To si napsal dobře. Rozhodně BMW nepředpokládá, že do toho skočí někdo z megana, bráva a spol. a pro ně je to nejvíc nepochopitelný. Podle prodejů je svět plný blondýnek a lidí, který si můžou koupit, co chtěj a ne to, co jim stačí, nebo musí.
To je správný pohled, dnes na netu každý klučina s přívěskem bmw na klíčích a olítanou 328 vykřikuje, jak jde BMW do kytek, ztráta charakteru a vůbec nejhorší je degradace emka těmihle mastodonty, atd., atp. Já pamatuju velmi podobné nářky při příchodu M3 E36 (tehdy jen od redaktorů v časopisech), jaká je to neobratná kraksna oproti M3 E30, nebo ještě větší kvílení, když se objevila první M5 kombi, ježiš stěhovák jako emko, to je konec, z BMW bude Audi, atd. atp. Je to pořád dokola, jen záleží na tom, kdy pro koho začal autosvět existovat. Na M deriváty Xek mám podobný názor jako ty, sám bych si to nekoupil, ale chápu je v rámci své třídy, kde jsou jednoznačně na špici, a to ne o jednu ale několik délek před cayenem nebo ML AMG. S X6 M jsem už jel, a je to maniakální auto, určitě jsem si tu jízdu užíval jako v čemkoliv jiném výjimečném, i když důvod k radosti je trochu jiný než třeba v caymanu, pokud má ale člověk nějakou zkušenost s SUV, tak jen kroutí hlavou nad tím co to auto svede, a navíc ten motor, to je prostě neuvěřitelně brutální strojovna, která při té síle a turbech má i charakter, tohle neumí nikdo jiný než BMW. :-);-)
Tyhle dve monstra, nechci to ani nazyvat auty, jsou momentalne vrcholem SUV evoluce, aneb kdo chce kam, pomozme mu tam :-) BMW se sice dlouho branilo postavit takovyto mastodonty (i kdyz kdo jel v X5 35d nebo X6 50i, trochu tusi jak muze jezdit toto), a kdyz uz do toho sli, tak naplno, zase vsem vypalili rybnik.
Takze i kdyz bych si osobne ani jednoho nekoupil (to radsi M3 na zabavu a mondeo kombi na nakupy), vadi mi przneni ///M, musim jim udelit :yes: