Tak co, slintáš, viď? Počítám, že [odkaz] plakáti začnou zítra hromadně tapetovat...
Je prostě neuvěřitelné, jakou jiskru dokáže Škoda na platformě malého vozu vykřesat . A s tímto vědomím, s o to větším očekáváním můžeme vyhlížet Rapida evropského. No, vkrádá se logická myšlénka - Škoda je ta, která světu určuje design. A proč ne? Zapomeň nyní na všechny ty odkloněné charaktery, na všechny ty jurodivé kapitalisty s privatizační nudlí nízko u pasu, a soustřeď se na elity, na tu vrstvu, kterou tenhle národ uměl rodit... Jistě, suď nikoliv podle sebe, nýbrž výhradně podle těch... nejlepších.
Buďme hrdí na naši Škodu, na značku, kterou zná celý svět. Kdopak asi tak zná tebe?..
A jak třeba vnímáš Aston Martin nebo Lamborghini? Srovnej si ten dokonalej brajgl v hlavě. Jedna věc je struktura akcionářů, o níž, pokud bychom vzali do úvahy například akcie na majitele, nemusíš vědět vůbec nic, a druhá věc je tradice, historická příslušnost značky k danému národu, resp. státu. Nebo ty snad když piješ plzeňskou dvanáctku, chválíš jak dobře to ti jihoafričani umí uvařit?
Váš komentář,pane,páchne blbostí,zejména věta:"Škoda je ta,která světu určuje dising....."to je vskutku povedené a pochopitelně nemohu opomenout Vaši "rádoby filosofickou" myšlenku:"Jistě ,sud nikoliv podle sebe,nýbrž výhradně podle těch...nejlepších......".zkuste si po sobě občas něco přečísti,je dosti možné že budete překvapen a snad Vám to dá duvod k zamyšlení se nad sebou samým...ona zdravá sebeduvěra,vytvořená na základě léty praxe je samozřejmě pro daného jedince vítaným přínosem(a to platí v každém oboru i směru),ovšem nesmí spadnout na uroven samolibosti,arogance a egoismu....což je,prominte mi mou upřímnost Váš případ.
Přesně kvůlivá takovým "disingům" jako seš ty, made, píši nahoře tento druh příspěvků. Tedy speciálně pro tebe rekapituluji: Suď vždy nikoliv podle sebe, ale výhradně podle těch nejlepších. Odvážné, avšak objektivně... nevyhnutelné.
na primou otazku, prima odpoved: me zna, nastesti, moje domovnice (mj.)! ale zvlast v sobotu k ranu, je to mnohem lepsi, nez si tykat s winterkornem...!
1,6 TDI je stavěno již delší dobu na tzv "world fuel" - na rozdíl od dřívějška cíleně vstřikovací systémy testují ne na průměrné evropské palivo, ale mixují palivo, které se dá očekávat v reálu a které je/bude podstataně horší.
Takže žádný problém.
Je pravděpodobné, že TDI pro indický trh bude jiné než pro evropský trh. Třeba takový filtr pevných částic je tam zbytečný, když tam teprve nedávno zavedli normu na úrovni evropské Euro III. Klidně ten motor může mít čerpadlo s nižšími vstřikovacími tlaky, "obyčejnější" vstřikovače atd.
MPI je kupodivu 1,6 16V - takový se v Evropě v posledních letech vůbec neprodával, asi to bude zjednodušená verze 1,6 FSI.
Tomu bych věřil, protože vstřikovač CR je vstřikovač CR... Myslím, že pokud ten motor je označen 1,6TDI bude s tím evropským stejný tak akorát objem >:D
MPI není FSI. MPI je nepřímý vstřik, FSI přímý. 1,6 MPI je "stará dobrá 16V" v poslední verzi se 77 kW.
Tím "zjednodušený" jsem měl na mysli právě to, že mu chybí přímý vstřik. Ten 1,6 16V se vlastně prodával (moc se ho ale neprodalo) ve Fabii a Roomsteru, na to jsem úplně zapomněl.
Neuvěřitelné, sledujte tu designovou dokonalost modelu Škoda auto a VW. Jak píše GTI, jsem celý vlhký z toho, že škoda udává designový směr, automobilky jako Alfa Romeo, Ferrari, BMW atd. tiše jen kopírují designové prvky škodovek. Jak užasné. Škoda že Renault Thalia, který je na trhu už nějakej ten rok dokázal okopírovat záď nového Rapida, který ještě ani nebyl na papíře.
Jedná se o dokonalý designérský počin, kde každý. kdo rozumí vozum, musí říct jedinné BRAVO ŠKODA, BRAVO ( to vše Sarkasmus, hlavně pro GTI, aby zbytečně neonanoval )
Dobře, to chápu. Každej přece máme rád nějakou automobilku, každá má své pro a proti ale psát tu takovýhle bláboly jaké píš GTI, to snad není možný. On lže i sám sobě ten chlapec >:D
Nějak se ti to pomotalo pod čepicí. Škoda udává směr designu (je to na počátku této éry) v kvalitativní třídě - mainstream, tedy nikoliv, že by snad Ferrari přejímalo designové prvky z Fabie, nemusíš se bát, plakát nech stále viset.
Doma ti ale měli už dávno říci, že se vždy najdou ti, co se vezou a ti co jsou předvojem. No a naše krásná Škoda se postupně stává designovým předvojem mainstreamu. Po dvaceti letech tvrdé dřiny je to slušnej výkon, ne? Vezmi si například, kde je (nejen s) designem dnes taková Alfa Romeo. Píši slušně, takže si to domysli... Ostatně byla to například Fabia 2, která získala ocenění za design v řadě evropských klání. O kvalitě CITIho (uznávám, je to produkt intenzivní koncernové spolupráce) netřeba v kontextu třídy diskutovat, jasné eso. Superba jsi asi viděl, je to prakticky dnes nejkrásnější střední mainstream. Náznak eurorapida znáš asi také, před tím se třese už dnes konkurence napříč celou Evropou. No, a kdybys chtěl příklad z nejzřetelnějších, porovnej si Fabii 2 :yes: s Grande Punto... >:D Fabia je dodnes nejprogresivnější karoserie třídy, punto vedle ní vypadá jak pinokio po nasazení prednizonu... Můžeme pokračovat - YETI :yes::yes: dodnes ač už na generační hraně Octavia... Jo jo, Škoda jede :yes:
Ano GTI, jistě, Škoda udává směr designu. Chápu. Jsem si vždy říkal, že třeba Alfa Romeo Giulietta, BMW 1 a další vypadají vedle Fabie poněkud nudně a ošklivě >:D Jsi hrozně najivní, toto nemuže říct ani lajk. Sundej si ty ružové brýle. To samé Superb vs BMW 5, Superb vs Alfa Romeo 159, Superb vs Audi A6 a podobně. Jistě, škoda je o třídu jinde >:D
Asi máš nějaký problém se čtením. Píši, že Škoda (logicky) ten směr udává v rámci své kvalitativníí třídy, tedy jde o - mainstream, nikoliv o prémiový segment. Ty zmiňuješ BMW, to je přece prémie, mainstream je Škoda, Fiat, Renault, Ford. Tos nevěděl?
Jak tě tak čtu, ty máš dokonalej brajgl i ve třídách velikostních, srovnáváš BMW5 a Superba, do toho zamotáš vedle A6 i Alfu 159 :-) Nejsi opilý?
Nemám problém se čtením. Stále jsem nedostal odpoveď na toto: [odkaz] Stejná třída, přibližně stejné ceny. Dále porovnání stejné třídy Octavia vs Alfa Romeo 159 a podobně.
A diskutovat s někým, kdo si nechá vymejt mozek médii, reklamou a propagací a s někým, kdo bude pořád tvrdit, že tráva je modrá, že Řecko je ekonomicky nejsilnější stát a podobně nemá smysl.
Nehledě na to, proč neporovnávat Škodu s prémií, když škoda cenově té prémie skoro dosahuje. Nepočítám základní výbavu, která se u škody = 0.
Když je to teda designový orgasmus, tak proč Fábia je kopie Swiftu, proč rapid pro evropu má záď okopírovanou z Thalie a podobně? To by mě velice zajímalo :-)
Ty chceš (pravděpodobně) regulerně diskutovat na zdejších stránkách a přitom Giuliettu a Fabii řadíš do stejné třídy :-) dále řadíš do stejné třídy 159 a Octavii :-) Děláš si legraci? Pokud ano, beru to, ale jako vážně myšlenou diskusi to prosím zkoušej v jiném patru, snad až... ve sklepě.
Snad jen... tvé tvrzení, že Škoda dosahuje cenově na prémiovou produkci... to pouze dokresluje tvůj vskutku "neomezený" rozhled 8-s >:D
Na design se pokus podívat otevřenejma vočima. Vezmi si například Octavii a tu porovnej s danou konkurencí (bojím se ti dávat příklady, abych ti neudělal v hlavě ještě větší guláš, než máš), pokud najdeš auto designově v dané kvalitativní a velikostní třídě povedenější, napiš ho sem.
EURAPID bude za pár měsíců doslovnou designovou (kvalitativně-třídní) peckou, esem, Rapid bude jakýmsi předobrazem budoucího designu, který v předmětné třídě bude určovat styl a samozřejmě směr, za nímž půjdou ostatní velcí i menší hráči. A právě v tom tkví ten škodovácký designový předvoj. Tohle platí samozřejmě i ve středním mainstreamu v případě Superba, a aktuálně samozřejmě v miniautech s CITIm.
Fabia 2 vs. Grande Punto... To uz snad ani nemuzes myslet vazne, ano vzhledove nesrovnatelne auta. Grande Punto bylo jedno z nejkrasnejsich aut ve tride, zato Fabia... no nemam slov. Yeti to same. Design krabice. S ASX nebo Qashqai-em neporovnatelne.
Otevri uz oci GTI... Nevnucuj porad ostatnim svuj subjektivni nazor.
Samozřejmě, že to myslím vážně. Fabia je designem, jeho kvalitou, hodnotou o řád výše než Grande Punto. Fabia je geniálně nakonfigurovaná, ve výrazu neuvěřitelně progresivní, a byla to ona, kdo definovala styl své třídy pro období přelomu prvního a druhého desetiletí tohoto století. Není jiný vůz ve třídě, který bys mohl nad Fabii nadřadit. A ještě něco, nezapomínej, že Fabia se blíží na hranu své generační obměny. Úžasný vůz.
Aha aha... Fabia 2 definovala styl tridy? Zajimave, ze se nikdo jiny toho stylu nedrzi. Az na Suzuki Swift, ktery se tohoto stylu zacal drzet uz tri roky pred Fabii.
škoda že to je tak jak to je a je to len prezlečene polo sedan ,inak sa predok z fabie hodi na tu karoseriu...mna by zaujimala len kvalita interieru či je to ta spravna škodovacka kvalita...a tie farby plastov sa mi nelubia
Tak ono asi nejde o to aby se to líbilo tady nám v Evropě, ale aby se to líbilo Indošům. Když se podívám co se tam prodává za skvosty tak po tomto musí oblíznout všech deset.
zaujimava logika takže rapid je na baze pola to je širšie tak aj ked do najmenšich detailou su svetla,maska a naraznik zhodne,čiže ako celok vypada z predu ako fabia 2 po facelifte je to niečo uplne ine lebo su tam ine rozmery?????spravim male auto a urobim uplne rovnake auto v rozmeroch nižšej strednej tak to bude podla teba ine auto?? nechapem tvoju logiku kamarad snad len ti nevidiš že predok je prevzaty ...nikde som nenapisal ,že to je fabia napisal som že to ma čumak z fabie...
vento čo je vlastne polo sedan ...kedže je to na platforme na dizajne sučasnej generacie pola ,da sa povedať že je to polo sedan...tolko k tomu zabednencovy,slepcovy a hlupakovy treba brať veci tak jak su vento je polo
Poskládaný z kousků přesně ve stylu: co koncern dal. Pro Indii mistrovský tah, ovšem co pro Evropu? Zatímco Superb či Octavia vcelku úspěšně maskují kompromisy a nejen Češi to Škodě "žerou" i s naviákem, zde už je to hodně vidět.
Opravdu tohle bude evropský Rapid, nástupce legendární Octavie 1 Tour? Kéž by...NE.
Opět nevidím jediný důvod, proč volit Škodu místo dotaženého a vzhledově zcela čistého Pola/Venta.
neni to tak viac menej len tajne zelanie skodovkarov? Preco, ked Skoda ma hrat len druhe husle po VW...aby proste nekonkurovali na zapade Passatu a Golfu...takyto Rapid by bol tu akurat...trochu upraveny pre standardy EU...ale v podobnej podobe,maska alá Citi k tomu.
Nevím, co jsem nepochopil. Jsou dvě varianty - buď zcela jiná Škoda na základě MissionL nebo tento indický koráb.
Nevím na druhou stranu, proč by se Škoda obtěžovala vývojem nového vozu, když ten indický by plnil účel zcela shodně. Stačilo by poupravit pro potřeby Evropy - jiný interiér, motory a je hotovo.
Jestli už znáš rozhodnutí Škody, kterou cestou se vydá, OK. Já si počkám až na výsledek.
Protoze 110 to stoji pri pouziti renault finance. Jinak ojetina je naprosto legitimni formou ziskani auta. Predstava, ze je kazde bazarove auto stocena bouracka je asi tak stejne usmevna, jako ze to z rajchu dotazeny bawo bylo v zimne nejety a po starym panovi.
Jasne.
O co je lepsi koupit olitanou herku za 110 na lizacku, nebo koupit funglovku za 110 na lizacku?
Umis mi odpovedet na tohle:
Proc se asi majitel zbavi sveho auta a da ho do bazaru?
Zalezi co to bude za auto. A duvod, proc se majitel zbavil sveho auta muze byt ten, ze potreboval vetsi, nebo tak neco. Kazdy neprodava auto, protoze ho ukradl, nebo s nim spadl do more.
Presne tak, ale u takhle levnych aut je ojetina porad zajimavou volbou. Kolem tech 160 tisic (cena thalie) se daji sehnat slusna vozidla. Samozrejme clovek nesmi chtit auto o nekolik trid vyse, nez je ta thalie, ale zanovni fabie, nebo octavka s 50-70 tis mi prijdou jako zajimave alternativy.
Však nikdo netvrdí, že tohle je auto pro horních 10 tisíc ;-)
Pro člověka, který udělá ročně třeba 8-10t a potřebuje fakt jen spolehlivě dojet do Kauflandu a chápe výhody toho, že má auto záruku, je to více jak postihující.
Ta cena je s financováním přes R.finance.
Normalne me fotka te thalie rozesmala, za to ti dekuju. Jinak je opravdu trochu necestne a nesportovni srovnavat render a fotku z pokusu o sportovni jizdu. On ten rapid z nekterejch uhlu taky nic moc, teda : [odkaz]
Ono to má v prvních 2 výbavách pouze airbag řidiče? A nejvyšší palba má 2 přední airbagy. Takový auto by sem nesmělo. Do Renaultu thalia jdou alespon 2 boční připlatit, nevim jak u nich. Ale jinak je pěkná :yes:
Moje stredoevropska zaprdena predstava o indicke doprave je takova, ze se tam jezdi bez pasu, se stazenymi okny, s kamarady na sedadlech, manzelkami v kufru a stopari na strese, pricemz se tam neustale vyhybas slonum, takze by ty airbagy moc nepomohly.
Co to kecáš za nepřístojné lži!
Thalia má v základu všude 2 airbagy, za příplatek 8100 i další dva boční.
Mimo to je v základu i isofix vzadu a tříbodové pásy všude.
Mám pocit, že se pohoršuje nad skladbou výbavy indického Rapidu a ne nad Thaliou. Zřejmě má pocit, že ind by místo elektricky ovládaných oken vzadu nebo loketní opěrky v základní výbavě ocenil spíš airbag.
Tak takhle nějak mi to připadá. Koncern umí krásně jednu věc. Vezme z tohodle modelu (polo) támhle to ,naroubuje na to toto ( fabia ) a dovnitř dá tohleto ( citigo šedo světlý hnus) .Potom to prodává v indii a nebo kdekoliv. Peníze za to budou a bude se to prodávát dobře. Ale prosím nemluvme tady o dizajnu a nemluvme tady o technice. Tohle auto je jen pouhý slepenec i když do místního trhu zapadne dobře a špatné auto to taky nebude.
no podle toho co z rapidu indickeho, kdy predni verze pripomina zmodernizovaou fabii a zadni cast je aspon pro me docela katastrofa :-) na trend dnesnich vozu. napriklad kriklavy scifi od kie nebo hyundai design, ktery je hezky, ale rychle se okouka a za tri roky vyjde rychle z mody. audi klasika, ale kdyz sem videl mission L projekt tak ta skoda ma riz, doufam ze nakonec to bude pro evropskou verzi vyhra. docela se tesim. sportovni, mirne agresivni, netypicky, ale nahozen do decentnich linii >:D adios :-):-!