uz vidim tu SR a CZ lobby aby sa to zaviedlo aj u nas. Servisaci by tak mali o ukon (a pracu) viac a kto by sa nechcel povozit, ze ano. ;-\
Zaujimalo by ma ale, ako chce skusat ABS a ESP? To si myslia ze akoze dam mamlasovi (technikovi) na STK kluce od auta do ruky a necham ho na uzavretom areali dupat na brzdy aby akoze vyskusla ABS a nebodaj hadzat auto do smyku aby vyskusal ESP??? (Predpokladam ze so studenym motorom a po skuske to hned odstavi a vypne) :no::no::no: Tak to teda nie....
Je to tam napsané. Takže stačí číst. Asistenční systémy se budou kontrolovat pomocí připojení na diagnostiku. K čemu bude ta testovací jízda rychlostí min. 8km/h, netuším.
a ako sa testuje ABS a ESP cez diagnostiku? Asi tak ze diagnostika napise "bez zavad" a hotovo? To ale nie je testovanie, to je kontrola. Ked niekto pise o skusobnej jazde, o potrebe volneho placu v mestach a o testovani ABS/ESP, tak logicky to vyzera ze to niekto chce skusat prakticky. Pripojit diagnostiku a na klzkom povrchu nechat reagovat ABS, to nieco prinesie, ale nechat to stat a akoze diagnostikou otestovat ABS, to je naco dobre, prosim?
tak jasne ze nie, prides s teplym, ale kym zacnu nieco robit motor vychladne. Ono stacilo mi ked som videl servisakov v audi, zima, -10C, auta odstavene na zadnom parkovisku, Jozo zakrici ze zdvihak je volny, jebino nasadne do auta a vystreli na jednotku vytocenu do nebies aby tych posratych 50m preletel co najrychlejsie. Gumy piskaju a div ze nenabere zdvihak, ako mu vsetky 4 kolesa cvakaju (ABS), lebo su mokre na liatej podlahe. Keby to bolo moje auto, ruky mu dolamem, chrapunovi....
No a prave preto nemam mylne predstavy ze by sa nejaky panaci na STK spravali rozumnejsie.
Samozřejmě že mně taková myšlenka napadla taky, ale taky to, že pokud by vyjížděli někam do města, jel bych s nimi, vlastně s ním jako spolujezdec a za druhé chodím na stejnou stk a už ty hochy trochu znám. Tak vím komu bych své auto svěřil...