Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ruský AvtoVAZ letos zdvojnásobil zisk

12 komentářů

Avatar - Bristol
Bristol
není tak špatná...taková thalia s kupodivu lepším designem a trochu lepším interiérem než logan... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně, jako levný auto to není marný, anvíc první Lada s automatem (nepočítám spešl verze pro KGB), desing až na přední masku a světla udje, interiér a výbava an levnou káru taky.

Za nějakých 180 táců by to nemuselo být vůbec marné. Náhrada za Logan jak vyšitá.
Avatar - Bristol
Bristol
tak to trochu přitlač...není základ za 180 trochu moc?? logan je za necelejch 160 pokud vim ne? to by si dali s cenovkou za 180 klacků...logan navíc vypadá(exteriér) jak o generaci modernější vůz....
Avatar - Anonym
Anonym
Logan sedan už skoro ani nejde sehant, prakticky většina prodejců už ho ani nenabízí, jedou jen MCV a Sandera a Dustery.

navíc logan v základu za 160 má slabší motor a horší výbavu než asi bude mít tohle.
Avatar - dr.biker
dr.biker
Konečně Lada trochu zapracovala a uvedla na ruský trh auto, které už vypadá trochu moderně (akorát mi vadí design víka kufru). Musím uznat, že Lada udělala skok dopředu. Už bylo na čase poslat do důchodu zastaralou 30 let starou 2105 a nabídnout vedle Samary a Priory trochu modernější auto, čímž Granta určitě je.
A Renault jako spolumajitel nepřijde taky zkrátka, může některé díly a postupy použít při navrhování nového Logana, čímž zase ušetří a Logan by mohl nabídnout za stejnou cenu zase o trochu víc.
Avatar - Bristol
Bristol
to jo...její modelová paleta byla fakt trochu zastaralá...ale žigul se v rusku pořád prodával dobře tak proč ne...VW taky prodává v brazilii santanu nebo co to je...
Avatar - Anonym
Anonym
Však žigul nekončí, jen se bude vyrábět u Iž. No a Ladě i tak zůstane ve výrobní nabíde dvojce veteránů - Samara a 4x4 (niva).
Avatar - Dave100
Dave100
Pánové, nic proti, ale to, co vidíte na fotkách je nejlepší možná podoba,
v reálu za takové peníze, o kterých je tady řeč (180 tis.) budete mít klasické plecháče, výbavu horší než Logan, bezpečnost/nebezpečnost, nejméně 10let starý motor.
A to o startování ani nemluvě
O designu bych se také nechtěl nevyjadřovat.

Lada zatím nemá dobré know how, jak dělat dobrá auta.
Zatím všechny její poslední modely vypadají jako čínské hračky, kde jaksi podvozek očividně nesedí na karoserii.
Jestli jí s tím Renault pomůže je otázkou času.
To však nezaručí, že se z ní stane dobré auto.
Možná levné, jednoduché, ale ne kvalitní...viz Dacia

Moje úcta
Avatar - Anonym
Anonym
JJ, základ na plecháčích bude za 180, to na fotce na 220 vid.
navíc jsou rozdíly mezi verzí pro rusko a verzí na e😜ort.

Viz kalina a Priora.
Ty rozdíly mezi výbavamai sou nepatrný...
ABS a přední bagy tam budou určitě. A ten 16V motor není špatnej. Do levnýho auta.
Avatar - Bristol
Bristol
to máš recht...docela čumim že to má šecky okna v elektrice...sem nečekal... :yes😒br />
jinak ten plast v interiéru vypadá jak z escorta v pulce devadesátých let...jinak interiér celkem :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Njn, interiéry rusku ještě stále nejdou, ale na pohled to esteticky a ergonomicky nevypadá zle. výbavy budou slušný, sem zvědav za kolik bude ten automat.
Avatar - chetoos
chetoos
Zdvojnásobil zisk,to by mě zajímalo z čeho.Někde jsem četl,že i rusové nekupuji lady,protožr u konkurence najdou lepší hezčí a hlavně kvalitnější automobily.