kroutak moze byt te isty lebo maximalny vykon je u oboch aut polozeny v roznych otackach ;-)
takze je to ok
inak co sa tyka porovnania s picantom tak aspon motoricky je picanto uplne inde a 1,2 litrovy stvorvalec s vykonom 63 kw a 121 Nm sa nemoze rovnat s tymto furikom od VW.
Tie chybajuce plasty a calunenie na vodicovych dverach je tiez zbytocny pokus o setrenie a auto by bolo mozno o 200 eur drahsie ale vyzeralo by zvnutra podstatne lepsie skoda :no: Nie kazdy pokus o setrenie ma opodstatnenie ale co uz, auto to je kvalitne o tom nikto nepochybuje ale mne sa picanto motoricky ako aj interierom paci ovela viac a posobi dospelejsie ako tento mini vw. Vid test kia picanto kde autor jasne pise ze picanto je medzi miniautami dobra volba ;-) uvidime este ako sa uchyti nova panda ale picanto jasne zatial vedie.
myslim ze to ze vw ma len vyskovo nastavitelny volant nevadi ved na co je cloveku posuvat si volant v pozdlznom smere? Ked je sedadlo presne oproti volantu tak nechapem na co by bolo vhodne si volant posuvat este aj v pozdlznom smere proste somarina takze uplna pohoda, pozdlzne som si nikdy v ziadnom aute volant nastavovat nemusel a tuto kravnu by mohli uplne vo vsetkych autach vylucit a usetrilo by sa. Zbytocne tie volanty len komplikuju, dobre auto nepotrebuje nic nastavovat v pozdlznom smere ale volant je presne tam kde ma byt.
Inak ten motor 1.0 55kw nemusi byt zly mne sa zda vyborna volba na tak male a lahke auto akurat ze s Kiou a jej nadupanym stvorvalcom sa nemoze vobec rovnat ta je uplne inde
K těm motorům, raději bych tam viděl jako vrchol nabídky 4 válec 1,2TSI 63kW, i když uznávám, že ten silnější 3hrnkovej litr na ježdění ve městě bude stačit... ;-)
Gratuluju k optimálnímu poměru délky nohou, rukou a těla. Jsi zřejmě android, uplácaný dle statistických výpočtů o lidském těle. Bohužel, mnozí lidé mají tyhle poměry trošku jiné a tak jim přednastavená podélná vzdálenost volantu nevyhovuje v kombinaci s polohou sedadla. Já jsem třeba zvyklý řídit spíš "na krátkou ruku", takže si volant posouvám podélně více k sobě, je-li ta možnost. Tahle, jak ty říkáš, komplikace mi umožňuje sedět pohodlně a bez případných bolestí zad na dlouhých cestách.
ja to teda pochopil tak ze by volant chtel posouvat do stran >:D coz me docela zarazilo.....asi to jeste v zivote nevidel >:D taky mam volant vytazenej protoze mam dlouhy nohy a potrebuju mit podepreny stehna
teda odbrane holatko pomalu az na kost...otvirani okna spolujezdce jen u nej, to prece nemuze stat moc penez to docelat k soferovi. Zadni okna pevna...no a zadni partii nehodnotim, tak je u vsech tri auticek otresna...no, tak nad timto autem bych teda asi ani neuvazoval, to odrbavani je videt na kazdem centimetru, hlavne auto uz ma setrici auru okolo sebe i za tu kratkou dobu enorme vyvinutou a tezko se ji bude zbavovat. Na druhou stranu, ma to pro vetsinu lidi v teto republice "ten spravwny vwodznacek na kapote", takze se to prodavat bude...jak se to tu rikal? I kdyby VW dal svuj znak na dvoukolak, stejne se ho tu proda mraky? No, ta doba uz temer prisla >:D
Otevírání okna spolujezdce z místa řidiče dají jako příplatkovou výbavu >:D
Na mě to působí tak, že VW počítá s 95% prodejem aut s klimatizací, proto už úplně vypouští takováhle řešení.
Klimatizaci si v tomhle VW prdochovi mastne priplatis, coz dle me udela malokdo, takze at si pocita s cim chce, realita bude asi jinde. Na druhou stranu obe okynka otviram jen kdyz chci vyluftovat, neni to az takovy problem, ale jsou to drobne detaily, ktere by je nezabily a zlepsily dojem (plech na dverich atd)
Uvidíme, co bude na západ od Aše... Mně by ta možnost pohodlně otevřít obě okna chyběla, dělám to celkem často. Nevím proč, ale pro mě je lepší mít ovládání oken na středovém tunelu, než na dveřích. Pravou ruku sundavám z volantu dost často (audio, řazení, okna...), levou prakticky vůbec - to nás před lety učili v autoškole.
Jo otvirani na stredu je dobra evoluce, kdyz ma clovek deti, tak muze otvirat/zavirat i manzelka, ktera ma o zadnich sedackach lepsi prehled. A pravda, taky delam vsechno pravou, takze je to logictejsi. No ale v Upu na to asi ani fyzicky misto neni, takze ani to nestoji za uvahu .)
Ja to mam taky tak - pravacka porad nekde bloudi a neco dela, pripadne lezi na saltrpace, kdezto leva je porad na volantu...
Ovladani oken muzu mit klidne na stredovem panelu - ono to i vyjde levneji (2x tlacitko misto 3x), ale proc se okno spolujezdce neda ovladat od ridice - to je mi zahadou...
Ono je to i logické, protože téměř všechny ovládací prvky máš vpravo. Bohužel, někdo vymyslel, že ovládání na dveřích je více "cool" a tak je u všech aut. Už nevím v čem, ale někde jsem viděl i ovládání zrcátek na středovém panelu, to byla lahůdka... pohodlně sedím jako při jízdě, nemusím se k ničemu natahovat (kdo vymyslel umístění ovladačů zrcátek tak daleko????).
Takhle to mám např. já v Peugeotu 206. Ovládání oken i zrcátek je vedle ruční brzdy takže krásně po ruce. Když pak jedu s nějakým autem co to má na dveřích tak to dicky musím hledat a koukat v jakejch místech ta tlačítka jsou a levou rukou pak člověk dělá takovej nepřirozenej pohyb.
Nepovažoval jsem za nutné se k tomu nějak zvlášť vyjadřovat, ale pak jsem si řekl: "Proč ne." Já jsem asi výjimka potvrzující pravidlo. Mně ovládání oken i zrcátek na dvežích zcela vyhovuje a sám za sebe bych považoval umístění těchto prvků na středový tunel za ergonomické no-no z 80. let. Nejspíš to ale bude tím, že mám automat a jsem pravák, tudíž bych pravou ruku z volantu, ale sakra nerad dával. Sahat někam dolů, mi prostě přijde nepřirozené, ale to bude tím, že Civic VII. gen, má převodovku (jak v automatu, tak v manuálu) v podstatě jako součást palubní desky, jinými slovy, nutnost středového tunelu odpadá. Můj názor je, že toto řešení je praktické, interiér je pak prostornější.
Tých kompromisov je až príliš. Komplet obloženie aspoň vzadu je fajn, ale človek sa tam musí cítiť jak v bakelitovej krabičke... Hlavne keď si nemôžeš ani vyvetrať...
Sedadlá - pevné opierky hláv boli tvrdo vytýkané kórejským autám, a jednalo sa o zadné sedalá, toto VW podľa mňa preháňa...
A ešte sa zabudlo na jedno úsporné opatrenie - ukotvenie bez. pásu je pevné, nedá sa výškovo nastaviť.
Celkovo - škoda peňazí. Tuhá karoséria nie je všetko. Je to slabá ponuka.
Počkej, já to auto vůbec neobhajuju. To spíš naopak a tady z toho mám akorát legraci...
Nakonec ani ten obrovský vnitřní prostor a kufr nejsou takový zázrak, jak se tu vyprávělo...
Ja Ťa z ničoho takého neobviňujem. ;-)
Mne sa páči, ako je pochválená šírka interiéru, a vzápätí sa spomína stiesnenosť na mieste vodiča. Kufor má dobrú len výšku, s dojazdovou rezervou namiesto lepiacej sady bude objemovo na úrovni konkurencie.
No nevim pánové, asi bych raději šel do třídy výše, kdybych chtěl auto do města. Tj. nějakou předvaděčku Fabie/Ibiza/Polo/207/Fiesta/Corsa a měl bych klid ;-)
Přijde mi to jako lepší řešení daného problému :yes:
Tak si říkám, Klaudie, neuvažujeme my špatně? Hodnotíme přeci VW, auto pro eurodrzky. Myslíš, že správný eurodrzek vybírá auto prakticky? Jak nám tu již mnohokrát bylo vysvětleno, eurodrzci vybírají auto podle koulí a ty nějak praktické hodnocení nezahrnuje...
No ale keď sú tie veľké (a u správneho eurodzrka, eurobejčka veľké musia byť), tak toto nie je vhodné auto na sedenie naširoko. Tak neviem. Snáď to povolanejší vysvetlia. ;-)
no to este chapem, ze su s tym vsetkym spojene dake tie naklady. Ale ze nespojili odklopenie krytu batozinoveho priestoru s otvaranim zadnych dveri, to mi uz rozum zostava stat. Fakt ohromne prakticke, najma ked idem ku kufru s plnymi rukami (no, plnymi ako plnymi, 250L nie je nic moc), a teraz to vsetko musim svihnut na zem, aby som zdvihol ten poondiaty plast...
No keby som mal toto auto mat, tak prvy "tuning" by boli styri haciky s ockami (dva na zadnych dverach, dva na tom plastovom kryte) spojene dvoma metrami snury na pradlo. Investicia... no nech nejem, 20Kc...
Třeba Panda má taky kolmou zadní stěnu a ty provázky tam má, takže v tom to nebude...
VW ale umí propagaci, to se musí nechat, už nás půl roku masírují článku o Upu, že se na jiná auta ani nedostane, po přečtení článku bych pomalu vyměnil svojí dodávku za tohodle prcka :-)
Ja osobne považujem VW Up ! ako premárnená príležitosť ktorá sa zmenila na predraženú obyčajnosť. VW Up ! mal byť hybrit ako vyšitý a nie 1.2 HTP za veľké prachy. Osobne som veľmi zvedavý na reálne predaje. Lebo podľa mňa ak by som sa rozhodoval medzi Fabiou a VW Up ! voľba by bola jasná! Fabia. ;-\
Prestan tu naftu chlastat, leze ti to na mozek :-) Diesel do maleho auta do mesta? Vzdyt se tam vubec nehodi, studeny provoz, neustale starty a popojizdeni, to bys ho rychle odrovnal. Nehlede na ten smrad vuci okoli, jdi s tim v tomhle pripade nekam
Ja bych si diesel na bezne jezdeni nekoupil ani omylem, u sluzebaku a pri vysokem najezdu je to ale jasne, nicmene spat ho pomalu i do trouby, to je uz uchylka nebo pokus o flame :-)
Tak to máš tentokráte pravdu. Pokud už chci mít v autě el. stahování oken, tak to má smysl jen tehdy, když se dá od řidiče sundat spolujezdcovo... ať pro větrání nebo třeba jen přistavit u chodníku a zeptat se na cestu...
To už je opravdu lepší řešení to na palubovce. To by asi VW urazilo, že je to jak v Dacii.
To mali spraviť opačne - spolujazdcove elektrické, a vodičove ručné, lebo to má pri ruke...
Týmto spôsobom šetrili na elektrickom ovládaní zrkadiel v Citroene, ale to malo aspoň logiku.
Ale chapejte, kdyz se to bude prodavat, tak proc to delat jinak, ze, jo prachy pro horni papalase jsou nejdulezitejsi, jen aby na to VW jednou nedojel, Toyota se take hnala nekam kam nema a ted ma podle mne dost problemy...
Jak je to se sklápěním předních sedaček při nastupování na zadní sedadla? Někde jsem viděl video, že sedačky nemají vůbec žádnou paměť a při každém sklopení se musí znovu seřídit.
Řeknu ti to na rovinu, možná tě to překvapí, ale klidně do Kie jdi, kup si Picanto v plné náloži, Upa nech ležet a věz, že to VW nepoloží, překvápko, co? Nebo si myslíš, že tam na tebe čekají? 8-s
Kdybys byl prodejce VW a do autosalonu přišli lidé, kteří mají na seznamu i Picanto, tak jim řekneš tohle? To bys těch těch modelů vážně moc neprodal. Faktem je, že i když Up bude dobře postavené, VW několika přešlapů dopustil. Jen si ty klapky na očích měj, Korejci už se na VW dotáhli, "klidné" spaní z toho nemá ani p. Wintekorn. Ještě, že VW nemá ve vedení takového blbce jako jsi Ty.
Tady se nehraje na žádné kdyby a co by, píšu mu to jako já, zdejší diskutér 8-s . Jako prodejce bych mu pochopitelně řekl něco jiného. Šlo mi úplně o něco jiné, což ty jsi zjevně nepochopil a to je fakt, že i kdyby byl Up největší propadák (což pravděpodobně nebude), tak i tak by to VW nepoložilo, jak si bláhově swifter myslí. Takové to plácání si po rameni milovníků korejských aut v době, kdy se korejci konečně chytli mi moc nevoní. Až budeš mít fakta, kdy Hyundai očividně VW ubral z koláče trhu, tak pak možná přejdeš z roviny plkání do seriózní diskuze.
A ty urážky si taky nech od cesty, nikdo na ně není zvědavý a akorát se odhaluješ, jaký jsi prosťáček ;-)
Teď jsi mi to vskutku nandal, dobře, možná jsem to přehnal, ne blbec, ale tupec. Zájem o korejskou produkci nepochybně je, zájem třeba o ix35 to jen potvrzuje, pomalu se ani nestíhají vyrábět. Já žádný fanatický příznivce Korejců nejsem, sám mám raději Japonce, ale vidím objektivní fakta. Tento segment není jako vyšší střední třída, tohle jsou v podstatě low - cost modely, kde jde o úsporu nákladů, tady opravdu drtivá většina lidí nebude řešit podíl měkčených plastů v interiéru. Nikdo nemluví o tom, že by prodeje Picanta (či něčeho jiného) Up položily, ale faktem je, že min. v ČR většina lidí sáhne po Fabii v základu, která je (pokud ji Škoda nezdraží o čemž pochybuji), na stejné cenové hladině jako Up.
Nic ti nechci nandávat, takových jako ty, kteří pouze střílí slepými už tady bylo, budu se jen opakovat, když řeknu že prázdnými nadávkami si rozhodně respekt nezískáš, spíš na sebe jen ukazuješ, jak jsi jednoduchý.
Při čtení tvého příspěvku se nemůžu ubránit dojmu, že je naše diskuze poměrně o ničem. Ano, korejské vozy se dotahují, ale finální verdikt nad současnou řadou moderních vozů můžeme vyřknout tak nejméně za dva tři roky. Do té doby házíš hrách proti zdi svými slovy.
Pouze jsem se pozastavil nad poněkud podivným příspěvkem swiftera, jež si asi bláhově myslí, že je VW na konci sil či co a rozhodně na jeho názoru nezávisí úspěch či neúspěch Upa. Picanto je na špici segmentu, to je bezpochyby, ale Up bude mít přeci jen zejména v západní Evropě větší úspěch. V našemu regionu to bude nejspíše naopak, ale takhle můžeme polemizovat do nekonečna.
Zkrátka absolutně nechápu tvůj podrážděný a arogantní tón 8-s:no:
Proboha kde něco takového píšu?! Pouze jsem se pozastavil nad tím,že dnes ještě existuje někdo tak naivní! Picanto je vůz, jež je špička segmentu bez debat! Ale v západní Evropě to bude mít i tak těžké, neb se tam v tomhle segmentu často volí vlastenecky (možná i víc než jinde mi přijde), takže velké trhy pro tento segment jako Itálie, Francie nebo Španělsko jsou pro Picanto i přes jeho nesporné kvality těžký oříšek. Tam Up, resp. Mii nebo i Citigo uspějí lépe. A taky Panda samozřejmě. Zato český zákazník (a jemu podobný z jiných zemí střední a východní Evropy) skončí mnohem pravděpodobněji u Picanta, i10 nebo Sparku, A Pandy samozřejmě;-) Toť vše a nehledal bych v tom vědu...
Koukam že zde ma par lidi jasno jak se věci maji a od nejlevnějšiho auta ktera automobilka nabizi očekava punc jisteho luxusu. Ovšem za 3.50 nelze čekat zazraky.
Elektrické otváranie spolujazdcovho okna, nastaviteľnú opierku hlavy, pozdĺžne nastaviteľný volant, nastaviteľnú výšku bezp. pásu, kompletné čalúnenie dverí alebo odklápanie bočných okien považuješ v roku 2011 za luxus? Neser si do huby, resp. na klávesnicu...
Pamätám si na dávne časy, keď moji rodičia kupovali Feliciu; v základe nebol otáčkomer, ale bol iba súčasťou príplatkového balíka. Od tej doby sa vývoj snáď posunul dosť na to, aby takéto samozrejmosti ako píšeš boli štandardne. Alebo u VW nie?
No, tak z áut sa vytráca napríklad teplomer chladiacej kvapaliny, otáčkomer tiež nie je vždy samozrejmý, ale to sú detaily, ktoré bežného konzumenta netrápia.
Je to tu vubec o běžnem zastupci segmentu A ? To že všichni v teto třidě šetři vic než v jinych třidach je jasne. Někteři vic někteři miň někteři tam někteři onam. Pořad jsou to ale nejlevnějši auta v nabidkach automobilek a proto jiste ustupky jsou uplně normalni.
Tak nevim jestli je UP! jedinym autem ktere ma takove řešeni a ani si neumim vybavit duvod pro tuto nelogičnost a fail to určitě je. Ale ono na každem autě najdeš nějaky kiks. Vem si že se ještě dnes a to v nižši středni třidě vyraběji auta ktere maji pouze jednopolohove el.stahovani oken. Tohle jsou věci kterych bych si asi při zkoušeni auta nevšiml a o to vic by mě to pak pěkně štvalo. Možna bych na to přišel ale v dany moment by mě zapor nenapadl a od toho jsou pravě přinosne tyto testy zkušenosti a poznatky.
Píš konkrétne. Ktorý súčasný model má jednopolohové el. sťahovanie okien?
To "jedookonové" vo VW Up! asi nepochopí nikto... A to aj v najvyššej výbave. Ako som už písal, opačné parte by aspoň malo logiku. Pri vodičovi švihadlo, na okne, ktoré nedočiahne, elektrika.
Plechové dvere sa možno dajú odpustiť kolínskym trojičkám, novinke z roku 2011, a navyše so značkou VW ale nie.
Kufor 250 l nie je na chválu z dvoch dôvodov. Prvým je zlá využiteľnosť kvôli tvaru a prístupu doň, a druhým fakt, že 250 litrov máš zrejme len v prípade výbavy s trápnou lepiacou sadou namiesto dojazdovej rezervy.
Pevnú opierku hlavy či iba jednosmerne nastaviteľný volant mohli nechať pre Škodu a Seat, úroveň značky VW to znižuje.
To otevírání okna nechápu ani já a je to chyba, ale stavitelná opěrka je mi u tak malýho auta ukradená, stejně jako podélně nastavitelný volant (někteří ho maj úplně napevno), pás netuším, s tím nijak zvyklý šibovat nejsem. Odklápění zadních bočních oken mi přijde u tak malého a třídveřového auta zbytečné a čalounění dvěří, jaké má Up!, mi nějak nevadí ani u konkurence.
Mylis sa, od tohoto auta snad nikto neocakava "punc luxusu".
Avsak nielen marketing VW, ale aj zopar fandov danej znacky ci "specialistov - diskuterov" stavia VW do pozicie, kedy od daneho auta vsetci ocakavaju ze bez ohladu na cenu (ci uz bude lacnejsi ci drahsi ako konkurencia) v oblasti kvality ci ergonomie nebudes musiet v tomto minivozitku robit ziadne kompromisy zo svojimi poziadavkami, zo svojim svedomim,...
Jednoducho, necakas ze bude v detailoch horsi ako konkurencia. Zbytocne to bude dealer v showroom-e "okeciavat" ze je to DasAuto, ked su tam celkovo 2 (slovom DVA) ovladace na stahovanie okien - ked s niecim takym prisla DACIA (chvalabohu to mali/maju) na stredovom paneli - tak ich isli zozrat.
Nechce sa mi rozoberat zvysok, nado mnou Klaudius to uz popisal...
Proste, luxus neocakavam, ale iste dodrzanie existujucich standardov aj v tejto triede miniaut ano. Samozrejme, mozes namietat (rozumej "snivat") ci uz ty alebo niekto iny, ze VW definuje standardy. Potom v tomto pripade UP! tie existujuce riadne podlieza...
Hmm, ak by to boli blbiny typu "integrovany osviezovac vzduchu uz v zaklade" - tak nepoviem ani makke "f"...
Nielen ja sa vsak pozastavujem nad tym, ze VW to v snahe usetrit (to mu nevycitam) trosku prehnal na miestach, kde by to nik a naviac este u VW neocakaval (to mu vycitam).
Ano, sme zvyknuti ze pri koncernovych autach je potrebne doplacat za kazdu drobnost. UP! su vsak vytykane dizajnove ci funkcne detaily, kt. pravdepodobne ziaden paket neopravi... :-(
Je to prostě malé auto a nejlevnější VW. Na spoustu věcí si zvykneš, ani nebudeš vědět jak a ty, co by ti mohly chybět, budeš muset buď překousnout a nebo se poohlídnout jinde. Up! toho nabízí oproti konkurenci opravdu dost, že není úplně ve všem nejlepší, je možná i dobře. ;-)
Souhlas. On opravdu neni nejlepsi. Take myslim, ze je to dobre.
VW si dobre spocital vyrobni kapacitu a kdyby vyrobil nejlepsi auto ve tride, tak by jim lide za nej urvali ruce. To si samozrejme nemohli dovolit a proto auto prizpusobili volne vyrobni kapacite a zcela zamerne vytvorili auto prumerne, v nekterych ohledech spise podprumerne. Ale byl to strategicky zamer... :-!
Co se ti dneska stalo? Ulítly ti včely? Každému tady jenom nadáváš a přitom si nevidíš do huby.
V diskuzích u Up!u jsem několikrát vypisoval jeho klady. Když si nejsi schopen zapamatovat, kde co kdo psal, si to dohledej, nebo jinak bys možná ani neměl diskutovat. Pak to tu vypadá jak v pomocné škole, neustále se opakuje již několikrát napsané. Asi jen proto, že si milý Klaudius není schopen nic zapamatovat...
Kde každému nadávam?
A ja sa ťa nepýtam na klady Up-u, ja sa ťa pýtam na jeho prednosti voči konkurencii. Nie si schopný to napísať, tak nesekaj frajera, nemáš na to. Pýtam sa v tejto diskusii, nie v tých minulých.
Ja se v teto třidě da se řict vubec neorientuji. Ale pokud se podivam na desing a celkovy styl UP! tak je mi hned jasne že tohle auto je miřeno na jine zakazniky než třeba Picanto. UP! vidim jako levnou stylovku pro mladši lidi a Picanto spiš jako praktičtějšiho pracanta pro starši lidi nebo meně movitějši pary nebo samozřejmě jako 2 auto do rodiny. Takže to že UP! použiva misto tvrdych celoplastu jako obklad dveři kombinaci plast + plech nemusi byt jen uspora peněz ale jako součast stylu auta. A upřimně tohle řešeni se mi libi rozhodně vic než ten tvrdy celoplast. Nema nahodou takova 500 viditelny plech v interieru ? A je to šetřeni nebo je tomu jinak ? Je mi to jedno a libise mi to. Nebo je snad standard v tehle třidě 2ose seřiditelny volant nebo vyškove nastaveni pasu ?
Lakovaný plast, kým niečo vypustíš, aspoň si to premysli. To isté má vo vyšších výbavách aj Up!, ale plech na dverách okrem kolínskych trojičiek už ostatní tuším nevyznávajú...
Ale jo jak jsem psal ja s touhle třidou nemam žadne zkušenosti až na malucha ktereho jsem dokonce řidil. >:D Osobně s tim ale nemam problem pokud jde o vzhled. Pokud jde o praktickou stranku tak to bude asi horši a o poškozeni (poškrabani) ani nemluvě.
Nehaňte Up môj, že Up je malý,
klebetárski posmievači!
V malom sme sa mestom prepletali,
veľkému cesta nestačí;
keď plasty mäkčené vnútri nemal,
ani lem prístrojov zlatý
čo bys’ sa mu ty zato posmieval?
Na plechy vnútri on bohatý.
Řekl bych, že situace bude stejná jako má třeba Fabia. Nahoře měkko, dole tvrdo.
Jako polehčující okolnost lze říct, že onen tvrdý plast (aspoň dle obrázků) je odolný, má dobrou strukturu, nepůsobí lacině a nezvoní.
Nemám rád v autě kamení, takže nadšený z toho nejsem, ale často je to zdaleka lepší než stejně tvrdý plast u konkurence.
Kdyz vemu v potaz vsechna "usporna opatreni" (ja bych to nazval preslapy), ktera na tomto aute VW udelal, nejsem, co se tyce kvality plastu zadny optimista. Ale rozhodne bych si jejich kvalitu nedovolil hodnotit podle obrazku...
Klaudie, to některým nevysvětlíš. Mně se na Upu líbí design, přední masky, a to, že přišli s novými třívalci. Co by mně naopak odradilo, je možnost ovládat, nebo resp. nemožnost otevřít okno u spolujezdce od řidiče, integrované opěrky hlavy v a volant stavitelný jen v jednom směru. Plech v interiéru jsem naposledy viděl v Daewoo Tico mého dědy. Musím ale říct, že by mně zajímalo srovnání s 1.0 3 válcem z Ayga nebo IQ, příp. Picanta. Doufám, že nějaký takový test bude.
Jistě, zatímco Tvé příspěvky jsou vrcholem fundovanosti Ty přešlapy co v Upu jsou, by se daly odpustit u nižších výbav, ale jestli tohle bude i v topu, potěš koště. >:-[]
Kluci, že vy tři něco společně hulíte? Až najdeš nějakou moji chválu na UP, tak napiš, nebo radši rovnou zavolej.
Ty víš jaká je v tom "testu" výbava? Uvedeno to totiž nikde není.
Kde přesně se nachází ten chladič? Nehrozí u něj mechanické poškození od kontaktu s vozovkou podobně jako u olejové vany? Připadně nebylo by foto? Každopádně to vysvětluje ty podivně umístěné otvory v nárazníku u Mii.
Taky mě to zaujalo... Podle mě bude hodně malý a umístěný dole u pravého kola, tudíž vedle převodovky a vany, aby nevadil. Ale na jak exponovaném místě by mě taky zajímalo.
No píšou pod motorem to je jedno z nejhorších míst na autě , nejenom že hrozí proražení ale zadělání různejma nečistotama,bláto,olej no ten bude obalenej jak řízek pak to bude vařit jak 105S :-) a tedˇ vážně zajímalo by mě jestli při tom testu sahali do kufru jestli ho výfuk taky neohřívá jako u toho ošklivého, korejského RIA >:-[] >:-[]
Píše se pod motorem, ale když se nad tím zamyslíš tak je to nesmysl >:D Jedině, že by byla vana jo mělká a tam někdy by to vměstnali, stejně si to neumím představit. Možná dobrý námět pro testéry až budou mít Mii v testu (což bude asi dřív, než Up, ale je to fuk, neb mají stejný podvozek), aby nám spodek a to převratné uložení chladiče vyfotili ;-)
Když jsem koukal na různé průhledové obrázky Up!, vypadá to, že je normálně vepředu, na straně převodovky. Akorát není vysoký až po přední masku, ale jen do výšky nárazníku.
Kdyby byl přímo pod motorem, těžko by něco uchladil, protože potřebuje nápor proudícího vzduchu.
Edit: Když mrknu ještě na čelní fotku ze srovnávačky všech tří mrňat, je to nejlíp vidět u Citigo - přední mřížka v nárazníku je v místě umístění chladiče průchozí, jinak zaslepená.
Když jsem koukal na různé průhledové obrázky Up!, vypadá to, že je normálně vepředu, na straně převodovky. Akorát není vysoký až po přední masku, ale jen do výšky nárazníku.
Kdyby byl přímo pod motorem, těžko by něco uchladil, protože potřebuje nápor proudícího vzduchu.
Tak nějak. Možná bude šikmo uložený, pak by to aspoň trochu tu myšlenku "pod" splňovalo. Jinak je to ale normální chladič, akorát malý a nízký. Pro litrák to asi bude stačit, hádám.
Hej je to tak ako píšeš. Chladič je pomerne malý, je uložený na ľavej strane v smere jazdy, preto to aj na škodovke vidno na tých výrezoch v mriežke, kde na pravej strane je plná. Je to kravina chladič pod motorom. je normálne pred prevodovkou keď už máme byť dôslední :-)
Víte proč z místa řidiče nelze stáhnout okno u spolujezdce? Za vším hledejte dokonalý vw marketing. Ano na cestu se pane nezeptáte, ale můžete si za příplatek koupit navigaci. >:D
Jinak auto vyppadá mile a první dojmy potvrzují to co mě vadilo již na fotografiích. Jsem odkojený dokonalou hlavovou opěrkou z Renaultu která vypadá jako kniha a podpíra spodní část hlavy a klade tak příjenou oporu. Tyto pevné podpírají pouze hlavu a spodní část není opřená.
Nesourodost výplní dveří a zadní části vozu není nic moc, uvidíme jak to bude řešeno u 5D verze.
Špatně využitelný zavazadlový prostor díky malému vstupnímu otvoru a vysoké nakládací hraně.
U 3D verze bych rád slyšel něco o mechanice sklápění sedaček a případné paměti předchozí polohy.
Auto nevypadá zle ale moc mě nepřesvěčilo. Chválím palubovku bez středového tunelu. Kolena se radují :-):yes:
Kromě pár situací, kdy jsem v autě spal, tak jsem snad nikdy hlavu opřenou neměl. Ona tam taky ta opěrka není kvůli válení, ale aby sis při nárazu nezlomil vaz ;-)
No UP! je zrovna auto kde za jízdy mít opřenou hlavu nejde, ale věř že ta Renaultí "knížka" je perfektně vyřešená a můžeš se pohodlně opřít bez toho aniž bys musel být v nějaké nepřirozené poloze znemožňující bezpečnou jízdu. Ano primárně slouží opěrka jako bezpečnostní prvek, ale proč tedy nemají všechny auta pevnou hlavovou opěrku když to tedy podle tebe není i součást komfortu vozu?
Operka je pochopiteln jak prvek bezpecnostni, tak prvek komfortni. Proto je v kazxdem nrolanim aute stavitelna, aby si ji ridici ruznych postav prizpusobili sve vysce, sklonu operadla atd. Nekdo se o ni za jizdy opira, nekdo ne.
Kazdopadne, kdo tvrdi, ze stavitelna operka je zbytecnost si lze do vlastni kapsy.
Standardně ji můžeš vyndat pro převoz větších předmětů, můžeš si ji ideálně nastavit na výšku člověka a hlavně zadní pasažéři si nepřipadají jak v tanku, když mají před sebou skořepinu. Nedivil bych se možná ani tomu, že to je pro výrobce levnější řešení.
Vím co myslíš, nastavitelná opěrka je asi dobrá (minimálně pěkná), ale třeba pro mě absolutně k ničemu ;-)
...a to ještě nemluvim o tom, že každý druhý bl*ec ji má v autě nastavenou tak akorát na ulomení hlavy. 8-s
Já ji mám vždy nastavenou na svoji výšku a při normálním posedu ji mám tak centimetr max dva za hlavou. Na dlouhých cestách si to bez opěrky představit nedokážu. Je to úleva trochu krku odlehčit. Budiš ke cti UP!u fakt že je to městské vozítko kde se s delší cestou nepočítá.
Z pohľadu bezpečnosti je ideálna opierka tá, o ktorú máš hlavu opretú počas jazdy. Teda presne tá, ktorú spomínal vrkuboy - čím väčšia medzera medzi hlavou a opierkou, tým väčšie riziko poranenia chrbtice pri náraze.
Tak potom možno nepotrebuješ ani airbagy, bezpečnostné pásy, a na čo má auto vlastne nejakú deformačnú štruktúru...? A načo vôbec drahé sedadlá? Beztak najpohodlnejšie sú tie najjednoduchšie.... A za suprovú cenu...[odkaz]
Buď rád, že jsi ji opravdu nepotřeboval. Ona ta výklopná opěrka nemá funkci jen pohodlnou, ale primárně jde o bezpečnost, protože je blíže tvé hlavě, takže při nárazu zezadu tě lépe ochrání. Ne jen tak pro srandu s tím přišel Renault a také Volvo jako první.
co to je za blbost...?? že si člověk z místa řidiče nemůže stáhnout všechny okna...?? to svět neviděl >:D >:D
když teda chtěli horkotěžko ten jeden čudlík ušetřit tak měli dát ovládání oken na středovej tunel jako to měli staré mercedesy a fordy...tam to je stejně asi nejpraktičtější...
zase je pravda že 90% těchto aut se stejně prodá se švihadlama...elektrické stahování bude jistě ve vyšších výbavách a to si bude kupovat málokdo...když polo a fabia budou cenově relativně blízko...a když navíc to ovládání je takhle pitomé...
Uvažujem, ako dopadne škodovka. Tá bude mať aj v najvyššej výbave asi švihadlo. Vo vodičových dverách. Spolujazdcovo okno bude pevné, švihadlo za príplatok... >:D >:D >:D
Jistě to bude kvalitní, dobře postavené auto, s tím 55 kw motorem to i slušně pojede, přesto se VW dopustil některých přehmatů. Ovládání spolujezdcova okna pouze od spolujezdce? Odkryté plechy v interiéru? To snad ne.... Za to by na Korejcích testér nenechal "nit suchou." Holt testuješ eurodrzka, tak testuješ jinak...... Jednoduše to nazveme levným řešením a je to. Že by zakrytí lakovaných plastů stálo o cca. 200 - 300 E víc? To je přece neobhajitelný výdaj-).
tak hlavně ber v úvahu kolik ta verze s těma oknama v elektrice bude stát...tak čtvrt mega a to už nikdo kupovat nebude páč už si dávno koupí auto skupiny B
Tak nějak, to už tu je Fabia, Rio, i20, Polo, Yaris, Panda, Clio, P 207 atd. Já bych sice do "Francouze" nešel, ale je z čeho vybírat. Tak nějak mám pocit, že malá auta (bez nějakých velkých kompromisů) umějí dělat pouze Japonci, Italové a Korejci.
tak hlavně musíš mít opravdu pádný důvod proč ten minivůz koupit...když se jim auta segmentu B cenově nebezpečně blíží...ono dneska nastavit za auto typu up cenovku těsně pod 200 tácu za holobit(kort za holobit v podání VW) tak riskuje prodejní propadák...miniauto musí mít alespon nějakej styl nebo image(fiat 500) nebo užitnou hodnotu(panda) tato trojka podle mě nemá ani jedno ani druhé...má jen cenu která je vyšší než u konkurence a nebezepčně blízko B segmentu...osobně nevidím důvod proč by si lidé neměli za své peníze koupit nový rio nebo fabii
Tak nějak. V "plné palbě" to bude tak za 300 - 320, a to už je teritorium supermini, jak jsi již zmínil, segmentu B. Ještě jsem zapomněl na Hondu Jazz, kterou já považuji za nejlepší supermini na trhu. V této cenové bych bral ji a na nic jiného bych se neohlížel, toť můj názor.
Placení parkování po telefonu (studentský projekt)
Ahoj motoristi :-) ,
děláme průzkum trhu pro jednu parkovací aplikaci. Tímto bych vás všechny chtěla poprosit o 3 minuty času které zabere vyplnění našeho krátkého dotazníku [odkaz] .. Předem moc děkuji všem co se zůčastní. Zdar :-)
Myslím si co se týče Up tak vw tak trochu ujel vlak po tech. stránce je to vychytané auto ,ale vzhled interiér a exteriér je zastaralý vždyť studie pochází z roku 2007 dnes je trend úplně jiný kdejaký korejec ho dnes cenou a vzhledem strčí do kapsy. Bude to propadák jako Lupo nebo Arosa,dekte na mě.
Počkej rok a nad prodejními výsledky to můžeme probrat. U nás určitě cigo leadera třídy picicanto přefikne. Osobně si ale myslím, že tato třída jako celek je dost nezajímavá protože její prodeje klesají a její význam v rozvinuté Evropě se bude brzy limitně blížit nule. Představa, že obyvatelé Mnichova, Ženevy, Berlína ale i Prahy nebo Vídně se hromadně zbaví svých nižších středních, středních, vyšších středních, SUV a v řadě případů i daleko větších miláčků a nahradí je těmito zamrzlíky je docela srandovní.
Byl jsi nekdy v nejakem evropskem meste? Napriklad Stuttgart. Ano, Mercedes Benz je tam nejzastoupenejsi znacka - preci jen, firemni vyhody, jako zamestnanec urcite kategorie si muzes pujcit Medveda "jako" na testovani, plati ti palivo a musis najet urcite km. Z tech Mercedesu je nejzastoupenejsi ...asi Smart Fortwo. Dalsi hodne zastoupeny je Fiat, konkretne Panda. Nejake italske mesto? Fiat Panda, Punto a stari Fiaty vcetne puvodni i nove 500. Holandske? Spousty malych aut, hodne petistovek a japncu. Francouzke mesto? P206, P207, Clio, Twingo. Japonsko? Kei cars. .....Ano, jsou mesta, kde prevazuji velka auta a SUV. Treba Peking, Moskva.
Blizi se doba, kdy prestane byt udrzitelne, aby kazdy parkoval svoje obri auto cele dny nekde na chodniku a zabiral tim misto. Tolik ho proste neni. V mnoha svetovych mestech uz to proste nejde a tam, kde to jeste jde, to prestava byt udrzitelne. Takova je realita a s zivotni urovni a vyspelosti je to korelovane presne opacne, nez se domnivas.
Stačí se podívat na prodeje podle tříd a je jasné, že třeba v Německu nemůže nikdy jezdit více Smartů než třeba Eček a to v této třídě je dalších 3-5 silných zástupců. Takže skutečnost, že jsi tam viděl Smarta ještě neznamená, že jich je tam 30%, možná 5%, kdoví jestli. A další fakt, který statistika jasně říká je, že prckové z hlediska podílu na trhu klesají cca posledních 5 let každý rok, větší třídy naopak tržní podíl zvyšují. Takže je dobré si srovnat pojmy a dojmy (mícháš malé vozy a minivozy). Ještě jinak, první v Evropě je Golf, druhá Fiesta, třetí Polo, dále Corsa, Clio, Astra, Focus, Passat, Megane, 207 všechno min. o kategorii výš než zmínění prckové. Takže v první desítce není ani jeden zástupce minivozů (107, Aygo, Panda, Twingo, Picanto, Splash, C1, Spark, i10, Alto, Smart, Ka, Mini, F500). Před několika roky tam ta nejúspěšnější miniauta byla, dnes ani ťuk, takže trend je jasný a podle mě ani UP a jeho klony to nezmění, max. vystřídají nějakou jinou značku ale prodeje v této třídě těžko otočí k celkovému růstu.
Porovnej si svou vetu: "...že obyvatelé Mnichova, Ženevy, Berlína ale i Prahy nebo Vídně se hromadně zbaví svých nižších středních, středních, vyšších středních, SUV a v řadě případů i daleko větších miláčků a nahradí je těmito zamrzlíky je docela srandovní! s tim, ze v tebou uvadenem zebricku nasleduje po golfu ctverice malych aut :-) Mel jsem dojem, ze v zapadni Evrope se mini a supermini dari, ale mozna se mylim. V tom pripade se VW asi take myli, kdyz se do tohou pousti 8-s
nevidim v tom az taky velky posun oproti lupu. ci to bude vw alebo skoda je uplne jedno. na kratkom aute sa dizajnovo carovat moc neda ale je to ako stare lupo cez kopir...... www.kupaliska.com
Nechapem strategiu predstavit auto a zacat ho predavat skoro rok po tom! VW Up! bol predstaveny v lete a do CR pride o rok v lete?! Spanielsko a Nemecko podobne?! A co potom ostatne trhy? OK - vsetky tri vozy sa vyrabaju na Slovensku - znamena to teda, ze sa zacnu vsety tri predavat u nas v rovnakom case, v akom v CR Skoda, Spanielsku Seat a v Nemecku VW, cize teraz na jesen??? Potom budeme prvi, co budeme mat vsetky tri na trhu a tomu neverim! Alebo to teda znamena, ze na vsetky ostatne trhy pridu tie auta az o rok v lete, aby sa neporusilo "pravo" domaceho trhu???