Tak to je zklamání. Oproti Up! je tam pár těch detailů, na kterých se dost šetřilo, aby auto mohlo být levnější. A ten rozdíl je opravdu malý. A co teprve fabia x citigo finanční rozdíl... :no:
Klima s počítačem za bůra je dobrá nabídka. Jinak cena 179900 je cena kterou jsem si i sám odhadoval. Ta mi přijde jako poměrně rozumná. Cena 194900 už nezní tak lákavě, ale pořád se vešli dvě ze tří výbav pod 200, což je dobrý. Dokonce i s klimou a počítačem je prostřední výbava pod 200. Myslím, že ceny jsou takové, jaké se očekávaly a jsou i poměrně přijatelné.
to rozhodně...ono bez paketu to budou 4 kola a volant no...takže nějakej příplatek k těm 180 chtě nechtě bude muset zákazník přihodit...každopadně většina lidí snad v rozpočtu najde pár tisíc navrch na základní fábku...podle mě...s příchodem 5 dvéřka by to mohlo bejt jinak...do té doby...no uvidí se...
Jenže k základní fabia je za 199900 s motorem 1,2 HTP 44Kw (stejně jako citigo) ale klima stojí 34900 navíc. U citiga v packetu plus je za 5000. Takže pokud někdo nutně nelpí na pětidvířku a o něco větším kufru, tak v citigo má vpředu větší prostor a klimu za 5000. Podle mě to není špatná nabídka.
To by mě taky zajímalo. Ale i s vyšší verzí a packetem plus to je pod 200, což je přijatelné. Každopádně informace o výbavách a cenách doplňků by jsem taky uvítal. Například cena za city safety, nebo za Navigon.
Já si počkám, co předvede pětidvířko. Po čtyřech letech života s Peugeotem 206 už třídveřovou karoserii jedině u kabria, kvůli nastupování a vystupování...
City safety má být za 6 tisíc, pokud na idnes (tuším, že jsem to četl tam) nekecali.
Ale s Fabkou bych to úplně nesrovnával, tohle je vyloženě kára do města pro dva lidi. Do Fabky se naskládají čtyři celkem v pohodě.
Uz mi volal prvni zajemce o CitiGo - muj otec. :-) Tesne pred duchodem, s partnerkou, financne vysoce nadprumer. Na jezdeni dal maji nizsi stredni, takze Go by melo byt POUZE do Prahy. Ocekavaji nizkou cenu (do 200k i s vybavou typu klima), levne komplexni pojisteni, nizkou spotrebu a snadne parkovani. Nic vic. Krom toho z ruznych zdroju dosahnou u Skody na slevu ze zakladni ceny. Neni co resit...
tak v tomto případě ano...ale kolik lidí jsou na tom před důchodem tak jako tvůj otec..? buďto sou na tom tak že jsou rádi že vůbec nějaké auto maj...a nebo se maj tak dobře že ani neví co citigo je...
o to však nejde...víme moc dobře že v ČR je obliba 5-dvéřek...takže na relevantní hodnocení počkáme až se dostane do prodeje...navíc do konce roku bude v prodeji ta 200 tisícová verze...a to už kopa lidí co zas nelpí na klimě dá přednost asi fabce....
uniká mi smysl tvého snažení, ale bojler jen podotknul, že se najde spoustu lidí, co nepochopí smysl toho auta a ten kdo tu začal s blb*cema jsi byl až ty. A já jen souhlasím s tím, že to auto může sloužit jako například uvedl Slavek-TDM a ten kdo ho chce, tak ho chce právě pro ty vlastnosti co má a je mu ukradený o dvě třídy větší auto.
Asi jsem myšlenkově pomalejší, tak jsem se prostě bojlera zeptal, jak to myslel. On mi odpověděl a já mu za to slušně poděkoval.
Můj příspěvek, ač obsahuje slovo "blbí" rozhodně nebyl myšlen urážlivě a trvám na tom, že ani urážlivě nevyznívá. Tvá reakce na tento můj příspěvek rozhodně ano.
Ohledně toho co uvedl Slavek-TDM - ano, i tací kupci se najdou. V západní Evropě to bude patrně většina, u nás by mě poměr těchto kupců a lidí, kteří na dražší prostě nemají, docela zajímal. A vzhledem k tomu, že finančně limitovaných kupců bude u nás dost a dost, srovnání cenově podobných aut vidím jako legitimní. Generation ale rozhodně cenově srovnatelný není.
U Citigo bych nepočítal s větší slevou, než 5.000,- Kč. Každopádně i tak,jak se tak na to dívám, tak za 215.000,- po slevě máš Citigo Elegance 55kW prakticky se vším,co potřebuješ... Od mlhovek,přes palubní počítač,vše v elektrice,dálkovej centrál,ESP,klimu,rádio na CD,prakticky 6 pytlů až po litá kola... A za 1.000,- si dokoupíš City Safe Drive a nemáš co řešit-jak píšeš ;-)
Ale to je auto přece pro úplně jinou cílovou skupinu zákazníků,než oslovoju Fabia!!! Bože,bože... Jistě,ve Fábii dostaneš za o něco málo víc peněz o mnohem víc muziky... Ale o to v této třídě nejde...
prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasne
kto normalny da za trojdverove 3,5 metrove auto 200 litrov? ufff :no:
kto chce aspon ludsky vybavene auto s 55kw motorom aby to vobec islo a patdverak isto neskor za neho zaplati aspon 220 000 a to za tu cenu mam skoro fabiu ktora vyzera omnoho dostojnejsie :yes: staci priplatit par tisic a fabka je predsa ina trieda navyse ma 315L kufor.
mne sa citigo paci a tesim sa na patdverak ale cenou to auto pochovali uz teraz :no: a to este na slovensku budu horsie ceny kedze mame mensie platy a drahsie skodovky ako cesi.
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
Když to srovnám s tvým oblíbencem, tak Kia Picanto začíná s 3D a motorem 1.0 51Kw na 189980. Odečíst by se od toho dala sleva 5000, kterou nabízejí.
Pokud chceš základní 5D picanto, tak s motorem 1.0 51Kw je za 199980 a opět by se dala odečíst sleva 5000, kterou v ceníku nabízejí. Takže nějak nevidím, proč by neměla cenová politika Škody fungovat.
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
picanto je zatial jasne najlepsia volba medzi miniautami nakolko uz zakladny motor je postacujuci a auto nema detske muchy ako citigo. Urcite by som volil ale ovela praktickejsi 5dverak :yes:
pod pojmom detske muchy myslim tie plechove predne dvere kde chyba vnutri plast a kufor kde tiez chybaju krycie plasty na vnutornych blatnikoch, navyse sa mi tie sedacky s integrovanou opierkou nepacia mne mozno sediet budu nakolko mam standardnu vysku ale ked si tam sadne niekto vyssi asi to nebude dobre vyzerat ked bude mat opierku hlavy zarytu niekde v lopatkach. Kia picanto svojich zakaznikov takymito neduhmi a chorobami netresta a clovek dostane plnohodnotne auto uz v zaklade navyse silenejsia 1.2 litrova verzia so 63 KW a 120Nm je uz motoricky o tri triedy inde ako trojvalcove citigo a moze sluzit ako plnohodnotne auto aj na dlhsie cesty na rozdiel od citiga.
mne sa citigo vcelku paci a fandim tymto trojickam ale bouzial rozum a srdce mi hovori zeby som v tejto triede bral kiu picanto alebo fiat pandu, ktore su skutocne veselejsie menej nudne zivsie a pre mna krajsie a aj motoricky silnejsie a praktickejsie.
chcelo by to test picanta a novej pandy a 5 dveroveho citiga ale ja mam jasno
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
picanto ma silnejsi dostojny motor ktory citigo nema navyse nema plechove dvere a dalsie vec iktore popisujem
citigo je fajn pre nejakeho bohateho dochodcu alebo mladeho studenta ale ina cielova skupina to nebude, kto chce normalne auto s normalnym motorom priplati si za fabiu alebo zoberie picanto 1,2 alebo panda 1,2.
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
Nejlevnější Picanto se silnějším motorm je za 209980 ve verzi edition1, kde má oproti základnímu picantu navíc jen látkové koberce, centrál, el přední okna a radio.
Jinak srovnání rozměrů:
Picanto: Rozvor 2385
délka: 3595
šířka: 1595
výška: 1480
vnitřní šířka vpředu: 1330
zavazadlový prostor: 200 l
max rychlost (1.0 51KW): 153 Km/h
(1,2 63KW): 171 Km/h manual
163 Km/h automat
délka sedáku vpředu: 505
Citigo: Rozvor : 2420
délka: 3560
šířka. 1650
výška: 1480
vnitřní šířka vpředu: 1440
zavazadlový prostor: 251 l
max rychlost (1,0 44KW): 160 Km/h
(1,0 55KW): 171 Km/h
Délka sedáku vpředu: 530
Nějak pořád nikde nevidím tu převahu picanta. A už úplně mi uniká, proč by mělo být picanto plnohodnotná náhrada a citigo ne.
Rozměry to asi nebudou.
A proč by se mělo dát s picantem jezdit normálně po dálnici a s citigo ne?
to taky nevím. Max rychlosti mají cca stejné, základní pacanto dokonce nižší, takže dálniční rychlost bude u obou aut na cca stejné úrovni.
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
No me se teda nezda, ze mate drazsi Skodovky nez my. Yeti 1,8 4x4 je u vas o sedesat tisic levnejsi. Octavia Tour je sice za stejnou cenu, ale vy tam mate uz i bocni airbagy a paket plus v zakladu. Takze ja bych si ty ceniky s vama klidne prohodil ;-)
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
A vy jste snad měl představu že v základu bude za 150 a s nejlepšim motorem a výbavou 185 nebo co ?
Pro mě to auto taky nemá smysl, protože se nikdy nespokojim se základem a když to do toho auta narvu, tak určitě zjistim že k fabii s podobnou výbavou nemam cenově daleko, protože v metropoli nebydlím a parkovat umím, tak čím větší tím lepší... ale i přesto si dovedu představit kdy se takovýhle auto dá využít
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
ja som mal predstavu ze 55KW verzia by mohla stat okolo 7000 eur ale to je nerealne ;-)
fabia je len kusok drahsia ale je neporovnatelne vyspelejsia silnejsia slolidnejsia a mam pocit ze aj krajsia ;-)
tie chybajuce plasty na prednych dverach alebo v kufri si mohli odpustit, znechutili tym podla mna mnohych nakolko by cenovy rozdiel asi nebol velky a tych par aur o kolko by bolo auto s plastami drahsie si kazdy s radostou priplati, zvlastna logika nemeckych sudruhov co uz.
tie sedacky s tou divnou opierkou musia vyzerat smiesne ked si tam sadne nejaky vyssi clovek to sa mi absolutne nepaci tie sedadla, si vsimni ake sedadla ma picanto alebo panda. Pokus o odlisenie sa je v tomto pripade konkraproduktivny,
Tohle je dokonalá hubička z Mladé Boleslavi. V podstě nejlepší vůz své třídy, vůz vybavený třídně nejlepší technikou, vůz, který třídně poskytně výbornou image, a on se dá pořídit za čtyři plzně denně...
Neuvěřitelné, špičkový vůz, který stojí méně, než kabelka od Hermés... vůz, který stojí méně než solidní švýcarské hodinky...
Ten hlavní trik, ústřední žolík, pak spočívá v tom, že pokud byly a jsou na trhu vozy cenově podobné, pak rozhodně pouze cenou. CITI k motivační koupi přidává vedle přitažlivosti cenové, též přitažlivost věcnou, garážovou.
Osobně se domnívám, že vedle lidí, kteří budou CITIho kupovat jako milý dárek pro členy rodiny, vedle lidí, kterým CITI zcela přirozeně přiblíží svět všech ulic velkých metropolí, by se právě tohle auto mohlo a mělo stát první modlou mladých silničních zobáků, všech těch, co mají sice nad pelestí barevné geteerko od Nissanu, avšak v černobílé realitě driftují leda na pojízdných schodech v Kotvě... Právě pro ně by mohl být CITI tím pravým (prvním) autem - důstojná velikost, výborné poměry v kabině, stylová karoserie, pružný malý motor, co více si může takový osmnáctiletý hošík s nudlí nízko u pasu přát?
A když si tak představím CITIho v obutí kolem 205 mm, v ostře červené barvě, v nějaké té "rychlejší" firemní karosářské parádičce, s kůží obšitým volantem a řadičkou, s parádní empétrojkovou muzikou... no, dnes v noci budou mnohé sny mladých hošíků lámat poluční rekordy...
si ma pobavil ako vzdy, ostrejsie citigo v cervenej farbe? to myslis tu naloz s 55kw litrovym trojvalcom co ma pod kapotou? to bude delo >:-[] sen mladych tunerov :yes: A s tymi obutymi 205kami ten motor to auto vobec utiahne? Skusal si? lebo ja mam obavy >:D
mas pravdu dokonale auto. Kam sa na tento vykony deutschelandsky motor hrabe 1,2 litrove picanto so 63 kw a 120Nm ved to je smejd hnus ;-) a brzda.
Tvůj první odstavec je super, jen se hodí v A segmentu na jiný vůz - Toyotu IQ. Nicméně tu lze brát spíše jako technologické demo, neb cena je v jejím případě naprosto nekonkurenceschopná.
"Osmnáctiletý hošík s nudlí nízko u pasu" v této zemi dá těžko do kupy 200 tisíc - vždy to je téměř roční průměrná čistá mzda, proboha! Takže buď je ten hošík z rodiny s velmi nadprůměrnými příjmy a peníze mu dají tatínek s maminkou, nebo se jmenuje Karl či Hanz a žije na západ od našich hranic - pak na to bude mít i kdyby pobíral sociální dávky. Svět, ve kterém ty žiješ, je svým způsobem úžasný, bohužel, s realitou nemá mnoho společného.
Jinak CITI je moc pěkné auto, ceny jsou nastavené velmi dobře (schválně se zkusím podívat jaké jsou v Německu). Až bude pro město mnohem praktičtější, pětidvéřová verze, bude to jeden z nejlepších zástupců A segmentu. Zbývá je počkat na crashtesty a překousnout HTP pod kapotou. A popřát tomuto milému autíčku, aby se vyhnulo pozornosti zlodějů - za to Škoda nemůže, bohužel, v naší zemi to tak prostě je.
Za sebe musím říci, že když jsem po vysoké začínal pracovat, rozhodně jsem si 3 000,- měsíčně dovolit nemohl. Velký vliv má samozřejmně to, zda řešíš či neřešíš bydlení.
Záleží jako vysokou jsi se vysoukal a kam. S tímhle přece nemůžeš argumentovat. Nahoře píši o mladém klukovi, který si našetří pár desítek tisíc, zbytek mu dohodí babičky a rodiče a ve dvaceti může pohodlně skočit do Citiho.
P.S. Pracovat s vysokou školou... to se dělá? :-) Co takhle podnikat?
Ano, takže případ který popisuji - dotace od rodičů. Pak OK, nicméně tedy nemáš na mysli průměrnou českou rodinu - ta si toto nemůže dovolit. Jen poznámka - já osobně bych raději svému potomkovi zaplatil v první řadě špičkové vzdělání a poté nějaký příspěvek na bydlení. Na auto by si měl vydělat každý sám. Ale proti gustu...
Vyzkoušet pracovní poměr by si měl každý ze dvou důvodů. 1.) V sofistikovaných oborech škola nestačí, velmi důležitá je i praxe. (i právník začíná jako koncipient, lékař musí absolvovat "kolečko", několik let praxe a poté atestaci) 2.) Umožní ti to v budoucnu rozumět svým zaměstnancům.
Takže má odpověď - podnikám ;-) Ale ne ve všech oborech je možné podnikat, to je nám snad oběma jasné.
:-) Nezapomínej, že ne každý potomek má na to, aby studoval. A tedy nemá-li schopnosti na vysokoškolská studia, neznamená to, že ho budu trápit semestr za semestrem někde, kde mu to holt nejde... A tedy takovému to potomku, který v osmnácit devatenácti "musí" do práce je ta pomoc do začátku v podobě přispění na CITIho, logická, ne? Jinak jsme zajedno, na auto si má mladej silnej a chytrej kluk vydělat sám.
Souhlasím s tím tvým "nazkušenou". No vidíš, podnikáš... a možná je pro tebe dnes cena CITIho přehlédnutelnou položkou. A to je fajn :yes:
Jasně, souhlas. Každopádně největší problém generace dnešních dvaceti letých, ale i třicátníků, je bydlení. Jak říkám, na tuto oblast bych se soustředil primárně. Ale samožřejmně každý je v jiné situaci.
Cena CITIho pro mě skutečně je přehlédnutelnou položkou. A je to zatraceně fajn ;-) Nicméně nezapomínám na svou situaci před několika lety, kdy by pro mě jako zaměstnance byla Škoda CITI nedostupná.
Jen poznámka k CITI - musím konstatovat, že z hlediska vnějšího designu bych raději dal přednost VW Up!, jde zejména o design zádě. Působí to na mě dojmem, že VW Škodě maličko přistřihl křídla, aby CITI nekanibalizovala Up!. Ale ač mají tito sourozenci i nějaké chyby (nemožnost stahovat pravé okénko ze strany řidiče, to je bota jako hrom, zejména u značky která si zakládá na dokonalé ergonomii interiérů), jde rozhodně o silného hráče mainstreamového A segmentu. A již dlouho se mi to u Škodovky (VW) nestalo, ale tohle auto si musím projet. A moc se na to těším.
to jo...to stahování je fakt legrační... :yes: snad to ve fl. vylepší...rozhodně má na to nahradit zastaralá trojčata z kolína...se současnou generací korejců však to bude tuhý boj...přece jen picanto je v současnosti etalon...a stojí plus mínus stejně... ;-) uvidíme jak se s tim citi/up/mii poperou...vidim to tak že v ČR se citi bude relativně dobře prodávat, up! bude dražší stylovka-spíše kusovka a mii fakt nevim no...tam je to asi velká neznámá...bude záležet na ceně...a pokud bude podobná jako citi tak pak bude záležet na tom co se komu více líbí...
Třeba to udělali proto, aby u fl. mohli udělat "revoluční" vylepšení ;-)
Ti korejci ano, to je v tomto segmentu soupeř. Nicméně +/- stejná cena vypovídá o velkém sebevědomí korejců - snad si nenatlučou. Snížení ceny by byl logický krok. S prodeji to vidím stejně, s tím, že Škoda je u nás velice silně zakořeněná značka, takže mii to bude mít zatraceně těžké.
205 pneu na litrový motor... to jsi se nechal trošku unést, ne :-)? Je potřeba dodržovat nějakou přiměřenost. Technika (rozuměj zejména motory) je odpovídající typicky konfigurovanému autu dané třídy, ale to je tak všechno - žádný stylový nebo sportovní přesah se nekoná a konkurence je v mnoha případech dále.
Cenové srovnání s kabelkou už tu bylo v reklamě na Duster... přiznejme si, že to vlastně ani jinak dopadnout nemohlo. Horní hranice je více než konkurencí dána cenou Fabie, realistická očekávání tedy byla tak od 160 do 190 v základu a šlo spíše o to, kolik výbavy se do toho podaří zahrnout. A tady můžeme být spokojení, žádná udička typu klima za 35 se nekoná a doufejme, že ani příplatek za pětidveřovou variantu nepřesáhne deset tisíc (protože jinak se cena Fabie zase o kousek přiblíží).
Unést jsem se nenechal, naopak. Ten žluťásek vedle jede na 185 mm, těch 205 na nějaké sportovnější verzi bude tak akorát. Konkurence nikde dále není. V tomhle segmentu je CITI a spol. tím nejlepším, co můžeš získat. Samozřejmě je ještě potřeba počkat na čtvery dveře. S cenou to bude taktéž do dvě stě...
Sportovnější verze pojede pořád na 1.0 55kW a k tomu prostě není šířka 205mm adekvátní. K té konkurenci v motrech... pokud se budeme bavit o stylovějších autech, pak tedy:
Twingo: RS 1.6 98kW, dříve bylo i 1.2TCe 74kW
500: Abarth 1.4T 99kW
IQ: 1,33VVTi 72kW
Smart: 1.0 turbo 62 a 72kW
Jenže i taková výběhová Panda má nabídku motorů širší... ještě nedávno se nabízela jako 4x4 se stokoňovou 1.4, momentálně má v nabídce benzínovou 1.2, 1.3 a plynovou 1.4.
F500 Abarth... :-) to jsou všechno přece nerealistické konfigurace, bavme se reálně. Sportovní verze v tomto segmentu znamená koženej volant, nějaké to pěkné obšívání sedadel, krásná kola a možná přitvrzený přední či zadní nárazník a podvozek. Čekat můžeme i něco lepšího výkonově, ale nečekej od toho mini-getei...
To je stejná diskuse, jako jestli Passat potřebuje 3.6FSI a 4x4, nebo jestli by stačilo 2.0TDI. Beru to tak, že jak VW umí ve střední třídě nabídnout něco navíc, tak v mini to zatím neumí... a umí to jiní.
Dole o tom píši, v této třídě je potřeba F500 abarth :-) zcela přehlédnutelná nuance. Přece nemůžeš argumentovat vyšperkovaným Pasatem, to je třídní středobod, žádná městská skákačka za ani ne dvěpade...
Třídní středobod je Passat v dvoulitrové naftě, V6 FSI je také jen přehlédnutelná nuance. V každé třídě můžeš buď soustředit síly na středobod, nebo nabídnout i okrajové varianty. Záleží to na tom, jak silný v té třídě jsi...
Mně zase připadá nerealistické z nákupní tašky dělat supersport. I když nic proti pádivejm prckům - tady by se to ale muselo asi překopat od základu - odpružení, sedačky, a snad by se tam vešel pod haubnu i nějaký ten silnější TSI...
Jak se Citigo jeví mně? Prostě je to laciné malé autíčko, u kterého se něco povedlo, něco zase míň...
Pěkně měkké odpružení jako u Francouzů, aby posádka přežila i jízdu po kostkách. To je OK. Malý výkon nevadí - jednak je to lehká kára, jednak je to tak jako tak akorát do města a maximálně pro dva, čili žádný problém.
Že vypadá trochu spartánsky a místy jen plech místo čalounění - to u malé levné káry taky nevadí. To ovládání oken nedotáhli, to je prostě fakt.
Jako problém bych taky viděl, že kára kolem volnoběhu a pak kolem 5000 rpm lehce vibruje už od novoty.
Chválím naopak, že pro dva lidi je to fajn prostorné a třeba oproti nové Fabce i proporčně vyváženější. Jo a taky pochvala za relativně malý příplatek za klimu.
A jestli někomu ty ceny připadají vysoké, pak vězte, že jsou zaváděcí. Časem můžou klidně zlevnit, pokud to bude potřeba.
ty uz mas v tom aute asi hodne najazdene podla tvojich vyjadrení...predpokladám aspon tak 50000km...ty vlastne posudzuješ kvalitu auta podla renderovych fotiek,som zabudol :-)
Poulicne rekordy mladych hošíků...ufff,to je na antidepresiva...poulicny hošik sniva o fabiii RS >:D
Je to níž, než jsem čekal, a to o dost. Na druhé straně, pořád je to drahé. Otázkou nadále zůstává, kolik bude příplatek za druhý pár dveří - teprve pak budou ceny porovnatelné s největší konkurencí (panda, picanto). Zásadní prodejní trhák to asi nebude.
Smysluplný a atraktivní příplatek by byl za 5 000, ale čekám spíš 10-15 000. 5D základ bude pod 200 určitě, když je 5D fabia pod 200 taky. Rozdíl mezi těmi modely by měl být aspoň 10 000, problémem pak bude porovnávání výbav nejen mezi dvěma škodovkami, ale hlavně konkurencí. 5D citigo s klimou za nenecelých 200 je OK, ale picanto zase bude mít jinou, celkově bohatší výbavu. U pandy teď lze jen hádat a s českým marketingem Fiatu to vidím, že zase cenu přestřelí.
reálná tržní cena je 150-175 L dle výbavy, , ...200 L a více za tohle mini může dát leda blázen či absolutní sběratel, zamilován do značky Škoda, no popravdě se ale nic jiného čekat nedalo, ...proč to nezkusit :no::no:
Tržní cena je taková cena, za kterou se na trhu prodávají obdobné produkty, s přihlédnutím k jejich specifikům. To, že by kluci ze třídy to auto za 30.000 brali, je irelevantní. Škoda ho za 30 nenabídne a kluci si ho nekoupí, život jde dál ;-).
Realna trzni cena je prave takova, za kolik bude ochotno dostatecny mnozstvi kupcu Skodovku koupit. Kdyz jich bude hodne, bude se drzet, kdyz jich bude malo, udelaji se akce. Takze strilet trzni cenu od boku na foru je uplne naprd...
Ty odhalený plechy jsou promyšlený tah ze strany škodovky,nabízí to štastnému majiteli možnost upravit si interiér dodatečně podle sebe, stačí si zakoupit kus koberce a trocha lepidla v Bauhausu, každý interiér citiho pak bude originál :yes: Rovnež do podběhů má kutil možnost, dodatečně něco namontovat. Je to velký krok k individualizaci svého citiho >:-[] Jinak ta cena není špatná a jelikož často jezdím do Prahy, klidně bych do toho šel, jako přibližovadlo proč ne, když to bude v zimě rychle a dostatečně topit, bude to pořád lepší a hlavně LEVNĚJŠÍ než bus!!! A s akcí typu citigostart a nebo skladovkla či předváděčka to už může bejt zajímavá nabídka, případně by mohla dorazit verze easy.
Co pořád máte s tím plechem na dveřích, copak to někomu může vadit?
Snad jen těm, co rádi jezdí se staženým oknem a ploutví ven.
Jinak Milotec se zajisté postará o notnou dávku "vkusných i vkusnějších" plastových "doplňků", stejně jako o vypínač stahování spolujezdcova okna někam na středový tunel.
v zime to bude pojazdna chladnicka s tymi plechovymi dvermi, ruky budu ozjabavat ;-) ked si na plech siahnes, este ze existuje klima.
mne tie plechove dvere tiez vadia preto by som si priplatil za picanto alebo fabiu alebo i20 alebo rio ale v triede mini aut teda za picanto alebo pandu.
No já nevím, ale já v zimě nemám potřebu osahávat dveře, tam kde bude docházet ke kontaktu rukou/nohou s dveřmi, je plast, takže v tom problém nevidím.
to ano je tam plast a v kufri sa ti te nchybajuci plast tiez paci ;-) ?
myslim ze cena auta by o tolko nestupla keby tie plechy boli skryte skoda
kazdpadne picanto ma takmer v ovsetkom navrch a motoricky zadupe 95 Nm citiga do zeme
jasna volba: 1.2 120Nm u picanta , tento motorcek od vw je hroza a des ;-\ to uz radsej tam mohli dat htp 1.2 z fabky to ma aspon nejaky ten kroutak normalny, ked na to citigo das sirsie gumy tak bude problem s tym sa pohnut s tym trojvalcom s kroutakom motorky
Já v kufru nejezdím, jestil je tam koberec, guma či plast je mi u takového low cost modelu vcelku jedno. Tohle jsou prkotiny, které jdou vyřešit za pár korun nákupem a nalepením nějakého koberce, pokud by to někomu extra vadilo.
Picanto s 1.2 je už poměrně drahé vozítko. S klimou na plecháčích a v základu je až za 220 tis.
V kufru by mi to osobně vadilo více, než na dveřích. Stačí nějaká tvrdší bedýnka s ostrou hranou a hned je vryp v plechu... Poškrábaný plast nevypadá kdovíjak hezky, ale poškrábaný plech daleko hůř.
Kobercová rada "dodělej doma" je ale úsměvně fanatická.
Opravit škrábnutý plech lakovou tužkou není žádný problém - opravit plast? Neřešitelné.
Já si tady musím ťukat na čelo, jak tu někdo fanaticky hledá sebemenší chybku. Velká je jen jedna, ono stahování spolujezdcova okna. Zbytek jsou nepodstatné prkotiny.
Hele, zjevný a pro mě naprosto neakceptovatelný nedostatek je podvozek a řazení na guvno, jako máš ve svým autě.
Nějaký plech v kufru je mi naprosto u zádele.
Hm... já s podvozkem ani řazením mého auta nemám nejmenší problémy... Stejně jako s žádným jiným autem. Mě nikdy nevyšplouchlo. Tak si můžu dovolit řešit věci, které jiní ocenit nedovedou, protože se perou s podvozkem a řazením...
P 206 nemá žádné jízdní vlastnosti, to je lodička na kolech... >:D Je to krásný vůz, ale neumí jezdit, je to vůz leda pro holky. Skutečnost, že jsi schopen tvrdit, že v P206 se ti dobře jezdí svědčí jen o tom, že jsi v jiném autě nikdy nejel. Ostatně pokud najdeš tu odvahu, porovnej si například P206 s P207. Budeš šokovaný jak jsou jízdně ta auta rozdílná. Kdybych měl sestavit tabulku z klasického mainstreamu, pak P206 je v jízdě dalako daleko za ostatními (i generačně) porovnatelnými. A například jízda ve Fabii je v porovnání s P206 jízda o prémiové patro výše. U P206 můžeš argumentovat krásou karoserie, to se povedlo vrcholně a prodeje (holkám, pochopitelně) tomu dodnes (viz. 206+) nasvědčují. Sám 206 považuji za vrchol subkompaktních karoserií "dokrásna", ovšem jízdní vlastnosti, to je jedna velká subkompaktní trága.
Jízdní kvality P206 nemají s mým řidičským uměním společného nic, pokus se to pochopit. Pamatuj si mou větu - v jízdě je P206 jedno z nejhorších aut v rámci své třídy. Zeptej se někoho, komu důvěřuješ a kdo tyhle věci zná. On ti to potvrdí.
Ty jsi tu psal, jak je nemožné 206 řídit, soudím tedy dle tvých osobních zkušeností... Přemýšlím, jak je možné, že ty miliony lidí, kteří si tu maličkou potvoru koupili, jsou stále naživu, když je to auto tak strašné a popisuješ ho téměř až jako nebezpečné...
Prostě to přiznej, řídit neumíš.
Netvrdím, že jsem Lauda, ale nemusíš mít obavu, jedu poměrně obstojně. A umím číst auta. Už dlouho, sune. Nikdy jsem nepsal jak je to nemožné, řídit P206, naopak jsem psal, že řízení P206 je velké utrpení, neb ten vůz nedrží stopu, kolébá se jako kačena a o kontrole jízdy přes volant nemůže být ani řeči. V komplexu s radičkou, o níž se dá napsat, že nic horšího dnešní svět nenabízí, ti pak vyjde výsledek. Jedině snad brzdy slouží pochvalu, dokonce velkou pochvalu.
Lidé, kteří jezdí P206 jsou povětšinou holky. Ty však nevíš o jízdních vlastnostech jiných vozů nic, nejsi schopen porovnat, a logicky nejsi ani schopen posoudit. Udělěj, co ti říkám, zeptej se na tohle někoho, kdo podle tebe věcem rozumí. Uvidíš, že má slova potvrdí.
Kdybych měl hledat nějakou jízdní parelelu pak asi nejblíže má P206 k Oltcitovi. Ten je jen horší o to, že ten neumí zatáčet vůbec...
Věř mi aspoň v tom, aby sis projel P207. V tu ránu p206 zatratíš. Nebo ty snad znáš jízdně třídně horší auto, než je P206? Tak ho napiš.
Hm, budu se muset jít projet... abych hledal ty věci, které ty popisuješ. Jen nevím, jak to dokázat. Přemýšlím marně, proč má dvěstěšestka nic z toho, co píšeš, nedělá... Na to bych se taky mohl zeptat někoho znalejšího, čím to je...
V tvém případě tomu zajisté říkáš objektivita, jest tak?
Dvěstěšestka je prostě sra*ka na kolech a s převodovkou, která si může tykat s tou ve škodě stodvacet...
Auto je pro holky a řízení je velké utrpení?Řazení už horší nikdo nenabízí?
GTI nejsou to jen fráze?Nebo přehánění?Trochu se to příčí s tím že je to pro holky,dle tebe.Co já znám holky (spíše dnes ženy),tak si vybírají auta s kterýma se jim dobře jezdí.To znamená,dobře řadí,mají cit ve všech ovládacích prvcích,v kterém se prostě dobře cítí.
Řidič který umí,tak umí jezdit s horším řazením (nemusí být ani synchrony,stačí meziplyny),horší řízení,držení stopy,ani nemusí být auto tak výkonné,aby s ním dokázal předjet.Horší řidič je ze všeho co zrovna správně nefunguje,odrovnán.Posaď průměrnou řidičku do kteréhokoliv nového auta,pojede bez problémů.Posaď ji do nějakého domácího samohybu a ani se nerozjede.
Tak jak to tedy je?
Nejsou to žádné fráze, osobně navíc považuji 206 za nejkrásnější subkompakt v té dějinné konfiguraci AUT "dokrásna". Je to jak píšu, holky si auta vybírají především podle vzhledu, a je to tak správně. Na jejich náturu je p206 výborně povozí. Když si do 206 sedne dnes šofér, žasne, jak to tehdy (nezapomeň, že je to vůz z roku cca 1998) ti frantíci odlaďovali. Tedy jízdní vlastnosti - výrazná nekontrolovatelnost jízdy, auto je neskutečně měkké, kolébavé, volant gumový, kontrola velmi velmi těžká. Řadička je doslova zoufalá. A jak píši nahoře, tradičně výborné brzdy. když například porovnáš jízdní vlastnosti třeba s Polem (minulým, abychom byli korektní), tak Polo jede "jako po kolejích", nebo si vezmi Mazdu dvě, tam řadička cvaká snad na třech milimetrech, to je doslova absolutní cvakání.
Nejde o to, jestli by si s tím uměl jet, ale jak to musíš řídit. Já, když jsem 206 řídil poprvé, měl jsem dojem, že se mi to auto pod rukama převrátí, neustále jsem ho musel honit po silnici, což tedy zejména na rovinkách bralo dech. Tohle naštěstí skončilo s příjezdem 207, která jede nádherně, dokonce se trochu zlepšilo i řazení, a samozřejmě taktéž výborně brzdí, jako asi každá pežotka.
Už jsem asi přišel na to, kde bude chyba. Vzpomněl jsem si na jeden stav, kdy mi auto skutečně dělalo to, co popisuješ, GTI. To bylo, když mi před pár tisíci kilometry odešlo uložení ramen zadní nápravy a vysypaly se jehly z ložisek. Tehdy to auto skutečně plavalo a bylo nestabilní. Nová náprava a vše je pryč... Možná jsi měl smůlu na nějakou podobnou 206 s dvěma stovkami tisíc kilometrů, jako mám já.
:-) Ne ne, to je rys 206 už z výroby. Samozřejmě, že když se ti vysypalo něco na nápravě, musela ta jízda být ještě výraznější :-)
Ty máš na 206 200.000? To tedy smekám. Dej si pro porovnání tu 207. A kdybys chtěl něco jízdně třídně referenčního dej Fabii, ta tě dodělá. Pokud máš rád jízdní styl 206, pak vyzkoušej Clio, to má zachovanou jistou houpavost, avšak kontrola, radost jízdy je úplně někde jinde.
Fabii jsem jel (asi 3000 km celkem), neoslovila. Nevidím tam výrazný rozdíl kromě toho, že je vysoce klaustrofobní kvůli nízkému čelnímu sklu. Ani Octavia II neoslovila. Passat je příliš velká kráva na můj vkus. A když jsem viděl fotky nové 208, počkám si na ni... možná.
Jo, mám namotáno dvěsta tisíc, slečně táhne na třináctý rok života. Je to znát na povrchovém opotřebení, na vzhledu laku, na sklech i na interiéru. Ale motor jede pořád parádně a to je pro mě hlavní. Nesmrtelná 1.1...
-nove logo skoda, ktore je skutocne decentnejsie a posobi aj luxusnejsie
-sirka interieru a ked pride 5dverak tak to moze byt aj predajne auto
-kufor ktory ma 251 litrov na papieri ale zda sa mi mensi nuz ale ak ma fakt tolko tak :yes:
-motor 1.0 55kw ale inu moznost ani nemam kedze nic silnejsie citigo nema
-prehladny interier s kvalitnym spracovanim
-kolesa, ktore maju slusny rozmer
nepaci sa mi a vadia mi:
-plechove dvere a blatniky v kufri ( asi by to bolo drahe potiahnut to plastom a calunenim )
-predne sedadla s integrovanymi operkami su pekne len na oko ale vyssim osobam budu vadit
-maly otackomer ktory je skoro neviditelny z pohladu vodica navyse rychlomer je zase privelky
-cena je privysoka v prepocte na euro u nas :no:
-autu chyba silnejsi normalny motor aspon 1.2 litorvy stvorvalec ako ma panda alebo picanto
-interier posobi strasne stroho a s plechovymi dvermi ma clovek pocit ze sedi v 105L-ke
nuz auto je dizajnovo vcelku slusne prakticke solidne ale pri vsetkej pocestnosti a ucte k skode volil by som picanto 1.2 co ma 120Nm
drzim citigo palce ja na neho skutocne nemam kedze nie som taky bohaty aby som si mohol kupovat lacne veci,
Nemám nič proti malým autám, ktorých praktické využitie v zmysle nákupnej tašky do mesta, prípadne slušné a hlavne dostatočné zvezenie jedného až dvoch ľudí do práce/študenta do školy, dáva dostatočný dôvod na ich existenciu. Pri aktuálnych trojičkách vôbec nevidím problém v cene, ktorá bude len klesať, ani v obnažených plechoch, dokonca ani v dizajne. Zásadný problém vidím v chápaní auta v SK/CZ, množstvo predsudkov a budovanie vlastného EGA cez nič nechápajúce autá. Ak si uvedomím až chorú obľubu verzií kombi (využiteľný priestor je využívaný málo, ak vôbec) na našich trhoch, platové možnosti, ktoré tlačia množstvo ľudí si radšej kúpiť "seriózne" cca trojročné auto nižšej strednej triedy za cenu novej Citigo a hlavne a to zdôrazňujem, budovanie chorého EGA, ktoré tlačí do miest a pred školské parkoviská mladé študentky (Citigo je pre nich ako ušité) na Q7, prípadne X6, šancu na predajný trhák tu rozhodne nevidím. V Nemecku možno, Taliani majú svojich špičkových malých áut dosť.
Vůbec se neboj, že by se tyto koncernové vozítka neprodávaly v Itálii.
Tam je ideální trh pro třídveřové prcky.
A co víc, Italové nejsou takoví patrioti jako třeba Francouzi. U nich to budou mít koncernoví šprčci ještě težší.
Ideálny trh rozhodne áno, plne súhlasím, ale čo sa týka patriotizmu, by som si nebol až tak istý. Podľa posledných štatistík a predajov počet talianskych áut na talianskych cestách klesá, ale stále je to cca 40% trhu, čo je silné číslo. Domáca Panda je objektívne kus vydareného a spoľahlivého auta, trojdverové Punto má tiež silný podiel, Fiat 500 a Lanciu Y zatiaľ nechám bokom, majú inú cieľovú skupinu a sú výrazne drahšie. V jednom ti ale musím dať za pravdu, v nižšej strednej triede je v Taliansku najpredávanejší Golf :-), čomu osobne moc dobre nerozumiem, ale hold, rozhodujú zákazníci.
Soudě dle kvičení z rejže klubu a zarytého mlčení z bazalka klubu, tak se to koncernu zase povedlo, nyní lze i ve třídě "mini" koupit kvalitní, levný, bytelný a uvnitř rozměrově bezkonkurenční vozík.
VW, a tedy i naše Škoda to opět trefil. Přesně tak, jako je referenčním autem ve středním mainstreamu PASSAT, přesně tak, jako zase v kompaktech je referencí GOLF, a přesně tak, jako je v subkompaktech referencí POLO, je (bude) ve třídě mini zase referencí koncernový produkt.
Pokud se někdo ptá, jak je to možné, pak odpověď je jednoduchá. Nejdůležitější je vědět, jaké auto chci postavit. Nahoře kolega argumentuje Fiat 500 Abarth... dá se vůbec něco k tomu rozumného napsat?
Tedy uvědomme si, že 99,99 % kupců těchto malých aut půjde po těchto vlastnostech
- krása vozu
- pověst značky
- prostor uvnitř
- cena
No a v těchto rozhodných skutečnostech to prostě ten VW opět nandavá celé třídě. A s přehledem. Nezapomínejme současně, že trojVWata nejsou jen izolované modely, jde o doslovný epochální městský projekt motorizace moderních měst na počátku tohoto století. Přijedou čtverdvířka, přijedou elektromutace, přijedou sportovní a terénní verze. To všechno předurčuje Up!, CITIho a Mii k tomu, aby se stali absolutními městskými králi napříč Evropou. Tak tu nešaškuj na pandím bříšku, zapomeň na trojitě přeplňovaný twingo RS gordini a sestup do středu třídy. Čeká tam na tebe trojice sVWatých králů.
nuže, radši si počkejme na reálné čísla prodejů, třeba za rok, že? ;-)
ono prý i nějaká Liška byla superkrasavec, superjezdící, superprostorná, akorát po ní neštěkl ani pes >:-[]
RS/Gordiny a Abarth je fakt, který si můžeš ještě dnes jít koupit na prodejnu, uvidíme co proti nim koncern (a jestli vůbec) něco nasadí. Jak ti už psal Emel - 3.6 v Superbu ti příjde jako naprosto normální a nad Abarthem se podivuješ. Schválně bych rád viděl, kterého z těch dvou se prodá víc (samozřejmě v % z celkových prodejů modelu)
RS/Gordini nebo Abarth si sice reálně můžeš koupit už dnes, nicméně těm Škoda (a jiní), nehodlají konkurovat. Je tak trochu nesmysl srovnávat CITIGO s Abarthem, který je dynamicky jinde, nicméně za výrazně jiné peníze.
Potom jsou zde některé přešlapy, které u konkurence, (byť třeba nepatrně dražší), nenajdeš. Co je na CITI zajímavé, je nabídka vnitřního prostoru a nové motory.
"Tedy uvědomme si, že 99,99 % kupců těchto malých aut půjde po těchto vlastnostech
- krása vozu
- pověst značky
- prostor uvnitř
- cena"
Krása vozu? Panda, Twingo...
Pověst značky? V miniautach sporná až mizerná. Dobrá od nižší střední nahoru.
Prostor uvnitř? Zatím se zdá být dobrý, s dílčími potenciálními nedostatky, takže ano.
Cena? Plichta s ostatními ve třídě. Ten nabízí to a ten zas tohle a všichni za podobnou cenu...
V součtu dost slabé na reference...
Největší smysl dává malé městské auto s atmosferickým benzínovým motorem, v dnešní době řekněme na 50kW, který se rychle zahřeje, ve městě má dobrou dynamiku i spotřebu, moc nestojí a městské poskakování mu tolik nevadí, s cenou kolem 200t.
Největší smysl dává střední sedan s dvoulitrovou naftou, která při výkonu přes 100kW a točivém momentu přes 300Nm zajistí bezproblémovou dynamiku na dálnicích bez nutnosti řazení v kopci, s přijatelnou spotřebou, a to i při rychlostech výrazně nad dálničním limitem, s cenou kolem 650t.
Vedle toho vnímejme, že tu je nějaký Superb L&K za 1.1M nebo Twingo RS za 350. Dělá ti takový problém oprostit se od svých sympatií a antipatií a měřit tyto přesahy rovným metrem :-)?
Cenová politika Škody je, (v tomto případě), zajímavá, bude zajímavé sledovat, jak si celkově dotaženější Picanto jako dražší, povede. V české kotlině se hraje především na cenu, takže se lze domnívat, že potenciální zákazník Citigo odpustí "přešlapy" ve formě nezakrytých plechů v interiéru, či integrovaných opěrek hlavy. Osobně se na test těchto dvou "mrňat" těším, zajímalo by mně hlavně porovnání jízdních vlastností, i když někdo může namítat, že to u městských "nákupních vozíků," není to hlavní.
Já bych v této kategorii volil Mitsu Colt, i když kvality Picanta objektivně uznávám, pouze se mi nelíbí příď, která mi připomíná sněžný pluh-). I když pokud někdo u Citigo půjde do nejvyšší výbavy s 1.0 55 kw motorem, tak by Citi mohlo poměrem výkon/váha "zesměšnit" i leckterá papírově silnější a větší auta.
Mno, od ceníkové ceny časem půjde odečíst 10% a pak ta cena je ještě lepší, než se očekávalo.Ceny jsou nastaveny dobře, konkurenci je jasné, že podíl půjde dolů.Někteří co kritizují, by měli v budoucnu určitě zatleskat, bó díky těmto autům bude konkurence zlevňovat, takže i oni mohou profitovat z levnějšího nákupu, pokud nekoupí "u koncernu".To jsou budoucí fakta.Holt cenovej jemnocit. >:D
10% je na pohodu a dealeři potřebují prodávat, klidně občas i "bez zisku".Musí plnit počty prodaných kusů, dle toho mají podmínky, lepší nákup atd.Takže si rádi urvou od "huby".Taky berte v potaz, že je tu servis, výdělky na ND dílech, je toho povícero.V prvním kole nevydělám, v druhém ano.IMHO koncern začátek rozhodně nepodcení, oni se chtěji trvale usadit v tomto segmentu trhu a je to běh na dlouhou trať, takže oni do toho půjdou natvrdo.Pro budoucí zisky a aby měli jistotu, že se v tomto segmentu udrží dlouhodobě.Nakonec vždy když do něčeho šli, tak tam uspěli...to se musí nechat.
OK, prodeje moc ne...ale Phaeton se může brát i jinak.Vyrábí se "zajimavým" způsobem,bude mít tím pádem svou"atypickou" historii, ví se o něm a v budoucnu se toho může využít.Vem si kolik aut zprvu neuspěšných,jsou dnes ikony a ty začátky se připominájí, lidé jsou na ně "hrdí"...jo tehdy to začalo a že to bylo "neuspěšné" vůbec nikoho nezajímá.Já osobně bych to nepodceňoval.Oni vědí proč v tom "neúspěšně" pokračují, jednou to bude hodně "třeba"ceněno.Je ale možné, že se to nepovede...já věřím ale v to první.Vše má svůj TIME.U VW to platí dvojnásob... ;-)
Tohle bych třeba na VelSatis mohl hodit taky, ne? Takhle udělat z neúspěchu "vlastně" úspěch, je bomba. Neděláš někde tiskového mluvčího, politika či tak něco? ;-)
Ne, teď vážně. Z hlediska prestiže se to tak brát dá, stejně jako třeba Veyron. Ale jak jsem již psal výše - ber to jen jako takové malé rýpnutí.
OK,nedělám...nakonec já mám Hondu a O2.Kupuji "jinak". ;-) Úspěch nemusí vždy přijít hned, někdy musíš kupce vychovat(dlouhodobě) a to trvá a pak to má svoji "sílu".Věř mi....nejsem typickej koncernista, já mám rád všechny dobré auta a u VW mi imponuje, jak to dokaží prodat se vším všudy.Opravdu to dělají hodně dobře.Pochopitelně také dělají chyby...ale to patří k tomu, když někdo něco dělá.Pochválím cokoli, značka není prvotní...
Např. já mám Megana v kombíku a kdyby mi někdo před 3mi a více lety řekl, že půjdu do Renaultu, tak se mu vysměju. Ale Megan poslední generace mi naprosto sedl a ač je např. Golf objektivně jako celek lepší auto (ale kombík se mi fakt nelíbí), Megan byl láska na první svezení. Takže kupuji hodně srdcem.
S marketingem VW máš pravdu - v tom jsou nejlepší.
Už jsem to psal jinde, ale proč pořád řešíte tu cenu jako vlastnost auta? Cena produktu odpovídá střetu nabídky a poptávky, termín "drahé škodovky" atd. mi přijde nicneříkající.
Toto je objektivně nej mini, i na zavádějící ceník je to víc než příznivé.
Jistě, souhlas. Já tu cenu neřeším, mě se naopak líbil rozbor kolegy. Cenu tu vždy řeší plakáti. Ano, pojem "předražené auto" nevypovídá nic o ceně a ovšem vypovídá vše o hodnotiteli...
Cena vůbec není problém, u tohoto modelu je nastavena dobře, dokonce nad překvapení, s touto cenou BUDOU mít konkurenti problém, i když je podle mně celá řada NSF o více kompromisech, než je zdrávo.
uvidíme v prodejích, Fox byl loser a tohle je podle mě nafouknutá bublina. Tvrzení zástupců VW, že na tohle auto čekali jejich dlouholetí klienti jako na druhé do rodiny je zcestné. Co Polo? Co Fabie? Ty nejsou? V pětidvířku bude s klimou zu teuer v porovnání s většími modely.Je to jen marketing a honba za průsery v kvalitě...
Fox byl ale poněkud komicky cenově nastaven, holátko za bratru 250 t/Kč. Tahle auta mají i přes kompromisy, (otázkou je do jaké míry je potenciální zákazník bude hlavně ve světle konkurence ochoten dělat). Nový motor, (vyjma HTP), nová převodovka, nová podvozková platforma a prostor v interiéru, (samozřejmě v kontextu třídy), to není málo.
No hlavně neposuzuj dle trhu našeho českého, na něj není toto auto primárně zacíleno, nejedná se o typicky český vůz z jižní koreje nebo budgetový ford či renault :-)
Každopádně ale překvapení nečekej, etalon třídy se bude v rozvinuté evropě prodávat velmi dobře. Stejně jako Golf, Passat nebo Polo.
Prodávat se dobře asi bude, to auto v principu není špatný, je otázka, jestli třeba nebude vrzat... :-O nebo jestli se mu nebudou potkávat motory... :-O
Až přijde nová generace Kolíňáků, tak taky zamíchá kartami.
Aspoň ta současná nejsou dost dobrá na to, aby se jich jejich přímá konkurence musela obávat. V porovnání s NSF nejsou dost dobrá a co je možná horší, resp, na co se u této třídy hraje o to víc, nejsou dost levná. Onehdy jsem si "hrál" s konfigurátorem a C1 "v plné palbě" by byla za cca. 290 t/Kč, to je v tomto segmentu, (nebudu-li mluvit o retro stylovce typu F 500) moc.
Z pohledu kvality zpracování (možná Up) etalonem bude, ale (i když ani s ním, ani s Picantem či jiným konkurentem), osobní zkušenost nemám, takže těžko soudit. Celá NSF má nepochybně co nabídnout, nicméně je o víc kompromisech, než konkurence, je otázkou, kolik toho potenciální zákazník bude ochoten NSF "odpustit" a nejít k dotaženější, (byť nezřídkakdy dražší), konkurenci.
fakt mám rád tady ty debilní reklamy, že auto může být moje za tři čtyři tísíce měsíčně a pak malym písmem dole, že musím zaplatit 90 procent ceny.
jestli platí RPSN 17 procent, tak jde o roční leasing. takže by to vycházelo na 170 tisíc v kaši za vůz v ceně 175 tisíc a rok platit 95 korun denně. fakt hyper nabídka.
Kdo rika, ze auto pro rodinu (pro dojizdeni do prace jednoho clena rodiny) je auto rodinne? Benzinovy motor ma smysl snad v sekacce na travu. Do KAZDEHO normalniho auta patri diesel, protoze ma vyssi energetickou ucinnost a lepe se s nim jezdi!
Takze se ptám: Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
A ptám se jak často jste ho potkali na silnici. Já za svých 40tkm / rok jsem ho potkal všeho všudy jednou a to u autosalonu v olomouci. Nechápu jak ještě někdo může toho blogera VW brát vážně.
Neříkám ,že se CITI nebude prodávat ,ale žádný trhák to nebude. Zařadí se mezi ostatní značky a nebude z nich nijak vyčuhovat. Ono znáček škoda s tím udělá v čr divy i kdyby to jezdilo na dřevoplyn.