Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
twistedTSD
nějak nadšený z toho nejsem...(nejen) předek je takový překomplikovaný a vzadu zas takový hrb...
3_diamanty
nizke, siroke, robustne a napriek vsetkemu kompaktne a krasne :yes😒br />
takto si predstavujem sikovne a poctive SUV :yes😒br />
som ocareny
takto si predstavujem sikovne a poctive SUV :yes😒br />
som ocareny
...ses krapitko spletl, ne?
Nechtels to napsat sem: [odkaz] ?
Nechtels to napsat sem: [odkaz] ?
Range rover je opravdu nádherný ,nedávno jsem se na něj díval a je to jako auto z budoucnosti ... masakr. Cr-V je podle mě sice jiná třída ,ale stejně by neměla být tak škaredá. Jinak auto to bude jistě kvalitní jako minulá generace 😄
hihihi
...cele mi to prijde takove plastove, no uvidime evropskou verzi nazivo, proti novej Kuge to bude mit ale asi tezky.
Klaudius
...prečo z nej spravili takého Quasimoda...? Ten prvý dojem je - divný.
Pri druhom pohľade si všimnem trochu komplikovaný, ale vcelku vkusný a zaujímavý predok, v bočnom pohľade to tiež nie je zlé. A ani zozadu. Ale v predobočnej perspektíve vyzerá žalostne - skutočne, ako keby táto Honda bola hrbatá. Neviem, jak to bude pôsobiť naživo. Možno sa to bude dať odpustiť. Pretože všetko ostatné je na pochvalu.
Za čo určite :yes: , tak to je interiér. Svojim typickým, pritom sviežim dizajnom patrí k tomu lepšiemu v triede. Zaujímavý a sympatický. Kvitujem prístroj bez tubusov, konečne niekto s dobrým vkusom.
A v neposlednom rade pochválim vcelku veľkorysé zasklenie, to tiež dnes nie je časté, lepší v tejto disciplíne je snáď už iba Koleos.
Oceniť tiež treba praktické detaily - rozmerný box medzi sedadlami, dobre prístupné audio-vstupy vrátane USB, či sklápanie zadných sedadiel z kufra.
SUV trieda nie je práve moja srdcová, ale toto auto sa mi páči.
Pri druhom pohľade si všimnem trochu komplikovaný, ale vcelku vkusný a zaujímavý predok, v bočnom pohľade to tiež nie je zlé. A ani zozadu. Ale v predobočnej perspektíve vyzerá žalostne - skutočne, ako keby táto Honda bola hrbatá. Neviem, jak to bude pôsobiť naživo. Možno sa to bude dať odpustiť. Pretože všetko ostatné je na pochvalu.
Za čo určite :yes: , tak to je interiér. Svojim typickým, pritom sviežim dizajnom patrí k tomu lepšiemu v triede. Zaujímavý a sympatický. Kvitujem prístroj bez tubusov, konečne niekto s dobrým vkusom.
A v neposlednom rade pochválim vcelku veľkorysé zasklenie, to tiež dnes nie je časté, lepší v tejto disciplíne je snáď už iba Koleos.
Oceniť tiež treba praktické detaily - rozmerný box medzi sedadlami, dobre prístupné audio-vstupy vrátane USB, či sklápanie zadných sedadiel z kufra.
SUV trieda nie je práve moja srdcová, ale toto auto sa mi páči.
design nehodnotím, už 3G je velká kombinace přímek a křivek
velkorysé zasklení vnímám spíše jako mínus, v létě vedro, v zimě kosa
skládání kufru je vynikající, v současné si říkám, zda to vůbec má cenu skládat
co jsem si cenil volného místa pod palubkou, tak zacpali zbytečným středovým panelem,
aby tam byl ultra velký prostor asi na dostatečnou zásobu hamburgerů
velkorysé zasklení vnímám spíše jako mínus, v létě vedro, v zimě kosa
skládání kufru je vynikající, v současné si říkám, zda to vůbec má cenu skládat
co jsem si cenil volného místa pod palubkou, tak zacpali zbytečným středovým panelem,
aby tam byl ultra velký prostor asi na dostatečnou zásobu hamburgerů
Veľké zasklenie znamená najmä dobrý výhľad a svetloa vzdušnosť v interiéri - malé je synonymom horšieho výhľadu a tmy v aute. Najväčším "kuričom" na letnom slnku je spolu s čelným sklom strecha, veľa záleží na tom, koľko tepelnej izolácie jej konštruktéri dopriali.
fandím lidem, co si ještě připlácí za prosklení střechy
ne vážně, fyzika by měla být na Tvé straně,
ale když jedu plechovou dodávkou, nesmažím se tak jako v bohatě proskleným autě,
sklo je sice izolant, však ještě víc lupa na sluneční paprsky
ne vážně, fyzika by měla být na Tvé straně,
ale když jedu plechovou dodávkou, nesmažím se tak jako v bohatě proskleným autě,
sklo je sice izolant, však ještě víc lupa na sluneční paprsky
Jasne že sa v plechovej dodávke toľko nesmažíš, objem vzduchu, ktorý slnko vyhrieva, je v tomto prípade násobne väčší.
Nie že by si s tým sklom nemal pravdu - ale bočné zasklenie, ktoré mám v prvom rade na mysli, nie je tým najväčším radiátorom.
Nie že by si s tým sklom nemal pravdu - ale bočné zasklenie, ktoré mám v prvom rade na mysli, nie je tým najväčším radiátorom.
Ji/Ri
Příkladný EXCELENTNÍ interiér, špičková palubka.... za tohle by se nemusela stydět ani audi.... :yes: :yes: :yes:
dubo
Design čistá americká škola by som povedal, teda američanom sa možno bude páčiť, ale európanom asi veľmi voniať nebude.
jozephko
Taký znetvorený zadok by dokázal navrhnúť len Ssangyong, a aj to len vo svojich "hviezdnych" časoch - viď nezabudnuteľný Rodius. (Osvietilo ho a tak si už teraz kabátik dáva robiť u Giugiara). Aj Číňania by to lepšie zvládli. Alebo chce honda napodobniť druhú generáciu X-Trailu, ktorý má tiež taký ťažkopádny zadok? Alebo inak - majú Japonci zvláštnu záľubu vo veľkých, macatých zadkoch (a nielen u áut)? Možno je to nový japonský hit.
maro-01
predne paraboly so ziarovkou H4 v roku 2011 to je teda maso >😁 To urobila v tejto triede snad naposledy Kia so starym Sportage pred 15 rokmi pri jeho navrhovani.. 😄
Chcelo by to pre Europu posadit na 265/45 R20 pneu. S diskami so sirkou 10", to by dostalo ten spravny look.
Chvalim prechod z panoramatickeho stresneho presklenia na otvaratelne stresne okno, verime, ze sa dostane aj do Europy.
Chcelo by to pre Europu posadit na 265/45 R20 pneu. S diskami so sirkou 10", to by dostalo ten spravny look.
Chvalim prechod z panoramatickeho stresneho presklenia na otvaratelne stresne okno, verime, ze sa dostane aj do Europy.
Otevíratelné střešní okno má v Americe CR-V (i ostatní Hondy) tradičně. To jen v Evropě panuje hloupá móda zbytečných prosklených střech. 8-s
Oproti 3G je určitě méně kontroverzní a spoléhá se spíš na větší líbivost, současně ale zůstává stále dostatečně výstřední, což oceňuji.
Segment kompaktních SUV se nám rozměrově hrozně roztáhl. Pokud máš na jednom konci Outlandera a CR-V a na druhém Kugu Yeti nebo ASX, pak už to pomalu přestává být konkurence. CR-V není o mnoho větší než Tiguan &spol, ale prostornost kabiny a kufru z něj dělá úplně jiné auto v jiné cenové hladině. A zatímco CR-V si opravdu umím představit jako rodinné, v případě většiny ostatních SUV si tím vůbec nejsem jistý.
Mimochodem k té prodejnosti - hledím do české statistiky 1-10/11 [odkaz] a vidím CR-V na osmé příčce. Když pominu, že jsou před ní právě všechna ta malá kompaktní SUV/Yeti, Tiguan, ix35, Sportage, ASX, je tam i ještě menší Qashqai a Duster. Ta RAVka je mimochodem 2 pozice za CR-V.
Podívej se, kde je srovnatelný xTrail, Outlander, 4007, C-Crosser, Forester...
CR-V je stale zdaleka nejlepsi v modelove rade 2008. Tahle verze nema ani xenony, po slozeni zadnich sedadel nevznikne rovna plocha, mezinapravova spojka je stale jen viskozni a vuz ma dokonce oproti soucasne verzi snizenou (!) svetlou vysku. Designove zcela silena je zadni partie budky s bocnimi okny tvaru, ktery jako by designovali u firmy Ssang yong. Ani rozpacita prid a podivny interier celkovy dojem nevylepsil. A proc proboha neni pod kapotou diesel? Ze by snad Honda nezvladala americke emisni limity podobne jako VW u motoru TDI?
BTW: Kdyz nemam davat za vzor nadcasove modely VW, podivejte se na srovnatelny, ale mnohem lepe vyvedeny asijsky vzor [odkaz] Pokud si odmyslime silenou pristrojovou kaplicku (ale ne tak silenou, jako u Fordu), je hned videt, ze nove CR-Vecko je velice, velice nepovedene. :no:
😲
1/ tohle je verze pro americký trh, proto není v nabídce diesel. To samé auto pro Evropu (podzim 2012) bude mít diesel i xenony.
2/ CR-V NIKDY nemělo pohon 4x4 viskózní spojkou
3/ U CR-V nikdy nešlo sklopit sedadla do roviny.
4/ Sorento je o třídu větší SUV a poměrně doře vypadá proto, že kopíruje design Acury.
Under tougher conditions, if the front wheel breaks traction, it will be spinning faster than the rear wheels. When that happens, the viscous clutch has a hydrualic circuit that engages the clutch plates to transfer drive to the rear wheels. On this new CR-V, the viscous clutch has been improved to transfer an extra 20% torque to the rear when the front wheel begins to slip under the same conditions. Max distribution of torque between front and rear wheels is still 50:50.
Podle mne jsou spatne uz vychozi proporce: Mala kola, zarazena do blatniku a do karoserie a k tomu obri hrb na zadi. Ocenuji, ze predni maska uz nevypada, jakoby na ni nekdo zapomnel namontovat nejaky kryci komponent - [odkaz] - ale spodni cast narazniku vypada jako opravdu moc ohrnuty "ret".
Celkove to pusobi, jakoby byli konstrukteri donuceni namackat vetsi karoserii na podvozek s malym rozvorem a uzkym rozchodem...
Ovšem v subjektivní rovině není co řešit - každému se líbí něco jiného a v tomto případě nelze argumentovat čistotou designu jako v případě Civicu, kdy ji může nevidět opravdu jen ignorant, tady holt platí, že se buď líbí nebo nelíbí. Také se mi více zamlouvá Sportage, ale na CR-V právě oceňuji tu chuť provokovat, ať už jde o pojetí masky chladiče nebo řešení bočního prosklení a zadní části vůbec.
Prave ta mala kola mne prastila do oci hned ze startu. A pak ten hrb.
Mensi kola muzou znamenat BUD lepsi komfort (pokud na mensi disk obujes vetsi, balonovitejsi, pneumatiku) NEBO lepsi dynamiku (pokud zachovas profil pneu a obujes ji na mensi disk. Nicmene to neresim, pokud mas na nove auto, tak te tohle - vcetne ceny - asi nemusi trapit, gumy jsou samozrejme spotrebak...
Ja apriori neresim velka/mala kola obecne, ale pomer velikosti kol a jejich umisteni u teto konkretni Hondy - a to je, dle meho, nepovedene.
To s těmi koly jsem nějak nepobral. Když máš stejnou velikost kola, tak např. 205/55 R16 bude mít jak lepší komfort než 205/50 R17, tak lepší dynamiku.Na tu 17tku působí větší setrvačné síly - dá více práce ji roztočit a více práce zpomalit.
Jinak ano, gumy jsou spotřebák, ale různě drahý a někdy i výrazně. Že se ti řešení kol nelíbí chápu, pokud nejsi na tenhle jpn (zlo)zvyk zvyklý. 😉
S temi koly bychom uz zabredli kdovikam. Ja jsem treba obul OZ Alegerita + P Zero Rosso 225/35 R18 a kazde kolo vazilo o vic jak 3 kg mene nez moje kola s P Zero Nero 215/40 R17. Pri prakticky stejnem celkovem prumeru. A to bylo na jizde okamzite poznat. Kola tak neodskakovala, rizeni slo lehceji a presneji a vubec bych si je tam nechal (byla to ale jen promo akce).
Pokud mas stejny celkovy prumer kola a taky sirku pneu, bude setrvacna sila +- stejna...
Skoncim tdy konstatovanim, ze na ten jpn (zlo)zvyk zvyklý nejsem.
Hele, jak to vypadalo na konceptu😒br />
[odkaz]
Koncept byl super,ale od začátku bylo jasné, že jsou ta kola oversized. Není ovšem nic snazšího, než si nechat 17" hlíny na zimu a pořídit 18" s menším ET. 😄
Tie ostatné veci mi neprídu nejak rušivé, skôr sa mi páči, že to auto je svojské a sebavedomé, žiadna konfekcia.