je ho mozne zakupit v triede C, E, S, GLK, M, SLK, CLS, CLK a ktovie kde este :yes:
neskutocny kroutak a priazniva spotreba pri dokonalej kulture chodu z neho robia momentalne jednym z najlepsich dieslovych stvorvalcov konkurovat mu moze jedine HDi od PSA ktory pouziva 508 a C5
To je pravda, nicméně k tomuto krásnému roadsteru opravdu lépe pasuje benzínový motor. A kdo si krom designu a větru ve vlasech chce užít i povedený zvuk a má rád atmosféry (kterých už je opravdu málo), pak 350 nebo 55 AMG.
Tak k SLK asi nejlépe pasuje 350, optimální výkon, optimální zvuk, pohoda. 250CDI je podle mého soudu kravina, skvělý motor do sedanu nebo kombajnu kde je max. utlumen, ale poslouchat chrochtání v otevřeném voze, který je primárně určen pro radost, to ani náhodou.
Môže to byť zaujímavá úchylka. Namiesto uniformného vrčania benzínového motora sa opájať chrachtaním a pískaním turbodieslu. Taký návrat ku koreňom automobilizmu. Do časov kedy to muselo rachtať, aby ste vedeli že je všetko ok ;-)
To je pravda. A souhlasím i s Hamem...zatímco v autech pro denní použití jde o spotřebu a hluk je diesel bezkonkurenční, tak v roadsteru pro radost (nejlépe atmosférický) benzín.
Indiáne, sice jsem nereagoval na Tebe, ale budiž, vyzkoušel jsi to. A máš svůj názor. Můj názor je ten, že Mercedes asi ví co dělá a kdby to bylo tak hrozné, jak tady někteří propagují, neprodal by se ani jeden kus. A to by byl zatraceně drahej špás, rvát motor do auta, které se potom nebude prodávat.
Uvidíme, to je ono. Proč to šmahem odsuzovat předem? Stáhnout se dá z nabídky vždycky, Bohužel Mercedes zrovna v této době doplácí na přemíru konzervativnosti.
Jak v čem, v tom, že stále dělají několik skvělých atmosférických motorů - to tleskám. Konzervativní ano - třída E+S+Maybach. Ale jinak myslím, že už měli daleko konzervativnější období...
Nevím proč do toho taháš baby, SLK je auto pro radost bez ohledu na pohlaví a u aut pro radost jde především o motor, o jízdní vlastnosti a o vzhled. Všeho má varianta SLK 350 tak akorát a považuji ji za optimální volbu právě z hlediska té radosti. Určitě to není auto na nákupy, na ježdění do práce, na odvoz dětí do školky, na cestování ke kadeřníkovi, na dlouhé cesty po dálnici nebo po městě, ne že by něco z toho nezvládlo ale na to jsou daleko vhodnější auta, s kterými je ale zábava asi jako s chcíplou akvarijní rybičkou. Je sice pravda, že bab co chtějí auto pro radost bude asi o něco méně než nás (praktičtější orientace ženského pokolení je jasná), ale to na věci nic nemění.
Když mi bylo 18 taky jsem měl romantickou představu kabrioletu, do kterého mi budou skákat blondýny z Baywatch >:D a drandil jsem ve Škoda 105 . Tak asi proto to psal. Jinak s Hamem nelze než souhlasit. Tohle auto je fakt nejlepší v bez střechy v 70,80 na klikaté lesní cestě v horách.
Na klikaté lesní skáčou blondýny do auta? V každé zatáčce jedna? Onehdy jsem na klikaté horské na Domažlicku potkal pár lehkých ženštin, ty jsi měl na mysli? >:D
tohle je auto mnoha tváří a já jsi dovedu představit babu, co přesně na tyhle potřeby to auto minimalně pul rok používat bude a radost z jízdy se dostaví, i když nebude stejná jako u tebe v 350 .. :-)
Auto mnoha tváří je kombajn, HB, SUV, MPV nebo i obyčejný sedan střední třídy. Roadster je především a hlavně o radosti z jízdy. Kdo si jej koupí pro radost tak udělá nejlepší kauf, kdo si jej koupí pro nějaké praktické důvody tak je dutohlav. Když vezmu všechny typy běžně prodávaných variant tak roadster je ta nejméně praktická ale nejzábavnější. Takže spíš auto jedné tváře zato té nejrajcovnější.
Je vidět, že to píše člověk, který skutečně ví, o čem mluví. A je fuk, jestli to je roadster veterán, MX 5, Z4 , SLK, Honda S2000 nebo jiný... kdo nezažil nepochopí. Jediné, s čím se to dá srovnat je motorka :-)
Teď trošku off topic:
Opravdu mne zaráží, že v naší společnosti stále převládájí předsudky typu "ženská neumí řídit, ženská takové auto neocení" a snad ta nejhorší věc, nad čím mi zůstává rozum stát, je označení "auto pro ženskou", což většinou je nějaké mini vozítko do města se strašnými vlastnostmi a vzhledem a výkonem "nula nula nic" a slovy:"Však jí to stačí." Šmankote, snad nejsem jediná ženská, co má auta ráda a když přijde do servisu, tak na otázku : "A jaké máte auto?", neodpoví: "Červené!": >:D . Ku příkladu mám velice ráda MB a řídila jsem všechny modely včetně CL 63 AMG a SLS AMG.. snad kromě SL a nového CLS, ale k tomu se snad někdy dostanu. :-)
Několikrát jsem měla na víkend půjčené nové SLK 200 a musím říct, že jsem také zastánce benzínových motorů do "aut pro radost", nicméně bych neodsuzovala ty, kteří si do SLKáčka pořídí diesel, je to jejich věc a jejich rozhodnutí a pokud ta volba jim vyhovuje, tak proč ne? Nemusíme být tak konzervativní, ne? Takže pryč s předsudky ;-)