Technika
pak bych vzal kladivo sklo rozmlátil a nechal si tam dát normální
protože by mě z neustálýho mžourání a změn zaostření očí bolela hlava
FUJ větší hovadinu jsem snad v životě v žádným autě neviděl :no:
protože by mě z neustálýho mžourání a změn zaostření očí bolela hlava
FUJ větší hovadinu jsem snad v životě v žádným autě neviděl :no:
To by ti moc nepomohlo. Fólie tam je kvůli zlepšení kvality obrazu. Vyměníš sklo a budeš to vidět dvojitě, rozmazaně a nejspíš i zdeformovaně. Co takhle nekupovat to a ušetřit 35 tisíc?
já už vidím do budoucnosti kdy EK vydá směrnici že to má být povinné z důvodu vyšší bezpečnosti :no:
V palubním systému to půjde nejspíš vypnout (byť to bude povinná výbava), jak říkal Ronault. Kdyby ne, tak bych možná zkusil ústí projektoru přelepit neprůhlednou páskou, nebo jinak zakrýt. Pokud by to mělo vlastní pojistku, tak by to bylo ještě snadnější. Nebo si to nechat v servisu odpojit. Máš zvláštní metody řešení problémů.
zatímco ostatní ještě nesbouchali ani černobílou telku. :yes:
vyzkoušet a pak dělat velkou hubu. Mám zkušenosti s první nebarevnou generací a jak zde již bylo více krát psáno dá se to různě nastavit nebo až vypnout. Nicméně sem se nesetkal s majitelem vozu s touto fíčurou, který by si ji vypínal. Je to prostě nehorázný pomocník. Rychlost a rychlost tempomatu je běžná věc, ale když už sem se nechal navigovat a krásně mi to vykreslovalo šipky, stačilo prostě jen mrknout a hned sem věděl. Poté co sem přesedl zpátky do trojky a koukal do navi v palubce tak sem si až uvědomil kolik tím ztratím času a kolik tím vznikne nepozornosti.
Někdo se ptal na polarizované brýle. Záleží asi na síle polarizace nebo nevím od čeho se to odvíjelo, ale otec má brýle přes které jsou promítané informace prakticky neviditelné, možná s přidáním na head up displeji by to bylo lepší. Moje polarizované brýle to tolik neomezovaly, ale bylo to taky vidět slaběji. Každopádně tohle je nevýhoda, otázka, jestli se to dá nějak řešit, nejjednodušeji asi koupí nepolarizovaných slunečních brýlí do auta.
Někdo se ptal na polarizované brýle. Záleží asi na síle polarizace nebo nevím od čeho se to odvíjelo, ale otec má brýle přes které jsou promítané informace prakticky neviditelné, možná s přidáním na head up displeji by to bylo lepší. Moje polarizované brýle to tolik neomezovaly, ale bylo to taky vidět slaběji. Každopádně tohle je nevýhoda, otázka, jestli se to dá nějak řešit, nejjednodušeji asi koupí nepolarizovaných slunečních brýlí do auta.
co umí ukazovat rychlost a má varování při překročení limitů, které si jdou nastavit...
Na zbytek mam navigaci
Na zbytek mam navigaci
:yes:
já bych tam mžoural furt proto taky nemám v autě navigaci protože bych na ní podvědomě pošilhával
další důvod je že nejsem *** abych si nepamatoval kudy jet....
Nedokážu si představit, že bych se třeba loni v létě motal centrem Florencie bez navigace... v tom provozu ještě hledat cestu... 8-s
Jinak k tvému dotazu, mou pozornost přiláká nečekaná změna. Pokud mám v zorném poli televizi, tak se v ní může dít cokoli a mou pozornost to neláká. Mozek ví, že se to tam má hýbat, tak to ignoruje. Takže mě HUD skutečně nenutí "mžourat" při každé změně.
zkus to trénuje to mozek :yes:
Překvapilo mě, jak rychle jsem si na to zvykl. Ani v noci, kdy venku byla tma jak v pr..., to vůbec nerušilo. Head-up display společně s adaptivním tempomatem byly dvě věci, který se mi na tý káře líbily nejvíc - obojí je silně návykový!! Ten display je dost promyšlený, vidíš na něm nejen aktuální rychlost, ale i rychlost tempomatu, kterou sis nastavil, jestli systém tempomatu "vidí" to auto, za kterým jedeš, jaký máš nastavený odstup, jestli je zapnutý hlídání jízdního pruhu, ukazuje to symboly navigace atp. A to všechno je řešeno úsporně a přitom velice přehledně, takže nemáš obraz přes celý okno, ale stejně máš přehled.
Narozdíl od naší firemní audiny A4 je u toho baworáka hodně vidět, odkud ta šílená kupní cena (cca. 105.000€) pochází...
a můžeš si v autě dát 20
na druhou stranu nechápu proč člověk který nechce řídit jezdí autem...
Taky mě hodně překvapilo, že ten radar asi "kouká do zatáčky". V táhlý levý dálniční zatáčce to na kamiony v pravým pruhu nereagovalo, na auta v levým pruhu přede mnou bez problémů. Ten systém je fakt vychytaný (narozdíl od automatických dálkových světel - ten systém je dost nepoužitelnej)...