Profi
Kloubový se zaobleným předkem? Takové byly jen prototypy. První sériovej kloubák byla až C 744 hranatá. Jinak už od řady Š 11 je použito vzduchové pérování.
Odkaz na listy: [odkaz]
Lisotvé pérování je stále velmi běžné. I Avie ho má a vždy měla a i další lehké nákladní automobily, včetně Transitu, některé off-Roady, prakticky všechny sklápěče atd.
Vzduch je lepší, ale listy se stále hojně používají...
Odkaz na listy: [odkaz]
Lisotvé pérování je stále velmi běžné. I Avie ho má a vždy měla a i další lehké nákladní automobily, včetně Transitu, některé off-Roady, prakticky všechny sklápěče atd.
Vzduch je lepší, ale listy se stále hojně používají...
Co tady jezdí ty desítky náklaďáků na stavbě tunelu Blanka, tak jsou skoro všechny na listech 😉 Akorát vleky jsou na vzduchu.
zdravy rozum
Jo ten vzduch pri ruznem zatizeni, snizuje oder vozovky, pneu a spotrebu.
Lepe se da navrhnout i tlumeni pri lepsim pruzeni.
Lepe se da navrhnout i tlumeni pri lepsim pruzeni.
zdravy rozum
Vinute, typ nevim. Kloubovy stary se zaoblenym predkem. Videt to byl pro me sok. 😄
Lepsimu, ted uz ani ne.
Vepredu to ma listy? Hod link jak jej mas jeste v historii, at to nehledam.
Ani mala avie uz nema listove pruziny nebot je to spatny. Sklapece maji nyni spis vzduch. Proto tohle novy o listech..
Je to spatny a vymsti se to.
A pokud se bavime o autech a o necasovi tak je to stejnej podvod. navic je nazorne videt o co jde.
Dela se neco krivyho, aby se nakradlo.
Jak s anonymnimi akciemi, pry prinaseji penize, ve skutecnosti vycucavaji rozpocet.
:yes:
Lepsimu, ted uz ani ne.
Vepredu to ma listy? Hod link jak jej mas jeste v historii, at to nehledam.
Ani mala avie uz nema listove pruziny nebot je to spatny. Sklapece maji nyni spis vzduch. Proto tohle novy o listech..
Je to spatny a vymsti se to.
A pokud se bavime o autech a o necasovi tak je to stejnej podvod. navic je nazorne videt o co jde.
Dela se neco krivyho, aby se nakradlo.
Jak s anonymnimi akciemi, pry prinaseji penize, ve skutecnosti vycucavaji rozpocet.
:yes:
Tak pokud se budem bavit o náklaďákách obecně tak sklápěče většinou všechno na listech, tahače vzadu vzduch, vpředu se asi používají obě řešení.
Pokud se budeme bavit o této Scanii, tak jelikož má vpředu i vzadu listové pružiny, tak myslím že všechny nápravy budou tuhé.
Myslím že Scania společně s Volvem patří k tomu lepšímu když už teda nechci říct nejlepšímu v kategorii.
A který typ Karosy měl jaké pružiny?
Pokud se budeme bavit o této Scanii, tak jelikož má vpředu i vzadu listové pružiny, tak myslím že všechny nápravy budou tuhé.
Myslím že Scania společně s Volvem patří k tomu lepšímu když už teda nechci říct nejlepšímu v kategorii.
A který typ Karosy měl jaké pružiny?
zdravy rozum
Ne vepredu se vzduchem, nejspis.
Listove pruziny vetsinou nejsou, ale vzduch.
Automobilka Scanie neni schopna technicky drzet krok s konkurenci a tak suli spatnou zastaralou technikou. Bohuzel. >😁
Jak typicke. :no😒br />
Dovolim si uvest jeden priklad. Karosa dala v dobe silne konkurence do busu pruziny!!!. A kde je pak dnes? Krachuje.
Jednou zacnes sulit a Necas nezrusil neanonymni akcie. Proto je to jako je. Drzi se to zazrano.
Listove pruziny vetsinou nejsou, ale vzduch.
Automobilka Scanie neni schopna technicky drzet krok s konkurenci a tak suli spatnou zastaralou technikou. Bohuzel. >😁
Jak typicke. :no😒br />
Dovolim si uvest jeden priklad. Karosa dala v dobe silne konkurence do busu pruziny!!!. A kde je pak dnes? Krachuje.
Jednou zacnes sulit a Necas nezrusil neanonymni akcie. Proto je to jako je. Drzi se to zazrano.
Vpředu mají samozřejmě tuhou nápravu. Nezávislé zavěšení nabízí jen Tatra, a někteří specializovaní výrobci. U všech běžných náklaďáků jsou tuhé nápravy a většinou listové pružiny.
Inac, keby som ja mal riesit vojenske vozidlo, tak aj keby bol vzduch v standarde a listy za priplatok tak priplacam ako divy... Jazdil si uz s autom ktore malo prasknutu pruzinu? jazdil si s prasknutym jednym listom? a potom si skusil to iste s deravym vzduchovym vakom? Skus si to, mam skusenosti so vsetkymi no nechci zazit tu poslednu variantu 😉