je to hodně podivná skica...a moc nevěřim tomu že to bude nová 9-3...i když podobná by bejt mohla...SAAB je na tom mizerně...pokud ho však nakonec ti číňané opravdou koupí....mohl by žít...
Hm, mne to jako bulvar nepripada, tenhle obrazek obletel vetsinu svetovych autoserveru a na ACZ mi nijak neprekazi. Informace jsou samozrejme kuse a navic nijak optimisticke (predevsim ta, ze nova 9-3 podle vyjadreni Victora Mullera a posledniho ozdravneho planu Saabu vyjede az 2014, cili je zcela v nedohlednu), presto je to 100x hodnotnejsi nez nejaky srandavidea z youtube, ktery se tady posledni dobou objevuji.
Mimochodem vsem fandum Saabu vrele doporucuju tento web - [odkaz] . Frekvence i kvalita clanku zkratka nemaji konkurenci.
prosím o bližší vysvětlení...měl jsem vždy za to že 9-3 byla derivátem opelu vectra a tudíž patřil do střední třídy...ne do nižší střední...a měl být velikostně konkurentem A4, BMW 3 či jaguaru x-type...nebo se mýlím...? tudíž by šlo o skok o 2 třídy dolů...a tam jsem myslel že bude úřadovat 9-1
S tou delkou to neni pravda, neb rada 900/9-3 vzdy byla konstruovana a medii i zakazniky vnimana jako konkurence premiovy stredni tridy, jejiz rozmery se zvlast dnes zasadne lisi od stredniho mainstreamu. Pro srovnani rozmery sedanu: 9-3ka 4646mm, 3-er (E90) 4526mm, C-klasse (W204) 4582mm, A4 (B8) 4703mm. Srovnani je samozrejme pokriveny jednak tim, konkurenti jsou vesmes podstatne novejsi a A4ka v poslednich dvou generacich ohromne narostla. Presto nikdo nemuze tvrdit, ze Saaba konkurence nejak vyznamne velikostne prerostla, natoz rozdilem tridy.
přesně tak: 9-3ka je velikostně konkurentem střední premie...o mondeu a superbu je těžké polemizovat...ty už do střední řadí jen přežitek...když velikostně už celkem jasně zasahují do vyšší střední...
takže tento článek považuji za velmi neprofesionální... :no::no::no:
Jasne, ze 9-3ka, stejne tak jako jeji predchudce 900ka, jsou typickymi zastupci stredni tridy. Pokud je mi znamo, tak by se 9-3ka nemela nikam dolu posouvat, v nizsich tridach by se mely objevit novy modely jako 9-2 nebo 9-1. Problem je, ze jakakoliv budoucnost Saabu je tak extremne nejista (i co do existence samotny automobilky, natoz pak v pripade jednotlivych modelu), ze o ni nelze smysluplne ani spekulovat.
Zdravím.sice to přímo nesouvisí s tímto otištěným článkem,ale přeci.v pondělním Auto7 již byly zveřejněny oficiální fotky Mondea 4 generace.a zde?ticho po pěšině,absolutně nic!přiznám se,jsem velice zklamán.snímky bych zde vložil velice rád osobně,žel nevím jak na to,omlouvám se.
Mondeo MK4 uz se par let vyrabi, takze spis MK5.
Kazdopadne kdyby to byly oficialni fotky, urcite by toho byly plne automobilove weby. Mi to prijde divne.
no, pokud se nepletu, tak Mk1 je první generace a sem spadá i model po velkém F/L (zakulacení světel) do roku 2001, pak byla Mk2 a v současnosti je jen Mk3