Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Avensis (2012): Ceny na českém trhu

Modernizovaný Avensis je možné na českém trhu pořídit od 419.900,- Kč.
Zpět na článek
7. 11. 2011 08:40
7. 11. 2011 09:33
7. 11. 2011 09:42
10. 11. 2011 13:02
7. 11. 2011 09:48
7. 11. 2011 12:10
7. 11. 2011 12:39
7. 11. 2011 13:06
7. 11. 2011 18:24
10. 11. 2011 13:09
10. 11. 2011 13:05
7. 11. 2011 23:53
8. 11. 2011 09:04
8. 11. 2011 21:55
7. 11. 2011 12:11
10. 11. 2011 10:32
7. 11. 2011 13:39
10. 11. 2011 13:13
7. 11. 2011 08:40
kluc
Tak uz tomu dali normalny kluč .
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2011 09:33
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
7. 11. 2011 09:42
Re: design pekny
podle me bude duvod prozaicky. setreni nakladu - dlouhodobe smlouvy s dodavatelem jednoho kusu interieru, anebo naskladneni velkeho mnozstvi zbozi predem a nutnost jeho upotrebeni
10. 11. 2011 13:02
Re: design pekny
ono to nebude tak strašné. nevím z jakého důvodu je na přístrojích vidět ta modrá, ale ve skutečnosti jsou pouze bílé. Ostatní displeje ale zůstaly oranžové, což je škoda.
7. 11. 2011 09:48
ceny
ceny velmi sympaticke. v podstate temer na urovni soucasnych vyprodeju Avensisu. A to vse za vyborne a ultraspolehlive auto, ktere uz koncecne zacne vypadat k svetu. za cenu :yes: ...na rozdil od hyundai i40.

jinak, jiz davno unikly fotky realneho modelu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
7. 11. 2011 12:10
Re: ceny
No neviem, či sú tie ceny také super. Základná cena už od je fajn, ale to je nepoužiteľné auto so slabučkou výbavou (atmo 1,6 v strednej triede je úplne nevhodná). A prvý použiteľný motor 1,8 je o citeľných 145t. drahší. Vo svetle Mondea 1,6EcoBoost za 499t. sa javia tieto ceny stále neprimerane vysoké, odhliadnuc od faktu, že EcoBoost je výkonnejší ako najsilnejší Avensis (za 599t.)
7. 11. 2011 12:39
Re: ceny
to je ucelove prirovnanie...aj mondeo za 499 je v zakladnej vybave bez nicoho.
porovnat sa da dvojliter nafta, kombi vo vybave Enterprise vs. Sol, kde to je 680.000 vs. 615.000.

Samozrejme Ford ma silnejsi diesel, ale Toyota o liter uspornejsi.

Toyota turbobenziny nema, takze sa s Ecoboost neda porovnat.

(a to u Toyoty hovorime o neakciovych cenach)
Avatar - iudex
7. 11. 2011 13:06
Re: ceny
Problém je v tom, že Toyota fakticky ani nemá čo postaviť do porovnania so 118 kW EcoBoostom (o dvojlitroch 149 a 177 kW nehovoriac).
Mondeo aj vo výbave "bez ničoho", ako píšeš, má napr. automatickú klímu, na rozdiel od manuálu v Avensise.
Plus "akciové" cenníky Fordu sú fakticky trvalé a i z nich dajú zľavu, naopak Toyota zľavám vôbec neholduje a nevyjednáš u nich nič.
7. 11. 2011 18:24
Re: ceny
...tak si ji nekupuj, nikdo te nenuti ;-)
10. 11. 2011 13:09
Re: ceny
Zkoušel jsi u nich někdy něco vyjednat? :-)
10. 11. 2011 13:05
Re: ceny
a jakou má ten ecoboost výbavu při ceně 500 tisíc? lepší než Avnensis Luna, nebo horší?
já mám pocit, že výhodnější nabídka (cena versus výbava) už je dnes snad jen u Renaultu. Ale tom jsou tradičně na štíru se spolehlivostí atd.
Avatar - Bristol
7. 11. 2011 23:53
Re: ceny
ceny jsou pěkné...ale motory za které by se styděla pomalu i nižší střední...nejsilnější benzín 2.0 se 118kW?? docela málo...alespoň že ten diesel je na tom trochu lépe...jinak auto docela hezké...aspoň teda v sedanu...v kombi nikoli
8. 11. 2011 09:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - El_Scorpio
8. 11. 2011 21:55
Re: ceny
byť na Fejsbuku ti dám lajk ;-) Aj keď so všetkým čo si napísal úplne súhlasím, osobne tiež preferujem istú striedmosť v ladení ako tie brutálne predimenzované jednotky so životnosťou 200 tkm.
Avatar - iudex
7. 11. 2011 12:11
Sprevodovanie
Pri pohľade na tie dynamické parametre mi vyvstáva otázka sprevodovania: ako to, že 1,6ka i 1,8ka majú rovnakú maximálku? A najsilnejší dvojliter je len o 5 km/h rýchlejší, ako 1,6ka? Dosť podivné naladenie. 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CommonUser
7. 11. 2011 16:32
Re: Sprevodovanie
Pretoze 1,8 ma obmedzovac rychlosti. Debilita (asi kvoli rovnakym brzdam), ale je to tak.
Realne ale ta 1,8 da 220 tacho (nieco malo cez 210 GPS, z polovice nalozena).
7. 11. 2011 18:27
Re: Sprevodovanie
A ty nekde litas takovou rychlosti ??? Zarazi mne, ze nekdo vubec kouka na tak zbytecny parametr jako je maximalni rychlost :-O
10. 11. 2011 10:32
Re: Sprevodovanie
Z maximálky (pokud není daná omezovačem) se třeba dá přibližně odvodit i ekonomická rychlost na nejvyšší převodový stupeň (bývá to cca 70% maximálky) ...
Avatar - Katikakus
8. 11. 2011 07:27
Re: Sprevodovanie
Iudexi, zrovna u tebe, me to sermovani maximalni rychlosti docela prekvapuje. Vzdyt vis, ze na maximalce tolik nezalezi, dulezitejsi je pruzne zrychleni a dynamika obecne - jestli to jede 200 nebo 210 je uplne jedno. ;-)
Avatar - Starfighter
7. 11. 2011 13:39
Překlep
V tabulce dieselových kombi je u motoru 2,0 l D-4D ve výbavě Terra asi překlep. Cena při zachování 20 tis. korunového odstupu od sedanu by tedy měla být 489 900 Kč.
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2011 13:13
Re: Překlep
ono se v článku taky píše, že kombi stojí + 20000 - s výjimkou výbavy Terra >:D
7. 11. 2011 20:06
avensis a toyota obecně
problémom avensisu a toyoty obecně sú dodacie termíny na autá mimo bežných konfigurácií (napr. kombinácia koža-navi-automat-strešné okno) čo je bežne ponúkané 4-6 mesiacov od objednávky a IMHO obchodné zručnosti predajcov.
PS: plus za to, že po 15 rokoch pochopili že európa si žiada diesel automat. ešte 200 koní v benzín- automat kombinácii, otváracie strešné okno a automatické udržiavanie svetlej výšky a bude to môcť konkurovať etalónom tried.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
7. 11. 2011 23:57
Re: avensis a toyota obecně
toyota má obecně problém s tím že je tak vytížená dodávkami do ameriky, japonska, indie, arabských států, západní evropy...že ČR už jaksi vypouští...a dá se to pochopit...toyota je v prodejích top 3 a sama s lexusem toho utáhne tolik co VW group s 5-6 značkama...
10. 11. 2011 13:16
Re: avensis a toyota obecně
ten diesel automat už ale Toyota několik let v Avensisu nabízí. I když, pravda, to nic nemění na tom, že s tím přišla pozdě.
Vyšší výkon na to, aby mohla konkurovat etolonum třídy fakticky, vlastně nepotřebuje. Ale potřebovala by ho na to, aby mohla konkurovat v oblasti image. Ty motory s vysokým výkonem si koupí málokdo. Ale, a to je také důležité, přitahují pozornost publika.
Avatar - El_Scorpio
8. 11. 2011 21:50
slovenské vs. české ceny
Skoro som padol na *, keď zverejnili české ceny. Základná 1.6 sedan je za 19 900 €/502 000 Kč! Boli by Slováci * keby si to kupujú doma...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - El_Scorpio
8. 11. 2011 21:51
Re: slovenské vs. české ceny
No to je cenzúra :no:

Skoro som padol zadnici, keď zverejnili české ceny. Základná 1.6 sedan je za 19 900 €/502 000 Kč! Boli by Slováci blbí keby si to kupujú doma...