SOUHLASím (pěkně napsáno ;-)
PS: Vypadá to JASNĚ - druhá generace BMW 1 je a bude asi NEJlepší auto nižší střední třídy :yes::-)
PPS: Odkaz na nějakého POŘÁDNÉHO (klidně i tančícího ;-) ) CHLAPa byste tam při pondělku NEměl...? :-)
to tedy je...ale zapoměla jsi dodat zatím ;-);-) alespoň do doby než přijde MB A...tam bych byl dost optimistický na to že si budou tyto dva velmi blízko.... ;-)
každopadně to bude stejně "krvavý" souboj jako C vs. 3er nebo E vs. 5er nebo S vs. 7er...prostě další pokračování nekonečného souboje titánu ovšem na nově otevřené frontě...
a troufám si tvrdit že po dvou generacích sandwichAčka tentokrát bávu vyroste hodně důstojný soupeř...a golfácké A3 by mělo asi taky zapracovat na nástupci...ať mu neujede vlak...
Ano, stejně jako audi A3 to bude přední pohon = "jiná" liga...
.. ale (bohužel) NE pro VĚTŠINU lidí, kterým je to (doslova) "jedno" :-|
PS: Ale i tak by MB C "zajímavé" být MOHLO (ten "třetí" vzadu asi bude - stále stejné - audi A3 ;-)
Ono "běžných komerčních" automobilů, které by ve VŠECH verzích byly jednoznačně "nej-" asi moc NEní, nebo?
(vy nějaký znáte?? ;-)
Mě se VELMi dobře jezdilo už s minulou 1čkou a tahle působí DOST "dotaženěji" (a 8mi stupňový automat v "Golf-klasse" mne skoro fascinuje :yes::-) ) - dle MÉHO názoru je to v tuto chvíli NEJ"zajímavější" model nižší střední třídy ;-)
Necítit se stísněně v interiéru? Když už si mám koupit buldočka za 950tis.,tak by mi měl nabídnout komfort odpovídající ceně. Ale to je můj názor a nikomu ho nenutím ;-)
Pokud chceš komfortní a prostorový interiér, tak je jasné, že si nebudeš kupovat 1.řadu, ale půjdeš do většího. Mě osobně interiér příjde zcela dostatečně prostorný! Problém vidím opravdu v ceně, která je opravdu vysoká, na druhou stranu toto je prémie s pohonem zadních kol.
Já bych však volil vrcholný model alá Golf GTI, New Focus ST.
tak jako je pravda než těchto 915 tisíc za 1er tak vzít mb C v základu....a oželet nějakou tu výbavu no...přece jen MB C vypadá o něco representativněji...
to asi jo...ono ještě z jiného soudku...než dát 900 tyček za top výbavu se supem 1.4TSi tak tohle bavko všema deseti...dá se to použít všelijak... :yes:
Já prostě klukům z BMW sežeru uplně všechno :-) Na nový design je potřeba si zvyknout, i když třeba u nové 3jky to byla láska na první pohled. Jediné štěstí, že se na bawora asi nikdy nezhrabu, protože vybírat pro mě ideální model, motor, převodovku, výbavu... to bych zešedivěl :-)
p.s. pane Vaverko, jak můžete do hodnocení konkrétního auta s konkrétní motorizací napsat, že je jeho nevýhodou fakt, že se model nenabízí se silnějším motorem? To mi přijde trochu postavené na hlavu :-)
Na hodnocení konkrétní verze to nemá nejmenší vliv, naopak danou variantu považuji za výkonově plně postačující. Je to jen takové konstatování na závěr, minulá generace měla šestiválec 130i. Teď BMW 1 končí právě na 118i, bez jakékoliv oficiální zmínky o silnějším motoru. Samozřejmě se nabízí možnost dvoulitrového turba pro 128i (?), ale teď nemáme víc než domněnky a náznaky z neoficiální zdrojů.
Já myslím, že silnější verze budou určitě následovat! Dvoulitrové turbo je vyvinuté a ideální užití je právě pro 1er. Je nesmysl i marketingově, aby jednička končila na 118i.
Ta je u BMW famózní, tolik inovací co mnichovský producent představil v poslední době málokdo. Shrnuto, BMW je technologickým leaderem na automobilovém trhu!
Fantazie co dokáží udělat s benzinovým motorem, převodovkou atp.
Interiér se nezlepšil o jednu, ale rovnou o dvě generace...jen.
Z dob Chrise B. musely evidentně zbýt na skladu přední světlomety předchozího BMW řady 7 před faceliftem, jinak si neumím vysvětlit tak zprzněnou tvář nové jedničky a Urban Line ji rozhodně nevylepší. Naživo to naštěstí není tak strašné, ale nazval bych to spíše stupněm přijatelným, než koukatelným. Opravdu bych nechtěl nikomu posílat fotku své nové jedničky ;-) .
Snad to byl jen drobný vtip a poškádlení před odtajněním nádherného modelu F30 a téma na velký facelift za 3 roky.
O technické ani jízdní stránce netřeba pochybovat, interiér vypadá taktéž výborně.
Zato exteriér je spíše parodií sama sebe, ve stylu: "Tak vám se zdál starý model nedůstojný? Sledujte tohle!..."
Z jakéhokoli úhlu mimo profilu je to auto vyloženě nehezké. Osobní setkání tento dojem jen a jen prohloubilo.
Škoda.
K interiéru si neodpustím jednu poznámku, displej navigace měl být sklopný, výsuvný nebo aspoň citlivěji zakomponovaný, tak jako třeba u 5er nebo MB, tohle mi přijde zbytečně rušivé.
Je to kus ženy v najlepších rokoch, je vzdelaná, zdravá, z dobrej rodiny, sexuálne nenásytná, na vysokom pracovnom poste, ALE....je neskutočne hnusná a preto ju chlapi nechcú. Technologickú úroveň BMW nemožno spochybňovať v žiadnej kategórii, dizajn však verne kopíruje najlacnejšie modely čínskych automobiliek. V nižšej strednej triede svojou cenovou politikou nemôže konkurovať nikomu a zákazníci strednej triedy s cca 30 000 € majú o aute úplne inú predstavu, bohužiaľ. Čakáme na MB triedy A.
Nevím, jestli můj názor je ojedinělý, nicméně mám pocit, že BMW přestává být tím, čím si mě po dlouhá léta získávalo... ;-\ poslední výtvory, ať už se jedná o novou šestkovou řadu, 5 GT, Z4, novou 3 řadu a i nyní i řadu jedničkovou, to dle mého už není to pravé... Chápu pokrok, více elektronických pomocníků, ale BMW snad dříve vyráběla auta hlavně pro řidiče ne?? a proč když to umí Ford se svým RSem, MB s C AMG, AUDI s modely S a RS, tak proč se kurňa z BMW stává VW??!! Měl jsem po dlouhých šest let BMW M3 E46 a věřte, že jsem se neskutečně těšil na koupi M3 E92... ale.. nic není jako dřív.. zahrát si na Playstationu vyjde podobně zábavně.. ;-\ a najít něco podobného M3 E46 v současném portfoliu BMW je nemožné... nový 1 M coupé?! Pardon, ale co ta turba... Poslední "sportovní" auta v portfoliu BMW byla předchozí Z4, 3er E46, 3er E90 a 1er E87... jedno jaká motorizace... Teď je to pouze o pozérství...
přetlak bílých BMW X6 ( SAV - nová kategorie pro pseudo ultra super pecka žjóva bomba v přímce rychlé skříně) je budiž důkazem...
chápu, že nyní si BMW užije daleko víc lidí, díky lehce dostupným výkonům..
leč pro mě jako člověka, který chce opravdu řídit a párkrát v týdnu se povozit v zatáčkách, je to skoro životní zklamání.. :-( Nebo co mi poradíte?? Nechci MB kvůli jejich image,nechci Audi, chci zadokolku, nechci Z370, potřebuju zadní sedačky....
určitě.. pokud má oproti EU verzi stejně jako E46 ošizené ( nevětrané) kotouče a nemá samosvorný diferenciál s až 100% svorností, tak pro ní hned letím.. :-!
Naprosto přesně vystiženo. Ke všemu mě připadá skoro úchylné dat milion za auto nižší střední s 1.6kou pod kapotou a je už uplně jedno že je to turbo a bmw...
Jestli máš dost peněz tak se obrať na nějakého schopného tunera. Sám jsem nad tím zvažoval. Kup libovolnou trojku, a nech si do ní implementovat přes motor z M5:-) nebo V8 4,8