Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz ML63 AMG (2012): Silnější a úspornější

63 komentářů

atmosférický motor 6,2 V8 o výkonu 350 kW (510 k) - něco mi tady nesedí 😉
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Samozřejmě! Děkuji.
Mike_C
Nemůžu si pomoct, ale moc se mi z venku nová generace nelíbí. Zadek je jak votuněná kopie Stila Multivagon 😐
Avatar - salamoon
salamoon
...ako "obycajna" verzia,viac vyvazenejsie.
spotreba moze byt papierovo nizsia,avsak pri nakladani vyleti hned minimalne na cislo,ako bola u atmosfery,ak nie viac.... nevraviac o dalsich dvoch curvitkach v aute naviac....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neviděla bych to zas TAK "negativně" - známý tenhle nový motor má v E-Klasse a spotřeba "naprosto no problem"
(menší než Fabia 1.2 HTP na dálnici 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je nějaká sázka o napsání co největší hlouposti co nejinteligentnějším způsobem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne, to je "prostá" REALITA 😄
PS: Některé (malé!) turbomotory palivo (při větší zátěži) "žerou" jak šílené, to se stále ještě VELKOobjemového V8 5.5 bi-turbo AMG NEtýká - a jeho spotřeba je (prý - teda jela jsem s ním ale spotřebu NEsledovala) o dost nižší než u minulé atmosferické 6.3 AMG verze a dynamika je excelentní..
PPS: A spotřeba Fabie 1.2 HTP v dlouhém dálničním kopci je opravdu stejná až VYŠŠí 😉
jossalito
Ad PS) To jsou jen takové plané kecy. Vypíchnout situaci, kdy Fabia musí jet po dálnici do kopce na plný plyn, aby žrala dejme tomu 13 litrů, ale to taky pojede cca kolem 150. A při těch i to biturbo bude stejně papat v MLku víc.

Tohle osmiválcové Biturbo bude v průmeru jezdit tipuji za 15-18 litrů. Fabia to zvládne v kombinaci za necelých 7. Koně si prostě svý vezmou. Perpetum mobile nevynalezli zatím ani ve Stuttgartu, potažmo v Affalterbachu. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ad Ad PS: To rohodně NEjsou žádné "plané k..." (to že malé turbomotory při větší zátěži mají větší apetit než je zdrávo je prostě FAKT.. 😉
.. stejný jako že Fabia HTP při jemně nad130tikilometrové rychlosti spolyká VÍCe paliva než přímovstřikový 8miválec - což je "k nevíře", ale jinak také FAKT 😄
Ano - ve voze (typu) ML bude spotřeba jistě vyšší než v E-Klasse.. 😉
Jaká bude "průměrná" spotřeba nového ML AMG "uvidíme"
(dám vědět, 😄
Mimochodem POD těch 18 litrů se (celkem snadno) dostanete i se současným atmosferickým 6.3 AMG .. jsem slyšela 😉
jossalito
Fabia při stotřicítce pojede tak za 7.2 litru. K této hranici ta vé osmička nepřičuchne ani z kopce na neutrál. :-! 😉

PS: Na to, aby člověk jezdil s AMG za míň jak 18 se bude muset stejně snažit, jako v případě, že by chtěl s Fabii jezdit za víc než 12. 😉
britas1
ač s kylie většinou nesouhlasím, tentokrát má naprostou pravdu, svého času novináři prováděli test s Fabií HTP kombi, obsazená 3 dospělými chlapy, cílem testu bylo změřit spotřebu tohoto motoru při jízdě na dálnici trvalou rychlostí 130 km/h...tzn..i v kopci, kdy pochopitelně bylo třeba podřadit, kterou mimochodem ani neudržela stále..výsledek byl 9,2 litru na sto. Nevím jestli zrovna V8 AMG, ale standardní V8...nevidím duvod proč by takovou spotřebu nemohla udržet při stejných 130...
Mig_35
No, zrovna tady [odkaz] je jeden takový test a tam CLko bere při 130 deset na sto... prázdné😄 to jsou takové pohádky co se vykládají dětem před spaním. Ano, Fabie kvůli zpřevodování bude mít vyšší spotřebu, protože není na dálnici zrovna stavěná, ale za míň než V8 bude jezdit vždycky...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neberete v potaz docela DŮLEŽITÝ detail - motor na který odkazujete by byl i dnes výkonově "no problem", ale právě spotřebou je možná i o 2 generace "pozadu" 😉
Mig_35
Když si přečtete ten test, tak v něm zrovna vyzdvihují jeho neuvěřitelnou šetrnost... za kolik by mělo jezdit auto velikost S-klasse s pětilitrovým motorem? za devět? za tolik jezdí třílitrový diesel...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano - na rok 2007 to jistě byl solidní (neuvěřitelný) výsledek, od té doby se motorová evoluce věnuje ale (už ne až tak jen zvyšování výkonu) HLAVNĚ "šetření/spoření" - dnes jsme prostě ještě o kousek dál..
jossalito
Prostě si tu napsala na začátku nesmysl a teď se z něho snažíš vykroutit. Bohužel, nesmysl zůstane nesmyslem a Mig 35 má v tomto případě prostě pravdu stejně jako já. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Prostě jsem na začátku napsala FAKT který (nejspíš) i vy VÍTE, tedy že "starý děsný" tříválec 1.2 HTP v dálničním zatížení bere klidně přes 10 litrů, což je spotřeba i nejnovějších 8miválců (i když se vám to nejspíš - nevím tedy proč - NE"líbí" 😄
jossalito
Kroutíme se kroutíme a kopeme nožička a dupeme, že?

Napsalas nesmysl - žádný fakt, to je celé. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Až přestanete "kroutit a dupat" a tak podobně - mohl byste mi napsat CO že má být ten NEsmysl? 😄
a) spotřeba R3 1.2 HTP hravě stoupající NAD 10 litrů, nebo
b) spotřeba nejnovějších přímým vstřikem a vypínáním válců vybavených V8 (která se dostala na úroveň spotřeby toho HTP 😉
jossalito
Přestaň lhát. Je to zbytečné.

[odkaz]

:-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přestaňte UHÝBAT - VY jste zdůrazňoval co jsem napsala na ZAČÁTKU diskuze a teď se oháníte PRŮMĚRNOU (!) spotřebou 😉
Napsala jsem "než ... na DÁLNICI", pak "v dlouhém dálničním kopci" a "při jemně nad130ti-kilometrové rychlosti" - což je maličko (ZCELA!) něco JINÉHO než PRŮMĚRná spotřeba 😄
(a u "hrůzy děsu běsu" asi NEJhoršího motoru posledních dekád také docela záleží na ročníku.. 😉
PS: A od dob "starého dobrého" atmosferického pětili-a-půl-litru MB, na který dal Mig35 odkaz se ve spotřebě velkoobjemových motorů přece jen něco ZMĚNILO (ale to víte jistě SÁM 😄
jossalito
Já jsem napsal, jak to bude a tečka. Ze zkušenosti, nikoliv z dojmů od JPP.

Ty tady jen plentáš páté přes deváté. Bez důkazů, bez zkušenosti, prostě jen obvyklé kecy od tety Kajlí.

Buď důkaz, nebo mlč. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já NEznám (a nemám) "tetu Kajlí" (snad bych na VÁS mohla poslat "Kálí" 😄
NEvím (raději) co je (vaše) "plentat", ale že JÁ od začátku psala o "vyšších dálničních rychlostech" a to je něco DOST jiného než PRŮMĚRná spotřeba kterou argumentujete vy - to VÍM (kdo že tady "plentá"? 😉
PS: NEmám "důkaz" o naprosto přesné spotřebě, ale VÍM že (bez nějakých zvláštních omezení, prostě při "normálním" ježdění) třeba PRŮMĚRná (!) spotřeba (přímovstřikového) V8 ve Ferrari California je někde okolo 15ti litrů!
(pravda, když delší dobu jedete třeba okolo 280 km/h, tak to se "maličko zhorší", ale ... 😄
Ne VÁŽNĚ: spotřeba (i ta PRŮMĚRNÁ) nových 8mi-válců oproti minulým generacím docela (možná i "nejvíc v historii"?) "klesla"
(v "určitém" režimu jízdy možná opravdu až na úroveň "starších"/NE"povedenějších" verzí R3 1.2 HTP 😉
jossalito
Takže zase bla bla nic.

Nazdar. :-!
Mig_35
Pětilitr bude žrát vždycky víc než Fabie a není se o čem bavit... jsem ochoten půjčit z autopůjčovny zmiňovanou Fabii a postavit ji proti mojemu ultraúspornému V8 a vsadím se, že v žádném jízdním režimu nebude žrát míň než Fabie... to je prostě nonsens...
Mig_35
ten starý dobrý pětiapůllitr je starý asi tak 5 let, a je braný jako velmi úsporný ve srovnání se starou verzí 306 hp...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten starý dobrý pětiapůllitr je nicméně již NAHRAZEN další generací (spořivějších) motorů a dle 5 let starého "místního"testu brával při dálniční jízdě PRŮMĚRNĚ 11 litrů na 100 km (v čemž si s tou Fábií R3 1,2 asi víceméně MOHLi "podat ruce" 😉

[odkaz]

Krom toho v tom SL (z jehož testu to je) se pojede možná maličko "příjemněji" než v té Fabii (nevím v té jsem NEjela.. 😄
PS: Máte-li s tou (nízkou) spotřebou TAKový "problém", tak ve městě, při poskakování od červené k červené bude mít ta Fabia JEDNOZNAČNĚ nižší spotřebu 😉
jossalito
No, takže jsme u jádra pudla, milá Kajlí v Fabii s tříhrnkem v životě nejela, tudíž vše, co tu uvedla, má nějak z doslechu, ale to jí vůbec nebrání v produci nesmyslů v této diskuzi.

Gratuluji.

Mimoto se tu od začátku bavíme o ML 63 AMG, které prostě bude žrát jako tank v každém režimu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) to OPAKOVANÉ úmyslné komolení jména, to je "co"? ;-\ :no:
2) tím "milá" jste to možná "malilinko" vylepšil, ale komolí jméno (nick) snad vám?!?
3) tohle téma jsme docela probírali s mým ŠÉFredaktorem

[odkaz]

který tou hrůzou do Bratislavy jel (normálně jezdí s 2litrovým Mondeo) a spotřeba (a vlastně "vše") bylo HORŠí - někde v úrovni spotřeby dnešních přímovstřikových V8 😉
4) srovnat spotřebu (starého) R3 a (nového) V8 je možná trochu "šílené", nikoli NEsmyslné (možná "absurdní" 😄
5) v ML bude spotřeba SAMOZŘEJMĚ poněkud JINÁ (ale asi NIŽŠí než spotřeba současné atmosferické V8 6.3 (6208 cm3) AMG 😉
6) já (hned v úvodu) psala, že jsem (ten nový) motor měla možnost "zkusit" v E-Klasse (a že spotřeba je "no problem" = rozumně nízká 😄
Mig_35
Moje kapacita číst nesrozumitelné texty jak se zdá, pro dnešek vypršela. Už vůbec nechápu, jestli mluvíte o atmosférických, nebo přeplňovaných osmiválcích a zdá se, že to nechápete ani Vy. Co je podstatné, že Fabie nikdy nebude žrát víc než V8... v čemkoliv...
jossalito
Tak. :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ve 2 "se to lépe táhne" - CHÁPU 😉
Pěkný den (pánové kteří NEchcete "ocenit" docela zajímavě sníženou spotřebu moderních technologicky vyspělých 8miválců - "nejnovější" je audi 4.0 TFSi, kolikpak asi bude mít (třeba v R8?) spotřebu při jemně "nad130ti-kilometrové" dálniční TEMPOMATové rychlosti..? Bude "srovnatelná" s "nadoraz v tu chvíli sopícím" tříválcem 1.2 HTP? Já tipuji že ANO 😄
jossalito
Mimo mimo, zase mimo. >😁 :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V čem? Myslíte že zcela nový audi 4.0 TFSi bude mít ve 130ti km/h snad HORŠí spotřebu než starý "vyřazený" V8 5,5 od Mercedes? 😄
PS: Ten měl před lety spotřebu 11 litrů na 100 km, docela výrazně MENŠí a hlavně o generaci (a půl) NOVĚJŠí 4litr TFSi by se mohl vejít pod 10, nebo? 😉
jossalito
Co Citroen, ten dneska nebude? To je kliček - až k Audi. >😁

Se smíchy podělám. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEumíte odpovědět, že? 😉
PS: Já myslím že spotřeba audi V8 4.0 TFSi (který jsem jmenovala, neb je to nejnovější motor tohoto typu) BUDE mít menší spotřebu než ten starý 5 a půl litr od Mercedes = bude mít při onom tempu, které jsem zmínila na samém POČÁTKU diskuze, MENŠí spotřebu než 3válec 1,2 😄
PPS: Pokud toužíte po Citroën, tak v onom dálničním tempu měl menší spotřebu než Fabia 1.2 HTP i můj minulý (atmosferický) V6 3.0 (s kořeny někde v MINULÉM tisíciletí), jehož dlouhodobá PRŮMĚRná spotřeba (včetně poskakování po městech a naopak dálničních nad200kilometrových rychlostech) se pohybovala mezi 10,5 - 10,7 litru na 100 km 😉
jossalito
Bla bla bla. Stejně ty tvý ulhaný blafy nikdo nečte, píšeš zbytečně. >😁 :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No jak jsem říkala: "NEumíte (na to) odpovědět" 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tenhle příspěvek byl už MOC "konkrétní" a už NEbylo "kam uhnout"? (tak to) DĚKUJi 😉
PS: Jak jsem (hned od samého ÚVODu psala) "ve vyšších dálničních rychlostech" atd. atd. Fabie ne-bude "žrát víc", to už se "děLO" a "děJE" 😄
PPS: Z mého pohledu:
1) chvála nejnovějším konstrukcím (technologii přímého vstřiku a vypínání válců)
velkoobjemových 8mi-válcůn
2) NE(po)chvála starému odřezku od 4vwálce 1.6 - motoru R3 1,2 HTP
(byť jeho poslední evoluční varianty už jsou prý o dost lepší než ... 😉
jossalito
Pochop, že se tu snažíš argumentovat nereálnýma absurditama a jsi tu proto k smíchu. >😁 :no😒br />
A hlavně to nevzdávej, pořád ještě můžeš kličkovat jak slepice.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(opět) urážky a vulgarity? :no: 8-s :no: ;-\ :no: 😒 :no:
jossalito
Ne, jen popis reality. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíte "vašeho vidění světa" (no to asi ano 😄
jossalito
Nemyslím, vím. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "nemyslím, vím" (o sobě) říkáte?
No tak dobře no (představte si že jsou tací, co tvrdí(li): "Vím že nic nevím" 😄
jossalito
Protože to VĚDĚLI. A já také VÍM. Asi přiliš složitý slovní a významový obrat, co? >😁
Avatar - freeman
freeman
Ja nepochybujem o kvalitách značky Mercedes Benz ale minule som stretol na živo nové ML. Prvý pohľad bo od zadu a a prvá myšlienka bola ej aké pekné nablískané Ssangyong. Až keď som ho predbehol bolo jasné že ide o nové ML. Čo podľa mňa nie je dobrá vizitka pre dizajnérov.
dakilla
na 100% súhlas. Videl som ho tiež naživo a ten zadok by som neprekusol.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak tento medak sa mi o hodne viac paci ako rozcapene baworacke ropuchy X5 a X6.

dizajnovo je pred nimi o 15 rokov vpredu

:yes:
Avatar - Loptos
Loptos
Silne slova...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak tak, AMG verze = šílené vozidlo u ML 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já bych řekla KULTIVOVANĚ "šílené".. :yes: 😄
chrudoš
Nova Trpisovskeho hustokhára! >😒]
Teda uspora paliva vypada na papire neuveritelne, kdyz se bude pedal lechtat, je to nejspis mozne, ale clovek v takovem aute lechtani plynu asi nezna.
Jak bylo receno nahore, vzhledove nic moc, ani dravost z nej nekouka, nazivo jsem jeste nemel to stesti, ale zazrak necekam. ML byl vzdycky obtloustly medak a tak tomu zustalo, takze ja pro nej zitra rozhodne nejdu 😄
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tak stanová městečka toužících zákazníků asi dealeři nečekají, ale když odhlédnu od řádně nadopované AMG verze, jde o SUV , které se netváří jako terénní coupé a zřetelně dává najevo, o co v jeho případě jde. Ostatně dveřma napřed v této třídě je, ehm..., trochu mimo a v tomto konkrétním případě jde o pohodlné rychlé přemísťovadlo s porcí prestiže.
V této kategorii Twigy nepotkáš a ani ji nečekej. Mně se naopak tenhle rádobyhoral zamlouvá i bez AMG imatrikulace.
I když RR je RR, že...
lowkick
Naprosto souhlasím s každým slovem :yes: ML je klasa a klasika. Asi do konce života budu mít vždy dilema minimálně mezi ML a RRS, velkýho RR bych rovnal spíš ke GLku. Jenže v přímém srovnání z vozu do vozu zůstane RRS skoro jen to charizma, pak je otázkou, nakolik si ho kdo cení.
Avatar - Andromeda
Andromeda
😉
chrudoš
V teto kategorii cekam vizualne bestii, ze ktere si slabsi povahy prdnou do gati, jako je RR, toto je takove moc uhlazene, proste takovy vetsi kombik, nic zajimaveho ;-\
Avatar - karasjan14
karasjan14
Zůstává výškově stavitelný? 😄