Diamant by to být neměl. Grafit má nižší standardní molární Gibbsovu energii než diamant, takže existuje nenulová pravděpodobnost, že diamant (ať už na autě, v prstýnku nebo v šuplíku) přejde na grafit. Proto taky do diamantů neinvestuju ;-)
Zase jak s joudou. Ten znak má svůj vývoj a historii: [odkaz]
Mitsu má v podstatě tři znaky Renaultu v sobě, takže jazykem prostého lidu: "tři p**e voe, haha" 8-s
Právě, že to jsou děti, ty jsou ještě dosti... často mnohem chytřejší než ty.
Komunistickou továrnu? Rozveď to prosím.
Jen ti připomenu, že státní podíl v Renaultu je menší než státní podíl ve VW.
A ještě bys mohl k tomu dát nějakou provázanost na historickou situaci. Třeba co se stalo mezi roky 1890 až 1950. A to chci zase moc.
Ach jo... a víš jaký je rozdíl mezi tebou a těma dětma? Že ty děti ještě mají naději, že časem dostanou rozum a dospějí, u tebe už tohle nenastane, další změna bude jen stařecká demence 8-s
Toho Dezira z odkazu.
Dezir samotny sice vypadal jako trapna kopie R8, ale Renault tim udajne predstavoval novy designovy smer znacky. Jak tak koukam - kde nic, tu nic. Naposled jel zrovna pred chvili proti mne Fluence a malem se mi z toho zvedl kybl... Kdepak Dezir...
No porovnej sam:
[odkaz]
X
[odkaz]
A jak dlouho už třeba právě ta Škodovka představuje onen Rapid? Pomalu rok a něco. Tenhle článek je rok starý a představuje prostě vizi, čekáš-li, že bude každý koncept druhý den vyrábět, jsi naivní.
V čem bidíš spojitost Dezire a R8? Že na boku má chromovaný pás? To je snad jediná spojitost, jinak profil, tvar střechy a celá koncepce je jiná.
A Fluence srovnávat s Desire, když Fluence je levný sedan pro rozvojové trhy odvozený z osekaného Meganu, to chce hodně "nezaujatý" pohled na věc.
Mimochodem, znám spoustu lidí, kterým se zrovna Fluence velmi líbí, jediný problém na rovinu uvádějí logo, ty máš spíše problém to říct na rovinu ;-) Ale neboj, takových tu je, co by neustáli mít kosočtverec na kapotě... viz diskuze
Nevim, jestli jsi mne pochopil.
Nevim, proc sem tahas Skodu, tady je rec o Renaultu.
Dezir je samozrejme koncept a jako takovy se vyrabet nebude nikdy a ja to ani necekam.
Nicmene ten koncept mel predstavit designovy jazyk Renaultu (tak to aspon bylo prezentovano) a ja ten jazyk na soucasnych Renaultech jaksi nevidim.
Tudiz nesrovnavam Fluence s Dezirem, jen tam hledam ten spolecny jazyk. A stejne tak nesrovnavam s Dezirem tu zdejsi indickou novinku, jen tam taky hledam ten jazyk Deziru a nenachazim.
Prenesene a nezaujate jsem chtel rict (napsat), ze kdyby rencky mely v sobe (ci spise na sobe) neco z Deziru (ten posaz na ceste, ten vyraz...), rad bych se na ne koukal. Bohuzel po ceste jezdi spis ty Fluency...
Chapu, ze jako renaultak se budes bit za znacku do roztrhani tela, stejne jako vlcek za Fiat, nebo barik za amiky, ale zkus se od toho oprostit a pochopit, ze ja nenadavam na Renault jako takovy, jen je mi lito, kam se to zene.
Mit kosoctverec na kapote mi nevadi, uz jsem s nima neco najezdil (a nadavat jsem nikdy nemusel), ale soucasny Renault mi nema co nabidnout.
Já jsem to pochopil správně, jen je to rok, co byl Dezire představen, stejnou dobu kolují koncepty právě Škodovky a dalších jiných značek. Ten koncept měl sondovat reakci veřejnosti, ne oznámení, takto budeme vypadat. Navíc Fluence jke tady déle než Dezire. Vlastně je jediné auto, které příšlo po Dezire - facelift Twinga a ten už prvky z Dezire má.
Netvrdím, že mě až tolik Renault oslovuje a vždy, však už taky jen Renaulta nemám, neříkám, že vše vítám a vše oslavuju, naopak dost často i kritizuju, ale objektivně.
Tady problém nevidím, další auto s novým designovým jazykem Renaultu bude nové Clio, do té doby si musíme počkat. A já jsem rád, že si počkáme, alespoň to Renault neuspěchá, jak měl ve zvyku a stálo jej to více než hodně.
Mne to príde podarenejšie, ako originál- micra. Žabací ksicht tomu pasuje výborne, a maska primiešava trochu retro spomienok na renault 4. Za mňa :yes: