Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz SLS AMG: Křídla dává i Mercedes (velká fotogalerie)

Nové sportovní kupé z Německa si asi s ničím jiným nespletete. Vzdálená příbuznost s legendárním 300 SL zabírá jen malou část genetického kódu tohoto vozu. Design je jedinečný, technika špičková.
Zpět na článek
10. 9. 2009 10:10
10. 9. 2009 10:22
10. 9. 2009 16:54
10. 9. 2009 10:18
neregistrovaný "Sumi1982"
10. 9. 2009 11:36
neregistrovaný "naivni"
10. 9. 2009 10:28
10. 9. 2009 10:57
10. 9. 2009 12:11
10. 9. 2009 12:40
10. 9. 2009 13:09
10. 9. 2009 13:50
10. 9. 2009 14:35
10. 9. 2009 13:27
10. 9. 2009 13:58
10. 9. 2009 14:17
10. 9. 2009 13:28
10. 9. 2009 11:28
10. 9. 2009 13:15
10. 9. 2009 14:01
10. 9. 2009 17:37
neregistrovaný "Kajfik"
11. 9. 2009 14:39
neregistrovaný "Kajfik"
10. 9. 2009 14:16
neregistrovaný "Kyle"
11. 9. 2009 00:16
anonym
10. 9. 2009 22:43
11. 9. 2009 04:24
neregistrovaný "kiwi777"
11. 9. 2009 11:40
neregistrovaný "Stracena"
11. 9. 2009 12:20
11. 9. 2009 13:31
neregistrovaný "Stracena"
11. 9. 2009 14:34
12. 9. 2009 14:00
neregistrovaný "subario"
12. 9. 2009 23:35
neregistrovaný "megalomaniac"
10. 9. 2009 10:10
WOW!
Hviezda znovu ukázala celému svetu svoj potenciál a technickú a dizajnovú nadradenosť, tak ako to robí už sto rokov. Za 4,5 mega si kúpiš auto, ktoré nestratí na hodnote a o 30 rokov bude ceneným youngtimerom.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - radolaco
10. 9. 2009 10:22
Re: WOW!
ujde to :-! No i ked opomeniem, ze Mercedes mi je asi najnesympatickejsia znacka na svete, tak ak by som chcel exkluzivneho sportaka, tak za tie prachy by som si radsej kupil Ferrari, Lamborghini alebo Aston Martin.
10. 9. 2009 16:54
Re: WOW!
Nu zda bude padat cena nebo ne se ukaze pozdeji,

Nekde jsem cetl propad ci naopak vzrust cen u Super sportovnich aut a SLR MB a Koenigsegg a Buggati natom nebyly moc dobre, tam byla ztrata hodnoy okolo 40% zato u Ferrari F40 ci jeste jednoho typu teto znacky narust o 15-20% po 3-4 letech. Neni to vzdy pravda, u aut techto kategorii, ze je to investice.
neregistrovaný "Sumi1982"
10. 9. 2009 10:18
Tak toto ma dostalo
Niet co dodat - automobilovy olymp zhmotneny pre ludi

:yes:

Zase mame o com snivat - krasa, bomba, legendarne tvary, originalita, imidz, dizajn, ..... to by som tu pisal az do rana :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
10. 9. 2009 11:00
Re: Tak toto ma dostalo
So superlatívmi by som pockal a postavil vedla seba SLS a napríklad Ferrari 458 Italia ci Fiorano, A-M Vanquish alebo V8 ci práve konciace SLR. Naozaj je SLS nad vsetkými týmito skvostami? :-O
Avatar - hattori_hanzo
10. 9. 2009 11:07
Re: Tak toto ma dostalo
Podívej se na cenovku SLSka a pak sám sobě odpověz,jestli srovnáváš auta z tý správný kategorie. 8-s
Avatar - iudex
10. 9. 2009 11:16
Re: Tak toto ma dostalo
To je v poriadku. Sumi1982 ale písal o automobilovom Olympe, nie o vítazovi vo svojej cenovej kategórii. ;-)
neregistrovaný "naivni"
10. 9. 2009 11:36
Re: Tak toto ma dostalo
Na Olympu ovsem nezil jen jeden buh :-)
Avatar - iudex
10. 9. 2009 11:49
Re: Tak toto ma dostalo
Tiez pravda. ;-) No pre mna SLS nie je ani Diom, a najma nie Afroditou, mozno tak Héfaistom.
10. 9. 2009 10:28
krasa
Kvalitný dizajn technika a všetko dokopy v úžasnej kombinácii :yes:

Výkon je dostačujúci,ale aj tak sa mi rozum zastavuje ked si uvedomím ,že Audi RS6 v kombiku ma 580koní ,ale samozrejme,že toto je úplne niečo ine >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rudy_742
10. 9. 2009 10:45
Vysoká designérská
Toto je zajisté jeden z nejhezčích vozů za poslední dekádu. Aplauduji :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 9. 2009 11:17
Re: Vysoká designérská
nemožem nič ako súhlasit :yes:
Avatar - iudex
10. 9. 2009 10:57
SLS vs. SLR
Uz som sa chcel pustit do kritiky SLS, no po blizsom oboznámení sa s údajmi som si uvedomil, ze toto nie je nasledovník SLR, a ak, tak iba v zmysle najsportovejsieho Mercedesu.
SLR bolo predsalen o ligu vyssie (Výkon 626 PS, maximálka 334 km/h a hlavne cena 346t eur, t.j. takmer dvakrát tolko!). Preto hodnotit rovnako ako SLR by bolo nespravodlivé. I tak je fascinujúce, akú dynamiku má SLS iba s atmosférickým osemvalcom a pre mna este fascinujúcejsie, ze práve Mercedes dokázal udrzat hmotnost na fantasticky nízkej hodnote. Takze technicky 1+
:yes:
Dizajn je uz iná káva. Tu sa podla mna nepodarilo zachovat elegantné línie SLR. Dlhá predná kapota síce zostala, ale nejak neladí so zvyskom, osobitne s dost kolmým celným i zadným sklom. Naviac ma pri celnom pohlade osobitne rusí logo velkosti futbalovej lopty. Svetlomety tiez nie sú ani ryba, ani rak, také nissanovské. Je fajn snaha dizajnovo nadviazat na historický odkaz 300 SL, pri sportiaku to ale podla mna prílis ovplyvnilo dizajn a nepodarilo sa harmonicky skĺbit s aktuálnymi dizajnovými predstavami o supersporte. Celkovo to z hladiska dizajnu radím do druhej ligy sportiakov, ako Dodge Viper ci Corvette. Iba gullwings sú skvelé. Na taliansku extraligu (458 Italia, Fiorano) ale nemá. ;-\
Rozbalit vlákno
9
Avatar - DBS
10. 9. 2009 12:11
Re: SLS vs. SLR
No zrovna 458 Italia nepovažuji za italskou extraligu...
Avatar - Dinar
10. 9. 2009 12:40
Re: SLS vs. SLR
Souhlas, Fiorano, budiž, ale Italia je designový úkrok někam, odkud se bude Ferrari pracně vymotávat zpět, za to SLS je snad nejlepší variací na motivy retra, co jsem viděl, je v tom odkaz gulwinga a přitom nádherně současné a do detailu dotažené auto. Tohle je mercedesí pecka desetiletí. :yes: :yes: ;-)
10. 9. 2009 13:09
Re: SLS vs. SLR
Právě F458 je v designu pokrok, nikoliv úkrok, je to posunutí někam dál, ne jen hledání a kopírování minulosti.
Tohle za úžasné rozhodně nepovažuji. ;-)
Avatar - Dinar
10. 9. 2009 13:50
Re: SLS vs. SLR
Jistěže nepovažuješ, nemá to žádný vztah k tvému puntu. ;-)
10. 9. 2009 14:35
Re: SLS vs. SLR
To máš pravdu design Masserati to opravdu není.
Ale zpět k F458, to je rozhodně, co se designu týče opravdu ikona, alespoň pro mě, 599 ani California prostě nejsou tak úchvatné, co se designu týče, samozřejmě, protože je limituje uspořádání motoru, u Californie by to ani jinak nešlo.
Avatar - iudex
10. 9. 2009 13:27
Re: SLS vs. SLR
Ad. nejlepsí variace na motivy retra: práve to povazujem za najvacsí nedostatok SLS, skrátka tá snaha dodrzovat línie a crty 300 SL je prehnaná, az kŕcovitá, zvazuje ho bráni SLS posunút sa dizajnovo dalej. Detaily mozno samostatne majú opodstatnenie, celok ale neladí.
Avatar - Dinar
10. 9. 2009 13:58
Re: SLS vs. SLR
Je to otázka pohledu, mě se to právě líbí v tom, že současná auta této kategorie jsou všechna velmi předvidatelná, i ty Astony, co zmiňuješ, byť se mi líbí, jsou všechny na jedno brdo, postav vedle nich fiorano, zas jsou základní tvary podobné, SLS je díky využití základních tvarů z gulwingu (myslím proporce, celk. rozvržení) naprostým originálem mezi aktuální produkcí. A na rozdíl od tebe si myslím, že to retro není zdaleka v úrovni křeče, je tam jen to podstatné, proporce, maska, co odkazuje, a zbytek ještě dokáže SLS spolehlivě přiřadit ke zbytku současné mercedesí produkce, např. ten horizontální zlom vzadu, jdoucí přes zadní světla, to evokuje jak esko tak CL, prostě je to méďa a ještě nádherně retro žralok s křídly k tomu. Pro mě paráda roku. :-) ;-)
Avatar - iudex
10. 9. 2009 14:17
Re: SLS vs. SLR
Máme na to odlisný pohlad, respektujem.
Avatar - iudex
10. 9. 2009 13:28
Re: SLS vs. SLR
OK, dosad si tam britskú extraligu (AM Vanquish ci DB9).
Avatar - sushi7474
10. 9. 2009 11:24
Velmi fajn, ale...
...auto vyzera velmi fajn, ked si ale prezriem povodne skicy, tak musim povedat, ze navrhovany extravagantnejsie rieseny zadok auta by bo asi ku prospechu veci.
Seriove riesenie zadnej partie mi pride "prilis civilizovane".
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2009 11:28
Palec vzhůru
Hezké auto až na ten zadek, který vypadá jak od panamery...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dave-lamino
10. 9. 2009 12:01
Krása je zpět
co dodat konečně se to nezamění za jinou značku :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
10. 9. 2009 13:30
Re: Krása je zpět
Narázas na tú pol metra velkú hviezdu na kapote? >:-[]
Avatar - Dave-lamino
10. 9. 2009 14:28
Re: Krása je zpět
Já to beru povedené jako celek .A ta pol metra široká hvizda k tomu patří :-!
10. 9. 2009 12:18
svetla z Mazdy
Nechci rejpat, tohle SLS se mi moc libi i kdyz s definitivnim soudem pockam az ho uvidim nazivo, ale ty zadni lampy (a skoro i cela zadni partie) vypadaji jak od mazdy. To ovsem nemyslim kriticky, naopak :-)

A kdybych mel (zase jen podle fotek) volit barvu interieru, nejhezci je tmava, dokonale ladi s palubkou i celym autem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 12:21
Do...ali naší Ančí..
Tak tohle je zklamání. Zkazit B-sloupkem celé auto, tak to tu dlouho nebylo. V kombinaci s masivním pontonem vzniká dojem, že šéfdesignér často snívá o Dodge Viper. "Zlatý" stříbrný SLR.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - iudex
10. 9. 2009 13:30
Re: Do...ali naší Ančí..
Presne, k Viperovi som to i ja priradil, zhliadnuc celkový pontón karosérie a prednej kapoty. Sklamanie nie, ale ani prehnané nadsenie ako niektorí nahore (a o dizajnovom pocine desatrocia by som uz vobec nehovoril).
Avatar - Dinar
10. 9. 2009 14:12
Re: Do...ali naší Ančí..
Chceš tvrdit, že Viper se inspiroval v původním gulwingu? No, možné to je. :-) ;-)
Avatar - Dave-lamino
10. 9. 2009 14:25
Re: Do...ali naší Ančí..
máš lepší technické řešení při stejném otevírání dveří ? Tak ho můžeš zveřejnit ;-) Ono je to ruku v ruce s podelnou deformační zonou asi takto vyřešené neboť klasické spojení sloupku A až B zde trošku nejde realizovat :-)
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 15:23
Re: Do...ali naší Ančí..
Na starý Gullwing to nemá charakterem a jako retro to zas hyzdí ten sloupek, celý je to opticky dost těžký,lépe řečeno zvenčí působí ztísněným dojmem. Bohatě prosklený Gullwing je mnohem vzdušnější. Řešení by bylo. Zadní část rámu okna dveří vnořit částečně dovnitř a přesadit sklem (byl by ovšem problém s otevíráním okna. Nebo černý lakování. Každopádně by to chtělo změnit tu křivku. Nebo by to šlo řešit více vypouklým prosklením vzadu a jeho větším zakousnutím do B-sloupku a řešit jeho integritu v rámci větší šířky (síly), která by se ukousla z interiéru.
Avatar - white label
10. 9. 2009 15:51
Re: Do...ali naší Ančí..
Ale di ty nᚠPekelnݡ Pininfarino... ;-) >:D

P.S. ...nebo vlastně spíš náš "Rudolfe Uhlenhaute"...
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 16:00
Re: Do...ali naší Ančí..
No a ne? Dyť je to škoda, mě se to auto jinak líbi. Ten čumák je dobrej i ten zadek. Prohlédni si původní Gullwing. Tam je výhled jak z balónu, i když uznávám, že za necelejch pět mega toho nabízí hodně.
Avatar - white label
10. 9. 2009 16:02
Re: Do...ali naší Ančí..
Ale jo, sranda musí taky být... ;-)
Avatar - Dave-lamino
10. 9. 2009 15:57
Re: Do...ali naší Ančí..
Nelze srovnavat klasiku s dnešním řešením do detailu .Problém je ,že v době vzniku původního Gulldwingu se nehledělo na bezpečnost jako dneska .Ale i tak to dnešní řešení má duši a není to studené jak psí čumák .Je samozřejmě možné to třeba tvarově lehce doplnit v dannéoblasti a bude to mít zas o třídu lepší vzhled :-!
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 16:13
Re: Do...ali naší Ančí..
Snažil jsem se najít řešení, když jsem kritizoval. Je to tak, že je to kvůli dveřím, ale při dnešních možnostech CAD by to šlo určitě i jinak a pohledněji, při zachování bezpečnosti. V tomhle ohledu se žádného doplnění nedočkáme, to už je jasné, škoda.
Avatar - white label
10. 9. 2009 14:29
Re: Do...ali naší Ančí..
Srovnání SLS s SLR (nejen to tvoje) lze akceptovat jen okrajově a čistě po designové stránce. SLR je spíš "McLaren od MB" a jeho cena, výkon, ale hlavně provozní náklady jsou obrovské i na třídu SS... jen spotřeba superdrahého oleje a s ní spojené náklady jsou pro běžného řidiče nevídané, zrovna tak jako "spolehlivost" přepočítaná na určitý proběh km, nebo "servisní intervaly" jsou někde mimo relace SLS...
Avatar - iudex
10. 9. 2009 15:15
Re: Do...ali naší Ančí..
K tomu McLarenu: i vedla na stránke predstavený nový McLaren vraj bude z podstatne lacnejsieho kraja: 600 koní vraj uz za 4,7m Kc. ;-)
Avatar - white label
10. 9. 2009 15:45
Re: Do...ali naší Ančí..
Nediv se... je krize, za chvíli bude 8 válcú strop pro všechny SS... ;-\ VW má výhodu, že u Veyronu budou pak dávat vlastně jeden motor do dvou aut... už slyším Kylie: "říz, říz.." >:-[]
Avatar - Mira328i
10. 9. 2009 13:15
Krása
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2009 13:25
Konečně pěkný MB...
... :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
10. 9. 2009 13:32
Absolutne nadherne moderne retro
krajsie auto som za poslednych 5-10 rokov nevidel.

ako tak konkuruje aston martin ci veyron.

avsak toto je este vacsi dizajnovy skvost :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 9. 2009 21:03
Re: Absolutne nadherne moderne retro
to auto je naopak paskvil znejpaskvilovitějších. Žádnej MB dědek do něj přes ten práh nevleze (nebo spíš nevyleze), zbývá tedy skupina
Avatar - white label
10. 9. 2009 14:01
hmmm...
...tak to teda držím hubu a ještě mi přitom padá brada...
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
10. 9. 2009 14:05
Tohle se vyvedlo
Velmi podařený retro-supersport. Dává smysl jako moderní auto a zároveň se drží odkazů, které fungovaly. Pojali to podstatně odvážněji než-li reinkarnovaný GT40 u Fordu, ale i takhle se dá odvést fascinující práce. :yes: Příliš velké logo? Znak Mercedesu je vizuálně velmi lehký, takže to snese. Nalepte na auto stejně velký znak VW a je to na popravu. Navíc si prohlédněte původní 300 SL. Tohle auto si nedokážu s malým logem ani představit.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Dinar
10. 9. 2009 14:11
Re: Tohle se vyvedlo
Dobrý postřeh, s tím logem, i s ostatním souhlas. :yes:
Avatar - iudex
10. 9. 2009 14:22
Re: Tohle se vyvedlo
Správne oznacenie: retro-supersport. Len s tou fascináciou sa nszhodneme. A logo nie je vizuálne lahké, je jednoducho obrovské a pritahuje i nechcene pohlad. Samozrejme je ziadúce identifikovat hned auto ako produkt istého výrobcu, ale dosiahnut to polmetrovým znakom, to asi nie.
BTW pre mna je práve GT40 najvydarenejsou reinkarnáciou starého sportiaku.
Avatar - white label
10. 9. 2009 14:34
Re: Tohle se vyvedlo
SLS právě typický SS rozhodně není (na rozdíl třeba od SLR) což je svým způsobem dobře...
Avatar - iudex
10. 9. 2009 15:05
Re: Tohle se vyvedlo
Mozno typický nie, ale supersport to podla mna je: výkon na to má, dynamiku tiez, image bezpochyby a i cenu. I ked ak si pod supersportom predstavís striktne aerodynamickú placku typu Lambo Reventón, tak iste SLS je niekde inde.
Avatar - white label
10. 9. 2009 15:18
Re: Tohle se vyvedlo
No tak bude to někde "na hraně", ale myslel jsem to především ve srovnání se SS typu SLR...
I když to, že samotný článek začíná slovy: "Nové sportovní kupé..." (nikoli supersportovní) také zřejmě něco naznačuje...
10. 9. 2009 15:48
Re: Tohle se vyvedlo
Taky bych řekl, že má spíš blíž ke GT, jako jsou F599 a F612 než k SS.
Avatar - white label
10. 9. 2009 15:54
Re: Tohle se vyvedlo
Jo, určitě to není jen o ceně o koních...
neregistrovaný "Kajfik"
10. 9. 2009 17:37
Re: Tohle se vyvedlo
Ze ma neco 20cm v prumeru jeste neznamena, ze je to nevkusne. Mozna si temihle blbymi kecy podvedome kompenzujes mindrak z maleho pera, ale to sem nepatri...
Avatar - iudex
10. 9. 2009 19:59
Re: Tohle se vyvedlo
Kajflík, Kajflík, vidím, ze si este len zaciatocník na tomto webe, tak Ti iba poradím, ze s takýmito úbohými recami na úrovni stvrtej cenovej tu na nikoho dojem nespravís (mozno u vás na dedine v krcme si na to zvyknutý), ale sa iba zaradís medzi intelektuálnu spodinu. Tu je to o autách, ked sa chces bavit o dlzke orgánu, sú na to iné weby. :-!
neregistrovaný "Kajfik"
11. 9. 2009 14:39
Re: Tohle se vyvedlo
No ty si na tomhle webu mozna matador, ale poznamky mas vazne nejapne...
Vecnymi argumenty se ty Tvoje zvasty jinym utnout nepodarilo, tak jsem musel jit vic pod povrch k prave pricine veci :-) >:-[]
Tak se tu u nas na ne dedine v Praze totiz bavime >:D Se mej a prosim te, uz zadne hlody o znaku MB. I kdyby byl velky jak Mexicky zaliv tak se za nej nikdo stydet nemusi... :-!
neregistrovaný "Kyle"
10. 9. 2009 14:16
Nejlepší auto pro denní ježdění do práce
se právě narodilo.
Pějte hosana!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pepeechose
10. 9. 2009 15:05
Tuhá spojovací roura?
Takže je to vlastně Tatra!!! >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Rudy_742
10. 9. 2009 15:13
Re: Tuhá spojovací roura?
Gullwing nezná bratra >:-[]
Avatar - pepeechose
10. 9. 2009 15:35
Re: Tuhá spojovací roura?
Jj, na přechodu pro chodce, drtí Gullwing důchodce. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 15:54
Re: Tuhá spojovací roura?
Až na to, že Tatra má rouru (i) jako nosnej prvek a ne jen mezi motorem a převodovkou. Čímž se dostávám k tomu, že ten vtip se ti vlastně ani moc nepovedl. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 16:06
Re: Tuhá spojovací roura?
Asi tak. Mám absolutní pravdu, k tomu není co dodat. ;-) >:-[]
Avatar - Rudy_742
10. 9. 2009 16:30
Re: Tuhá spojovací roura?
"Dříve jsem měl jednu drobnou vadu - byl jsem trochu domýšlivý. Ale z toho jsem už vyrostl a nyní jsem naprosto dokonalý." >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 16:52
Re: Tuhá spojovací roura?
Ano, ano, Rudo. Jsem rád, že i ty si se zbavil této nehezké vlastnosti. :yes:
Avatar - pepeechose
11. 9. 2009 08:24
Re: Tuhá spojovací roura?
Ale jo, nesmíš bejt hnidopich. ;-)
10. 9. 2009 15:12
To je nádhera
Ta dlouhá, předlouhá přední kapota. Krása. :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2009 16:05
Smrncovni "Meda"
Posledni Mercedesy me sice nechavaly naprosto chladnym, ale toto ma podle me opravdu smrnc, to se povedlo. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 16:07
Re: Smrncovni "Meda"
No jo, má to takovou Honďáckou budku, viď. Trochu jako S2000 >:-[]
Avatar - Rudy_742
10. 9. 2009 16:32
Re: Smrncovni "Meda"
Za takový řeči by tě ve středověku upálili! >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 16:49
Re: Smrncovni "Meda"
Ve středověku neměli V-TEC. >:-[]
anonym
11. 9. 2009 00:16
Re: Smrncovni "Meda"
...a v Japonsku už bouchali dřevěné Hondy S1450 >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2009 17:10
Re: Smrncovni "Meda"
A co teprve Acura 1492.. ;-) >:D
10. 9. 2009 22:43
Not Bad.
Není to špatné, ale rozhodně poznám hezčí Mercedesy - hlavně interier se mi vůbec nelíbí. :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kiwi777"
11. 9. 2009 04:24
Dvere a bezpecnost
Zdravim. Vysvetli mi niekto ako sa posadka dostane von z auta ked sa auto nedajboze prevrati na strechu???
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
11. 9. 2009 12:17
Re: Dvere a bezpecnost
Rozbiješ, nebo vykopneš sklo..., auto, kterému nejdou po havárii otevřít ani klasické dveře, také není žádná vyjímka...
Navíc je často lepší, když nejdou otevřít ani po havárii, než, když se otevřou už v průběhu havárie...
13. 9. 2009 20:56
Re: Dvere a bezpecnost
Tohle je ještě celkem pohoda, tady by se snad opravdu předním oknem dalo vylézt, ale co třeba moje oblíbená značka Lamborghini? :-) Co vím tak uvnitř už i u nás uhořel borec co to hodil na střechu. Nádrže vedle rozpálenýho motoru a je to hned...

Co se týká tohoto Gullwingu, podle mě se povedl, i když ne zase nějak moc, rozhodně kvůli němu nepřesunu na druhé místo ve své hitparádě nejlepší auto všech dob Lamborghini Countach LP400 ;-)
neregistrovaný "Stracena"
11. 9. 2009 11:40
Haha
Ty predni svetla, to je kombinace svetel z Nissan 350Z a Nissan GT-R.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
11. 9. 2009 12:20
Re: Haha
Jasně, jsou taky dvě, hranatá a stejně po stranách...haha ;-)
neregistrovaný "Stracena"
11. 9. 2009 13:31
Re: Haha
Se podivej na jejich tvar a pak na tvar svetel tech aut, o kterych jsem mluvil. Pak se podivej na tvary svetel vsech ostatnich mercedesu...

Copak tohle ti neprpomina Nissan GT-R?
[odkaz]
Avatar - gld
11. 9. 2009 14:34
Re: Haha
nie a finito..tento mercedes je originál ako remeň....s nejakými nisanmi a mazdami ho môže porovnávať iba idiot..howg
neregistrovaný "subario"
12. 9. 2009 14:00
Re: Haha
...jenom idiot anebo ten co to prostě nechce vidět, to může přehlédnout ...tečka ;-)
neregistrovaný "megalomaniac"
12. 9. 2009 23:35
haluz
je moc pekne,dizajnovo nadvezuje na minulost..ale nieco mi tam nesedi, alebo naopak chyba ..ale co?!?
Rozbalit vlákno
0