Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v říjnu 2011: Pořadí značek

78 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vsetky moje tri esa v rukave pekne v celkovom predaji za 10 mesiacov stupaju :yes😒br />
pochvalit treba aj VW, OPEL, DACIU, AUDI

naopak fiat s mazdou su na odstrel :no😒br />
rapidne poklesla aj toyota co mi pri ich bublinach ako auris nevadi kedze z japoncov mi je toyota asi najvzdialenejsia 😉

vyzera ze SEAT sa uz chyta a ak sa rozbehne nova alhambra a zamaka trosku aj inovovane exeo moze byt aj dalsi rok na vzostupnom trende
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
este aby som nezabudol pochvalit musim aj mitsubishi, celkovy narast o 42 percent oproti minulemu roku je jednym z najvacsich a lancer a asx su velmi opdarene auta, v lanceri sa vozim skoro kazdy den, sice len vozim ale aj tak je to parada :yes😒br />
lancer :yes:
hihihi
To vis, Toyota je zamerena na jine trhy 😉
[odkaz]
Klaudius
A čo z tých kórejských úspechov máš, že si z nich taký priposratý? Platia ti dividendy? >😒]
hihihi
Nech ho byt, on si vzdy napise ten jeho trapny prvni prispevek a pak dal v diskuzi to jeste jde. Je to takovy komunistickokorejsky GTI 😉
Klaudius
Tento na GTi-ho nemá a ani mať nebude, ani keby si na to spravil vysokú.
Banjo
Jasně, Hyu/KIA dělají u Kim-Čong-Ila a Severní Korea je po Japonsku nejrozvinutější ekonomika Asie...
Jsi fakt v obraze, borče. :-!
hihihi
...asi nevis co je ironie, nebo si opravdu myslis, ze nevidim rozdil mezi J s S Koreou 😉 ach joooo lidi....
Banjo
Jestli to bylo míněné ironicky, tak sorry. Na netu člověk přečte tolik vážně míněných nesmyslů, že si občas není jistý...
hihihi
OK 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
priposraty je niekto iny nie ja ja len rozumne diskutujem na rozdiel od teba >😁

ale necakal som mudry prispevok z tvojej gebule
Klaudius
Na rozumné príspevky si ešte nedorástol. Zatiaľ je to len detinské pokrikovanie.
overnight
Mohutný růst prodejů u značek Audi, Seat, Škoda a VW mne opravdu mile překvapil :yes:
Pochvalu zaslouží především divize Seat s nárůstem o 119,5% ! Jen tak dál 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Seat sa konecne chytil co ma tesi vzdy som mal seaty rad a vsetky karosarske variace terajsej ibizy su nadherne a myslim ze ibiza je momentalne taznym modelom takze je fajn ze sa jej dari :yes😒br />
dufajme ze aj novy maly Mii potiahne Seat hore aby sa pohyboval v ciernych cislach 😉

seat ibiza ST je nadherne kombi a vzdy ked ho vidim tak si povzdychnem, parada :yes:
overnight
souhlasím, Ibiza je tahounem a není se čemu divit, to auto je opravdu nádherné (především verze SC a ST), ostatně navrhoval ho designér Lamborghini 😄
Mii se také povedl :yes:
Jinoch123
Souhlas... U Seatu je filozofie jasná - když se daří Ibize, daří se celé značce... Určitě také pomohla nedávná zakázka České pošty (která myslím stále ještě trvá)... Jinak nemyslím, že bude Mii u nás až tak bodovat. Celý A-segment je v poklesu. Navíc ze stále se zmenšujícího koláče hodně ukousnou Citigo, popřípadě nová Panda... Jinak se mi taktéž líbí - dle mého názoru nejhezčí z koncernových trojčat...
Avatar - Anonym
Anonym
U toho Seatu je to tím, že k nárůstu o 100 % stačí prodat o pár kousků víc 😉
hihihi
BENTLEY >😁 >😁 >😁
Avatar - Emel
Emel
Většina automobilek roste, až na výjimky. Tou nejkřiklavější je pro mě Fiat. Co za tím stojí?

Pokud kouknu na konfigurátor, napadají mě dvě věci. Jednak je opravdu problém vybrat u Fiatu auto pro rodinu. Chybí kombík v nižší střední, chybí i zástupce ve střední. Druhá věc je omezenější nabídka motorů... proč není pro hezké Punto Actual lepší motor než 1.3 55kW, když Fiat má celou paletu moderních multiair motorů? Ale dobrá, tohle asi typického zákazníka netrápí.

Fiatu zbývá vlastně jen segment minivozů... ale vzhledem k tomu, jaký koláč z něj v ČR bez ohledu na kvality Pandy ukousne Škoda, vidím budoucnost Fiatu u nás dost černě.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo ani Freemont nefrčí, jeden kousek za říjen, hmmm. V září to byly 3, doslova prodejní HIT!

pro srovnání rok 2010 - hádeejte koli se prodalo v říjnu 2010 Dodge Journey. Ano, přesně stejný 1 ks jako pod Fiatem letos. Marketing Fiatu zdá se funguje bezvadně a přelepní log taky výrazně pomohlo >😒] >😒]

Z výsledku Lancie je potřeba odečíst 3 Chryslery (tyto vozy Lancia skutečně nevyrobila, sou MADE IN CANADA), takže samotná lancie je na tom jako Lada. Taky slušné >😁 >😁
Banjo
A Hyunda˙i bychom měli odečíst, co vyrobili v Nošovicích, protože to není Korea? Nebo Renaultu jejich turecké kousky a VW ty z Blavy?
A jak se vyrovnat s tím, že Ford Galaxy sjíždí ze stejné Španělské linky, jako Alhambra nebo Sharan?
Anebo je Dacia vůbec Dacia, když třeba v Rusku ji prodávají jako Renault?
Já bych to prostě počítal pod tou značkou, pod kterou se to prodalo, protože jinak v tom bude guláš.
A kdybych si něl vybrat mezi Lancií a Ladou, myslím, že bych neváhal 😄
Ovšem to je jako srovnávat Audi třeba s již zmíněnou Dacií...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Za poklesem stoji aboslutne impotentni vedeni ceskeho zastoupeni. Pani od Krakowa ceskemu trhu evidentne vubec nerozumi a zrejme si k sobe vybira podobne neschopne lidi, takze to nema kdo potahnout. Se divim, ze ji jeste nesestrelili.
_patrik
Komentovat trh ČR je vždycky trochu legrace, jako soudit z pěti mravenců na velikost mraveniště na druhé straně lesa. Ale tvůj nářek nad českým zastoupením Fiatu sdílím, bohužel se to s malými zákruty táhne rok za rokem. Globálně má Fiat díky Marchioneho saltu pod bradou nafouknutou záchrannou vestu Chrysleru, takže snad zůstane na hladině. (Co to event. udělá s italskou ekonomikou, je jiná věc.) Větší mrazení ve mně budí globální ubývání Mazdy, která po rozchodu s Fordem začíná působit nedobrým dojmem. Pak jsou tu také pokračující rozpaky kolem GM: ty globální kolem Opelu jsou jedna věc, a ty českomoravské - dohromady s maskovaným Daewoo dají o trochu víc než samotný Peugeot a míň než Kia, což je na tradičně u nás oblíbenou značku Opel na pováženou. Už jsme tu x-krát řekli, že nestačí dělat dobrá auta, ale je nutné je umět prodat... Hledat jádro pudla v motorizacích a designu je fajn zábava pro fandy, ale krutá pravda je imho ve schopnostech marketingu.
Avatar - Emel
Emel
(Skoro)Roční prodeje už svou vypovídací hodnotu mají
Jinoch123
Bohužel nelze než souhlasit... :yes: Hlavně u Mazdy a Opelu mě to opravdu mrzí... Mazda vyrábí (myslím) jedny z nejlepších a kvalitativně nejvyváženějších aut vůbec. A je děsná škoda, že se nepohybuje alespoň někde kolem 10, 12 místa (to samé lze říci i o Hondě)... Ohledně Opelu... Tradiční oblíbenost (kterou zde zmiňuješ) podle mně platí již jen u ojetin (hlavně auta z přelomu tisíciletí)... Deváté místo je opravdu málo... Osobně doufám, že bude Opel nadále stoupat - Zafira Tourer, Ampera, Junior a malý crossover k tomu dávají dobré předpoklady...
Klaudius
Neviem, či je to chyba len tej dotyčnej, podobne neschopný je aj Fiat na Slovensku. Ísť do nejakej predajne Fiat je ako za trest. Nezáujem personálu, neodbornosť, nevyužité priestory, zaprášené autá...
augustin
Myslim, ze problem Fiatu je aj inde. Uz to v diskusiach viac krat odznelo. Tie multiair motory su (vraj) naozaj dobre ale za to si musis pekne priplatit a tam to Fiat prehana :no: . Druha vec je asi i manazment....ja nejaku reklamu na Fiat (az na Freemont) prakticky nevidim.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, v Telce sou reklamy na Fiat, ale evidentně nefungují. Reklamy na My Life edici sou, Lancie byly vystavené i na magistrále atd. přesto to nikdo nekupuje. Problém budou ceny, slabé modelové portfolio a u některých modelů velmi spekulativní design >😁 >😁 >😁
augustin
Televiziu az tak nepozeram ale v novinach reklamu na Fiat naozaj nevidavam. Ale nezijem v CR, tam je to asi s reklamou lepsie.
Avatar - Anonym
Anonym
Televize je lepší jak noviny.... Osloví ví lidí, přesto to nefunguje. A to reklamy krom škody, hynudai, suzuki a opelu v telce nikdo nemá, teda nepočítám menší stanice kde byly reklamy i na bmw, volvo a mercedes....
Avatar - Emel
Emel
VW, Renault (Megane) i Nissan (Juke, Qashqai) mají taky docela dost.
Avatar - ethicon
ethicon
aby som ťa potešil v Taliansku je Thema hned po zahájení predajov na 7. mieste v E segmente...189 kusov..zdá sa, že pre domáci taliansky trh, ako hlavné odbytište Lancií to až taký zlý ťah nebol...teraz nehovorím, že to schvalujem, alebo sa mi Thema páči...a Freemont je suverénne prvý...to len tak okraj tvojej nekonečnej škodoradosti...
BeranK
Á, Etykón nám tady zase po dlouhé době zahýkal....

No, on ten italský trh je tak významný, že první místo na něm znamená automaticky hospodářský úspěch celosvětového významu, co? Dej si mokrej hadr na hlavu a začni se smiřovat s tím, že země, která se kdysi pyšnila tím, že je jedním z pilířů minimálně evropské automobilové produkce jde dneska do kytek, protože ani nejrůznější eskapády, čachry ani velkohubá prohlášení nezakryjí fakt, že namá už pomalu co nabídnout a nemá ani na vývoj. Ono se stačí podávat na prodeje kdekoliv v Evropě a především v samotné Itálii - v Evropě není žádná jiná země, kde by domácí produkce měla tak malý podíl v prodejích ve vlastní zemi. Ve Francii nebo v Německu jsou na prvních dvaceti místech v prodejích suverénně pouze domácí značky, V Británii de facto (při výrobním portfoliu) taky, jenom v Itálii je nejprodávanějším hatchem Golf a snem každého movitějšího Itala je buď MB, nebo BMW a nebo Audi....
Avatar - Anonym
Anonym
Italský trh to neuživí...
Je jasný že tam se lancia buzde prodávat i kdyby to byl přeznačkovaný Hindustan.
Jde o další evropský trhy.
Ona se ta 300ka ještě pod chryslerem taky v itálii prodávala, vím neméně o 4ech přitažených do čr právě z itošky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Fiat si dělá reklamu už desítky let. >😁
hihihi
>😁 :yes:
augustin
:yes:
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
To je ostuda. Mitsu se drží kolem dvacátého místa již několik let. Nikdy bych nečekal, že se na Mitsu dotáhne tradiční evropská automobilka Fiat ;-\ Pochvalu zaslouží Seat a koncern obecně.

Hundai také gratuluji ke třetímu míst, lepší už to nebude, nyní bude už jenom hůř, kucí >😒]
augustin
S tym Mitsubishi mas pravdu a pritom tak jazdne vlastnosti ako i motory maju velmi dobre. I v Rakusku za Oktober sa predalo len 282 kuskov od Mitsu. ale fiat je v Rakusku oblubeny - 1059 kuskov hovori za vsetko. Ale taka Kia 1109, Hyundai 1238 su este lepsie. Tam je ovsem (podla mna) prepadakom Honda 185 :no: [odkaz] Zaujimavostou je ovsem i predaj Porsche za Oktober: Pani-69 kuskov :yes:
Dixik2
Je zajímavé,že za říjen je prodaných 44 kusů,viz zde: [odkaz] Přitom u prodejců má být až v půlce listopadu.

Jinak třída mini😒br />
1.Kia Picanto- 54 kusů
2.Škoda Citigo- 44 kusů
3.Fiat Panda- 42 kusů
augustin
Naozaj zaujimave! Mozno to niekto z odbornikov v odbore manazmentu vysvetli-to by ma zaujimalo.
Avatar - Anonym
Anonym
Předváděčky....
Dixik2
Taky si myslím.Jenom mě to zaujalo. 😄
augustin
A kto vobec palti tie preddvadecky? Plati ich priamo Skoda alebo konkretny predajca z vlastneho vrecka? Alebo to ide 50/50? Je jasne, ze sa väcsinu asi po po najazdeni par stoviek kilometrov podari za zvyhodnenu sumu predat, ale nie je to pre predajcu prilis velka strata? Ano, pri Skodovke to predajca vyrovna ziskom z predaja z dalsich aut ale pri takom Fiate, Alfe, Mitsu, Honde a pod. to az tak lahke asi nebude. To je moja otazka...nikdy som v tejto oblasti nepracoval.
Xawier
To funguje trochu jinak... Obchodník má předváděčky na fakturu třeba s tříměsíční splatností... Po třech měsících se profinancují (na nějaký úvěr) s pro obchodníka velmi výhodným RPSN. Na předváděcí vozy dostane navíc obchodník nějakou finanční podporu od automobilky a proto je může nakonec nabídnout za výhodnějších podmínek (než zcela nový vůz do výroby) konečnému zákazníkovi.

Jo a těch 44 kousků jsou opravdu vozy přímo automobilky určené pro novináře a různé papaláše. Dealeři dostanou předváděčky až v příštím a přespříštím týdnu, takže jejich registrace proběhne v listopadu.
Avatar - JGucci
JGucci
No treba v pondeli na te prezentaci CITIGA musely uz byt vsechny vozy na SPZtkach, takze to mohou byt vozy samotne Skodovky.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co toho vyplyva?

picanto jasny lider :yes:
Jinoch123
Vítězství o 10 kusů, a to nad modelem, který se ještě ani neprodává oficiálně. Tomu ty říkáš jasný lídr?
Avatar - JGucci
JGucci
Poradi patnacti nejprodavanejsich modelu (leden-rijen 2011) v CR je nasledujici (osobni+uzitkova)

1.SKODA OCTAVIA 20 065
2.SKODA FABIA 13 543
3.Ford Focus 4 159
4.SKODA SUPERB 3 912
5.VW Golf 3 570

6.SKODA YETI 3325
7.Kia Ceed 3099
8.Hyudai i30 : 2870
9.SKODA ROOMSTER 2823
10. Renault Megane 2807

11.Hyundai i20 : 2599
12.Ford Fusion 2576
13.Renault Thalia 2530
14.VW Polo 2050
15.VW Passat 2033
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Velmi slušné složení.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Az na ten model "Megere" :no:
hihihi
NA JAAA das ist nicht SKODA ;-\
jossalito
Co předvádí Fiat, to je zoufalost. Rekordní propady každý rok. Korejci už ho dávno převálcovali. A Italové je ani nezaregistrovali, jak rychle se kolem nich prohnali.

A co víc, ono nebude lépe.
Malým autům, jakožto jedinému co Fiat umí, pšenka nekvete a prodeje globálně také padají. Portfolio Fiatu je přestrálé a nové modely nejsou v brzké době ani ohlášeny. Inovovaná Panda Fiatu moc nepomůže.

Tohle je hotovej fiatí funus. :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vysvětlím Vám proč jsou v některých věcech italové nejlepší na světě. Nudle umí jen proto, že se jim nechtějí škrábat brambory, pizza je v itálii pouze těsto postrašené rajským a sýrem, až zbytek Evropy tu buchtu přečipoval na chutné jídlo. Nejlepší jsou v módě, protože mají hnusné baby a je potřeba aby nějak zaujaly a chlapi se před tou jednou z tisíce musí předvádět.
jossalito
>😁 :yes:
Cara Binieri
Ted si nejak nejsem jisty, jestli to myslis vazne.
Priste radsi se smajlikem. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Máš pocit, že něco není pravda. Myslím taky vážně, že mají vynikající červená jídla. Měl jsem dokonce tu čest často řídit novou Alfu 156ku a tvrdím dodnes, že jak to auto jelo zatím nic nepřekonalo. Bohužel to trvalo jen 20 000 km a pak už jenom problémy. Prostě jsou to polořeci.
hihihi
To ano, Italove ano, total nemakacenka, cim si niz jeste hur, ale zensky tam, co jsem zatim byl, byly vice nez dobry, to tedy nevim, kam si chodil...nebo jsem tedy mel hodne stesti.
Cara Binieri
Nechapu tyhle stereotypy.
Byls nekdy na Severu? V Milane, v Turine, Bolzanu? Vzdyt je to s Porurim nejbohatsi a nejprumyslovejsi oblast Evropy...
Italky jsou nadherny. Nejen fyzicky, ale i tim, jak se oblekaji a zdobi.

Cesko taky nepovazujes za zaostalou zemi jen proto, ze je v Usti cerno. Tak nesud Italii podle Neapole...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Letos v Aprice byly v hospodě hned dvě krásné italky, ale je to poměr stejný jak Ferrari a Fiat, taky 1 ku 1000.
Avatar - Anonym
Anonym
nekrásnější italka má holandský pas, takže asi tak nějak 😄
MariAchi
Tak tims to rozsekal >😁
Provocateur
Kdyby jsi měl alespoň malé zkušenosti s vařením (vajíčka třeba ale zvládneš - když dá bůh), tak bys věděl, že je mnohem složitější a časově náročnější udělat dobrý nudle narozdíl od oškrábání a uvaření brambor. Dál to nemá cenu ani komentovat...

Tak radši zůstaň u těch aut, těm snad rozumíš víc než vařením a ženám >😁
toomovich
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tenhle francouzský "diamant" :no:
hihihi
A ty jsi ostuda ceskych diskuzi, takze je to 1:1 :yes:
Wartburg 353W
>😁 :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Naštve to, co? Furt nekrachl, furt nekrachl, i když dva roky má být po něm... Spíš ty vůbec?
Klaudius
Možno po nociach pracuje na rozklade Renaultu zvnútra... 😉
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Takže coreanzázrak se nekoná? :-! :-!
Avatar - miromen
miromen
Vždyť dostalo naklepano i od hurvajze. 😄

[odkaz]
Klaudius
O čom?

Záver. Kde je Kia Rio? Vysoko v hierarchii malých vozidiel... 😉
Keď príde Peugeot 208, bude konkurovať Kii.
Škode chýbajú kórejské záruky...

Daj Riu čas.
bojler_
Já myslel, že už je i30 lepší jak Golf. Aspoň to tady tak vypadá 😄
Icescent
Jen dodám, že od ledna do září 2011 bylo v Evropě registrováno 304 540 nových vozidel Hyundai - to je nejlepší výsledek všech dob v historii značky Hyundai!!! Rekordní prodej automobilů Hyundai představuje nárůst o 11,2 % v porovnání se stejným obdobím v roce 2010; září 2011 - bylo 33. měsícem v řadě, kdy odbyt automobilů Hyundai rostl rychleji než celý evropský trh! To je úspěch... :yes: 😉
pogo26
Na stejné číslo stačily odepisovanému Fiatu dva modely - Punto a Panda a ještě mu 10 000 aut zbylo. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Jenže problém je, že ty čísla mohl místo rejže vyrobit Fiat a udržet si alespoň jakés takés postavení mezi předními producenty v Evropě takto padá každý rok hlouběji a hlouběji zhruba o tolik co rejže roste.
Avatar - Anonym
Anonym
Problém Fiatu je právě v tom, že kromě už mu zbyl jen segment malých aut a miniaut. Z těch ostatních tříd jej odstavili právě Korejci. Co se stane, až se Korejci prosadí i do těch zbývajících segmentů ?
Avatar - Del Puento
Del Puento
Hmmmm.....s těma korejskýma autam je to jako se zbožím od vietnamců. Všichni na to navenek nadávaj a berou to jako něco méněcenýho nebo podřadnýho a nakonec v tom (hogo fogo) našinec jezdí v ulicích nebo v tom chodí oháknutý na mejdany....Proč asi ?? 😲