prodávat tohle auto v EU, když v jiném článku jsem četl, že tu není možné dát do provozu nic nového, co nesplňuje Euro 5? Co je v tom za motor konkrétně? Nevěřím že nějaký zrovna moc moderní, když se to vyrábí apriori pro brazilský trh, který nemá nesmylsná evropská omezení.
Ten motor klidně může být klasická 1.4/59 kW, která samozřejmě EU5 má. Druhá věc je bezpečnostní výbava, která je v dnešní době poměrně přísná a zajímalo by mě, jak to projde schvalováním pro provoz.
Pri pohľade na článok som si povedal, pekné retro, škoda že cena bude niekde okolo 20 000 eur. Nuž, prekonali moje očakávania >:D
Kto chce nostalgiu 60. rokov v campingovom vydaní, svojich 30 tisíc eur minie lepšie pri kompletnej reštaurácii originálnej T2-ky. Ešte mu aj zvýši na vodnú fajku..