Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Roomster bez designových výstřelků

Časopis Auto Tip zveřejnil přehled novinek Škody pro několik následujících let.
Zpět na článek
1. 5. 2012 23:49
Re: dalsi typicka skodovacka
Moje řeč, ale to by byla dost konkurence pro Caddy a Touran.
18. 12. 2011 13:55
Re: Anti-Roomster...
Presne tak, je jiny, "netuctovy" zachobat prosim, chce to odvahu....
26. 10. 2011 18:59
casopis AUTOTIP, clanek jako lakadlo na zakoupeni
Tak jsem videl ten casopis v obchode a udelal jsem si obrazek o tom ze je to jen nejaky vyplod fantazie domaciho grafika, protoze O III vubec nevypada tak jak v tom casopise, je to jen fantazie a to jiste vsechny modely. proste paskvily splacane na zaklade uverejnenych konceptu mission L a vision D.
Pohybuji se v automobilovem prumyslu (nebudu dal komentovat),tak proto mam jasno :)
26. 10. 2011 10:05
Re: Škoda ide.
Nejen jako Touran...vidím v tom typický tvar koncernu...Alhrambra, Touran, Sharan...neumí vymyslet nic nového, tak akorát mění masku a logo na kapotě...se divím, že se nevyrábí v každém segmentu jeden model a jen se mění loga...bylo by to levnější...minimálně koncern už to tak dělá....nuda...
25. 10. 2011 21:42
To nie je Roomster
nevyzera to podla mna zle, ale to nie je nastupca Roomsteru. Ved sa na to pozrite, ma to proporcie Sharanu.
Osobne si ale myslim, ze nejake normalne miniMPV by sa namiesto Roomsteru zislo. Room je Fabia Furgon. Nikdy to miniMPV v podstate nebolo.
25. 10. 2011 19:57
Růmstr
se ještě vyrábí????Opravdu???Nějak ho na cestách nepotkávám :-!
25. 10. 2011 16:15
No není to špatné
No tak tento model už asi nebude začínat na ceně za jakou se prodává dnes podle foto je to auto velikosti Zafiry. no a posuvné dveře no nebude to propadák. Caban design je opět znát
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 10. 2011 00:11
Re: Anti-Roomster...
Pravda, vzhledem k historii modelové řady Toledo je to pozoruhodné... možná ale šlo o cílený zvrat. Mohlo by jít o vyjádření změny a pokroku...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 10. 2011 23:18
Re: Anti-Roomster...
To je ovšem stejný případ, tam se název Toledo, vzhledem k minulosti, taky zrovna dvakrát nehodí...
Avatar - twistedTSD
24. 10. 2011 23:12
Re: Umírnění?
Udělat z Roomstera auto je nějaké umírnění? :-)
24. 10. 2011 21:57
kia
vyzera s tou maskou ako nove Kie, len je skaredsi. to sa skoda dopracovala...
24. 10. 2011 20:47
Re: Škoda Octavia III
ani jedna, tohle jsou naky paskvily z fotoshopu,
24. 10. 2011 20:28
Re: Škoda Octavia III
Navíc jsou ty "fotky" starý tak 3 roky
24. 10. 2011 20:22
Skoda MPV
Ale tohle uz tu pred nekolika lety bylo. [odkaz] [odkaz]
Vsude se psalo, jak skoda pouzije platformu touranu a konecne postavi auto, ktere v jeji modelove nabidce tak citelne chybi a zatim ticho po pesine. U tohoto noveho renderu, ktery mimochodem vypada nadherne, pouze vymenili cumak ze superba za ten z mission l. Co se tyce soucasneho roomsteru tak myslim, ze skoda nema duvod ho odepsat, ani po nasazeni plnohodnotneho MPV na bazi touranu. Chtelo by to s nim ale neco udelat. Jako koncept to byl velmi svezi automobil, bohuzel po oklesteni onoho projektu a jeho nabouchani na dostupnou koncernovou platformu se z nej stala jakasi dodavkoidni snaha o extravagantni miniMPV, ackoli se mi, zvlast ve verzi scout, libi, dokazu pochopit rozhorceni spousty lidi nad timto modelem. A pocit tech, kteri ho neodsuzuji, ze se jedna o velmi neotrele reseny vuz kombinujici v sobe "domecek" (zadni cast) a "letadlo" (predni cast) a ze umirnenym MPV prijde svet automobilu o umelecke dilo, neni zpusoben nicim jinym, nez dobre provedenou reklamni kampani. Suma sumarum - skoda "touran" :yes:
24. 10. 2011 19:55
Re: Umírnění?
se skodovkou souhlas, ale, ja ti nevim, novy pasat na mne pusobi uz moc prerostle, rovnez tak do stredni se mi vic hodi jeta
24. 10. 2011 19:52
zafira B
bych rekl podle fotek, nastesti je doplneno textem...
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 18:15
roomster
ten předek je naprosto perfektní...současný roomster má odporný předek(odporná fábka) a naprosto otřesný boční profil...(i když chápu že někomu se líbit může) ;-)

ovšem zadek současnbého roomesteru se mě moc líbí...obzvlášť ve verzi scout nevypadá špatně...(zezadu)

tohle je však o level vejš...i když mám obavu že je to pouze překapotovaný současný touran...

a ta KIA maska taky není uplně to pravé...sice je fine že škodovka nasazuje design ostrých hran(pár let po ostatních automobilkách)
protože octávia po fl je fakt zrůdnost, dokonalý příklad jak lze osobité auta zprznit jediným faceliftem...původní octávka měla supr přední masku...na kterou pak násilně namontovali tu zrůdnost vepředu...a vzadu zas pro změnu neudělali nic

no jo...škodovka fl. nikdy moc neuměla...staří si vzpomenout na nepovedenou feldu po fl. octavia I po fl. pro změna nezměnila skoro nic(designově) a avizovaný superb po fl taky není žádné terno
Avatar - twistedTSD
24. 10. 2011 17:09
Re: Škoda Octavia III
To určitě ne, tohle vychází z minulého designového směru a o tom pochybuji.
24. 10. 2011 17:04
Re: Umírnění?
:yes: to je celkem logický závěr. Za mě souhlas taky bych to tak viděl ;-)
24. 10. 2011 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 10. 2011 17:01
Re: Škoda ide.
Hele to vůbec nevypadá špatně, no když to opravdu bude vypadat takhle, tak ať to má klidně za dárce Touran a já mám o čem za 3 roky přemýšlet :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 10. 2011 16:36
Re: Anti-Roomster...
Proti MPV Škoda bych nebyl, takovému projektu fandím. Zcela jistě však po jiným jménem. Roomster není jen označení modelu, ale i karosářské filozofie.

Včera jsem viděl Toledo a musím říct, že, pominu-li designérský postup, auto se mi líbí. Je jiné, než všechna ostatní MPV, nehledí na konvence a přítom je vizuálně svižné a dynamické...
Avatar - kosmonaut
24. 10. 2011 16:20
Re: Škoda Octavia III
Nojo, úplně připravená pro výrobu ;-\
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 16:19
Re: Škoda Octavia III
Ten předek ze superba je nepravděpodobný. Předpokládám, že spíš budou razit design představený na Vission D. Takže světla budou jiná. Jinak ten zadek tý první je pěkný, připomíná mi volvo.
24. 10. 2011 16:03
Re: Anti-Roomster...
Ja zas docela hej - pokiaľ bol Roomster primárne myslený ako MPV. Ak nie, kľudne nech vyprodukujú ďalší súdok na kolesách, ale MPV by nemali opomenúť, značke zameranej na praktické autá už roky také autá chýbajú. Prípadne by mohli skúsiť nejaké nové meno, voči súčasnému Roomsteru je to výrazná zmena filozofie auta.
Zaujímavé je, že "športový" Seat derivát Sharana dostal a aj od zavedenia Altey silne ťahal MPV-smerom... Na hlavu...
24. 10. 2011 15:50
Re: Starý pokojster
Neblbni, nástupca Roomsteru nebude veľké MPV. Veľké MPV bude ešte okrem nového Roomstera. Aspoň tak som to pochopil.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 10. 2011 15:03
Anti-Roomster...
Pokud by měla být zachována alespoň elementární úcta k designu, muselo by u tohoto modelu dojít ke změně jména. Součástí pojmu Roomster je dvoudílné řešení tvarování exteriéru a z něho plynoucí filozofie "dvoupokojového" automobilu. Bez tohoto osobitého řešení si vůz s označením "Roomster" představit nedovedu a, upřímně řečeno, ani nechci.
Avatar - gld
24. 10. 2011 14:57
Re: Starý pokojster
Sharan/alhambra v podaní škodovky. Príliš dôvodov na jasot tam nevidím.
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2011 13:47
Re: Umírnění?
Což u nás nejspíš bude. V zahraničí budou ceny v jiných mezích, protože pozice značky není tak silná. V ČR je Škoda ve své třídě dražší mainstream.
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2011 13:27
Re: Umírnění?
Pokud bude skodovacke SUV vetsi, nez Tiguan, mensi nez Touareg, bude mit po sklopeni zadnich sedadel ZCELA rovnou plochu pro naklad a bude dostatecne konzervativni - nizsi prid nez dnesni velrybi facelook jako u dnesniho Superbu, tak uz vim, ze ho koupim. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2011 13:21
Re: dalsi typicka skodovacka
Zruda je dnesni Rumunster. :no: Kdyby tohle vyrabela Skodovka od zacatku, prodalo by se jich 3 x tolik.
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 13:10
Re: Umírnění?
Pokud by se opravdu naplnila spekulace o posunu modelů Škody vždy o jednu třídu výše, tak by to určitě bylo pro Škodu dobré. Protože by mohla dosta více technologických vymožeností a přesto by byl VW spokojený. A VW by tak zabil dvě mouchy jednou ranou. Škoda by nekonkurovala jeho modelům, ale zároveň by nebrzdil její prozatím slybný rozvoj a růst prodejů. Každopádně to má i svou stinnou stránku. A to tu, že by to mohli ještě zazdít cenou. Pokud by byla nová Octavia cenově stejná jako konkurence ze střední třády, tak by to nebylo úplně ideální.
Avatar - saldy
24. 10. 2011 13:02
Určitě
to už tady zaznělo, vypadá to jak animace. Nemohu si pomoci ale tomuhle dávám 3 s odřenýma ušima, mám rád více kontroverzní tvary, ošklivě krásná auta, která názory lidí jíce rozdělují. Tohle je další šedivá myš, starý room se mi i dnes docela líbí, takže pro mě zatím krok zpět.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 10. 2011 12:58
Re: Starý pokojster
Já jsem také příznivcem Rumovské extravagance :'-(
24. 10. 2011 12:54
Re: Umírnění?
Velmi dobrý rozbor budoucnosti Škody:) Souhlasím - také jsem zaslechl, že se mají budoucí modely škodovky takhle "poupravovat" ve prospěch VW. U Octavie III. si myslím, že je velmi pravděpodobné, že poskočí o třídu výš už vzhledem k tomu, že prosákla na veřejnost nechtěná fotka skeletu budoucí Octavie kombi. A to jak naroste, bylo více jak zřetelné. Tahle aplikace růstového hormonu ale není jen ku prospěchu VW, ale také samotné Škody. Ta přeci jen musí připravit pozici pro nástupce současné řady Tour, tedy levné "skorooctavie".
Co se týče Roomsteru - mám rodinu a proto logicky sleduji i segment MPV. Zde Škoda chybí, to je jasné, ale jestli je rozumné sem vstoupit kopií Sharanu, či Alhambry? To snad ne...
24. 10. 2011 12:20
Re: Starý pokojster
Evidentne čo je iné nemusí byť zásadne dobré. Páči/nepáči je subjektívna záležitosť. Za posun ku klasickejšiemu MPV má Škoda u mňa :yes: .
Ale malý užitkáč, možno niečo pod VW Caddy by jej tiež neuškodilo.
Avatar - gld
24. 10. 2011 12:07
Starý pokojster
Mne sa "extravagantný" roomster páčil..smutným zistením teda je, že v korporátnom svete VW už na originalitu miesto nezostáva.
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2011 11:46
Re: Škoda ide.
Líp se ti přizpůsobit neumím, no...
24. 10. 2011 11:36
MPV
Tak jsem zvědavý jestli se nové velké MPV od Škodovky bude vyrábět také v Portugalsku jako Sharan - Alhambra.
Jinak se plánovaná řada nových modelů podle mne ubírá dost dobrým směrem.
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 11:04
Re: Umírnění?
Myslím, že kromě vedení VW nikdo s určitostí neví, jak chce VW se Škodou naložit, ale běžela i jedna hypotéza, že by VW situaci se škodou vyřešil poměrně kulantně. A to tak, že nová Octavia III by měla ještě narůst a ještě více se přiblížit rozměrově k Passatu. Tím by VW pasoval Octavii do střední třídy (kam jí stejně v některých zemí řadí, takže by to jenom sjednotil) a byla by dostatečně atraktivní, ale měla by dostatečný odstup na Passata. Takže konkurence passatu už by nebyl Superb, ale Octavia. Superb by se pak měl taky zvěčit a zacílit na vyšší střední (kam ho opět v některých zemích řadí) a lovit měně movité zákazníky v tomto segmentu. Tam by se mohl dostatečně rozrůst, protože VW nemá model ve vyšší střední a pro premii (Audi A6) to zase není zela rovnocenný konkurent. Tím by VW vyplnil místo v meinstreemu ve vyšší střední. Proti Golfu by pak nastoupil model nejspíše "Rapid"
Ve finále to pro VW znamená to, že v modelových srovnání Golf vs Rapide, Octavia vs Passat by vždy byl jako ten lepší zástupce VW. Škoda by mu tedy nekonkurovala a přesto by se mohla dostatečně rozvíjet. Podobně by to fungovalo i u avizovaných SUV. Yeti je menší na Tiguan a nové větší SUV by bylo o něco větší než tiguan, ale menší než Touareg. V MPV to může být tak, že nový roomster by dostal základ součastného Touranu a nový touran by o něco povyrostl. A zase by byl dostatečný odstup.
24. 10. 2011 10:58
Re: Škoda ide.
Ubohé. Ale co čekat od tebe. :-!
24. 10. 2011 10:57
Re: Umírnění?
Tvrzeni o "umirneni" Skodovky Nemci se objevovala uz pred II. generaci Superbu a nakonec je to uspesne auto. Me se sice nelibi (sedan vubec, a kombi kvuli tomu predku), ale uspesne bezesporu je.
Takze bych to nehazel predem flintu do zita.
neregistrovaný "xmerj"
24. 10. 2011 10:37
Umírnění?
Je mi smutno z toho, jak se Škoda musela kvůli VW umírnit. Je známo, že např. "nový" Superb hodně lezl do zelí Passatovi, a tak šéf Winterkorn rozhodl, že prostě do budoucna Škodovky trochu přiškrtí, aby nebraly prodeje velkému VW.

Pokud bude vypadat další vývoj Škody, tak jak vypadá vývoj Roomsteru, opravdu se Škoda jen posune do stínu VW (a bude z ní tedy skutečně jen levnější VW). Protože se Škoda potřebovala zviditelnit, vsázela na odvážná řešení, jakými Roomster i Yeti jsou, a povedlo se. Je evidentní, že Škoda má na to být inovativní, nevidím tedy důvod, proč z např. z originálního (víceúčelového) Roomsteru chce udělat řadové MPV (levného Tourana), a pokud stejný osud čeká Yetiho?

Z Vision D i MissionL jsem měl radost, tohle jak rybí tuk nebo pohlavek od mámy, abych moc nefantazíroval.
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 10:35
Re: jak space wagon
Tak asi v tom vidíš něco jiného než já, ale podobnost tam nevidím téměř žádnou. Až na to, že to jsou obě MPV.
24. 10. 2011 10:34
...
Neurazí ,nenadchne ... prostě typická škodovka :-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 10. 2011 10:31
Re: Škoda ide.
Píší, že to je render a i to tak vypadá, to znamená, že to je pravděpodobně puštěno přímo ze škodovky. Asi taková ověřovací vypuštěná vlaštovka. Ale pochybuju, že by toto byl zrovna ten nový Roomster...
24. 10. 2011 10:27
Re: jak space wagon
Tak ten první odkaz jedost mino, to je auto co se dělalo už v 95- né poslední generace :-! Druhý odkaz je ten správný. Kdyby jste však věděl jak to auto vypadá z boku(vím to, mám ho doma) tak a)profil-takřka shodný,b) řešení př. blatníků shodné, c)profiláž kapoty d)velmi podobné řešení "hmoty" přídě(tvar světel x mlhovek), e)řešení předních bočních oken se zrcátkem,f) kraťounkatý zadní přesah.... Jo a taky ty čtyři kola, na ty bych málem zapomněl >:-[] No nic, pouze jsem konstatoval, že to vě mě evokuje facelift výše zmiňovaného. :-!
Avatar - DoubleSix
24. 10. 2011 10:12
Re: hranaty dizajn sa mi na skodovke paci
Souhlas, mě se to také líbí. :yes:
Pokud by ten design zůstal a rozměry odpovídaly konkurenčním modelům (C-Max, Touran, ..), tak bych si to i koupil. :-)
24. 10. 2011 10:09
škoda škody
Škodovka mala jedinečnú príležitosť ( Fabia II, Yeti, Suberb II ) byť v rámci VW dizajnovo jedinečná a mať vlastný charakter... žiaľ po pár rokoch planých nádejí z nej bude len daľší (a lacnejší) derivát VW modelov bez vlastného ducha a charakteru... Bravo ;-\
24. 10. 2011 10:03
Re: Škoda ide.
Urážky si strč za klobouk, prostě tady konspiruješ, ale znalosti nula. Tvoje chyba, tak to nehaž na mě.
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 10:02
Re: Špatný tah
To že měl roomster netradiční design je jasné, ale už to nemá ten efekt jak opři představení a jeho prodeje už nejsou takové (alespoň ne u nás). Já by jsem se přikláněl radši k tomu, aby roomster byl klasické MPV.
24. 10. 2011 09:54
klasika vw v blede rozovom
Vizera ako touran zo skodovackou maskou
ale inac sa mi ten dizajn celkom paci
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2011 09:46
hranaty dizajn sa mi na skodovke paci
sekne jej to :yes: a navyse taketo auta dizajnovo nestarnu nie ako bubliny typu auris yaris clio fluence a pod. co za tri roky vyjdu z mody

;-)

krasa, mozem len pochvalit, uz teraz sa na roomstra tesim a aj na facelift superbu a novu octaviu aj rapida ;-) alebo ako sa bude volat
24. 10. 2011 09:46
Re: Špatný tah
Roomster byl předveden jako "malé velké auto" s netradičním designem, což je jedna z jeho největší předností. Klasické MPV Škoda potřebuje, stejně jako každá automobilka, ale doufám, že to nebude Roomster a stále ten zůstane u kompaktních rozměrů jako Meriva a spol.
Na druhou stranu chápu, že v novém designovém směru se budou nečekané křívky špatně dělat, a název Roomster vybízí představit velkou krabici, co svými rozměry ostatním vypálí rybník.

Pak jedině možnost, že Roomster opravdu poskočí o třídu jinam a dole vznikne jakási Fabia Maxi, či něco podobného (Golf Plus).
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2011 09:39
Re: Škoda ide.
Článek nevyznívá ani tak, ani jinak, při letmém čtení jsem zkrátka získal dojem, že to je nějak ověřený návrh.
Ale to by ti došlo, kdybys nebyl jelito... Bohužel jsi...
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 09:30
Re: jak space wagon
Tak to mi prozraď čím je to stejný. Snad jen tím, že to má čtyři kola, je to MPV a má to dvoje přední dveře (Zadní jsou na SW klasický, na konceptu Roomsteru posuvné)

[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Hooonza"
24. 10. 2011 09:24
Re: Hodně podobné touranu,
no tak ty to skoro určtě mít nebude, to se neboj, na to jsou šoupačky moc drahý ;-) Nikdo z těch redaktorů to auto neviděl. Je to pouze domněnka.
24. 10. 2011 09:24
Re: Škoda ide.
Jasne, to si len niekto namaľoval podľa poznatkov o štýle VW Group... Neprekvapilo by ma, keby nový Roomster prebral niečo zo staršieho Touranu.
Chcel som vyjadriť len štipku nádeje a optimizmu.
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 09:23
Dobrý tah
Pokud bude pravda, co se píše, tak by Škodovka neměla mít problém s osažením onoho jednoho milionu prodaných aut za rok.
Roomster jako klasické MPV je potěšující zpráva. Přestože součastný Roomster sice "šokoval" svým netradičním pojetím, tak už to dáno vyprchalo. V tuhle chvíli je to takové "nezařaditelné" auto. Ani MPV, ani dodávka, ani kombi. Prostě směs.
A velké MPV je taky pro automobilku zakládající si na praktičnosti a orientaci na rodinu (jedny z největších zavazadlových prostorů ve třídách) skvělý tah. Pokud udrží cenu pod konkurencí, nebál by jsem se neúspěchu.
Velké (větší) SUV je další auto, které Škodě chybí a opět bude záležet na ceně. Pokud bude přijatelná, tak se úspěch dostaví.
24. 10. 2011 09:21
Re: Škoda ide.
Přesně tak! Z některých "lidí" vážně nechápu >:D
24. 10. 2011 09:17
Re: Škoda ide.
Nepřipadá ti to jako počítačem vytvořený snímek zachycující fantazii autora??? >:D ;-)
24. 10. 2011 09:15
Re: dalsi typicka skodovacka
Bojím se,že to bez transplantace mozku nepůjde >:D Kdyby ji dělali, některým bych ji i s chutí zaplatil... :-)
24. 10. 2011 09:15
Re: Škoda ide.
Máš dojem, že škodovka představila nějaký nový model? (Roomster)

Tohle jsou jen nějaké počítačové retuše, a za základ zde toho tourana opravdu vzali. Nic víc, nic míň.
24. 10. 2011 09:13
jak space wagon
Hmm... až na ty šoupačky mi to příjde jak facelift 13 let starýho mitsubishi space wagon N50(poslední generace) ;-)
Avatar - pario
24. 10. 2011 09:09
Re: Přebouchaný Touran
Úplná pravda. Ten dizajn prvého Roomsteru je strašný.Budúce novinky od Škody už vyzerajú lepšie.
Avatar - Stejsn
24. 10. 2011 09:04
Hodně podobné touranu,
ale aspoň to má šoupačky.
24. 10. 2011 09:00
Přebouchaný Touran
Ale asi je to pro prodej lepší než designové vykolejení.
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2011 09:00
Re: Škoda ide.
Klaudie, nebuď takový idealista. U nízkonákladové značky nemůžeš čekat drahá řešení.
Mimochodem, nepřipadá ti to trošku jako mírně překarosovaný Touran? Taková hranatá krabice...
neregistrovaný "ibertyp"
24. 10. 2011 08:48
nova skodovka
mne to pripada,ze skoda len kopiruje vw.....
www.kupaliska.com
design inak fajn,sediva myska :-)
24. 10. 2011 08:46
Škoda ide.
Roomsteru zmena prospeje, len aby to nepokazili malou šírkou karosérie a príliš tvrdým podvozkom. Ak dostane posuvné dvere, môže byť najprogresívnejším modelom triedy.
24. 10. 2011 08:44
Re: dalsi typicka skodovacka
Skús raz pre zmenu napísať niečo normálne. 8-s
24. 10. 2011 08:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.