Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Návrat do budúcnosti

Po takmer dvoch rokoch pauzy sa na stránky Auto.cz vrátia značkové prehľady pripravovaných noviniek. S najaktuálnejšími informáciami a v úplne novom formáte!
Zpět na článek
23. 10. 2011 13:29
23. 10. 2011 18:47
23. 10. 2011 23:48
24. 10. 2011 08:45
24. 10. 2011 16:40
24. 10. 2011 19:00
25. 10. 2011 00:21
23. 10. 2011 13:29
MG
nemate nekdo prehled jak si vede MG po navratu na britsky trh?
MG6 je cilovym zamerenim konkurenci pro octavii, i kdyz kvalitou zpracovani na ni nestaci a rozsahem motorizaci a vybav. Porovnani prodejnich uspechu techto dvou modelu by mohlo byt zajimave.
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2011 18:47
Re: MG
Ahoj :-) ;-)

Nemam cisla podla modelov, ale podla znaciek ano. (V zatvorke uvadzam pocty predanych MG za minuly rok, ked bol na UK trhu iba MG TF. To len pre pribliznu predstavu, aky moze byt asi stav.)

MG za 9/2011 = 43 ks (32ks)
Skoda za 9/2011 = 6.950 ks

MG za 1-9/2011 = 227 ks (250 ks)
Skoda za 1-9/2011 = 36.297 ks

Myslim, ze v oboch ukazovateloch bude Skoda Octavia v niekolkych radoch lepsia, ako MG6.
Avatar - zdravy rozum
23. 10. 2011 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Righ
23. 10. 2011 23:48
Dobra zprava
Zdravim Marko, jsem rad, ze se vracis k serialu poodhalujicimu budoucnost jednotlivych automobilek - puvodni serii clanku jsem cetl s opravdovym zaujetim a potesenim. Tvoje clanky i diskuzni prispevky jsou mimochodem perfektnim prikladem toho, jak prinosnej je neformalni cesko-slovenskej charakter portalu auto.cz. To je mineno i jako narazka na ojedinely priklady zakomplexovanych kriklounu, kteri pod tvymi clanky obcas vresti o nesrozumitelnosti slovenstiny apod. - verim, ze podobne jako ja to vidi drtiva vetsina normalnich diskuteru.

Neodpustim si nicmene dobre minenou radu - mozna vubec to nejzajimavejsi na puvodnich clancich byl prave onen uvod a vubec "omacka" kolem, kde jsi vysvetloval souvislosti soucasny i budouci modelovy politiky, smerovani jednotlivych znacek ci zamery jejich manazeru. Vyvaroval bych se proto ve staronovym serialu vyraznyho zestrucnovani - samozrejme, mene je nekdy vice, ale sklouznuti k prilisny zkratkovitosti ci heslovitosti by z clanku ucinilo pouhou reserzi dostupnych internetovych a tistenych zdroju. Myslim, ze prikladem az prehnane uspornyho stylu byl treba tvuj serial o neuspesnych modelech, ktery byl v podstate pouze jejich vyctem spolu s par faktografickymi udaji. Za normalnich okolnosti bych to patrne nekritizoval, ale kdyz si nekdo nasadi latku tak vysoko jako ty, jsou na nej holt kladeny jiny meritka. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
24. 10. 2011 08:45
Re: Dobra zprava
Dakujem za prispevok aj za podnety. :-)

Vies, ono to nie je s dlzkou clankov take jednoduche. Prvym problemom moze byt citanost clankov - pokial mas na internete dlhe clanky, velmi vela ludi (hlavne mladsia generacia) ten clanok otvori, zisti, ze je to dlhe, a zas to zavrie.
Druhym obrovskym problemom je moj cas. Napisat dlhy clanok vyzaduje (okrem pripravy, ktoru musim urobit tak ci tak) pomerne dost casu. A od roku 2006, alebo 2008 nejak zmizol z mojho zivota velky objem volneho casu.
Tretou vecou je, ze to s redakciou chceme robit prehladnejsie a hlavne tak, aby sa to dalo operativne aktualizovat. Dlhy clanok je dost obtiazne zmodernizovat, pretoze sa casto stava, ze ked vyberies cely "blok" textu pretrhnes "nit" kontextu pred a za touto statou. To bol problem prvej a druhej serie clankov o budiucnosti. Ked som chcel prvu seriu zmodernizovat, zistil som, ze to nejde a bolo treba tie clanky vo vacsine pripadov pisat uplne odznova.

V nijakom pripade vsak nechcem rezignovat na veci okolo pozadia modelovej politiky, strategii, sirsie suvislosti, atd... V uvodoch to bude ale pisane viac faktograficky a nie ako dlha "slohova" praca. Inak povedane, tam kde bude co povedat, tam to bude nabite informaciami. Tam kde nie (napriklad hned prvy clanok o znacke Abarth, kde sa toho zas tak vela nedeje) to nebudem nijak umelo natahovat.
Urcite ale nepride k tomu, co sa stalo pri neuspesnych modeloch. Ani nemoze, pretoze tam to bol povodne jeden cely clanok, ktory bol rozkuskovany na jednotlive auta. Co rozbilo povodny format a v jednotlivych autach to bolo prilis kratke. Tu to nehrozi, pretoze clanky budu od zaciatku pisane podla znaciek a s tym, ze vzdy pojde o jeden konkretny clanok o jednej konkretnej znacke.
Avatar - Righ
24. 10. 2011 16:40
Re: Dobra zprava
Jasne, clanek psanej jako souvislej a vzajemne propojenej text je na aktualizaci podstatne narocnejsi nez pouhy souhrn strucnych bodu. Pro me osobne ale treba nepredstavuje neustaly aktualizovani clanku nejakou zvlastni pridanou hodnotu, aby to vyvazilo jeho "orezanost". Nakonec stary clanky o planech automobilek z pred x let jsou docela zajimavej studijni material, obcas si rad takhle porovnam nekdejsi plany s konecnou realitou. Kazdopadne jako efektivnejsi a ctenarsky vdecnejsi vidim spis vydat s urcitym odstupem (treba 2-3 let) clanek novej, neb opravdu jen malokdo hlida aktualizace starych clanku - museli byste na ne s redakci nejak vehementne upozornovat.

Kdyz jsme u ty ctenosti - nezajmem tech, kterym je zatezko precist vic nez par popisku pod obrazky, bych si byt tebou hlavu nedelal, tvoje clanky jsou stejne primarne (obsahove) zalezitosti pro fajnsmekry. S tim nedostatkem casu je to vec jina, to samozrejme chapu a nelze na to nic namitnout. Pokud se presto dokazes vybicovat k slusnymu rozsahu clanku aspon pripominajicimu nekdejsi serialy, mame se kazdopadne na co tesit. ;-)
24. 10. 2011 19:00
Re: Dobra zprava
Dobre, tak skusme sa dohodnut, ze pockame niekolko clankov - povedzme do BMW a potom si to v diskusii pod bavorakmi rozoberieme. Pojdem abecedne, takze budeme mat za sebou troch mensich vyrobcov a troch vacsich. Potom mi povies ci to splna Tvoju predstavu, a ak tam bude nieco treba upravit, alebo pridat, tak skusime "pridat". ;-)
Avatar - Righ
25. 10. 2011 00:21
Re: Dobra zprava
To nelze odmitnout. :yes:
Avatar - Machýrek
24. 10. 2011 01:31
Koho zajima MG?
ale tak mozna, ze jsou nejake zeme na svete, kde stoji frontu, aby videli mg, treba v mrazaku. koho to vsak zajima zde? mouchy, co sedaj na ksicht?..
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Pegas
24. 10. 2011 10:35
Re: Koho zajima MG?
Spíš by mě zajímalo,koho zajímá Tvůj názor?
Aspoň si ten článek přečti,ty mouchy co Ti sedaj na ksicht,to určitě udělali.
Avatar - Machýrek
24. 10. 2011 19:26
Re: Koho zajima MG?
He he he :-) copak jsi mel ve skole na vysvedceni ze psani?
Avatar - white label
24. 10. 2011 17:36
Re: Koho zajima MG?
A teď hádej, koho asi tak zajímá Machýrek z Prahy a jeho mouchy, co mu "sedaj na ksicht"???
;-)
Avatar - Machýrek
24. 10. 2011 19:39
Re: Koho zajima MG?
To neresim, k nicemu to nepotrebuji. Ty ano? ;-)
Avatar - white label
24. 10. 2011 19:46
Re: Koho zajima MG?
Ty se zřejmě řešíš tam, kde bys nemusel a naopak neřešíš tam, kde bys měl...
Avatar - Machýrek
24. 10. 2011 20:07
Re: Koho zajima MG?
Omyl :-) Ty tu resis me. Ale to neva :-) Klidne pokracuj, treba ti to pomuze v necem.
Avatar - white label
24. 10. 2011 21:36
Re: Koho zajima MG?
Začal ses tu řešit už v 1:31, já na to jen reaguju..., ale neboj, skončil jsem s tím už v 19:46.
Avatar - Machýrek
25. 10. 2011 09:02
Re: Koho zajima MG?
Neboj, nebojim.