Je dobře, že se od sebe auta odlišují a nevypadají všechny podobně, americký trh má holt svoje specifika. Náhodou v USA je vozový park složený z vozů co "dokonale pomastí ego" (ať už muscle cars nebo velký SUV), pak tam jsou Hjundé s fluidníma tvarama a ostatní korejci, japonské vozy, pár vozů z VW koncernu (kromě Škody).... nevypadá to tam alespoň jako u nás kde se to hemží Fabiema, Octaviema, korejcema a dalšíma levnýma autama... A hlavně, lidi tam si nepotřebujou mastit ego, jsou daleko milejší a příjemnějsí jeden na druhýho, než tady u nás ;-)
Je celkem škoda, že Ford nenabízí Expolorer také v Evropě. Design je hodně povedený, řekl bych, že by se dal nazvat jako globální, a to jak vnější tak vnitřní. V pohodě by mohl konkurovat Touaregům, ML-kám a spol. Stačilo by pouze zamontovat V6 tdi.....
Přesně tak....škoda, že zde neni s dieslem. Ale po Brně už jeden bílý jezdí a pravda krasavec. Jen nevím proč nedají volbu 4x4 i k 2,0 Ecoboostu. (Range Evoque to tak má)
Zřejmě vzhledem k hmotnosti, protože kdyby ten dvoulitr měl pohánět všechna kola, byl by možná v reálném provozu žíznivější než ta benzínová V6. Přeci jen odpory pohonu 4x4, a to i když je to "jen" Haldex nebo jiné podobné řešení + vyšší hmotnost dělají své.
Tak tak. Ne vždy je menší motor úspornějí, zejména mimo město. Znám pár lidí co takhle koupili R4 a pak se strašně divili, že jim to na dálnici bere víc jak V6 >:D >:D
Hlavně že měli dvoulitra 4válec, halt na papíru to vypadá hezky....