Ekonomika
s radosti prenecham jinym kafkam, co potrebuji oskubat - takova firma dava verejne najevo, ze u ni value for money hledat nelze
To je to co sem tady mimochodem krom úpřímného blahopřání naznačoval také... :yes:
Ale jak jiná kafka napsala (no moc nevěřím, že je to kafka, spíš zaměstnanec), lidé to prostě chtějí, tak VW vyrábí a prodává. Ona pravda bude nakonec někde uprostřed.
Ale jak jiná kafka napsala (no moc nevěřím, že je to kafka, spíš zaměstnanec), lidé to prostě chtějí, tak VW vyrábí a prodává. Ona pravda bude nakonec někde uprostřed.
.... řekové za týden prožerou 😉
Ale jako pěkný, aspoň něco v té Evropě ještě funguje....
Ale jako pěkný, aspoň něco v té Evropě ještě funguje....
No aby ses nedivil a VW tu zanedlouho nepřímo zachraňoval Fiat. 😉
....ekonomika Fiatu je 100x zdravější než ekonomika samotné Itálie.... A že Fiat potřebuje k životu funkční italský trh je víc než jasné (dělá tam ca 50% obratu v Evropě). Takže se opravdu klidně může stát, že peníze od VW se budou v Bruselu přerozdělovat a skončí jako sanace italského bordelu.... (na čemž Fiat vydělá).
Ke cti Fiatu nicméně dodejme, že on snad nějaké daně taky platí (ikdyž kdo jiný by měl tohle umět ošéfovat než sám velký Účetní >😁 )
Ke cti Fiatu nicméně dodejme, že on snad nějaké daně taky platí (ikdyž kdo jiný by měl tohle umět ošéfovat než sám velký Účetní >😁 )
se v posledních letech přesně strefuje do moderních trendů a do požadavků evropského zákazníka...jeho tržní úspěch je pouze toho důsledkem...
je dobré že v dnešním období krize alespoň něco funguje tak jak má...a všem evropským značkam přeji aby měli stejně úspěšné vyúčtování jako VW
je dobré že v dnešním období krize alespoň něco funguje tak jak má...a všem evropským značkam přeji aby měli stejně úspěšné vyúčtování jako VW
Jak je možné, že na VW Up! musel tak trápne osekať výbavu, aby udržali cenu na "rozumnej" hranici? Na zisk si nesiahnu, a odnesie si to blbec zákazník, ktorý platí aj tak...
Čo by za to iní dali, keby mali takých marketingových stratégov ako VW. Potvrdzuje sa tým jediné - svetu vládol, vládne aj bude vládnuť obchod. Žiadna demokracia, tradícia ani podobné záležitosti nemajú v tejto veľkej hre cenu, peniaze sú alfa a omega. Aspoň niekoho Číňania ani v budúcnosti nezožerú. Teda snáď, prajme im to, chlapcom od ľudovej značky.
Čo by za to iní dali, keby mali takých marketingových stratégov ako VW. Potvrdzuje sa tým jediné - svetu vládol, vládne aj bude vládnuť obchod. Žiadna demokracia, tradícia ani podobné záležitosti nemajú v tejto veľkej hre cenu, peniaze sú alfa a omega. Aspoň niekoho Číňania ani v budúcnosti nezožerú. Teda snáď, prajme im to, chlapcom od ľudovej značky.
Nezbývá než uznat, že to dělají skvěle. Z mého pohledu (musím to napsat) dělají auta na dvě věci, ale umějí je prodat vysoko nad výrobní náklady a perfektně maskovat nekvalitu a výrobní úspory.
V tom jsou zřejmě nejlepší na trhu a takovým firmám je dnes přáno... :yes😒br />
Takže blahopřeji.
P.S. úpřímně přeji zdvacetinásobení zisku... :yes: (omlouvám se zákazníkům, ale vzhledem k tomu, že já k ním nikdy patřit nebudu, dovolím si přát vydělat této firmě ještě víc).
Vím, že bys to raději četl u Fiatu, ale ti se plácají na opačné straně. A to doslova a se vším.
JInak nelze než gratulovat, někdo umí udělat takové auta, které lidé chtějí, tak je po zásluze úspěšný.
V tom článku je uvedeno, že VW Group má z jednoho automobilu 991 euro, což ovšem zahrnuje i velmi výdělečné Porsche, které má v průměru na každém autě čistý zisk v řádech statisíců Kč. Když k tomu připočteme ještě Audi, které má pravděpodobně taky velké marže, může být částka 300 euro naprosto reálná.
Proč?
1) Sám tady napíšeš, že VW GROUP má 991 Euro na auto (otázka zní jestli to tak je) a vzápětí napíšeš teorii na téma, že má vlastně 300 Euro...
2) To, že si nepochopil celý smysl článku, který mluví o koncernu je věc druhá, ovšem s tím co já píšu a s článekm věc velmi úzce související je FAKT, že se bavíme a píšeme o koncernu.
3) Tvoje teorie (a kohokoliv jiného) o tom co je co a jak ziskové je úsměvná..., páč např. svého času u F 500 to bylo 2000 éček na auto, přičemž to nenní žádný supersport... Pokud vím, tak na supersportech v tuto chvíli umí vydělat jen Ferrari... Například 911 byla dlouhou dobu ztrátová (v lepším případě na nule) a Porsche zachraňoval Cayenne (vyráběný s Touaregem). Tedy představa, že se rejžuje na top autech je mylná... Ale máš na ni jistě právo.
4) VW rejžuje právě na tom středu své nabídky a v současné době právě i na škodovce.
5) 991 Euro na ejdnom autě je slušný vývar (pokud jsou v tom započteny opravdu všechny náklady...) a patří za to VW opravdu úpřímné BRAVO. To bez debat.
Pokud ti 991 euro připadá vysoko nad výrobní náklady (vzhledem k tomu, že prakticky všechny značky v koncernu nabízejí auta za velmi vysoké ceny), tak je to tvoje věc. Já rozhodně nejsem fanoušek VW, dokonce je mi tahle značka, která řídí celý koncern, protivná (ale uznávám její kvality), ale stejně protivní mi jsou fanatičtí demagogové, kteří si upravují pravdu podle toho, jak jim to právě vyhovuje.
Mimochodem drahá auta jsou mimořádně zisková, pouze ale v případě, pokud patří pod silnou značku, což jsou v dnešní době prakticky všechny významnější (viz. Ferrari, které je momentálně nejcennější značkou v celém koncernu, včetně samotného Fiatu).