Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
kari.laz
0
Nutno podotknout, že mějí pozoruhodné tempo růstu. Pokud by jim to vydrželo tak by se v budoucnu mohli poprat o čelní pozici. Nejsem jejich příznivec, ale gratulaci zaslouží. :yes:
20 ROKOV DOZADU SME SA S USMEVMI POZERALI NA LANTRY A ACCENTY NEDAJBOZE NA KIU SEPHIU....TERAZ EUROPA MOZE TICHO ZAVIDIET. CHYBA NAM PRACOVITOST A POKORA.
CIEL ISTO DOSIAHNU, DRZIM PALEC :yes: :yes:
www.kupaliska.com
CIEL ISTO DOSIAHNU, DRZIM PALEC :yes: :yes:
www.kupaliska.com
su aj taki ktori sa s usmevom na koreu pozeraju este aj dnes ale ja sa zase na nich pozeram tiez s usmevom 😄 a radsej ani nepisem co si o nich myslim to by som ich nepotesil
😉
😉
Já se zase s úsměvem dívám na manažery v naší firmě, jak je občas nějaký ten pasát nechá na silnici - prostě elektronika si postaví hlavu a pomůžou jen andělé... sousedovi, že mu v golfovi po půl roce přestali fungovat okénka... nemluvě o těch co si pořídí jetou audinu za cenu mého nového vozu a kolik peněz pak vráží do servisu. Ne, že by byli korejci bezporuchoví, ale myslet si, že "německé" vozy jsou nejlepší... možná, ale ty co se prodávají za 7místnou částku, mainstreamové vozy jsou globalizační slepeniny u jakékoliv značky
Ještě jsi zapoměl jmenovat Seat. Jinak ono je to tak že němci dělaji auta kterym se těžko konkuruje a ti co na něj nemaji musi bohužel z kvalit auta slevit a jit třeba k těm korejcum.
Nemám pocit, že by měla Evropa tiše závideť. viz článek o VW jako možné letošní světové jedničce. Nic to však nemění na úspěchu korejců.
Jenom mala poznamka - Evropa, to neni jenom VW.
Tim netvrdim, ze Evropa by mela/nemela neco korejcum zavidet. Spis bych rekl, ze by se mohli evropsti vyrobci, v dobrem smyslu slova, od nich neco naucit.
Tim netvrdim, ze Evropa by mela/nemela neco korejcum zavidet. Spis bych rekl, ze by se mohli evropsti vyrobci, v dobrem smyslu slova, od nich neco naucit.
VW jsem uvedl jako zdárný příklad. Ale nenapadá mě moc Evropských automobilek, co by mli korejcům závidět. Jediné, co jim můžou některé automobilky závidět je tempo růstu.
Jediné jen tempo růstu? Nesouhlasím, začíná toho být více... od atraktivnějšího designu, přes nové výkonné motory až po bezhlučně nastavovatelný volant nové i30 >😁 😉 ... Vzpomeňme Winterkorna (VW): nastavuje volant nové i30 a říká: „Da scheppert nichts. BMW kann es nicht. Wir können es nicht.“ (Tam nic nechrastí. BMW to neumí. My to neumíme). Pak pokračuje klíčovou otázkou: “Warum kann es denn der? “ (A pročpak to tady jde?) a přivolává Bischoffa. Ten odpovídá: „Wir hatten ja mal eine Lösung, die war aber zu teuer...” (My jsme měli řešení, ale bylo moc drahé...) ... Myslím, že postupem času bude toho k "závisti" opravdu více - ono totiž to tempo růstu přinese finance = nové možnosti ve vývoji = nové nápady a technologická řešení... atd. 😉
Zkus si jednou sednout do nějakeho Volkswagenu pošteluj si volant ale pořadně si před tim vyčisti uši abys to pak na ně nesvaděl.
Ty jsi dobrý pacient.
Výkonné motory? Jako třeba 1,7crdi, co do dvou tisíc nechce jet ani na jedničku?
Atraktivní design? To jsi asi neviděl zhnuseniny typu ix35
A volant ani nemá cenu komentovat.
Výkonné motory? Jako třeba 1,7crdi, co do dvou tisíc nechce jet ani na jedničku?
Atraktivní design? To jsi asi neviděl zhnuseniny typu ix35
A volant ani nemá cenu komentovat.
Ja o zavideni nemluvim, zrejme si to chtel napsat nekam jinam.
citace: "Tim netvrdim, ze Evropa by mela/nemela neco korejcum zavidet" 😉
Svata prostoto! Precetls to, jeste to pochopit, vid?
Prave proto jsem to specialne pro tebe uvedl - nezajima me, jestli jim ma nebo nema neco zavidet, to jsou plky bez vetsi hloubky.
Mnohem dulezitejsi je, aby se od nich poucila v tom, co delaji dobre. Capiche?
Prave proto jsem to specialne pro tebe uvedl - nezajima me, jestli jim ma nebo nema neco zavidet, to jsou plky bez vetsi hloubky.
Mnohem dulezitejsi je, aby se od nich poucila v tom, co delaji dobre. Capiche?
Pokora, proč? Současná Lantra, i30, i40 a hlavně ix35 jsou stále k smíchu >😒]
Tak pokud se na ně podívám, tak je mi spíš do pláče. Rozhodně to není nic veselého je potkávat.
Ha ha ha... >😁 Jak jsou jen tyto skutečnosti k smíchu😒br />
Elantra - nejlepší auto ve své třídě v USA; u recenzentů v zahraničí: highly recommended (velmi doporučené); v prestižním testu téměř 9 bodů z max. 10 - [odkaz]
i30 (současná): vyhrála TOLIK OCENĚNÍ, které si jen kdokoli stěží dovedl představit! "The Hyundai i30 has won more awards than anyone could’ve really imagined..." - [odkaz] ... těch ocenění je tolik, že by toho zde bylo přespříliš - uvedu jen např. vítěz Supreme Winner 2009 AA Motoring Excellence, vítěz NRMA's 'Cost of Ownership' award, vítěz Australia's 'Best Small Car, či kvalita i30 Autobild Hyundai i30 - award for Best Quality Car in the annual AutoBild Quality Report...
i40: Hyundai i40 získal EuroCarBody Golden Award za rok 2011...
JAK jsou ta auta jen k smíchu, že? >😒] >😒]
Elantra - nejlepší auto ve své třídě v USA; u recenzentů v zahraničí: highly recommended (velmi doporučené); v prestižním testu téměř 9 bodů z max. 10 - [odkaz]
i30 (současná): vyhrála TOLIK OCENĚNÍ, které si jen kdokoli stěží dovedl představit! "The Hyundai i30 has won more awards than anyone could’ve really imagined..." - [odkaz] ... těch ocenění je tolik, že by toho zde bylo přespříliš - uvedu jen např. vítěz Supreme Winner 2009 AA Motoring Excellence, vítěz NRMA's 'Cost of Ownership' award, vítěz Australia's 'Best Small Car, či kvalita i30 Autobild Hyundai i30 - award for Best Quality Car in the annual AutoBild Quality Report...
i40: Hyundai i40 získal EuroCarBody Golden Award za rok 2011...
JAK jsou ta auta jen k smíchu, že? >😒] >😒]
Jo, jo, chápu hodnocení amerických recenzentů, ale potom sednu do Elantry a...tuctový bakelitový vozík s prkeným podvozkem. Chápu "tolik hodnocení" současné i30, ale sednu do i30 a hle, tuctový bakelitový vozík s prkenným podvozkem. Mizerného řidiče korejský vozík nadchne, ostatní se obracejí jinam...
tak nám to sem zase desetkrát nakopíruj, pak si prohlédni zblízka elantru, já jsem si jí prohlížel a pokud pominu design, tak jsem nenašel nic, co by měla mít lepší než konkurence.
3_diamanty
:yes😒br />
klobuk dole pred ich rastom a konkurencieschopnostou, este pred 5 rokmi by kiu alebo hyundai nikto nepovazoval za konkurenciu a dnes je kia a hyundai ten koho konkurencia nahana 😉
na dalsi rok vidim ciele 7 milionov uplne realne, v europe navyse pride nova i30tka ceed rio sa rozbieha, prichadza optima do europy, i40 tiez bude este sedan, pridu nove motory, v USA sa hyundaiu a kii tiez dari takze 7 melonov bude isto
:yes:
klobuk dole pred ich rastom a konkurencieschopnostou, este pred 5 rokmi by kiu alebo hyundai nikto nepovazoval za konkurenciu a dnes je kia a hyundai ten koho konkurencia nahana 😉
na dalsi rok vidim ciele 7 milionov uplne realne, v europe navyse pride nova i30tka ceed rio sa rozbieha, prichadza optima do europy, i40 tiez bude este sedan, pridu nove motory, v USA sa hyundaiu a kii tiez dari takze 7 melonov bude isto
:yes:
Ich tovarne pracuju naplno a su uplne vytazene....o akej automobilke sa to da este povedat??? Zvlast skoda, ze ta kia optima v europe tak meska, urcite by si tu mnoho zakaznikov nasla. Je to podla mna jedno z nakrasnejsich aut na trhu :yes:
V Evropě nahání automobilky HK maximálně tak cenově. Jinak to není takové terno, aby je museli nahánět. Každopádně se korejci na Evropskou konkurenci hodně dotahují.
Nery
Kia Soul byl pro mne vždycky nepochopený automobil, ale po shlédnutí fotek nového konceptu (prý zatím pro americký trh) si dokážu kiu představit i ve své garáži. Držím palce
[odkaz]
[odkaz]
Subaru.in
Ja jim preju stesti jako kazdemu automobilovemu vyrobci...
Jenze nahlizim velmi pesimisticky do dalsich rekneme 5-8 let... kdy jiz ted vetsina automobilek bojuje ci si nevi rady s produkci a nasiceni trhu.
Kazdy se ted chyta si ziskat pozici a jmeno na dominantnich trzich, ale...
Driv ci pozdeji tito velikani automobiloveho prumyslu budou stat pred otazkou, ze ani v tomto sektoru nelze rust a vyrabet ci zasycovat trh donekonecna...
Trh to proste nezvladne za x let... A to znamena, ze driv ci pozdeji nektere znacky, fabriky musi zakonite padnout bohuzel.
Jenze nahlizim velmi pesimisticky do dalsich rekneme 5-8 let... kdy jiz ted vetsina automobilek bojuje ci si nevi rady s produkci a nasiceni trhu.
Kazdy se ted chyta si ziskat pozici a jmeno na dominantnich trzich, ale...
Driv ci pozdeji tito velikani automobiloveho prumyslu budou stat pred otazkou, ze ani v tomto sektoru nelze rust a vyrabet ci zasycovat trh donekonecna...
Trh to proste nezvladne za x let... A to znamena, ze driv ci pozdeji nektere znacky, fabriky musi zakonite padnout bohuzel.
To je pravda, ale spíše se bude jednat o menší automobilky. V součastné chvíli to bude nejspíše Saab a ze součastného vývoje situace to není růžové ani pro Lancii a Alfu Romeo. Minimálně ale Alfa má ještě šanci, pokud by se dostala do rukou silnějšího hráče.
Ano nelze růst donekonečna.Proto by bylo lepší aby se Hyundai-Kia,než na trvale vysoký růst,soustředily tak jako doposud na maximální spokojenost zákazníku.Ne na růst kvantitativní,ale na růst kvalitativní.
Oni sami to tak prezentovali,tak dourejme že se nenechají strhnout do boje o co největší produkci.Ta zákazníkovi nic nepřináší.Kvalita ano.
Oni sami to tak prezentovali,tak dourejme že se nenechají strhnout do boje o co největší produkci.Ta zákazníkovi nic nepřináší.Kvalita ano.
Uplny suhlas Johnn! Prave ta spokojnost zakaznikov by mohla byt vodou na mlyn pre Kia/Hy. A podla nespocetnych ohlasov, ktore mam ako i so svojej osobnej skusenosti - napr. s uznavanim reklamacii a pod. ide Hy/Kia spravnou cestou, ako sla kedysi Toyota. K nakupu Toyota nebol casto ziadneho väcsieho dovodu (dizajn?, dobre motory?) ale spolahlivost a kvalita ju tahala pomaly nahor.
To ano. Když posloucháš korejské šéfy, jsou hodně opatrní - neslibují žádné bleskové dostavby výrobních kapacit, žádné skokové navyšování produkce. Navíc je vícekrát v minulých letech divoké jízdy na první vlně krize analytici varovali přes přepáleným růstem a já myslím, že HKAG tyhle věci umí pozorně poslouchat. Takže snad to heslo "chceme být nejoblíbenější, ne největší" pořád platí. Rushforth (obchodní ředitel evropského Hyundaie) teď při přebírání té evropské ceny za design řekl něco ve smyslu "budeme dál klást důraz na kvalitu a na bezpečnost našich klientů" a taky o plánech Hyundaie na zvyšování evropských prodejů mluvil v jednom starším rozhovoru dost opatrně - ve smyslu "rádi bychom dosáhli to a to, ale uvidí se podle situace". - Jinak to, že trhy, zejména ten evropský, jsou přesaturované, platí imho už dost let, takže růst prodejů se fakticky vždy děje vytěsněním někoho jiného, ne nějakým zázračným růstem donekonečna. Útěk producentů na BRIC trhy - jak se teď ukazuje - asi brzy narazí na fakticky stejnou zeď, jenom jinak nabarvenou. HKAG se teď fajn svezlo na vlně krize, ale snad jsou si vědomi, že to má jen omezenou platnost (zdá se ze snížení odhadů růstu pod 10😖.
Myslim si,ze si to napisal velmi vystizne! To je to, co sa mi na Hy/Kia paci-cielavedomost ale s pokorou.
Icescent
Páté místo mezi největšími automobilkami světa! To je úspěch! Gratulace i za mě... "World's 5th largest automobile manufacturer: including world's largest automobile assembly plant (Hyundai Motors)..." Kdo chce a může - přečtěte si něco o šokujících rekordech jihokorejské ekonomiky... to jen pro ty, kteří si ještě o Korejcích myslí, že pěstují jen rýži >😁 ... 😒br />
- [odkaz]
😄 :yes:
- [odkaz]
😄 :yes:
když čítám ty tvé ódy, tak si myslím, že při každém článku o HK si měníš slipy. >😒]
No, myslím, že je právě řada na jiných, aby si vyměnili slipy, ovšem z poněkud jiných důvodů! Prostě Hyundai má úspěch a ladně konkuruje, dokonce mnohé předhání... A že prý ódy? Ale to snad ne - to byla jen gratulace! >😒] 😉
Hele ty srandisto 😉 , radši najdi nějaký fakta o vstupu Hyundai do WRC. Tohle téma bylo dlouho u ledu, ale s příchodem VW do MS v rally začínají tamtamy bubnovat něco o Toyotě (WRC plus už potvrzené LeMans) a právě Hyundai.
Guttalax
😉 CHtít můžou. Je otázkou ,zda se jim to povede.V ČR se pohybují mezi10-11%Tzn,že skoro každé 10 auto je korejská šunčice.Jsou vidět všude. ,ale spíš lidi věří víc Hyundaji.. Žilinské zázraky budou pořád dvojkou Coree. :yes: :yes: Projel jsem z Firenze cestu do ČR a řeknu vám ,že těch korejců tam moc vidět není. Změna je až za Mikulovem.
lidi jsou konzervativní a těžko přecházejí k novým značkám. V zemích s menší kupní sílou je však důležitější poměr výkon/cena než v zemích s větší kupní sílou a proto se tam dobře prodávají. Určité procento ultrakonzervativců bude vždycky, ale uvědomme si, že většina lidí má omezený rozpočet a chce za své peníze co největší, nejvýkonější, nejvybavenější a nejspolehlivější auto, navíc které se líbí. A to korejci umí a proto tak rostou.
chetoos
Myslím si,že je to velmi reálné číslo.Hyundai jsou se svou kvalitou velice dobře.Dělají krásná auta.Kdo říká,že to jsou špatná auta a že nejsou konkurence chopná.Ten tomu nerozumí a radím mu ,aby už tady žásné názory na auta nepsal.