BraVWo. :yes😒br />
Naopak vyrobci, kteri nejsou schopni dodat kvalitni a dlouhodobe elegantni vozy, jejichz designove linie se potaci ode zdi ke zdi, a to vse za prijatelne ceny, jako je to videt u FIATu, Renaultu a SAABu (napriklad), pujdou i nadale od deseti k peti.
Hammunasakra
0
Tak "kvalitní a dlohodobě elegantní" říkáte? 😄
PS: No já se (narozdíl od vás) zas tak NEtěším, že budu potkávat JEŠTĚ více (stříbrných) Škoda Octavia a vw Passat a audi A4 2.0 TDi atd. atd., ale ... jestli máte FAKT pocit že jich je zatím "málo"... 😉
PPS: Myslíte že (tady v "širší střední" Evropě) bude "ještě hůř" (a hůř a hůř a hůř.. ?
Ada je zase tady
0
Ja se naopak tesim, ze budu na ulicich potkavat mene francouzskych krapu. :-!
Hammunasakra
0
Takže OPRAVDU více a více a ... Octaviíí a PASSTATů a ...
PS: Definujte "kvalitní" vw
PPS: Definujte "francouzský křáp" 😉
PPPS: Já třeba RÁDA (místo VOLKSWAGENu) potkám klidně i něco AMERICKÉHO... 😄
jossalito
0
Pořád lepší nové Octavie a Passaty, než vobrezlé ojetiny či poloveterány. :-!
Hammunasakra
0
Než "vobrezlé ojetiny" lepší asi COKOLI 😄
PS: Ale zatímco (dlouhodobé) světové "prvenství" TOYOTA mne moc "netrápilo" (v Evropě se nijak "extrémně" NEprojevovalo), tak "tah na první místo" světových prodejů koncernu vw mi na (středo)evropských silnicích "trochu obtěžuje" =
= větší "pestrost" by tedy POTĚŠILA - alespoň MNE 😉
PPS: Já "chrochtajícího pašíka" za "vrchol automobilismu" prostě NEpovažuji.. 😄
jossalito
0
Opět reaguješ na něco, o čem to vůbec není.
Hammunasakra
0
.. a o čem to (tedy) JE ..? 😉
PS: Přece FAKT NEvěříte, že (zrovna a jen) vozy koncernu vw "lépe JEZDÍ", míň "se POROUCHÁVAJí" atd. atp... 😄
jossalito
0
No nic, opět mimo.
Hammunasakra
0
Opět BEZ odpovědi? 😉
PS: Tak "o čem" to tedy (dle VÁS) "je"?? 😄
PPS: "Přesilovka" vozů vw je již teď (třeba na silnicích česka) docela VÝRAZNÁ - JÁ bych se z jejího "dalšího posilování" zrovna NEradovala - vy (snad) ano? 😉
jossalito
0
A bylo by pro nás Čechy lepší, pokud by tu jezdilo více korejských či amerických vozů? Nebylo.
Auta koncernu patří jednoznačně k tomu lepšímu, co se dá na cestách potkat, tudíž v tom problém osobně vůbec nevidím.
Hammunasakra
0
No "že jsem mimo" se OPAKOVANĚ dozvím, "pročpak" ale asi nee, že? 😉
PS: Že vozy koncernu vw "patří k tomu lepšímu" - s tím by snad (s přivřenýma očima) souhlasit ŠLO.
Že "jeho" vozů je na českých, rsp. středoevropských silnicích "skoroDOST", tedy že VÍCE "už snad ani ne"(ní třeba - to je ale TAKÉ FAKT 😄
PPS: A potkat více britských (Jag já RÁDA), amerických (Camaro V8 6,2 za mibl korun českých to je BOMBA), japonských (od některých Subaru, přes některé Lexus po třeba některé třeba Mazdy - těm na něž jsem zapomněla se OMLOVÁM 😄 - jsou to "mi SYMPATICKÁ" auta) atd. vozů by MI prostě NEvadilo..
(trochu) překvapivě poslední dobou (i v česku) potkávám CITROËNy C5 - ne že by jich (klidně na úkor SUPERBů) nemohlo být více, ale ... ale asi pár lidí četlo testy C5 2.2 HDi na auto.cz 😉
PPPS: O korejské vozy se NE"obávám", jejích (celosvětový) podíl bude jen RŮST 😐
jossalito
0
Hele, žiješ si nadstandardně? Ano, tak co si tak nějak utrhnout od huby a založit jiné lidi, aby si mohli dovolit ony Camara a Jaguáry?
Tedy jinak: Nerozhoduj za jiné, když jim nedáváš svoje peníze. A ani nečekej, že tě někdo bude (chtít) poslouchat.
0
souhlas s Kylie, vidět každý druhý auto stejný a navíc v totožný barvě je už vopruz. Ale pořád tady zbývá volba jiných značek. P.S. VW držím palce, protože to vidím spíš globálně - asijské automobilky se nadechují a radši budu vidět milion oktávek v Evropě, který budou dělat lidi z Evropy. Než hromadu rejže a rozsypanýho čaje... ale tu pestrost by to chtělo, to bez diskuze.
Naopak vyrobci, kteri nejsou schopni dodat kvalitni a dlouhodobe elegantni vozy, jejichz designove linie se potaci ode zdi ke zdi, a to vse za prijatelne ceny, jako je to videt u FIATu, Renaultu a SAABu (napriklad), pujdou i nadale od deseti k peti.
PS: No já se (narozdíl od vás) zas tak NEtěším, že budu potkávat JEŠTĚ více (stříbrných) Škoda Octavia a vw Passat a audi A4 2.0 TDi atd. atd., ale ... jestli máte FAKT pocit že jich je zatím "málo"... 😉
PPS: Myslíte že (tady v "širší střední" Evropě) bude "ještě hůř" (a hůř a hůř a hůř.. ?
PS: Definujte "kvalitní" vw
PPS: Definujte "francouzský křáp" 😉
PPPS: Já třeba RÁDA (místo VOLKSWAGENu) potkám klidně i něco AMERICKÉHO... 😄
PS: Ale zatímco (dlouhodobé) světové "prvenství" TOYOTA mne moc "netrápilo" (v Evropě se nijak "extrémně" NEprojevovalo), tak "tah na první místo" světových prodejů koncernu vw mi na (středo)evropských silnicích "trochu obtěžuje" =
= větší "pestrost" by tedy POTĚŠILA - alespoň MNE 😉
PPS: Já "chrochtajícího pašíka" za "vrchol automobilismu" prostě NEpovažuji.. 😄
PS: Přece FAKT NEvěříte, že (zrovna a jen) vozy koncernu vw "lépe JEZDÍ", míň "se POROUCHÁVAJí" atd. atp... 😄
PS: Tak "o čem" to tedy (dle VÁS) "je"?? 😄
PPS: "Přesilovka" vozů vw je již teď (třeba na silnicích česka) docela VÝRAZNÁ - JÁ bych se z jejího "dalšího posilování" zrovna NEradovala - vy (snad) ano? 😉
Auta koncernu patří jednoznačně k tomu lepšímu, co se dá na cestách potkat, tudíž v tom problém osobně vůbec nevidím.
PS: Že vozy koncernu vw "patří k tomu lepšímu" - s tím by snad (s přivřenýma očima) souhlasit ŠLO.
Že "jeho" vozů je na českých, rsp. středoevropských silnicích "skoroDOST", tedy že VÍCE "už snad ani ne"(ní třeba - to je ale TAKÉ FAKT 😄
PPS: A potkat více britských (Jag já RÁDA), amerických (Camaro V8 6,2 za mibl korun českých to je BOMBA), japonských (od některých Subaru, přes některé Lexus po třeba některé třeba Mazdy - těm na něž jsem zapomněla se OMLOVÁM 😄 - jsou to "mi SYMPATICKÁ" auta) atd. vozů by MI prostě NEvadilo..
(trochu) překvapivě poslední dobou (i v česku) potkávám CITROËNy C5 - ne že by jich (klidně na úkor SUPERBů) nemohlo být více, ale ... ale asi pár lidí četlo testy C5 2.2 HDi na auto.cz 😉
PPPS: O korejské vozy se NE"obávám", jejích (celosvětový) podíl bude jen RŮST 😐
Tedy jinak: Nerozhoduj za jiné, když jim nedáváš svoje peníze. A ani nečekej, že tě někdo bude (chtít) poslouchat.