Testy
Parda71 (BMWfans)
0
Taky pravda :yes:
Přejít do diskuze
Neříkám, že Porsche výlučně kupují fajnšmekři, ale pozéři kupují většinou jiná auta než 911. Jdi se třeba někdy podívat na volné dny na okruzích, na Severní smyčku a jiné racing akce kolik tam je Poršáků.
Mě se líbí, jak se najednou ze všech stali odborníci, co s porsche běžně jezdí do práce a po šichtě si dají pár okruhů na závodní dráze >😁
Znám jednoho majitele 911 a ten ji používá jen na pobavení a užití si řidičské nirvány, které 911 nabízí. Na nějaké frajeřiny určitě není 911 stavěna, navíc to dnes už ani není žádná exotika. Tady jsi ujel.
Já si snad na tu Pařížskou musím někdy zajet, každý o tom mluví a i v časopisech o ní mluví jako o českém Monte Carlu.
Takže 911ka je čistě na frajeřinu, hlavně to coupé.... >😁
ital(io) nezná ten zázrak... >😒]
ital(io) nezná ten zázrak... >😒]
A na co to asi je >😁 ze by na nakupy? Samozřejmě, že i pro radost z jízdy, ale většinou s tím neumí jezdit a tak se akorát ukazují po městě a ačkoliv je tento vůz stavěný pro jízdní zážitky, tak v drtivé většině slouží pro frajeřinu 😉
To si koupí bohatý člověk, kterému se to auto líbí a že má auto horší torzní tuhost, tak to je opravdu poslední věc, která takového člověka zajímá. 911 cabrio je vůz čistě pro frajeřinu, stejně jako coupé
hmm, jistě máš s porsche 911 cabrio velké zkušenosti, když tvrdíš, že je mizerné auto >😁 boxstera si kupují ti, co nemají na 911 😉
ono i kdyby se snažily sebevíc, tak tahkle velký kabriolet "lehkonohý" nikdy nebude. Je tu problém s torzní tuhostí, která se buď oželí (což není tento případ) a nebo se dožene výztuhami - zvýší se hmotnost. Stejně tak je problém s bezpečností, některé "crashové cesty" - např. ta přes A sloupek prostě není a vše se musí nahnat vyztužením platformy. A to ještě je tady pár oříšků navíc, třeba jak řešit bezpečnost při rollover testu ...
Auto je pěkné, ale přece jenom za to dát 3 miliony mi přijde přehnané, nedá se za tu cenu koupit třeba nějaká 911 cabrio?
jak z takového auta vykřešou M6. Podle toho co se píše v tom článku, tak je to auto úplně k ho.vínku. Je to jako když člověk potká nejkrásnější spolužačku ze střední na srazu po dvaceti letech a ona strašně ztloustne a zleniví😄
Jenže CL stojí o nějakých 35 tisíc euro víc. Když si ho dovybavíš, jsi na ceně, za kterou bys měl DB9. A když už uvažovat o DB9, proč neuvažovat rovnou o DBS? Tímhle způsobem bys nakonec skončil u Phantomu Coupé za nějakých 400 tisíc euro >😁
Co jsi čekal od auta velikosti středně velkého bytu v Praze? Že bude tvrdé, lehké?
Jinak co dělá bávko bávkem? To už asi 15 let neplatí 😄
Jinak co dělá bávko bávkem? To už asi 15 let neplatí 😄
Ono před 10 lety by to byl šok, ale dneska je jiná doba. BMW už není ta ryze sportovní značka, vždyť nemá ani pořádný "sporťák" ( i Audi má R8, která je zatraceně dobrá), navíc velmi blízká budoucnost v podobě tříválců a turbomotorů nenaznačuje nic pozitivního. Na druhou stranu si myslím, že podobné auto (650i convertible) by snad ani nemělo být nějak zvlášť sportovní (alespoň ne bez M podvozku, případně rovnou v M verzi), tohle je GT, jehož předností jsou komfortní přesuny po dálnici, případně cruisování po centrech přímořských měst.
Holt, doba si žádá "všeumělkovství", auta musí být "sportovní", komfortní, silná, ale zároveň úsporná, lehká, ale přitom bezpečná a s dobrou výbavou, levná, ale technicky vyspělá.
Holt, doba si žádá "všeumělkovství", auta musí být "sportovní", komfortní, silná, ale zároveň úsporná, lehká, ale přitom bezpečná a s dobrou výbavou, levná, ale technicky vyspělá.