása a v Polu ho určitě nevidím. Tedy Yaris Multidrive S je jasná volba! 😄
Nechce se mi věřit,ale display je určitě menší viz fotky.
Display pro Polo😒br /> [odkaz]
Display pro Yaris😒br /> [odkaz]
Volant beru a je určitě kožený. Podíval jsem se na jiné fotky a je také obšitý černou nití,ale na porovnávaných fotkách vypadá tak,že je z plastu. Sorry,ale budí to na mě ten dojem.
Středový panel Pola😒br /> [odkaz]
Středový panel Yarise😒br /> [odkaz]
U Yarise je to jednoduchý a hezký a u Pola přeplácaný a tak to na mě prostě působí.
Cituji Typhoona: "Dva stěrače tak podobné pro cestovní vozy".. >😁 aha takže jeden stěrač co se používá výhradně pro Relly je blbost jo?..Asi to nějaký důvod mít bude si myslím.. 😉
Já tu řekl jenom svůj názor. Nic míň a nic víc.
Tedy ANO v jednoduchosti je krása a v Polu ho určitě nevidím. Tedy Yaris Multidrive S je jasná volba! 😄
Ne, díval ses nepozorně a hlavně zaujatě. Kožený potah volantu má tři jasně viditelné spoje, které plastové volanty nemají. Rozdíl ve velikosti displeje je jednak minimální (rozdílný je především formát, který je u Yarise víc širokoúhlý) a je závislý na zvolené výbavě, na obrázcích Pola je model 310 s menším displejem, ale za příplatek (2300,- Kč) můžeš mít model 510 s displejem celkově větším, než má Yaris. Zajímavé je, že sis podobně pozorně nevšiml menšího displeje u automatické klimy a hlavně Yarisu zcela chybějícího ergonomického (poměrně velkého!) displaye mezi otáčkoměrem a rychloměrem Pola.
[odkaz]
Jinak vůbec hodnotit design podle aktuální výbavy na fotografii je dost mimo, ale tvé zaujatosti to zjevně vyhovuje, což dokazuje i tvá poznámka dokonce o údajné "přeplácanosti" Pola.
[odkaz]
Jinak vůbec hodnotit design podle aktuální výbavy na fotografii je dost mimo, ale tvé zaujatosti to zjevně vyhovuje, což dokazuje i tvá poznámka dokonce o údajné "přeplácanosti" Pola.
Pro porovnání😒br />
Polo(není v porovnávané verzi): Autorádio RCD 510 / s digitálním tunerem 6,5" barevný dotykový displej, integrovaný CD
menic, SD slot, mp3/WMA stojí a teď se posaďte vážení 30111,- !!! Uf nějak moc ne???
Polo(v porovnávané verzi):Autorádio RCD 310 / s digitálním tunerem 2DIN, MP3/WMA, AUX-IN, 4 x 20 W za 17714,- a velikost je 5"
Yaris:Toyota Touch - 6,1" dotyková obrazovka, rádio, CD, podpora ovládání iPod a MP3 na obrazovce, Bluetooth® hands-free, informace o jízdě, nastavení vozu
Vše v ceně vozu.. 😄
Jinak já hodnotím podle fotografií ,protože předpokládám,že se jedná o podobné stupně výbav.
Mimo jiné výroba Pola je ze Španělska a Yaris je z Francie..ale tohle je informace na okraj a málo lidí to ví.. 😊
Polo(není v porovnávané verzi): Autorádio RCD 510 / s digitálním tunerem 6,5" barevný dotykový displej, integrovaný CD
menic, SD slot, mp3/WMA stojí a teď se posaďte vážení 30111,- !!! Uf nějak moc ne???
Polo(v porovnávané verzi):Autorádio RCD 310 / s digitálním tunerem 2DIN, MP3/WMA, AUX-IN, 4 x 20 W za 17714,- a velikost je 5"
Yaris:Toyota Touch - 6,1" dotyková obrazovka, rádio, CD, podpora ovládání iPod a MP3 na obrazovce, Bluetooth® hands-free, informace o jízdě, nastavení vozu
Vše v ceně vozu.. 😄
Jinak já hodnotím podle fotografií ,protože předpokládám,že se jedná o podobné stupně výbav.
Mimo jiné výroba Pola je ze Španělska a Yaris je z Francie..ale tohle je informace na okraj a málo lidí to ví.. 😊
Na tu cenu si přišel kde?
U Pola (sériově s RCD 210) se u nás připlácí za RCD 310 - 3.900,- Kč a za RCD 510 (s CD-MP3 měničem na 6 CD) - 6 200,- Kč, tedy rozdíl mnou zmiňovaných 2.300,- Kč.
Příplatkovou politiku má sice VW odlišnou od Toyoty, kde jsou možnosti podstatně omezenější, ale to by snad na hodoncení designu nemělo mít zásadnější vliv. Jistě sis, při své vyjímečné pozornosti, všiml, že fotky interiéru Pola v galerii jsou různě vybavené (ovládání klimy, multifunkční volant apod.).
U Pola (sériově s RCD 210) se u nás připlácí za RCD 310 - 3.900,- Kč a za RCD 510 (s CD-MP3 měničem na 6 CD) - 6 200,- Kč, tedy rozdíl mnou zmiňovaných 2.300,- Kč.
Příplatkovou politiku má sice VW odlišnou od Toyoty, kde jsou možnosti podstatně omezenější, ale to by snad na hodoncení designu nemělo mít zásadnější vliv. Jistě sis, při své vyjímečné pozornosti, všiml, že fotky interiéru Pola v galerii jsou různě vybavené (ovládání klimy, multifunkční volant apod.).
Ze se ti chce s kacerem Donaldem hadat... riskujes, ze na tebe zavola i Kulika, Dulika a Bubika Jariskovy >😁
Tady jsem si našel ceny příslušenství(pravděpodobně montované u dealera): [odkaz]
Všechny stupně výbav mají jak píšeš RCD 210 ze sériové výroby což lze modifikovat jak píšeš,ale abych se dostal na stejnou multimediální výbavu u Yarise,tak si musím připlatit za😒br />
Rádio RCD 510 - 6200,-
Připojení externích médií(flash,USB,mp3) - 3500,-
Připojení IPod - 4100,-
Rozšírení radia o príjem digitálního vysílání DAB - 4400,-
Tyto věci ovšem nejdou na RCD210,která je ze sériové výroby a tedy vzniká menší paradox a tedy musíš pak využít montáž u dealera a nebo se rozhodnout,že si to vezmeš z výroby.
Yaris má ještě navíc k tomuto všemu parkovací kameru a vše v ceně vozu. Takže možnosti Pola jsou v tomhle značně omezené nemyslíš?
Všechny stupně výbav mají jak píšeš RCD 210 ze sériové výroby což lze modifikovat jak píšeš,ale abych se dostal na stejnou multimediální výbavu u Yarise,tak si musím připlatit za😒br />
Rádio RCD 510 - 6200,-
Připojení externích médií(flash,USB,mp3) - 3500,-
Připojení IPod - 4100,-
Rozšírení radia o príjem digitálního vysílání DAB - 4400,-
Tyto věci ovšem nejdou na RCD210,která je ze sériové výroby a tedy vzniká menší paradox a tedy musíš pak využít montáž u dealera a nebo se rozhodnout,že si to vezmeš z výroby.
Yaris má ještě navíc k tomuto všemu parkovací kameru a vše v ceně vozu. Takže možnosti Pola jsou v tomhle značně omezené nemyslíš?
Jeden má to a druhý zase ono. Yaris má např. zadní okna na kliku a nelze to změnit ani lepší výbavou.
Máš pravdu,že jeden má to a druhý zase ono. U Pola to jde jenom do výbavy Cross a jinak máš také vzadu švihadla u všech ostatních verzí. Zaráží mě,že to není v nejdražší výbavě GTI? Docela škoda,když už to VW umí..
Máš v tom hokej, jen Cross Polo má el. okna vzadu v základu hádej proč? Protože se dělá pouze jako 5 dvířko! >😁
Všechny ostatní verze Pola jsou v základu 3 dveřové, takže stahování zadních oken nemůžou mít vzadu žádné. >😒]
Pokud si chceš připlati pět dveří u základní výbavy Trendline, můžeš si vybrat verzi jak s elektrikou i vzadu, tak bez ní, u Comfortlinu už je el. zadních oken samozřejmostí... 😉
Všechny ostatní verze Pola jsou v základu 3 dveřové, takže stahování zadních oken nemůžou mít vzadu žádné. >😒]
Pokud si chceš připlati pět dveří u základní výbavy Trendline, můžeš si vybrat verzi jak s elektrikou i vzadu, tak bez ní, u Comfortlinu už je el. zadních oken samozřejmostí... 😉
Ok, jsem se přehlídl.. 😄 ale zaplatit za el. okna i vzadu 30200,- tak to si raději vezmu jinou výbavu auta.. 😉
Ty jsi vážně mistr ve srovnání nesrovnatelného...
Kdo normální, by si (podle tebe) nechal namonatovat do nového Pola, místo sériového RCD 210 (které by asi vyhodil z okna), RCD 510 za naprosto nesmyslných 30 tis., když může mít to stejné RCD 510 za 6200,-??? 8-s
A kdo chce podobné doplňky, jako připojení ext. médií, DAB (u nás zatím zcela zbytečný) apod., logicky si připlatí 3.900,- za lepší rádio (případně 6.200,- za ještě lepší s integrovaným CD měničem).
Jak jsem psal, u Toyoty máš za určitý přípatek určitý paket/balíček za určitou cenu (buď z něho bereš vše, nebo nic), kdežto u VW si vybíráš jednotlivé položky, za jednotlivé příplatky, čímž jsou možnosti individualizace VW, celkově podstatně širší, než u Toyoty, viz příplatkové ceníky jednotlivých modelů těchto značek.
edit - mrkl jsem na konfigurátor Toyoty a k tomu, abys mohl mít v Yarisu to o čem píšeš, musíš mít jednak minimálně prostřední výbavu Active, což je (podle motorizace) + cca 30-40tis. a k tomu paket Touch/Go za 15 tis., tedy dohromady nějakých 45 - 55 tis. navíc, proti základu. To je vážně proti uvedeným příplatků Pola skoro "zadarmo"...
😉 >😒]
Kdo normální, by si (podle tebe) nechal namonatovat do nového Pola, místo sériového RCD 210 (které by asi vyhodil z okna), RCD 510 za naprosto nesmyslných 30 tis., když může mít to stejné RCD 510 za 6200,-??? 8-s
A kdo chce podobné doplňky, jako připojení ext. médií, DAB (u nás zatím zcela zbytečný) apod., logicky si připlatí 3.900,- za lepší rádio (případně 6.200,- za ještě lepší s integrovaným CD měničem).
Jak jsem psal, u Toyoty máš za určitý přípatek určitý paket/balíček za určitou cenu (buď z něho bereš vše, nebo nic), kdežto u VW si vybíráš jednotlivé položky, za jednotlivé příplatky, čímž jsou možnosti individualizace VW, celkově podstatně širší, než u Toyoty, viz příplatkové ceníky jednotlivých modelů těchto značek.
edit - mrkl jsem na konfigurátor Toyoty a k tomu, abys mohl mít v Yarisu to o čem píšeš, musíš mít jednak minimálně prostřední výbavu Active, což je (podle motorizace) + cca 30-40tis. a k tomu paket Touch/Go za 15 tis., tedy dohromady nějakých 45 - 55 tis. navíc, proti základu. To je vážně proti uvedeným příplatků Pola skoro "zadarmo"...
😉 >😒]
To je to přesně o čem tu mluvím..multimediálně se Polo s Yarisem srovnávat nedá,protože Yaris je na tom lépe.Abych se dostal na stejnou multimediální výbavu (včetně ext. medií,USB,Aux-in,IPod propojení,atd.),tak u Pola si musím připlatit,ale v Yarisu je to v ceně vozu. Mám-li "chytrý telefon" ,tak tahle výbava mě prostě potěší.
Edit: Touch je od výbavy Active a GO(navigace) je za 15000tis jinak těch tvých 45-50tis..musíš porovnávat podobné výbavy vozu.. 😉 tedy ať si každý vybere co se mu líbí a tím bych to ukončil.. 😊
Edit: Touch je od výbavy Active a GO(navigace) je za 15000tis jinak těch tvých 45-50tis..musíš porovnávat podobné výbavy vozu.. 😉 tedy ať si každý vybere co se mu líbí a tím bych to ukončil.. 😊
V Polu si mohu a nemusim připlatit u Yarise ji musim zaplatit asi tak. Ještě pro upřesněni RCD 510 ma čtečku paměťovych karet takže USB neni potřeba.
Raději napájení a data přes USB než strkat SD kartu.. 😉 V Yarisu je Touch(včetně ext. medií,USB,Aux-in,IPod propojení,atd) od výbavy Active a nemusím nic rozšiřovat/bastlit..
Ja mam celkově raději USB v autě však karty a vyhody si domysly sam ale to neni podstatne. Prostě už přestaň toho Japonskeho individualizačniho břidila trapit. Dalši tvuj nesmysl v podobě připlatku za 5dveři u Pola je opět scela mimo.
S těmi 5 dvěřmi jsem se přehlédl a uznal chybu narozdíl od Vás.Aspoň dokážu něco uznat...výhody SD karty do budoucna nevidím.. přes USB máš aktualizaci map ,ale SD kartu s mapou si musíš koupit novou a proto v tom nevidím posun dopředu.. 😄
Pro mě je třeba naprosto nepochopitelné, že si u Yarise nemůžu připlatit za výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce! To je jen u jediné nejvyšší výbavy (Style) a ani ta není ke všem motorizacím. Kdybych chtěl Yarise třeba pro ženu, nebo dceru, tak mě v něm raděj nikdy nesveze, protože bych jí (při své výšce) udělal důlek do střechy na místě spolujezdce... 8-s
Víš kolik aut tohle nemá u spolujezdce? Hlavní je si myslím sedadlo u řidiče ,kde to má Yaris ve všech provedeních.A když budu sedět vedle spolujezdce,tak si šoupnu sedačku kousek dozadu. Fakt už hledáš kraviny.. mám 185cm a v pohodě se do Yarise vejdu.. no comment..
To že se interier Yarise nepovedl vidi i poloslepy a objektivni pohled to přizna. V čem je Toyota dlouhodobě slaba tak je pravě celkovy design a bohužel tve tvrošijne a zaujate přispěvky to nezměni.
Seděl jsi snad v Yarisu a projel jsi se s ním???
Ne a ani nemam zajem. Tohle auto je už teď odsouzeno mezi pruměr až podpruměr třidy. Pokud nevěřiš tak si počkej až vyjdou prvni porovnavaci testy. Kdyby ta Toyota zapracovala alespoň na tom designu.
No vidíš a já jezdil v upraveném Polu i Golfu na Mimoňských Válkách ve sprintech...
Každému se libí něco jiného a u toho bych asi zůstal. 😉
Každému se libí něco jiného a u toho bych asi zůstal. 😉
Upravené Polo, Golf, Mimoňské války...Škoda, že ses o tomhle nezmínil dřív. Měli bysme hned jasno o tvém automobilovém vkusu >😁
Taky třeba Lexus GS,Lexus IS-F,Lexus LS600h L,... a také upravený Multivan,Golf,Polo,Corsa,Škoda 1000 nebo Yaris 1.8,...atd.. můj vkus je naštěstí jenom můj 😉
Zdrzuju se hlasovani, libi se mi obe. 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, když bych musel, tak z těhle dvou bych šel asi do Pola. Řiká se mi to těžce, protože VW není zrovna to co ve mě vzbuzuje emoce z jeho designu, ale na Polo se dá dívat...
Ale v téhle třídě jsou designove o dost zdarilejsi modely 😄 (muj subj. nazor)
Ale v téhle třídě jsou designove o dost zdarilejsi modely 😄 (muj subj. nazor)
VW vypadá opravdu jako lidový vůz - v případě Pola navíc jenom jako facelift deset let vyráběného auta, jehož design je sice svým způsobem líbivý, ale rozhodně překonaný - nic nového, pod záminkou jednoduchosti je cítit spíš šetření nákladů a touha vydělat nehorázné peníze (beru-li v úvahu nevybavenost aut VW ve vztahu k prodejním cenám)......
Tak které to konkrétně (podle tebe) jsou?
Z hlediska vnějšího designu to vidím tak, že Polo je zaměřené jednoznačně na muže, ostré, čisté tvary, Yaris na ženy, komplikovanějším, jaksi baculatějším nebo baroknějším pojetím. I přes velkou rozdílnost přístupů bych to viděl v exteriéru na výsledek 1:1, Polo je asi jednička ve své kategorii „sharp“ pojetí, Yaris zase překonává zástupce bublin a vlnobití celkovým sladěním kdy celek působí sympaticky a pro ženy to může být jasná volba. Interiér v obou případech docela koresponduje s exteriérem, přímé uspořádání u Pola má jedinou slabinu a to je volant, ten je hezčí u Yarise (může to být samozřejmě volbou nestejnorodé úrovně výbavy obou zástupců), bublinky u Yarise jaksi opět korespondují s těmi venku, jen středový panel s divně vykroucenými přístroji jakoby od řidiče moc estetiky nepobral. Takže za mě Polo ale myslím, že celkový výsledek bude dost vyrovnaný..
diky, nic pro mne
je kia rio 😉
co do kvality, dizajnu, imidzu a ponuku motorov je rio dnes jedinym vaznym konkurentom pola, jedine v rozmeroch sa mu polo nevyrovna pretoze rio ponukne priestor golfa 😉 :yes: akurat kufor je naspat na urovni malych aut
rio a polo su dva rozdielne svety a pritom oba dva su velmi podobne a oba su etalonmi triedy nielen podla mojho nazoru ale tento nazor o etalone bol vyjadreny aj autorom clanku v teste kie rio.
trieda malych aut ma dvoch kralov polo a rio, yaris je skutocne absolutny nepodarok 😉 aspon co sa tyka dizajnu :-!
co do kvality, dizajnu, imidzu a ponuku motorov je rio dnes jedinym vaznym konkurentom pola, jedine v rozmeroch sa mu polo nevyrovna pretoze rio ponukne priestor golfa 😉 :yes: akurat kufor je naspat na urovni malych aut
rio a polo su dva rozdielne svety a pritom oba dva su velmi podobne a oba su etalonmi triedy nielen podla mojho nazoru ale tento nazor o etalone bol vyjadreny aj autorom clanku v teste kie rio.
trieda malych aut ma dvoch kralov polo a rio, yaris je skutocne absolutny nepodarok 😉 aspon co sa tyka dizajnu :-!
Skoda ze srovnani nedelal GTI >😁 Yaris v nejnizsi vybave z nejhorsiho uhlu + foceno levnym fotakem vs. Polo GTI na reklamnich fotkach >😁
Ten pán je totiž neustále mimo s objektivitou. S tím si nedělej starosti. Každý má nějaký problém.
protože to bylo první moje dobré auto, ale už nikdy žádná Toyota nevypadala tak dobře. [odkaz] Golf vedle ní vypadal jak chudý příbuzný, teď je to naopak.
Máš naprostou pravdu, tohle je poslední Corolla co za něco stála :yes: Další generace včetně Aurisu mohou Golfu jen tiše závidět 😉
Omyl poslední Corolla je super.. 😄 s tou nepojedeš jen tak do servisu jako s Golfem.. 😄
To že nejsem fanda VW tu netajím, ale tady není nad čím dumat! Yaris se na Polo nechytá! Polo považuji za jedno z nejhezčích aut třídy. :yes😒br />
Interiér je i u Yarise v pohodě, ale co mě vadí tak je absence madla dveří! Yaris má jen jakýsi žlábek... má to tak i můj Renault a děsně mě tahle drobnost pije krev. ;-\
...tys ted pichnul do vosiho hnizda. A za to ti davam palec, hele: :yes😒br />
Koukam, ze se to tu na diskusi mele, jak nekde pod vodopadem. Nekteri nemaj radi Passata a tak podle toho daji hlas Yarisu (co ma Passat co delat u hodnoceni designu Pola?), dalsi si pletou design s vlastnim pocitem libi/nelibi, dalsi se nedokazou oprostit od vybavenosti modelu a dle toho hodnoti design a extremem je zvolani o zastaralem tvaru volantu - holt kolco je uz prezite, ted je cas na trojuhelnik 😄
Polo je typicky VW - uhlazeny, nikde nic nechybi ani neprebyva. Jde o male auto, nehraje si na megavelke a prostorne radobyMPV, necpe se o velikostni tridu vys. Presne davkovane previsy, tloustka sloupku, pomer zasklene plochy, cista zad, primerene narazniky a designove pripomenuti rady v podobe lomeni zadniho okna - kdo ma rad poradek, bude nadsen.
To same ceka v interieru. Ergonomie, prehlednost, presne strizene tvary a rozmery, vcetne vnitrniho prostoru. Kdo breci nad vnitrni velikosti proti Yarisu, mel by si uvedomit ze se bavime o malych autech, kdo chce prostor jako v MPV - necht bere MPV.
Polo je designove perfektni a zaslouzi si za jedna.
Yaris je momentalnedesignove tam, kam smeruji vsechny Toyoty - vypada jako sva vlastni karikatura. Roztazene narazniky, kde predni tvori jakousi radlici a zadni potom opticky auto rozsiruje na nespravnem miste a diky tomu se zadni kolo komicky utapi v blatniku. Zadni previs, ktery spolu se snahou dat autu zboku dynamickou siluetu, pusobi jakoby auto zezadu nekdo nakopl. Interier je opet tvarove rozharany, autori nevedeli, jak ho udelat zajimavym a tak tuhle placli obdelnik, tuhle zase kolecko. Panel audia s displejem je zasazen zpusobem znacne podivnym a je nakrivo...
Zkratka tam, kde Polo nastavuje latku, tam se Yaris jen snazi.
Kazdopadne je treba ocenit Yaris za fakt, ze uz se nejedna o tu plastovo-gumovou nakupni tasku, co drive.
Pro mne osobne je ale tento duel prikladem srovnani jak to ma a nema vypadat.
Koukam, ze se to tu na diskusi mele, jak nekde pod vodopadem. Nekteri nemaj radi Passata a tak podle toho daji hlas Yarisu (co ma Passat co delat u hodnoceni designu Pola?), dalsi si pletou design s vlastnim pocitem libi/nelibi, dalsi se nedokazou oprostit od vybavenosti modelu a dle toho hodnoti design a extremem je zvolani o zastaralem tvaru volantu - holt kolco je uz prezite, ted je cas na trojuhelnik 😄
Polo je typicky VW - uhlazeny, nikde nic nechybi ani neprebyva. Jde o male auto, nehraje si na megavelke a prostorne radobyMPV, necpe se o velikostni tridu vys. Presne davkovane previsy, tloustka sloupku, pomer zasklene plochy, cista zad, primerene narazniky a designove pripomenuti rady v podobe lomeni zadniho okna - kdo ma rad poradek, bude nadsen.
To same ceka v interieru. Ergonomie, prehlednost, presne strizene tvary a rozmery, vcetne vnitrniho prostoru. Kdo breci nad vnitrni velikosti proti Yarisu, mel by si uvedomit ze se bavime o malych autech, kdo chce prostor jako v MPV - necht bere MPV.
Polo je designove perfektni a zaslouzi si za jedna.
Yaris je momentalnedesignove tam, kam smeruji vsechny Toyoty - vypada jako sva vlastni karikatura. Roztazene narazniky, kde predni tvori jakousi radlici a zadni potom opticky auto rozsiruje na nespravnem miste a diky tomu se zadni kolo komicky utapi v blatniku. Zadni previs, ktery spolu se snahou dat autu zboku dynamickou siluetu, pusobi jakoby auto zezadu nekdo nakopl. Interier je opet tvarove rozharany, autori nevedeli, jak ho udelat zajimavym a tak tuhle placli obdelnik, tuhle zase kolecko. Panel audia s displejem je zasazen zpusobem znacne podivnym a je nakrivo...
Zkratka tam, kde Polo nastavuje latku, tam se Yaris jen snazi.
Kazdopadne je treba ocenit Yaris za fakt, ze uz se nejedna o tu plastovo-gumovou nakupni tasku, co drive.
Pro mne osobne je ale tento duel prikladem srovnani jak to ma a nema vypadat.
Toyota rezignovala na evropský trh. Snad ve všech třídách se řadí k podprůměru a začíná ji překonávat už i korejská konkurence. Není to jen o designu, jízdních vlastnostech a materiálech. Ani se spolehlivostí už to nebude jako dřív.
Blbost! To samé můžu napsat o VW a můžeme o tom polemizovat dlouhé hodiny.Spolehlivost je nejlepší na světě.. 😄 Také můžu napsat ,že Hyundai a Kiu si v životě nekoupím,protože těm autům prostě nevěřím. VW má aspoň nějakou minulost a Toyota také.
Donald ma predbehol. Na tú spoľahlivosť si ako došiel? Neviem, čo sa hovorí, ale z vlastnej skúsenosti viem, že za dva roky a dva mesiace som nemenil ani žiarovku. Čiže u mňa spoľahlivosť Toyoty za :yes:
No - ja bych autu, kde je treba po triceti tisicich dotahovat sedadlo ridice a madla ve dverich asi palec nahoru nedal.
Bola to taká prkotina, ja v tom problém nevidím. Myslím, že po 30 000 km na našich cestách sa má nárok niečo vytriasť.
Jasne, sedadlo ridice je uplna prkotina.
Kdyby nahodou uplne vypadlo ven, tak proste hodis misto nej houpaciho konika a hyjeeee - valis tojotacky bezporuchove a spolehlive dal.
Kdyby nahodou uplne vypadlo ven, tak proste hodis misto nej houpaciho konika a hyjeeee - valis tojotacky bezporuchove a spolehlive dal.
Dobre. Zajtra idem predať auto, lebo si v servise dovolili dotiahnúť sedadlo a madlo.
Ježíš, no hlavně ho neprodávej, co bychom si tu bez něj v diskusích počali... >😁
Po takových 300 tis. km na to nárok určitě je, po pouhých 30 tis. km nikoli...
Jo a po 24tis km s Polem se ti odlepuje těsnění na některých vozech.. taky úplná prkotina že?
To jsou argumenty jak poďme na hřiby. Moje matka měla Polo přes deset let a najelo přes 200 tis. km a žádné problémy s těsněním nemělo. Jakákoli podobná závada není po 30 tis. km normální, to platí jak pro Yarise, tak pro Polo.
😉 Tyto vozy jsou spolehlivé a téměř srovnatelné. Škoda ,že k nim nepřimotali nějakého korejce. Byla by tu aspoň sranda. >😁
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"len nepriccetny, pripadne zmanipulovany clovek", může napsat to, cos tu právě vyplodil... 8-s 😉
P.S. Zrovna Yaris je tradiční etalon ticha a komfortu, zvlášť s (pro něj typickým) jednolitrovým motorem... >😒]
P.S. Zrovna Yaris je tradiční etalon ticha a komfortu, zvlášť s (pro něj typickým) jednolitrovým motorem... >😒]
A nechceš náhodou ještě srovnávat diesel u Yarisu vytočený na 4000ot. (ideálně v minulé generaci) s benzínovým přeplňovaným Polem v 1500ot.?
Jseš normální argunemtační zoufalec.... Akorát k smíchu.... >😁
Jseš normální argunemtační zoufalec.... Akorát k smíchu.... >😁
Nechci porovnávat vůbec nic, toto je anketa o designu, tak nemá smysl tu mluvit o motorech. I když i to by bylo zajímavé, zřejmě by se přišlo na to, že například přeplňovaných benzínových Yarisu k porovnání není mnoho 😉.
Ale k věci - na designový jazyk VW si obvykle moc nepotrpím, ale Polo se mi trefilo do vkusu dokonale. Ve třídě malých aut působí samozřejmou elegancí, které nejen že není co vytknout (což je u VW zvykem), ale má i svou jiskru (což už tak obvyklé není). Srovnej to třeba s vysokou a úzkou Fabií, podívej se na podivný předek u Clia, prohlédni si tlamu u 207... nebo nakonec i ten Yaris, kterému seřízli hrany...
Ale k věci - na designový jazyk VW si obvykle moc nepotrpím, ale Polo se mi trefilo do vkusu dokonale. Ve třídě malých aut působí samozřejmou elegancí, které nejen že není co vytknout (což je u VW zvykem), ale má i svou jiskru (což už tak obvyklé není). Srovnej to třeba s vysokou a úzkou Fabií, podívej se na podivný předek u Clia, prohlédni si tlamu u 207... nebo nakonec i ten Yaris, kterému seřízli hrany...
Velmi výstižně napsáno...
Tak pojďme na dřeň... Vysmíváš se tady hlučnosti a komfortu Yarise s litrovým motorem... Kolik si toho s ním najel (pochopitelně novou generací)? Co najel, seděl jsi alespoň v něm?
že se Yaris nenabízí s přeplňovaným motorem mi ani jeden z vás nemusí připomínat. Ale evidentně bych měl připomenout vám existenci atmosfericky plněného čtyřválce 1,4 63kW u Pola a atmosfericky plněného čtyřválce 1,33 73kW u Yarise. Což takhle srovnávat komfort a hluk těchto kandidátů. Moc racionální??? Zřejmě, vždyť mám čest s minimálně jedním vw fanatikem, proč mě proto srovnávání hrušek s jablkami překvapuje, že?
že se Yaris nenabízí s přeplňovaným motorem mi ani jeden z vás nemusí připomínat. Ale evidentně bych měl připomenout vám existenci atmosfericky plněného čtyřválce 1,4 63kW u Pola a atmosfericky plněného čtyřválce 1,33 73kW u Yarise. Což takhle srovnávat komfort a hluk těchto kandidátů. Moc racionální??? Zřejmě, vždyť mám čest s minimálně jedním vw fanatikem, proč mě proto srovnávání hrušek s jablkami překvapuje, že?
S tebou a na dřeň... >😁
To by ses nejdřív musel naučit úplné základy, jako je pozorné čtení, práce s textem a informacemi v něm obsažené, argumentační logiku atd.
Ale abys neřekl, nevysmívám se hlučnosti Yarise a už vůbec ne u jeho nové generace (když o něm píšu jako o tradičním! etalonu, asi těžko mám na mysli zrovna jeho poslední generaci). Ale naprosto logicky se vysmívám tomu absurdnímu nesmyslu, co tu o Yarisu, jako etalonu ticha a komfortu, napsal nick dietmar. Že ty si hned (při své zaujaté jednoduchosti) domyslíš, že tím snad chce někdo říct právě tohle, naopak o VW (Polu), na které jsi tu docela proflákle alergický, je jen a jen tvůj problém. >😒]
Na to, abych tu zrovna před tebou jakkoli obhajoval VW (konkrétně Polo) už tě znám moc dobře a navíc zrovna to současné Polo to vůbec nepotřebuje, takže v tomto ohledu tě zřejmě zklamu.
Moje přímá kritika Yarise byla téměř nulová (mimochodem jsem tu částečně kritizovali i design Pola) ve srovnání s tím, co tu napsal celkově (nikoli pouze k designu, o kterém je článek, taky proto byla má reakce taková, jaká byla) k současnému Polu právě dietmar.
Proč tě asi ani nenapadne zeptat se spíš jeho, kolik toho najel se současným Polem, když si tu dovolí dělat tak primitivně radikální závěry?
Až jednou přestaneš brát koncern (hlavně Audi), jako "úhlavního" evropského nepřítele prodejů MB, pak se s tebou snad bude dát i normálně diskutovat... 😉
To by ses nejdřív musel naučit úplné základy, jako je pozorné čtení, práce s textem a informacemi v něm obsažené, argumentační logiku atd.
Ale abys neřekl, nevysmívám se hlučnosti Yarise a už vůbec ne u jeho nové generace (když o něm píšu jako o tradičním! etalonu, asi těžko mám na mysli zrovna jeho poslední generaci). Ale naprosto logicky se vysmívám tomu absurdnímu nesmyslu, co tu o Yarisu, jako etalonu ticha a komfortu, napsal nick dietmar. Že ty si hned (při své zaujaté jednoduchosti) domyslíš, že tím snad chce někdo říct právě tohle, naopak o VW (Polu), na které jsi tu docela proflákle alergický, je jen a jen tvůj problém. >😒]
Na to, abych tu zrovna před tebou jakkoli obhajoval VW (konkrétně Polo) už tě znám moc dobře a navíc zrovna to současné Polo to vůbec nepotřebuje, takže v tomto ohledu tě zřejmě zklamu.
Moje přímá kritika Yarise byla téměř nulová (mimochodem jsem tu částečně kritizovali i design Pola) ve srovnání s tím, co tu napsal celkově (nikoli pouze k designu, o kterém je článek, taky proto byla má reakce taková, jaká byla) k současnému Polu právě dietmar.
Proč tě asi ani nenapadne zeptat se spíš jeho, kolik toho najel se současným Polem, když si tu dovolí dělat tak primitivně radikální závěry?
Až jednou přestaneš brát koncern (hlavně Audi), jako "úhlavního" evropského nepřítele prodejů MB, pak se s tebou snad bude dát i normálně diskutovat... 😉
Za zoufalce jsi tu už pomalu tradičně hlavně ty...
Já snad někde srovnávám motor Yarisu s nějakým konkrétním (dokonce přeplňovaným benzínem) motorem z Pola? S čím bych ho asi tak u Yarise srovnával?
Tohle je článek o designu a já jen reagoval na jeden velmi jednoduchý příspěvek, a to jsem ještě netušil, že budu tak brzo reagovat na podobně jednoduchou reakci jiného nicku (ano, myslím tebe).
Než zase příště podobně jednoduše vpadneš do nějaké diskuse, tak si zkus přečíst aspoň konec vlákna do kterého zrovna "lezeš"... 😉
Jinak viz Emel 18:02...
Já snad někde srovnávám motor Yarisu s nějakým konkrétním (dokonce přeplňovaným benzínem) motorem z Pola? S čím bych ho asi tak u Yarise srovnával?
Tohle je článek o designu a já jen reagoval na jeden velmi jednoduchý příspěvek, a to jsem ještě netušil, že budu tak brzo reagovat na podobně jednoduchou reakci jiného nicku (ano, myslím tebe).
Než zase příště podobně jednoduše vpadneš do nějaké diskuse, tak si zkus přečíst aspoň konec vlákna do kterého zrovna "lezeš"... 😉
Jinak viz Emel 18:02...
Volba je to hodne tezka, obe auta jsou paradni, ale prezto bych sel do Pola. Predek - Polo, bocni profil Polo, zadni cast - Yaris, interier je pekny v obou autech, u Yarisu je vic hravy a modernejsi, u Pola je pekne "uklizeny" ze clovek vi kam sahnout.
Takze vysledek je 3:2 pro Polo 😉
Fakt ma udivuje, ako mnohí na podporu svojho názoru používate absolútne nepatričné výrazy na nepatričných miestach.
Yaris prostě není ani typickým vozem pro chlapa, ani pro ženskou. Je to stejně nicneříkající designová řeč, jakou mluví Auris.
Jinak tady to Polo mělo hodně jednoduché. Jasný vítěz.
Ak máš uniformu rád, Polo musí vyhrať. Ja som na vážkach, na nového Yarisa si musím najprv zvyknúť a najmä si poriadne pozrieť naživo. Ale v interiéri je víťazom jednoznačne Yaris, práve interiér Pola je tým, čo možno nazvať bezpohlavným - nulové emócie.
Takže Polo - Yaris zhruba 1:1. Polo vyzerá sympatickejšie zvonka, jponec zvnútra.
[odkaz]
Interiér je zcela jasný, Polo je maximálně ergonomické, materiálově dotažené, vše na svém místě, bez nějakých tvarových e😜erimentů.
Yarisův divně otočený displej, a celkové pojetí interiéru, jako by byl složen ze tří aut. Toyotě se povedl jen volant. Jinak nic.
Exteriér, čumák velkých toyot na Yarisu nefunguje. Nehodí se tam. Boční profil hrůza, působí jako hrbáč, zadní partie je nejhorší ze všeho. Tady mi přijde až přílišná snaha kopírovat neúspěšný Auris.
Polo je xkrát diskutované, ale naprosto dotažené auto. Nevidím tam chybu. Nikde.
S novým R-line paketem pro Polo to (zatím jen podle fotek) zase vypadá o něco líp.
K tvé otázce zhora, ohledně toho co jsem napsal o předchozích dvou generacích Yarisu, zatím si stojím. To auto naprosto ničím nezaujalo, tupý výraz, tvary ocucaného bombonu, prostě nuda. Celkově obě předchozí generace vypadali spíš jako auta A segmentu než B a většinou v nich vidíš starší lidi, tedy důchodce. Řekl bych, že ani výrobce si to tak nepředstavoval 😉
3G Yarisu jde jinou cestou, auto dostalo lepší kabát (dokonce i mě se líbí) a potentnější motor 1.3.VVTi než říválec s obsahem 1.0 vhodný tak do Ayga. Takže pro mě je tohle začátek cesty k slušnému zastupci segmentu B. Současný má dobře našlápnuto a když to v další generaci nepo... tak se Polu i vyrovná 😉
Niet čo dodať. Proste ucelený názor človeka, s ktorým má zmysel diskutovať.
Viem, že keď sa spýtam, napíšeš k veci.
Rýpem do jossalita. Čakám na deň, kedy konečne dokáže svoje náhľady aj vysvetliť. Len mám obavu, že čakám márne.
PS: Aby nedošlo k nedorozumění, nemám nic proti Tvé volbě, ale proti způsob, jakým ji podáváš...