Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vláda chystá opatření na podporu obnovy vozidel v Česku

Stát chce rovněž legislativně zakotvit, aby bylo přetáčení tachometrů kvalifikované jako trestný čin.
Zpět na článek
8. 11. 2011 20:03
8. 11. 2011 20:19
8. 11. 2011 20:21
8. 11. 2011 20:26
8. 11. 2011 20:30
8. 11. 2011 20:39
8. 11. 2011 20:43
8. 11. 2011 20:49
8. 11. 2011 20:51
8. 11. 2011 20:56
8. 11. 2011 21:07
9. 11. 2011 17:21
9. 11. 2011 18:17
9. 11. 2011 18:43
9. 11. 2011 18:59
9. 11. 2011 19:22
9. 11. 2011 20:05
9. 11. 2011 20:11
9. 11. 2011 20:18
9. 11. 2011 20:29
9. 11. 2011 20:32
9. 11. 2011 20:39
9. 11. 2011 21:05
8. 11. 2011 21:51
9. 11. 2011 17:23
10. 11. 2011 09:58
8. 11. 2011 20:31
8. 11. 2011 20:44
8. 11. 2011 20:48
8. 11. 2011 20:53
8. 11. 2011 20:56
9. 11. 2011 08:20
8. 11. 2011 20:54
9. 11. 2011 18:19
9. 11. 2011 18:44
9. 11. 2011 19:00
9. 11. 2011 19:25
9. 11. 2011 09:27
9. 11. 2011 08:12
9. 11. 2011 17:26
9. 11. 2011 18:22
9. 11. 2011 18:48
9. 11. 2011 19:01
9. 11. 2011 19:32
9. 11. 2011 20:03
9. 11. 2011 20:35
9. 11. 2011 20:50
9. 11. 2011 21:04
9. 11. 2011 21:03
9. 11. 2011 23:39
9. 11. 2011 09:49
10. 11. 2011 10:07
9. 11. 2011 10:15
9. 11. 2011 10:37
9. 11. 2011 10:45
9. 11. 2011 10:59
9. 11. 2011 11:23
10. 11. 2011 10:08
9. 11. 2011 16:08
neregistrovaný "adam13"
9. 11. 2011 17:30
9. 11. 2011 12:36
10. 11. 2011 17:53
9. 11. 2011 20:13
8. 11. 2011 20:03
VLÁĎA VEZE ČAJ
Je známou věcí, že o tom, co máš v garáži rozhoduje zásadně tvoje... manželka, nikoliv vláda. Ta ať se snaží rozhýbat ekonomiku, jakmile to tady pošlape, budou šlapat automaticky i garáže. Hlavně ať mi vláda neleze do garáže... slyším ozvěnu dunění děl z Aurory...

Nesmysly v podobě nálepek na přední sklo, které tě opravňují ke vjezdu do center měst, jsou opět jen a než odrazem znásilňování norem, znásilňování práva. Auto, které prošlo technickou konktrolou je způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Přes to nejede ani hlávkovej salát. To co provedli v Německu je zoufalé, nesystémové a zhůvěřilé. Budeme-li to následovat, počítám, že se dožijeme dob, kdy po konzumaci hrachové kaše nebudeš moci na skejtu ani na dejvickej kulaťák... 8-s :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:12
Re: VLÁĎA VEZE ČAJ
Tady vůbec nejde o nějakou ekologii nebo obnovu, ale jen o snahu tahat z lidí další peníze - ostatně, je to vidět i na tom, že jako první zmiňují přínos opatření pro státní kasu...
Jen bych podotkl k té technické kontrole: když vidím, co občas tou kontrolou může projít, stálo by spíš za úvahu zapracovat na téhle oblasti...
9. 11. 2011 10:14
Re: VLÁĎA VEZE ČAJ
Naprosto s tebou souhlasím. Jsou to hovada.
9. 11. 2011 07:38
Re: VLÁĎA VEZE ČAJ
Je známou věcí, že o tom, co má chlap v garáži(parkovišti) si rozhoduje zásadně sám .. a jen zoufalec si do toho nechá kecat manželkou ...

P.S. Samozřejmě platí, že o tom, co má manželka v garáži(parkovišti) si rozhoduje zásadně sama ..
9. 11. 2011 10:16
Re: VLÁĎA VEZE ČAJ
Neboj nic, raz sa aj ty ozenis (mozno). A potom bud ty konecne pochopis o com je zivot, alebo tvoja manzelka pochopi (bohuzial prilis neskoro) co za noumu si to vzala. Ocakavat ze si v manzelstve budes robit co sa ti zachce je naozaj velmi naivna predstava spolocneho zivota...
9. 11. 2011 12:39
Re: VLÁĎA VEZE ČAJ
Použiji tvoje slovo, a bude to první vulgarismus, který na diskuzích použiji ... takže ňouma jsi ty, protože jsi vůbec nepochopil, co jsem napsal ... tohle je diskuze o autech a ne rodinná poradna a můj příspěvek se týká výběru auta, ničeho jiného, takže odvodit si z jedné věty, jakou já mám představu o společným životě, může opravdu jen ňouma ... takže znova … já nekecám ženě do výběru jejího auta a ona zase mě do „mého“ … a „mého“ je v uvozovkách, protože ho nepoužívám jen já, ale slouží celé rodině … co je ta tomhle divného? Nebo patříš mezi chlapy, kteří ženě koupí auto, který nechce, jen proto,že vyhovuje tobě?

P.S. ženatej jsem spoustu let, takže neuč orla létat, já vím co to je život .. jo a manželka je Slovenka :-)
8. 11. 2011 20:11
Zcela mimo mísu ...
a) Dokud u nás budou třikrát nižší platy než v Německu, těžko budeme mít stejně starý vozový park.
b) Existuje více možností, jak obejít tzv. ekopoplatky.
c) Zápis stavu tachometru na každé prohlídce - tohle jednoznačně vítám. Ještě je potřeba uzákonit přetáčení tachometrů jako trestný čin.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:14
Re: Zcela mimo mísu ...
To by ta auta někdy musela k prohlídce vůbec přijet...
Když jsem v dubnu jel s maličkou do servisu před STK, aby mi ji prohlédli a dali do pořádku, tak první nabídka: "STK, to není problém. Jestli chcete, my se postaráme, projdete naprosto bez problémů..."
8. 11. 2011 20:32
Re: Zcela mimo mísu ...
To je druhá věc. Ale pokud vím, tak se mluvilo o tom, že ve stanicích STK budou kamery, ne ?
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:37
Re: Zcela mimo mísu ...
Už před pěti lety... a co? Tuhle nabídku dostanu v roce 2011 zcela otevřeně. Samozřejmě, že jsem to nevzal, ale hezky to nepůsobilo.
9. 11. 2011 08:06
Re: Zcela mimo mísu ...
Kolik si za "to" rekli?
Avatar - Blue Sun
9. 11. 2011 09:26
Re: Zcela mimo mísu ...
Nevim,rekl jsem,ze to je vec,kterou si zaridim sam.
9. 11. 2011 09:51
Re: Zcela mimo mísu ...
OK...
U nas se rika, ze projdou i pouhe dvere. Vem si, ze za den vezmou od deseti az dvanacti lidi treba po dvou kilech...
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2011 10:17
Re: Zcela mimo mísu ...
jééé nedělejte z toho komedii. V žádný případě nevidím po silnicích jezdit, žádný šroty, takže bych tohle neřešil a osobně bych se svým autem technickou taky normálně neudělal. Dozvěděl jsem se totiž, že mi nebrzdí rovnoměrně ruční brzda což je vážná závada. Naštěstí za 200 korun to tak vážná závada není a technickou jsem udělal. Takže zaplať pánbůh, že to funguje jak to funguje.
Avatar - Blue Sun
9. 11. 2011 17:31
Re: Zcela mimo mísu ...
To jsi tedy asi daleko z centra Prahy nevyjel... Mrkni mimo hlavní města a poznáš, že situace zdaleka není tak veselá, jak si myslíš...
10. 11. 2011 09:09
Re: Zcela mimo mísu ...
Já ale nikde nepsal, že bydlím v Praze jsem ze severu Čech. Když koukám kolem sebe 120ky a už i Favoriti takřka vymizeli. Doby kdy se cigáni proháněli shnilejma žigulíkama už jsou dávno pryč. Nejhorší auto co sem tam na silnici zahlídnu je Felda.
9. 11. 2011 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2011 09:10
Re: Zcela mimo mísu ...
Otázka je co považuješ za šrot. Jestli např. 10 let starý auto tak to je pak samozřejmě všude šrotů plno >:D
10. 11. 2011 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2011 10:02
Re: Zcela mimo mísu ...
Tak to se na definici šrotu docela shodujem, ale těch fakt moc po silnicích jezdit nevidím. Prostě podle mě to s kvalitou vozovýho parku není tak katastrofální, aby bylo nutný to řešit nějakejma dalšíma restrikcema ze strany státu a nestačila na to běžná technická kontrola.
11. 11. 2011 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SEKYC
8. 11. 2011 20:40
Re: Zcela mimo mísu ...
Souhlasím s tebou,toto není podpora ale restrikce a zase se oháněj stářím aut,jako jediní v evropě jsme se nedočkali šrotovného a jako perla průměrný plat 24000kč to si přece musí nové auto dovolit každý ne,nejdřív atˇdostavěj obchvaty měst a pak teprve vymejšlej nějaký zelený nálepky,protože 70procent aut do města vjet nechtějí ale není obchvat tak musí,zápis kilometrů při technický by bylo taky dobrý ale češi to obejdou a jak no techničák se dá i stratit a duplikát ty km už může mít napsané jinak.
8. 11. 2011 20:58
Re: Zcela mimo mísu ...
b) Existuje více možností, jak obejít tzv. ekopoplatky.

Tak to by mně zajímalo jaké? :-)
9. 11. 2011 02:30
Re: Zcela mimo mísu ...
ZTP?
Prodej bez přepisu?
Auto v polopřevodu a "ztráta TP"?
9. 11. 2011 17:54
Re: Zcela mimo mísu ...
Třeba prodej bez přepisu auta.
8. 11. 2011 21:54
Re: Zcela mimo mísu ...
Problém je v tom, že první STK je po čtyrech letech a to auto zdolá víc než dost kilometrů. Při dovozu je to kapitola sama pro sebe.
Nemluvě o tom, že jsem nezažil aby STK tuto informaci jednoduše poskytla při koupi auta.
A to že bude přetáčení km trestný čin je super akorát kdo to bude sakra vtomto bananystánu dokazovat.
Avatar - saldy
9. 11. 2011 13:58
Re: Zcela mimo mísu ...
Žiju v domnění že první STK je po 3 letech, je to tak?
10. 11. 2011 09:50
Re: Zcela mimo mísu ...
Po 4 letech první, další každé dva roky.
9. 11. 2011 08:02
Re: Zcela mimo mísu ...
Muzes mi vysvetlit ten nesmysl s pretacenim tachometru? Proc by to mel byt jako trestny cin? Tachometr (tedy zarizeni na mereni urazene vzdalenosti) jen a pouze zaznamenava urazenou vzdalenost. A to prosim ORIENTACNE. Neni zaplonbovany, cejchovany ani nic podobneho. Nazujes misto patnactek dvacitky a uz meri nesmysly. Nerika nic o tom, v jakem je auto stavu, pouze muze byt soucasti jakehosi balicku kontrolnich bodu, ze ktereho si pak muzes vytvorit o aute (pomerne dost nepresny, ,neb vetsinu veci jen ODHADUJES) obrazek.
Napriklad ja, kdyz jsem jese kupoval olitane herky...eee...pardon, chci rict "radou predchozich majitelu proverene vozy" , po koupi jsem udelal servis (rozvodu, cepy, brzdy...bla bla bla) a stocil tachometr na nulu. Vedel jsem pak, kolik ma auto se mnou najeto. Ten merak je MUJ a muzu si s nim tudiz delat CO CHCI. Toto jsem pak sdelil i dalsimu kupujicimu, ktery to proverene auto bral po mne.
Dale se muze tachometr pokazit a merit bud spatne nebo vubec. Pokud zbytek auta funguje, tak to proste nebudu resit a litam dal az do dalsi technicke, kde sice zjisti, ze jsem za posledni dva roky dvakrat menil komplet brzdy, ale najeto mam +- stejne. Za to bys rad sel sedet? Nebo platil nejakou likvidacni pokutu?

Ja mam jiny navrh: Pokud je nekdo takovy moula, ze kupuje olitanou herku jen podle cisla na tachometru a skutecne veri, ze devet let starej Pasik z italie ma najeto jen 110 tisic, nebot ho dedek lestil v garazi a vubec nejezdil, tak at se s tim srotem pak vyfoti a hodi to na fejsbuk treba. At se mu vsichni muzem do syta vysmat do fejsu.
9. 11. 2011 08:42
Re: Zcela mimo mísu ...
Tachometr je AFAIK jiné označení pro otáčkoměr. Můj se nuluje při každém vypnutí motoru, nedělám někde chybu?

Jinak souhlas, není co dodat. ;-)
Avatar - Machýrek
9. 11. 2011 09:08
Re: Zcela mimo mísu ...
Souhlas ;-) :yes:
9. 11. 2011 10:26
Re: Zcela mimo mísu ...
Preco? Pretoze stoceny tachometer moze uviest kupujuceho do omylu pri odhadovani technickeho stavu vozidla. A je jasne, ze vo vacsine pripadov sa to robi prave s tymto cielom! Samozrejme ze tachometer nie je absolutne presny, ale do tolerancie +/-10% sa merana vzdialenost zmesti. Rozhodne to nebude tak, ze auto nabeha cez 200tisic km, a tachometer napocita len 69500.

A netrep tu nezmysly o pneumatikach! Ktore auto moze podla TP legalne nazut 20" aj 15"? O ziadnom takom neviem (snad len dake traktory). Urcity rozsah schvalenych rozmerov pneumatik a rafikov tam je, ale obvykle cim vacsi priemer (a tych 15 ci 20" je *vnutorny* priemer!), tym zaroven nizsie profilove cislo. Vonkajsi obvod pneumatiky sa teda az tak velmi nemeni...
9. 11. 2011 10:55
Re: Zcela mimo mísu ...
Znovu ti zopakuju, ze pokud je kupujici moula, ktery autum nerozumi a ani neni schopny si k ojete herce pritahnout nekoho, kdo jim rozumi a poradi mu - pak je pro nej nejlepsim resenim se na nakup olitane herky vykaslat a koupit neco noveho. Nebo to proste risknout. A kdyz to riskne a koupi spatne, tak se snazit s prodejcem domluvit a v pripade, ze to nevyjde, nadavat jen sam sobe. Stat prece nemuze za to, ze je nekdo trotl. Obchod je obchod a jakmile kupujici a prodavajici uzavrou smlouvu, musi si oba vzajemne dostatecne verit a tohle je jen na nich samotnych.
Stav km je pouze jeden z ukazatelu stavu vozu a to jeden z NEJVICE NEPRESNYCH, ktere muzou byt brany v potaz.
A dal mne zajima, jak to ty chytraku chces kontrolovat. Ten meric urazene vzdalenosti je MUJ a ja s nim tudiz muzu delat COKOLIV se mi zlibi. Pokud budu chtit mit vzdy rano na tachometru pet trojek, tak si je tam proste kazde rano znovu a znovu natocim a basta fidli!
Chapes vubec vyznam pojmu "soukromy majetek"?
9. 11. 2011 11:21
Re: Zcela mimo mísu ...
přesně tak - koupíš si auto, počítač KM je jeho součástí, takže defacto tvůj majetek a můžeš si s ním dělat co chceš - kola si taky můžeš vyměnit, vyměnit sedačky, výfuk....

jestli tohle chtějí nějak řešit zákonem, pak ať tam dají nějaký zaplombovaný bazmek, který bude certifikovaný. Takhle je to stejně jen vaření z vody
Avatar - matii
9. 11. 2011 13:11
Re: Zcela mimo mísu ...
To je sice pravda, ale stále zůstává počítadlo kilometrů asi jedinou aspoň trochu měřitelnou hodnotou pro opotřebení auta jako takového. Určitě bych nezavíral za přetočení tachometru, spíš bych se zaměřil na podvody s repasem bouraných aut a podobně a vymahatelnost nápravy podobných podvodů.

Navíc, můžeš mít sebou mechanika sebelepšího, ale pokud nerozebereš motor, převodovku apod., což u běžné koupě nelze, vždycky kupuješ tak trochu "zajíce v pytli", přičemž počítadlo ujetých kilometrů, pokud není přetočené, může být tak trochu vodítkem pro neodborníky.

Avšak v jedé věci je háček. Dle tvého výkladu si sice můžeš dělat se soukromým majetkem co chceš, ale pokud takto přetáčené auto prodáváš, měl bys do smlouvy o prodeji do kolonky počet najetých kilometrů napsat buď pravý stav, pokud jsi schopen to zjistit, nebo nezjištěno či neuvedeno. V momentě, kdy nastavíš tachometr na 50 000 Km, zanešeš to do kupní smlouvy a auto takto prodáš, platí co psal Teddy o uvedení kupujícího v omyl a jsi za to právně postižitelný.
9. 11. 2011 14:03
Re: Zcela mimo mísu ...
A zase to neni tak jednoduche.
Kupujici by musel naj aspon castecne prokazat, ze auto koupil prave na zaklade uvedeneho stavu km a kdyby tento byl jiny, tak by urcite nekupoval...

Podle mne se ten obchod uskutecnuje mezi dvema dospelymi a svepravnymi osobami a kupujici kupuje OJETOU HERKU. Musi tedy pocitat s tim, ze bude v horsim stavu, nez nova a mozna i podstatne horsim, nez si sam mysli. Co koupi, je jeho a hotovo - jeho problem.
S takovym pristupem by casem lidi prisli na to, kam se maji na ojetem aute koukat a na tachometru by pak mohlo byt napsano cokoliv bez vlivu na stav ci koupi auta.
Jen nesvepravna paka se pak dovolavaji "spravedlnosti" na state a ten jim pak "vyhovi" dalsimi nesmyslnymi obstrukcemi v beznych oblastech zivota, kde se ma uplatnovat...zdravy rozum.
9. 11. 2011 13:11
Re: Zcela mimo mísu ...
Jo, jenze ani to neni tak jenoduche - treba plynomer mas v baraku zaplombovany, ale to je majetek plynaren (pokud se nepletu). Ty ti ho klidne muzou zaplombovat.
Ale ten tachometr by pak byl majetkem koho?
Pokud by byl stale muj, tak o nejake plombe nemuze byt rec ani v teoreticke rovine >:D
9. 11. 2011 14:57
Re: Zcela mimo mísu ...
samozřejmě, já jen naznačil, že pokud se má počítadlo KM brát jako nějaký relevantní faktor, musí se zabezpečit jeho netknutelnost, jeho přesnost a pod. Což v kombinaci se soukromým vlastnictvím auta jako takového je docela těžko proveditelné.

Další věcí je stav auta - počítadlo mi nenapoví zdaleka nic moc.

Když si vememe oblíbenou hodnotu 125tis KM >:-[] :

- první případ - služebák po skončení leasingu. Dostával do těla, olej se vyměnil až když už po měsíci někoho nebavilo se dívat na svítíci ikonku, túrování za studena a pod. Auto se naleští, vypadá jako nové, ale za dalších 10tis. KM se bude muset vyměnit polovina součástek
- druhý případ - podobný vůz, u kterého ale už nedávno odešlo turbo, čerpadlo, čepy, tlumiče a pod. a je to všechno už vyměněný, je reálná šance že dalších 100tis Km tam bude člověk jen kupovat benzin/naftu

Když jsem si kupoval svojí současnou ojetinu, taky jsem si ověřoval KM - ale spíš ze zvědavosti, fakt se mi nezdálo že by to mělo tak málo najeto, ale na 99% je to pravda.
Důležitejší pro mě byla servisní historie, ověřené přes origo servisní síť - ve Švajcu, ne přes zdejší patlaly, kontrola mechanikem kterému důveřuji a samotné jednání prodejce, který neměl problém mě informovat o nedostatcích a plánovaných investicích místo keců jak je to TOP stav a že 10let to bude jezdit bez investic.

Podobně jsem to dělal při prodeji svého starého auta já - doložil jsem fakturami a serviskou údržbu a historii vozu a také věci které je potřeba řešit. Každé ojeté auto potřebuje nějaké investice. Nejvíc mě baví inzeráty, kde prodávající popíše jaký servis vůz absolvoval před prodejem - často v ceně 2-3x převyšující samotný vůz. Je to tady samý filantrop >:D

Krom toho - smlouvu uzavírají dvě strany, pokud se nepletu. Je snad ku prospěchu kupujícího si pohlídat, aby předmět smlouvy odpovídal tomu co reálně dostane. Většinu poruch člověk neodhalí předem ani kdyby si počítal kilometry po metrech. Po koupi (jestli nemám jasnou historii) udělám rozvody, náplně, svíčky a doufám, že se nic nepodělá. Vadné čerpadlo např. při zkušební jízdě nebo prohlídce odhalí. Jestli kiksne za měsíc, tak to asi nikdo neovlyvní že
9. 11. 2011 17:26
Re: Zcela mimo mísu ...
Tak nejak.
9. 11. 2011 17:56
Re: Zcela mimo mísu ...
Protože je to trestný čin ve vyspělých zemích Evropy.
Orientačně měří všechny přístroje v autě, to není argument.
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:21
Re: kontrola
Jestli je to myšlené jako vtip, tak dost blbý.
Jestli to myslíš vážně, tak máš už totálně vykradeno...
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:30
Re: kontrola
Takže vykradený...
Naprostá většina aut v centrech měst vůbec nepatří těm, kdo v nich bydlí. Jsou to auta, která tam vjíždějí za prací, nakupováním, zábavou... Ty chceš taky omezit na tři a půl metru? Třeba zásobování, služby, taxi...
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:43
Re: kontrola
Jo, chápu... haťapkář...
Ty opravdu nejsi vhodný partner do rozumné diskuse.
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
8. 11. 2011 20:51
Re: kontrola
Pokud tomu dobře rozumím, tak dle tebe nemá vesničan ve městě co dělat, i když tam pracuje ano?
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
8. 11. 2011 21:07
Re: kontrola
Vysvětli pojmy "dobře se chovat ve městě" a "přes mýtnou bránu"
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 18:17
Re: kontrola
A ti z města to tam nedělají nebo naopak můžou? A to jako dostaneš nálepku "jsem čistý vesničan"?
Trochu mi to připomíná: [odkaz]
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 18:59
Re: kontrola
Ještě jednou, sedíš si na vedení. Chceš říci, že měšťák neodhazuje špačky od cifaret, neparkuje na zeleni a neparkuje tam, kde se to nesmí?
Jak jsi proboha přišel na to, že tohle dělají vesničané?

Ale ne, nereaguj, já taky nebudu... to je opravdu omezenost, hloupost... neber to jako urážku, ale jako fakt... tak jak tady ty vystupuješ, to je otřesné 8-s
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 20:05
Re: kontrola
Na vesnici lidi psy nevenčí, protože mají zahradu, blik.

Ty jsi jediný měšťák? Ty ostatní nekouří a neodhazují špačky?

No nic, škoda času, :-|
Avatar - Nerez
9. 11. 2011 20:11
Re: kontrola
Podle mě si z tebe dělá srandu, protože není možný, aby tohle někdo myslel vážně >:D
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 20:18
Re: kontrola
Taky jsem si to myslel, podezíral jsem ho, že tu hloupost jen hraje, ale že by to vydržel tak dlouho? :-O 8-s K tvé teorii nahrává i ta Fabia HTP kombi, to by mohl být trochu kolorit, ale až tak důsledně propracovaný? To je moc >:D
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 20:32
Re: kontrola
Nevím jak to máš ty se zavíráním svého psa, ale předpokládám, že tebe buď už zavřeli nebo teprve zavřou do ústavu 8-s >:D
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 21:05
Re: kontrola
Za co? Vy komunisti jste inteligenci národa často zavírali, takže asi bereš inspiraci. ;-)
Avatar - jazva
8. 11. 2011 21:51
Re: kontrola
Teraz to ber ako urážku, ale vesničan si aj ty! Najbližšie mesto je od teba na stovky km vzdialené... Čo takto neskrátiť tú dĺžku auta na 2 metre?! Zmestilo by sa tam skoro raz toľko áut. 8-s
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2011 09:58
Re: kontrola
Já mám garáže ve městě dvě (v jedné zkušebnu mojí kapely), tak to bych mohl jezdit po městě se dvěma kamióny, že? Ale kdo ji v té obci nemá, tak ať jezdí ve Smartu nebo ze supermarketu tahá velkej nákup tramvají.
Fakt jste takový vůl, nebo to jenom tak věrohodně hrajete?
Avatar - jazva
8. 11. 2011 20:31
Re: kontrola
Najprv tu nadávaš kde komu do komunistov a potom tu vytiahneš takúto ... 8-s
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:48
Re: kontrola
Ty vole, když máš tři promile v krvi, nepiš do diskusí! >:D >:D To jsou strašné kydy...
Avatar - petrumr
8. 11. 2011 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:56
Re: kontrola
Dokonce čtyři promile? Nebo k tomu ještě špetka THC?
9. 11. 2011 08:20
Re: kontrola
Ne, tohle musi byt vrozene.
Avatar - Rojin
8. 11. 2011 20:54
Re: kontrola
:-O ....už jsem asi hodně unavenej, vidím tady pěknej nesmysl... raději to půjdu zaspat ;-) To je dobrej hukot >:-[]
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 18:19
Re: kontrola
Vyhledej prosím odbornou pomoc. Na tu hloupost bys mohl i dostat invalidní důchod.
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 19:00
Re: kontrola
Bohužel o tomhle nemohu rozhodnout a na dálku ti to přes internet orazítkovat, ale mám kolegy, kteří by ti to po přečtení tvých příspěvku orazili... minimálně tě poslali na řadu vyšetření.
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 11. 2011 20:51
opatreni na podporu?
vzdyt jsu to same restrikce >:D
Rozbalit vlákno
2
9. 11. 2011 10:32
Re: opatreni na podporu?
Je to opatření na PODPORU státního aparátu na úkor občanů. :'-(
Avatar - matii
9. 11. 2011 13:15
Re: opatreni na podporu?
Hlavně, že si berou příklad ze západu co se týká placení, ale daňově zvýhodnit alternativní pohony, elektromobily, hybridy atd ... to ani náhodou. Takže co z toho plyne? Tady nejde o životní prostředí, tady jde o to, zase vybrat co nejvíce peněz.
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2011 20:51
no to je zase ovadina
Hlavně zase maximálně znepříjemnit a zkomplikovat lidem život, to je oč tu běží...Tyhle nesmyslný EKO šílenosti vycucávající z lidí peníze mě opravdu dostávají.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:53
Re: no to je zase ovadina
To nemá s ekologií nic společného. Je to jen způsob, jak připlnit děravou státní kasu na hloupých poplatcích... Jako kdyby všichni majitelé favoritů, felicií nebo starých kadettů měli v šuplíku dvěstě tisíc na nové auto.
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2011 21:45
Re: no to je zase ovadina
Však to je právě zásadní "fail" ekoblbostí...Stát vysává peníze z těch, kteří je beztak nemají...Prostě na hlavu... :no:
9. 11. 2011 10:27
Re: no to je zase ovadina
Hlavně nechápu jak si můžou dovolit vybírat EKO poplatek i za auta s EURO3. To jsou 6 let starý auta, který teda určitě nejsou o nic míň ekologický než ty současný. To už zrovna můžou vybírat ekopoplatek u všech aut bez rozdílu a hotovo. Třeba 1000 korun paušál a bude to spravedlivější.
Avatar - Blue Sun
9. 11. 2011 17:33
Re: no to je zase ovadina
Neboj se, to přidje brzy po tom... Vždyť je to zase další stálý poplatek do státní kasy, která je tím prázdnější, čím více do ní platíme.
Avatar - Martin911Turbo
8. 11. 2011 21:27
Zavřete ty blázny!
Zavřete ty blázny! Toto je už donebevolající demence co je zde napsáno!!! Opravdu si koledují, že v plánované prosincové defenestraci je shodí z baráku bandu idiotů
Kam jdou nyní peníze z ekopoplatků, na likvidaci nejdou ale na zateplovací fond!!!
Může mi zkusit nějakej blb znemožnit vjezd kapitalistickým sportovním Porsche a se zlou se potáže!!!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Rojin
8. 11. 2011 21:39
Re: Zavřete ty blázny!
Přidávám se k tvému příspěvku... do našich "starých" lásek nám nikdo kecat teda nebude... a už vůbec nebude diktovat kde můžu a nemůžu jezdit!
Je to banda extotů a nedomrdků!
Očekávám stmelení lidu!
9. 11. 2011 02:27
Re: Zavřete ty blázny!
No jo, tak ses vyvztekal a teď už ti nezbyde, než případné nařízení hezky v tichosti dodržet. ;-)
Avatar - Martin911Turbo
9. 11. 2011 20:26
Re: Zavřete ty blázny!
Já že jsem se vyhulákal, to jsem ještě ani pořádně nezačal >:D >:D >:D
Žádné nařízení v tichosti dodržovat nebudu, proti demenci je potřeba bojovat >:-[] :yes:
9. 11. 2011 21:17
Re: Zavřete ty blázny!
Hele, mě tahle nařízení taky serou. Jenže bojovat proti nim, to je jako bojovat s větrnými mlýny...bohužel. Taky se snažím být nonkonformním občanem, usilovně sypu písek do ložisek, ale auto k životu potřebuju tak nezbyde než se podřídit.
Motivace k obnovení vozového parku by měla být pozitivní, ne represivní. Proti plaketám do centra měst nic nemám, ale to je model, který se nedá na ČR aplikovat.

Třeba můj benzínový youngtimer má jen Euro 1 (v současně době ani to ne, protože jsem si při samodomo opravě zničil kat), do centra měst ale stejně může, k vzteku šoférů poměrně moderních nafťáků. To je podle mě rozumné na rozdíl od plošného vybírání ekovýpalného.
8. 11. 2011 21:38
Poplatky za prevody
Nedavno tu probehla zprava, ze se na nich vybralo o dost vic penez, nez se cekalo. Nyni se uvazuje o jejich zdrazeni >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2011 00:04
Ekoplakety
Je to opět další nesmysl. Opravdu nemám v úmyslu vozit se autobusem či tramvají s potícími se, či jinak páchnoucími lidmi, jen aby měl nějaký pološílený Bursíkovec radost. Dalším důsledkem bude to, že město opustí ti úspěšní, protože jejich Range Rover nebo Landcruiser nebudou dost ekologická auta. Jinými slovy, další zeleno - rudý nesmysl.
Rozbalit vlákno
3
9. 11. 2011 02:28
Re: Ekoplakety
Ale jezdit devítkou s fešnejma studentkama z ekonomky, to by si panáček i připlatil, ne? >:-[] ;-)
Avatar - da_b0mb
9. 11. 2011 09:27
Re: Ekoplakety
>:D :yes: pozor na harassment
9. 11. 2011 08:12
E85
hodlám u svého vozu postoupit konverzi na E85.jsem zvědav,zdali budu nějak "zvýhodněn......" :-|
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 18:22
Re: E85
Pro tebe je té Fabie škoda...nic závažného, jen mám vyhledat servis >:D
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 19:01
Re: E85
Co to má s tím společného, komunisto?
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 20:03
Re: E85
Píšeš tady typicky komunistické názory, tak očekávám, že se ke své straně budeš hrdě hlásit.
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 21:04
Re: E85
Nenadávám, u tebe je to popis reality, odborná názvosloví použitá dle jejich definice. Stejně jako ten komunista, to také není nadávka, ale dedukce dle tvých názorů.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 21:03
Re: E85
Po tom, co jsi tu dnes předvedl, ti řekne každý komunista.
Avatar - jazva
9. 11. 2011 23:39
Re: E85
Za komunistov odporcovia systému pracovali ako vrátnici, kuriči a pod a komunisti boli vo vláde. Teraz sú vo vláde bývalí odporcovia systému(aspoň z časti) a komunisti skončili na tých vrátniciach... Trochu sa to len otočilo ;-)
9. 11. 2011 09:35
Ve vládě sedí naprostí idioti!!!
Oni si snad, ve své hovadské aroganci, myslí, že lidí jezdí ve starejch plečkách z rozmaru milionáře. A že když z nich zderou víc peněz, tak se všichni chytí za nos a koupí si nová auta. Nejlépe hybridy nebo elektromobily. Banda mafiánů, která patří za katr!!! Chci celou naši politickou scénu vyměnit za německou. Tam mají rozum a vědí, co je třeba.
Rozbalit vlákno
2
9. 11. 2011 14:11
Re: Ve vládě sedí naprostí idioti!!!
Tak zkus Angelu ukecat.

Ale varuju te - abys nakonec nezjistil, ze je to vsecko na jedno bruseldo.
10. 11. 2011 10:03
Re: Ve vládě sedí naprostí idioti!!!
BRoy - jo, přesně něco takovéhohle jsem chtěl napsat. Byl jsi o půl hodiny rychlejší :yes:
Jo aha, a ještě o den...
Avatar - Machýrek
9. 11. 2011 09:49
Dobra zprava
Jsem jednoznacne pro zpoplatneni vjezdu do centra mest. Doufam, ze pocty tech, co nebudou chtit platit a zmigruji do MHD, budou vysoke. Nam, co si nalepku za sklo koupime, se pak bude v centru jezdit a parkovat lepe. ;-)
Navrhovane zmeny stran STK a staceni km jsou mimo misu, dosazeni cile - nepodvadet - je nerealne.
Rozbalit vlákno
4
9. 11. 2011 10:18
Re: Dobra zprava
Proč nakonec ne? Ale kdo ohlídá, že to bude centrum a ne od cedule po ceduli, že budou objízdné trasy, odstavná parkoviště a fungující a navazující MHD za rozumnou cenu? Zase uděláme nejdříve populistické B a až pak budeme hledat viníka, který neudělal nezbytné A.
Kde toto bude, rád zvolím odstavení na okraji + MHD. Až pak má význam bavit se o různých poplatcích za vjezd podle "eko" zátěže. Zatím by bylo možno se na to připravit a třeba dávat u měření emisí na RZ nálepky různé barvy. Bude to levné, účinné a na první pohled jasné (tedy jen pro našince).
Avatar - Machýrek
9. 11. 2011 10:40
Re: Dobra zprava
Jak to nakonec bude implementovano v clanku napsano neni.
9. 11. 2011 11:03
Re: Dobra zprava
U nás? Pravděpodobně ti za pár set úřad vydá nálepku, se kterou ušetříš pár korun za vjezd (ten předtím zpoplatní-zdraží, aby náhodou lidé něco neušetřili na úkor státní nebo městské kasy).
10. 11. 2011 10:07
Re: Dobra zprava
Tak parkování v centru o moc lepší nebude. Lidi budou víc nadávat, ale přejít z auta zpátky do MHD? To asi ne. A kdyby, tak na svých místech zůstanou navíc někteří místní, kteří kvůli novým poplatkům budou ráno nechávat auto doma-v centru, protože kvůli poplatkům nebudou nikam jezdit...
Avatar - beibej
9. 11. 2011 09:57
DEJ PŘES HUBU SVÉMU POSLANCI
už si o to dlouho všichni koledujou!
A okradačům na radnici taky! Připomíná mi to problém s parkováním. Málo míst? Jak to vyřešit? Zpoplatníme je pro všechny. To je řešení. A ne nějaký budování dalších parkovacích míst. :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2011 10:15
EKOLÓGIA
Ekológia? Prosím. Ale ľudí treba získavať pozitívnym prístupom, nie represiami.

Platený vjazd do centra? O.K. Možno mesto peniaze naviac potrebuje a navyše je tam naozaj veľa zbytočných áut. Ale poplatok musí byť pre všetkých rovnaký a ľuďom, ktorí sa rozhodnú neísť do centra autom, je treba ponúknuť adekvátne náhrady - strážené odstavné parkoviská na periférii, zľavu na MHD (podmienkou je dobre vybudovaná infraštruktúra), k dispozícii požičovňa hoci skútrov a bicyklov, v budúcnosti snáď elektromobilov.

To, o čom sa tu píše, je jednoducho iba ZDIERANIE. Presne ako píše blue.sun. Nejde o nič, len naplniť štátnu kasu. Čo za dementa vymýšľa také stupidity, že ked niekto nemá na nové auto, tak ho budeme za to buzerovať a pokutovať? Šikanovať vlastný národ, za to by som tých expertov kopal do gulí až na hranice, s doživotným zákazom návratu na územie ČR.

Ak ekológia, tak s rozumom. Štátna dotácia na elektromobily, nižšia daň na autá s menšou spotrebou alebo hybridy, štátna podpora na budovanie dobíjacích staníc, alebo hoci čerpačiek CNG, ktorých tiež nie je dosť, a tak podobne.

Represie jedine za priestupky a porušenia zákona, nie za sociálnu situáciu, za ktorú v istej miere môže taktiež práve štát.

Mimochodom, ten žigulák na titulke je tuším najkrajšia Lada, akú kedy robili. 2105 je dizajnovo tak dokonalý, že mohli Taliani závidieť. Aj keď boli jeho tvary v čase uvedenia už dávno prežitkom.
Rozbalit vlákno
7
9. 11. 2011 10:37
Re: EKOLÓGIA
Kterým směrem je máme za ty hranice kopat? ;-)
9. 11. 2011 10:45
Re: EKOLÓGIA
Ktorýmkoľvek. V prípade, že k nám, tak ich buď budeme kopať ďalej, alebo ich možno rekvalifikujeme na riešenie otázok problémových etnických, národnostných a iných skupín...
9. 11. 2011 10:59
Re: EKOLÓGIA
Nebylo by lepší postavit na Staromáku znovu popraviště? Je vyzkoušeno, že je pak skoro 300 let pokoj. Lidi zase uvidí veřejnou popravu a na rozdíl od nedávných mezinárodních fotbalů zadarmo. ;-)
9. 11. 2011 11:23
Re: EKOLÓGIA
Nebuď morbídny, máme demokraciu. ;-) Ľudí treba vychovávať. Vieš jak sa hovorí, "sprav zo zlodeja policajta, a nemusíš zamykať", alebo "urob z pytliaka polesného, a rana v lese nepadne"... :-)
Rozhodne však autori návrhov v článku nemajú všetko v hlave vporiadku a palicu na nich treba.
10. 11. 2011 10:08
Re: EKOLÓGIA
Tak tomu nevěř, že by to bylo zadarmo...
neregistrovaný "adam13"
9. 11. 2011 16:08
Re: EKOLÓGIA
Souhlas, až na poslední bod.

Lada 2105 je "očesanej" Fiat 124 vyráběnej v licenci. Taliáni jen těžko můžou závidět sami sobě ;-)
9. 11. 2011 17:30
Re: EKOLÓGIA
Jéjda, objavil si Ameriku... To si vážne myslíš, že to tu niekto nevie? Hovoril som o niečom inom. Rusi učesali pôvodný Fiat tak, že by im Taliani mohli tie tvary závidieť. Dokonalý facelift.
Avatar - deliqent4
9. 11. 2011 10:16
Banda imbecilů
Tak zaprvé s těmi zelenými ekologickými magory bych vysklil na vládě okna protože to jseou pičusi kteří nehledí doleva doprava a pořád vidí jen tu svou ekologii a nedomýšlí důsledky a to nejen u aut. To je sice hezké že chtějí obnovit vozový park v ČR ale kde na to mají ti obyčejní lidi brát do **e. Kdyby pořád nezvedali daně a neházeli obyčejnému člověku klacky pod nohy tak vím že si každý rád to nové auto pořídí. Jinak k těm tachometrům to už tu mělo být dávno a měli za to být flastry nejmíň desetimilionové s tím souhlasím.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Wikidy
9. 11. 2011 11:04
Re: Banda imbecilů
Tímto dosáhnou akorát toho, že lidi budou dojíždět staré herky úplně do mrtva, než aby auto v pravou chvíli prodali, případně zlikvidovali a koupili jiné, novější. Je to banda idiotů...
9. 11. 2011 11:13
Re: Banda imbecilů
No já ve vládě nevidím žádného ekologa a v těch opatřeních žádný ekologický přínos. Jejich motivace je úplně jiná a "ekologii" by si neměli vůbec brát do huby, lháři ulhaní.
9. 11. 2011 11:25
Nemáš na "to", nejezdi!!
To je strašný tady fakt. Jakmile vzejde nějaký opatření, hned se vyrojí spousta fňukálků, že nemají a, že to nejde, viz. zimní gumy, autosedačky atd.
Když na to nemáš, tak holt nemůžeš jezdit, to je stejný jako když chceš letět na dovolenou, buď dáš těch dvacet a letíš a nebo je nedáš a neletíš.
Co to je furt za výmluvy, "to přece nejde, kde by na to vzali" atd.
Nemáš auto který něco splňuje, nepojedeš.
Měli by omezit hlavně dovoz ojetin z ciziny na max. 5-tiletý auta, jinak už je to zas dovoz vraků a pak další náklady na jejich likvidaci zde.
Co je špatnýho na poplatcích za převod ojetiny? Měli by bejt třikrát takový u těch plechovek dejme tomu 10 a více let starejch.
Jiná cesta k omlazení vozového parku nevede.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - beibej
9. 11. 2011 11:55
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Nejsi arijec - nežij tady. :no:
A kdyby přestaly jezdit obyčejný lidi tak kdo vybere míň peněz z daně na bezínu kdo?
9. 11. 2011 12:52
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Nevím, co je to za pojem obyčejný člověk.
9. 11. 2011 12:02
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Na ÚP:
- Vy odmítáte vzít tuhle práci? A proč?
- Ano, protože autobus tam nejezdí a nemám na auto, které splňuje ...
- Pak vám tedy budeme dále dávat podporu.

Jiný případ. Máš starého Favorita (Feldu) a chceš si dovézt 10 leté auto s Euro 3. Zjistíš, že ti zdražili poplatky, takže za Favorita už nic nedostaneš a ještě bys měl platit více při přihlašování. Takže dojedeš Fa do mrtě a dovezeš horší kraksnu, než jsi plánoval. Pokud ti to mezitím zakážou, koupíš u nás za stejné peníze kraksnu ještě o řád horší.
9. 11. 2011 12:56
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Bohužel, to dneska nikoho nezajímá, jestli máš nebo ne.
Ono taky záleží čemu ty lidi dávají přednost. (před koupí lepšího auta)
9. 11. 2011 13:13
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Jo, někdo to vrazí do novějšího auta, někdo prožere, prochlastá, procestuje, prostaví, dovzdělá se, někdo si pořídí potomka, jiný vloží jako kapitál do startu podnikání. Takže všem nařídíme: "Musíte to vrazit do nového auta a basta!!!"
9. 11. 2011 13:00
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Je lepší, když vymění člověk Feliciu za Octaviu z roku 2001 a nebo když bude dál jezdit Feliciou? V čem je STK plnící Octavia z roku 2001 vrakem oproti té, která byla vyrobena v roce 2009?

Pokud by lidi na nová auta měli, už by si je dávno koupili. Takto obměňují postupně. Třeba za ty desetileté Octavie, kterými nahrazují Favority a Felicie. Dodávám, že v rodině není auto nesplňující EU4 a rok výroby je minimálně 2005.

A do třetice - dochází ti, proč se navrhují pokuty a ne daňové úlevy?
9. 11. 2011 15:09
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Daňové úlevy primárně neřeší tento problém, není to v podstatě žádná motivace pro ty lidi. Zatímco poplatek naopak, tam už ty lidi přemýšlí, proč mám něco zbytečně platit, něco změním a nebudu muset platit nic.
10. 11. 2011 10:17
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Jenomže tenhle poplatek platíš právě tehdy, když chceš něco změnit. Když chceš prodat auto, splňující Euro3, zaplatíš úřadu 3 litry. Pokud za něj dostaneš třeba 25, tak místo toho to bude 22. Bude tě to motivovat si koupit novou káru?
Anebo ještě hůř - pokud máš Feldu, splňující Euro 2 a horko těžko našetříš řekněme 130 na novou základní Thalii (15 dostaneš za Feldu) - najednou zjistíš, že z těch 15 tisícovek, které ti za ni někdo snad zaplatí, musíš nechat ouřadovi ne ty dosavadní 3 litry, ale 5?
Tady jednoznačně platíš peníze navíc, a to právě za to, že ses rozhodl něco změnit.
Avatar - twistedTSD
9. 11. 2011 16:50
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Jak můžeš vůbec srovnávat zimní pneumatiky nebo autosedačky, které reálně výrazně ovlivňují bezpečnost jízdy, s nějakými naprosto nesmyslnými ekopoplatky státu v řádech tisíců korun? 8-s

A další část tvého příspěvku taktéž nechápu. V zemi s průměrným (!) platem 24000 Kč bys chtěl vozový park na úrovni západní Evropy? Co rovnou ty "vraky" starší 5 let zakázat, ne? A většina národa ať se mačká v autobuse... :no:
9. 11. 2011 17:36
Re: Nemáš na "to", nejezdi!!
Tak sorry, že tak natvrdo, ale píšeš jak kus vola. To by rovnakým systémom mohli uzákoniť, že na cestu smú len autá, čo majú najviac tri kolesá, a za štvrté budeš platiť ekologickú daň - a tiež by si to odobril, že? A o koleso menej na aute, to je tiež ekológia, menej gúm, menej špiny, menej odpadu, nie?
Pokiaľ je auto v technickom stave, že môže na cestu, tak je každé ďalšie spoplatnenie alebo obmedzenie len buzeráciou. Som zvedavý, ako by si sa krútil, keby si mal zrovna to staršie auto alebo by si si iné nemohol dovoliť - to by si tiež schvaľoval tie poplatky navyše štátu do kasy, že?
9. 11. 2011 11:33
Co si dám dnes k snídani? Ať rozhodne vláda!
Tak tady máme další fázi sociálního inženýrství. Od pravicové >:D >:D >:D vlády.

Kolik tlačovek, expertů, pracovních skupin, úředníků, vládních agentur, neziskove a nevím čeho všeho je potřeba, aby se vyplodili takovéhle pitominy. Evidentně to moc nefunguje v Reichu ani jinde, tak to přece zkusíme taky. Vláda rozhodne, vláda ví co je správně.

Už vidím, jak si najednou lidi, co jezdí 15-20 let starými kárami budou houfně kupovat kvůli blbé nálepce nové vozy na lízačku.... Kromě těch, co jezdí veteránama, 99% zbylých jezdí se starou károu ne z přesvědčení, ale protože na nové nemají/nevyplatí se jim.

Přitom řešení je tak jednoduché - místo represe lidi motivovat. Když pomineme snížení daní a přenesení zodpovědnosti přímo na lidi za svoje rozhodnutí, což je v realitě "pravicové" >:D >:D >:D vlády nerealita, tak co třeba sleva na parkovném, odpočet daní a pod. Hlavně nevymýšlet žádné debilní represe (které stejně budou mít všichni na háku, a při schopnosti našich legislativců napsat "neprůstřelný" zákon to stejně bude cár papíru) a už vůbec ne dotace.
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2011 13:01
Re: Co si dám dnes k snídani? Ať rozhodne vláda!
:yes: Nejde o nic jiného než byznys při zakázkách na plakety, místa pro úředníky a tahání peněz za přepisy.
9. 11. 2011 12:36
Podpora??
Slovo "podpora" mělo být v nadpisu v uvozovkách ne? To, že někomu řeknu: "buď si koupíš novější auto, nebo sem budeš mít zákaz vjezdu", zrovna tedy za podporu nepovažuji.. ;-\
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2011 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2011 14:29
Stáčení tacho...
Nechápu ten idiotismus který chce toto trestně stíhat. U této věci je několik paradoxů. Za a) stejně se to bude dělat ale nikdo nezjistí kdo to udělal a jak to udělal, za b) kdokoliv si vymění přístrojoví štít je tím pádem zločinec a zmr. protože někoho chtěl oklamat ? Bože co jsme si to těma klíčema vyzvonily ? >:D Za a člověk kupůjící auto podle nižšího stavu na tachometru je podle mě absolutní imbecil, stejně jde sakra o to kdo jako auto vlastnil ! Já si radši koupím Octavii která má za 8 let 300 000 km než tu která má 120 000 km, jelikož se dá předpokládat že ta co má 300 000 km jezdila, majitel potřeboval aby jezdila jelikož jí používal, takže gumy z lídlu a čepy od stárlajnu nebyli asi akceptovatelný servisní program. Uvědomte si že točení km je kůly trhu, tzn. kůly nám. My jsme vyrobily poptávku po autech s málo najetými km a prodejci tu poptávku uspokojují po svém. V Německu, Rakousku, Anglii ani v Belgii nebo v Holandsku se vás nikdo na km nezeptá, proč ? a přitom se tam kilometry nestáčí ? Protože tím autem budou jezdit a né onanovat nad stavem KM. Jediný co je podle mě smutný že ta banda v tom parlamentu ten idiotismus podporuje. Už si to uvědomte a nenadávejte že se točí km. Můžeme za to my všichni :-) Používejte při koupi vozidla mozek :-) nepotřebujete tachometr.
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2011 15:09
Re: Stáčení tacho...
na západě prostě lidi jezdí autem víc, a následně při koupi ojetiny počítají s faktem, že 5 let stará nafta bude mít natočeno 200tis a víc (ve většina případů)

zdejší joudové si myslí, že když oni najezdí do 10tis KM ročně, tak je prostě normální, že TDI bude mít po 10letech jen 120tis KM

no a trh se tomu přizpůsobil. když lidi chtějí být klamáni, detto v časech kdy na každého zájemce o koupi čeká 10 aut, tak prosím ;-)
Avatar - das_autos
9. 11. 2011 15:37
Motorista=dojná kráva
Z každýho litru benzinu jim člověk odevzdá dvacku za dálniční známku patnáct stovek a ještě si za odměnu oddělá nápravy,tudíž další s tím spojený náklady a pro stát dph.Při koupi auta taky dph,při převodu prachy a furt maj málo.Ono nestačí,že kvůli zelenejm mozků v europarlamentu máme různý špunty v motorech jako egr,dpf atd. co nejsou taky zadarmo a teď ekopoplatky za vjezd do měst. To se za za chvíli můžem dočkat třeba daně z opotřebení gum,protože to se do ovzduší uvolňujou nebezpečný látky a pak se třeba dočkáme i prdoměrů,kde za každý uprdnutí budem platit poplatek,protože to se taky do ovzduší uvolňuje CO2.No nevím jak vy na vládě chcete obnovit vozovej park,když lidi nejdřív oškubete,že si pak za zbylý prachy nemůžou dovolit nic než deset let olítanou šunku za kterou vám zase zaplatí další ekonesmyslný poplatky.To je logika.Plať a drž hubu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - EricCartman
9. 11. 2011 17:14
Tak se dělá marketing
Z nadpisu tohoto článku by se mohlo zdát, že (pokud to uvedu nadneseně) stát bude přispívat lidem na nákup nového auta. Ve skutečnosti ovšem lidé budou přispívat státu za provoz svého staršího auta :yes: >:D
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2011 10:20
Re: Tak se dělá marketing
Nejen za provoz, ještě i za prodej.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 18:26
2. VERZE NÁLEPEK
A nestačilo by mít na autě místo nálepky o emisích nálepku s textem:

JÁ TOHO VOLA, CO TOHLE VYMYSLEL, NEVOLIL

?? 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 20:33
Re: 2. VERZE NÁLEPEK
Péťo, netrapči. Když něčemu nerozumíš (není toho zrovna málo), tak o tom raději nemluv. Ty máš v té své králíkarně psa?
Avatar - petrumr
9. 11. 2011 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 21:06
Re: 2. VERZE NÁLEPEK
A ty víš, jak vypadá taková velká zahrada? Třeba o 80 arech? To je taková plocha, která je velká jak vaše sídliště, které se psem ani neobejdeš >:D
9. 11. 2011 20:13
Starší auta
Co je špatného na 10 let starém autě ve slušném stavu? Od té doby se ani z pohledu reálné (!) ekologie nějaký moc velký skok neudál. A vyměnit třeba udržovaného Golfa IV jen aby ho majitel vyměnil nemá s ekologií nic společného. U nás do fabriky jezdí lidi v polorozpadlých Felinách, klidně by byli ekologičtí a jezdili s něčím novým, ale prostě na to nemají.
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2011 22:16
Spaľovať chleba je dnes vraj "ekologické" ...
My sme tu budovali socializmus a v EÚ už dobudovali kominizmus :-(

Pri socialistickom plánovaní v poľnohospodárskej politike EÚ to nefungovala (aké prekvapivé) a zrazu bolo pre extrémne dotácie prebytok potravín ....

A tak sa marxisti-leninisti zamysleli a prišli na to, že problém je v tom, že málo jeme ... (zrejme od hladu máme v EÚ nafúknuté bruchá), lebo ich čísla nemôžu byť predsa zlé ...

A tak budovatelia komunizmu prišli na to, že, keď už nechceme zjesť tie kopy potravín, tak ich poďme spáliť cez produkciu "ekopalív" ...

Ež sa síce medzi súdruhmi v EÚ šíria "klebety", že tých potravín je akosi málo na stole....že sa na výrobu "ekopalív", minie veľa fosívnych palív .....ale my si budovanie komunizmu rozvracať nedáme .... my budeme vyrábať "ekopalivá" i keď ich motoristi pre svoje horšie vlastnosti - hlavne pri dlhšej odstávke vozidla - nechcú ....

A keď budeme málo chápaví, tak budme musieť chodiť na elektromobily, lebo eurosúdruhovia nie sú hlupáci a vedia, že elektrická zásuvka má nulové emisie ... ;-)
Rozbalit vlákno
0