Je to zajímavé, ale VOLKSWAGEN stvořil, a to jako druhý výrobce auto, které v podstatě úplně každý, kdo jezdí danou třídu chce, model CC :yes: Před ním to dokázal (a stále dokazuje) jen PORSCHE s modelem 911.
Bychaři, Edvarde, ti mají svojí diskusní garáž ve sklepě. Vedle toho, jsem nepsal o tom, co bys koupil, nýbrž o tom, co každý chce, a to je podstatný rozdíl.
Boužel Vaší větě absolutně nerozumím. Kdo má svojí diskusní garáž ve sklepě, nějací Bychaři? A proč by měl mít někdo svoji diskusní garáž? Ještě k tomu ve sklepě? Naštěstí rozumím Vaší druhé větě a proto mohu alespoň na ni reagovat: to že bych je nekoupil znamená, že je nechci, to že je nechci znamená, že ne každý tyto vozy chce. To je vše. Jediné co jsem svým příspěvkem chtěl sdělit je, že jsou na světě i tací lidé, kteří by nechtěli CC či 911. Z toho mimo jiné taky plyne, že generalizace na základě vlastního dojmu bohužel nic neznamená a slovo „každý“ je použité zcela mylně.
Všechno špatně, Edvarde, skutečnost, že by se mohl na světě najít jedinec, který by nechtěl vlastnit P 911 je vyloučená ze své podstaty. Avšak v jednom ti musím dát za pravdu, já psal o normálních chlapech, nikoliv o garážových biologických hužvách...
Bohužel Vám opět nerozumím, jediné co z Vaší reakce cítím, je snaha urážet. Každopádně skrývat svoji ješitnost pod rádoby chlapství a nepřiznat světu, že ne každý chce 911, je dosti, taktně řečeno, dětinské. Každopádně končím tuto diskusi, neboť vidím, že Vaše reakce jsou zcela iracionální, urážlivé a nevhodné a nejen pro mě, ale i pro případné čtenáře diskuze je to zcela ztráta času.
Pochopil jsi to rychle a vystihl přesně Edvarde. :yes: S GTI-m se dá docela dobře diskuzně "šermovat" pro zábavu (když je na to nálada), ale jakákoliv vážná a konstruktivní debata je vyloučena. To víš, on se k CC i modlí... ;-)
Jinak nic proti 911, ale taky by mi byla milejší třeba Corvetta nebo Maserati. :yes:
Sešli jsme se tu už tři muži, jež netoužíme po 911. Já po ní nejen netoužím,vyloženě bych jí nechtěl. Takových lidí musí být na světě spoustu a není hmatatelného důkazu,že tak není.
Ptal jsem se mámy a babičky, i táty, své přítelkyně, bratra a několika přátel. Z tohoto drobného vzorku osmi lidí po 911 touží pouze můj bratr a jeden kamarád řekl "stačila by" ( mezi řádky jsem vyčetl "raději bych Ferrari")
Minimálně tato malá testovací skupinka je jasným důkazem, že GTI nemá pravdu.
Mohl by mít pravdu snad jen v případě jiného chápání slova všichni,jež by mohlo znamenat nevyslovené "skoro všichni", ale nechceme se začít bavit o jazyce českém
>:D no vidíš, já ji mám a neměnil bych ani za Ferrdu.... really.... jinak máš pravdu - nespecifikoval základní skupinu pro určení statistických hodnot.... ;-)
Opravdu ti gratuluji GM.rja. Koukám, že i v 38 letech hledáš význam slova slušnost :no: . Ať je názor GTIho jakýkoliv, tak je to názor na auta a o ty tady jde!
Bohužel, on a ještě jeden nejmenovaný se nechovají slušně k ostatním, takže na hrubý pytel hrubá záplata. První útok pocházel z jeho klávesnice. Nesmí si myslet, že zůstane nepotrestán. Nejprve ať se on nechová arogantně k ostatním, pak se to nebude stávat jemu - jasné?
Tímhle si tu svůj debakl neomlouvej, především se však najdi, ve svých letech už bys měl znát míru možného. Ty však zatím neznáš ani míru nemožného 8-s:no:
GTIho příspěvky mají především hlubší smysl. Je to podobné jako texty Richarda Krajča. Na první poslech horda nesmyslů, avšak pobrobným zkoumáním zjišťujeme, že ta nesmyslně poskládaná slova, znějíce skoro snad jako cizí řeč, dávají smysl, snad kolikráte větší smysl,než byla-li by napsána přímo.
No tos nedal, kámo. Srovnávat tohodle grotesku s R. Krajčem..... přestaň tu kořalu lemtat. Tos nalil naftu do Carrery.............. :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
No vidíš a já ve svých letech ještě smysl slova slušnost nenašel a tak můžu s klidem říct ,že GTi je debi*L . Diskuze s ním je úplně zbytečná ,protože například passat CC ( kterým se podle mě passat jako takový ,přiblížil konkurenci co se dizajnu týče ) je podle něj úplně nejkrásnější auto na světě co všichni chtějí a všichni jsou z něj pos*raní a komu se nelíbí a nebo ho nechce ...Tak buď nemá vkus a nebo je to socka co je ráda že dá k sobě dvě 5ti tisícovky. Je to vůl ,ale zase občas pobaví.Kašpar
Velmi razantně zbrzdi výrazivo, pro týpky tvého intelektuálního rozhledu tu není prostor, zde se nenadává,a používání slov jaká užíváš je zde zapovězeno diskusní morálkou. Ano, já uznávám, že tvůj intelektekt není k závidění, jsi prostší diskutér, diskutér na spodním okraji spektra našich diskusních kolegů, to však neznamená, že tu budeš natvrdo vypisovat své mentální splíny. Mysli si co chceš, avšak ventiluj to elegantně. Takhle to dělá ta větší část populace. A pokud tedy nemáš na to, něco napsat slušně, popros maminku a tatínka, ať tě dovychovají. Jak je vidět, moc práce si s tebou zatím nedali :no::no::no::-!
Nemusím nic ventilovat elegantně . Když mě něco nase*re jsem na*sraný. Když je někdo debi*l tak je prostě debi*l. Nebo to mám napsat jako ,že jsi duševně omezený jedinec s vyšším stupňem mentální retardace ?Jak by to vypadalo. Sprostá slova do diskuze patří a patřit vždy budou. To ,že jsou všude cenzurováná to jsou jen omezení pokročilé eurodoby. A navíc čeština má tolik krásných sprostých slov ,že by byla škoda kdyby zanikly.
Zanikla, - ta slova, nikoliv ty slova. Nauč se napřed mluvit, pak psát, obráceně to pak dopadá žalostně jak vidíš na svých textech. Chováš se tu jako nevychovanec, skutečnost, že známe i sprostá slova, nadávky ještě neznamaná, že je můžeme veřejně užívat. Nezapomeň, že to tu vedle takových primitivních jedinců, jakým jsi ty, mohou číst i velmi mladí, slušně vychovaní a inteligentní lidé.
Je to prosté, pokud znáš jen úroveň diskuse z vaší hospody na růžku, kde je centrálním argumentem nadávka případně letící půllitr, pak zde se toho vyvaruj a užívej jen piktogramy. Dej na mně, řekni dnes večer rodičům, aby tě ještě trochu výchovně nakypřili.
Vzpomínám si,že o hodinách českého jazyka jsme vyloženě tenhle problém řešili. Je to sice poměrně novinkou,avšak, byť se mě to samotnému nezdá, je "slova zanikly" češtinsky dnes už správně.
No on si za to gti může sám. To uznej. Sám tu používal výrazivo, které sám kritizuje. A proto nemoralizuj a když už, tak buď přiměřeně objektivní. Holt, když používám pěsti, tak nemůžu očekávat, že mě bude protivník šimrat na nose peříčkem.... asi tak.
Můžeš si za to sám. Sám jsi hulvát, byť se snažíš slova maskovat svojí omáčkou, ale výsledek je pořád stejný.... akce - reakce..... kapi? Zajímavé, že na mě a ostatní takhle nereaguje. Si to přeber.
Odpledne je jen delší výraz slova olne, což je jednoduchá a všeříkající zkrtka slova odpoledne. Používáním takových zkratek člověk za den ušetří spoustu času,který pak může využít i jinak, než psaním.
Keby si mal 20 rokov, tak by som ti možno aj uveril, že nechápeš význam tej vety. Nakoľko si určite zažil ČSSR a aj v čechách obľúbené pondelkové inscenácie, čiže by si nemal mať problém s chápaním slovenčiny ako takej, tak ti dúfam nemusím ozrejmovať význam slovného spojenia "to musí vidieť aj slepý!" ;-)
Volkswagen to ma tezke. Uz peknou radku let neni schopen prijit s pusobivym designem (rozumej vzhledem), tak musi kopirovat prebrandovany korejsky Samsung. ;-)
Omlouvám se, myslel jsem si, že to je myšleno jako ironie, pak jsem si všiml, že jsem se přehlédl a nepíše to mariachi, ale mariánek. Takže na tohle se snad nedá ani reagovat 8-s
Na druhou stranu,možná je lepší design nepůsobivý,neprovokující a poněkud obyčejnější, než jeho pravý bujarý opak, plný vlnovek a křivek, jako v asijskcých fantasy animáčích. Bohužel, ten správný střed často k vidění není. Vlastně mi to ani nevadí,mám raději ta nudnější auta.
Píšeš, že je VW druhý výrobce, zatím to platí. Ale pokud člověk navštěvuje světové autosalony, nikdo by nehádal, že je až druhý. Velikost expozice, skladba, počet modelů, kvalita prezentace - tam je to VW a spol a ti druzí. Viz. letošní frankfurt a 2 MEGApavilony. Jinak ten CC - podle mně mimořádně zdařilá cizelace vzhledu.
Byla to nadsázka, přece nechceš, abychom se tu začali přetahovat třeba o to, že takový detroit je opuštěné ghetto plné kriminálníků a v LA jde jen o show, nakonec těžiště prodejů je v říši středu a okolí a tam je VW zase TOP. :-)
V risi se to da predpokladat. Kdyby tomu tak nebylo a nejvetsi stanek meli treba korejci, bylo by to trochu ostudne ;-) Ikdyz jednu techniku videt trikrat jinak se da opravdu pocitat jen do kvantity 8-s
911 mám. CC bych i koupil, pokud by int korespondoval s ext. Jinak je to jen nižší passat, do kterého se hůře nastupuje. Jediný potentní a na každý den je 1,8tsi. 2 už je žíznivec, to už pak snad 3,6ku. Z ropy - 125kw a čipnout, jinak to auto fakt - nahoře huj a jinak obyč passsssssiato.... V 3,6 v plné, kombi skurka černá s tmavou béžovou a hliníkem je parádní....ale furt jen passat....
GTI, odpověz mi, prosím, na jednu otázku - Co tě vede k tomu, že KAŽDÝ (tvá slova) chce 911 nebo CC? Jak potom vysvětlíš stále stoupající prodeje Ferrari, Aston Martina, Lamborghini nebo Jaguaru? To k té 911. A co třeba Audi A5, M-B C coupe (E coupe je asi už cenově o něco výš) nebo BMW?
Znám dost lidí, kterým VW koncern a hlavně jeho glorifikace v ČR leze krkem. Na druhou stranu znám taky několik, kteří jsou skoro ochotni si logo VW nechat vytetovat kdekam.
Skutečnost, že každý chce předmětná auta je odrazem postavení těch dvou aut v rovině přitažlivosti. Současně pak toto tvrzení chápej nikoliv jen jako strohé vymezování koupě, nýbrž též v rovině "úvahového" přesahu, tedy v rovině duchovních statků. Ta 911 reprezentuje (pro inteligentní lidi se znalostmi - umění, historie, pro lidi se vkusem) jakýsi absolutní vrchol automobilismu, v podstatě nic více ti svět nemůže nabídnout jak v hmotné tak v nehmotné rovině, je to absolutní trefa, jakýsi garážový "David" Auto bez jediného negativa. To CC spadá do předmětné kategorie samozřejmě v jiné rovině, jde o rovinu vozu dostupného pro široké vrstvy, ovšem výjimečný na něm je právě ten jeho design. Žádný jiný vůz nedosahuje takové (třídní) ojedinělé vizuální razance jako CC.
Zmiňuješ další vozy, no to jsou auta (vynikající) nikoliv však přijatelná pro každého, jsou to vozy profilované na různé sociální, zájmové, profesní skupiny.
Krkem leze Volkswagen jen velmi intelektuálně zanedbaným jedincům, zejména tedy na zdejších diskusích. Je to postoj hlupáků. V reálu je to tak, že pokud se někdo zajímá o auta a žije v Evropě, ví, jak kvalitně to VW v mainstreamu dělá. V nejfrekventovanějších segmentech je Volkswagen v podstatě jedinou racionální volbou - POLO, GOLF, PASSAT, TIGI, ROCO, TOUAREG, SHARAN, tyto modely jsou prakticky bez konkurence, třídní klenoty, Musíš na tohle nazírat komplexně, tedy včetně prodejní kultury, servisního zázemí, image značky, její prestiže apod. U nás naštěstí z kvalit VW můžeme těžit přes naší Škodu.
GTI gratuluji, jsi asi největší obět marketingu koncernu VW, kterou znám. Marketing má zvládnutý ze všech automobilek nejlépe, to uznávám, pár lidem to dokonce vnutí perfektně. Každej odborník i většina laické veřejnosti se shoduje v jednom. VW volí konzervativní design, bez nápadu a podobně. Mnoho let jdou na vlně kopírování konkurence. Viz mnoo modelu včetně nového passata CC. A to samé tebou opěvovaná kvalita. Co motory TDI PD a dnešní Tdi motory. Krom Audi pruser. Podivej se na statistiky poruchovosti, dole najdes Passaty, Tourany a podobně.
A kdy naposled, nebo jestli někdy vubec, přišel VW s technickou inovací a novinkou? Airbagy? Pásy? Common Rail systém? a podobně? Nic, krom PD které se neuchytilo nikde
V podstatě všechno, co se zavádí (zpravidla to je z prémiového segmentu) do mainstreamu, zavádí jako první Volkswagen. Přece tu nechceš rozehrávat diskuse o tom, kdo přišel s trendem malých přeplňovaných motorů, dvojspojkou, adaptivním podvozkem... to tu ví už i vrátnej. Právě Volkswagen je ten, který definuje třídu (třídy), technicky, kvalitou, materiálově (první měkčený plast v G3 atp).
Zapomeň na mne jako na oběť :-) Naopak, obětí jsou tu výhradně plakáti, tedy ti, kteří zatím jezdí leda po klandru ve škole avšak o to více "ví", co to do garáže chce.
Nepředpokládám, že však ty nejsi pouhý plochý diskusní plakát, snažíš se uvažovat, hledáš řešení. To je samozřejmě dobře a na pochvalu. Jen se prosím na věci dívej otevřenýma vočima. Je to přesně jak ti píši nahoře - nejlepší mainstreamový subkompakt - POLO (pokud máš jiný tip, napiš mi ho). Nejlepší mainstreamový kompakt - GOLF (pokud máš jiný tip, napiš mi ho). Nejlepší střední mainstream - Passat (pokud máš jiný tip, napiš mi ho)., Nejlepší kompaktní suv - TIGI (pokud máš jiný tip, napiš mi ho). Nejlepší mainstreamové velké SUV - TOUAREG (pokud máš jiný tip, napiš mi ho). A tedy... já čekám na tvé tipy ;-)
Termín kvalita nevnímej "plakátově" jen jako mechanickou spolehlivost, to je jen jeden z dílů mozaiky. Vnímej tento termín tedy komplexně, reálně, jde přece o soužití s vozem v poměrně dlouhém čase. Zahrnuj tedy pod to vše od komfortu užívání (nastupování, sezení, pedály, ovládání vůbec, výhled...) přes komfort pohledu, to jest úroveň designu, kvalitu laku, kvalitu plastových dílů i zvenku, atd.
Nevím, zda si tím výčtem děláš nyní legraci, nebo to snad (bože) snad bylo myšleno vážně? Jako, že například Mercedes C-klasse není lepším autem naž Mazda 6? Nebo A4? Nebo jaguar FX, když už tedy argumentuješ BMW3 :-)
Vezměme to realisticky, mnou uvedené modely (vrcholně) reprezentují mainstream, argumentovat lze tedy než konkurenčním mainstreamem. proti POLU stavíš... nic, ano souhlas. Proti Golfu Focus a Mazdu 3., Viděl jsi ta auta? Obě jedou avšak fatálně nevypadají. Ty považuješ kabinu focusu za přitažlivou? Co celá karoserie mazdy tři, to hodláš stavět proti genialitě tvarů Golfu?
Jak to čtu dále... Murano... Santa fé... :-( Foli, ty si děláš srandu... Sakra!
Ehm... ten Jaguar je XF (ne FX) a je to konkurent BMW řady 5, nikoliv řady 3. Tolik ke znalostem kolegy GTI-ho o autech mimo koncern VW. A přesně podle toho vypadá i zbytek té argumentace... :no::no::no:
Nemusíš to tak prožívat, vypadá to, že tě tvůj odhalený druhý nick (BEAUMONT) natolik sžírá, že tu neděláš nic jiného než, že čekáš za bukem jak by sis to tu rozdal s celým světem >:D Ta chybička je prostá, přesně jako tvůj zdejší diskusní status, chtěl jsem tam dát jaguara, ale protože nemá nyní nic ve střední třídě, měl jsem obavu, že by kolega X-type neakceptoval pro ukončení výroby. Avšak, že bych nevěděl, kam zařadit XF, to může napadnout opravdu jen parkovišťového slídila >:D jakým jsi ty.
Pamatuj - člověk, který je schopen si dát do nicku akademický titul, s tím je v životě spatně úplně, ale plně všechno. Dokonale to svou (dvoj)existencí na zdejších diuskusích potvzuješ...
Ale no tak, místo aby ses snažil nějak smysluplně věcně argumentovat (já vím, v tomhle případě to opravdu nejde), zase začínáš být osobní a ještě k tomu se zase chováš jako kádrující hlupák...? Škoda, ty máš na víc - nebo jsi alespoň dřív míval.
Nejsem osobní, naopak, objektivně píši o tom, žes změnil (tajně) nick z BEAUMONTA na magistráta, s tím holt nic nenaděláš, že se to profláklo. Pro mne jsi tím ztratil jakoukoli charakterovou diskusní přitažlivost.
Když tě baví ty nesmysly pořád opakovat, tak si posluž, soudruhu kádrováčku. Ale toho Jaguara si nastuduj, plést si třídy a ještě přehazovat písmenka, to je ostuda :no:
problém není v tom že změnil nick, problém je že už mu to otloukáš o hlavu velmi dlouho a když napíšu že je to trapné tak to nevystihuje malost toho jak si počínáš, místo argumentu pořád dokola , změnil jsi si nick, změnil jsi si nick, změnil jsi si nick......ach jo bývala s tebou i zábava, ale už se jen povyšuješ a urážíš ostatní
Jenže ono není k čemu se přiznávat. A bohužel se nedá dokázat, že něco NENÍ. Dokázat lze jen to, že něco JE resp. PLATÍ, což ovšem GTI neudělal (už protože není co dokazovat).
tys ji ani neměl. Jsi fakt trapný. Děláš tady na acz ostudu nejen sobě, ale tím, že si někdo takový bere do pusy i značku vw, tak děláš zde ostudu i jí - tady. Jednou ses svezl zadáčo a prskáš do kalhot ještě teď. Ti taky něco půjčím a budeš tu zpívat ody i na mě? Ach jo, kams to klesl.
Nedělám. Mazda 3 rozhodně vypadá lépe než Golf, o tom žádná, jak uvnitř, tak zvenčí, kvalita špičková, svezení parádní. Focus má lepší podvozek a rozhodně lepší vzhled. Alfa Romeo, o designu není potřeba se bavit a o technoligii také ne. Ano, tyhle vozy jsou lepší jak GOLF a za tím si stojím. A nejen já, ale většina laické veřejnosti a odborníku. Se například podívej na většinu žebříčku top 10 aut v dané třídě. Málokdy se na prvních místech objevují vozy VW, proč? Protože jsou vzhledově strohé, konzervativní, jednoduché, bez nápadu. Ze sedaček bolí po pár km záda u některých modelu, chudá základní výbava díky tomu marketingově vyzdvyžené, že to je levné, ale není, pokud to člověk dovybav na uroveň konkurence. Kvalita motoru, krom Audi samozřejmě, ale to je prémie.
Dříve jsem byl Fanda škodovky a VW, i když to nevypadá. Mé první auto byla v roce 2001 Octavia 1,9 TDi, SLX 81KW, potom v roce 2004 Octavia RS 1,8T, potom v roce 2007 Passat 2.0 Tdi 103Kw. Toho jsem měl pouze rok, páč se jednalo o kasičku na peníze.
Od té doby mám na malý nájezd KM a pro radost Alfu Romeo a pro rodinu a práci BMW 5 530D. A mohu potvrdit, že rozdíl je obrovský a to téměř ve všem
Však on to GTI taky nemyslí vážně, takové nesmysly jako dominance VW ve všech segmentech - to by nikdo s jeho (nepopiratelnou) inteligencí nemohl napsat. Jde o to, že GTI cíleně provokuje, naoko zastává naprosto extrémní názory a pak si užívá tu debatu, ten "slovní šerm". Z toho pohledu je potřeba to brát...
Na druhou stranu argumentovat proti čiročirému mainstreamu jako je VW prémiovými auty jako je BMW nebo Alfa (to je taky prémie...) není fér. Samozřejmě že prémiová auta jezdí líp, že Giulietta a BMW 1 jsou nadřazené Golfu a 159 + BMW 3 jsou o světelné roky před Passatem... Nicméně i v mainstreamu se v každé třídě najde několik aut, která zástupce VW jízdně poráží. Obvykle pochází od Fordu a k nim se většinou přidá ještě někdo jiný.
Třeba proti tomu Polu stačí postavit Fiestu, ale třeba i Punto Evo (s jeho mimořádně pohodlným a odhlučněným podvozkem).
Zapomnels dodat, ze jak Alfa, tak BMW jsou..ne nove, ale radou predchozich majitelu proverene vozy >:D
Takze tu mame zase dalsiho prostacka, pro ktereho je Alfa Giulietta a Fabie stejna trida a ktery BY Golfa v zivote nekoupil, nebot za ty prachy si koupi plnou garaz olitanych vraku.
Sranda na vasi prostackovske argumentaci je vetsinou to, ze zatimco o GTIm a par dalsich pisete, ze jsou sasci, tak vy jimi skutecne jste.
Ano, pro mne je Fabia a Giulietta stejná třída. Když porovnám rozměry a podobně. A nestydím se za to. To že Škodovka se snaží balancovat na hranici tříd, je její boj. Jednou se jí to vymstilo konkrétně v crash testech Octavie II, kde byla zařazena do vyšší třídy a proto nedosáhla výsledku, který očekávala.
A má Alfa byla po prvním majiteli s kompletní servisní knihou ( takže ne jak píšeš mnoha majiteli ) A mé nynější BMW také. Je parádní, jak víš, jakou minulost mají mé vozy. Vtipný to človíček
To chce klid, musíš to vzít jako u tříd aut máš tady prémii, jako GTI, Kytarista, Černá nálepka, Adolf a podobně kteří určují co je dobré a co špatné, a pak jsme tady my, prosťáčci, plakáti,bazaroví kovbojové a podobně. Nedělej si z toho hlavu, pochop že tito lidé jsou ti nejlepší z nás a my jsme povinní se jim klanět a obdivovat jejich moudrost a uhýbat jim z cesty když to drtí do dlouhého táhlého. >:D >:D >:D
Fabia a Giulietta stejná třída --> >:D >:D >:-[]:yes:
Pochop, ze u toho proste debata musi zakonite skoncit, vetsi nesmysl tu uz dlouho nikdo nenapsal.
Hele, v diskusi mezi normalnimi dospelymi lidmi jde o respekt. Ja respektuju tebe, ty mne, ja tvoje nazory, ty moje, muzem se dohadat, neco je ale objektivni pravda, kterou respektujem oba - tedy pokud jsme schopni ji videt.
Ale tezko muzu respektovat v diskusi nekoho, kdo ma Fabii ve stejne tride jako AR Giulittu, to je fak uplne vyloucene. Proste se jen musim smat a tim to hasne.
Co se tyka tvych ojetych aut (ktera samozrejme byla uplne jako nova, nebot je predchozi majitele setrili a starali se one jen pro tebe >:D ), tak to je zase tak: Tezko nekdo, kdo kupuje ojetiny muze videt tu objektivni pravdu, o ktere jsem psal nahore. Muze, ale spis (jako v tvem pripade) ne.
Jistě, a stát si za tím budu a urážky od někoho, kdo se snaží být silný a duležitý přes internet mě opravdu nerozhodí. A opakuji, to že se držím svého pravidla, a kupuji vozy kolem 3 let stáří je moje věc, i když na nové auto bych peníze měl. Ale nehodlám kupovat nový vuz za 1 500 000 Kč, když ho dcva roky starý s 50 000 - 80 000 km koupím za 500 000 Kč a ještě se zárukou. Takže asi tak. Takže si zkoušej mindráky z dětství, to že jsi byl pro smích okolí a zřejmě si byl šikanován za to já nemohu a nebudu přistupovat na tvou hru a snažit se léčit EGO přes písmenka. Nemám problém se sejít osobně a vše probrat z očí do očí. Mužeme si do mailu napsat kontakty, mužeme se sejít ( klidně přijedu, aby jsi ušetřil drobáky ) a popovídat si ovšem v reálu. Ale přes internet se nehodlám s někým dohadovat o kravinách a určitě se neponížím jít do osboní roviny. Takže se mužeme sejít, dát kafé, popovídat a věřím, že při reálném setkání by jsi se neponížil napadat v osobní rovině. Neznáš mne jako člověka, nevíš co dělám, čím se živým a jaké mám koníčky, nevíš o mne nic. Takže platí má nabídka?
Nez mne opet pozves na kafco, zkus mi nejprve vysvetlit, kde vidis jake urazky.
Snazil jsem se ti vysvetlit, proc se smeju tvemu razeni tech dvou aut do stejne tridy a taky ti vysvetlit, proc tezko muzes vnimat objektivni pravdu (tedy proc ty sam muzes jen tezko byt objektivni) pri hodnoceni aut jako celku. Nevim nic o tom, ze bych se snazil byt silny a uz vubec ne, ze bych se nekoho snazil urazet, ci si lecit mindraky.
Takže nic, kafčo nebude, klasika, přes písmenka silné řeči a napadání a realita se konat nebude. Znova říkám, neznáš mě jako člověka, nevíš co jsem v životě dokázal, co dělám a podobně, tak tu nepiš kraviny. Nevím jak mužeš vědět, že nemohu objektivně srovnávat vozy a podobně. Přes písmenka s tebou má debata končí, hodlám se bavit pouze s těma, co se baví na urovni a stejně by se bavily i u toho kafé ve skutečnosti.
Pozor, Alfa bohužel není prémie, chtěla by být a moc, ale není. Takže si myslím, že srovnat Alfu Mito s polem, Giulietta s golfem a 159 s Passatem je fér. Ale ostatně ano, Ford, Mazda a podobně mají lepší auta, minimálně plně vyrovnané
Alfa nikdy prémií nebyla, popravdě ji však musíme dopřát statusu prémiového pozorovatele, tedy - subprémie. Není to tedy čistý konkurent Golfu ani Focusu.
Je fakt, že cenově už není mezi VW a srovnatelně nakonfigurovanou Alfou většinou nijak velký rozdíl, takže to tomu srovnávání nahrává. Ostatně on je ten cenový "odskok" i u BMW nebo Mercedesu vůči mainstreamu mnohem menší, než býval třeba ještě před deseti lety.
Tak nebo tak, podvozkově jsou Alfa, Ford a možná i Mazda (tu jízdně neznám, takže nemůžu říct) na špičce mezi předokolkami. :yes: V některých kategoriích se přidá ještě někdo (např. Renault s Cliem a Méganem mezi hot hatchi nebo s Lagunou 4Control, Fiat s Puntem Evo...)
Přesně tak. A zrovna Alfa k prémii zatím ani nepřičuchává, je to lepší mainstream a to pozor, jsem fanda Alfy Romeo.
Zrovna včera jsem si zkusil v konfigurátoru Škodovky pro zajímavost nadatlovat Octavii RS. S plnou výbavou a vším kolem jsem se dostal, držte se na cenu 994 000 Kč. Potom jsem zkusil Alfu Romeo 159 ( podotýkám, že to je vyšší třída než octavia, tudíž by tam měl bejt velkej rozdíl ) s motorem 1.8 TBI proti 2.0 TFSI v Octavii. Nejen že Alfa má navíc kolenní airbagy, Blue and Me a podobně, ale cena byla krom těch airbagu co má navíc 159 a Blue and me jen o 12 000 Kč vyšší. Takže vyšší třída, v lepší výbavě než Octavia RS, mnohem lepší design a jízdní vlastnosti, lepší motor a jen 12 000 Kč navíc. Pokud by se daly dát pryč kolenní airbagy a Blue and me, tak Alfa 159 bude levnější.
A toto mi třeba hrozně vadí na Škodě a potažmo celém koncernu VW......
Ovšem 159 je výběhový model, výroba už skončila, díky tomu se dá koupit za tak výhodnou cenu. A to se nebavíme o svezení, kde je 159 samozřejmě úplně jinde než jakákoliv Octavia (podvozkem, řízením, brzdami, pohodlím...).
Takové nové BMW řady 3 bude zřejmě zase o další kus vpředu, ale taky příslušně dražší...
Zapomnels dodat, ze za 900 tisic bude mit ta Oktavka napriklad DSG, sibr a X dalsich veci, nebot jsi v ceniku patrne naklikal komplet vsecko, co slo...
At zije objektivita, co?
Zkus to jinak - jaka je zakladni cena AR159 TBi versus Octavia RS TFSI a co za ni tyto vozy nabizeji?
Nedávno sme to tu s niekým preberali(tuším GTI) a Octavia za 900 nie je maximum. Na konfigurátore sa dá skončiť až cez milión(1,1 -1,2)... Preklikaj sa tým :-O
V podstatě se dá napsat, že Golf je jedno z nejhorších aut třídy... >:-[]:no: U tebe já velmi oceňuji, že píšeš výhradně o modelech, které důvěrně znáš, tedy o modelech ze své sbírky burago... >:-[]:yes:
Ty jsi nyní smazal svůj text o tom, že Golf je naprůměrný vůz a nahradil ho tímhle... 8-s Jasně, dvojnickový magistrátní beaumont. Jako bych to předem neměl čekat...
Jestli ti to udělá radost, klidně to sem napíšu: považuju Golfa v jeho třídě za nadprůměr, ale nikoliv za špičku. Jsem mile překvapený, že se ještě jsi ochoten vymanit z tvého oblíbeného světa osobních urážek a bavit se o autech. Takže: Golf jako nadprůměr ano, jako dobré, dokonce možná velmi dobré auto ano, ale vrchol a jednoznačně nejlepší auto třídy? Rozhodně NE.
Promiňte mi ten výraz, ale toto je opravdu kentus. Jak někdo nezaujatý může tvrdit že Ford Focus nebo Alfa Romeo Giulietta (zvlášť ta Alfa když Alfy mají naprosto otřesnou kvalitu) může být lepší než golf, to opravdu nechápu. A lepší než Passat Alfa 159??? Vy buď absolutně žijete mimo realitu nebo opravdu nevím. Souhlasím jedině s BMW 3. A ke spolehlivosti vozů VW, je tedy zajímavé že několik mých známých (5), vlastnící automobily značky VW (4x Passat, 1X Golf) nikdy neměli technické problémy kromě toho, že na jednom Passatu odešel tlumič.
Já třeba VW zase moc nemusím (hold zamiloval sem se do BMW takže bych si stejně koupil BMW i kdyby byl VW lepší což naštěští není, ten zadní náhon je prostě paráda :-) ), což ale neznamená že značku musím shazovat, dokážu si přiznat že v daných segmentech lepší auto koupit asi nelze. A to u mě VW ještě klesl kvůli tomu že plánuje fůzi s Porsche. :-(
GTI, ty odpovídáš jak politik - žvaníš hodinu, ale pointa žádná. Řekni mi JASNĚ a hlavně STRUČNĚ, proč podle tebe každý chce 911 a CC? Nemyslím tím "auto typu...", ale vyloženě ta dvě auta.
A podle čeho soudíš, že jsem já intelektuálně velmi zanedbaný jedinec a hlupák? Podle toho, že mi vadí to vyzvedávání VW do nebeských výšin (a ještě dál)? Pořád argumentuješ mainstreamem (dále ms), ale možná tomu nebudeš chtít věřit, ale navzdory všem pokusům pořád existují lidé, kteří nechtějí ms, chtějí něco jiného, chtějí vybočit z řady nudy a všednosti. A také je to samozřejmě otázka osobního vkusu a zkrátka o projevu vlastní individuality, pokud ji člověk má (to může mít i v 911 a CC - prostě mu ta auta vyhovují).
Neříkám, že VW jsou (výsledným produktem ne právě nejlépe fungujícího zažívacího traktu, který), to tvrdí podle mýho právě ti intelektuálně velmi zanedbaní jedinci, ale zas taková špička to taky není.
Přesně tak ManinBlack. Jen k tomu Porsche, bezpochyby parádní sportovní vuz. Ale spíše si myslím, že ne každej, ale naprostá většina lidí, kteří by si měli vybrat Sportovní značku, tak bude volit Ferrari než Porsche. Už kvuli uspěchum v motorsportu, designu, výkonum, zapálenosti atd....
Ano, ale zase abychom byli fér: Porsche a Ferrari si jen málokdy přímo konkurují. Tam kde sportovní modely Porsche končí, tam Ferrari začíná.
Budiž, proti 911 Cabrio nebo Targa lze snad postavit Californii, ale proti Boxsteru, Caymanu a 911 kupé v podstatě Ferrari nenabízí nic. 458 Italia stojí proti 911 Turbo popř. 911 GT3, ale už proti dvanáctiválcům Ferrari se u Porsche dá najít snad jen GT2, která je zaměřená trochu jinam. A samozřejmě super-Ferrari typu Enzo, FXX jsou bez konkurence ze Stuttgartu...
Docela mě mrzí, že jakékoliv plodné odpovědi od GTI na moje poslední příspěvky nejsou žádné. Nereaguje na provnání ceny Octavia vs 159 a ostatních náležitostí. Připadá mi to, jako kdyby viděl, že faktama bylo dokázáno, že se plete, tak než aby přiznal, že jsou i lepší značky v daných třídách a nebo vyrovnané, tak raději nic nepíše
Ale to je tu bohužel poslední dobou normální. GTI to tu provozuje tak, že nadhodí nějaký neobhajitelný provokativní nesmysl (typu VW je nejlepší ve vesmíru...) a pak udržuje diskuzi. Bohužel v posledních měsících místo reálné diskuze o autech začíná čím dál tím víc používat jen osobní urážky a nesmyslné výkřiky. Spoustu diskutujících už to tady kvůli tomu přestalo bavit (třeba Emel nebo webpaja se tu objevují už jen sporadicky, přitom s nimi byly diskuze zajímavé). Díky GTI-mu se tu z toho stává bulvár. Škoda. ;-\ ;-\ ;-\
Zapomnels dodat, ze za 900 tisic bude mit ta Oktavka napriklad DSG, sibr a X dalsich veci, nebot jsi v ceniku patrne naklikal komplet vsecko, co slo...
At zije objektivita, co?
Zkus to jinak - jaka je zakladni cena AR159 TBi versus Octavia RS TFSI a co za ni tyto vozy nabizeji?
Ano, vše jsem naklikal i u 159. Krom DSG tedy, to se přiznám. Ono totiž kdyby jsi někdy jezdil závody, zjistíš že Manuál je manuál pro požitek z jízdy.
tohle je ale trotlovina..... hodná snad jen gtiho.... a taky se tu právem projevil..... manuál nebo automat.... je to jen o preferencích.... u formule to holt technicky musí být automat....
Co jsem tim vsim chtel rict je: Jo, ta 159 X Octavia RS to je fajn duel. Rozum rika - ber Oktavku. A oci zase - kasli na rozum a ber Alfu... Je to bozi, kdyz se to v tobe tak bije... Lepsi nez se rozhodovat mezi...Sanderem a Ceedem, ne?
;-)
Lamba jsou ovšem naprosto fascinující. To je opravdový konkurent pro Ferrari, i když samozřejmě taky nemá konkurenty pro všechny modely se vzpínajícím se koníkem.
Zejmena mrkni na prodeje, jakou si kdo zvolil znacku.
Porsche prodalo pres sto tisic (slovy 100 000) aut.
Kdyby ti dali z kadeho Porsche dve koruny, mohl by sis za to koupit dalsi olitanou Alfinu >:D
Jisteze.
A to neni uspech?
Myslis, ze by se prodalo stejne tolik terennich Ferrari?
Ono to Ferrari je uzavrene ve skatulce supersport s ujecenym vyfukem na vikendy.
Porsche je auto pro kazdy den - pokud vynecham extremni GT2,3 RS atd.
Pritom oba jsou typicti vyrobci sportovnich vozu, ale jen jeden mel koule na to, aby nabidl i jine segmenty a nasel pro sebe nove trhy - a popral se s tim naprosto perfektne.
Porsche je za poslednich minimalne 15 ucebnicovym prikladem uspesne firmy a znacky.
A jen pro uplnost:
Ferrari za rok 2010 prodalo necelych 6600 aut celosvetove.
Porsche prodalo za leden az zari 2010 pres 25 000 SPORTOVNICH vozu (911 + Cayman + Boxster).
ad úspěch: Jistěže je to úspěch. Když je začali vyrábět, tak prodeje šly o desítky (nebo dokonce stovky? Nevím.) procent nahoru. To jim ani náhodou neberu (a o vkusu se bavit nebudu, protože to je až příliš individuální).
ad výfuk: Ferrari, tak jako další výrobci sportovních aut, mají ve výfuku klapky, které se otevírají při určitých otáčkách, aby hlavně ve městech či normálních jízdách nepřekračovali hlukový normy a "neprudily", ne?
ad prodeje: tzn. že Ferrari je vzácnější ;)
Jo vzacnejsi to je.
JInak ja jsem letos jel na motorce na Sicilii a cestou zpet jsem se stavil v muzeu Ferrari.
A musim ti rict, ze jsem byl hodne zklamany...
Jé hele, koukám nějakej GTI ho kamarád nebo příbuznej. Zaprvé, nikdy to není o prodejích. Viz to Ferrari, zadruhé, tak jsem si koupil 5 let starou Alfu a co jako? Koupil jsem si nedávno 3 roky staré BMW 530D, a co jako? To je moje věc jestli si koupím auto nové nebo ojeté. Máš alespoň to? Nebavíme se tu o tom, kdo má jaké auto a nemá, to je každého věc. A ty vaše hr hr hr prodeje pro mne a mnoho dalších lidí nejsou vubec duležité a podstatné, jak vidíš, ani Ferrari ne. Se vsadím, že i když Ferrari prodá mnohem méně aut než Porsche, tak má mnohem větší Kapitál
jooo Sábík, mě nic neříkající vuz, ale mnoho jich bylo velice zajímavých, každopádně parádní srdcovka a hlavně vyjímečný vuz, žádná tuctovka jak přes kopírák...... Škoda že má problém..... Ale ať slouží a pěkně jezdí
Jo, ale to je v pohode, to je proste svet a zivot.
Spis mi jde o totalni absenci nadhledu:
Jednomu napisu, ze pise nesmysly a on to vezme jako osobni utok a urazku a chce si to se mnou vyrikat z oci do oci (ani snad neuvazuju, ze to byl nejaky naznak vyhruzky fyzickym nasilim...). Pritom bych mu do oci rekl to same, co jsem napsal.
Dalsi se tu objevi po pul roce, ja mu nadhodim narazku na plynovej sporak a on se hluboce urazi - sakra proc?! To mne nemuze s usmevem odpalkovat?
Dalsi zase nasel na diskusi GTiho a tak se honem snazi ho nejak znemoznit za kazdou cenu a vypsat jakoukoliv znacku, jen aby to nebylo VW... Copak tohle je diskuse? To ma byt lehka konverzace?
Proc, kruci, kazdej bere lehkou narazku jako priserny osobni utok?
Ja mam stejne takovou teorii (a nepis mi, jestli je to spravne, nebo ne, ja chci na to casem prijit sam), ze clovek je stejne vzdy nastvanej jen kvuli sobe a pricinu vsech svych problemu musi hledat jen a jen u sebe.
Nechceš tuhle mantru začít někde přednášet? Mezi jogínama a hipíkama by se to mohlo uchytit...
Jinak je to kravina na entou. Kupříkladu nyní mám problém s tím, že nám teče sprchová vanička jen proto, že ji někdo blbě namontoval. Za to taky můžu já?
Dobrá no, vidím že jsi pouze internetovej hrdina, no nic, stále trvám, že bych tě rád viděl osobně na diskuzi u kávy. Napíšeš mi konečně kontakt ať se mužeme domluvit? Nebo to si mám zjistit z IP adres kde se nacházíš? Vzhledem k tomu že máš veřejnou IP adresu, tak to není těžké. Tak jak to uděláme s tou kávou??
Lehce OT: V Evropě F500 Abarth novinka není, ale do USA přichází právě v těchto dnech. Ohlas to auto má neuvěřitelný, co jsem mluvil s pár lidma, půjde na odbyt jak teplý housky. Američani jsou Itálií posedlí, tohle auto jim dá možnost relativne levně sen splnit.
FIAT navíc spustil v USA parádní marketingovou kampaň, oproti té naší je to nebe a dudy.
Asi nejlepší reklama za posledních pár let:
[odkaz]
To teda >:D
Koukam, ze slecna (ona je to uz bohuzel pani) neni jen muj typ... >:-[] To by muselo byt jo auto, abych mu dal prednost. Vidim neco jako hmmmm...Quattroporte GTS? A to bych jeste byl na vazkach >:-[]
No QP... asi ne. Z aktuální talianskej produkce, by mělo šanci jen Fiorano. Za něj bych si (od ní), nechal dát i tu facku... Nechal bych jí vybrat motor, protože kde je psáno, že barvu vybírá žena. ;-) >:-[]
škoda, že tu není smajl s vyplazeným jazykem a rozjetýma očima >:D:yes: krásně nafoceno. To i z GTIho by byl švihák lázeňský v rukách tohodle fotografa >:D >:D
Bomba! Toto je reklama na auto, ako sa patrí. A ak by tam bolo namiesto Fiatu čokoľvek od 911 po Aston Martin, tiež by sa nemuseli hanbiť. Ale ako už bolo písané vyššie, pri tejto brunetke by človek prehliadol možno aj tie. >:D:yes:
Možná je třeba se zamyslet nad tím, že každý jeden z nás,je originál. Jak se tak říká "někdo má rád holky,někdo vdolky", nemluvě o rozličných potřebách každého jedince. Máme k různým věcem různé postoje, byť se mnohdy na věcech shodneme, mnohdy také ne. Naše nahlížení na problematiku je též různé.
Co je kvalita pro jednoho, je unylost pro druhého, nuda pro třetího a orgasmus pro čtvrtého. Design, výkon, komfort, pohodlí, cena, dostupnost, kvalita servisu, rychlost, krása....třeba i vnímání hlasitosti/hlučnosti máme každý úplně jiné.
Individualita, osobonost, ale třeba i intelgince, touha, mnohdy i potřeba. Včetně těch vjemových, jsou i tohle všechno faktory, které ovlivňují naše názory, faktory které vlivňují naše nákupy a vlastně celý náš život.
Mnohdy je koupě auta čistý kalkul, mnohdy je to jen potřeba, jindy je to však i láska, poblouznění. Podobné pocity zamilovanosti jako k ženě. Někdy je to zase výsledkem dlouhodobého bádání a rozmýšlení, bez konkrétních sympatií... Spousta lidí si nekoupí auto,třeba kvůli tomu,že nemá vzadu loketní opěrku. Tuším že to byl Jeremy Clarkson který psal,že by is nekoupil Audi a8,rptože má špatné stěrače.
Je to o nás,o lidech. Dnes máme obrovkský výběr všeho a je těžké si mezi tím vybrat. Ale je to právě tahle svoboda,jež jmse včera oslavovali. Svoboda výběru, i svoboda názoru. V každém příadě ale nemůžeme paušalizovat. Nemůžem se omezit na svět "diskutérů" nebo jen na svět automobilových fanoušků, musíme to chápat v globálu, jak praví GTI.
Máme možnost výběru. My si můžeme vybrat a zvolit pro nás to nejlepší. Zvolit si to co se nám nejvíce líbí. Můžeme si koupit krásné neparktické auto, ale můžeme zamítnout výhodnou nabídku skvělého auta, třeba jen proto,že špatně svítí,nebo že se nám neíbí potah sedaček.
A tak mnohdy budeme daleko raději jezdit auty, která nejsou VW. Ano,kdesi v hloubi mozku si možná budeme říkat, že na Auto.cz psali,že tamto VW má měkčenou palubní desku a my jí ve svém Chevroletu nemáme, takvé věci.
Nemůžeme tuhle problematiku paušalizovat. Co je dobré a co špatné za nás nikdo nerozhodne. My si na to musíme přijít sami. A jsme to jen my, kdo to rozhodne,ať se píše co se píše. Tady to v globálu vzít nejde. Každý touží po něčem jiném a každý je úplně jiný. Neexistuje nejlepší auto pro všechny. A nikdy existovat nebude. My máme tu výhodu, že si můžeme vybrat co chcem a jak chcem. Ať už je to VW,nebo třeba Lada. Jistě se najde spousta lidí, co si koupí ladu raději,než VW. Asi po ní nebudou vyloženě toužit,ale upřímně, po VW nebude vyloženě toužit (=vlhké sny) o moc více lidí
Výborně napsáno. Já tedy vybírám auto, aby mě dovezlo pohodlně, bezpečně a spolehlivě z bodu A do bodu B. Proto kupuji: - velké auto, nejen z důvodu bezp.a pohodlí, ale mám velkou rodinu, - nové auto, - pouze automat a benzín. Pokud bych toužil o omačkanou holeň a rozbitá záda, koupím škodu, pokud bych toužil po neustálém kvrdlání se šajtrpákou, koupím šestikvalt, pokud bych toužil o ničení ŽP a chtěl hlídat, zda už se turbo ochladilo, zda se filtr pev.č. vyčistil ap. koupím diesel. Ale jak se píše výše, každý jsme jiný.
Správně, důležité je si nastavit preference a za těmi jít a pak je jedno jestli jsem si koupil Mercedes, Renanult, VW, Dodge a nebo cokoliv jiného. Koupím si to co chci a za své peníze a na to mám plné práv. A kecy různých rádoby odborníku? K tomu snad jediné: psi štěkají, ale karavana jde dál.
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli, po nájezdu několika přisprostlých primitivů, kterým ještě hnůj teče po... bradě, po nájezdu hledačů toho pravého garážového logan-grálu jsme to zde dotáhli tak daleko, že tu jeden přišel o půlroční zásobů slz, a to údajně z toho důvodu, že mu tu nikdo nechce baštit jeho názory. Také se tomu divím, no posuď sám - "Citroen C4 jezdí stejně jako Golf", tohle přece podepíše i Loeb, tak jakápak diskuse kolem toho.
Ovšem za mistrovskou garážovou perlu považuji sebezáchovný výkřik, že špatná auta neexistují, neboť nikdo by si přece špatné auto nekoupil, každý si přece pro sebe kupuje to nejlepší auto. Osobně považuji tenhle žalm hned vedle desatera přikázání božího za prostopravdu života všech aut, všech lidí a všech garáží. Uznávám, mám pro tyhle prostonárodní prosťáčky slabost, prostě mě dojímají... tak mi to prosím promiňtě. A kdyby náhodou tu někdo tyhle tvrdohlavé nesmysly chtěl snad označit pravým jménem, žádám ho o zdrženlivost. Ano, nyní apeluji na tu část diskusního spektra, která má pubertu už dávno za sebou - buďme k plakátům, buragovcům a diskusním garážovým stachanovcům velkorysí, uznejme, nemají to na silniích dnešního světa zrovna lehké...
Než krysopsí kvikot a v kotcích se zamotá,
Na smyčce kyvadlo a u misky hůl.
Zatím nechápe hodnoty velkého života.
Jak by, vždyť než garážového člověka... půl.
Nebylo ti to jasné, když psal "A kdyby náhodou tu někdo tyhle tvrdohlavé nesmysly chtěl snad označit pravým jménem, žádám ho o zdrženlivost" - však buď vůči němu zdrženlivý ;-)
Gti má dár psaného slova ... ten když tě chce poslat do někam ( vidíš ,zdrženlivost ) tak to udělá tak ,že to zamaskuje kolem a kolem ,ale býka bez kulí z tebe udělá. No a já ho nemám a tak musím spoléhat na stará dobrá sprostá slova i když mě tady spousta lidí ukřižuje. Vyjádřím tím svůj názor i když méně elegantně. A o to jde. Vyjádřit svůj názor.
Nadavky a sprosta slova musis umet pouzivat. To musi stipnout a zapalet jako kdyz te slehne bicem... Do toho mas hodne, hodne daleko :no:
Ty je pouzivas jen proto, ze jsi liny a chces si rypnout, nebot rypat (a zvlast do GTI) je tady v jistych kruzich "in".
nesouhlasím. rypat do kohokoliv tady není in... tedy pokud se nejedná o "toho diskuzního" slabocha pod třípísmenkovým nickem..... opravdu. Tuhle úroveň tu zavedl on. Je to prasák arogantní.
Shrnu to přirovnáním: když půjdu nadávat chlapům do hospody, byt slušně a jakoby inteligentně, tak dostanu přes držku. Jeho "texty" už jsou vyčpělé jak týden staré psí lejno. A je to škoda. I teď si ještě přečtu, nejen jeho. Krize už je i na acz.... intelektová. Ale pr.del musí být.... ;-) >:D
100:0..... Dneska tě Magistr rozšmelcoval jak prasklou gumu po ujetí 10km.... tak buĎ chlap a uznej, GTI, že tě Magistr dneska argumentačně i intelektově doliskal do kouta a ty ses nezmohl na víc, než štěkot.... Buď chlap a uznej argumentační porážku....