Novinky
Je vidět, že to píše člověk, který skutečně ví, o čem mluví. A je fuk, jestli to je roadster veterán, MX 5, Z4 , SLK, Honda S2000 nebo jiný... kdo nezažil nepochopí. Jediné, s čím se to dá srovnat je motorka 😄
Auto mnoha tváří je kombajn, HB, SUV, MPV nebo i obyčejný sedan střední třídy. Roadster je především a hlavně o radosti z jízdy. Kdo si jej koupí pro radost tak udělá nejlepší kauf, kdo si jej koupí pro nějaké praktické důvody tak je dutohlav. Když vezmu všechny typy běžně prodávaných variant tak roadster je ta nejméně praktická ale nejzábavnější. Takže spíš auto jedné tváře zato té nejrajcovnější.
Jak v čem, v tom, že stále dělají několik skvělých atmosférických motorů - to tleskám. Konzervativní ano - třída E+S+Maybach. Ale jinak myslím, že už měli daleko konzervativnější období...
tohle je auto mnoha tváří a já jsi dovedu představit babu, co přesně na tyhle potřeby to auto minimalně pul rok používat bude a radost z jízdy se dostaví, i když nebude stejná jako u tebe v 350 .. 😄
Uvidíme, to je ono. Proč to šmahem odsuzovat předem? Stáhnout se dá z nabídky vždycky, Bohužel Mercedes zrovna v této době doplácí na přemíru konzervativnosti.
Na klikaté lesní skáčou blondýny do auta? V každé zatáčce jedna? Onehdy jsem na klikaté horské na Domažlicku potkal pár lehkých ženštin, ty jsi měl na mysli? >😁
Když mi bylo 18 taky jsem měl romantickou představu kabrioletu, do kterého mi budou skákat blondýny z Baywatch >😁 a drandil jsem ve Škoda 105 . Tak asi proto to psal. Jinak s Hamem nelze než souhlasit. Tohle auto je fakt nejlepší v bez střechy v 70,80 na klikaté lesní cestě v horách.
To je taky pravda, ale seknout se můžou. V Z4 mám dojem taky kdysi zkoušeli diesel, ale neprosadil se. Uvidíme jak v SLK.
Indiáne, sice jsem nereagoval na Tebe, ale budiž, vyzkoušel jsi to. A máš svůj názor. Můj názor je ten, že Mercedes asi ví co dělá a kdby to bylo tak hrozné, jak tady někteří propagují, neprodal by se ani jeden kus. A to by byl zatraceně drahej špás, rvát motor do auta, které se potom nebude prodávat.
Nevím proč do toho taháš baby, SLK je auto pro radost bez ohledu na pohlaví a u aut pro radost jde především o motor, o jízdní vlastnosti a o vzhled. Všeho má varianta SLK 350 tak akorát a považuji ji za optimální volbu právě z hlediska té radosti. Určitě to není auto na nákupy, na ježdění do práce, na odvoz dětí do školky, na cestování ke kadeřníkovi, na dlouhé cesty po dálnici nebo po městě, ne že by něco z toho nezvládlo ale na to jsou daleko vhodnější auta, s kterými je ale zábava asi jako s chcíplou akvarijní rybičkou. Je sice pravda, že bab co chtějí auto pro radost bude asi o něco méně než nás (praktičtější orientace ženského pokolení je jasná), ale to na věci nic nemění.
:yes: Navíc takové auto si nekupuju kvůlui někomu (od toho jsou kombíky), ale kvůli sobě...
Občas mám při čtení místních příspěvků spíš OPAČNÝ pocit - že na motoru záleží MNĚ a ... 😉
Windowsový Diesele, jel jsem s SLK 200, a se svou 350 mám najeto 5000 km. :-! 250 CDI jsem opakovaně vyzkoušel v E i C, takže vím o čem mluvím.
Tak babám to je jedno. Jim nevadí co mají za motor ,hlavně když je v Medvídkovi nebo bávíšku a nemá to stříšku a fakt vypadá jako takovej sporťáček.
To je pravda. A souhlasím i s Hamem...zatímco v autech pro denní použití jde o spotřebu a hluk je diesel bezkonkurenční, tak v roadsteru pro radost (nejlépe atmosférický) benzín.
Môže to byť zaujímavá úchylka. Namiesto uniformného vrčania benzínového motora sa opájať chrachtaním a pískaním turbodieslu. Taký návrat ku koreňom automobilizmu. Do časov kedy to muselo rachtať, aby ste vedeli že je všetko ok 😉
Tak k SLK asi nejlépe pasuje 350, optimální výkon, optimální zvuk, pohoda. 250CDI je podle mého soudu kravina, skvělý motor do sedanu nebo kombajnu kde je max. utlumen, ale poslouchat chrochtání v otevřeném voze, který je primárně určen pro radost, to ani náhodou.
To je pravda, nicméně k tomuto krásnému roadsteru opravdu lépe pasuje benzínový motor. A kdo si krom designu a větru ve vlasech chce užít i povedený zvuk a má rád atmosféry (kterých už je opravdu málo), pak 350 nebo 55 AMG.
je uz teraz legendou
je ho mozne zakupit v triede C, E, S, GLK, M, SLK, CLS, CLK a ktovie kde este :yes😒br />
neskutocny kroutak a priazniva spotreba pri dokonalej kulture chodu z neho robia momentalne jednym z najlepsich dieslovych stvorvalcov konkurovat mu moze jedine HDi od PSA ktory pouziva 508 a C5
ked diesel tak jedine od MB alebo PSA :yes:
je ho mozne zakupit v triede C, E, S, GLK, M, SLK, CLS, CLK a ktovie kde este :yes😒br />
neskutocny kroutak a priazniva spotreba pri dokonalej kulture chodu z neho robia momentalne jednym z najlepsich dieslovych stvorvalcov konkurovat mu moze jedine HDi od PSA ktory pouziva 508 a C5
ked diesel tak jedine od MB alebo PSA :yes:
Několikrát jsem měla na víkend půjčené nové SLK 200 a musím říct, že jsem také zastánce benzínových motorů do "aut pro radost", nicméně bych neodsuzovala ty, kteří si do SLKáčka pořídí diesel, je to jejich věc a jejich rozhodnutí a pokud ta volba jim vyhovuje, tak proč ne? Nemusíme být tak konzervativní, ne? Takže pryč s předsudky 😉