Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz ML63 AMG (2012): Silnější a úspornější

Zatímco ve výkonu si nová generace supersilného SUV polepšila jen decentně, slibovaná úspora paliva je výrazná.
Zpět na článek
14. 11. 2011 12:20
neregistrovaný "Kaui"
14. 11. 2011 13:27
14. 11. 2011 15:06
14. 11. 2011 15:53
14. 11. 2011 15:10
14. 11. 2011 15:57
14. 11. 2011 16:44
14. 11. 2011 18:18
14. 11. 2011 19:54
14. 11. 2011 20:28
14. 11. 2011 21:38
neregistrovaný "Kaui"
14. 11. 2011 12:20
To asi nebude pravda :-)
atmosférický motor 6,2 V8 o výkonu 350 kW (510 k) - něco mi tady nesedí ;-)
Rozbalit vlákno
1
14. 11. 2011 12:37
Re: To asi nebude pravda :-)
Samozřejmě! Děkuji.
14. 11. 2011 13:27
Vzhled
Nemůžu si pomoct, ale moc se mi z venku nová generace nelíbí. Zadek je jak votuněná kopie Stila Multivagon :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
14. 11. 2011 14:54
no,vyzera lepsie...
...ako "obycajna" verzia,viac vyvazenejsie.
spotreba moze byt papierovo nizsia,avsak pri nakladani vyleti hned minimalne na cislo,ako bola u atmosfery,ak nie viac.... nevraviac o dalsich dvoch curvitkach v aute naviac....
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2011 15:59
Re: no,vyzera lepsie...
Neviděla bych to zas TAK "negativně" - známý tenhle nový motor má v E-Klasse a spotřeba "naprosto no problem"
(menší než Fabia 1.2 HTP na dálnici ;-)
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2011 16:14
Re: no,vyzera lepsie...
To je nějaká sázka o napsání co největší hlouposti co nejinteligentnějším způsobem.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2011 16:35
Re: no,vyzera lepsie...
Ne, to je "prostá" REALITA :-)
PS: Některé (malé!) turbomotory palivo (při větší zátěži) "žerou" jak šílené, to se stále ještě VELKOobjemového V8 5.5 bi-turbo AMG NEtýká - a jeho spotřeba je (prý - teda jela jsem s ním ale spotřebu NEsledovala) o dost nižší než u minulé atmosferické 6.3 AMG verze a dynamika je excelentní..
PPS: A spotřeba Fabie 1.2 HTP v dlouhém dálničním kopci je opravdu stejná až VYŠŠí ;-)
14. 11. 2011 17:44
Re: no,vyzera lepsie...
Ad PS) To jsou jen takové plané kecy. Vypíchnout situaci, kdy Fabia musí jet po dálnici do kopce na plný plyn, aby žrala dejme tomu 13 litrů, ale to taky pojede cca kolem 150. A při těch i to biturbo bude stejně papat v MLku víc.

Tohle osmiválcové Biturbo bude v průmeru jezdit tipuji za 15-18 litrů. Fabia to zvládne v kombinaci za necelých 7. Koně si prostě svý vezmou. Perpetum mobile nevynalezli zatím ani ve Stuttgartu, potažmo v Affalterbachu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2011 18:02
Re: no,vyzera lepsie...
ad Ad PS: To rohodně NEjsou žádné "plané k..." (to že malé turbomotory při větší zátěži mají větší apetit než je zdrávo je prostě FAKT.. ;-)
.. stejný jako že Fabia HTP při jemně nad130tikilometrové rychlosti spolyká VÍCe paliva než přímovstřikový 8miválec - což je "k nevíře", ale jinak také FAKT :-)
Ano - ve voze (typu) ML bude spotřeba jistě vyšší než v E-Klasse.. ;-)
Jaká bude "průměrná" spotřeba nového ML AMG "uvidíme"
(dám vědět, :-)
Mimochodem POD těch 18 litrů se (celkem snadno) dostanete i se současným atmosferickým 6.3 AMG .. jsem slyšela ;-)
14. 11. 2011 18:13
Re: no,vyzera lepsie...
Fabia při stotřicítce pojede tak za 7.2 litru. K této hranici ta vé osmička nepřičuchne ani z kopce na neutrál. :-! ;-)

PS: Na to, aby člověk jezdil s AMG za míň jak 18 se bude muset stejně snažit, jako v případě, že by chtěl s Fabii jezdit za víc než 12. ;-)
14. 11. 2011 20:11
Re: no,vyzera lepsie...
ač s kylie většinou nesouhlasím, tentokrát má naprostou pravdu, svého času novináři prováděli test s Fabií HTP kombi, obsazená 3 dospělými chlapy, cílem testu bylo změřit spotřebu tohoto motoru při jízdě na dálnici trvalou rychlostí 130 km/h...tzn..i v kopci, kdy pochopitelně bylo třeba podřadit, kterou mimochodem ani neudržela stále..výsledek byl 9,2 litru na sto. Nevím jestli zrovna V8 AMG, ale standardní V8...nevidím duvod proč by takovou spotřebu nemohla udržet při stejných 130...
14. 11. 2011 20:16
Re: no,vyzera lepsie...
No, zrovna tady [odkaz] je jeden takový test a tam CLko bere při 130 deset na sto... prázdné:-) to jsou takové pohádky co se vykládají dětem před spaním. Ano, Fabie kvůli zpřevodování bude mít vyšší spotřebu, protože není na dálnici zrovna stavěná, ale za míň než V8 bude jezdit vždycky...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 00:01
Re: no,vyzera lepsie...
Neberete v potaz docela DŮLEŽITÝ detail - motor na který odkazujete by byl i dnes výkonově "no problem", ale právě spotřebou je možná i o 2 generace "pozadu" ;-)
15. 11. 2011 07:50
Re: no,vyzera lepsie...
Když si přečtete ten test, tak v něm zrovna vyzdvihují jeho neuvěřitelnou šetrnost... za kolik by mělo jezdit auto velikost S-klasse s pětilitrovým motorem? za devět? za tolik jezdí třílitrový diesel...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 09:34
Re: no,vyzera lepsie...
Ano - na rok 2007 to jistě byl solidní (neuvěřitelný) výsledek, od té doby se motorová evoluce věnuje ale (už ne až tak jen zvyšování výkonu) HLAVNĚ "šetření/spoření" - dnes jsme prostě ještě o kousek dál..
15. 11. 2011 09:52
Re: no,vyzera lepsie...
Prostě si tu napsala na začátku nesmysl a teď se z něho snažíš vykroutit. Bohužel, nesmysl zůstane nesmyslem a Mig 35 má v tomto případě prostě pravdu stejně jako já. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 11:22
Re: no,vyzera lepsie...
Prostě jsem na začátku napsala FAKT který (nejspíš) i vy VÍTE, tedy že "starý děsný" tříválec 1.2 HTP v dálničním zatížení bere klidně přes 10 litrů, což je spotřeba i nejnovějších 8miválců (i když se vám to nejspíš - nevím tedy proč - NE"líbí" :-)
15. 11. 2011 11:24
Re: no,vyzera lepsie...
Kroutíme se kroutíme a kopeme nožička a dupeme, že?

Napsalas nesmysl - žádný fakt, to je celé. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 11:31
Re: no,vyzera lepsie...
Až přestanete "kroutit a dupat" a tak podobně - mohl byste mi napsat CO že má být ten NEsmysl? :-)
a) spotřeba R3 1.2 HTP hravě stoupající NAD 10 litrů, nebo
b) spotřeba nejnovějších přímým vstřikem a vypínáním válců vybavených V8 (která se dostala na úroveň spotřeby toho HTP ;-)
15. 11. 2011 11:57
Re: no,vyzera lepsie...
Přestaň lhát. Je to zbytečné.

[odkaz]

:-!
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 12:06
Re: no,vyzera lepsie...
Přestaňte UHÝBAT - VY jste zdůrazňoval co jsem napsala na ZAČÁTKU diskuze a teď se oháníte PRŮMĚRNOU (!) spotřebou ;-)
Napsala jsem "než ... na DÁLNICI", pak "v dlouhém dálničním kopci" a "při jemně nad130ti-kilometrové rychlosti" - což je maličko (ZCELA!) něco JINÉHO než PRŮMĚRná spotřeba :-)
(a u "hrůzy děsu běsu" asi NEJhoršího motoru posledních dekád také docela záleží na ročníku.. ;-)
PS: A od dob "starého dobrého" atmosferického pětili-a-půl-litru MB, na který dal Mig35 odkaz se ve spotřebě velkoobjemových motorů přece jen něco ZMĚNILO (ale to víte jistě SÁM :-)
15. 11. 2011 12:10
Re: no,vyzera lepsie...
Já jsem napsal, jak to bude a tečka. Ze zkušenosti, nikoliv z dojmů od JPP.

Ty tady jen plentáš páté přes deváté. Bez důkazů, bez zkušenosti, prostě jen obvyklé kecy od tety Kajlí.

Buď důkaz, nebo mlč. :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 12:37
Re: no,vyzera lepsie...
Já NEznám (a nemám) "tetu Kajlí" (snad bych na VÁS mohla poslat "Kálí" :-)
NEvím (raději) co je (vaše) "plentat", ale že JÁ od začátku psala o "vyšších dálničních rychlostech" a to je něco DOST jiného než PRŮMĚRná spotřeba kterou argumentujete vy - to VÍM (kdo že tady "plentá"? ;-)
PS: NEmám "důkaz" o naprosto přesné spotřebě, ale VÍM že (bez nějakých zvláštních omezení, prostě při "normálním" ježdění) třeba PRŮMĚRná (!) spotřeba (přímovstřikového) V8 ve Ferrari California je někde okolo 15ti litrů!
(pravda, když delší dobu jedete třeba okolo 280 km/h, tak to se "maličko zhorší", ale ... :-)
Ne VÁŽNĚ: spotřeba (i ta PRŮMĚRNÁ) nových 8mi-válců oproti minulým generacím docela (možná i "nejvíc v historii"?) "klesla"
(v "určitém" režimu jízdy možná opravdu až na úroveň "starších"/NE"povedenějších" verzí R3 1.2 HTP ;-)
15. 11. 2011 12:44
Re: no,vyzera lepsie...
Takže zase bla bla nic.

Nazdar. :-!
15. 11. 2011 15:29
Re: no,vyzera lepsie...
Pětilitr bude žrát vždycky víc než Fabie a není se o čem bavit... jsem ochoten půjčit z autopůjčovny zmiňovanou Fabii a postavit ji proti mojemu ultraúspornému V8 a vsadím se, že v žádném jízdním režimu nebude žrát míň než Fabie... to je prostě nonsens...
15. 11. 2011 15:31
Re: no,vyzera lepsie...
ten starý dobrý pětiapůllitr je starý asi tak 5 let, a je braný jako velmi úsporný ve srovnání se starou verzí 306 hp...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 15:42
Re: no,vyzera lepsie...
Ten starý dobrý pětiapůllitr je nicméně již NAHRAZEN další generací (spořivějších) motorů a dle 5 let starého "místního"testu brával při dálniční jízdě PRŮMĚRNĚ 11 litrů na 100 km (v čemž si s tou Fábií R3 1,2 asi víceméně MOHLi "podat ruce" ;-)

[odkaz]

Krom toho v tom SL (z jehož testu to je) se pojede možná maličko "příjemněji" než v té Fabii (nevím v té jsem NEjela.. :-)
PS: Máte-li s tou (nízkou) spotřebou TAKový "problém", tak ve městě, při poskakování od červené k červené bude mít ta Fabia JEDNOZNAČNĚ nižší spotřebu ;-)
15. 11. 2011 16:07
Re: no,vyzera lepsie...
No, takže jsme u jádra pudla, milá Kajlí v Fabii s tříhrnkem v životě nejela, tudíž vše, co tu uvedla, má nějak z doslechu, ale to jí vůbec nebrání v produci nesmyslů v této diskuzi.

Gratuluji.

Mimoto se tu od začátku bavíme o ML 63 AMG, které prostě bude žrát jako tank v každém režimu.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 16:23
Re: no,vyzera lepsie...
1) to OPAKOVANÉ úmyslné komolení jména, to je "co"? ;-\ :no:
2) tím "milá" jste to možná "malilinko" vylepšil, ale komolí jméno (nick) snad vám?!?
3) tohle téma jsme docela probírali s mým ŠÉFredaktorem

[odkaz]

který tou hrůzou do Bratislavy jel (normálně jezdí s 2litrovým Mondeo) a spotřeba (a vlastně "vše") bylo HORŠí - někde v úrovni spotřeby dnešních přímovstřikových V8 ;-)
4) srovnat spotřebu (starého) R3 a (nového) V8 je možná trochu "šílené", nikoli NEsmyslné (možná "absurdní" :-)
5) v ML bude spotřeba SAMOZŘEJMĚ poněkud JINÁ (ale asi NIŽŠí než spotřeba současné atmosferické V8 6.3 (6208 cm3) AMG ;-)
6) já (hned v úvodu) psala, že jsem (ten nový) motor měla možnost "zkusit" v E-Klasse (a že spotřeba je "no problem" = rozumně nízká :-)
15. 11. 2011 16:42
Re: no,vyzera lepsie...
Moje kapacita číst nesrozumitelné texty jak se zdá, pro dnešek vypršela. Už vůbec nechápu, jestli mluvíte o atmosférických, nebo přeplňovaných osmiválcích a zdá se, že to nechápete ani Vy. Co je podstatné, že Fabie nikdy nebude žrát víc než V8... v čemkoliv...
15. 11. 2011 17:01
Re: no,vyzera lepsie...
Tak. :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 19:26
Re: no,vyzera lepsie...
Ve 2 "se to lépe táhne" - CHÁPU ;-)
Pěkný den (pánové kteří NEchcete "ocenit" docela zajímavě sníženou spotřebu moderních technologicky vyspělých 8miválců - "nejnovější" je audi 4.0 TFSi, kolikpak asi bude mít (třeba v R8?) spotřebu při jemně "nad130ti-kilometrové" dálniční TEMPOMATové rychlosti..? Bude "srovnatelná" s "nadoraz v tu chvíli sopícím" tříválcem 1.2 HTP? Já tipuji že ANO :-)
15. 11. 2011 19:29
Re: no,vyzera lepsie...
Mimo mimo, zase mimo. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 20:35
Re: no,vyzera lepsie...
V čem? Myslíte že zcela nový audi 4.0 TFSi bude mít ve 130ti km/h snad HORŠí spotřebu než starý "vyřazený" V8 5,5 od Mercedes? :-)
PS: Ten měl před lety spotřebu 11 litrů na 100 km, docela výrazně MENŠí a hlavně o generaci (a půl) NOVĚJŠí 4litr TFSi by se mohl vejít pod 10, nebo? ;-)
15. 11. 2011 21:06
Re: no,vyzera lepsie...
Co Citroen, ten dneska nebude? To je kliček - až k Audi. >:D

Se smíchy podělám. >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 21:34
Re: no,vyzera lepsie...
NEumíte odpovědět, že? ;-)
PS: Já myslím že spotřeba audi V8 4.0 TFSi (který jsem jmenovala, neb je to nejnovější motor tohoto typu) BUDE mít menší spotřebu než ten starý 5 a půl litr od Mercedes = bude mít při onom tempu, které jsem zmínila na samém POČÁTKU diskuze, MENŠí spotřebu než 3válec 1,2 :-)
PPS: Pokud toužíte po Citroën, tak v onom dálničním tempu měl menší spotřebu než Fabia 1.2 HTP i můj minulý (atmosferický) V6 3.0 (s kořeny někde v MINULÉM tisíciletí), jehož dlouhodobá PRŮMĚRná spotřeba (včetně poskakování po městech a naopak dálničních nad200kilometrových rychlostech) se pohybovala mezi 10,5 - 10,7 litru na 100 km ;-)
15. 11. 2011 22:00
Re: no,vyzera lepsie...
Bla bla bla. Stejně ty tvý ulhaný blafy nikdo nečte, píšeš zbytečně. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 22:14
Re: no,vyzera lepsie...
No jak jsem říkala: "NEumíte (na to) odpovědět" ;-)
15. 11. 2011 22:54
Re: no,vyzera lepsie...
Na ty tvoje nesmysly to vůbec nemá cenu. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 23:18
Re: no,vyzera lepsie...
Tak tohle už se snad ani nedá nazvat UHÝBÁNÍm >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 19:22
Re: no,vyzera lepsie...
Tenhle příspěvek byl už MOC "konkrétní" a už NEbylo "kam uhnout"? (tak to) DĚKUJi ;-)
PS: Jak jsem (hned od samého ÚVODu psala) "ve vyšších dálničních rychlostech" atd. atd. Fabie ne-bude "žrát víc", to už se "děLO" a "děJE" :-)
PPS: Z mého pohledu:
1) chvála nejnovějším konstrukcím (technologii přímého vstřiku a vypínání válců)
velkoobjemových 8mi-válcůn
2) NE(po)chvála starému odřezku od 4vwálce 1.6 - motoru R3 1,2 HTP
(byť jeho poslední evoluční varianty už jsou prý o dost lepší než ... ;-)
15. 11. 2011 19:30
Re: no,vyzera lepsie...
Pochop, že se tu snažíš argumentovat nereálnýma absurditama a jsi tu proto k smíchu. >:D :no:

A hlavně to nevzdávej, pořád ještě můžeš kličkovat jak slepice.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 20:32
Re: no,vyzera lepsie...
(opět) urážky a vulgarity? :no: 8-s :no: ;-\ :no: :-( :no:
15. 11. 2011 21:04
Re: no,vyzera lepsie...
Ne, jen popis reality. >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 21:30
Re: no,vyzera lepsie...
Myslíte "vašeho vidění světa" (no to asi ano :-)
15. 11. 2011 21:58
Re: no,vyzera lepsie...
Nemyslím, vím. >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 22:17
Re: no,vyzera lepsie...
Tak "nemyslím, vím" (o sobě) říkáte?
No tak dobře no (představte si že jsou tací, co tvrdí(li): "Vím že nic nevím" :-)
15. 11. 2011 22:55
Re: no,vyzera lepsie...
Protože to VĚDĚLI. A já také VÍM. Asi přiliš složitý slovní a významový obrat, co? >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 23:27
Re: no,vyzera lepsie...
1) věděL (ne vědě-li ;-)
2) já zas VÍM, že v rychlostech o kterých jsem mluvila bere staré R3 1.2 stejně, ne-li více než .. :-)
3) tak "sožitý obrat"? NEmůže stále používat "podle sebe soudím tebe" ;-)
(někdo holt říká "nemyslím, vím" někdo zas "cogito ergo sum" :-)
15. 11. 2011 23:40
Re: no,vyzera lepsie...
Máš v tom tradičně hokej a nulové zkušenosti. To je celý. >:D :no:

Ale už tě nechám, do mrtvol se nekope.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2011 23:57
Re: no,vyzera lepsie...
Jedete podle hesla: "Když nevím, tak urazím"? ;-)
PS: Urážky apod mne NEbaví a "nejsme v tom moc dobrá", ale CHÁPU že jste reagoval jen na tohle vlákno (a spotřebě audi 4.0 TFSi versus Fabia R3 1.2 HTP v dálniční rychlosti jste se (opět a opět a opět) "vyhnul" :-)
PPS: Také vás už nechám - jedu se (raději) "dovolenkovat"
Pěkný den :-)
Avatar - freeman
14. 11. 2011 15:06
Dizajn
Ja nepochybujem o kvalitách značky Mercedes Benz ale minule som stretol na živo nové ML. Prvý pohľad bo od zadu a a prvá myšlienka bola ej aké pekné nablískané Ssangyong. Až keď som ho predbehol bolo jasné že ide o nové ML. Čo podľa mňa nie je dobrá vizitka pre dizajnérov.
Rozbalit vlákno
1
14. 11. 2011 15:53
Re: Dizajn
na 100% súhlas. Videl som ho tiež naživo a ten zadok by som neprekusol.
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2011 15:10
paradne auto
tak tento medak sa mi o hodne viac paci ako rozcapene baworacke ropuchy X5 a X6.

dizajnovo je pred nimi o 15 rokov vpredu

:yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Loptos
14. 11. 2011 15:57
Re: paradne auto
Silne slova...
Avatar - CHerokee
14. 11. 2011 16:10
Re: paradne auto
Tak tak, AMG verze = šílené vozidlo u ML :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2011 16:36
Re: paradne auto
Já bych řekla KULTIVOVANĚ "šílené".. :yes: :-)
14. 11. 2011 16:44
Nova
Nova Trpisovskeho hustokhára! >:-[]
Teda uspora paliva vypada na papire neuveritelne, kdyz se bude pedal lechtat, je to nejspis mozne, ale clovek v takovem aute lechtani plynu asi nezna.
Jak bylo receno nahore, vzhledove nic moc, ani dravost z nej nekouka, nazivo jsem jeste nemel to stesti, ale zazrak necekam. ML byl vzdycky obtloustly medak a tak tomu zustalo, takze ja pro nej zitra rozhodne nejdu :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Andromeda
14. 11. 2011 18:18
Re: Nova
Tak stanová městečka toužících zákazníků asi dealeři nečekají, ale když odhlédnu od řádně nadopované AMG verze, jde o SUV , které se netváří jako terénní coupé a zřetelně dává najevo, o co v jeho případě jde. Ostatně dveřma napřed v této třídě je, ehm..., trochu mimo a v tomto konkrétním případě jde o pohodlné rychlé přemísťovadlo s porcí prestiže.
V této kategorii Twigy nepotkáš a ani ji nečekej. Mně se naopak tenhle rádobyhoral zamlouvá i bez AMG imatrikulace.
I když RR je RR, že...
14. 11. 2011 19:54
Re: Nova
Naprosto souhlasím s každým slovem :yes: ML je klasa a klasika. Asi do konce života budu mít vždy dilema minimálně mezi ML a RRS, velkýho RR bych rovnal spíš ke GLku. Jenže v přímém srovnání z vozu do vozu zůstane RRS skoro jen to charizma, pak je otázkou, nakolik si ho kdo cení.
14. 11. 2011 21:38
Re: Nova
V teto kategorii cekam vizualne bestii, ze ktere si slabsi povahy prdnou do gati, jako je RR, toto je takove moc uhlazene, proste takovy vetsi kombik, nic zajimaveho ;-\
Avatar - karasjan14
14. 11. 2011 17:49
Vzduchový podvozek...
Zůstává výškově stavitelný? :-)
Rozbalit vlákno
0