Novinky
Xylo
0
Přesně tak .... nejsme Balkán. Češi jsou národem chytrých a spořivých lidí 😄
Přejít do diskuze
Majitel Jaguaru neřeší domněnky, že neřeší ekonomiku... 😉
Sakra, to se žije život jen u TV? Podle čeho tak všichni usuzují???
Sakra, to se žije život jen u TV? Podle čeho tak všichni usuzují???
Tomu opravdu věříš ? A myslíš, že spotřebu neřeší kupříkladu ani majitelé Audi,BMW či MB - co říkáš na podíl prodaných ropáků ? Nic ? Proč většina nejezdí benzínové 6-ti a 8-mi válce ?
Myslím,že druhé turbo bylo odstraněno, neb jde o další genezi tohoto motoru ( původně skutečně biturbo byl ).
No v podstatě ano ... a právě proto se ptám, proč Jaguar tak zdůrazňuje tu spotřebu. Tu přece majitel Jaguaru vůbec neřeší.
no .. já bych to upravil. Jaguary si pořizují lidé, co chtějí komfort a pohodlí. Tj. i kultivovanost.
svoje varlata mám moc rád, za ně by mi nestál ani supercharged V8. Alespoň zatím ne - přeci jen bych rád své já předal dál - v podobě dětí 😉
ale tak ono to není jen o gustu. Ono by na to Camaro asi i bylo (bych se musel kouknout, za kolik by se dali aktuálně prodat moje akcie), ale to by rozhodilo můj "cíl" - být co nejdřív finančně nezávislý. I proto jezdím ekonomickou třídou - tj. zachovalou ojetinou. Splňuje to, co potřebuji (velice slušný výkon v poměru k ekonomičnosti, pohodlí - do kterého započítávám i kultivovanost motoru, relativní bezpečnost). Za prestiž nového auta si rád připlatím až nebudu vědět co s penězma 😉 A doufám, že se to zanedlouho stane skutečností, přeci jen mám ještě 40let aktivního života před sebou 😉
tak to víš, že bych si ho nechal. Rok kvůli daním a pápá šlo by do světa. A za něj by se pořídilo něco méně ekonomického.
PS: svých pětiválců bych se ani tak nevzdal.
PS: svých pětiválců bych se ani tak nevzdal.
Zcela souhlasím, naprosto povedená kombinace, po faceliftu je pro mně ještě větším utrpením, že jej nemám v garáži. Mít na to finance, tak je pro mně jasnou volbou..
Jen si to tu verejne nenalhavej. Nechal by sis uriznout prave varle, jen aby ti ho aspon na tyden pujcili.
Tak ja te ujistuju, ze kdyby ti Jezisek dovezl toho horniho Jaguara 2,2D a rekl, ze ti ho necha uplne a zcela zdarma, jen musis ty svoje ojetiny s ne-siditkama pod kapotami hodit do srotu - ihned bys shanel vrakac.
Já tedy sice také ne, ale ono to (bohužel) NEní o "hlasování"... 😄
.. a "do čeho" se (ekonomicky) ženeme to už nejspíš ví i NEekonomové.. 😐
PS: Já to 2.2 HDi (v první a teď v poslední/třetí) verzi také ZNÁM a NE že bych "nevymyslela" lepší motor, ale ... ale KRITIKA na místě spíš NEní.. 😉
PPS: Jak jsem tady někde "vedle" napsala, za podobné peníze si můžete pořídit i V8 6.2 v Chevrolet Camaro (a já to považuji za SKVĚLOU nabídku :yes: 😄 ), nicméně a "ale" - doba směřuje "jinam" a my s tím NIC NEnaděláme..
PPPS: Leda se můžeme snažit (mít na to) být mezi "vyvolenými" 😉
.. a "do čeho" se (ekonomicky) ženeme to už nejspíš ví i NEekonomové.. 😐
PS: Já to 2.2 HDi (v první a teď v poslední/třetí) verzi také ZNÁM a NE že bych "nevymyslela" lepší motor, ale ... ale KRITIKA na místě spíš NEní.. 😉
PPS: Jak jsem tady někde "vedle" napsala, za podobné peníze si můžete pořídit i V8 6.2 v Chevrolet Camaro (a já to považuji za SKVĚLOU nabídku :yes: 😄 ), nicméně a "ale" - doba směřuje "jinam" a my s tím NIC NEnaděláme..
PPPS: Leda se můžeme snažit (mít na to) být mezi "vyvolenými" 😉
a to chceme, aby ty víceválce a velkoobjemy byly jen pro vyvolené? Já tedy ne.
Tyhle 2.2 HDIčka znám a nepasují mi (stejně jako ostatní diesle). Prostě tam chybí těch dalších 1500-2000ot.
PS: slovo "dostačující" nemám rád - je velice omezující
Tyhle 2.2 HDIčka znám a nepasují mi (stejně jako ostatní diesle). Prostě tam chybí těch dalších 1500-2000ot.
PS: slovo "dostačující" nemám rád - je velice omezující
CHÁPU váš pohled ale to přirovnání je "maličko" ... 😉
PS: Doba která se blíží (ať chceme nebo ne) "zařídí" že DALEKO víc "in" bude takovýhle JAGuar než ...
Prostě "víceválcové" a "víceobjemové" motory budou JEN pro "vyvolené" a "vyvolenější" 😐
PPS: Ale majitel tohoto JAGuáru "trpět" rozhodně NEbude, to mi věřte (znám auto i motor - byť každé "samostatně" a o jejich "spojení", navíc s famózní převodovkou "ZF s 8mi" něco maličko vím a tohle (i mnou stále "propagovaný" Citroën C5 2.2 HDi 150 kW se STEJNÝM motorem) jsou "mňamky" DALEKO větší, než si (jak se alespoň domnívám) většina lidí je schopna připustit/uvědomit..
PPPS: A pro provoz s jakým se setkávám a se silnicemi které opravené nebudou snad už nikdy je takhle výkonný vůz NAPROSTO dostačující (a za tu cenu by ho nechtěl jen .. 😄
PS: Doba která se blíží (ať chceme nebo ne) "zařídí" že DALEKO víc "in" bude takovýhle JAGuar než ...
Prostě "víceválcové" a "víceobjemové" motory budou JEN pro "vyvolené" a "vyvolenější" 😐
PPS: Ale majitel tohoto JAGuáru "trpět" rozhodně NEbude, to mi věřte (znám auto i motor - byť každé "samostatně" a o jejich "spojení", navíc s famózní převodovkou "ZF s 8mi" něco maličko vím a tohle (i mnou stále "propagovaný" Citroën C5 2.2 HDi 150 kW se STEJNÝM motorem) jsou "mňamky" DALEKO větší, než si (jak se alespoň domnívám) většina lidí je schopna připustit/uvědomit..
PPPS: A pro provoz s jakým se setkávám a se silnicemi které opravené nebudou snad už nikdy je takhle výkonný vůz NAPROSTO dostačující (a za tu cenu by ho nechtěl jen .. 😄
To (tedy) je "podobný" (stejný - jen jinak "naladěný" a s jinou převodovkou) motor jako v Citroën C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm 😉
jak neví? Vždyť je naproto diametrální rozdíl mezi klapotem (ještě ke všemu méněválcového)dieselu a nádherným brumláním vidlicového osmiválce.
Takže to je spíš jako jít do divadla s rolničkou místo kravaty.
Takže to je spíš jako jít do divadla s rolničkou místo kravaty.
To asi ano. Současné E mne mírně "zklamalo", byť mám "aktuální" zkušenost s NEJ verzí 6.3 AMG a ta mne pro změnu zase překvapila spíš "pozitivně" :yes: 😄
ano, co je na tom divného? Mám rád auta, která jsou auty, tj. mají motor a ne nějaké šidítko pod naleštěnou kapotou. A je mi úplně jedno, jestli je tomu autu den, rok, 5let let, 10 let, 50 let.
Tohle mne neprestane fascinovat: Majitele bazarovych vraku BY SE STYDELI JEZDIT v uplne fungl novem Jaguaru!
>😁 >😁 >😁
(pardon, ja vim, ze tvoje luxusni petivalcove brko neni bazarovy vrak, ale predchozimi majiteli radne provereny skvost)
>😁 >😁 >😁
(pardon, ja vim, ze tvoje luxusni petivalcove brko neni bazarovy vrak, ale predchozimi majiteli radne provereny skvost)
Nie je to ako ísť do divadla v teniskách, je to ako ísť do divadla v smokingu, pod ktorým máš tangáče. Skrátka, nikto ťa nerieši, lebo o tom nevie. Jaguár je Jaguár aj keby bol šlapací.
až budou za pár let ve Volvech jen 3 a 4 válce, bude ještě i naftový 4válcový Jaguár králem :😉
já to tak úžesně nevidím. Čtyřválec v Jaguaru 😢 a ještě ke všemu v naftě 8-s kam jsme to dopracovali? Já bych se tím styděl jezdit. Vždyť je to jako jít do divadla v teniskách od ťamanů :no:
Já tento motor znám ještě z jeho první generace (z roku 2001) a už tehdy byl "více než zajímavý" - m.j. jasný vítěz své kategorie v EOTY a dokonce 3. v celkovém pořadí..
.. a ve spojení s "MŇAMkovou" 8mi stupňovou ZF to bude asi VÍC než "povedená kombinace" (za VELMi dostupnou cenu možná "nejsladěnější" vůz - motor/převodovka/podvozek na trhu :yes: 😄
.. a ve spojení s "MŇAMkovou" 8mi stupňovou ZF to bude asi VÍC než "povedená kombinace" (za VELMi dostupnou cenu možná "nejsladěnější" vůz - motor/převodovka/podvozek na trhu :yes: 😄