Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

njn...
| 25. 10. 2011 19:02
... kouká z toho 300C na každým obrázku, nemůžu si pomoci ;-\
njn...
| 25. 10. 2011 19:32
To je pravda, u Voyageru bych to mozna jeste prominul, ale toto je imageovka a vlajkova lod, u te je to proste problem. Ale je pravda, ze o "novych" Lanciich toho lide nezajimajici se o auta jako my proste nic moc nevi a pokud lide tot auto hned nepoznaji, bude jim to sumak. A pokud nekoho Ameriky vubec nezajimaji, to bude urcite zajimave auto.
Avatar - del42sa
njn...
| 25. 10. 2011 19:37
proto taky do ní investovali úplné minimum. Nějaký rozsáhlý facelift Chrysleru by se vůbec na tak krátkou dobu nevyplatil....Má to jen vydržet jako překlenovací řešení do roku 2013-2014 než přijde nový společný nástupce. Tam už se snad ten italský design a šarm v evropském provedení zohlední ;-)
njn...
| 25. 10. 2011 20:15
pokial sa nezunifikuju ešte viac a nebudu to iste vyrabať a v usa to ponukať ako chrysler a v europe ako Lancia a na trhy kde je lepšie primana ta či ona značka si už uvažia pod akou značkou budu zastupeny...
Avatar - del42sa
njn...
| 25. 10. 2011 20:36
to je všechno možné, já jen že teď v další generaci budou moci zohlednit i svoji vizi designu, zatímco za současného stavu jsou odkázání jen na to co už vytvořil Chrysler....
njn...
| 25. 10. 2011 20:44
treba zobrať do uvahy aj možnosť opel insignia a to čo je v usa ,insignia v roznych variaciach...uvidi sa prial by som lancii niečo vlastne čo ju postavi na nohy ponukať kvalitu za adekvatne peniaze...
njn...
| 25. 10. 2011 20:47
Je pravda, ze treba GM toto dela odjakziva dnes je Buick vpodstate Opel. Ale to jsou dost podobne automobilky, nicmene surovy ciste americky Chrysler a libiva ladna elegantni Lancia...no...proste jsou to absolutne odlisne automobilky (v mych ocich)
njn...
| 25. 10. 2011 21:04
dost podobne,ale zaroven ine...usa a eu je čosi uplne ine...libiva ladna elegantna lancia už je davno tatam...
njn...
| 26. 10. 2011 10:29
Myslím si, že Lancia právě takovýmito auty může zabodovat. Pokud by udělali nějaké ladné auto, tak se jen zařadí mezi všechny ostatní. Podívejte na Deltu, která je sice krásná, ale málokdo ji kupuje. Je to prostě pořád jen konkurence všech těch VW, Skody, Peugeot, Renault,.... Ale tohle řešení, kdy se naopak postaví proti BMW, Mercedesu a Audi má smysl. Kdo chce něco jiného, než šeď těchto tří, tak pro něj bude právě Lancia. Možná historicky byla Lancia jinde, ale v tom by neměla budoucnost. Naopak tohle auto má šmrnc a vzhledově se spíše staví po bok RR, i když cenou je jinde. Jakou jinou značku si měl vybrat Fiat jako konkurenci pro Audi a Mercedes? Fiat? Alfa? Maserati? Ne právě Lancia je to pravé jméno! Já tomu autu fandím a doufám, že se jich prodá hodně.
Avatar - Barrichello
njn...
| 26. 10. 2011 10:38
Kdo chce něco jiného než BMW, MB a Audi, jde k Jaguaru. >:D

RR - vtip roku.

Leda že bys byl nigga, co si na to koupí mmasku s logem Bentley popř. celý předek ala RR (ne ebay k mání), + chromový doplnky a udělá z toho poutovou káru. Ale nikam líp než na vesnickou dýzu bych s tím nejezdil, protože jinak budeš jen pro smích.

Tohle není konkurence pro prémii, tohle je třída sama pro sebe. Americký křižník dálnic, vždy s dobrým výkonem, pohodlný, tichý, s dobrou výbavou za 60% ceny prémie. Síla, zvuk a tradice. S odkazem na slavnou minulost. To je Chrysler.

Lancie z toho dělá něco jiného a to nikdy nemůže fungovat.
njn...
| 26. 10. 2011 11:09
Zase si nic nepochopil, jak jinak...
Avatar - Barrichello
njn...
| 26. 10. 2011 11:40
Ty si nepochopil o čem je Chrysler. Zkus začít u toho pak ti dojde jaká je absurdita stavět chrysler s logy lancia za přepálenou cenu jako přímou konkurenci proti BMW a spol, přečti si test Topgearu a vyjádření samotných lidí z Chrysleru že oni to za konkurenci nemeckého trojlístu sami nepovažují.

Pak se budeme moc bavit dál....
Do tý doby to psotrádá smysl.
njn...
| 27. 10. 2011 12:15
Jistě že to není přímý konkurent BMW a spol, ale je to alternativa k BMW a spol. Ber to tak, že Lancia nenavazuje na předchozí historii, ta je podle mne mrtvá a i kdyby udělala zlatý auto, tak si to nikdo nekoupí. A dělat auta podobně jako VW asi nemá smysl - pod 4ma značkama dělá stejná auta s jinou nálepkou (viz teď Up). Lancia začala v podstatě znova na svém novém písečku a to tady málokomu voní a málokdo s tím souhlasí. Ale podle mne to je jediná cesta k záchraně, to jí právě může přinést nové zákazníky - Fiat totiž neměl v této třídě nic. A Lancia právě toto místo zabere. Teď se Vám to nelíbí, ale pokud vytrvají, za 3-5 let přijdou s novými ještě lepšími modely, tak si Lancia získá jméno a bude se na ní pohlížet jinak. Už si nikdo nevzpomene na starou Deltu z 80tých let. Ale bude vědět, co se nechá u Lancie teď koupit.

Naopak mi to přijde logické rozdělení rolí v koncernu. Fiat bude dělat lidová a malá auta (v ceně 200-500 tisíc, Alfa sportovně střižená v ceně 400 tisíc-1mil., Lancia/Chrysler (ve statistikách jsou již uváděny společně) velká auta v ceně nad 1 mil., Maserati výkoná sportovní (už bylo řečeno, že půjde proti Porsche) a Ferrari supersporty (bez nějakých SUV, což jen zabije image značky). Nehledě na IVECO

Když porovnáš VW, tak ten jde jen za množstvím prodaných aut, aby se stal jedničkou na světě - Škoda, VW a Seat si hrajou na stejném písečku, Audi je v podstatě to samé (stejná technika s velkou cenou a uměle vytvořená prestiž), akorát jeho nabídka začíná na vrcholu nabídky VW, Porsche pak je sportovní značka, která začíná také prorůstat do VW.
njn...
| 1. 11. 2011 08:29
Lancia začala v podstatě znova na svém novém písečku. Tím písečkem myslíš dílnu o 5ti zaměstnancích na výrobu loga Lancie ?
njn...
| 1. 11. 2011 08:27
Bohužel přesné... :yes:
Avatar - Barrichello
njn...
| 1. 11. 2011 11:09
:yes: :yes:
Avatar - Barrichello
njn...
| 26. 10. 2011 09:36
No to jistě budou moc. Ovšem pokud to bude mít design jako Thesis, tak počítám prodej v usa měsíčně 3 ks, což znamená po půl roce ukončení výroby....

TakžeFiat má dvě možnosti - udělat 300 v italském designu = konec výroby, nebo bude i příští nástupce nejdříve však v letech 2015-2016 opět s americkým designem.

Finitio.
njn...
| 26. 10. 2011 12:16
Jojo... zas asi nebude chtit s tou pristi generaci oslovit stejny okruh lidi, jako chrysler. Jsou to designove uplne jine smery, kdyz porovnas starou c300ku a thesis... A nemyslim si, ze by designovej soubos prohrala Lancia, a ted nemyslim v ocich designove negramotnych hillbillies a rednecks, nebo vetsini skodovkaru.
Avatar - Barrichello
njn...
| 26. 10. 2011 12:49
Jde o to kde chce ten produkt fiat prodávat v masivnější měřítku. Pokud věří že prodá v evropě ročně cca 60-140 tis aut, pak at udělá itlaský design.

Pokud plánuje ale prodat 160 tis aut v USA, tak to musí mít americký design a nejlpépe v tom stlyu jako stará 300.
Protože upřímně ta nová tam zrovna nefrčí, a proč? No většinou právě kvůli designu + se čekalo na SRT8 a halvně na 8 st. převodovky ZF.

Řešením by bylo udělat různé designy karoserií pro obě zančky, ale je otázka zda na to bude mít Fiat peníze a zda ten odlišný design těch pár ks prodaných Lancií vůbec zaplatí. Thesis ani nezaplatil vývojové náklady.....
njn...
| 1. 11. 2011 08:31
Tohle mě také napadlo. Pokud by měl v budoucnu nástupce fungovat jako globální model s důrazem na italské hodnoty, bude to průšvih na US trhu, což je ale dle mne bude živit.
Avatar - Barrichello
njn...
| 1. 11. 2011 11:11
Přesně tak, pokud to udělají v italském furuistickém designu, v usa to nikdo nekoupí protože to zas bude šílená obluda.
Pokud to bude v americkém designu, budou italian fans brečet krokodýly že je to amerika.

Řešení jsou dvě jiný karoserie na stejným pdvozku, ovšem jak říkám je otázka, zda jim to vůbec zaplatí náklady na vývoj.... >:D A kolik toho prodaj. Thesisu prodali celkově tolik co se prodalo Chargeru za 4 měsíce a jen v USA >:D
Avatar - 3_diamanty
hroza az to boli
| 25. 10. 2011 21:09
teda tuto lanciu nechcem ani zadara, to radsej novy up :yes:
hroza az to boli
| 25. 10. 2011 21:25
Ty seš vážně blb... :*) 8-s
hroza az to boli
| 26. 10. 2011 10:25
No tak v tomhle se s tebou naprosto shodnu! :yes:
hroza az to boli
| 26. 10. 2011 07:05
Opět myšlenka tvého formátu. Zadarmo nic, to radši platit za něco na co nemáš.
hroza az to boli
| 26. 10. 2011 08:27
hochu ty budeš rád, když časem nedostaneš banána.... Protože tvoje debi*lita je do nebe volající :-O
Dokážu si představit
| 25. 10. 2011 21:33
mnohem lépe utracený milion, než za Chrysler 300 se znáčkem Lancia. A upřímně, pravověrní příznivci značky (protože nikdo jiný už si Lancii stejně nekupuje) to taky jen tak neskousnou.
Předchozí Thesis bylo designově velice zvláštní auto, ale svým způsobem pěkné a mělo jasnou náležitost ke značce.
Avatar - Bristol
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 07:54
thesis byla lancia...tohle má s lancii společné asi tolik co sedici s fiatem... ;-)
je to však hezké auto...ale za mega? dost za to chtěj za to že je to plagiát...
Avatar - Katikakus
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 10:43
Na to, ze je tato Lancia plagiat si prisel jak?

Pouzivat cizi termity je velke rizoto - pokud v tom clovek neni uplne suterenni, vypada jako decibel.
Avatar - Stefič
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 11:19
to už tady bylo, kopíruješ něčí příspěvek ;-\ :no:
Avatar - Katikakus
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 11:52
Ano uz to tady bylo - psal jsem to sem zhruba pred mesicem. Jinak to samozrejme neni moje, tato fraze je hodne proflaknuta a pouziva ji kdekdo, prave v tomto kontextu.
Stejne jako treba "komu neni shury dano, v apatyce nekoupi."
Avatar - Bristol
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 11:49
pokud vim tak plagiát je kopie...pokud je to jinak oprav mě...nemám problém své tvrzení vzít zpět... ;-)
Avatar - Katikakus
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 11:55
Plagiat je neopravnena kopie dila nekoho jineho a jeji vydavani za vlastni - podvrh.
Avatar - Barrichello
Dokážu si představit
| 26. 10. 2011 09:38
Jojo, byla to neprodejná obluda kterou nidko nechtěl a každý si tukal na čelo, který zoufalec vymslel takový desing a marně přemítal po čem se tak sjel.
300 generace 2004-2011 byly prodávanější asi o 470%, pokud vezemem globální prodeje >:D

Dokonce se nebojím říct, že mimo italský trh byla 300 úspěšnější i ve zbytku evropy a to už je co říct.
neurazi mne to
| 25. 10. 2011 21:50
jako obyc uzivateli je mi docela sumak, jestli je to lancia, chrysler nebo chrysler se znackem lancia, zajimat me bude co dostanu za sve penize
a to je auto vyssi stredni tridy, rozmery atakujici jeste vyssi segment za docela prijatelnou cenu
ze nema osmivalec, je chyba leda pro motoristickeho novinare a netove tlachaly, v realu takovy motor v evrope je kusovka i u znacek s nasobnymi cisly prodeju, jinak povazuju nabidku motoru za dostatecnou a sympatickou (ano, neni to zadny downsizing, 4x oturbena 1,2 s kompresorem bude mit pojistku nepochybne nasobne levnejsi :no: )
podobne kombika je mozna (z meho pohledu) skoda, ale je jasne, ze pocet prodanych kusu by nezaplatil naklady na vyvoj, nehlede na to ze petimetrove kombi s trimetrovym rozvorem uz pusobi ponekud ...nemistne
nerikam, ze je to uzasna nabidka, tezko rict jak a kde bych vybiral, pokud bych chtel utratit za karu tak 1 az 1,2 mice
tak trochu mi to pripomina saaba 9-5, tak doufam ze bude ku prospechu (spocivajicim ve vetsim vyberu) nas vsech, pokud bude mit tohle auto lepsi osud
neurazi mne to
| 25. 10. 2011 21:55
Já bych asi za 1,2 míče pokukoval po C6, protože to je typický citroen s naprosto perfektním hydropneumatickým podvozkem a nedostižným komfortem cestování. Bohužel mu to kazí koncernové tlačítka a ovladače v interiéru, stejně jako ne moc sofistikovaná převodovka.
neurazi mne to
| 25. 10. 2011 22:51
na c6 se mi libi ta elegantni extravagance a ano samozrejme komfort blizko maxima mozneho
Avatar - Ham.
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 00:27
Blízko maxima možného jsou jiní borci.
[odkaz]
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 07:11
Si z nás děláš *, s tím odkazem na německý test. >:D
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 07:46
>:D
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 07:46
vypadlo ti "i" ;-)
jinak se bavili na referencni hladine 1-1,2 mice, vsiml sis?
Avatar - Ham.
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 08:13
Všiml, C6= 54k eur, A7=58k eur, Jag=53k eur
Avatar - Bristol
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 09:16
škoda však že C6 není trochu levnější a má jen naftu v tří litru...nějakej benzín V6 by asi neuškodil...jinak taky velmi zajímavé auto...to rozhodně... :yes:
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 11:02
C6 se pár let nabízela i s V6 benzinem 3.0. Byl to klasický Citroeňácký motor, který jezdil třeba i v předchozí C5 (zdravím Kylie ;-) ). K tomu alternativa byla 2.7HDI V6, nahrazená novým 3.0HDI V6.

To, že se benzinová V6 před pár lety přestala nabízet má jednoduchý důvod - nikdo to nekupoval. Možná u němců se prodávají celkem obstojně nové oturbené šestiválce, ale atmosféry tam taky moc nejedou.
Avatar - Bristol
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 11:50
tak by to chtělo asi vykouknout z písku...udělat oturbené V6 a srazit dost dramaticky cenovku...
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 12:32
podívej, mě se C6 taky tuze líbí, ale jak já, tak nejspíš ani ty si jí jako nový vůz zřejmě nekoupíme. A těch pár lidí, co si ji reálně koupí, dá v 90-95% přednost naftě.

Vývoj nového, oturbeného přímovstřikového benzinového V6 není žádná sranda. Zabere pár let a stojí spoustu Euráčů. Ok, dejme tomu, že by do toho PSA šlo - kde to pak budeš prodávat.

V C5/508? Pro střední třídu je tento motor ještě zbytečnější než pro vyšší střední. C6 zachvíli skončí, možná příjde Metropolis a nějaký nový velký Pažout. V EU to zase v 95% pojede na naftě (nebo na dieselhybridech), v Číně možná pár kousků prodáš, ale rozhodně ne aby ti to pokrylo investici. Mít to jako imagemaker je ekonomická šílenost.

Krom toho, C6 byla od začátku myšlená spíš jako výkladní skřín Citroenu, myslím že nikdo reálně nečekal prodeje ani na úrovni třeba 607čky. Že je drahá - ano, protože právě používá spoustu technologií, které by bylo fajn alespoň částečně zaplatit - třeba novou 3.0HDI nebo podvozkovou platformu (oba elementy se pak využívají i u menší C5). Na druhou stranu je pravda, že značkou prostě německé trojce konkurovat nemůže. Nabízet ale třeba 3.0HDi za cenu 520d/525d by možná bylo řešení (minimálně z pohledu ceny) Samozřejmě C6 je tak specifický vůz, že jeho prodeje budou prostě vždy minimální.

EDIT: rychle jsem mrknul na nabídku ojetých C6 v ČR. našel jsem asi 15 kousků, 1 benzin. Ale ty ceny jsou fantastický. Tragédie pro někoho, kdo za to vycáluje 1.5 mega, bingo pro někoho, co to po 3 letech a necelých 100tis. KM koupí za 1/3 původní ceny....
Avatar - R32
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 09:11
Vcelku súhlas no prečo si myslíš, že by mali veľké náklady s kombi verziou? Veď tá v predfaceliftovej verzii bola a predávala sa aj u nás...
;-\
Avatar - Bristol
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 09:18
teď si nejsem jistý jestli to není jinak....není to tak že by sám chrysler již 300ku nevyvinul jako kombi...?? potom by bylo pochopitelné že ho nebude mít ani lancia...
Avatar - Barrichello
neurazi mne to
| 26. 10. 2011 10:24
Nová generace jako kombi není.
Původně být neměla, pak být měla (dle slov lidí od chrysleru jako dodge Magnum) a ted zas být nemá. To bylo keců jak se lidem po Magnumu stýská, že nová generace bude, pak Gillese vyšoupli od Dodge k SRT divizi a magnum už zas nebude.

Prostě klasika, itlaský bordel no - odvolávám co sem odvolal a slibuji co sem slíbil. To mě už naprosto nepřekvapuje. Tam je možný cokoliv, akorát zákazník a fanoušek v USA si asi klepe na čelo neb na tyhle itlaský názorový toče nějak není zvyklej.
To je jako kdyby GM vyhlásilo v roce 2009 že Camaro convertible bude, pak že nebude pak že bude v roce 2015 a pak že bude jenom pro trh číně.
Co by jim na to asi zákazník řekl, myslím něco ve stylu že ati se dou bodnout.
neviem......
neregistrovaný "ibertyp"
| 26. 10. 2011 08:07
neviem,.....toto sa mi zda ako chrysler, ako lancia mi to pripada dost od veci. chyba tam taliansky temperament. spojenie chrysler-lancia mi pride dost zle :no: :no:
www.kupaliska.com
Avatar - Bristol
neviem......
| 26. 10. 2011 09:14
svý fandy si dost možná najde...byl bych asi raději kdyby se tu prodával přímo chrysler...nejsem fanouškem takhle nápadných kopií...sdílení podvozků a komponentů mi až tak nevadí..dneska to děla uplně každý a vrůzných kombinacích

tohle kopčení mi ale trochu smrdí čínou...nemohu si pomoct...

jinak auto krásné... :yes: :yes: chrysler
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:00
mňo tak dojmy nevyznívají špatně :yes:
Ticho, prostor, plavnost....
Za meloun? Zajímavá nabídka....

Překvapuje mě nespokojenost s navigací.... Garmin je špička, byla by škoda (a překvapení), kdyby v Themě nebyla Navi na 100%. Nevýrazné boční vedení sedadel bych asi neřešil, tohle auto fakt řezat okresky nebude....

Co je velmi pozitivní je spotřeba.... V době, kdy některá méně povedená auta ve střední třídě jezdí s naftovými čtyřválci v kombinaci kolem 7 litrů je 7,5 na takovou velkou loď s V6 parádní hodnota.... (citace z testu Latitude 3.0 V6: Za kolik budete s Latitude jezdit? My jsme test ukončili s průměrnou spotřebou na hranici devíti litrů, přeci jen v městě se spotřeba rychle sune směrem k desítce. Vyrazíte-li však na výlet ustálenou stokilometrovou rychlostí, čekejte při 1700 min-1 spotřebu 7,1 litru na 100 kilometrů. Zostření tempa na 130 km/h přináší zvýšení otáček o 500 min-1 a hlavně spotřeby a to na 8,5 litru nafty.)

Takže zatím to vypadá poměrně slibně, zvlášť s ohledem na poměr cena/výkon.

Tohle auto nemá ambici provětrat evropskou prémii, ale minimálně v Itálii si to svůj trh najde (už jen jako levné repre-auto pro úřady atd.). Nějaký prachy to vydělá a portfolio Lancie díky tomu bude vypadat relativně důstojně.... (s ohledem na aktuální italskou bídu....)

Jestli to je "přebouchaný" Chrysler (jako že je) potenciální zájemci řešit nebudou, pokud auto nabídne dostatečnou kvalitu za fér cenu....
Avatar - Bristol
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:12
to auto vypadá nádherně o tom žádná...i ten originál 300 se mi líbí...
jediné co bych lancii vytkl že nevypadá moc italsky...přece jen větší designové úpravy by jistě prospěli...ostatní vlastnosti podle testu hodnotím stejně kladně jako testeři, větší odlišení od originálu by však k zahození jistě nebylo...

jestli zrovna v itálii budou nebo nebudou řešit zda je to přeznačkovaný chrysler...to nám ukáže trh někdy příští rok touto dobou...možná zrovna v té itálii nad ní budou trochu ohrnovat nos...takový fiat freemont se sice prodává velmi dobře...ale toto auto velikostně i cenovkou už atakuje vyšší střední...a tam už je nějaká ta image případně vlastní konstrukce žádaná...image tohle auto má o tom není pochyb...koneckonců to měla i thesis nebo P607 a jak neslavně dopadli...teď jestli má pro cílovou skupinu zákazníků tu správnou image...

každopádně člověk co má v současné chvíli rozpočet něco přees mega má hodně na výběr a to je jedině dobře...byla by škoda kdyby ve vyšší střední zustali jen němci, nějakej ten anglán a japonec...
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:18
ameriky jsou v Itálii poměrně populární.... Grand Cherokee se tam prodává výrobně (a od SUV už taky lidi chtějí nějakou tu image, že?), nejprodávanější MPV za posledních 10 let je stále Voyager (myslím velké MPV....) a Freemont jde taky dobře....

Uvidíme, tohle se fakt odhaduje těžko.... Taky bych větší designové odlišení uvítal, ale co už....

Každopádně Fiat tahle věc moc peněz nestála, tak proč to nezkusit :yes:
Buď jak buď, když za půl roku dojdu do showroomu Lancie, budou tam nastoupené "Y", Delta, Voyager, Thema a Flavia Cabrio. není to kdovíjaká hitparáda, ale je to lepší než nic a ve srovnání s AR, kde budou postávaj jen zaprášené Mito a Giulietta je to nakonec docela slušné....
Avatar - Bristol
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:22
já nevím...mě se modelová nabídka alfy docela líbí.....i když je poněkud chudší... :-)

Y a delta jsou designové skvosty...a ddoteď mě mrzí že se thema nevydala designově podobným směrem(i kdyby to mělo bejt na tom podvozku 300) to už by snad tolik nestálo kdyby získali techniku z toho chrysleru...nebo proč nepoužít prodlouženou platformu ze 159... ;-)

to že je Jeep v itálii populární se vůbec nedivím...GC rozhodně má image...ale kdybys na něj nalepil znak fiatu...bylo by to trochu bizarné že...?? ;-) alespoň pro mě...
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:39
designové extravagance u luxusnějších aut končí většinou čistokrevným debaklem (Vel Satis, Thesis, C6 atd. atd.) ;-)
Platforma 159 je na mnohem menší auto (rozvor snad o 40 čísel kratší....)....
Avatar - Bristol
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 10:08
tak to máš recht...Vel satis nebo avantime jinak bylo opravdu nádherné auto...ale mrzké prodeje byli pochopitelné

u C6 je problém cena...dát 1.5 milionu za citroen v 3.0 V6 v dehtu si dnes lajzne málokdo...hodit cenu o půl mega níž a třeba by to byla zajímavá nabídka...
Avatar - Barrichello
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:46
Jojo, bohužel 2010 300C 3,0 CRD stál ke konci 999 000 Kč a měl motor o výkonu 214 HP.
Lancia nám pro rok 2012 nabídne za 1 050 000 Kč itlaský turbochrochátk VM Motori o výkonu 190 HP za 1 050 000 Kč.
Teda, tomu říkam inovace brašule....
Převodovka nachlup to samé.

Tohle si může Lancia narvat leda tak za klobouk, kupovat si káru která má nižší výkon jak minulá generace.
Jasně máme tu silěnšjí verzi motoru.
Za kolik? 1,2 mega?
Krásné, problém že že za tu cenu je V8 HEMI skrze šedý dovoz. Se zárukou. [odkaz]

A ono je ku*va rozdíl řídit sazínka od výrobce zemědělských pleček, který doposud žádný V6 CRD neprodukoval pro káru vyšší střední (stejně tak fiat) a má totálně bídnou pověst z období slavné 2,5 TD než řídit legendární HEMI.
výbava: stejná.
Jízdní výkony: o míle lepší. Charakter, zvuk motoru, zrychlení atd. : o několik mil lepší.

Tak na co si zas Lancia hraje, na předražený luxus?
To jí poslední dobou nějak nejde.

Kdo si koupí za 1,2 mega dehtovou Lancia je šílenec. To by musel cena silnější nafty znít 950 táců slaví verze tak 860. Pak jo.
Takhle je to těžký úlet.
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 09:56
pověst VM Motori řešíte tak možná na Chrysler klubu, to nikoho jiného nezajímá.... Trh bude zajímat nálepka JTD, které má reputaci velmi dobrou....

Ta cena za auto z roku 2010 je za tu starší verzi s tím starým interiérem, ne? (a byly tam srovnatelné výbavy atd.?)
Avatar - Bristol
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 10:02
nálepka je super...ale až se budou plnit servisy záručních oprav...tak asi majitelé moc nadšeni nebudou...obzvlášť když za auto vyhodily takřka premiovou částku...

(neříkám že to tak bude)
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 10:41
No neříkáš, ale píšeš...
Dyť je to hovadina...

Je to Multijet a hotovo. Je to Fiat. Fiat vlastní VM motori, na vývoji toho motoru dělalo MM, tedy ten motor je nejspíš v mnoha ohledech před konkurencí (co se spolehlivosti týče) a i v technických parametrech za stávajícími 3 litrovými naftami nezaostává...

Je to prostě Fiat a nikoliv 20 let staré VM Motori...

Mám pocit, že neustálé omýlání původu toho motoru tady už novináři dělají pod poplatkem zcela záměrně, zejména ve vztahu právě k problémovému předchůdci 20 let starému...
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 10:48
no jo, to je to samé jak psát u Multiairů, že v devadesátých letech se Alfě kakaly Twin-sparky.... ;-\
Avatar - Barrichello
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 11:05
Jo, z MultiJetu to má možná akorát tu nálepku Multijet. Stjně jako 2,0 TDI PD v chryslerech a jeepech měli z CRD jen tu nálepku CRD.
Asi tak nějak.

Ten motor už muselo VM vyvíjet než to fiat koupil, jestli ti to neušlo, protože Fiat to koupil leos v únoru a oni hlásili loni na podzim že to maj skoro hotový.
Jestli vůbec tutšíš jak dlouho se vyjící zcela nový motor, tak pak nemůžeš psát to co píšeš.
S vývojem museli začít někdy v roce 2007 nepozději....

To Fiat VM Motori skutečně nevlastnil. To byl vlastníkem 50% GM a 50% Penske Group.

Jinak abysme se zasmáli, dosavadní produkce motorů od VM s více jak 4 válcy, všimněte si že to byla samá přestižní vozidla:

5ti válce a víc

5 Cylinder

HR 588 OHV

2.5 L (2,494 cc/152.2 cu in) I5, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection (Bosch or Spica). 88.0 x 82.0 mm. This engine is a five-cylinder version of the 2-litre HR488, and also used KKK turbochargers.

Applications:

1983–1986.05 Alfa Romeo Alfa 6, 112 PS (82 kW) at 4,200 rpm and 240 N·m (177 lb·ft) at 2,400 rpm[14]
1987-? Toyota Land Cruiser II BJ73, 99 PS (73 kW) at 4,000 rpm and 220 N·m (162 lb·ft) at 2,600 rpm (Italian market only)[15]

531 OHV

Essentially a 425 OHV with an extra cylinder. 3.1 L (3,125 cc/190.7 cu in) I5, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection.

Applications:

1999–2001 Jeep Grand Cherokee (power: 138 hp (103 kW); torque: 283 ft•lbf (384 N m))

R 531 OHV

531 OHV I5 engine, fitted with direct fuel injection.

Applications:
[edit] 6 Cylinder
[edit] 638 OHV

Essentially a 531 OHV with an extra cylinder. 3.8 L (3,749 cc/228.8 cu in) I6, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection.

Applications:

1995–1999 Asia Motors Combi (power: 135 hp (101 kW); torque: 236 ft•lbf (320 N m))
1995–2000 Bucher-Guyer Duro (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 ft•lbf (340 N m))
1999 Bering trucks (power: 116 hp (87 kW); torque: 295 ft•lbf (400 N m))

[edit] R 638 OHV

638 OHV fitted with direct fuel injection.

Applications:
D 642 OHV

Essentially an R 638 OHV enlarged to 4.2 L (4,164 cc/254.1 cu in) displacement. It was the first VM Motori engine to feature direct fuel injection.

Applications:

2001–2002 Bucher-Guyer Duro (power: 158 hp (118 kW); torque: 295 ft•lbf (400 N m))

Samý káry všší střední že, hotový luxus a přímo letité zkušenosti s výrobou V6.
To jen taková malá odbočka k tomu MultiJetu :o)))
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 11:21
z testu GC tady na ACZ:"Motor používá vstřikování Multijet II patentované automobilkou Fiat s maximálním tlakem 1800 bar. Turbodmychadlo VGT 2056 s variabilní geometrií lopatek dodala firma Garrett."

Čili minimálně vstřikování je ryze od Fiatu.... A ačkoliv do detailů se o diesely nezajímám, řekl bych, že zrovna to vstřikování je pro nafťák docela zásadní, co?

Jinak spamuješ fest, to se ti musí nechat.... :*)
Avatar - Barrichello
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 11:34
Odměna za zrušení Chrysleru v Evropě. Já svoje sliby plním.
Pamatuješ? Loni zjara sem vám sliboval - každej test o přeznačkovým Chrysleru kdekoliv na webu......

Někdo tu musí říct, jaká je realita pod tou italskou nálepkou a co fiat předávíd za kreace.

Jo vstřikování je zásadnější než blok motoru, válce, klikovka, ojnice, písty atd....
Taky zajímavý, mě dneska ssi bude bolet břicho z toho jak se tu směju >:-[]
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 12:04
to vypadá, že zastoupení Chrysleru v Evropě zrušili čtenáři ACZ.... :'-( :-)

Jinak tvůj historický slib všichni známe a držíš se toho, všechna čest. Dnes už i malé dítě ví, že než Lancii, tak raději přes Impextu šedý dovoz V8 Hemi, předělat na plyn, přikoupit díly od Moparu a hurááááá :yes:
Avatar - sendador
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 12:32
>:-[]
Avatar - Barrichello
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 12:44
Zrušil to Fiat.
Testy mají být představením produktu koncernu Fiat, dá se říct i propagací, no tak je doplnuji tím jak je to v reálu. Aby nebyli čtenáři uváděni v omyl.

Nikdy nic není tak černobílé. Chápu že se ti to nelíbí jako fnaouškovi Fiatu, mě se to zas nelíbí jako fnaouškovi Chrysleru. Smůla no.
Avatar - Barrichello
téma THEMA...
| 26. 10. 2011 10:08
Jejky, ty si vtipálek.

tobě ještě neřekli že nová generace většinou mívá jiný interiér a lepší výbavu než ta minulá, ovšem za podobnou cenu.
Krom toho taky obvykle lepší výkon.

Tady se podobná cena koná, ovšem Lancia na to šla zas po italsku (čti od lesa) a nabídne ná auto s horším výkonem neež už mělo 300C někdy v roce 2008.
Super.

Problém Lancie je, že tohle není kabelka na kolečkách jako Ypsilon, kterou zas není těžký za podopory masivní a přiblbý reklamy vnutit v itálii pár zbohatlým paničkám, tady bude trošku jiný sektor zákazníků.
No ale třeba ty fleetový káry Lancii uživí no....
Protože jít si to koupit za 1,2 míče jako koncový zákzaník - když mužu mít V8 se stejnou výbavou.
Vrazit do toho za 40 plyn a jezdit za stejný prachy jako chrochták, akorát mít o 110 resp 135 HP (Charger V8) větší výkon a zrychlení 5,5 s......
Tak to může udělat jen fanatik zančky Lancie nebo někdo, kdo nemá všech 5 pohromadě.

Vůbec celý je to nádherná fraška, americký křižník, s dehtem od noname výrobce motorů do dodávek a traktorů, s nálepkami značky, která je jen vyhaslou legendou uměle držící se při životě a hrající si na luxus.

Lancia Thema - italian luxury, Imported from Canada.
Už tohle mluví za vše, trapná šaškárna a pokus zachránit jak by řekli amíci "Demage brand" za co nejnižší náklady a doufat že se to povede. Když ne, odepsat to můžem vždycky.
PCHEEEEEEEEEEE
Avatar - positivemind
Pro koho
| 26. 10. 2011 09:12
Pro koho tohle auto vlastně je? Nějak si nedovedu představit, že by si dnes někdo koupil Lancii s V6.
Je to možnost koupě amerického auta pro ty, kteří si ho nechtějí dotáhnout z USA?
Avatar - Bristol
Pro koho
| 26. 10. 2011 09:23
to se uvidí...kdo a v jakém množství si ta auta bude kupovat... ;-) dost možná ho lidi vymění za vysloužilé 300M/C a sebringy...pochybuju že si ho koupí majitele alf 166 nebo thesisů...
Avatar - Barrichello
Pro koho
| 26. 10. 2011 09:52
lidi co maj ted 300M(tržní cena 45-80 táců) budou maximálně kupovat jetý 300C z let 2004-2010.
A lidi co maj Sebringa v hodnotě 60-100 tis (generace 01-05) neb toho novějšího (z důvodu designového paskvilu) tu má asi 8 lidí :o))) si určitě půjdou koupit káru za 1 mega.

No nic no, příště zkus trochu myslet.
Avatar - Bristol
Pro koho
| 26. 10. 2011 10:06
ne každý potřebuje nové auto každé dva roky...kdo má sebringa z 05 a kupoval to jako funglovku tak proč by si nemohl za 7 let koupit novou themu...(čistě hypoteticky) v evropě to asi nebudou fleetové prodeje...a málokterá fyzická osoba má každé 3 roky přes mega na vyhození za nový auto... ;-)
Avatar - Barrichello
Pro koho
| 26. 10. 2011 10:13
Sebringů 05 je i s kabriolet y v republice tak 50, z toho sedanů je tak 10 a z nich je tak 6 šedej dovoz a z nich stojí 2 v bazaru.
Takže asi tak nějak.

Nejvíc je tu aut z let 01-03 a tam je cenovka dneska 60-100 tis.

Trošku jiná cílová skupina zákazníků....
Avatar - Bristol
Pro koho
| 26. 10. 2011 11:52
no jo dneska...to je jasný že to skoro nic nestojí ale co to stálo nové...??
Avatar - Barrichello
Pro koho
| 26. 10. 2011 11:57
Kdo z lidí co to koupil jako nový to dneska ještě má.....
Já měl 01 Sebringa v letech 07-10 a taky už ho nemam.
A to sem to měl jako 5 a 3/4 roku starý, pravda rok a půl to nejezdilo, takže provozně 4 roky starý :o))
Avatar - jenik1
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 09:56
U nás jsou úzké silničky, uspané centra měst, tak nevím kdo si to koupí....možná nějaký tunelář z ODS :-)
Avatar - Bristol
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 10:06
to samé se dá říct o ML, X6, X5, land cruiser a jim podobné...kupodivu...i v praze v centru se nějak projet dá... :yes:
Avatar - Barrichello
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 10:17
No když úzkou silničkou projedou Tatry, bylo by smutný aby tím neprojel Chrysler s blbým logem.

Já sem zatím projel všude. Mam to samý, jen minulou generaci. Ono lidi někdy dost uhybaj, když se na ně * dvoutunový kolos co má 5 metrů, taky bych sedíc ve Fabii asi uhybal....

Akorát v serpentinám musíš dávat bacha, když se žene v protisměru traktor nebo nákladák, no.
Ale v Mercedesu či v čemkoliv s stejnými rozměry na tom budeš úúúúplně stejně.
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 11:07
Redakce a lidi prominou, ale jak tě tady čtu, tak jseš jen namachrovaný idiot, který si dotáhnul káru z USA a myslí si, že je největší king na silnicích, protože majitel Fabie musí uhýbat tvému krámu. Asi tě nenapadlo, že ne každý si kupuje auto jen proto, aby se mu zvedlo péro. Jsou tu taky lidi, který si kupujou auto pro jeho užitnou hodnotu, chtějí se při určitém komfortu přesunout z místa A do B a nepožadují vždy nové auto, které musí být za každou cenu výkonnější než to předchozí. A až projedeš tou tvojí starou plečkou do zatáčky, tak doufám, že tam proti tobě nepojede Fabie, ale nějaký ten kamión, aby ti to péro zase trochu kleslo... :no:
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 11:17
.... a ještě jezdí dle jeho vlastních slov po dálnici 120, protože "nespěchá" (rozuměj: ten benzín něco stojí, že....). No hlavně že všichni kolem jsou socky....

PS: olej mění před panelákem na sídlišti, přece to nebude vozit do servisu....
Avatar - Barrichello
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 11:29
Haha, hihi. Vtipnej.

Já mam vlastního servismana co servisuje ameriky 20 let, nebudu to vozit do Imfoy, že co to servisuje 14 dní a ví o amerikách asi tolik co já o vaření povidlovejch kendlíků >:D

Ale jo, máš pravdu, sem socka.

Akorát že ti co maj novou Fabii, Oktávku a spol v ceně to stálo tohle jako jetý a o parkovací kameře, el. stavitlených pedálech, kůži atd. si můžou nechat jen zdát a dmou se pýchou že jezdí za 5,5 na sto socky nejsou.
Taky dobrá dedukce.

To by člověk nevěřil, jak se tu dá zasmát.

Na co se poženu po dálnici 150 a víc? Abych si dokázal že to umí jet 250? Já vím že umí a když budu chtít, 70% toho se se * po dálnici klidně předjedu. Ale nepotřebuju to dělat, nejsem 18ti letej týpek s kšiltovkou co se potřebuje předvýst.
Mě je fuk zda přijedu domu v 15:30 nebo v 16:10 - já nikam nepospíchám.
Narozdíl od jiných. Nemam tudíž důvod porušovat maximální povolenou rychlost >:D
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 11:33
>:D :yes:
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 14:24
Ja osobně amerikam fandim a rád si rozšiřuju znalosti z některých tvých příspěvků, ale tady si neskutečne lžeš do kapsy...
Avatar - Barrichello
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 14:43
Jo a čím? A myslíš že po tý dálnici jedu pokaždý 120?
Sem tu jednou napsal kolik to žere když se jede takhle klidnou jízdou (tj okresky 80-90 a dálnice 110-130 + obce povolenou 50kou (vyšlo z toho 9,4 na sto) a všichni hned usoudili, že jezdím celý rok 120.....

Zajímavá dedukce, ale nic takového sem neříkal.

Taky na to občas šlápnu....Jinak bych asi neměl V8ku. Když je chut a nálada, jak mi říkáme vyhnat pavouky z laufů, tak proč ne.
Ovšem je rozdíl jestli jedu někam na vejlet a "kochám se" a nebo jestli se jedu tzv "projet" bez cíle někam dojet na konkrétní místo a pak se chci projet i svižně a užít si to.

Jinak řečeno, nejezdím furt stejně at jedu pro rohlíky do Lidla, at jedu na zámek, kulturní akci, nějaký sraz nebo za někým, či at se jedu projet jen tak.
To auto žere podle jízdního stylu a hustoty provozu, tudíž se s tím odpravdu dá jet za 10 litrů ale taky za 20.
Že těm 10ti lidi nevěří protože oni tak nejsou schopni jezdit, neumí to nebo tak jezdit nechtějí je jejich problém.
Známý jezdí nafotvým Mondeem za 12. V obci tak 70, okresky 120 a dálnice 150-200.... Takže průměr jako já s HEMI. No prostě když někdo jezdí tenhle styl a baví ho to baví ho sledovat kde je jakej radar a hledat si info kdo kde měří, proč ne, každýho boj...

Kdybych to dělal jen proto abych ušetřil na nákladech, proč bych si nekoupil V6ku?
Když si myslíte že to mam jen abych s tím frajeřil, tak on zvenku nikdo nepozná co je po kapotou a ty rozdíly (ve vzhledu) případné jdou zamaskovat za pár šušnů . A mohl bych šetřit víc ne?

Nějak to postrádá logiku, že.
Kdybych chtěl šetřit, mam Smart v naftě. Ne HEMI.

A proč nemam nový auto sem tu vysvětloval. Nehodlám si auto vybírat podle toho kolik dostanu při prodeji, zároven nejsem typ co chce mít jedno auto 12 let a zároven nejsem typ člověka co vyhodí z okna půl míče za to, že to měl jako fungovku a ono to za 5 let má trošku jinou hodnotu.
Znam lepší věci za který se dá vyhodit půl mega než je auto.
Avatar - Barrichello
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 11:20
Nic dotáhlýho z USA nemam >:D >:D
smůla, je to evropská verze, koupeno zde v čr u Mercedes Benz Moravia :-)

Já tu někde psal že sem nevětší king? Dobrá dedukce, podle sebe soudím tebe, že?

Na přesun z bodu A do bodu B stačí Logan popřídaě zajdeme-li do extrému 1975 Lada 1500 :o))

Pokud si to kupuju pro radost z jízdy nebo komfort, tak asi hledám něco trochu jiného.
Jasně, nový auto to být nemusí.
Psal sem jen to, že je zažitá praxe, že nový model je už vzákladu o něco výkonější než starý.
Chceš příklady? Vychrlím ti jich tu 200 z rukávu.

Kdežto makaroni na to jdou tak, že nový model má v základu nižší výkon, motor od horší firmy (přeji jen Mercedes vs VM motori, není třeba se ptá lidí co by si vybrali kdyby mohli) a cena stejná ne-li mírně vyšší.

Hustá strategie že.
A pro koho to auto je?
| 26. 10. 2011 15:47
> Nic dotáhlýho z USA nemam
> smůla, je to evropská verze, koupeno zde v čr u Mercedes Benz Moravia

To už je jedno, tebe jen strašně hřeje pocit, že jezdíš v americe, kdežto kdo si koupí ameriku s nálepkou Lancia je idiot.

> Já tu někde psal že sem nevětší king? Dobrá dedukce,
> podle sebe soudím tebe, že?

Nikdo o sobě nepíše, že je king, to je opravdu dekukce...

> Na přesun z bodu A do bodu B stačí Logan popřídaě
> zajdeme-li do extrému 1975 Lada 1500 :o))

Psal jsem při určitém komfortu, který každému vyhovuje. Pokud někomu vyhovuje Logan, tak ať jezdí v Loganu, není to důvod z něj dělat blbce.

> Pokud si to kupuju pro radost z jízdy nebo komfort,
> tak asi hledám něco trochu jiného.
> Jasně, nový auto to být nemusí.
> Psal sem jen to, že je zažitá praxe, že nový model
> je už vzákladu o něco výkonější než starý.
> Chceš příklady? Vychrlím ti jich tu 200 z rukávu.

Proč myslíš, že to tak musí být? Ano vývoj jde kupředu a výkony se zvyšují. Ale nikde není psáno, že nový model nemůže dostat méně výkoný motor, pokud ho zákazník požaduje.

> Kdežto makaroni na to jdou tak, že nový model má
> v základu nižší výkon, motor od horší firmy
> (přeji jen Mercedes vs VM motori, není třeba
> se ptá lidí co by si vybrali kdyby mohli) a cena stejná ne-li mírně vyšší.

Tohle jsou bláboly, podívej se třeba na seznam, jaké motory dělají [odkaz] a do čeho je dávají a pak mluv. Navíc i kdyby neudělali motor nikdy žádný, tak to neznamená, že ten motor nemůže být dobrý. A i kdyby udělali nějaký špatný motor, tak to taky neznamená nic. VW dělal svý TDI 20 let, když už všichni dávno přešli na commonrail a taky o nich nikdo neříká, že neumí udělat motor. Dělej závěry až po pár letech provozu, tohle jsou jen žvásty. Navíc VM Motori byla svýho času pod Daimlerem, GM a teď se dostal pod Fiat, takže je logický, že ho chce Fiat využít. Také na tomhle motoru spolupracoval s Fiatem - cituji: In January 2011, VM Motori launched its brand new engine 3.0L V6. With 241 CV and 550 N·m (410 lb·ft) the A630 is among the best diesel engines in its class. As result of the collaboration with Fiat Powertrain Technologies the engine features the Multijet2 technology for improved performance, fuel economy and NVH. The first application of the 3.0L V6 is the 2011MY Grand Cherokee. Takže to zase takový šmejd nebude.

> Hustá strategie že.

Tebe prostě jen žere to, že se tu začne prodávat nějaké auto podobné tvýmu, navíc bude asi lepší než tvoje a už tu nebudeš ten king, kterého když někdo uvidí, tak mu hned ve Fabii uhne do příkopu, že?
Avatar - Barrichello
A pro koho to auto je?
| 27. 10. 2011 10:02
Mě žere to, že soudruzi makaroni tu přestali prodávat Chrysler, svým rozhodnutím zrušili to co tu firma budovala 18 let - místo toho prodávaj Chryslery s nálepkou loosera, uměle držený značky která nebýt chrysleru nemá co prodávat a sedět managementu japonci, je už 10 let zrušená.

Prostě prodávaj tu americký křižník s makaronským logem což je ostuda, hanba a směšnost. Degradace americké legendy a křižníku dálnic a dehtem od VM motori už to jenom dorazili.
Mercedes je aspon pojem mezi luxusní auty i mezi motory, VM motori je pojem, při kterým se servismenům a lidem co to měli většinou ježí chlupy a s křikem utíkají.

Mě vůbec nevadí že tu někdo bude mít novou 300(C). Jen houšt, ale pouze s logem chrysleru. Přelepniny mě vadí a to zásadním způsobem.
To si asi nepochopil.
A pro koho to auto je?
| 27. 10. 2011 12:26
To je ale jen tvůj mindrák, nemáš žádný nadhled. Naopak spousta lidí si radši koupí tu Lancii, ono o nákupu rozhoduje i dostupnost servisu apod. Vetšina lidí totiž kupuje auto tak, že když potřebuje auto, tak si projede pár automobilek co nabízejí a nepřemýšlejí nad tím, jestli ta značka před 50ti lety dělala něco jiného. A na Chrysler by si jnak ani nevzpomněli.

Podívej na Chevrolet - taky můžeš říct, jak může nabízet auta Daewoo pod svou značkou. A vidíš - funguje to.

Co se týče motorů, tak právě v motorech američani dost zaostávají a Fiat jim pomůže udržet krok. Nabízet k takovýmu autu jen dva motory, to byla ostuda.
Avatar - Barrichello
A pro koho to auto je?
| 27. 10. 2011 13:35
Hehe, počet dealarů jo. HM.
To sme si pomohli, počítej se mnou jo:

lancia v čr: 5 prodejců

[odkaz]

Chrysler dříve:
[odkaz] a dříve jich bylo 11....

To je rozšíření prodejní sítě, že a jak sem se tak díval po evropě, tak podobně dopadla celá řada zemí.

Takže to se ti nějak nepovedlo.
Motory má Chrysler 3, brzo bude čtvrtý
3,2 V6 a 3,6 V6, 5,7 a 6,4 V8 a pořád se tam mohlo montovat něco od Mercedesu.
nabídka 5 motorů se mi zdá zcela dostačující pokrývaly by výkon cca 250-470 HP.
Kdo by chtěl víc Mopar dodá jiné sání, svody takže 510-520 Hp není problém, kdo chce ještě víc, tak lze domontovat kompresor a jsme někde na 560-580 HP, tolik nedávaj ani jisté nejmenované motory W12....

Jinak je zajímavý, že se fiat chystá osazovat Pentastry modely Alfa romeo a Maseratti. Ale američani neumí motory, to je fakt. Vtipálku.

3,6 V6 - 296 HP v 300 a Chargeru
3,6 V6 v Superbu 260 HP

Ted přijde argument že v Passatu má ten motor 300 Hp, super, v challengeru má Pentastar 3,6 305 HP. Opravdu amerika výrazně ztrácí. A mam vtáhnout motory od GM nebo Ecoboost? radši asi ne vid.

Problém je, že v Superbu jaksi ztrácí 36 HP, v hitu národa na posmívané 300C které stojí stejně a je větší, prostornější a není to tuctovka.
Zrychlení: Superb 3,6 V6 - 6,5 s a těší 300S/300 Limited 8st ZF dle us testů 6,6 s.
Rozdíl 0,01 s je směšný.
Navíc je to zadobrah nebo 4x4, zatímco super je jen 4x4, předohrab snad ani s 3,6kou nedělaj.....
Takže za stejný prachy můžu mít menší auto, s jednou konfirgurací pohonu, skoro stejnou výbavou, stejnými jízdními výkony, horším výkonem. Bravo.
Avatar - ReznikCZE
A pro koho to auto je?
| 1. 11. 2011 21:00
Teda já jezdím s naftovou pětiválcovou (rozuměj žravou) alfou nejvíce za 9.5 (tzn. permanentně německá maximálka, jsem tam často) tak by mě fakt zajímalo kde v tom Mondeu v nádrži díru... :-) ...... co se týče Lancie/Chrysler odhaduješ lidi špatně. To je jako proč by si někdo kupoval Cayenne, když Touareg je levnější a téměř stejné auto?? .... Mimochodem pod taktovkou Fiatu se Chrysleru nesmírně daří a dřív nedařilo, když už nic jiného buď alespoň vděčný Fiatu za penízky a ušetření pár drobných (nebo-li zvýšení odbytu) a větší servisní zázemí v EU ;-) ... Např já jsem ten Typ co by si Lancii koupil (v dieselu ale!), protože se zárukou nebude problém jako u šedých dovozů (vlastní zkušenost) více náhr. dílů, které budou dostupnější, delší záruka (Dost často koncern Fiat dává 5ti letou), více skladovek v Evropě a slevy na ní a co se inovací týče to auto je ve všech ohledech lepší než staré 300C (materiály, motory, technika,...)
Avatar - strýček BOB
Milé děti...
| 26. 10. 2011 10:36
Líbí se mi ty nářky nad novou Themou, to není Lancia, zní unisono z vrakoviště Lancia klubu...

Nová Thema je levný počin, jak uvést značku Lancia do povědomí běžných zákazníků, kteří vůbec netuší, že existuje nějaký Chrysler 300.
Avatar - Barrichello
Milé děti...
| 26. 10. 2011 10:42
Kdo netuší že existuje 300, obvykle netuší že existuje nějaká zančka Lancia, popř si myslí že to to zančka šunky nebo lepšího sejra :-) >:D

Udělej si anketu u zákazníků vyšší střední třídy, kdo přemýšlí o značce Lancia při nákupu.
To budou výsledky 1 člověk z 500?

A ta delarská sít v řadě zemí, 3 delaeři v zemi, to je síla.
Chrysler za dob MB jich míval někde 6x tolik.
Avatar - gld
Milé děti...
| 26. 10. 2011 12:27
Kto v európe nepozná lanciu má buď 12 rokov alebo mozgovú obrnu.
Avatar - Barrichello
Milé děti...
| 26. 10. 2011 12:37
By ses hodně divil, udělej si anketu na ulici.....
Avatar - gld
Milé děti...
| 26. 10. 2011 16:07
často zvykneš chodiť po ulici a pýtať sa cudzích ľudí random otázky?

Väčšina ľudí, ktorých poznám vedia o existencii lancie. Rovnako ako každý, čo sa len okrajovo zaujíma o autá.
Avatar - Ham.
Milé děti...
| 26. 10. 2011 17:51
Myslím, že se dost mýlíš, dnešní generace 20, 30, 40 jen mizivá procenta, spíše promile fanoušků do aut jinak ani ťuk. Pokud ji zná řekněme 10-15% populace a to ještě té mužské tak to budou veterání 50, 60let kteří pamatují éru kdy produkovala dobrá auta a někteří s nimi jezdili.
Avatar - gld
Milé děti...
| 26. 10. 2011 22:15
Neviem kde žiješ, ale v veteráni 50. 60. rokov si v našich luhoch a hájoch moc lancií neužili. Práve naopak, generácia čo zažila porevolučný boom dovozu jazdených áut by mala lancie poznať najlepšie. Čo je jednak doba nedávna, a tiež sa týka dosť širokého okruhu ľudí. Delta, kappa, musa, lybra, thema..všetko západné sny, často s dieslami.

Aj dnes nostalgici s obmedzeným rozpočtom nájdu v rohu bazáru svoju vysnívanú themu či lybru. Ale to je jedno. Podstatou je, že človek ktorý sa aspoň trochu zaujíma o autá, musí lanciu poznať. A teraz nevravím o vyhulenej mládeži ktorých snom je štvorka golf z reichu alebo o slečinkách z ubytovne..
Avatar - Barrichello
Milé děti...
| 27. 10. 2011 09:51
Jojo, ta generácie co zažila 90. léta je zná, ještě ted jim ale skáčou pupínky na těle při vyslovení slov jako Prisma....Taky tyhle kárky pamtauju z ulce, většinou pak skončily po nekonečným opravování odstavený na velkým parkplace bez čísel.....
Avatar - Barrichello
Oftopic: test jiný ameriky u konkurence
| 26. 10. 2011 11:48
mnohem zajímavější počtení >:D
[odkaz]

A Pontiac G8 se vrátí jako Chevy příští rok [odkaz]
Avatar - gld
Miliarda vo vývoji
| 26. 10. 2011 11:48
Tak pri sume ktorú chrysler dal do vývoja novej 300-vky mi padla sánka. A potom tu budú makaróni s germanofilmi unisono spievať, ako to neni pravá lancia, lebo to nemá cuore voľačo a neodpadávajú tomu kusy interiéru..

Celý fiat group nedal miliardu do vývoja nových modelov snáď za posledných 10 rokov. Teda, aspoň to tak vyzerá.
Avatar - Barrichello
Miliarda vo vývoji
| 26. 10. 2011 11:56
No vidíš, a jsou lidi co tvrdí že je to pouhý facelift a jinak že je to stará třístovka s jiným motorem a interiérem.
Trochu drahý za milardu dolarů, že? >:D
Avatar - gld
Miliarda vo vývoji
| 26. 10. 2011 12:24
Možno šla väčšina prachov na odmeny pre CEO >:D

Ale čisto subjektívne, nová 300/thema sa javí ako výborné auto, niečo s tými peniazmi predsa len spravili.
Miliarda vo vývoji
| 26. 10. 2011 12:26
No to je sakra drahé, miliarda dolarů je nepředstavitelná suma za (staro)nový model postavený na původním základu.
Nicméně kdybych už si chtěl koupit něco jako Ch 300, tak si koupím Ch 300 a ne Lancia klon. Otázka je, zda se vůbec originální Ch 300 do Evropy dostane, nebo tady bude nabízen pouze jako Lancia.
Avatar - Barrichello
Miliarda vo vývoji
| 26. 10. 2011 12:41
Dostane snad je do GB, jinak pouze individuální a šedý dovoz. Ale není proč brečet, ceny za téměř identický produkt sou nižší a záruka na výrobní vady je rovněž poskytována. Servisovat můžeš u servisů fiatu nebo u servisů na ameriky, je jich po celé čr hodně, stačí je hledat.

[odkaz]

Není problém dovést i Pentastar ve verzi s 5ti či 8st. převodovku včetně sprotovnější 300S nebo sesterského chargeru.

A firem je mnohem víc, co to sem vozí.
Avatar - Barrichello
první přínos fiatu pro Chrysler
| 26. 10. 2011 13:13
Multiair pro GEM 2,0 a 2,4 a pro Pentastary 3,2 a 3,6 V6
[odkaz]
první přínos fiatu pro Chrysler
| 26. 10. 2011 21:05
Fiat ještě Chrysleru drobně pomohl tím, že ho nenechal zkrachovat :-)
Ale to je naprostý detail, který mohykána tvého kalibru nemůže vůbec zajímat :yes:
Itálie na první pohled...
| 26. 10. 2011 14:10
Kam ten průmysl došel... ;-\ "Bych blil Milane!" :'-(
Avatar - Barrichello
Itálie na první pohled...
| 26. 10. 2011 14:47
Itálie z Kanday. Prostě luxus pro všechny. Právo na Luxus má každý ne.
Jak hlásá reklama Lancie >:D 8-s :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Vtipné
| 26. 10. 2011 19:06
Nemůžu si pomoct, ale při pohledu na Themu se nemohu ubránit ironickému úsměvu. Co vidím? Velice povedený design opravdové americké káry, kterou bych si i já koupil, ale má logo Lancia. Jasně, jde o ho.no ve výsledku, ale mi to prostě nepasuje. Ale kvalitu to auto mít bude a pod touto značkou si jej asi i všimne víc lidí a když už nic, tak v Itálii mít úspěch bude. A pro kupce určitě dobře, další možnost volby :yes:
Takže :no: "Lancia", ale :yes: :yes: :yes: pro Chrysler
čemu se divíte?
| 26. 10. 2011 19:24
Pro Chrysler žádná novinka, jistě si řada z vás vzpomene na vztah mezi Chryslerem a Simcou.
Avatar - Ham.
čemu se divíte?
| 27. 10. 2011 00:24
:yes: Jen mají klucí Chryslerácký trochu pech, vždy dostanou do holportu nějakého chcípáčka...
Avatar - Barrichello
čemu se divíte?
| 27. 10. 2011 09:49
Jenže tam to bylo trochu jinak, to si Chrysler zančku Simca + další zančky v anglii jaksi koupil. Aby mohl expadndovat v Evropě. Jinak chrysler vlastnil určitou dobu podíl i ve značce Lamborhini, což tu málokdo ví.
Odejít z Francie musel až když proukla ropná krize....

A jediným vozem který se prodával pod víc značkama byl Simca Horizon, v USA jako Plymouth Horizon a Dodge Omni. Později po odprodeji zpět frantíků ještě chvíli jako Talbot Horizon.

Ale to byl jediný vůz.
čemu se divíte?
| 1. 11. 2011 11:10
Kdepak, Chrysler 160/180/2 litres se prodaval i jako Talbot a Simca 1609/1610/2 litres. Simca 1307 se prodavala jako Chrysler Alpine. O dalších nevím, nejsem znalec značky.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku