Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilka PSA chce zrušit 6000 pracovních míst v Evropě

Slovenská divize již minulou středu oznámila, že v příštích týdnech omezí výrobu ve svém závodě kvůli poklesu zakázek v důsledku obtížných ekonomických podmínek v Evropě.
Zpět na článek
26. 10. 2011 18:11
neregistrovaný "ibertyp"
26. 10. 2011 21:39
26. 10. 2011 21:48
26. 10. 2011 22:27
26. 10. 2011 23:01
26. 10. 2011 23:07
26. 10. 2011 23:18
26. 10. 2011 21:58
26. 10. 2011 22:24
26. 10. 2011 22:28
26. 10. 2011 22:35
26. 10. 2011 22:40
27. 10. 2011 11:26
27. 10. 2011 13:50
27. 10. 2011 23:17
26. 10. 2011 15:08
Ind, čínaň či thajec se neptá.....
zda dostane každý kvartál přidáno. Nedemonstruje za kratší pracovní týden se stejným platem. Nepožaduje ten či onen bonus a benefit..... Zkrátka a dobře firmy jdou logicky za svým cílem - ziskem a drahá pracovní síla v Eu je nutí poohlédnout se jinde. Pamatujete na doby, kdy jsme se korejským autům smáli, že to jsou plečky? A jak vypadají dnes? Tak si na to vzpomeňme, až se budeme asijským dělníkům smát, že jsou to socky a křováci......., aby nám ten úsměv nezmrzl na rtech.....
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 15:14
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
To je FAKT. Před lety jsem byla v jednom japonském výrobním závodě a jejich nasazení a přístup je FANTASTICKÝ - myslím že "nemáme šanci" :-|
26. 10. 2011 15:18
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
tak Japonsko je zrovna příklad, kdy je pracovní síla "poměrně drahá" na asijské poměry, ale jejich pracovitost, vztah k firmě a přístup k práci.... tam je ostuda být nemocný. Neudělat něco dobře - většina považuje za osobní selhání..... To tady přemýšlí, jak do práce nejít, pokud už jsou v práci, jak něco "obejít"(slušný výraz), jak s něčím vyběhnout a jak si přilepšit..... No a zkrátka se to vrací.......
26. 10. 2011 23:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cri-cri
26. 10. 2011 17:26
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
No je fantastický z pohledu vedení automobilky, ale osobně bych tam dělat nechtěl (myslím jako dělník) ale tak na den bych klidně dělal i zde [odkaz] a možná i zadara na ten den :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 18:38
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
Tak v téhle továrně jsem (úplnou náhodou) také byla a tou neskutečnou čistotou a vlastně i "zápalem" pracovníků pro svou práci a zelení/stromy uvnitř a jak to působí, že by zaměstnanci pro firmu i dýchali - je to té japonské docela podobné.. ;-)
Avatar - Falco
26. 10. 2011 21:40
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
Kdo nemá šanci? Dole brečíš nad úspěchem evropské automobilky a tady zase uvědoměle napíšeš, že jsme vlastně v háji. Nikdo ti nebrání založit firmu a ukázat všem v Evropě "jak se to dělá" Ne jenom kecat.
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 21:56
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
V Evropě (už ani ve východní) bych dnes výrobní firmu NEzakládala :-|
27. 10. 2011 10:10
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
lenze vsetci vieme ako cinan robi a vobec ho to netrapi, ze je to smejd. uz sa popalilo x- firiem. v nadeji usetrenia financii a vysledok prerobenie na zakazke a konstatovanie uz nikdy viac nic z ciny.

samozrejme pokial sa nejedna o gigant, co sa tam prestahuje.
26. 10. 2011 15:55
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
Tady se vždy mluví jen ceně práce dělníků. V Evropě se však budou muset snížit mzdy všem. Na těch pár dělnících moc neušetříš. Je třeba se smířit s tím, že se to bude týkat každého z nás. To už nebude tak jednoduché, jako řeči o malé produktivitě a vysokých platech evropských dělníků.
Avatar - Ham.
26. 10. 2011 17:46
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
Tak ono těch dělníků je pár (10-20%) ve vlastní automobilce, ale další daleko větší porce jsou u subdodavatelů dílů a tam musí nastat totéž, produktivita musí nahoru takže platy dolů a makat jako v Číně. Jinak si konkurenceschopnost Evropa neudrží a půjde do kopru.
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 18:39
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
Popravdě, ona Evropa už na cestě "do kopru" JE :-|
26. 10. 2011 21:44
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
to platilo pred 10 rokmi. Cinania uz maju odbory a z ich vzrastajucou zivotnou uronou zacinaju mat aj poziadavky na platy a podmienky. O par rokov uz nebude cina to co bola doteraz.
27. 10. 2011 10:15
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
suhlasim kamarat je priamo zamestnanec v cinskej firme. robotnickej sily je tam mraky, ale ciny trpi nedostatkom technickych ludi. samotne skoly nedokazu pokryt dopyt trhu. on sam povedal sumu zamestnancovi, ze skoro zo stolicky spadol, ale dodal co narobim ked to viete robit a mozte hned pracovat na 100%.
27. 10. 2011 10:50
Re: Ind, čínaň či thajec se neptá.....
to sice ano, ale celkové náklady na pracovní sílu jsou tam v řádu desítek procent nižší a ještě dlouho to tam bude. Nemusíme se bavit o technicích a odbornících - proto si firmy drží evropská vývojová centra, i když časem je tam také posunou - blíž továrním komplexům....., což bude signál zase pro číňany, že jsou ve vyšším levelu uvažování zahraničních firem. Oni si tedy číňané stejně myslí svoje, ale naoko to tak bude prezentováno...
neregistrovaný "ibertyp"
26. 10. 2011 18:11
ze by sa nieco dialo?
ved sa hovori, ze nic sa nedeje.....ze by sa tak nepredavali nove auta? u nas na slovensku naberala kia 1000 ludi pred par tyzdanami. pouziju a odhodia...
www.socializmus.com
www.recesia.com
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2011 18:37
Socialistická EU
Vykládejte to nádeníkům v ČR

Situace v Brně.
Toto pondělí jsem slyšel uklizečku 40 let, jak prosila vedoucí, aby ji prodložila pracovní smlouvu, přitom já jsem s jejím úklidem spokojený. Také jsem slyšel, jak se potom uklizečky baví, že jinde firma pozdržela výplaty.

Dnes jsem zašel do Tesca, všiml jsem si, že většina prodavaček je zde opět nová.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
26. 10. 2011 22:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
26. 10. 2011 21:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
26. 10. 2011 21:48
Re: ale..
neprodejni... OMG, ty mas v tej gebuly poriadny gulas...
Avatar - petrumr
26. 10. 2011 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2011 23:01
Re: ale..
Podla mňa je to presne tak ako píše kolega. Citroenu jednoducho nejde karta.
Ps: A to jazdím c4.
Avatar - petrumr
26. 10. 2011 23:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2011 23:18
Re: ale..
Nejdu predaje a nepomohli im ani akcie vyhlásené v podstate od zaciatku uvedenia novych modelov na trh. K tomu tesneniu..hm, nič moc teda. Dielenské prevedenie vôbec slabšie než nemecká konkurencia. Skús napríklad sklopiť jedno zo zadných sedadiel, a trošku pojazdi:)
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 21:58
Re: ale..
Nevyrábí se tam spíš mpv C3 Picasso?
Avatar - petrumr
26. 10. 2011 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 22:28
Re: ale..
To se také divím, (úzoučká) Fabia je přece ještě "minulé" Polo, C3 je přitom přece jen relativně nový model ... Nojo, prodeje nikdy neměly moc "logiku" ;-)
Avatar - petrumr
26. 10. 2011 22:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2011 22:40
Re: ale..
Já kdyže nemusím také NE...
... její kvalita je totiž "děsná" ;-)
27. 10. 2011 11:26
Re: ale..
v trnave sa robi C3 picasso a 207 .... a 207 nahradi jeho nastupca s tym ze C3 picasso ostane aj nadalej...
v TT jedna linka kde sa vyrabaju 2 modely aut
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2011 13:50
Re: ale..
Díky za upřesnění (já MĚLA pocit, že se tam dělá C3 Picasso.. :-)
Avatar - Ada je zase tady
26. 10. 2011 23:25
Mizerná francouzská kvalita se zkrátka špatně prodává
a potom stačí už jen malý pokles trhu a je nutno propuštět :no:
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2011 23:17
blbost
děláme sedačky do citrónů, renaultů a peugeotů, a každou chvíli se nám zvyšují zakázky, takže je blbost že se snižuje prodejnost aut, prostě jen ZISK !!! :no:
Rozbalit vlákno
0