Extrémny kus extrémne škaredého auta. Skôr náklaďák ako MPV, až sa divím, že vzadu nemá dvojmontáž. Svojim výzorom mi pripomína žlté americké školské autobusy s čumákom.
V článku sa síce nejaké čísla nájdu, ale nie tie zaujímavé. Chcelo by to doplniť rozmery, hmotnosti, výkony a spotreby
Podle mě pro 5ti členou rodinu a psa ideální dopravní prostředek, místa habaděj, na dovolenou no problem, automat, navi, víc nepotřebuju, spotřeba bude zřejmě někde kolem 15 - kombinovaná, mě se taková auta prostě líbí, pokud by se někomu podařilo zjistit rozměry, spotřebu sem s tím:)
Rada NV je u automobilky Nissan vyčlenená ako pracovné - "komerčné náradie" . Dodávky a pick-upy. K tomu preprava osôb ako verzia naviac. V Európe Vito, Combo, Jumper, Trafic .....len sú pre nás európanou dizajnovo príťažlivejšie.
Díky za odkaz, po přepočtu vychází délka na cca 610 cm, to je už pěkný kus auta, kam se hrabe nějakej jumper, no a co se týká pohodlí to je podlě mě taky úplně jinde, fakt bych ho bral, uvažuju na grand-voyagerem a tohle je ještě o chlup - 80cm delší:)
kdy už konečně pochopíte, že v US je auto považováno za spotřební zboží. Důraz je kladen na efektivitu nikoliv na to, jestli výplně ve dveřích jsou z měkčeného plastu jako v Evropě. Uvědom si rozdíl v obvyklé velikosti rodiny ve státech a ve vzdálenostech nutných k ujetí. Zkus povznést na trapné evropské vnímání vozidla jako měřítka úspěchu a zamysli se spíš nad tím, jaký ti tvé auto za nemalé peníze přináší užitek...
tak tam dám 100litrovou plynovou nádrž, jezdit bude tak průměrem 20l možná míň a hned sme jinde, za rok náklady na plyn zpátky, ještě tam taky můžeš mít 4litrovej 6ti válec, no a zvuk to bude mít taky solidní, mameluky vytlačíš ze silnice s takovouhle károu jenom pohledem:)
z poctu prevodovych stupnov nebud rozklepany, stale sa robia 4 stupnove, trebars z US produkcie Chevrolet Colorado s "malymi" benzinmi ma len 4 stupnovy automat. Rovnako Vcera prezentovana faceliftovana Mazda 3, ta ma s 1,6 benzinom tiez 4 stupnovy. Pokial je to odladene tak mna osobne to neuraza.
Jezdil jsem se 4°automatem v Subaru Legacy. Celkem dobrý do 120km/h pak to zvytečně točilo. Jezdil jsem 5°automatem v Saabu 9-5 a tobylo celkem Ok. Jenže to byla auta vyrobená v roce 2003. Když jsem se svezl MB ML320CDi se 7° a to je někde jinde. Proto se divím že dneska v roce 2011 vyrobí ještě 5° automat, když minumum je 6° a optimal 7°. To že amíci vyrábí pořád 4; automaty svědčí o tom že to lidi chtějí. Lada vyráběla taky 30let stejnou 2104, to ale neznamená, že je to dobré auto.
Spravne pises, ze do 120 km/h. Vzhledem k tomu, ze vetsina silnic tam ma limit 60,70, max 80 mil, coz je 100 max 130 km/h, 4 stupne uplne postacuji. A hlavne , amici jezdi po meste, kde je ti 7 stupnu nanic, na delsi presuny maji letadla. Ja se 4stupnem jezdil a nikdy jsem jeho hranice pri jizde podle pravidel nenasel
Přesně tak. Tady stále někdo míchá hrušky s banánama, sportovní auta s užitkovými, luxusní s lowendovými atd. Prostě toto auto nepotřebuje víc stupňů, stejně jako ho nepotřebuje hromada evropských užitkáčů, které jsou osazeny vícestupňovými převodovkami jen proto, aby šly s dobou. Např. u oktáfky (benzin) je šestka zbytečná, je velmi blízko pětky a stejně točí po dálnici přes 3 tácy. Akorát se musí víc kvedlat. Navíc, nevím, jestli jsou vícestupňové převodovky pro takovou zátěž.
Presne tak, kazdy chce sestku, ale ze je vsechno nakratko a na dalnici to rve stejne, to uz nikomu nedochazi, akorat vic kvedla. Me osobne 5 stupnu staci bohate, uz me to kvedlani taky moc neba a to mam benzin, pristi auto bude automat a klidne 4st. z ameru >:-[]
To nie je tak celkom pravda. Šestka navrch je dobrá vec, aj keď je fakt, že nie je voči päťke na päťkvalte oveľa dlhšia. Ale rozdiel tam je, všetko je posunuté, povedal by som že zhruba o pol stupňa dolu...všetky rýchlosti o čosi kratšie a šestka navrch. Mal som 5-stupňovú mechaniku na Renaulte, teraz mám šesťkvalt, a je to poznať. Na šestke pri 130 točí menej ako predtým na 5, rozhodne to nereve tak ako píšeš.
Amíkom dlho stačili aj 3 kvalty, s novými emisnými limitmi už tie motory nie sú až tak pružné, ale voči tým našim maloobjemovým je to stále o niečom inom.