Ono sa už dá na Exeo dostať aj dobrá cena, len to akosi Seat nechce zverejňovať. A keď ľudia vidia tú vysokú základnú cenu, ani sa nejdú opýtať. Chyba Seatu.
Najväčší problém tohto auta nie je, žeby bolo zlé, práve naopak, je to asi najkvalitnejší a technicky najdokonalejší Seat všetkých čias. Problém je ten imidž. Ak si kupujem prémiovú strednú, beriem na vedomie, že dostanem o dosť menšie auto ako pri mainstreame (porov. 3er a Mondeo,to je veľkostne rozdiel triedy), ale ten image, prestíž a kvalita prémie mi to vykompenzuje. Pri Exeu ten hlavný argument - image a prestíž značky padá a zostáva len síce vcelku kvalitné, ale inak bežné auto strednej triedy, ktoré všetci konkurenti veľkostne prevyšujú o triedu. A za cenu bežnú pre priemerný, resp. lepší mainstream (Mondeo, Insignia). A na tom nezmení nič ani päť ďalších faceliftov.
škoda Superb první generace byla na tom podobně!!!!-s pasatem.Prodej byl stejny jak u seata exeo,auto to je dobrý,ano je je drahý ale prodeje v nemecku za červenec se prodalo 790 vozu za mesíc.seat exeo rok starý předvadecí me vyšlo na 430000kč 2,0tdi exenony ,17 kola-myslím dobrá cena.
To je to o čom hovorím. Základná cenníková cena je úplne mimo reality, skutočné ceny po zľavách už zaujímavé sú. Len si Seat asi nechce kaziť image tým, že oficiálne (v reklame) prizná, že je nútený dávať také obrovské zľavy.
ASuperb I bola presne opačný prípad: áno technicky Passat, ale predĺžený, teda za menej image viac priestoru. U Seatu Exoo je menej priestoru aj menej image.
Teraz som pozrel stránku Seatu: oficiálne je Exeo 2,0TDI - 88 kW za 24400 eur, ale skladovka 2,0TDI - 105 kW je už za 19450 eur. Teda silnejší motor a predsa v reále o 5000 eur lacnejší. To už je konkurencieschopná cena.
ano ceníková cena je dražší a skladový vozy jsou levnejší.Ale místo v audi a4 minulé generace bylo mista malo.. ,je tam taková nedotačivost..o tom se vedelo-to se nechalo pod pokličkou neco se o tom řeklo par minusu.) .ale když to je spanelskej seat tak se to musí všude rozmaznout...No takhle- jenom novinaří seatu špiní mu nepřeji aby se neprodaval-(líp volkswagen)jinak je to dobrý auto-a proto v nemecku ,anglii,francii ,rakousku ,holandsku a spanelsku-tam sou prodeje.Protože vedí že je to koncernový auto W-ne ty nase ceský lidi:-)..jenom škoda..
A v čem myslíte že si je pletu?? Myslím že je od sebe "no problem" rozeznám ;-)
PS: A úúúúplně stejnou techniku/mechaniku používá i superb.. :-)
.. no, spíš :-|
no jo ale musíš brát v potaz že audina minulé generace je už pod současným passatem, mondeem, insignií i technicky...o kvalitě nemluvě...nic proti A4...skvělé auto...
ale než koupit plagiát od seatu...na kterém je to ještě navíc na první pohled vidět...tak to už si člověk nakonfiguruje modernější a větší subprémii...bohužel podle mě tady seat trefil vedle...měl udělat sourozence supovi a passatu...to by si zákazníky jistě našlo mnohem lépe...
takto mi to přijde že VW odsouvá seat na třetí kolej...viz samé plagiáty v poslední době: alhambra, mii atd...prakticky žádný vlastní model, leon už rychle stárne a je to na něm vidět...mizerný interiréry(až na interiér od audi v exeo)...no nevím...je dost zanedbávaný(seat)
1) tenhle Seat ale NEní "plagiát" (dílo jež někdo jiný neprávem vydává za své) - audi to přece MOC dobře ví, že se na jeho linkách (které nechali převézt do Španěl) dál vyrábí minulá generace A4 ;-)
2) myslím že minulá generace audi A4 nebyla "skvělé auto" ani ve "své době", dnes - navíc s omezenou nabídkou motorů - to je ... "předražené audi minulé generace s logeme SEAT"
3) ano, seat opravdu působí maličko "zanedbaně" - je to až s podivem jak se stejnému managementu na jedné straně "daří" (škoda) a na druhé NEdaří (seat)
To je tady vseobecne znamo, ze koncern dela nejlepsi auta na celem svete a je snad minimalne o generaci vpredu ;-) Koncern je vyrobce kde vcera znamena u ostatnich zitra >:D Uz jen treba v tom nadcasovem designu >:-[]
Placení parkování po telefonu (studentský projekt)
Ahoj motoristi :-) ,
děláme průzkum trhu pro jednu parkovací aplikaci. Tímto bych vás všechny chtěla poprosit o 3 minuty času které zabere vyplnění našeho krátkého dotazníku [odkaz] .. Předem moc děkuji všem co se zůčastní. Zdar :-)
Záměrem Seatu bylo vyplnit prázdný prostor po Toledu, což se Exeem dokonale podařilo. Prodeje jsou vyšší než u třetí generace Toleda a na západě se Exeo prodává slušně. Exeo mělo podle mne od začátku ambice stát se firemním autem - v Německu bylo také zvoleno firemním autem roku, snad v roce 2009. Exeo - technika Audi za cenu Seatu byl dobrý záměr.
Cena je možná vyšší než si ji mnoho lidí představovalo, ale jedná se tu o původně prémiový model mateřské značky Audi a ne o nějaký VW - proto logicky nemůže být prodáván za směšné peníze, jak si mnozí myslí.
Psal jsem snad dost jasně PŮVODNĚ prémiový model - tzn. ve své době s označením Audi A4 a nikoli Exeo. Snad se alespoň shodneme na tom, že Audi je prémiová značka a že A4 je prémiový model. Myslíte si, že by se mohla prodávat, i když minulá generace vozu Audi A4, snad za cenu Octavie? Jestli ano, tak je vše jasné. ;-) >:-[]
Co s tím má společného slovo PŮVODNĚ? Když na minulé generaci BMW strhnu vrtulku, přestane být "prémiové"? ;-)
Problém modelu Exeo je, že lepší jsou dnes už asi i mnohé NE"prémiové", ale "současné" (modernější) modely "normálních" automobilek = audi A4 minulé generace NEbyla nějak výjímečné ani ve "své" době, se značně omezenou nabídkou motorů o generaci později se to NEzlepšilo = Seat Exeo je (velmi) drahé, doslova PŘEDRAŽENÉ auto (a ano, za cenu nepatrně nad Octavií by BYLO možná zajímavé, jinak NEee
:yes: přesně tak, např. v Německu nebo v Anglii se od začátku roku prodalo tisíce kusů. Prodeje na mikrotrhu ČR a v dalších východoevropských postkomunistických zemích nejsou rozhodně směrodatné.