Já tento motor znám ještě z jeho první generace (z roku 2001) a už tehdy byl "více než zajímavý" - m.j. jasný vítěz své kategorie v EOTY a dokonce 3. v celkovém pořadí..
.. a ve spojení s "MŇAMkovou" 8mi stupňovou ZF to bude asi VÍC než "povedená kombinace" (za VELMi dostupnou cenu možná "nejsladěnější" vůz - motor/převodovka/podvozek na trhu :yes::-)
To asi ano. Současné E mne mírně "zklamalo", byť mám "aktuální" zkušenost s NEJ verzí 6.3 AMG a ta mne pro změnu zase překvapila spíš "pozitivně" :yes::-)
Zcela souhlasím, naprosto povedená kombinace, po faceliftu je pro mně ještě větším utrpením, že jej nemám v garáži. Mít na to finance, tak je pro mně jasnou volbou..
já to tak úžesně nevidím. Čtyřválec v Jaguaru :'-( a ještě ke všemu v naftě 8-s kam jsme to dopracovali? Já bych se tím styděl jezdit. Vždyť je to jako jít do divadla v teniskách od ťamanů :no:
Nie je to ako ísť do divadla v teniskách, je to ako ísť do divadla v smokingu, pod ktorým máš tangáče. Skrátka, nikto ťa nerieši, lebo o tom nevie. Jaguár je Jaguár aj keby bol šlapací.
jak neví? Vždyť je naproto diametrální rozdíl mezi klapotem (ještě ke všemu méněválcového)dieselu a nádherným brumláním vidlicového osmiválce.
Takže to je spíš jako jít do divadla s rolničkou místo kravaty.
CHÁPU váš pohled ale to přirovnání je "maličko" ... ;-)
PS: Doba která se blíží (ať chceme nebo ne) "zařídí" že DALEKO víc "in" bude takovýhle JAGuar než ...
Prostě "víceválcové" a "víceobjemové" motory budou JEN pro "vyvolené" a "vyvolenější" :-|
PPS: Ale majitel tohoto JAGuáru "trpět" rozhodně NEbude, to mi věřte (znám auto i motor - byť každé "samostatně" a o jejich "spojení", navíc s famózní převodovkou "ZF s 8mi" něco maličko vím a tohle (i mnou stále "propagovaný" Citroën C5 2.2 HDi 150 kW se STEJNÝM motorem) jsou "mňamky" DALEKO větší, než si (jak se alespoň domnívám) většina lidí je schopna připustit/uvědomit..
PPPS: A pro provoz s jakým se setkávám a se silnicemi které opravené nebudou snad už nikdy je takhle výkonný vůz NAPROSTO dostačující (a za tu cenu by ho nechtěl jen .. :-)
a to chceme, aby ty víceválce a velkoobjemy byly jen pro vyvolené? Já tedy ne.
Tyhle 2.2 HDIčka znám a nepasují mi (stejně jako ostatní diesle). Prostě tam chybí těch dalších 1500-2000ot.
PS: slovo "dostačující" nemám rád - je velice omezující
Já tedy sice také ne, ale ono to (bohužel) NEní o "hlasování"... :-)
.. a "do čeho" se (ekonomicky) ženeme to už nejspíš ví i NEekonomové.. :-|
PS: Já to 2.2 HDi (v první a teď v poslední/třetí) verzi také ZNÁM a NE že bych "nevymyslela" lepší motor, ale ... ale KRITIKA na místě spíš NEní.. ;-)
PPS: Jak jsem tady někde "vedle" napsala, za podobné peníze si můžete pořídit i V8 6.2 v Chevrolet Camaro (a já to považuji za SKVĚLOU nabídku :yes::-) ), nicméně a "ale" - doba směřuje "jinam" a my s tím NIC NEnaděláme..
PPPS: Leda se můžeme snažit (mít na to) být mezi "vyvolenými" ;-)
ano, co je na tom divného? Mám rád auta, která jsou auty, tj. mají motor a ne nějaké šidítko pod naleštěnou kapotou. A je mi úplně jedno, jestli je tomu autu den, rok, 5let let, 10 let, 50 let.
ale tak ono to není jen o gustu. Ono by na to Camaro asi i bylo (bych se musel kouknout, za kolik by se dali aktuálně prodat moje akcie), ale to by rozhodilo můj "cíl" - být co nejdřív finančně nezávislý. I proto jezdím ekonomickou třídou - tj. zachovalou ojetinou. Splňuje to, co potřebuji (velice slušný výkon v poměru k ekonomičnosti, pohodlí - do kterého započítávám i kultivovanost motoru, relativní bezpečnost). Za prestiž nového auta si rád připlatím až nebudu vědět co s penězma ;-) A doufám, že se to zanedlouho stane skutečností, přeci jen mám ještě 40let aktivního života před sebou ;-)
Tak ja te ujistuju, ze kdyby ti Jezisek dovezl toho horniho Jaguara 2,2D a rekl, ze ti ho necha uplne a zcela zdarma, jen musis ty svoje ojetiny s ne-siditkama pod kapotami hodit do srotu - ihned bys shanel vrakac.
tak to víš, že bych si ho nechal. Rok kvůli daním a pápá šlo by do světa. A za něj by se pořídilo něco méně ekonomického.
PS: svých pětiválců bych se ani tak nevzdal.
Tomu opravdu věříš ? A myslíš, že spotřebu neřeší kupříkladu ani majitelé Audi,BMW či MB - co říkáš na podíl prodaných ropáků ? Nic ? Proč většina nejezdí benzínové 6-ti a 8-mi válce ?