No... zveřejněná čísla jsou velice zajímavá. Základní verze o čtvrt metráku pod tunu? To je lehčí, než základní 206, která má o 5 kg více. Více prostoru vzadu a pro zavazadla, to zní taky slibně. Ještě si počkám, co řeknou šířkové poměry, ale zatím je novinka velice zajímavá...
o 5cm viac miesta na nohy
o 15 litrov vacsi kufor
pritom sikovnejsie mensie rozmery
nizsia vyska
vacsia sirka
mensia hmotnost a tym padom agilnejsie jazdne vlastnosti
silnejsie a nove usporne motory
perfektny interier s dotykovkou po ruke
krasny volant
efektne budiky ktore budu lepsie citatelne ako tie na ktore clovek pozera skrz volant :yes:
nemam slov, bestseller je tu opat, lev otvara tlamu a chce co najvacsi podiel z koristi :yes:
Mňa sklamal, šírku už širšiu nedal, ani ľahšiu hmotnosť, ani celkovo menšiu veľkosť, dokonca ani jazdnejšie jazdné vlastnosti alebo rýchlejšiu rýchlosť... :-(
Je to trúbka, toľko krásnych možností a on to takto zbabre...
az taky nadseny by som nebol :-)
vzadu je sice viac miesta (ako 207), ale pomerne blbo sa tam nasada, lebo sedacky su az za stlpikom
predne sedacky vo vyssej vybave su ako DS3, dost velke a pohodlne
zaujimavost ze chybaju drziaky na strope
v predu je dost miesta, aj na kolena
vzdadu je miesta na havu dost, ale len na verzii bez okna
pristrojovka je prijemna, taktiez lcd je nadosah - okrem najnizsej bude v kazdej vybave
pribudlo ovladanie na volante, ale tempomat je klasicky
a gumenna prevodovka ostala >:D
a bude gumenny petikvalt nebo sestikvalt? Uz by mohli u PSA tenhle svuj nejvetsi nedostatek odstranit.
Pusobi design i v realu tak komplikovane nebo to je lepsi nez z foto?
6kvalt neviem, skusal som len 5, a aj pri trojvalci je taky ako na ostatnych PSA autach - gumenny, skoda
dizajn - jednoduchy nie je :-) ale napr v tmavom laku a bez chromu (nizsia vybava) vyzera auto dobre... vseobecne v tmavych farbach sa mi paci viac
ked to porovnas s LCD, nie :-)
ale ked s konkurenciu, tak je to fajn, je tam pouzity ten klasicky oranzovy displej, ziadna slava, posuvny ovladac na vonkajsi/vnutorny okruh, kolecka na ventilaciu atd
Totálně málo místa? Tak možná v porovnání s nižší střední třídou, jinak v rámci třídy v době uvedení je to odpovídající prostornost- Fabia II ani Clio na tom nejsou nijak lépe, dokonce na šířku je na tom 207 asi z těch tří nejlépe.
prichod na trh je jar 2012, vyroba (predseria) je k tomu prisposobena :-)
v 208 je viac miesta ako 207, ale priame porovnanie napr s yarisom neviem
ine karosarske verzie budu neskor, kedy a ake presne neviem
SW bude, pravdepodobne trocha ladene do SUV
nie nema, je tam nejaka guma ci plast... je to cierne, na bledom laku sa mi to vobec nepaci... ak sa nemylim ten chrom, je klasicky plast nafarbeny a prilepeny, asi by to slo aj dole >:D
co sa tyka vybav - to kde sa v ake verzie na aky trh budu dodavat, o tom je teraz moc skoro hovorit... urcite bude veriza bez chromu a bez LCD
LCD by malo byt vo vsetkych verziach okrem zakladnej... otazne je ako sa zachovaju k vychodnemu trhu :-(
O cem mluvis? O Polu? Ibize? Fabii? Taky to na me pusobi ve Fabii lacine, jak Sade 120, plasty uvnitr jsou z recyklovanych mobilu, nebo z ceho. 208 dle fotek vypada na nejkrasnejsi male auto, ikdyz design neni vse ;-) Tohle dava koncernu jasne na*** :yes:
Ještě si počkejme na nové Clio, pak můžeme hodnotit. Tak mě napadá, že Hyundai bude muset rychle něco udělat se svou i20, která dostává opravu silnou konkurenci v podobě nového Ria a teď i 208. Fiesta se ukázala jako ne příliš úspěšná, Ibiza je úplně mimo hru, jen ta fábie se drží díky zvláštnímu pseudopatriotismu. Uvidíme za rok.
Ádo nepřeháníš? Mě se tohle auto celkové líbí, mám jen 2 výtky, tvar zadních světel, ta spodní "nožička" tam být nemusela, ale horší je ten display v interiéru, ten je fakt jak pěst na oko :-( jsem zvědavý na "normální" středový sloupek bez displaye... ;-)
JJ taky se mi líbí, jen bych lehce zdůraznil ten "nos", ale to by byl designově krok zpátky ... ale mě se to líbílo. Jinak :yes: Oproti indické 308 sedan nádhera.
Asi v Peugeotu pochopili, že bez snížení hmotnosti spotřebu dolu prostě nedostanou. 170 kilo dolu bude hodně znát nejen na spotřebě, ale i na mnohem lepší dynamice auta a jídzních vlastnostech. Vypadá to i na pěkný auto. Já jim to chválím. :yes:
A je fajn, že počúvajú svojich zákazníkov. Poznám niekoľkých majiteľov P207 a všetci svorne tvrdia - 207 je voči 206 proste žravá. Bez ohľadu na motor, spotreba je o 0,5 až liter vyššia.
Musím ale povedať, že tak markantný úbytok váhy som nečakal, to sa naozaj pochlapili.
Vždyť taky 207 oproti 206 narostla o téměř 25 cm a dva metráky. Jestli teď 208 o metrák odlehčili a 15 cm zkrátili, bude to optimum, které chybí malé 206.
207 je dost zvláštně prodloužená díky obrovskému přednímu a hlavně zadnímu nárazníku, dost nelogicky na malé auto. Alespoň kombi ty cm umí lépe využít, ale 5HB je prazvláštní řešení.
Jestli měla nebo ne, to ti nepotvrdím, ale je to dost možné, byla lehčí a menší, ale taky méně bezpečná, hůře odhlučněná a v tomto konkrétním případě taky o dost hůře vybavená.
Jo, 5,1 by ta Octa na těch trasách, co se jezdí, dala s přemáháním, jestli vůbec... samozřejmě třeba v plném obsazení (4 dospělí a plný kufr) mimo obec 4,6 l/100km ;-)
Jen ta Octa PD má ten brutální zátah! >:D
kompaktne rozmery ,nižšia hmotnosť to by mala byť buducnosť tejto triedy...niesom sice šefdizajner v žiadnej automobilke,ale moj osobny nazor na 208 je dosť zmiešany,čakal som viac ladnosti,elegancie...508 sa ukazala ako trefa do čierneho elegantne linie priam passatovske sa ukazuju ako spravny krok...naopak 208 sa berie inym smerom treba za tym hladať čo?mieri na konkurenciu? K/H,Citroen,Toytoa,Suzuki...pre mna to je trefa vedla kudrlinky na vyše odvadzaju pozornost od samotneho auta zbytočne prekombinovane prvy idu do popredia ,ale dokedy? kym sa ich človek neopozera?interier fotka moc toho neukaže,ale aj tak pristrojovy štit sa mi celkom pozdava ,volant tiež vyzera dobre,multimedialny system bude to čo bude budiť rozruch past na oko ...tiež sa mi nepozdava ten previs pod nim,bude zavadzať ovladaniu klimy 8-s maska ?radšej niečo na spôsob 508. svetlomety predne by sa hodili aj na novy Yaris :yes: zadne su zbytočne prekombinovane,206,207 boli tvarovo čiste ,tažko starnuce auta naopak 208 akosi ide hlavou proti muru a zahadzuje všetko to čo peugeot budoval v tomto segmente...pre mna smutna sprava...
To se mi nechce věřit. Úspěchy měli, i mimo Evropu se prodávala. Možná se nebude vyrábět na SK. I teď se na SK nevyrábí všechny verze. Teď si nejsem jistý, jestli právě ta SW se nevyrábí ve Francii, vím jen, že se tam vyrábí Outdoor a RC.
v TT sa vyraba 207 3d a 5d, C3 picasso a bude 208 3d a 5d
ine nie a ani sa neplanuje - a keby aj nahodou niekto naplanoval tak skor ako za rok je to nerealne >:D
Sakra, na diskusi i v článku čtu o vizuální spřízněnosti s Yarisem. No, dejme si po ránu jeden hořčák, ať to máme na vočích - [odkaz]
Uznávám podobnost boční hrany, ale jinak to vnímám jako nebe a dudy. Co je nebe a co dudy snad vyplyne z dalšího textu. Musím to ale trochu opravit, zejména tedy u toho nebe. Nejedná se o nebe třídy, jedná se o nebe předmětné konfrontace. I když ty dominantní hornopyskovité předky jsou u obou... Dobře no, tak je to tak, že každý model je částečně těmi dudami, i tím nebem. To mi ale zase moc neštymuje u toho yaríska, jak tento model s příznačnou zdrobnělinou nazývají jeho majitel...íci. Uzavřu to tím, že P208 je konfrontačně více nebem než dudama. Hergot ty dudy, úplně mě to rozrajcovalo... ale zpět do garáže.
Takže, jako jó, jde to, ale tak trochu někde i... dře to. Auto má svojí jiskru, má ovšem i své cingrlátkovější polohy. Osobně mě nejvíce zajímá novinka v podobě volantu umístěného do roviny šourku. Přemýšlím o tom... koukat se na přístroje v ose nad věncem volantu... to vyžaduje vysokou kapli, nízký volant a vysoký posaz, ne? Tohle tedy uplatňuji směrem k redakci jako první dotaz do rubriky První jízdní dojmy - jak to působí, jak je to s rozpětím možné polohy volantu a jak se to ovládá? Za sebe píši, že zatím považuji za přirozené, aby šofér mohl dát pod volantem kolena k sobě.
Ony ty budíky budou spíše výše a dále než volant níže, prostě za kapličkou už nebude tolik prázdného prostoru, budíky se přesunou více do zorného pole, což je jen plus. No uvidíme, možná je to jen dost zvláštně udělaná fotka.
musim sa priznať ,že 208 nieje to čo ma zaujima...som zvedavy na Fabiu 3,ako si s tym Skoda poradi...pri prvej fabii dostali novu techniku ako prvy,naopak pri 2jke taha škoda za kratši koniec oproti ibize a polu...nakolko sa však skode dari,čomu sa uprimne tešim ,dufam,že vw popusti uzdu a poskytne škodovke kvalitnu techniku ...
Podle toho, co jedna paní povídala, nedostane nová fábie stejný podvozek jako má Polo, ale nějakou novou zjednodušenou platformu s tuhou zadní nápravou a zjednodušenými vzpěrami McPherson. Tržně by měla být někde pod Dacii Sandero (velikostí i technikou). Někde na úrovni Sandera bude nový Rapid. ;-)
:-) Ne, že bych jezdil s koleny u sebe, naopak, mám je opřená jednak o středový panel, jednak o dveřní výplň, ale pravdou je, že volant mám nastavený tak, že mohu kolena i semknout. Odpoledne si to ještě ověřím.
GTI nám to tají, ale kolena má u sebe proto, že jezdí Renaultem R27: [odkaz] I z toho důvodu najezdil ten milion km tak rychle >:-[]
A tady zrovna, jak on říká (neb zatím bez nehod), zaparkoval, vystupuje a jde si na oběd [odkaz] >:D
Na dlhšej ceste si daj pauzu, zastav a vylez z auta. Bude na ceste menej raráškov, čo jazdia cik-cak cez pruhy, lebo si za volantom naťahujú stuhnuté údy a príde im zaťažko kvôli tomu zastaviť...
>:D Ty vždycky pobavíš. Kdybys jen tušil jak neskutečně jsi k smíchu. Což takhle nahodit něco z B segmentu? Což takhle něco v současné generaci? Ty vůbec netušíš, že? Ty se jen hrozně, hrozně snažíš a ani nevíš jak směšný a politováníhodný jsi, když den, co den, pomalu příspěvek co příspěvek, dokážeš odkrýt nový rozměr ubohosti.
Co ale teď píšu naprostro bez nadsázky, je: nezlob se, ale ty máš manýry dítěte předškolínho věku. A to není snaha o urážku, to myslím naprosto vážně, ty se tak zkrátka chováš - uvážím-li, že bys měl být dospělý, připadá mi to extrémně alarmující.
Na tom je vlastně smutné jediné - že průměrný cestující ze třetí řady sedadel daného vozu (parkujícího před školkou) je dospělejší než ty. :'-( Smutný smajlík pro tebe... My ostatní se spíš bavíme... >:D
Dvě otázky:
1) Kdes nechal svou důstojnost, že tady ze sedbe děláš labelova pěšáčka?
2) Rozcupoval? >:D Čím? Tím, že řadí eRko a ještě starý předfaceliftový model do B segmentu. Prosim tě to je jen jeho bolení hlavy. Dost evidentní pač s tématem to nemá opravdu shola nic.
A což takhle se držet tématu? Mé předchozí příspěvky byly totiž právě o tom, že wl nám svými offtopicy prezentuje své bolení.
...ve tvém případě. I když od člověka, jehož oku lahodí nuda nud a paskvily, není ani co čekat jiného.
No ale k věci: to je přesně ta pecka, která si zaslouží obdiv! Úspora na váze, interiér, který má rád řidiče, exteriér o několik tříd výše než ty tvé vlhké sny od škody a vw. Nic proti autům, mám rád všechny, jen ty těm vozům svou propagandou děláš šrámy na laku. Nicméně je třeba přiznat, že vlkohradu už dlouho vane stuchlý vzduch. Ciginu jsem viděl na vlastní oči - jestli z toho prskáš radostí, tak pak ti z 208 i jarise musí prasknout guma u trenek.
A skonč už s tou propagandou - máš na víc než na levné zpěvy ..... ;-)
Tak u mna mierne sklamanie, ten trend chromovych list a doplnkov ktory teraz leti v Citroene a Peugeote sa mi velmi nepaci. Pripomina mi to Fabie niektorych spoluobcanov vyzdobene chromovymi pruzkami a nalepkami na vsetkych roznych miestach. Luxusny dojem sa tak velmi rychlo vytraca... ale proti gustu ziaden disputat :-)
+ mensia hmotnost
+ viac priestoru
+ pekny interier
- trojvalcove motory
- podivny displej
- zadne svetla
kila shazuje za každou cenu, přesto výsledek působí tak, že se konzervativně smýšlejícímu zákazníkovi zvedá žaludek. Místo slušného směru, který nastolila 408ka, tu máme na první pohled líbivé vozítko.
Proč ale přidává ty cukrbliky a zbytečně komplikuje a tříští jinak pěkné linie a povedené základní proporce a tvary :-O ? To si opravdu Peugeot myslí, že když tam přidá tvarové prvky Kie (vykousnutí u skla...), tak tím 208mě prospěje?
Kdo ocení nesmyslný posun kapličky a dotykový panel, který již ze své podstaty neumožňuje ovládat funkce jen podle hmatu a nutně potřebuje zrak řidiče? Jasné, na první pohled je to skvělé, pořádná plazma v káře. Navíc je to trendy, kůl, i Yaris to přeci má. Už i auta se začínají dělit na dotykáče a klasické čudlíky... No aspoň že jsme přeskočili éru vysouváků 8-s
Tohle auto bude v době uvedení na trh jak 3x ocumlaný bonbón...
Za mě tedy za vzhled :no: přitom stačilo nepřesladit a bylo by to :yes::yes::yes: Nezbývá než za Peugeot doufat, že tohle mladí chtějí. Naštěstí tu je pro vyznavače tradičních hodnot klasika v podobě Pola, které bude po 5 letech výroby třeba jen mírně učesat a přistřihnout.
Aspoň se dá odhadovat, v čem bude pokrok P209 - v návratu k tradičním hodnotám. Že se experimenty nevyplácí, ví dobře Citroen se svým pevným středem volantu ;-)
nejake uryhclene zavery... nezda sa?
LCD sa ovlada dotykovo ale aj cez volat, hlasitost ma klasicke otocke kolecko + volant, taktiez bezne funkcie sa ovladaju na volante
na LCD mas kopu funkci - navi, internet, palubak, spojenie z tel...
klima a veci podobne maju vlastne tlacitka
nejsou to soudy, jen můj první dojem ;-) Ale nejen první dojem. Na to, abych věděl, že dotykový display nejde ovládat po hmatu nepotřebuji blízké setkání třetího druhu ;-)
Střed na volantu kritizovali hlavně ti, co jej neměli. A to je ten problém, prvně odzkoušet, pořádně projet, pak kritizovat nová řešení. Stejně se kritizuje spoustu jiných "jiných" řešení než klasických.
Na renderovaných fotkách máš nejvyšší verze, ty osekané ani chrom mít nebudou a kdo ví co ještě, ty budou na silnicích taky převažovat, takže bych se přestrojenosti až tolik neobával.
A že nebyly vysouváče? A co kryt rádia Laguny I? >:-[]
Nekritizuji. Jen suše konstatuji, že tento počin (přesun kapličky) se zařadí do škatulky "zákazníkem nepochopen" ;-) Další generace (a možná i facelift) bude mít podle mě klasickou kapličku nazpět..
Vysouvák jsem myslel spíš obecně, rádia/navi samo byly i vysouváky...
Podle mě ne, není to až tak velký rozdíl a koukni na to, že je spoustu aut se svým vlastním řešením, takové Mini je úplný extrém. Tady je to taková akceptovatelná kombinace i pro ty konzervativce, kteří dávají přednost konzervativnímu vnímání před zákony ergonomie a zároveň těm, kteří raději tu ergonomii. :-)
No myslím, že výběr 208 bude opět v rukou žen a argumenty pro koupi budou zkrátka vzhled a barva. Jen mám pocit, že emancipovaná a úspěšná eurožena již dávno nejezdí 208, ale SUV obecně. Protože ten pocit bezpečí... Takže nevím, jestli spoléhat na tuto notu je dnes ten správný krok.
Navíc Mini a jeho maxibudík je o stylu. Tohle je vzhledově naopak zcela mimo.
Možná "EmanCypovaná" (žena majícího za manžela bohatého cypa Emana, který ji koupí SUV) žena u nás, ale podle mě směrem západně a jižně pořád dávají ženy přednost malým autům. Možná těch několik mladších, ale ty starší paní pořád jsou rády, že jedou.
Já bych řekl, že pokud Peugeot dobře odladí podvozek, nebude na něm šetřit, bude pokračovat ve zlepšování převodovek, tak tenhle design mu určitě neuškodí, ba naopak. Nebude to mít lehké, v Evropě mu bude konkurencí hlavně Polo s Fiestou, po příchodu Clia hlavně ono, tak to je rozdané.
U nás samozřejmě je situace značně prokorejská poslední dobou, takže Rio
Jenže P208 silně napodobuje Kiu některými prvky. Naprosto zbytečně. Přitom proti základním proporcím a liniím vůbec nic špatného nemůžu říct. O to větší škoda mi to přijde. To je něco jako by třeba Škoda začala dávat na své vozy single-frame... Navíc komplikovanost musí podle mě zbytečně prodražovat výrobu. A to se pak musí šetřit jinde.
Tak jestli myslíš Rio, tak to v tom nevidím teda ani trochu. :-O Možná místy Yarise, ale mám nerad tohle přirovnávání. Je to prostě trend doby a pokud někdo se někým inspiruje, tak je to pořád ještě Korea od Evropy ;-)
Single frame je už trochu jiná liga...
Jak je to pak s náklady na výrobu, to je jiná otázka. Ale 20x nikdy nebyla ta nejlevnější ve své třídě.
Polo.... >:D >:D >:D >:D no to máš teda modlu.... 8-s Polo vypadá dobře jen na fotkách... ve skutečnosti to je variace na žebráka jako zbytek (až na Tigu) produkce šmelcvágnu....
co je na Polu žebrák? Polo vypadá přesně podle kapsy majitele :-! Kdo žádá výbavu a "plnou palbu", má ji mít. Nicméně základ je vždy poměrně důstojný, na rozdíl od Škody a dalších.
Není to žádná modla. Nicméně VW umí stálice a stárne morálně mnohem pomaleji. Což dokazuje mmj. pouhým faceliftem (byť hlubokým) Golfa a Passatu. Nejsou to zcela nové generace, mnoho mají společného s těmi předchozími a přesto je konkurence nijak nepřevyšuje se zcela novými geeracemi. Spíše naopak (srovnej Rio x Polo).
Nevypadá to věru zle... docela zajímavé, evidentně informace budou pěkně na dohled... jen docela zvláštně vypadá výška palubky, třeba obrovské dvéřka přihrádky spolujezdce buď opticky klamou nebo se bude na fr. auto dost nezvykle sedět za palubkou než nad palubkou...
Dobré video, díky :-)
Líbí se mi ta velká vrata přihrádky před spolujezdcem. Pokud z toho neudělají jen plochou dírku, slibuje to objem přinejmenším jako v 206, kam se vejde neskutečné množství věcí, včetně lékárničky, zásoby náhradních žárovek, atlasu...
Pohled "přes volant" je taky něčím zvláštní, ale v podstatě není nepředstavitelný. Čím více to sleduju, tím více se mi to auto líbí.
na videu to ma ně působí ještě hůře :no: Vietnamci a malé řidičky neuvidí přes kapličku před vůz >:-[] Bravo Peugeot, to se ti povedlo.
Myslím, že z interiéru přímo srší disharmonie, to je to správné zhodnocení :-! pokud už na tom místě nutně někdo chce mít nějaké údaje, tak tam má být head-up display. Což je samozřejmě v cenových mantinelech třídy malých vozů zatím nemožné. Ale nacpat tam celou kapličku, tím se to podle mě nevylepší.
V první řadě se podívej, že na fotkách je volnat hodně nízko, je tam ještě velká mezera. Což je dost zvláštní, že to fotografové takhle fotí. A v druhé řadě tady mají Vietnamky výškově seřiditelnou sedačku.