SOR má zadluženost firmy k HDP přes 70% a stále to roste, miliardové dluhy. To je dobrá kondice při prodaných 494 vozidlech v roce 2010? Měl by začít i něco někdy splácet!
Zaměstnanců v Mýtě mi je líto, ale z úspěchu SORu mám upřímnou radost. Prostě dělají lepší (a to dost podstatně) výrobky. Počínaje podstatně příjemnějšími jízdními vlastnostmi, přes prostorové uspořádání (rozdíl ve dveřích a sedadlech je jako rozdíl generací) přes vychytávky typu informační systémy a třeba i nakláněcí podlaha ukazuje permanentní zaostávání "latinců" v automobilovém průmyslu....no hlavně že nám tady tu Karosu nejdříve zprivatizovali, pak ji (ve chvíli, kdy ji převzalo slavné italské IVECO)
ještě honem honem zbavili zbytků české identity a teď ji pošlou do kopru díky vlastní nepružnosti a představě, že na jejich "potřeby" jsou povini vydělávat východevropští (dvacet let po roce 1989) postkomunističtí "blbečkové". Nějak si ti Taloši nevšimli, že jim ti "východoevropané" ujiždějí, kde to jen jde a SOR je toho nádherným příkladem. Strašně rád bych se dožil toho, až tahle firma převezmě zkrachovalé IVECO.....