Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai ix-Metro: Koncept crossoveru s hybridním pohonem

4 komentáře

ZocelenyDrapalik
Otazka zni - kde je ta zaba na prameni, ktera zpusobuje, ze Evropane jedou o poznani pomaleji? Vzdyt nektere vyvojove i vyrobni a dodavatelske kapacity maji Korejci v Evrope. Tak kde je to kouzlo? Nikdo nevi.

Podle mne jedine vysvetleni je nedostatecna odvaha, nechut jit do nevyzkousenych reseni a rigidni rozhodovaci struktura evropskych vyrobcu, dana historickym vyvojem. Napr Skoda nejdrive Yetiho prezentovala na 2 autosalonech, pak se pul roku cekalo na rozhodnuti zda vyvijet ci ne a kdyz se zacalo s vyvojem, tak jim to v polovine vratilo koncernove vedeni k prepracovani. Nez se to dokoncilo, tak se Kia Soul uz rok vyrabela.
_patrik
jj, dělají přesně to, co celých 10 let předtím: uhánějí 100 tam, kde ostatní pádí 50. Zdá se, že přípravu ale nešidí, takže zatím jim všechno vychází bez propadáků. Takže po klasických motorech a celkovém dílenském zpracování atd. přešli na podvozky, pak na vrážení klínů do vyšších segmentů, a plynule zase na zelené technologie. Je to fofr a navíc ty zkrácené cykly skoro člověk nestačí sledovat.
ZocelenyDrapalik
Uzasne. Namisto baterie s nejistou zivotnosti je kondenzator, namisto pridaneho elektromotoru multifunkcni "starter". To posunuje hybrid na zcela novy ekonomicky level. Mimochodem, zda se, ze Korejci stupnuji tlak, pokud je pravda ze zkracuji vyvojovy cyklus od konceptu k vyrobe na 2 roky.
_patrik
Rovnou sem dám pro doplnění zatím asi nejlépe zpracované info z netcarshow: [odkaz] 😉