"Do města je to velké": Insight je rozměrově +- běžný kompakt (trošku delší, trošku užší (důsledek využití platformy jazzu), tedy nejrozšířenější typ auta v Evropě, s nímž rozhodně není problém se pohybovat po městě.
"Na dálnici pořád slabé": I s baterkami váží Insight 1200 kg a má 111 koní, to je 10,8 kg na koně. Třeba takový Peugeot 308 s nejsilnější neturbo motorizaci 1.6 VTI má 120 k a váží 1360 kg, to je 11,3 kg/koně. A třeba Mégane má 1.6/100 k a 1300 kg, což je 13 kg/koně. A tahle auta běžné jezdí po našich dálnicích. takže nevím, kde je problém u Insightu.
Naopak podle mě by tohle byla pro Insight ideální motorizace. Už dost silná na běžné ježdění a zároveň příjemně úsporná. Nic na honění rekordů, ale fajn pro normální život.
Do města to je velké, na dálnici pořád slabé. Naftový hybrid od Peugeotu se mi jeví mnohem lepší, protože nafťák utáhne i prázdné baterky v kufru do kopce.