Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 208: Oficiální informace, fotogalerie, video

Nástupce řady 207 bude mít o 7 cm kratší karoserii, bude až o 173 kg lehčí a podle automobilky i výrazně agilnější.
Zpět na článek
2. 11. 2011 09:04
2. 11. 2011 09:09
2. 11. 2011 09:11
2. 11. 2011 18:26
2. 11. 2011 09:07
2. 11. 2011 09:53
2. 11. 2011 17:29
2. 11. 2011 18:06
2. 11. 2011 18:59
2. 11. 2011 10:10
2. 11. 2011 13:08
2. 11. 2011 22:35
2. 11. 2011 10:52
2. 11. 2011 13:10
2. 11. 2011 15:10
2. 11. 2011 16:01
2. 11. 2011 16:42
2. 11. 2011 19:01
2. 11. 2011 19:45
2. 11. 2011 20:03
2. 11. 2011 20:25
3. 11. 2011 20:39
2. 11. 2011 21:33
2. 11. 2011 16:46
2. 11. 2011 18:44
2. 11. 2011 18:20
2. 11. 2011 09:16
2. 11. 2011 09:22
2. 11. 2011 09:29
2. 11. 2011 12:48
2. 11. 2011 10:40
2. 11. 2011 17:37
2. 11. 2011 18:34
2. 11. 2011 20:09
2. 11. 2011 21:27
2. 11. 2011 21:33
2. 11. 2011 21:36
2. 11. 2011 21:44
2. 11. 2011 10:58
2. 11. 2011 12:50
2. 11. 2011 16:14
2. 11. 2011 14:03
neregistrovaný "SpeedFilip"
2. 11. 2011 18:25
2. 11. 2011 23:57
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2011 09:04
Ups
No... zveřejněná čísla jsou velice zajímavá. Základní verze o čtvrt metráku pod tunu? To je lehčí, než základní 206, která má o 5 kg více. Více prostoru vzadu a pro zavazadla, to zní taky slibně. Ještě si počkám, co řeknou šířkové poměry, ale zatím je novinka velice zajímavá...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2011 09:09
Re: Ups
neboj, uzsia nez fabia nebude >:D

staci si pozriet foto a je jasne ze je to krasne siroke auto, proporcie su uzasne :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2011 09:11
Re: Ups
este teba dodat ze dizajnove riesenie spatnych zrkadiel je ovela cistejsie a elegantnejsie riesene ako u predchodcu :yes:
2. 11. 2011 18:26
Re: Ups
Poznám ešte ľahšie a zaujímavejšie auto, dokonca z koncernu PSA... A u neho by som asi neváhal. Len je to... tak trochu - veterán. [odkaz] >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2011 09:07
parada
o 5cm viac miesta na nohy
o 15 litrov vacsi kufor
pritom sikovnejsie mensie rozmery
nizsia vyska
vacsia sirka
mensia hmotnost a tym padom agilnejsie jazdne vlastnosti
silnejsie a nove usporne motory
perfektny interier s dotykovkou po ruke
krasny volant
efektne budiky ktore budu lepsie citatelne ako tie na ktore clovek pozera skrz volant :yes:

nemam slov, bestseller je tu opat, lev otvara tlamu a chce co najvacsi podiel z koristi :yes:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Emel
2. 11. 2011 09:53
Re: parada
Volant a budíky... uvidíme, snad Peugeot ví co dělá, zatím to působí dost nezvykle.
2. 11. 2011 17:29
Re: parada
K tomu volantu - kdyby byl nahoře a dole věnec trochu zploštělý, aby nezakrýval budíky a nepřekážel kolenům, bylo by to dokonalé.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 18:06
Re: parada
Kdyby byl zploštělý, tak by byl naprosto NEpoužitelný. Není to formule a pro plný rejd je potřeba přehmatávat. Což ví každý... řidič.
Avatar - gld
2. 11. 2011 18:59
Re: parada
Každý fanúšik koncernu vie, že splácnutý volant je znakom ťažkej prémie. Takže tak ;-)
Avatar - jazva
2. 11. 2011 10:10
Re: parada
Nižšia výška?! Je potom aj vyššia výška? 8-s kam ty na tie perly chodíš, človeče? >:-[]
2. 11. 2011 13:08
Re: parada
Mňa sklamal, šírku už širšiu nedal, ani ľahšiu hmotnosť, ani celkovo menšiu veľkosť, dokonca ani jazdnejšie jazdné vlastnosti alebo rýchlejšiu rýchlosť... :-(
Je to trúbka, toľko krásnych možností a on to takto zbabre...
2. 11. 2011 22:35
Re: parada
Ako inak, chlapec si serie do huby. U yarisa zatracoval dotykovy system, ze aka blbost a tu uz je dotykovka super po ruke... 8-s
2. 11. 2011 10:52
Re: parada
az taky nadseny by som nebol :-)
vzadu je sice viac miesta (ako 207), ale pomerne blbo sa tam nasada, lebo sedacky su az za stlpikom
predne sedacky vo vyssej vybave su ako DS3, dost velke a pohodlne
zaujimavost ze chybaju drziaky na strope
v predu je dost miesta, aj na kolena
vzdadu je miesta na havu dost, ale len na verzii bez okna
pristrojovka je prijemna, taktiez lcd je nadosah - okrem najnizsej bude v kazdej vybave
pribudlo ovladanie na volante, ale tempomat je klasicky
a gumenna prevodovka ostala >:D
2. 11. 2011 13:10
Re: parada
Drísty, drísty, drísty...
2. 11. 2011 15:10
Re: parada
nie si trocha drzi??
ja som to v tom aute sedel.. v 5 aj 3 dveraku, a videl som ho aj v plnej aj zakladnej vybave
este nejaka otazka okrem blbosti??
2. 11. 2011 16:01
Re: parada
a bude gumenny petikvalt nebo sestikvalt? Uz by mohli u PSA tenhle svuj nejvetsi nedostatek odstranit.
Pusobi design i v realu tak komplikovane nebo to je lepsi nez z foto?
2. 11. 2011 16:42
Re: parada
6kvalt neviem, skusal som len 5, a aj pri trojvalci je taky ako na ostatnych PSA autach - gumenny, skoda
dizajn - jednoduchy nie je :-) ale napr v tmavom laku a bez chromu (nizsia vybava) vyzera auto dobre... vseobecne v tmavych farbach sa mi paci viac
Avatar - gld
2. 11. 2011 19:01
Re: parada
ako pôsobí interiér v nižších výbavách..myslím bez toho displeja. Dá sa to prehryznúť?
2. 11. 2011 19:45
Re: parada
ked to porovnas s LCD, nie :-)
ale ked s konkurenciu, tak je to fajn, je tam pouzity ten klasicky oranzovy displej, ziadna slava, posuvny ovladac na vonkajsi/vnutorny okruh, kolecka na ventilaciu atd
2. 11. 2011 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:25
Re: parada
Totálně málo místa? Tak možná v porovnání s nižší střední třídou, jinak v rámci třídy v době uvedení je to odpovídající prostornost- Fabia II ani Clio na tom nejsou nijak lépe, dokonce na šířku je na tom 207 asi z těch tří nejlépe.
3. 11. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2011 21:33
Re: parada
prichod na trh je jar 2012, vyroba (predseria) je k tomu prisposobena :-)
v 208 je viac miesta ako 207, ale priame porovnanie napr s yarisom neviem
ine karosarske verzie budu neskor, kedy a ake presne neviem
SW bude, pravdepodobne trocha ladene do SUV
Avatar - pumpkin
2. 11. 2011 16:46
Re: parada
má základná výbava pri 3dv. tú chrómovanú lištu pod oknami čo je vzadu tak zaujímavo ukončená?
2. 11. 2011 18:44
Re: parada
nie nema, je tam nejaka guma ci plast... je to cierne, na bledom laku sa mi to vobec nepaci... ak sa nemylim ten chrom, je klasicky plast nafarbeny a prilepeny, asi by to slo aj dole >:D
co sa tyka vybav - to kde sa v ake verzie na aky trh budu dodavat, o tom je teraz moc skoro hovorit... urcite bude veriza bez chromu a bez LCD
LCD by malo byt vo vsetkych verziach okrem zakladnej... otazne je ako sa zachovaju k vychodnemu trhu :-(
2. 11. 2011 18:20
Re: parada
To vieš, že som. ;-) Soráč, preklep, to malo byť na toho exporta o kúsok vyššie, nie na teba.
Avatar - Ada je zase tady
2. 11. 2011 09:13
asijský design
Zvenčí to vypadá jako od Hyundaje, ještě horší je to uvnitř. Fujtajbl :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Choochoo
2. 11. 2011 09:21
Re: asijský design
O cem mluvis? O Polu? Ibize? Fabii? Taky to na me pusobi ve Fabii lacine, jak Sade 120, plasty uvnitr jsou z recyklovanych mobilu, nebo z ceho. 208 dle fotek vypada na nejkrasnejsi male auto, ikdyz design neni vse ;-) Tohle dava koncernu jasne na*** :yes:
2. 11. 2011 17:36
Re: asijský design
Ještě si počkejme na nové Clio, pak můžeme hodnotit. Tak mě napadá, že Hyundai bude muset rychle něco udělat se svou i20, která dostává opravu silnou konkurenci v podobě nového Ria a teď i 208. Fiesta se ukázala jako ne příliš úspěšná, Ibiza je úplně mimo hru, jen ta fábie se drží díky zvláštnímu pseudopatriotismu. Uvidíme za rok.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 17:51
Re: asijský design
Fiesta jako nejprodávanější malé auto v Evropě není úspěšná? No to koukám.... kam na to chodíš?
2. 11. 2011 17:57
Re: asijský design
Samozřejmě v naší kotlině, Evropu si netroufám hodnotit, tam jsou lidi schopní dělat všelijaké vylomeniny >:D >:D >:D
Avatar - gld
2. 11. 2011 19:04
Re: asijský design
Tak český trh vo všeobecnosti platí za mekku automobilizmu >:D ;-)
2. 11. 2011 19:14
Re: asijský design
:yes: no jistě! :-)
Avatar - miromen
2. 11. 2011 18:07
Re: asijský design
Takže u nas je Ibiza mimo hru ? Za rok 2011 je prozatim na 5 mistě.
2. 11. 2011 09:32
Re: asijský design
Ádo nepřeháníš? Mě se tohle auto celkové líbí, mám jen 2 výtky, tvar zadních světel, ta spodní "nožička" tam být nemusela, ale horší je ten display v interiéru, ten je fakt jak pěst na oko :-( jsem zvědavý na "normální" středový sloupek bez displaye... ;-)
2. 11. 2011 09:16
Rozpaky
Z boku krásné, nápadité auto, zezadu divné, uvnitř až na volant vyloženě nehezké a zepředu hnusné. ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2011 09:22
Re: Rozpaky
chce to vidiet nazivo, podla mna to bude opat bestseller niet pochyb :yes:

perfektny novy dizajnersky smer a pritom je to stary dobry peugeot zboku cista 206 a aj maska a predny pohlad cisty peugeot :yes:

stare dobre casy ked peuget kraloval v dizajne su spat :yes:
Avatar - Choochoo
2. 11. 2011 09:29
Re: Rozpaky
Ta predni kapota ta se fakt povedla :yes:
Avatar - matii
2. 11. 2011 12:48
Re: Rozpaky
JJ taky se mi líbí, jen bych lehce zdůraznil ten "nos", ale to by byl designově krok zpátky ... ale mě se to líbílo. Jinak :yes: Oproti indické 308 sedan nádhera.
Avatar - positivemind
2. 11. 2011 09:45
Správná cesta?
Fakt se mi zamlouvá zmenšení vnějších rozměrů a nízká pohotovostní hmotnost :yes:
Rozbalit vlákno
9
2. 11. 2011 10:34
Re: Správná cesta?
Asi v Peugeotu pochopili, že bez snížení hmotnosti spotřebu dolu prostě nedostanou. 170 kilo dolu bude hodně znát nejen na spotřebě, ale i na mnohem lepší dynamice auta a jídzních vlastnostech. Vypadá to i na pěkný auto. Já jim to chválím. :yes:
2. 11. 2011 18:33
Re: Správná cesta?
A je fajn, že počúvajú svojich zákazníkov. Poznám niekoľkých majiteľov P207 a všetci svorne tvrdia - 207 je voči 206 proste žravá. Bez ohľadu na motor, spotreba je o 0,5 až liter vyššia.
Musím ale povedať, že tak markantný úbytok váhy som nečakal, to sa naozaj pochlapili.
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2011 19:19
Re: Správná cesta?
Vždyť taky 207 oproti 206 narostla o téměř 25 cm a dva metráky. Jestli teď 208 o metrák odlehčili a 15 cm zkrátili, bude to optimum, které chybí malé 206.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:08
Re: Správná cesta?
207 je dost zvláštně prodloužená díky obrovskému přednímu a hlavně zadnímu nárazníku, dost nelogicky na malé auto. Alespoň kombi ty cm umí lépe využít, ale 5HB je prazvláštní řešení.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:07
Re: Správná cesta?
1,6 HDI 68 kW tedy rozhodně ne, aktuálně 5,1 l/100km a to prosím kombi se zvýšeným podvozkem a opravdu krátké popojížděčky ;-)
2. 11. 2011 22:26
Re: Správná cesta?
A nemala 206 spotrebu o pár deci nižšiu? 5.1 litra, to zvládne aj Octavia 1 PD... >:D
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 22:35
Re: Správná cesta?
Jestli měla nebo ne, to ti nepotvrdím, ale je to dost možné, byla lehčí a menší, ale taky méně bezpečná, hůře odhlučněná a v tomto konkrétním případě taky o dost hůře vybavená.
Jo, 5,1 by ta Octa na těch trasách, co se jezdí, dala s přemáháním, jestli vůbec... samozřejmě třeba v plném obsazení (4 dospělí a plný kufr) mimo obec 4,6 l/100km ;-)
Jen ta Octa PD má ten brutální zátah! >:D
3. 11. 2011 14:10
Re: Správná cesta?
Aby taky neměla s 310 Nm krouťáku.
Avatar - Slavek-TDM
2. 11. 2011 11:57
Re: Správná cesta?
S tim se neda nez souhlasit.
2. 11. 2011 10:09
aziat z francuzska...
kompaktne rozmery ,nižšia hmotnosť to by mala byť buducnosť tejto triedy...niesom sice šefdizajner v žiadnej automobilke,ale moj osobny nazor na 208 je dosť zmiešany,čakal som viac ladnosti,elegancie...508 sa ukazala ako trefa do čierneho elegantne linie priam passatovske sa ukazuju ako spravny krok...naopak 208 sa berie inym smerom treba za tym hladať čo?mieri na konkurenciu? K/H,Citroen,Toytoa,Suzuki...pre mna to je trefa vedla kudrlinky na vyše odvadzaju pozornost od samotneho auta zbytočne prekombinovane prvy idu do popredia ,ale dokedy? kym sa ich človek neopozera?interier fotka moc toho neukaže,ale aj tak pristrojovy štit sa mi celkom pozdava ,volant tiež vyzera dobre,multimedialny system bude to čo bude budiť rozruch past na oko ...tiež sa mi nepozdava ten previs pod nim,bude zavadzať ovladaniu klimy 8-s maska ?radšej niečo na spôsob 508. svetlomety predne by sa hodili aj na novy Yaris :yes: zadne su zbytočne prekombinovane,206,207 boli tvarovo čiste ,tažko starnuce auta naopak 208 akosi ide hlavou proti muru a zahadzuje všetko to čo peugeot budoval v tomto segmente...pre mna smutna sprava...
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 10:40
SW a CC
už se těším, až ofiko ukáží 208 SW a 208 CC
Rozbalit vlákno
7
2. 11. 2011 17:37
Re: SW a CC
no, sklamem ťa, SW nebude!!!
2. 11. 2011 18:34
Re: SW a CC
Nikdy nehovor nikdy. Alebo bude C3 v kombíku...?
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:09
Re: SW a CC
To se mi nechce věřit. Úspěchy měli, i mimo Evropu se prodávala. Možná se nebude vyrábět na SK. I teď se na SK nevyrábí všechny verze. Teď si nejsem jistý, jestli právě ta SW se nevyrábí ve Francii, vím jen, že se tam vyrábí Outdoor a RC.
2. 11. 2011 21:27
Re: SW a CC
pokial viem tak bude SW resp nieco take so zvysenym podvozkom ale neviem presne
v trnave je len 3d a 5d verzia
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 21:33
Re: SW a CC
Myslíš, žev Trnavě je 208 3hb a 5hb? Protože i tak si nejsem jist, jestli 207 SW se v Trnavě vyrábí.
2. 11. 2011 21:36
Re: SW a CC
v TT sa vyraba 207 3d a 5d, C3 picasso a bude 208 3d a 5d
ine nie a ani sa neplanuje - a keby aj nahodou niekto naplanoval tak skor ako za rok je to nerealne >:D
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 21:44
Re: SW a CC
Tak jsem to myslel. Takže je i nepravděpodobné, že by vám tam přivezli 208 SW, když ji vyrábět asi nebudete...
2. 11. 2011 10:58
OFICIÁLNÍ DOJMY
Sakra, na diskusi i v článku čtu o vizuální spřízněnosti s Yarisem. No, dejme si po ránu jeden hořčák, ať to máme na vočích - [odkaz]

Uznávám podobnost boční hrany, ale jinak to vnímám jako nebe a dudy. Co je nebe a co dudy snad vyplyne z dalšího textu. Musím to ale trochu opravit, zejména tedy u toho nebe. Nejedná se o nebe třídy, jedná se o nebe předmětné konfrontace. I když ty dominantní hornopyskovité předky jsou u obou... Dobře no, tak je to tak, že každý model je částečně těmi dudami, i tím nebem. To mi ale zase moc neštymuje u toho yaríska, jak tento model s příznačnou zdrobnělinou nazývají jeho majitel...íci. Uzavřu to tím, že P208 je konfrontačně více nebem než dudama. Hergot ty dudy, úplně mě to rozrajcovalo... ale zpět do garáže.

Takže, jako jó, jde to, ale tak trochu někde i... dře to. Auto má svojí jiskru, má ovšem i své cingrlátkovější polohy. Osobně mě nejvíce zajímá novinka v podobě volantu umístěného do roviny šourku. Přemýšlím o tom... koukat se na přístroje v ose nad věncem volantu... to vyžaduje vysokou kapli, nízký volant a vysoký posaz, ne? Tohle tedy uplatňuji směrem k redakci jako první dotaz do rubriky První jízdní dojmy - jak to působí, jak je to s rozpětím možné polohy volantu a jak se to ovládá? Za sebe píši, že zatím považuji za přirozené, aby šofér mohl dát pod volantem kolena k sobě.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 11:12
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Ony ty budíky budou spíše výše a dále než volant níže, prostě za kapličkou už nebude tolik prázdného prostoru, budíky se přesunou více do zorného pole, což je jen plus. No uvidíme, možná je to jen dost zvláštně udělaná fotka.
2. 11. 2011 11:19
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Jo, jasně, také si nedovedu představit, že by to u Peugeotu neuměli nakonfigurovat, každopádně ta prspektiva na snímcích nabuzuje na otázky.
2. 11. 2011 11:21
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
musim sa priznať ,že 208 nieje to čo ma zaujima...som zvedavy na Fabiu 3,ako si s tym Skoda poradi...pri prvej fabii dostali novu techniku ako prvy,naopak pri 2jke taha škoda za kratši koniec oproti ibize a polu...nakolko sa však skode dari,čomu sa uprimne tešim ,dufam,že vw popusti uzdu a poskytne škodovke kvalitnu techniku ...
2. 11. 2011 15:14
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
fábie tady nikoho nezajímá...
2. 11. 2011 17:50
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Podle toho, co jedna paní povídala, nedostane nová fábie stejný podvozek jako má Polo, ale nějakou novou zjednodušenou platformu s tuhou zadní nápravou a zjednodušenými vzpěrami McPherson. Tržně by měla být někde pod Dacii Sandero (velikostí i technikou). Někde na úrovni Sandera bude nový Rapid. ;-)
3. 11. 2011 09:41
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
takže škodovka nema napredovať,ale naopak? reči >:D
Avatar - jazva
2. 11. 2011 11:14
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Tú polohu volantu by som radšej hodnotil až na živo. Na fotkách je myslím v tej najnižšej polohe vzhľadom na veľkosť medzery [odkaz]

PS: Kolená k sebe, ty si masochysta? Kolená pri sebe mi teda príde všelijaké len prirodzené nie. Potrebujem sa v aute rozvaliť... ;-)
2. 11. 2011 11:18
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
:-) Ne, že bych jezdil s koleny u sebe, naopak, mám je opřená jednak o středový panel, jednak o dveřní výplň, ale pravdou je, že volant mám nastavený tak, že mohu kolena i semknout. Odpoledne si to ještě ověřím.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 11:36
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
GTI nám to tají, ale kolena má u sebe proto, že jezdí Renaultem R27: [odkaz] I z toho důvodu najezdil ten milion km tak rychle >:-[]
A tady zrovna, jak on říká (neb zatím bez nehod), zaparkoval, vystupuje a jde si na oběd [odkaz] >:D
2. 11. 2011 11:50
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Ne ne, já jsem ten mechanik na druhém snímku... >:D
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 11:53
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
to jseš celý ty, auto hoří a ty jdeš dofoukat zlaté ventilky >:D
2. 11. 2011 12:04
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
>:D :yes:
2. 11. 2011 12:36
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
pro mě je to docela opruz nemoct si na delší cestě protáhnout kyčle kvůli volantu... nicméně ta kaplička nahoře vypadá výborně, jsem zvědavý.
2. 11. 2011 13:14
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Na dlhšej ceste si daj pauzu, zastav a vylez z auta. Bude na ceste menej raráškov, čo jazdia cik-cak cez pruhy, lebo si za volantom naťahujú stuhnuté údy a príde im zaťažko kvôli tomu zastaviť...
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2011 15:29
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
netusil som ze su ludia ktori si v aute aj natahuju nohy a asi sa to da jeidne von oknom >:D ale robis to aj za jazdy?

muheheeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2. 11. 2011 16:22
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Když už tady žvýkáme ten designový pelyněk.... >:D
[odkaz]
Avatar - white label
2. 11. 2011 17:42
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Věděl bych i o lepším "žrádle"... :*) 8-s
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2011 19:21
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Ufff... hrozná žába, takhle to vyfotit. :-(
3. 11. 2011 00:37
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
>:D Ty vždycky pobavíš. Kdybys jen tušil jak neskutečně jsi k smíchu. Což takhle nahodit něco z B segmentu? Což takhle něco v současné generaci? Ty vůbec netušíš, že? Ty se jen hrozně, hrozně snažíš a ani nevíš jak směšný a politováníhodný jsi, když den, co den, pomalu příspěvek co příspěvek, dokážeš odkrýt nový rozměr ubohosti.
Co ale teď píšu naprostro bez nadsázky, je: nezlob se, ale ty máš manýry dítěte předškolínho věku. A to není snaha o urážku, to myslím naprosto vážně, ty se tak zkrátka chováš - uvážím-li, že bys měl být dospělý, připadá mi to extrémně alarmující.
3. 11. 2011 00:46
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Na tom je vlastně smutné jediné - že průměrný cestující ze třetí řady sedadel daného vozu (parkujícího před školkou) je dospělejší než ty. :'-( Smutný smajlík pro tebe... My ostatní se spíš bavíme... >:D
Avatar - Ronault.
3. 11. 2011 01:10
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Jo, bavíme se nad tím, jak dokáže WL kvalitně tebe rozcupovat a pláčeme nad tvou labilitou :-(
3. 11. 2011 10:59
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
Dvě otázky:
1) Kdes nechal svou důstojnost, že tady ze sedbe děláš labelova pěšáčka?
2) Rozcupoval? >:D Čím? Tím, že řadí eRko a ještě starý předfaceliftový model do B segmentu. Prosim tě to je jen jeho bolení hlavy. Dost evidentní pač s tématem to nemá opravdu shola nic.

A což takhle se držet tématu? Mé předchozí příspěvky byly totiž právě o tom, že wl nám svými offtopicy prezentuje své bolení.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2011 13:38
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
1) WL má natolik kvalitní příspěvky, že pěšáka nepotřebuje.
2) Bavíme se o designu, třída netřída.

Neodvrácej pozornost k offtopicu, nehledej v tom útočiště.

Potřeboval bys lexaurin...
Avatar - Ji/Ri
2. 11. 2011 18:23
Re: OFICIÁLNÍ DOJMY
...ve tvém případě. I když od člověka, jehož oku lahodí nuda nud a paskvily, není ani co čekat jiného.

No ale k věci: to je přesně ta pecka, která si zaslouží obdiv! Úspora na váze, interiér, který má rád řidiče, exteriér o několik tříd výše než ty tvé vlhké sny od škody a vw. Nic proti autům, mám rád všechny, jen ty těm vozům svou propagandou děláš šrámy na laku. Nicméně je třeba přiznat, že vlkohradu už dlouho vane stuchlý vzduch. Ciginu jsem viděl na vlastní oči - jestli z toho prskáš radostí, tak pak ti z 208 i jarise musí prasknout guma u trenek.

A skonč už s tou propagandou - máš na víc než na levné zpěvy ..... ;-)
Avatar - matii
2. 11. 2011 12:50
Růžová
No ale ta růžová ... růžové košile jsou out, tak proč 208? :-)
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2011 16:14
Re: Růžová
Tak si kup kožich a Fabii, ty jsou in v každé době... >:D
neregistrovaný "SpeedFilip"
2. 11. 2011 14:03
prve dojmy
Tak u mna mierne sklamanie, ten trend chromovych list a doplnkov ktory teraz leti v Citroene a Peugeote sa mi velmi nepaci. Pripomina mi to Fabie niektorych spoluobcanov vyzdobene chromovymi pruzkami a nalepkami na vsetkych roznych miestach. Luxusny dojem sa tak velmi rychlo vytraca... ale proti gustu ziaden disputat :-)

+ mensia hmotnost
+ viac priestoru
+ pekny interier
- trojvalcove motory
- podivny displej
- zadne svetla
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
2. 11. 2011 14:07
sorry že to říkám
ale tohle teda peugeotu nepomůže, tohle ho pošle dolů :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2011 15:15
Re: sorry že to říkám
dakujeme ze si nam to vysvetlil, este to posli do tovarni peugeotu nam to zbytocne rozpravas ;-)

take nazory mam najradsej a nakoniec z toho bude bestseller ako 207 ;-)

este ze nesefujes v peugeote to by skrachoval ako hummer alebo saab alebo santana
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 18:25
Lví anorexie
kila shazuje za každou cenu, přesto výsledek působí tak, že se konzervativně smýšlejícímu zákazníkovi zvedá žaludek. Místo slušného směru, který nastolila 408ka, tu máme na první pohled líbivé vozítko.
Proč ale přidává ty cukrbliky a zbytečně komplikuje a tříští jinak pěkné linie a povedené základní proporce a tvary :-O ? To si opravdu Peugeot myslí, že když tam přidá tvarové prvky Kie (vykousnutí u skla...), tak tím 208mě prospěje?
Kdo ocení nesmyslný posun kapličky a dotykový panel, který již ze své podstaty neumožňuje ovládat funkce jen podle hmatu a nutně potřebuje zrak řidiče? Jasné, na první pohled je to skvělé, pořádná plazma v káře. Navíc je to trendy, kůl, i Yaris to přeci má. Už i auta se začínají dělit na dotykáče a klasické čudlíky... No aspoň že jsme přeskočili éru vysouváků 8-s
Tohle auto bude v době uvedení na trh jak 3x ocumlaný bonbón...
Za mě tedy za vzhled :no: přitom stačilo nepřesladit a bylo by to :yes: :yes: :yes: Nezbývá než za Peugeot doufat, že tohle mladí chtějí. Naštěstí tu je pro vyznavače tradičních hodnot klasika v podobě Pola, které bude po 5 letech výroby třeba jen mírně učesat a přistřihnout.
Aspoň se dá odhadovat, v čem bude pokrok P209 - v návratu k tradičním hodnotám. Že se experimenty nevyplácí, ví dobře Citroen se svým pevným středem volantu ;-)
Rozbalit vlákno
15
2. 11. 2011 18:50
Re: Lví anorexie
nejake uryhclene zavery... nezda sa?
LCD sa ovlada dotykovo ale aj cez volat, hlasitost ma klasicke otocke kolecko + volant, taktiez bezne funkcie sa ovladaju na volante
na LCD mas kopu funkci - navi, internet, palubak, spojenie z tel...
klima a veci podobne maju vlastne tlacitka
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 22:50
Re: Lví anorexie
nejsou to soudy, jen můj první dojem ;-) Ale nejen první dojem. Na to, abych věděl, že dotykový display nejde ovládat po hmatu nepotřebuji blízké setkání třetího druhu ;-)
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:17
Re: Lví anorexie
Střed na volantu kritizovali hlavně ti, co jej neměli. A to je ten problém, prvně odzkoušet, pořádně projet, pak kritizovat nová řešení. Stejně se kritizuje spoustu jiných "jiných" řešení než klasických.
Na renderovaných fotkách máš nejvyšší verze, ty osekané ani chrom mít nebudou a kdo ví co ještě, ty budou na silnicích taky převažovat, takže bych se přestrojenosti až tolik neobával.
A že nebyly vysouváče? A co kryt rádia Laguny I? >:-[]
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2011 20:37
Re: Lví anorexie
Výsuvných displejů navigací bylo...
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:40
Re: Lví anorexie
Samozřejmě, to bylo psáno spíše s nadsázkou
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 22:56
Re: Lví anorexie
Nekritizuji. Jen suše konstatuji, že tento počin (přesun kapličky) se zařadí do škatulky "zákazníkem nepochopen" ;-) Další generace (a možná i facelift) bude mít podle mě klasickou kapličku nazpět..
Vysouvák jsem myslel spíš obecně, rádia/navi samo byly i vysouváky...
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 23:00
Re: Lví anorexie
Podle mě ne, není to až tak velký rozdíl a koukni na to, že je spoustu aut se svým vlastním řešením, takové Mini je úplný extrém. Tady je to taková akceptovatelná kombinace i pro ty konzervativce, kteří dávají přednost konzervativnímu vnímání před zákony ergonomie a zároveň těm, kteří raději tu ergonomii. :-)
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 23:13
Re: Lví anorexie
No myslím, že výběr 208 bude opět v rukou žen a argumenty pro koupi budou zkrátka vzhled a barva. Jen mám pocit, že emancipovaná a úspěšná eurožena již dávno nejezdí 208, ale SUV obecně. Protože ten pocit bezpečí... Takže nevím, jestli spoléhat na tuto notu je dnes ten správný krok.
Navíc Mini a jeho maxibudík je o stylu. Tohle je vzhledově naopak zcela mimo.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 23:19
Re: Lví anorexie
Možná "EmanCypovaná" (žena majícího za manžela bohatého cypa Emana, který ji koupí SUV) žena u nás, ale podle mě směrem západně a jižně pořád dávají ženy přednost malým autům. Možná těch několik mladších, ale ty starší paní pořád jsou rády, že jedou.
Já bych řekl, že pokud Peugeot dobře odladí podvozek, nebude na něm šetřit, bude pokračovat ve zlepšování převodovek, tak tenhle design mu určitě neuškodí, ba naopak. Nebude to mít lehké, v Evropě mu bude konkurencí hlavně Polo s Fiestou, po příchodu Clia hlavně ono, tak to je rozdané.
U nás samozřejmě je situace značně prokorejská poslední dobou, takže Rio
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 23:27
Re: Lví anorexie
Jenže P208 silně napodobuje Kiu některými prvky. Naprosto zbytečně. Přitom proti základním proporcím a liniím vůbec nic špatného nemůžu říct. O to větší škoda mi to přijde. To je něco jako by třeba Škoda začala dávat na své vozy single-frame... Navíc komplikovanost musí podle mě zbytečně prodražovat výrobu. A to se pak musí šetřit jinde.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 23:35
Re: Lví anorexie
Tak jestli myslíš Rio, tak to v tom nevidím teda ani trochu. :-O Možná místy Yarise, ale mám nerad tohle přirovnávání. Je to prostě trend doby a pokud někdo se někým inspiruje, tak je to pořád ještě Korea od Evropy ;-)
Single frame je už trochu jiná liga...
Jak je to pak s náklady na výrobu, to je jiná otázka. Ale 20x nikdy nebyla ta nejlevnější ve své třídě.
Avatar - Ji/Ri
2. 11. 2011 20:30
Re: Lví anorexie
Polo.... >:D >:D >:D >:D no to máš teda modlu.... 8-s Polo vypadá dobře jen na fotkách... ve skutečnosti to je variace na žebráka jako zbytek (až na Tigu) produkce šmelcvágnu....
Avatar - white label
2. 11. 2011 20:43
Re: Lví anorexie
Jen čtyři stejní smajli v řadě, není i na tebe trochu málo?
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 23:01
Re: Lví anorexie
co je na Polu žebrák? Polo vypadá přesně podle kapsy majitele :-! Kdo žádá výbavu a "plnou palbu", má ji mít. Nicméně základ je vždy poměrně důstojný, na rozdíl od Škody a dalších.
Není to žádná modla. Nicméně VW umí stálice a stárne morálně mnohem pomaleji. Což dokazuje mmj. pouhým faceliftem (byť hlubokým) Golfa a Passatu. Nejsou to zcela nové generace, mnoho mají společného s těmi předchozími a přesto je konkurence nijak nepřevyšuje se zcela novými geeracemi. Spíše naopak (srovnej Rio x Polo).
2. 11. 2011 18:43
Vybledla ruzova...
Tak teda nevim koukam a koukam, bud jsem nejakej divnej, ale ta vybledla ruzova ci jak to nazvat tomu auto opravdu slusi ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2011 19:33
video interieru
video interieru [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
2. 11. 2011 20:12
Re: video interieru
pekne, bych se ani nebal posunout ten pristrojovy stit jeste o fous vys.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 20:21
Re: video interieru
Nevypadá to věru zle... docela zajímavé, evidentně informace budou pěkně na dohled... jen docela zvláštně vypadá výška palubky, třeba obrovské dvéřka přihrádky spolujezdce buď opticky klamou nebo se bude na fr. auto dost nezvykle sedět za palubkou než nad palubkou...
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2011 20:42
Re: video interieru
Dobré video, díky :-)
Líbí se mi ta velká vrata přihrádky před spolujezdcem. Pokud z toho neudělají jen plochou dírku, slibuje to objem přinejmenším jako v 206, kam se vejde neskutečné množství věcí, včetně lékárničky, zásoby náhradních žárovek, atlasu...
Pohled "přes volant" je taky něčím zvláštní, ale v podstatě není nepředstavitelný. Čím více to sleduju, tím více se mi to auto líbí.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2011 23:08
Re: video interieru
na videu to ma ně působí ještě hůře :no: Vietnamci a malé řidičky neuvidí přes kapličku před vůz >:-[] Bravo Peugeot, to se ti povedlo.
Myslím, že z interiéru přímo srší disharmonie, to je to správné zhodnocení :-! pokud už na tom místě nutně někdo chce mít nějaké údaje, tak tam má být head-up display. Což je samozřejmě v cenových mantinelech třídy malých vozů zatím nemožné. Ale nacpat tam celou kapličku, tím se to podle mě nevylepší.
Avatar - Ronault.
2. 11. 2011 23:21
Re: video interieru
V první řadě se podívej, že na fotkách je volnat hodně nízko, je tam ještě velká mezera. Což je dost zvláštní, že to fotografové takhle fotí. A v druhé řadě tady mají Vietnamky výškově seřiditelnou sedačku.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2011 23:57
vwcc
Vyjel facelift Passata CC. Povedl se, zítra bych očekával článek. :-)
Rozbalit vlákno
0