Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Citigo: Ceny na českém trhu

Nejmenší model Škody se začíná prodávat se třemi dveřmi a cenou pod 200 tisíc Kč.
Zpět na článek
1. 11. 2011 10:12
1. 11. 2011 10:12
1. 11. 2011 11:49
1. 11. 2011 11:59
1. 11. 2011 12:55
1. 11. 2011 14:23
1. 11. 2011 12:53
1. 11. 2011 13:11
1. 11. 2011 13:24
1. 11. 2011 13:33
1. 11. 2011 14:45
1. 11. 2011 14:56
1. 11. 2011 15:22
1. 11. 2011 15:52
1. 11. 2011 15:58
1. 11. 2011 16:34
1. 11. 2011 16:52
1. 11. 2011 17:44
1. 11. 2011 18:58
1. 11. 2011 13:19
1. 11. 2011 13:25
1. 11. 2011 14:40
1. 11. 2011 15:08
1. 11. 2011 15:16
1. 11. 2011 15:30
1. 11. 2011 15:57
1. 11. 2011 17:09
2. 11. 2011 11:22
1. 11. 2011 12:10
1. 11. 2011 12:50
1. 11. 2011 13:03
1. 11. 2011 13:08
1. 11. 2011 13:12
1. 11. 2011 13:29
1. 11. 2011 13:50
1. 11. 2011 14:09
1. 11. 2011 15:13
1. 11. 2011 22:55
1. 11. 2011 23:22
neregistrovaný "fandadoaut"
1. 11. 2011 23:36
1. 11. 2011 23:56
2. 11. 2011 00:19
neregistrovaný "fandadoaut"
2. 11. 2011 09:05
Avatar - Bristol
1. 11. 2011 10:12
citi
těch 180 táců dejme tomu podobnou cenovku jsem tak nějak čekal... :yes: ale docela by mě zajímaly fota z interiéru základní verze... :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2011 10:12
Zklamání
Tak to je zklamání. Oproti Up! je tam pár těch detailů, na kterých se dost šetřilo, aby auto mohlo být levnější. A ten rozdíl je opravdu malý. A co teprve fabia x citigo finanční rozdíl... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 10:32
Re: Zklamání
Odstup Fabie a Citigo mi přijde dostatečný. Základní fabia je za 199900.
Avatar - JGucci
1. 11. 2011 11:49
Re: Zklamání
Fabia Easy Magic je uz za 195 tis., ale priplatek za klimu je fakt dost vysoky.

Osobne jsem cekal cenu citiho o neco nizsi, ale v budoucnu asi i k nam dorazi nejlevnejsi verze Citigo Easy.

Zajimave by bylo vedet, od jake vybavy bude central v zakladu a od jake vybavy bude uzaviratelna schranka pred spolujezdcem.
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 10:12
Packet Plus zní lákavě
Klima s počítačem za bůra je dobrá nabídka. Jinak cena 179900 je cena kterou jsem si i sám odhadoval. Ta mi přijde jako poměrně rozumná. Cena 194900 už nezní tak lákavě, ale pořád se vešli dvě ze tří výbav pod 200, což je dobrý. Dokonce i s klimou a počítačem je prostřední výbava pod 200. Myslím, že ceny jsou takové, jaké se očekávaly a jsou i poměrně přijatelné.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Bristol
1. 11. 2011 10:15
Re: Packet Plus zní lákavě
to rozhodně...ono bez paketu to budou 4 kola a volant no...takže nějakej příplatek k těm 180 chtě nechtě bude muset zákazník přihodit...každopadně většina lidí snad v rozpočtu najde pár tisíc navrch na základní fábku...podle mě...s příchodem 5 dvéřka by to mohlo bejt jinak...do té doby...no uvidí se...
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 10:23
Re: Packet Plus zní lákavě
Jenže k základní fabia je za 199900 s motorem 1,2 HTP 44Kw (stejně jako citigo) ale klima stojí 34900 navíc. U citiga v packetu plus je za 5000. Takže pokud někdo nutně nelpí na pětidvířku a o něco větším kufru, tak v citigo má vpředu větší prostor a klimu za 5000. Podle mě to není špatná nabídka.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 10:37
Re: Packet Plus zní lákavě
Otázkou je, jestli cena toho paketu bude zachovaná i pro základní verzi. Zatím se o něm píše jen v souvislosti s vyšší Ambiente...
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 10:47
Re: Packet Plus zní lákavě
To by mě taky zajímalo. Ale i s vyšší verzí a packetem plus to je pod 200, což je přijatelné. Každopádně informace o výbavách a cenách doplňků by jsem taky uvítal. Například cena za city safety, nebo za Navigon.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 11:09
Re: Packet Plus zní lákavě
Zatím to cenově vyznívá příznivě. Bohužel pro jiné detaily se u tohoto auta rozhodně nezastavím.
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 11:41
Re: Packet Plus zní lákavě
Mě tam až na stahování okénka u spolujezdce zásadně nic nepřekáží. A i s tím by se asi dalo žít.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 13:42
Re: Packet Plus zní lákavě
Já si počkám, co předvede pětidvířko. Po čtyřech letech života s Peugeotem 206 už třídveřovou karoserii jedině u kabria, kvůli nastupování a vystupování...
2. 11. 2011 10:33
Re: Packet Plus zní lákavě
City safety má být za 6 tisíc, pokud na idnes (tuším, že jsem to četl tam) nekecali.
Ale s Fabkou bych to úplně nesrovnával, tohle je vyloženě kára do města pro dva lidi. Do Fabky se naskládají čtyři celkem v pohodě.
Avatar - Slavek-TDM
1. 11. 2011 10:28
Re: Packet Plus zní lákavě
Uz mi volal prvni zajemce o CitiGo - muj otec. :-) Tesne pred duchodem, s partnerkou, financne vysoce nadprumer. Na jezdeni dal maji nizsi stredni, takze Go by melo byt POUZE do Prahy. Ocekavaji nizkou cenu (do 200k i s vybavou typu klima), levne komplexni pojisteni, nizkou spotrebu a snadne parkovani. Nic vic. Krom toho z ruznych zdroju dosahnou u Skody na slevu ze zakladni ceny. Neni co resit...
Avatar - Bristol
1. 11. 2011 10:38
Re: Packet Plus zní lákavě
tak v tomto případě ano...ale kolik lidí jsou na tom před důchodem tak jako tvůj otec..? buďto sou na tom tak že jsou rádi že vůbec nějaké auto maj...a nebo se maj tak dobře že ani neví co citigo je...

o to však nejde...víme moc dobře že v ČR je obliba 5-dvéřek...takže na relevantní hodnocení počkáme až se dostane do prodeje...navíc do konce roku bude v prodeji ta 200 tisícová verze...a to už kopa lidí co zas nelpí na klimě dá přednost asi fabce....
1. 11. 2011 11:06
Re: Packet Plus zní lákavě
Jenže se najde armáda lidí, kteří tohle nepochopí a zhruba za půl hodiny přijdou s Megane Generation..
1. 11. 2011 12:15
Re: Packet Plus zní lákavě
A proto jsou tito lidé blbí? Nějak tvému příspěvku nerozumím...
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 12:24
Re: Packet Plus zní lákavě
Minimálně se dá říct, že jsou myšlenkově pomalejší.
1. 11. 2011 12:49
Re: Packet Plus zní lákavě
No, alespoň to nejsou nevychovaci urážející jiné diskutující.
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 13:00
Re: Packet Plus zní lákavě
uniká mi smysl tvého snažení, ale bojler jen podotknul, že se najde spoustu lidí, co nepochopí smysl toho auta a ten kdo tu začal s blb*cema jsi byl až ty. A já jen souhlasím s tím, že to auto může sloužit jako například uvedl Slavek-TDM a ten kdo ho chce, tak ho chce právě pro ty vlastnosti co má a je mu ukradený o dvě třídy větší auto.
1. 11. 2011 14:03
Re: Packet Plus zní lákavě
Asi jsem myšlenkově pomalejší, tak jsem se prostě bojlera zeptal, jak to myslel. On mi odpověděl a já mu za to slušně poděkoval.

Můj příspěvek, ač obsahuje slovo "blbí" rozhodně nebyl myšlen urážlivě a trvám na tom, že ani urážlivě nevyznívá. Tvá reakce na tento můj příspěvek rozhodně ano.

Ohledně toho co uvedl Slavek-TDM - ano, i tací kupci se najdou. V západní Evropě to bude patrně většina, u nás by mě poměr těchto kupců a lidí, kteří na dražší prostě nemají, docela zajímal. A vzhledem k tomu, že finančně limitovaných kupců bude u nás dost a dost, srovnání cenově podobných aut vidím jako legitimní. Generation ale rozhodně cenově srovnatelný není.
1. 11. 2011 13:33
Re: Packet Plus zní lákavě
Blbí jsou v případě, že nedokážou respektovat odlišné priority ostatních a miniauta (jakákoli) zesměšňují.
1. 11. 2011 13:40
Re: Packet Plus zní lákavě
OK, v tomto s tebou naprosto souhlasím. :yes:
1. 11. 2011 12:47
Re: Packet Plus zní lákavě
U Citigo bych nepočítal s větší slevou, než 5.000,- Kč. Každopádně i tak,jak se tak na to dívám, tak za 215.000,- po slevě máš Citigo Elegance 55kW prakticky se vším,co potřebuješ... Od mlhovek,přes palubní počítač,vše v elektrice,dálkovej centrál,ESP,klimu,rádio na CD,prakticky 6 pytlů až po litá kola... A za 1.000,- si dokoupíš City Safe Drive a nemáš co řešit-jak píšeš ;-)
1. 11. 2011 11:13
Re: Packet Plus zní lákavě
Ale to je auto přece pro úplně jinou cílovou skupinu zákazníků,než oslovoju Fabia!!! Bože,bože... Jistě,ve Fábii dostaneš za o něco málo víc peněz o mnohem víc muziky... Ale o to v této třídě nejde...
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 11:20
prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasne
kto normalny da za trojdverove 3,5 metrove auto 200 litrov? ufff :no:

kto chce aspon ludsky vybavene auto s 55kw motorom aby to vobec islo a patdverak isto neskor za neho zaplati aspon 220 000 a to za tu cenu mam skoro fabiu ktora vyzera omnoho dostojnejsie :yes: staci priplatit par tisic a fabka je predsa ina trieda navyse ma 315L kufor.

mne sa citigo paci a tesim sa na patdverak ale cenou to auto pochovali uz teraz :no: a to este na slovensku budu horsie ceny kedze mame mensie platy a drahsie skodovky ako cesi.

super

;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 11:40
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
Když to srovnám s tvým oblíbencem, tak Kia Picanto začíná s 3D a motorem 1.0 51Kw na 189980. Odečíst by se od toho dala sleva 5000, kterou nabízejí.
Pokud chceš základní 5D picanto, tak s motorem 1.0 51Kw je za 199980 a opět by se dala odečíst sleva 5000, kterou v ceníku nabízejí. Takže nějak nevidím, proč by neměla cenová politika Škody fungovat.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 12:04
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
picanto je zatial jasne najlepsia volba medzi miniautami nakolko uz zakladny motor je postacujuci a auto nema detske muchy ako citigo. Urcite by som volil ale ovela praktickejsi 5dverak :yes:

pod pojmom detske muchy myslim tie plechove predne dvere kde chyba vnutri plast a kufor kde tiez chybaju krycie plasty na vnutornych blatnikoch, navyse sa mi tie sedacky s integrovanou opierkou nepacia mne mozno sediet budu nakolko mam standardnu vysku ale ked si tam sadne niekto vyssi asi to nebude dobre vyzerat ked bude mat opierku hlavy zarytu niekde v lopatkach. Kia picanto svojich zakaznikov takymito neduhmi a chorobami netresta a clovek dostane plnohodnotne auto uz v zaklade navyse silenejsia 1.2 litrova verzia so 63 KW a 120Nm je uz motoricky o tri triedy inde ako trojvalcove citigo a moze sluzit ako plnohodnotne auto aj na dlhsie cesty na rozdiel od citiga.

mne sa citigo vcelku paci a fandim tymto trojickam ale bouzial rozum a srdce mi hovori zeby som v tejto triede bral kiu picanto alebo fiat pandu, ktore su skutocne veselejsie menej nudne zivsie a pre mna krajsie a aj motoricky silnejsie a praktickejsie.

chcelo by to test picanta a novej pandy a 5 dveroveho citiga ale ja mam jasno

1picanto, 2panda, 3citigo
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 12:13
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
To je jasný, Citigo je drahý a neprodejný, ale dražší Picanto je jasná volba a to i v případě, že výbava je srovnatelná. >:D
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 12:16
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
picanto ma silnejsi dostojny motor ktory citigo nema navyse nema plechove dvere a dalsie vec iktore popisujem

citigo je fajn pre nejakeho bohateho dochodcu alebo mladeho studenta ale ina cielova skupina to nebude, kto chce normalne auto s normalnym motorom priplati si za fabiu alebo zoberie picanto 1,2 alebo panda 1,2.
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 12:47
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
Nejlevnější Picanto se silnějším motorm je za 209980 ve verzi edition1, kde má oproti základnímu picantu navíc jen látkové koberce, centrál, el přední okna a radio.

Jinak srovnání rozměrů:
Picanto: Rozvor 2385
délka: 3595
šířka: 1595
výška: 1480
vnitřní šířka vpředu: 1330
zavazadlový prostor: 200 l
max rychlost (1.0 51KW): 153 Km/h
(1,2 63KW): 171 Km/h manual
163 Km/h automat
délka sedáku vpředu: 505

Citigo: Rozvor : 2420
délka: 3560
šířka. 1650
výška: 1480
vnitřní šířka vpředu: 1440
zavazadlový prostor: 251 l
max rychlost (1,0 44KW): 160 Km/h
(1,0 55KW): 171 Km/h
Délka sedáku vpředu: 530

Nějak pořád nikde nevidím tu převahu picanta. A už úplně mi uniká, proč by mělo být picanto plnohodnotná náhrada a citigo ne.
Rozměry to asi nebudou.
A proč by se mělo dát s picantem jezdit normálně po dálnici a s citigo ne?
to taky nevím. Max rychlosti mají cca stejné, základní pacanto dokonce nižší, takže dálniční rychlost bude u obou aut na cca stejné úrovni.
1. 11. 2011 12:59
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
:yes: Trefa :yes:
Avatar - miromen
1. 11. 2011 12:29
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
Smula pro Picanto je že plech ktery sice neni v interieru tak je navic na exterieru a vysledek je pro mě až strašny.
Avatar - JGucci
1. 11. 2011 11:54
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
No me se teda nezda, ze mate drazsi Skodovky nez my. Yeti 1,8 4x4 je u vas o sedesat tisic levnejsi. Octavia Tour je sice za stejnou cenu, ale vy tam mate uz i bocni airbagy a paket plus v zakladu. Takze ja bych si ty ceniky s vama klidne prohodil ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 12:18
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
no a teraz mi precitaj vsetky tie modely skodocvky ktore su u nas drahsie ako u vas ;-)

asi by si sa nedopisal ;-)
Avatar - DawQa
1. 11. 2011 11:57
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
A vy jste snad měl představu že v základu bude za 150 a s nejlepšim motorem a výbavou 185 nebo co ?

Pro mě to auto taky nemá smysl, protože se nikdy nespokojim se základem a když to do toho auta narvu, tak určitě zjistim že k fabii s podobnou výbavou nemam cenově daleko, protože v metropoli nebydlím a parkovat umím, tak čím větší tím lepší... ale i přesto si dovedu představit kdy se takovýhle auto dá využít
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 12:09
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
ja som mal predstavu ze 55KW verzia by mohla stat okolo 7000 eur ale to je nerealne ;-)

fabia je len kusok drahsia ale je neporovnatelne vyspelejsia silnejsia slolidnejsia a mam pocit ze aj krajsia ;-)

tie chybajuce plasty na prednych dverach alebo v kufri si mohli odpustit, znechutili tym podla mna mnohych nakolko by cenovy rozdiel asi nebol velky a tych par aur o kolko by bolo auto s plastami drahsie si kazdy s radostou priplati, zvlastna logika nemeckych sudruhov co uz.

tie sedacky s tou divnou opierkou musia vyzerat smiesne ked si tam sadne nejaky vyssi clovek to sa mi absolutne nepaci tie sedadla, si vsimni ake sedadla ma picanto alebo panda. Pokus o odlisenie sa je v tomto pripade konkraproduktivny,
Avatar - Slavek-TDM
1. 11. 2011 12:42
Re: prakticky patdverak bude este drahsi a tym to uplne hasn
Ono vzdycky "staci priplatit par tisic", ze ano? >:D
1. 11. 2011 11:59
HUBIČKA
Tohle je dokonalá hubička z Mladé Boleslavi. V podstě nejlepší vůz své třídy, vůz vybavený třídně nejlepší technikou, vůz, který třídně poskytně výbornou image, a on se dá pořídit za čtyři plzně denně...

Neuvěřitelné, špičkový vůz, který stojí méně, než kabelka od Hermés... vůz, který stojí méně než solidní švýcarské hodinky...

Ten hlavní trik, ústřední žolík, pak spočívá v tom, že pokud byly a jsou na trhu vozy cenově podobné, pak rozhodně pouze cenou. CITI k motivační koupi přidává vedle přitažlivosti cenové, též přitažlivost věcnou, garážovou.

Osobně se domnívám, že vedle lidí, kteří budou CITIho kupovat jako milý dárek pro členy rodiny, vedle lidí, kterým CITI zcela přirozeně přiblíží svět všech ulic velkých metropolí, by se právě tohle auto mohlo a mělo stát první modlou mladých silničních zobáků, všech těch, co mají sice nad pelestí barevné geteerko od Nissanu, avšak v černobílé realitě driftují leda na pojízdných schodech v Kotvě... Právě pro ně by mohl být CITI tím pravým (prvním) autem - důstojná velikost, výborné poměry v kabině, stylová karoserie, pružný malý motor, co více si může takový osmnáctiletý hošík s nudlí nízko u pasu přát?

A když si tak představím CITIho v obutí kolem 205 mm, v ostře červené barvě, v nějaké té "rychlejší" firemní karosářské parádičce, s kůží obšitým volantem a řadičkou, s parádní empétrojkovou muzikou... no, dnes v noci budou mnohé sny mladých hošíků lámat poluční rekordy...

P.S. Ta cena je fantastická :yes:

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 12:13
Re: HUBIČKA
si ma pobavil ako vzdy, ostrejsie citigo v cervenej farbe? to myslis tu naloz s 55kw litrovym trojvalcom co ma pod kapotou? to bude delo >:-[] sen mladych tunerov :yes: A s tymi obutymi 205kami ten motor to auto vobec utiahne? Skusal si? lebo ja mam obavy >:D

mas pravdu dokonale auto. Kam sa na tento vykony deutschelandsky motor hrabe 1,2 litrove picanto so 63 kw a 120Nm ved to je smejd hnus ;-) a brzda.
1. 11. 2011 12:55
Re: HUBIČKA
Až na to, že za takové Picanto dáš ty osobně téměř 11 tis Euro (270 tis Kč), což je o nějakých "mrzkých" skoro 100 tisíc víc... že... :-!
1. 11. 2011 14:23
Re: HUBIČKA
Matematika nebola jeho oblubeny predmet >:-[]
Avatar - theolli
1. 11. 2011 12:53
Re: HUBIČKA
"dnes v noci budou mnohé sny mladých hošíků lámat poluční rekordy..." mám pocit že jsi je všechny předběhl >:D
1. 11. 2011 13:11
Re: HUBIČKA
Tvůj první odstavec je super, jen se hodí v A segmentu na jiný vůz - Toyotu IQ. Nicméně tu lze brát spíše jako technologické demo, neb cena je v jejím případě naprosto nekonkurenceschopná.

"Osmnáctiletý hošík s nudlí nízko u pasu" v této zemi dá těžko do kupy 200 tisíc - vždy to je téměř roční průměrná čistá mzda, proboha! Takže buď je ten hošík z rodiny s velmi nadprůměrnými příjmy a peníze mu dají tatínek s maminkou, nebo se jmenuje Karl či Hanz a žije na západ od našich hranic - pak na to bude mít i kdyby pobíral sociální dávky. Svět, ve kterém ty žiješ, je svým způsobem úžasný, bohužel, s realitou nemá mnoho společného.

Jinak CITI je moc pěkné auto, ceny jsou nastavené velmi dobře (schválně se zkusím podívat jaké jsou v Německu). Až bude pro město mnohem praktičtější, pětidvéřová verze, bude to jeden z nejlepších zástupců A segmentu. Zbývá je počkat na crashtesty a překousnout HTP pod kapotou. A popřát tomuto milému autíčku, aby se vyhnulo pozornosti zlodějů - za to Škoda nemůže, bohužel, v naší zemi to tak prostě je.

Takže ohledně vozu souhlas - BRAVO ŠKODA :yes:
1. 11. 2011 13:24
Re: HUBIČKA
I mladej kluk si to může líznout. Stovka na den ho nezabije, někdo ji dokáže s přehledem protáhnout plícema.

Osobně ale tipuji u této skupiny lidí volbu bazarového vozu.
1. 11. 2011 13:33
Re: HUBIČKA
Za sebe musím říci, že když jsem po vysoké začínal pracovat, rozhodně jsem si 3 000,- měsíčně dovolit nemohl. Velký vliv má samozřejmně to, zda řešíš či neřešíš bydlení.

S druhou větou naprostý souhlas.
1. 11. 2011 14:45
Re: HUBIČKA
Záleží jako vysokou jsi se vysoukal a kam. S tímhle přece nemůžeš argumentovat. Nahoře píši o mladém klukovi, který si našetří pár desítek tisíc, zbytek mu dohodí babičky a rodiče a ve dvaceti může pohodlně skočit do Citiho.

P.S. Pracovat s vysokou školou... to se dělá? :-) Co takhle podnikat?
1. 11. 2011 14:56
Re: HUBIČKA
Ano, takže případ který popisuji - dotace od rodičů. Pak OK, nicméně tedy nemáš na mysli průměrnou českou rodinu - ta si toto nemůže dovolit. Jen poznámka - já osobně bych raději svému potomkovi zaplatil v první řadě špičkové vzdělání a poté nějaký příspěvek na bydlení. Na auto by si měl vydělat každý sám. Ale proti gustu...

Vyzkoušet pracovní poměr by si měl každý ze dvou důvodů. 1.) V sofistikovaných oborech škola nestačí, velmi důležitá je i praxe. (i právník začíná jako koncipient, lékař musí absolvovat "kolečko", několik let praxe a poté atestaci) 2.) Umožní ti to v budoucnu rozumět svým zaměstnancům.

Takže má odpověď - podnikám ;-) Ale ne ve všech oborech je možné podnikat, to je nám snad oběma jasné.
1. 11. 2011 15:22
Re: HUBIČKA
:-) Nezapomínej, že ne každý potomek má na to, aby studoval. A tedy nemá-li schopnosti na vysokoškolská studia, neznamená to, že ho budu trápit semestr za semestrem někde, kde mu to holt nejde... A tedy takovému to potomku, který v osmnácit devatenácti "musí" do práce je ta pomoc do začátku v podobě přispění na CITIho, logická, ne? Jinak jsme zajedno, na auto si má mladej silnej a chytrej kluk vydělat sám.

Souhlasím s tím tvým "nazkušenou". No vidíš, podnikáš... a možná je pro tebe dnes cena CITIho přehlédnutelnou položkou. A to je fajn :yes:
1. 11. 2011 15:52
Re: HUBIČKA
Jasně, souhlas. Každopádně největší problém generace dnešních dvaceti letých, ale i třicátníků, je bydlení. Jak říkám, na tuto oblast bych se soustředil primárně. Ale samožřejmně každý je v jiné situaci.

Cena CITIho pro mě skutečně je přehlédnutelnou položkou. A je to zatraceně fajn ;-) Nicméně nezapomínám na svou situaci před několika lety, kdy by pro mě jako zaměstnance byla Škoda CITI nedostupná.
1. 11. 2011 16:34
Re: HUBIČKA
Dík.

Jen poznámka k CITI - musím konstatovat, že z hlediska vnějšího designu bych raději dal přednost VW Up!, jde zejména o design zádě. Působí to na mě dojmem, že VW Škodě maličko přistřihl křídla, aby CITI nekanibalizovala Up!. Ale ač mají tito sourozenci i nějaké chyby (nemožnost stahovat pravé okénko ze strany řidiče, to je bota jako hrom, zejména u značky která si zakládá na dokonalé ergonomii interiérů), jde rozhodně o silného hráče mainstreamového A segmentu. A již dlouho se mi to u Škodovky (VW) nestalo, ale tohle auto si musím projet. A moc se na to těším.
Avatar - Bristol
1. 11. 2011 17:44
Re: HUBIČKA
to jo...to stahování je fakt legrační... :yes: snad to ve fl. vylepší...rozhodně má na to nahradit zastaralá trojčata z kolína...se současnou generací korejců však to bude tuhý boj...přece jen picanto je v současnosti etalon...a stojí plus mínus stejně... ;-) uvidíme jak se s tim citi/up/mii poperou...vidim to tak že v ČR se citi bude relativně dobře prodávat, up! bude dražší stylovka-spíše kusovka a mii fakt nevim no...tam je to asi velká neznámá...bude záležet na ceně...a pokud bude podobná jako citi tak pak bude záležet na tom co se komu více líbí...
1. 11. 2011 18:58
Re: HUBIČKA
Třeba to udělali proto, aby u fl. mohli udělat "revoluční" vylepšení ;-)

Ti korejci ano, to je v tomto segmentu soupeř. Nicméně +/- stejná cena vypovídá o velkém sebevědomí korejců - snad si nenatlučou. Snížení ceny by byl logický krok. S prodeji to vidím stejně, s tím, že Škoda je u nás velice silně zakořeněná značka, takže mii to bude mít zatraceně těžké.
Avatar - Emel
1. 11. 2011 13:19
Re: HUBIČKA
205 pneu na litrový motor... to jsi se nechal trošku unést, ne :-)? Je potřeba dodržovat nějakou přiměřenost. Technika (rozuměj zejména motory) je odpovídající typicky konfigurovanému autu dané třídy, ale to je tak všechno - žádný stylový nebo sportovní přesah se nekoná a konkurence je v mnoha případech dále.

Cenové srovnání s kabelkou už tu bylo v reklamě na Duster... přiznejme si, že to vlastně ani jinak dopadnout nemohlo. Horní hranice je více než konkurencí dána cenou Fabie, realistická očekávání tedy byla tak od 160 do 190 v základu a šlo spíše o to, kolik výbavy se do toho podaří zahrnout. A tady můžeme být spokojení, žádná udička typu klima za 35 se nekoná a doufejme, že ani příplatek za pětidveřovou variantu nepřesáhne deset tisíc (protože jinak se cena Fabie zase o kousek přiblíží).
1. 11. 2011 13:25
Re: HUBIČKA
Gumy 185 už na tom budou vypadat poměrně solidně. 205ky k ničemu.
1. 11. 2011 14:40
Re: HUBIČKA
Unést jsem se nenechal, naopak. Ten žluťásek vedle jede na 185 mm, těch 205 na nějaké sportovnější verzi bude tak akorát. Konkurence nikde dále není. V tomhle segmentu je CITI a spol. tím nejlepším, co můžeš získat. Samozřejmě je ještě potřeba počkat na čtvery dveře. S cenou to bude taktéž do dvě stě...
Avatar - Emel
1. 11. 2011 15:08
Re: HUBIČKA
Sportovnější verze pojede pořád na 1.0 55kW a k tomu prostě není šířka 205mm adekvátní. K té konkurenci v motrech... pokud se budeme bavit o stylovějších autech, pak tedy:

Twingo: RS 1.6 98kW, dříve bylo i 1.2TCe 74kW
500: Abarth 1.4T 99kW
IQ: 1,33VVTi 72kW
Smart: 1.0 turbo 62 a 72kW

Jenže i taková výběhová Panda má nabídku motorů širší... ještě nedávno se nabízela jako 4x4 se stokoňovou 1.4, momentálně má v nabídce benzínovou 1.2, 1.3 a plynovou 1.4.
1. 11. 2011 15:16
Re: HUBIČKA
F500 Abarth... :-) to jsou všechno přece nerealistické konfigurace, bavme se reálně. Sportovní verze v tomto segmentu znamená koženej volant, nějaké to pěkné obšívání sedadel, krásná kola a možná přitvrzený přední či zadní nárazník a podvozek. Čekat můžeme i něco lepšího výkonově, ale nečekej od toho mini-getei...
Avatar - Emel
1. 11. 2011 15:30
Re: HUBIČKA
To je stejná diskuse, jako jestli Passat potřebuje 3.6FSI a 4x4, nebo jestli by stačilo 2.0TDI. Beru to tak, že jak VW umí ve střední třídě nabídnout něco navíc, tak v mini to zatím neumí... a umí to jiní.
1. 11. 2011 15:57
Re: HUBIČKA
Dole o tom píši, v této třídě je potřeba F500 abarth :-) zcela přehlédnutelná nuance. Přece nemůžeš argumentovat vyšperkovaným Pasatem, to je třídní středobod, žádná městská skákačka za ani ne dvěpade...
Avatar - Emel
1. 11. 2011 17:09
Re: HUBIČKA
Třídní středobod je Passat v dvoulitrové naftě, V6 FSI je také jen přehlédnutelná nuance. V každé třídě můžeš buď soustředit síly na středobod, nebo nabídnout i okrajové varianty. Záleží to na tom, jak silný v té třídě jsi...
2. 11. 2011 11:22
Re: HUBIČKA
Mně zase připadá nerealistické z nákupní tašky dělat supersport. I když nic proti pádivejm prckům - tady by se to ale muselo asi překopat od základu - odpružení, sedačky, a snad by se tam vešel pod haubnu i nějaký ten silnější TSI...
Jak se Citigo jeví mně? Prostě je to laciné malé autíčko, u kterého se něco povedlo, něco zase míň...
Pěkně měkké odpružení jako u Francouzů, aby posádka přežila i jízdu po kostkách. To je OK. Malý výkon nevadí - jednak je to lehká kára, jednak je to tak jako tak akorát do města a maximálně pro dva, čili žádný problém.
Že vypadá trochu spartánsky a místy jen plech místo čalounění - to u malé levné káry taky nevadí. To ovládání oken nedotáhli, to je prostě fakt.
Jako problém bych taky viděl, že kára kolem volnoběhu a pak kolem 5000 rpm lehce vibruje už od novoty.
Chválím naopak, že pro dva lidi je to fajn prostorné a třeba oproti nové Fabce i proporčně vyváženější. Jo a taky pochvala za relativně malý příplatek za klimu.
A jestli někomu ty ceny připadají vysoké, pak vězte, že jsou zaváděcí. Časem můžou klidně zlevnit, pokud to bude potřeba.
1. 11. 2011 14:52
Re: HUBIČKA
ty uz mas v tom aute asi hodne najazdene podla tvojich vyjadrení...predpokladám aspon tak 50000km...ty vlastne posudzuješ kvalitu auta podla renderovych fotiek,som zabudol :-)

Poulicne rekordy mladych hošíků...ufff,to je na antidepresiva...poulicny hošik sniva o fabiii RS >:D

zabudol som ešte: BRAVO GTI :yes:
1. 11. 2011 12:10
Cena cen
Je to níž, než jsem čekal, a to o dost. Na druhé straně, pořád je to drahé. Otázkou nadále zůstává, kolik bude příplatek za druhý pár dveří - teprve pak budou ceny porovnatelné s největší konkurencí (panda, picanto). Zásadní prodejní trhák to asi nebude.
Rozbalit vlákno
9
1. 11. 2011 12:50
Re: Cena cen
Osobně tipuji, že i 5d se dostane v klidu pod 200 tis.
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 13:03
Re: Cena cen
Taky by jsem to tak viděl, že minimálně základ bude v 5D pod 200.
1. 11. 2011 13:08
Re: Cena cen
Smysluplný a atraktivní příplatek by byl za 5 000, ale čekám spíš 10-15 000. 5D základ bude pod 200 určitě, když je 5D fabia pod 200 taky. Rozdíl mezi těmi modely by měl být aspoň 10 000, problémem pak bude porovnávání výbav nejen mezi dvěma škodovkami, ale hlavně konkurencí. 5D citigo s klimou za nenecelých 200 je OK, ale picanto zase bude mít jinou, celkově bohatší výbavu. U pandy teď lze jen hádat a s českým marketingem Fiatu to vidím, že zase cenu přestřelí.
1. 11. 2011 13:12
Re: Cena cen
Odvodil si to docela pěkně.
Avatar - leone
1. 11. 2011 13:29
Re: Cena cen
reálná tržní cena je 150-175 L dle výbavy, , ...200 L a více za tohle mini může dát leda blázen či absolutní sběratel, zamilován do značky Škoda, no popravdě se ale nic jiného čekat nedalo, ...proč to nezkusit :no: :no:
Avatar - Emel
1. 11. 2011 13:50
Re: Cena cen
Ty jsi srandista :-). Vezměme jako referenci třeba Twingo: základ ve stálé akci za 172.900, k tomu 15000 za klimu. Bez ESP, se dvěma airbagy.
Avatar - leone
1. 11. 2011 14:09
Re: Cena cen
...myšleno cena, kterou je případný zájemce o auto zaplatit, nemluvím o ceně kterou si určují prodejci,...každý má své zájmy a hranice :-)
Avatar - Emel
1. 11. 2011 15:13
Re: Cena cen
Tržní cena je taková cena, za kterou se na trhu prodávají obdobné produkty, s přihlédnutím k jejich specifikům. To, že by kluci ze třídy to auto za 30.000 brali, je irelevantní. Škoda ho za 30 nenabídne a kluci si ho nekoupí, život jde dál ;-).
Avatar - Slavek-TDM
1. 11. 2011 18:59
Re: Cena cen
Realna trzni cena je prave takova, za kolik bude ochotno dostatecny mnozstvi kupcu Skodovku koupit. Kdyz jich bude hodne, bude se drzet, kdyz jich bude malo, udelaji se akce. Takze strilet trzni cenu od boku na foru je uplne naprd...
1. 11. 2011 12:39
Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Ty odhalený plechy jsou promyšlený tah ze strany škodovky,nabízí to štastnému majiteli možnost upravit si interiér dodatečně podle sebe, stačí si zakoupit kus koberce a trocha lepidla v Bauhausu, každý interiér citiho pak bude originál :yes: Rovnež do podběhů má kutil možnost, dodatečně něco namontovat. Je to velký krok k individualizaci svého citiho >:-[] Jinak ta cena není špatná a jelikož často jezdím do Prahy, klidně bych do toho šel, jako přibližovadlo proč ne, když to bude v zimě rychle a dostatečně topit, bude to pořád lepší a hlavně LEVNĚJŠÍ než bus!!! A s akcí typu citigostart a nebo skladovkla či předváděčka to už může bejt zajímavá nabídka, případně by mohla dorazit verze easy.
Rozbalit vlákno
23
1. 11. 2011 12:49
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Co pořád máte s tím plechem na dveřích, copak to někomu může vadit?

Snad jen těm, co rádi jezdí se staženým oknem a ploutví ven.

Jinak Milotec se zajisté postará o notnou dávku "vkusných i vkusnějších" plastových "doplňků", stejně jako o vypínač stahování spolujezdcova okna někam na středový tunel.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 13:02
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
v zime to bude pojazdna chladnicka s tymi plechovymi dvermi, ruky budu ozjabavat ;-) ked si na plech siahnes, este ze existuje klima.

mne tie plechove dvere tiez vadia preto by som si priplatil za picanto alebo fabiu alebo i20 alebo rio ale v triede mini aut teda za picanto alebo pandu.
1. 11. 2011 13:14
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
No já nevím, ale já v zimě nemám potřebu osahávat dveře, tam kde bude docházet ke kontaktu rukou/nohou s dveřmi, je plast, takže v tom problém nevidím.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 13:24
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
to ano je tam plast a v kufri sa ti te nchybajuci plast tiez paci ;-) ?

myslim ze cena auta by o tolko nestupla keby tie plechy boli skryte skoda

kazdpadne picanto ma takmer v ovsetkom navrch a motoricky zadupe 95 Nm citiga do zeme

jasna volba: 1.2 120Nm u picanta , tento motorcek od vw je hroza a des ;-\ to uz radsej tam mohli dat htp 1.2 z fabky to ma aspon nejaky ten kroutak normalny, ked na to citigo das sirsie gumy tak bude problem s tym sa pohnut s tym trojvalcom s kroutakom motorky
1. 11. 2011 13:29
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Já v kufru nejezdím, jestil je tam koberec, guma či plast je mi u takového low cost modelu vcelku jedno. Tohle jsou prkotiny, které jdou vyřešit za pár korun nákupem a nalepením nějakého koberce, pokud by to někomu extra vadilo.

Picanto s 1.2 je už poměrně drahé vozítko. S klimou na plecháčích a v základu je až za 220 tis.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 13:38
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
V kufru by mi to osobně vadilo více, než na dveřích. Stačí nějaká tvrdší bedýnka s ostrou hranou a hned je vryp v plechu... Poškrábaný plast nevypadá kdovíjak hezky, ale poškrábaný plech daleko hůř.
Kobercová rada "dodělej doma" je ale úsměvně fanatická.
1. 11. 2011 13:42
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Opravit škrábnutý plech lakovou tužkou není žádný problém - opravit plast? Neřešitelné.
Já si tady musím ťukat na čelo, jak tu někdo fanaticky hledá sebemenší chybku. Velká je jen jedna, ono stahování spolujezdcova okna. Zbytek jsou nepodstatné prkotiny.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 13:44
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Stejně si já ťukám na čelo, jak jiní fanaticky obhajují zjevné nedostatky. Takže tu sedíme a ťukáme oba... >:D
1. 11. 2011 13:46
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Hele, zjevný a pro mě naprosto neakceptovatelný nedostatek je podvozek a řazení na guvno, jako máš ve svým autě.
Nějaký plech v kufru je mi naprosto u zádele.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 14:29
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Hm... já s podvozkem ani řazením mého auta nemám nejmenší problémy... Stejně jako s žádným jiným autem. Mě nikdy nevyšplouchlo. Tak si můžu dovolit řešit věci, které jiní ocenit nedovedou, protože se perou s podvozkem a řazením...
1. 11. 2011 14:55
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
P 206 nemá žádné jízdní vlastnosti, to je lodička na kolech... >:D Je to krásný vůz, ale neumí jezdit, je to vůz leda pro holky. Skutečnost, že jsi schopen tvrdit, že v P206 se ti dobře jezdí svědčí jen o tom, že jsi v jiném autě nikdy nejel. Ostatně pokud najdeš tu odvahu, porovnej si například P206 s P207. Budeš šokovaný jak jsou jízdně ta auta rozdílná. Kdybych měl sestavit tabulku z klasického mainstreamu, pak P206 je v jízdě dalako daleko za ostatními (i generačně) porovnatelnými. A například jízda ve Fabii je v porovnání s P206 jízda o prémiové patro výše. U P206 můžeš argumentovat krásou karoserie, to se povedlo vrcholně a prodeje (holkám, pochopitelně) tomu dodnes (viz. 206+) nasvědčují. Sám 206 považuji za vrchol subkompaktních karoserií "dokrásna", ovšem jízdní vlastnosti, to je jedna velká subkompaktní trága.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 15:00
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Už ses naučil řídit?
1. 11. 2011 15:25
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Jízdní kvality P206 nemají s mým řidičským uměním společného nic, pokus se to pochopit. Pamatuj si mou větu - v jízdě je P206 jedno z nejhorších aut v rámci své třídy. Zeptej se někoho, komu důvěřuješ a kdo tyhle věci zná. On ti to potvrdí.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 15:31
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Ty jsi tu psal, jak je nemožné 206 řídit, soudím tedy dle tvých osobních zkušeností... Přemýšlím, jak je možné, že ty miliony lidí, kteří si tu maličkou potvoru koupili, jsou stále naživu, když je to auto tak strašné a popisuješ ho téměř až jako nebezpečné...
Prostě to přiznej, řídit neumíš.
1. 11. 2011 15:49
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Netvrdím, že jsem Lauda, ale nemusíš mít obavu, jedu poměrně obstojně. A umím číst auta. Už dlouho, sune. Nikdy jsem nepsal jak je to nemožné, řídit P206, naopak jsem psal, že řízení P206 je velké utrpení, neb ten vůz nedrží stopu, kolébá se jako kačena a o kontrole jízdy přes volant nemůže být ani řeči. V komplexu s radičkou, o níž se dá napsat, že nic horšího dnešní svět nenabízí, ti pak vyjde výsledek. Jedině snad brzdy slouží pochvalu, dokonce velkou pochvalu.

Lidé, kteří jezdí P206 jsou povětšinou holky. Ty však nevíš o jízdních vlastnostech jiných vozů nic, nejsi schopen porovnat, a logicky nejsi ani schopen posoudit. Udělěj, co ti říkám, zeptej se na tohle někoho, kdo podle tebe věcem rozumí. Uvidíš, že má slova potvrdí.

Kdybych měl hledat nějakou jízdní parelelu pak asi nejblíže má P206 k Oltcitovi. Ten je jen horší o to, že ten neumí zatáčet vůbec...

Věř mi aspoň v tom, aby sis projel P207. V tu ránu p206 zatratíš. Nebo ty snad znáš jízdně třídně horší auto, než je P206? Tak ho napiš.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 17:35
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Hm, budu se muset jít projet... abych hledal ty věci, které ty popisuješ. Jen nevím, jak to dokázat. Přemýšlím marně, proč má dvěstěšestka nic z toho, co píšeš, nedělá... Na to bych se taky mohl zeptat někoho znalejšího, čím to je...
1. 11. 2011 17:48
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
V tvém případě tomu zajisté říkáš objektivita, jest tak?
Dvěstěšestka je prostě sra*ka na kolech a s převodovkou, která si může tykat s tou ve škodě stodvacet...
1. 11. 2011 20:47
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Auto je pro holky a řízení je velké utrpení?Řazení už horší nikdo nenabízí?
GTI nejsou to jen fráze?Nebo přehánění?Trochu se to příčí s tím že je to pro holky,dle tebe.Co já znám holky (spíše dnes ženy),tak si vybírají auta s kterýma se jim dobře jezdí.To znamená,dobře řadí,mají cit ve všech ovládacích prvcích,v kterém se prostě dobře cítí.
Řidič který umí,tak umí jezdit s horším řazením (nemusí být ani synchrony,stačí meziplyny),horší řízení,držení stopy,ani nemusí být auto tak výkonné,aby s ním dokázal předjet.Horší řidič je ze všeho co zrovna správně nefunguje,odrovnán.Posaď průměrnou řidičku do kteréhokoliv nového auta,pojede bez problémů.Posaď ji do nějakého domácího samohybu a ani se nerozjede.
Tak jak to tedy je?
1. 11. 2011 21:59
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Nejsou to žádné fráze, osobně navíc považuji 206 za nejkrásnější subkompakt v té dějinné konfiguraci AUT "dokrásna". Je to jak píšu, holky si auta vybírají především podle vzhledu, a je to tak správně. Na jejich náturu je p206 výborně povozí. Když si do 206 sedne dnes šofér, žasne, jak to tehdy (nezapomeň, že je to vůz z roku cca 1998) ti frantíci odlaďovali. Tedy jízdní vlastnosti - výrazná nekontrolovatelnost jízdy, auto je neskutečně měkké, kolébavé, volant gumový, kontrola velmi velmi těžká. Řadička je doslova zoufalá. A jak píši nahoře, tradičně výborné brzdy. když například porovnáš jízdní vlastnosti třeba s Polem (minulým, abychom byli korektní), tak Polo jede "jako po kolejích", nebo si vezmi Mazdu dvě, tam řadička cvaká snad na třech milimetrech, to je doslova absolutní cvakání.

Nejde o to, jestli by si s tím uměl jet, ale jak to musíš řídit. Já, když jsem 206 řídil poprvé, měl jsem dojem, že se mi to auto pod rukama převrátí, neustále jsem ho musel honit po silnici, což tedy zejména na rovinkách bralo dech. Tohle naštěstí skončilo s příjezdem 207, která jede nádherně, dokonce se trochu zlepšilo i řazení, a samozřejmě taktéž výborně brzdí, jako asi každá pežotka.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 22:09
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Už jsem asi přišel na to, kde bude chyba. Vzpomněl jsem si na jeden stav, kdy mi auto skutečně dělalo to, co popisuješ, GTI. To bylo, když mi před pár tisíci kilometry odešlo uložení ramen zadní nápravy a vysypaly se jehly z ložisek. Tehdy to auto skutečně plavalo a bylo nestabilní. Nová náprava a vše je pryč... Možná jsi měl smůlu na nějakou podobnou 206 s dvěma stovkami tisíc kilometrů, jako mám já.
1. 11. 2011 22:25
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
:-) Ne ne, to je rys 206 už z výroby. Samozřejmě, že když se ti vysypalo něco na nápravě, musela ta jízda být ještě výraznější :-)

Ty máš na 206 200.000? To tedy smekám. Dej si pro porovnání tu 207. A kdybys chtěl něco jízdně třídně referenčního dej Fabii, ta tě dodělá. Pokud máš rád jízdní styl 206, pak vyzkoušej Clio, to má zachovanou jistou houpavost, avšak kontrola, radost jízdy je úplně někde jinde.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 22:45
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Fabii jsem jel (asi 3000 km celkem), neoslovila. Nevidím tam výrazný rozdíl kromě toho, že je vysoce klaustrofobní kvůli nízkému čelnímu sklu. Ani Octavia II neoslovila. Passat je příliš velká kráva na můj vkus. A když jsem viděl fotky nové 208, počkám si na ni... možná.
Jo, mám namotáno dvěsta tisíc, slečně táhne na třináctý rok života. Je to znát na povrchovém opotřebení, na vzhledu laku, na sklech i na interiéru. Ale motor jede pořád parádně a to je pro mě hlavní. Nesmrtelná 1.1...
1. 11. 2011 22:54
Re: Je ta auto typu DoDo, dodělat doma
Jo. 208 bude určitě výborná. Akorát ten nástup tříválců... to holt je budoucnost všech.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 12:58
rychla rekapitulacia toho co sa mi paci a nepaci
paci sa mi a pozdava:

-nove logo skoda, ktore je skutocne decentnejsie a posobi aj luxusnejsie
-sirka interieru a ked pride 5dverak tak to moze byt aj predajne auto
-kufor ktory ma 251 litrov na papieri ale zda sa mi mensi nuz ale ak ma fakt tolko tak :yes:
-motor 1.0 55kw ale inu moznost ani nemam kedze nic silnejsie citigo nema
-prehladny interier s kvalitnym spracovanim
-kolesa, ktore maju slusny rozmer

nepaci sa mi a vadia mi:

-plechove dvere a blatniky v kufri ( asi by to bolo drahe potiahnut to plastom a calunenim )
-predne sedadla s integrovanymi operkami su pekne len na oko ale vyssim osobam budu vadit
-maly otackomer ktory je skoro neviditelny z pohladu vodica navyse rychlomer je zase privelky
-cena je privysoka v prepocte na euro u nas :no:
-autu chyba silnejsi normalny motor aspon 1.2 litorvy stvorvalec ako ma panda alebo picanto
-interier posobi strasne stroho a s plechovymi dvermi ma clovek pocit ze sedi v 105L-ke

nuz auto je dizajnovo vcelku slusne prakticke solidne ale pri vsetkej pocestnosti a ucte k skode volil by som picanto 1.2 co ma 120Nm

drzim citigo palce ja na neho skutocne nemam kedze nie som taky bohaty aby som si mohol kupovat lacne veci,

;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - strýček BOB
1. 11. 2011 13:09
Re: rychla rekapitulacia toho co sa mi paci a nepaci
Nepiš "volil bych" všichni tady s napětím čekáme na tvoje "zvolil jsem"... >:D
1. 11. 2011 13:14
Re: rychla rekapitulacia toho co sa mi paci a nepaci
>:D
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 13:19
Re: rychla rekapitulacia toho co sa mi paci a nepaci
auto mam tak zatial nepotrebujem dalsie ;-)
1. 11. 2011 13:31
Re: rychla rekapitulacia toho co sa mi paci a nepaci
[odkaz]
1. 11. 2011 13:03
Cieľová skupina
Nemám nič proti malým autám, ktorých praktické využitie v zmysle nákupnej tašky do mesta, prípadne slušné a hlavne dostatočné zvezenie jedného až dvoch ľudí do práce/študenta do školy, dáva dostatočný dôvod na ich existenciu. Pri aktuálnych trojičkách vôbec nevidím problém v cene, ktorá bude len klesať, ani v obnažených plechoch, dokonca ani v dizajne. Zásadný problém vidím v chápaní auta v SK/CZ, množstvo predsudkov a budovanie vlastného EGA cez nič nechápajúce autá. Ak si uvedomím až chorú obľubu verzií kombi (využiteľný priestor je využívaný málo, ak vôbec) na našich trhoch, platové možnosti, ktoré tlačia množstvo ľudí si radšej kúpiť "seriózne" cca trojročné auto nižšej strednej triedy za cenu novej Citigo a hlavne a to zdôrazňujem, budovanie chorého EGA, ktoré tlačí do miest a pred školské parkoviská mladé študentky (Citigo je pre nich ako ušité) na Q7, prípadne X6, šancu na predajný trhák tu rozhodne nevidím. V Nemecku možno, Taliani majú svojich špičkových malých áut dosť.
Rozbalit vlákno
3
1. 11. 2011 13:35
Re: Cieľová skupina
Vůbec se neboj, že by se tyto koncernové vozítka neprodávaly v Itálii.
Tam je ideální trh pro třídveřové prcky.
A co víc, Italové nejsou takoví patrioti jako třeba Francouzi. U nich to budou mít koncernoví šprčci ještě težší.
1. 11. 2011 14:12
Re: Cieľová skupina
Ideálny trh rozhodne áno, plne súhlasím, ale čo sa týka patriotizmu, by som si nebol až tak istý. Podľa posledných štatistík a predajov počet talianskych áut na talianskych cestách klesá, ale stále je to cca 40% trhu, čo je silné číslo. Domáca Panda je objektívne kus vydareného a spoľahlivého auta, trojdverové Punto má tiež silný podiel, Fiat 500 a Lanciu Y zatiaľ nechám bokom, majú inú cieľovú skupinu a sú výrazne drahšie. V jednom ti ale musím dať za pravdu, v nižšej strednej triede je v Taliansku najpredávanejší Golf :-), čomu osobne moc dobre nerozumiem, ale hold, rozhodujú zákazníci.
1. 11. 2011 14:26
Re: Cieľová skupina
V Itálii se docela dobře daří i Polu. A očekávám i úspěch Up!u.
Avatar - strýček BOB
1. 11. 2011 13:07
Škoda jede...
Soudě dle kvičení z rejže klubu a zarytého mlčení z bazalka klubu, tak se to koncernu zase povedlo, nyní lze i ve třídě "mini" koupit kvalitní, levný, bytelný a uvnitř rozměrově bezkonkurenční vozík.

Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
3
1. 11. 2011 14:38
Re: Škoda jede...
nech sa paci,mozes nakupovat,konečne budes mat riadne auto!
Avatar - Rysguf.
1. 11. 2011 14:21
OT: Peugeot 208 exterier + interier
[odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
12
1. 11. 2011 14:30
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
No, nevím no... ;-\
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 14:32
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
Zajímavé. Díky :-)
1. 11. 2011 14:32
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
První fotka Clio. Ale jinak to i přes šílené designové kreace vypadá v celku dobře.... kromě interiéru.
Avatar - miromen
1. 11. 2011 14:37
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
Nevypada to věru zle až na ty budiky. :yes:
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 15:05
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
Mám smíšené pocity. Světla vypadají dost překombinovaně. A ta kaplička s přístroji vytačená nad palubovkou bude chtít taky chvíli si zvykat.
Avatar - Rysguf.
1. 11. 2011 15:13
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
Prave nad tym rozmyslam... v kazdom aute pozeram na budiky "cez volant", tu to vyzera tak, ze na budiky sa bude pozerat "ponad volant"... >:D
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 15:22
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
Mně z té fotky vychází to, že volant je v nejnižší poloze nastavení, tak by nemusel být při nějaké normální poloze problém...
Avatar - kari.laz
1. 11. 2011 15:51
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
Já to neberu jako problém, ale spíš jako nezvyklé řešení. Klidně to pak může být výhoda. Počkám na více foto a živé setkání.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 15:59
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
krasa peugeot ma odo mna ako vzdy :yes:

a ja ze musim cakat do zajtra >:D na foto

kral malych aut je tu, vitaj levik ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 16:02
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
peugeot opat potiahol dizajn aj interier opat na novu uroven kde nebude VW ani za 10 rokov,

nuz tusim sa kia rio ma coho obavat ;-)
1. 11. 2011 16:31
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
To si hodně ujel. Sám doufám, že VW se touto cestou nevydá. Není o co stát.
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2011 17:12
Re: OT: Peugeot 208 exterier + interier
:yes:
1. 11. 2011 15:37
CITI JAKO REFERENCE
VW, a tedy i naše Škoda to opět trefil. Přesně tak, jako je referenčním autem ve středním mainstreamu PASSAT, přesně tak, jako zase v kompaktech je referencí GOLF, a přesně tak, jako je v subkompaktech referencí POLO, je (bude) ve třídě mini zase referencí koncernový produkt.

Pokud se někdo ptá, jak je to možné, pak odpověď je jednoduchá. Nejdůležitější je vědět, jaké auto chci postavit. Nahoře kolega argumentuje Fiat 500 Abarth... dá se vůbec něco k tomu rozumného napsat?

Tedy uvědomme si, že 99,99 % kupců těchto malých aut půjde po těchto vlastnostech

- krása vozu
- pověst značky
- prostor uvnitř
- cena

No a v těchto rozhodných skutečnostech to prostě ten VW opět nandavá celé třídě. A s přehledem. Nezapomínejme současně, že trojVWata nejsou jen izolované modely, jde o doslovný epochální městský projekt motorizace moderních měst na počátku tohoto století. Přijedou čtverdvířka, přijedou elektromutace, přijedou sportovní a terénní verze. To všechno předurčuje Up!, CITIho a Mii k tomu, aby se stali absolutními městskými králi napříč Evropou. Tak tu nešaškuj na pandím bříšku, zapomeň na trojitě přeplňovaný twingo RS gordini a sestup do středu třídy. Čeká tam na tebe trojice sVWatých králů.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
12
1. 11. 2011 15:54
Re: CITI JAKO REFERENCE
nuže, radši si počkejme na reálné čísla prodejů, třeba za rok, že? ;-)

ono prý i nějaká Liška byla superkrasavec, superjezdící, superprostorná, akorát po ní neštěkl ani pes >:-[]

RS/Gordiny a Abarth je fakt, který si můžeš ještě dnes jít koupit na prodejnu, uvidíme co proti nim koncern (a jestli vůbec) něco nasadí. Jak ti už psal Emel - 3.6 v Superbu ti příjde jako naprosto normální a nad Abarthem se podivuješ. Schválně bych rád viděl, kterého z těch dvou se prodá víc (samozřejmě v % z celkových prodejů modelu)
1. 11. 2011 16:23
Re: CITI JAKO REFERENCE
RS/Gordini nebo Abarth si sice reálně můžeš koupit už dnes, nicméně těm Škoda (a jiní), nehodlají konkurovat. Je tak trochu nesmysl srovnávat CITIGO s Abarthem, který je dynamicky jinde, nicméně za výrazně jiné peníze.
1. 11. 2011 16:49
Re: CITI JAKO REFERENCE
Já například štěkám, kdykoli kolem Foxe jedu... >:D ;-) ještě dnes. Dodnes je to také nejkrásnější auto třídy.

Prodeje budou určitě výborné. Ano, F500 abarth považuji za nesmysl.
Avatar - Emel
1. 11. 2011 17:13
Re: CITI JAKO REFERENCE
To máš ovšem štěstí, že jich je na našich cestách tak málo. U některých produktů konkurence by ses uštěkal k smrti :-D.
1. 11. 2011 18:03
Re: CITI JAKO REFERENCE
Jel jsem minulý týden Německo a málem jsem se uštěkal >:D
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 15:57
Re: CITI JAKO REFERENCE
zabudol si dodat

-slabe motory
-strohe interiery
-plechy kam len oko dovidi
-opierky hlavy vpredu vhodne len pre male deti

bravo skoda
1. 11. 2011 15:58
Re: CITI JAKO REFERENCE
Mluvit v případě Citigo o kráse, je poněkud diskutabilní, z trojice je jednoznačně designově nejvyváženější Up.
1. 11. 2011 16:00
Re: CITI JAKO REFERENCE
Ale to snad je v pořádku ne? Up! tu bude také pod dvě stě. Takže z koncernové trojice si určitě každý vybere.
1. 11. 2011 16:18
Re: CITI JAKO REFERENCE
Potom jsou zde některé přešlapy, které u konkurence, (byť třeba nepatrně dražší), nenajdeš. Co je na CITI zajímavé, je nabídka vnitřního prostoru a nové motory.
1. 11. 2011 16:20
Re: CITI JAKO REFERENCE
Jo, je to trefa.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 17:26
Re: CITI JAKO REFERENCE
"Tedy uvědomme si, že 99,99 % kupců těchto malých aut půjde po těchto vlastnostech

- krása vozu
- pověst značky
- prostor uvnitř
- cena"

Krása vozu? Panda, Twingo...
Pověst značky? V miniautach sporná až mizerná. Dobrá od nižší střední nahoru.
Prostor uvnitř? Zatím se zdá být dobrý, s dílčími potenciálními nedostatky, takže ano.
Cena? Plichta s ostatními ve třídě. Ten nabízí to a ten zas tohle a všichni za podobnou cenu...
V součtu dost slabé na reference...
Avatar - Emel
1. 11. 2011 18:08
Re: CITI JAKO REFERENCE
Největší smysl dává malé městské auto s atmosferickým benzínovým motorem, v dnešní době řekněme na 50kW, který se rychle zahřeje, ve městě má dobrou dynamiku i spotřebu, moc nestojí a městské poskakování mu tolik nevadí, s cenou kolem 200t.

Největší smysl dává střední sedan s dvoulitrovou naftou, která při výkonu přes 100kW a točivém momentu přes 300Nm zajistí bezproblémovou dynamiku na dálnicích bez nutnosti řazení v kopci, s přijatelnou spotřebou, a to i při rychlostech výrazně nad dálničním limitem, s cenou kolem 650t.

Vedle toho vnímejme, že tu je nějaký Superb L&K za 1.1M nebo Twingo RS za 350. Dělá ti takový problém oprostit se od svých sympatií a antipatií a měřit tyto přesahy rovným metrem :-)?
1. 11. 2011 15:54
Picanto vs. Citigo
Cenová politika Škody je, (v tomto případě), zajímavá, bude zajímavé sledovat, jak si celkově dotaženější Picanto jako dražší, povede. V české kotlině se hraje především na cenu, takže se lze domnívat, že potenciální zákazník Citigo odpustí "přešlapy" ve formě nezakrytých plechů v interiéru, či integrovaných opěrek hlavy. Osobně se na test těchto dvou "mrňat" těším, zajímalo by mně hlavně porovnání jízdních vlastností, i když někdo může namítat, že to u městských "nákupních vozíků," není to hlavní.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2011 16:03
Re: Picanto vs. Citigo
picanto je dotazenejsi to mas pravdu a aj po motorovej stranke jej niet co vytknut :yes:

miniautam kraluje picanto s pandou , malym autam polo s riom a coskoro sa prida 208micka
1. 11. 2011 16:15
Re: Picanto vs. Citigo
Já bych v této kategorii volil Mitsu Colt, i když kvality Picanta objektivně uznávám, pouze se mi nelíbí příď, která mi připomíná sněžný pluh-). I když pokud někdo u Citigo půjde do nejvyšší výbavy s 1.0 55 kw motorem, tak by Citi mohlo poměrem výkon/váha "zesměšnit" i leckterá papírově silnější a větší auta.
Avatar - Emel
1. 11. 2011 18:10
Re: Picanto vs. Citigo
Colt je o třídu výš, ne? Minimálně ve srovnání se CitiGo...
1. 11. 2011 19:02
Re: Picanto vs. Citigo
Je větší, má chyba. ;-)
1. 11. 2011 19:16
Slevy budou...
Mno, od ceníkové ceny časem půjde odečíst 10% a pak ta cena je ještě lepší, než se očekávalo.Ceny jsou nastaveny dobře, konkurenci je jasné, že podíl půjde dolů.Někteří co kritizují, by měli v budoucnu určitě zatleskat, bó díky těmto autům bude konkurence zlevňovat, takže i oni mohou profitovat z levnějšího nákupu, pokud nekoupí "u koncernu".To jsou budoucí fakta.Holt cenovej jemnocit. >:D
Rozbalit vlákno
20
1. 11. 2011 19:38
Re: Slevy budou...
Absolutní souhlas :yes:
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2011 19:53
Re: Slevy budou...
No... cena je nastavena dost nízko. Myslíš, že opravdu půjde získat tak vysokou slevu? Nejsem v tomto směru takovým optimistou.
1. 11. 2011 20:33
Re: Slevy budou...
10% je na pohodu a dealeři potřebují prodávat, klidně občas i "bez zisku".Musí plnit počty prodaných kusů, dle toho mají podmínky, lepší nákup atd.Takže si rádi urvou od "huby".Taky berte v potaz, že je tu servis, výdělky na ND dílech, je toho povícero.V prvním kole nevydělám, v druhém ano.IMHO koncern začátek rozhodně nepodcení, oni se chtěji trvale usadit v tomto segmentu trhu a je to běh na dlouhou trať, takže oni do toho půjdou natvrdo.Pro budoucí zisky a aby měli jistotu, že se v tomto segmentu udrží dlouhodobě.Nakonec vždy když do něčeho šli, tak tam uspěli...to se musí nechat.
1. 11. 2011 20:43
Re: Slevy budou...
Jen takové malé rýpnutí - až na Phaeton, tam se to moc nepovedlo ;-)

Těm 10% bych věřil, narozdíl od korejců - tam z vlastní zkušenosti vím, že se moc uhádat nedá.
1. 11. 2011 20:54
Re: Slevy budou...
OK, prodeje moc ne...ale Phaeton se může brát i jinak.Vyrábí se "zajimavým" způsobem,bude mít tím pádem svou"atypickou" historii, ví se o něm a v budoucnu se toho může využít.Vem si kolik aut zprvu neuspěšných,jsou dnes ikony a ty začátky se připominájí, lidé jsou na ně "hrdí"...jo tehdy to začalo a že to bylo "neuspěšné" vůbec nikoho nezajímá.Já osobně bych to nepodceňoval.Oni vědí proč v tom "neúspěšně" pokračují, jednou to bude hodně "třeba"ceněno.Je ale možné, že se to nepovede...já věřím ale v to první.Vše má svůj TIME.U VW to platí dvojnásob... ;-)
1. 11. 2011 21:06
Re: Slevy budou...
Tohle bych třeba na VelSatis mohl hodit taky, ne? Takhle udělat z neúspěchu "vlastně" úspěch, je bomba. Neděláš někde tiskového mluvčího, politika či tak něco? ;-)

Ne, teď vážně. Z hlediska prestiže se to tak brát dá, stejně jako třeba Veyron. Ale jak jsem již psal výše - ber to jen jako takové malé rýpnutí.
1. 11. 2011 21:16
Re: Slevy budou...
OK,nedělám...nakonec já mám Hondu a O2.Kupuji "jinak". ;-) Úspěch nemusí vždy přijít hned, někdy musíš kupce vychovat(dlouhodobě) a to trvá a pak to má svoji "sílu".Věř mi....nejsem typickej koncernista, já mám rád všechny dobré auta a u VW mi imponuje, jak to dokaží prodat se vším všudy.Opravdu to dělají hodně dobře.Pochopitelně také dělají chyby...ale to patří k tomu, když někdo něco dělá.Pochválím cokoli, značka není prvotní...
1. 11. 2011 21:31
Re: Slevy budou...
Souhlas, vidím to stejně :yes:

Např. já mám Megana v kombíku a kdyby mi někdo před 3mi a více lety řekl, že půjdu do Renaultu, tak se mu vysměju. Ale Megan poslední generace mi naprosto sedl a ač je např. Golf objektivně jako celek lepší auto (ale kombík se mi fakt nelíbí), Megan byl láska na první svezení. Takže kupuji hodně srdcem.

S marketingem VW máš pravdu - v tom jsou nejlepší.
neregistrovaný "fandadoaut"
1. 11. 2011 23:22
Re: Slevy budou...
Už jsem to psal jinde, ale proč pořád řešíte tu cenu jako vlastnost auta? Cena produktu odpovídá střetu nabídky a poptávky, termín "drahé škodovky" atd. mi přijde nicneříkající.
Toto je objektivně nej mini, i na zavádějící ceník je to víc než příznivé.
1. 11. 2011 23:36
Re: Slevy budou...
Jistě, souhlas. Já tu cenu neřeším, mě se naopak líbil rozbor kolegy. Cenu tu vždy řeší plakáti. Ano, pojem "předražené auto" nevypovídá nic o ceně a ovšem vypovídá vše o hodnotiteli...
1. 11. 2011 23:55
Re: Slevy budou...
Cena vůbec není problém, u tohoto modelu je nastavena dobře, dokonce nad překvapení, s touto cenou BUDOU mít konkurenti problém, i když je podle mně celá řada NSF o více kompromisech, než je zdrávo.
1. 11. 2011 23:52
Re: Slevy budou...
uvidíme v prodejích, Fox byl loser a tohle je podle mě nafouknutá bublina. Tvrzení zástupců VW, že na tohle auto čekali jejich dlouholetí klienti jako na druhé do rodiny je zcestné. Co Polo? Co Fabie? Ty nejsou? V pětidvířku bude s klimou zu teuer v porovnání s většími modely.Je to jen marketing a honba za průsery v kvalitě...
2. 11. 2011 00:03
Re: Slevy budou...
Fox byl ale poněkud komicky cenově nastaven, holátko za bratru 250 t/Kč. Tahle auta mají i přes kompromisy, (otázkou je do jaké míry je potenciální zákazník bude hlavně ve světle konkurence ochoten dělat). Nový motor, (vyjma HTP), nová převodovka, nová podvozková platforma a prostor v interiéru, (samozřejmě v kontextu třídy), to není málo.
neregistrovaný "fandadoaut"
2. 11. 2011 00:19
Re: Slevy budou...
No hlavně neposuzuj dle trhu našeho českého, na něj není toto auto primárně zacíleno, nejedná se o typicky český vůz z jižní koreje nebo budgetový ford či renault :-)
Každopádně ale překvapení nečekej, etalon třídy se bude v rozvinuté evropě prodávat velmi dobře. Stejně jako Golf, Passat nebo Polo.
2. 11. 2011 00:29
Re: Slevy budou...
Prodávat se dobře asi bude, to auto v principu není špatný, je otázka, jestli třeba nebude vrzat... :-O nebo jestli se mu nebudou potkávat motory... :-O

Až přijde nová generace Kolíňáků, tak taky zamíchá kartami.
2. 11. 2011 00:59
Re: Slevy budou...
Aspoň ta současná nejsou dost dobrá na to, aby se jich jejich přímá konkurence musela obávat. V porovnání s NSF nejsou dost dobrá a co je možná horší, resp, na co se u této třídy hraje o to víc, nejsou dost levná. Onehdy jsem si "hrál" s konfigurátorem a C1 "v plné palbě" by byla za cca. 290 t/Kč, to je v tomto segmentu, (nebudu-li mluvit o retro stylovce typu F 500) moc.
2. 11. 2011 00:51
Re: Slevy budou...
Z pohledu kvality zpracování (možná Up) etalonem bude, ale (i když ani s ním, ani s Picantem či jiným konkurentem), osobní zkušenost nemám, takže těžko soudit. Celá NSF má nepochybně co nabídnout, nicméně je o víc kompromisech, než konkurence, je otázkou, kolik toho potenciální zákazník bude ochoten NSF "odpustit" a nejít k dotaženější, (byť nezřídkakdy dražší), konkurenci.
Avatar - Emel
2. 11. 2011 09:41
Re: Slevy budou...
Fox byl ve své době dokonce dražší než Polo, což bylo skutečně absurdní...
1. 11. 2011 20:03
95 korun denně? reklamní blábol
fakt mám rád tady ty debilní reklamy, že auto může být moje za tři čtyři tísíce měsíčně a pak malym písmem dole, že musím zaplatit 90 procent ceny.

jestli platí RPSN 17 procent, tak jde o roční leasing. takže by to vycházelo na 170 tisíc v kaši za vůz v ceně 175 tisíc a rok platit 95 korun denně. fakt hyper nabídka.

takže tam něco nesedí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
2. 11. 2011 00:54
Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
To by byla jediná motorizace, která má pro takové auto pro mou rodinu smysl.
Rozbalit vlákno
4
2. 11. 2011 01:02
Re: Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
Toto auto opravdu NEMÁ ambice být autem rodinným, tudíž je diesel nesmyslem, a to, že ho v tomto případě koncern VW nenabízí, je zcela logické.
Avatar - Ada je zase tady
2. 11. 2011 09:21
Re: Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
Kdo rika, ze auto pro rodinu (pro dojizdeni do prace jednoho clena rodiny) je auto rodinne? Benzinovy motor ma smysl snad v sekacce na travu. Do KAZDEHO normalniho auta patri diesel, protoze ma vyssi energetickou ucinnost a lepe se s nim jezdi!

Takze se ptám: Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
2. 11. 2011 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Slavek-TDM
2. 11. 2011 12:08
Re: Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
Uz delsi dobu pozoruju, ze ten kyselej puch spaleny nafty ma neblahy ucinky na sedou kuru mozkovou...
2. 11. 2011 09:05
CENA
Základní cena za tento vůz se zdá přijatelná. Uvidíme s jakou cenovkou přijde atraktivnější Seat. Ostatně budou na tom záležet jejich prodejní čísla.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 13:50
Citigo jezdi i v protismeru?
Na nekterych reklamnich fotomontazich jede nova Citigo v protismeru, nebo se mylim?
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 22:24
Takové kecy tu měl GTI i o Audi A1
A ptám se jak často jste ho potkali na silnici. Já za svých 40tkm / rok jsem ho potkal všeho všudy jednou a to u autosalonu v olomouci. Nechápu jak ještě někdo může toho blogera VW brát vážně.

Neříkám ,že se CITI nebude prodávat ,ale žádný trhák to nebude. Zařadí se mezi ostatní značky a nebude z nich nijak vyčuhovat. Ono znáček škoda s tím udělá v čr divy i kdyby to jezdilo na dřevoplyn.
Rozbalit vlákno
0