Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguarem XF 2,2D napříč USA za 4,5 l/100 km

43 komentářů

webpaja
A po projetí nového čtyřválce, o kterém jsem si myslel, že je přešlapem jeho instalaci už vidím v mnohem pozitivnějším světle.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já tento motor znám ještě z jeho první generace (z roku 2001) a už tehdy byl "více než zajímavý" - m.j. jasný vítěz své kategorie v EOTY a dokonce 3. v celkovém pořadí..
.. a ve spojení s "MŇAMkovou" 8mi stupňovou ZF to bude asi VÍC než "povedená kombinace" (za VELMi dostupnou cenu možná "nejsladěnější" vůz - motor/převodovka/podvozek na trhu :yes: 😄
webpaja
Dokonce lepší sladění než E-klasse s čtyřválcem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To asi ano. Současné E mne mírně "zklamalo", byť mám "aktuální" zkušenost s NEJ verzí 6.3 AMG a ta mne pro změnu zase překvapila spíš "pozitivně" :yes: 😄
Tomstone
Zcela souhlasím, naprosto povedená kombinace, po faceliftu je pro mně ještě větším utrpením, že jej nemám v garáži. Mít na to finance, tak je pro mně jasnou volbou..
Avatar - eLzyx
eLzyx
já to tak úžesně nevidím. Čtyřválec v Jaguaru 😢 a ještě ke všemu v naftě 8-s kam jsme to dopracovali? Já bych se tím styděl jezdit. Vždyť je to jako jít do divadla v teniskách od ťamanů :no:
webpaja
V MB, BMW tě to neuráží? Co taková S-Klasse s rachtavým 250CDI?
Avatar - eLzyx
eLzyx
to víš, že mě to uráží. Hnus tohle to
MariAchi
Jesteze s tim nejezdis >😁
Avatar - eLzyx
eLzyx
ani mě to neláká :no:
MariAchi
Jen si to tu verejne nenalhavej. Nechal by sis uriznout prave varle, jen aby ti ho aspon na tyden pujcili.
Avatar - eLzyx
eLzyx
svoje varlata mám moc rád, za ně by mi nestál ani supercharged V8. Alespoň zatím ne - přeci jen bych rád své já předal dál - v podobě dětí 😉
dakilla
Nie je to ako ísť do divadla v teniskách, je to ako ísť do divadla v smokingu, pod ktorým máš tangáče. Skrátka, nikto ťa nerieši, lebo o tom nevie. Jaguár je Jaguár aj keby bol šlapací.
Avatar - eLzyx
eLzyx
jak neví? Vždyť je naproto diametrální rozdíl mezi klapotem (ještě ke všemu méněválcového)dieselu a nádherným brumláním vidlicového osmiválce.
Takže to je spíš jako jít do divadla s rolničkou místo kravaty.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
CHÁPU váš pohled ale to přirovnání je "maličko" ... 😉
PS: Doba která se blíží (ať chceme nebo ne) "zařídí" že DALEKO víc "in" bude takovýhle JAGuar než ...
Prostě "víceválcové" a "víceobjemové" motory budou JEN pro "vyvolené" a "vyvolenější" 😐
PPS: Ale majitel tohoto JAGuáru "trpět" rozhodně NEbude, to mi věřte (znám auto i motor - byť každé "samostatně" a o jejich "spojení", navíc s famózní převodovkou "ZF s 8mi" něco maličko vím a tohle (i mnou stále "propagovaný" Citroën C5 2.2 HDi 150 kW se STEJNÝM motorem) jsou "mňamky" DALEKO větší, než si (jak se alespoň domnívám) většina lidí je schopna připustit/uvědomit..
PPPS: A pro provoz s jakým se setkávám a se silnicemi které opravené nebudou snad už nikdy je takhle výkonný vůz NAPROSTO dostačující (a za tu cenu by ho nechtěl jen .. 😄
Avatar - eLzyx
eLzyx
a to chceme, aby ty víceválce a velkoobjemy byly jen pro vyvolené? Já tedy ne.
Tyhle 2.2 HDIčka znám a nepasují mi (stejně jako ostatní diesle). Prostě tam chybí těch dalších 1500-2000ot.
PS: slovo "dostačující" nemám rád - je velice omezující
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já tedy sice také ne, ale ono to (bohužel) NEní o "hlasování"... 😄
.. a "do čeho" se (ekonomicky) ženeme to už nejspíš ví i NEekonomové.. 😐
PS: Já to 2.2 HDi (v první a teď v poslední/třetí) verzi také ZNÁM a NE že bych "nevymyslela" lepší motor, ale ... ale KRITIKA na místě spíš NEní.. 😉
PPS: Jak jsem tady někde "vedle" napsala, za podobné peníze si můžete pořídit i V8 6.2 v Chevrolet Camaro (a já to považuji za SKVĚLOU nabídku :yes: 😄 ), nicméně a "ale" - doba směřuje "jinam" a my s tím NIC NEnaděláme..
PPPS: Leda se můžeme snažit (mít na to) být mezi "vyvolenými" 😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
já se snažím. Sice to moc nejde, ale ... i cesta k tomuto nese své úspěchy.
kuko
až budou za pár let ve Volvech jen 3 a 4 válce, bude ještě i naftový 4válcový Jaguár králem :😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
děsím se té doby, proto si dělám zásobu oturbených Volvích 5ti válců >😒]
MariAchi
Zrizujes si vrakoviste?
Avatar - eLzyx
eLzyx
ne, obsáhlejší garáž 😉
MariAchi
Tohle mne neprestane fascinovat: Majitele bazarovych vraku BY SE STYDELI JEZDIT v uplne fungl novem Jaguaru!

>😁 >😁 >😁

(pardon, ja vim, ze tvoje luxusni petivalcove brko neni bazarovy vrak, ale predchozimi majiteli radne provereny skvost)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - eLzyx
eLzyx
ano, co je na tom divného? Mám rád auta, která jsou auty, tj. mají motor a ne nějaké šidítko pod naleštěnou kapotou. A je mi úplně jedno, jestli je tomu autu den, rok, 5let let, 10 let, 50 let.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to (za podobnou cenu) DOPORUČUJI Chevrolet Camaro (motor V8 6.2 :yes: 😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
to je auto podle mého gusta :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pokud se budeme bavit (jen) o "gustu", tak ZCELA i dle mého :yes: 😄
Avatar - eLzyx
eLzyx
ale tak ono to není jen o gustu. Ono by na to Camaro asi i bylo (bych se musel kouknout, za kolik by se dali aktuálně prodat moje akcie), ale to by rozhodilo můj "cíl" - být co nejdřív finančně nezávislý. I proto jezdím ekonomickou třídou - tj. zachovalou ojetinou. Splňuje to, co potřebuji (velice slušný výkon v poměru k ekonomičnosti, pohodlí - do kterého započítávám i kultivovanost motoru, relativní bezpečnost). Za prestiž nového auta si rád připlatím až nebudu vědět co s penězma 😉 A doufám, že se to zanedlouho stane skutečností, přeci jen mám ještě 40let aktivního života před sebou 😉
MariAchi
Tak ja te ujistuju, ze kdyby ti Jezisek dovezl toho horniho Jaguara 2,2D a rekl, ze ti ho necha uplne a zcela zdarma, jen musis ty svoje ojetiny s ne-siditkama pod kapotami hodit do srotu - ihned bys shanel vrakac.
Avatar - eLzyx
eLzyx
tak to víš, že bych si ho nechal. Rok kvůli daním a pápá šlo by do světa. A za něj by se pořídilo něco méně ekonomického.
PS: svých pětiválců bych se ani tak nevzdal.
Xylo
To je podobný motor jako v Mondeu ??
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To (tedy) je "podobný" (stejný - jen jinak "naladěný" a s jinou převodovkou) motor jako v Citroën C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Není náhodou 2.2 HDi biturbo, zatímco 2.2 TDCI "jen" turbo ?
Avatar - Andromeda
Andromeda
Myslím,že druhé turbo bylo odstraněno, neb jde o další genezi tohoto motoru ( původně skutečně biturbo byl ).
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jel jsi tuto kombinaci ? To mne zajímá Pájo, jsem zvědavý na Tvé postřehy 😉
webpaja
ET volat... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
... Jaguar si přece pořizují lidíé, co nehledí do kapsy a neřeší tudíž nějakou spotřebu.
Avatar - eLzyx
eLzyx
no .. já bych to upravil. Jaguary si pořizují lidé, co chtějí komfort a pohodlí. Tj. i kultivovanost.
Avatar - Anonym
Anonym
No v podstatě ano ... a právě proto se ptám, proč Jaguar tak zdůrazňuje tu spotřebu. Tu přece majitel Jaguaru vůbec neřeší.
webpaja
Majitel Jaguaru neřeší domněnky, že neřeší ekonomiku... 😉

Sakra, to se žije život jen u TV? Podle čeho tak všichni usuzují???
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tomu opravdu věříš ? A myslíš, že spotřebu neřeší kupříkladu ani majitelé Audi,BMW či MB - co říkáš na podíl prodaných ropáků ? Nic ? Proč většina nejezdí benzínové 6-ti a 8-mi válce ?
Xylo
Přesně tak .... nejsme Balkán. Češi jsou národem chytrých a spořivých lidí 😄