současná generace CTS patří k tomu nejlepšímu ve střední třídě. Testy evropských novinářů, časy na Nurburgringu atd. to jen potrvzují. ofiko cena není nejmenší, ale pořád velmi slušná.
Nikdy som sice v nejakom americkom aute nejazdil a tak o ich kvalite, jazdnych vlastnosti a pod. radsej pomlcim ale toto auto je nadhera! A ak je i naozaj tak dobre ako pises, tak potom :yes:
O kvalitě a kor u Cadillacu bych nepochyboval.
Motory V8 sou osvědčené z Vette, V6ky GM taky umí.
Interiéry sou už na úrovni, stejně tak podovozek.
Probblém je pouze v řídké prodejní a servisní síti a pak v tom že evropa kupuje halvně němce, sem tam nějaké volvo, frantík nebo korejec v týhle třídě.
Motory a jejich výdrž nedokážu posoudit - s žádným sem na to nejezdil dostatečně dlouho. Z hlediska interiéru a podovzku se amíci dost zlepšili. Na EU špičku to ale ani zdaleka nestačí.
Tak neviem v jakom cadillacu si ty sedel ale ked som na zenevskom autosalone nastupil do E-Klasse a pri nastupu "odlamal" spodnu listu v zadnych dverach ktora bola z recyklovanych jogurtovych kelimkov a la Chrysler Le Baron tak by som povedal ze to skor "z daleka staci"
Na co sa nechyta je europska spicka z rokoch 93-2000 kde este v EU neplatili zakony o recyklacii plastov a podobne.
Najlepsie interiery maj jednoznacne XJ, v interier, v kufor ani odkladacie priestory nechutny plast nemaju na rozdiel od nemcov...
Asi to co jinde, namátkou znímíním jaguar, BMW, MB, VW atd...
Tam nikdy dřevo nebylo že, jo pardon vlastně nebylo, někde to byla plastová imitace >:-[]
Jasne, ja si rejpnul do ameriky, kdyby tam nakreslili růžovoušššké kváuíšššky, obhajoval bys to stejne do krve jak nejakej blazen...
Ted jaxi neni rec o BMW ani o Jaguaru, ale o CTS-V a tam to drevo pusobi jako pest na oko.
Do tohoto konkretniho auta:
Tmavy dekor = karbon, pripadne klavir.
Svetly dekor = hlinik, titan.
Drevo je tam uplne mimo.
Co ty na to?
Beres do CTS-V drevo, nebo ty králíšššky?
proč by nemohl bejt v coupe střední třídy dekor dřevo...?? já s tím osobně problém nemám(pokud to opravdu dřevo je) někdo chce carbon někdo hliník...s tím taky není problém...jistě si tam můžeš nakonfigurovat i to
a do kupéček je montuje jak jaguar tak například i mercedes viz
[odkaz]
a vypadá to velmi vkusně jak v mb tak i tady v cadillacu
trochu si ujasni co je cadillac za značku...jistě kdyby to bylo v nissanu GT-R tak je to něco jiného...ale toto je luxusně-sportovní vůz a dokážu si představit spoustu lidí co si tam to dřevo daj... :yes::yes:
V tom Mercedesu ho taky neberu, i kdyz ke stylu MB mi sedne vic, nez k tomu amikovi nahore. Obecne je hodne malo aut, ve kterych drevo beru jako prirozenou volbu (a vsechna jsou zcela mimo me financni obzory >:D ).
Uz je to taky dost dni, ale zase se az tak nezapominaji, den kdy vlajkove lodi nemecky koncernu zazily totalni potupeni na hlavu. Kdyz jsem k tomudle autu prisel, koukal jsem na takrka dvoutunoveho mastodonta a pochyboval ze i ta 6.2 V8 v americkem aute bude k necemu jinemu nez k jizde rovne. S autem jsem stravil den a docela dost kilometru a taky dost nadrzi. i kdyz v papirech je napsano, ze ma jezdit za 11 tak sem byl vzdy 3x tolik, ale ono ekonomicky se s timdle autem jezdit neda a neda a jeste jednou neda. Uz jen po otoceni klicku se ozve paradni duneni motoru a vydatneho hluku ve standartu se monstrum klidne pohne kupredu, pak staci jen uz prislapnout a srandy kopec je na svete, az se nestacite divit co tadle "limuzina" dokaze. Je to ultimatni rvac asfaltu, suprove jezdi bokem, a na launch control spolehlive polozi za vas kourovou clonu, ostatni ze strachu vyklizeji silnici a vsichni kolem na vas vali bulvy. Je pravdou ze provozni naklady budou asi vysoke, neb den srandy a to jen na silnici stal gumy, desticky a 3 plny nadrze, no jeste ze ani jedno sem nemusel platit :-! Z auta sem byl nadsenej jak na normalni jezdeni tak pro zabavu, lec teda 2 mega jsou docela kopa penez ze takovy zabavny lec zcela neprakticky obrovsky auto. Jedine minus z tech praktickych veci je silene maly kufr k tak velikemu autu (sotva jedny golfovy hole napric pojme). Na par kilmetru sem zkusil i automat, ale neskutecna nuda a silene me sralo nez po prislapnuti plynu se aut ouraci neco udelat, zlatej fofrklacek, sice razeni je fofr bo motor je neskutecne tocivej ale pokud mate dostatek cviku v pohode si s druhym autem v automatu poradite i na rozjezdu a je to teda mnohem zabavnejsi, automat si totiz radi predepsane, da se prepnout i na manualni rezim, ale i tak mi klasicke razeni v tomdle aute prirozlo mnohem vice k srdci a s aute mse dal odelat vice psich kusu. Jo jeste dalsi minus me sralo a to absence klasicke rucni brzdy. A jeste na jedno minus sem si vzpomel, pri vysokych rychlostech 250+ uz do zatacky (byt dlouhy tahly) moc nesedi a to ani pri zapnutym sport nastaveni podvozku.
Koukam je tu jen kupe, ale jsou 3 modely kupe pak sedan a vagon (polokombi).
predpokladam ze bavit se o prazdnym aute nema smysl, takze kolem 1.8t +/- neco se mota dost aut (sorry ale nalozenej superb 3 kravatakama a sexkretarkou nepovazuju za tuto kategorii aut), ja auto a je auto (netvrdim ze jsem jel ve vsech), z toho plyne ze u auta ktery dokaze ject prez 300 bez problemu, je trosku necekane ze cca pri 270 zacne opoustet silnici, byt se jedna o seriove auto.
by me zajimalo kolik aut podobneho razeni si v podobnych rychlostech ridil, ze tak muzes ultimativne srovnavat. myslim ze kecy o mistrech volantu budou tvoje teorie, asi bez praxe. nicmene nikde sem enrek ze me to prekvapilo, pouze jsem to psal jako fakt. svoje samozrejme mohlo udelat pocasi, gumy jak otakovy, povrch silnice, atd.
Miluju kupéčka, ale tohle je opravdu škaredé, to je jedno z mála aut, kde bych dal přednost sedanu. Zrovna dneska jsem koukal na italský autoscout24 a mají jeden rok starý CTS-V za 40 tisíc euro - s najetýma 10 tkm. Neuvěřitelná cena... Hned bych do něho šel. Ten výkon je famózní a je to kompresor, ne žádná turbína...
Designove nic moc. Zadni partie je dle me neprijemne vysoko... az "priusovsky" vysoko a celkove mi to auto prijde disproporcni. :-O Pokud bych chtel utratit podobnou sumu penez a chtel ultimatni vykon beru GT-R, kdybych chtel podobny koncept (ikdyz nizsi vykon) tak sahnu po MB C63 AMG coupe, nebo sedan.
Tak místo nějakýho mastodontního tzv. manažerskýho sedanu, raději mastodontní kupé, jako je tohle. Žádné kudrlinky jako Ferrari na víkendy, ale pořádně zlá krabice, ve které bych se určitě cítil hodně dobře :yes::yes:
Cadillac je v současný době nejlepší americká značka a CTS jeho nejlepší model. :yes::yes: Po Jaguaru XF je to moje nejoblíbenější auto vyšší středí třídy. Pokud se bude Cadillac ještě pár let držet "stealth" designu, tak si ho rád jednou zaparkuju do garáže. ;-)