Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 118i Urban Line – Čím jezdí Freddie Lund?

Číslo 118i znamená opět výrazný design a nově i pořádně našlápnutý motor.
Zpět na článek
24. 10. 2011 14:02
24. 10. 2011 14:39
24. 10. 2011 14:48
24. 10. 2011 14:47
24. 10. 2011 14:54
24. 10. 2011 15:00
24. 10. 2011 15:24
24. 10. 2011 16:26
24. 10. 2011 16:30
24. 10. 2011 16:57
24. 10. 2011 18:36
24. 10. 2011 20:51
25. 10. 2011 17:15
25. 10. 2011 19:30
24. 10. 2011 16:42
24. 10. 2011 15:46
24. 10. 2011 18:07
25. 10. 2011 19:31
24. 10. 2011 17:06
24. 10. 2011 18:11
24. 10. 2011 20:07
24. 10. 2011 20:36
24. 10. 2011 18:16
24. 10. 2011 18:28
25. 10. 2011 22:00
24. 10. 2011 18:09
24. 10. 2011 18:38
24. 10. 2011 18:41
24. 10. 2011 20:09
24. 10. 2011 22:06
25. 10. 2011 01:14
neregistrovaný "podysek"
25. 10. 2011 09:42
neregistrovaný "podysek"
24. 10. 2011 14:02
Převodovka
Hmm, vždycky jsem chtěl převodovku která HLADÍ rychle a hladce >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 14:29
Re: Převodovka
Představte si, že ani nevím, jak se to tam dostalo :-)
24. 10. 2011 14:48
Re: Převodovka
:-) asi vás vaše milá při psaní testu hladila
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2011 15:47
Re: Převodovka
Tak ten "znám" :-)
24. 10. 2011 14:13
"za kvalitu sa musi platit"
Vyborne napisany test :yes:
Spociatku som jednotku videl "nerad", ale coraz viac sa mi paci, uz som velmi zvedavy ako to dopadne face to face..

Chlapi, pre trochu krajsi pondelok, kde su myslim vsetky krivky, z kazdej strany naprosto v poriadku
>:-[]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2011 14:36
Re: "za kvalitu sa musi platit"
SOUHLASím (pěkně napsáno ;-)
PS: Vypadá to JASNĚ - druhá generace BMW 1 je a bude asi NEJlepší auto nižší střední třídy :yes: :-)
PPS: Odkaz na nějakého POŘÁDNÉHO (klidně i tančícího ;-) ) CHLAPa byste tam při pondělku NEměl...? :-)
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 16:23
Re: "za kvalitu sa musi platit"
to tedy je...ale zapoměla jsi dodat zatím ;-) ;-) alespoň do doby než přijde MB A...tam bych byl dost optimistický na to že si budou tyto dva velmi blízko.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2011 17:37
Re: "za kvalitu sa musi platit"
Ano, ta MOŽNOST tady JE ;-)
PS: Budoucí MB A postavené ve stylu BMW 1 by MOHLO být "zajímavé" :-)
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 18:33
Re: "za kvalitu sa musi platit"
každopadně to bude stejně "krvavý" souboj jako C vs. 3er nebo E vs. 5er nebo S vs. 7er...prostě další pokračování nekonečného souboje titánu ovšem na nově otevřené frontě...

a troufám si tvrdit že po dvou generacích sandwichAčka tentokrát bávu vyroste hodně důstojný soupeř...a golfácké A3 by mělo asi taky zapracovat na nástupci...ať mu neujede vlak...
24. 10. 2011 20:32
Re: "za kvalitu sa musi platit"
mb a je predny nahon asi...
t.j. uplne ina liga
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2011 20:55
Re: "za kvalitu sa musi platit"
Ano, stejně jako audi A3 to bude přední pohon = "jiná" liga...
.. ale (bohužel) NE pro VĚTŠINU lidí, kterým je to (doslova) "jedno" :-|
PS: Ale i tak by MB C "zajímavé" být MOHLO (ten "třetí" vzadu asi bude - stále stejné - audi A3 ;-)
Avatar - miromen
24. 10. 2011 21:56
Re: "za kvalitu sa musi platit"
Samotni němci to nevidi tak jednoznačně alespoň ne ve všech verzich.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2011 01:38
Re: "za kvalitu sa musi platit"
Ono "běžných komerčních" automobilů, které by ve VŠECH verzích byly jednoznačně "nej-" asi moc NEní, nebo?
(vy nějaký znáte?? ;-)
Mě se VELMi dobře jezdilo už s minulou 1čkou a tahle působí DOST "dotaženěji" (a 8mi stupňový automat v "Golf-klasse" mne skoro fascinuje :yes: :-) ) - dle MÉHO názoru je to v tuto chvíli NEJ"zajímavější" model nižší střední třídy ;-)
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 15:48
Re: "za kvalitu sa musi platit"
Pěkná, ale mám pocit, že bude blbá jak tři dny starej pes.
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 18:35
Re: "za kvalitu sa musi platit"
ženská nemůže být hezká a zároveň chytrá...protože by to byl chlap >:D (dámy prominou-legrace)
24. 10. 2011 14:47
design
Nemůžu si pomoci, ale zepředu vypadá jako francouzský buldoček. Jinak předražené auto, které dobře jezdí, ale jinak je naprosto k ničemu.
Rozbalit vlákno
12
24. 10. 2011 14:54
Re: design
A aka je ina primarna hodnota auta, ako dobre jazdit? :-)
24. 10. 2011 15:00
Re: design
Necítit se stísněně v interiéru? Když už si mám koupit buldočka za 950tis.,tak by mi měl nabídnout komfort odpovídající ceně. Ale to je můj názor a nikomu ho nenutím ;-)
24. 10. 2011 15:24
Re: design
Pokud chceš komfortní a prostorový interiér, tak je jasné, že si nebudeš kupovat 1.řadu, ale půjdeš do většího. Mě osobně interiér příjde zcela dostatečně prostorný! Problém vidím opravdu v ceně, která je opravdu vysoká, na druhou stranu toto je prémie s pohonem zadních kol.
Já bych však volil vrcholný model alá Golf GTI, New Focus ST.
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 16:26
Re: design
a nebo pár tisíc připlatit a vzít základní MB C...které je nejen větší ale i nesrovnatelněji pohledné...tahle nová 1er vypadá zepředu jak obluda...
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 16:30
Re: design
pardon...beru zpět...to cečko je přece jen trochu dražší než necelých 700 tisíc... >:D
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 18:36
Re: design
tak jako je pravda než těchto 915 tisíc za 1er tak vzít mb C v základu....a oželet nějakou tu výbavu no...přece jen MB C vypadá o něco representativněji...
24. 10. 2011 20:51
Re: design
S tím s tebou souhlasím, ale zase pro mladého single chlapa nebo mladý movitější pár je lepší volbou toto bmw
Avatar - Bristol
25. 10. 2011 17:15
Re: design
to asi jo...ono ještě z jiného soudku...než dát 900 tyček za top výbavu se supem 1.4TSi tak tohle bavko všema deseti...dá se to použít všelijak... :yes:
25. 10. 2011 19:30
Re: design
Prečo by kompakt nemohol byť priestorný a komfortný? :-O
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 16:34
Re: design
Komfort je odpovídající, "nestísněnost" vyřeší třeba koupě Peugeotu 308 :-)
24. 10. 2011 16:42
Re: design
Odpružení bude určitě na dobré úrovni, ale já už jsem přeci jenom starší bobr, takže pro mě toto auto už není :-)
Avatar - kari.laz
24. 10. 2011 15:46
brr
Nemůžu si pomoct, ale i po tý době, co je nová 1er známá mi přijde ten předek i zadek fakt ošklivý. Ten předek obzvláště. Ty světla jsou hrozný.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
24. 10. 2011 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2011 19:31
Re: brr
Aspoň raz sa zhodneme. ;-) Síce kvalita a luxus, ale v hroznom balení.
24. 10. 2011 17:06
Nice
Já prostě klukům z BMW sežeru uplně všechno :-) Na nový design je potřeba si zvyknout, i když třeba u nové 3jky to byla láska na první pohled. Jediné štěstí, že se na bawora asi nikdy nezhrabu, protože vybírat pro mě ideální model, motor, převodovku, výbavu... to bych zešedivěl :-)

p.s. pane Vaverko, jak můžete do hodnocení konkrétního auta s konkrétní motorizací napsat, že je jeho nevýhodou fakt, že se model nenabízí se silnějším motorem? To mi přijde trochu postavené na hlavu :-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
24. 10. 2011 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 19:36
Re: Nice
Benzinové jsou dva - 116i [odkaz] a testovaná 118i. Oba mají stejný základ, je to 1,6 turbo se 100 a 125 kW.
Avatar - petrumr
24. 10. 2011 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 20:11
Re: Nice
Jistě, i všechny tři dvoultirové diesely (116d, 118d, 120d)
Avatar - petrumr
24. 10. 2011 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 10. 2011 18:16
Re: Nice
V bodovém hodnocení se to nepromítne a v textu to ber jako informaci pro čtenáře, netřeba čeřit vodu....
24. 10. 2011 18:28
Re: Nice
ok, nechci čeřit vodu, jen mě to překvapilo :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 19:35
Re: Nice
Na hodnocení konkrétní verze to nemá nejmenší vliv, naopak danou variantu považuji za výkonově plně postačující. Je to jen takové konstatování na závěr, minulá generace měla šestiválec 130i. Teď BMW 1 končí právě na 118i, bez jakékoliv oficiální zmínky o silnějším motoru. Samozřejmě se nabízí možnost dvoulitrového turba pro 128i (?), ale teď nemáme víc než domněnky a náznaky z neoficiální zdrojů.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 10. 2011 15:02
Re: Nice
Já myslím, že silnější verze budou určitě následovat! Dvoulitrové turbo je vyvinuté a ideální užití je právě pro 1er. Je nesmysl i marketingově, aby jednička končila na 118i.
25. 10. 2011 22:00
Re: Nice
Jistě že budou! Do roka a do dne tu máme 123i se 150 kW a 128i se 180 kW ;-) K tomu 123d se 160 kW... :-! Toho se nebojím :-)
24. 10. 2011 18:09
Technika
Ta je u BMW famózní, tolik inovací co mnichovský producent představil v poslední době málokdo. Shrnuto, BMW je technologickým leaderem na automobilovém trhu!
Fantazie co dokáží udělat s benzinovým motorem, převodovkou atp.
Interiér se nezlepšil o jednu, ale rovnou o dvě generace...jen.
Z dob Chrise B. musely evidentně zbýt na skladu přední světlomety předchozího BMW řady 7 před faceliftem, jinak si neumím vysvětlit tak zprzněnou tvář nové jedničky a Urban Line ji rozhodně nevylepší. Naživo to naštěstí není tak strašné, ale nazval bych to spíše stupněm přijatelným, než koukatelným. Opravdu bych nechtěl nikomu posílat fotku své nové jedničky ;-) .
Snad to byl jen drobný vtip a poškádlení před odtajněním nádherného modelu F30 a téma na velký facelift za 3 roky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
24. 10. 2011 18:38
Re: Technika
ja myslim že co do inovace si BMW, Mercedes nebo toyota nemají co vyčítat...

co se týče motorů tak se obzvlášt MB a BMW bijou na ostří nože...audi také nezůstává moc pozadu
24. 10. 2011 18:41
...
O technické ani jízdní stránce netřeba pochybovat, interiér vypadá taktéž výborně.
Zato exteriér je spíše parodií sama sebe, ve stylu: "Tak vám se zdál starý model nedůstojný? Sledujte tohle!..."

Z jakéhokoli úhlu mimo profilu je to auto vyloženě nehezké. Osobní setkání tento dojem jen a jen prohloubilo.
Škoda.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 19:43
Re: ...
Ani boční pohled nezaujal? [odkaz] pravda, pak by se z hlediska vzhledu velmi hodily větší kola
24. 10. 2011 20:09
Re: ...
Ano, boční pohled se mi moc líbí, však to píšu :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 10. 2011 20:13
Re: ...
Svatá pravda, večer by bylo nejrozumnější nic nedělat :-)
24. 10. 2011 22:06
Re: ...
K interiéru si neodpustím jednu poznámku, displej navigace měl být sklopný, výsuvný nebo aspoň citlivěji zakomponovaný, tak jako třeba u 5er nebo MB, tohle mi přijde zbytečně rušivé.
24. 10. 2011 20:00
Ženské prirovnanie
Je to kus ženy v najlepších rokoch, je vzdelaná, zdravá, z dobrej rodiny, sexuálne nenásytná, na vysokom pracovnom poste, ALE....je neskutočne hnusná a preto ju chlapi nechcú. Technologickú úroveň BMW nemožno spochybňovať v žiadnej kategórii, dizajn však verne kopíruje najlacnejšie modely čínskych automobiliek. V nižšej strednej triede svojou cenovou politikou nemôže konkurovať nikomu a zákazníci strednej triedy s cca 30 000 € majú o aute úplne inú predstavu, bohužiaľ. Čakáme na MB triedy A.
Rozbalit vlákno
1
24. 10. 2011 20:55
Re: Ženské prirovnanie
pěkně řečeno
24. 10. 2011 20:36
cost cutting v plnej parade...................
pohlad na motorovy priestor (kvalita plastov, kabelaze, celkove usporiadanie) krici: SETRIME!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "podysek"
25. 10. 2011 01:14
kam směřuje BMW???!!!
Nevím, jestli můj názor je ojedinělý, nicméně mám pocit, že BMW přestává být tím, čím si mě po dlouhá léta získávalo... ;-\ poslední výtvory, ať už se jedná o novou šestkovou řadu, 5 GT, Z4, novou 3 řadu a i nyní i řadu jedničkovou, to dle mého už není to pravé... Chápu pokrok, více elektronických pomocníků, ale BMW snad dříve vyráběla auta hlavně pro řidiče ne?? a proč když to umí Ford se svým RSem, MB s C AMG, AUDI s modely S a RS, tak proč se kurňa z BMW stává VW??!! Měl jsem po dlouhých šest let BMW M3 E46 a věřte, že jsem se neskutečně těšil na koupi M3 E92... ale.. nic není jako dřív.. zahrát si na Playstationu vyjde podobně zábavně.. ;-\ a najít něco podobného M3 E46 v současném portfoliu BMW je nemožné... nový 1 M coupé?! Pardon, ale co ta turba... Poslední "sportovní" auta v portfoliu BMW byla předchozí Z4, 3er E46, 3er E90 a 1er E87... jedno jaká motorizace... Teď je to pouze o pozérství...
přetlak bílých BMW X6 ( SAV - nová kategorie pro pseudo ultra super pecka žjóva bomba v přímce rychlé skříně) je budiž důkazem...
chápu, že nyní si BMW užije daleko víc lidí, díky lehce dostupným výkonům..
leč pro mě jako člověka, který chce opravdu řídit a párkrát v týdnu se povozit v zatáčkách, je to skoro životní zklamání.. :-( Nebo co mi poradíte?? Nechci MB kvůli jejich image,nechci Audi, chci zadokolku, nechci Z370, potřebuju zadní sedačky....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pario
25. 10. 2011 07:25
Re: kam směřuje BMW???!!!
Tož, potom jedine BMW z USA [odkaz] :-)
neregistrovaný "podysek"
25. 10. 2011 09:42
Re: kam směřuje BMW???!!!
určitě.. pokud má oproti EU verzi stejně jako E46 ošizené ( nevětrané) kotouče a nemá samosvorný diferenciál s až 100% svorností, tak pro ní hned letím.. :-!
Avatar - cerrbion
25. 10. 2011 09:06
Re: kam směřuje BMW???!!!
Naprosto přesně vystiženo. Ke všemu mě připadá skoro úchylné dat milion za auto nižší střední s 1.6kou pod kapotou a je už uplně jedno že je to turbo a bmw...

Downsizing je mor.
25. 10. 2011 09:43
Re: kam směřuje BMW???!!!
Jestli máš dost peněz tak se obrať na nějakého schopného tunera. Sám jsem nad tím zvažoval. Kup libovolnou trojku, a nech si do ní implementovat přes motor z M5:-) nebo V8 4,8