Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover Evoque: Představujeme

Nejnovějším přírůstkem do rodiny Range Rover je malý Evoque. Proč není jen převlečeným Freelanderem?
Zpět na článek
20. 11. 2011 14:59
20. 11. 2011 15:08
20. 11. 2011 19:00
20. 11. 2011 19:20
20. 11. 2011 15:07
20. 11. 2011 15:16
20. 11. 2011 15:22
20. 11. 2011 15:38
20. 11. 2011 15:36
20. 11. 2011 15:56
20. 11. 2011 15:46
20. 11. 2011 22:09
20. 11. 2011 16:52
20. 11. 2011 18:19
20. 11. 2011 16:58
20. 11. 2011 22:08
20. 11. 2011 18:46
20. 11. 2011 19:28
20. 11. 2011 22:07
21. 11. 2011 09:28
21. 11. 2011 09:26
21. 11. 2011 14:10
21. 11. 2011 09:23
21. 11. 2011 15:35
21. 11. 2011 16:51
21. 11. 2011 16:59
21. 11. 2011 17:03
21. 11. 2011 17:17
21. 11. 2011 17:20
21. 11. 2011 18:01
21. 11. 2011 18:09
21. 11. 2011 18:24
21. 11. 2011 18:50
21. 11. 2011 22:39
20. 11. 2011 19:29
20. 11. 2011 22:22
21. 11. 2011 08:35
21. 11. 2011 08:39
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2011 14:59
Nádhera
Krásné a dobré auto. Jen jestli ho nečeká osud jako Jaguar, prostě značka má dobré jméno, ale špatnou důvěru. Takže nakonec s vícemilionem nakonec skončíš u rošlápnuté PETky X1 a nebo všestejné Q3. Tam kde to už znáš a oslovují tě jménem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Loptos
20. 11. 2011 15:08
Re: Nádhera
Fakt je krasne po londyne sa uz na nom prehanaju zakaznici :-)
Avatar - Katikakus
20. 11. 2011 19:00
Re: Nádhera
Nejenom v Londyne. Ve ctvrtek jsem ho potkal na D1 - v bile. :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2011 19:20
Re: Nádhera
v kosiciach je ich uz par, cierne, biele kadejake :yes: len si vybrat
Avatar - Ham.
20. 11. 2011 15:07
Ceny
nečekaně nízké.
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2011 15:14
Viděl jsem ho už před 14 dny
V žamberku na moravě. Bez nějakých polepů apod. Takže už se asi prodává déle ne ?
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2011 15:27
Re: Viděl jsem ho už před 14 dny
Zrovna žhavá novinka to není. V UK bylo zahájení prodeje 8.9., jestli mi paměť dobře slouží. Samozřejmě, předobjednávky běžely už delší dobu.
Avatar - Uhlik
20. 11. 2011 15:16
Krasne auto
Naozaj vydarene auto (dizajnovo). Presne take by som kupil svojej manzelke, ci priatelke :-)

Nie je zbyotcne velke, ma styl a k zene sa doslova hodi. Jedno parkuje u nas cez ulicu a naozaj mozem povedat, ze nic lepsie z kategorie SUV pre zenu neexistuje.

Na druhej strane, chlap by v tom asi vyzeral nepatricne... Ale cielovka je podla mna jasna a ide sa nu s naozaj dobrym produktom.
Rozbalit vlákno
3
20. 11. 2011 15:22
Re: Krasne auto
>:D Ono je to hranaté a přikrčené, ale chlap by v tom "vyzeral nepatricne". Tady se člověk někdy opravdu zasměje.
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2011 15:38
Re: Krasne auto
Roztomilé, růžové ale k ženě se nehodí.
Avatar - Andromeda
20. 11. 2011 15:38
Re: Krasne auto
>:D Máš recht ...Nicméně bych vcelku bez problémů překonal i tu "nepatřičnost " >:-[]
20. 11. 2011 15:36
Nadváha
Range by mě zapracovat na snížení váhy. Ač je z konkurentů nejmenší, tak je zároveň s přehledem nejtěžší - rozdíl až 200 kg...
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2011 15:56
Re: Nadváha
Bohužel je to tak, a nejen na váze by měli zapracovat.

Opět asi platí, že i se spolehlivostí jsou věrni tradici:)
Pročítal jsem několik testů z různých koutů světa a není zázrak, když se testovaný kus porouchá a musí do servisu. Divné verzání v interérech, příplatkové kožené sedačky (A ŽE VYPADAJÍ OPRAVDU LUXUSNĚ) jeví opotřebení po 5 000 km větší, než alfy po 20ti.
Atd..atd...atd...
20. 11. 2011 15:46
VOŘECH ROKU
No... čas, čas hraje výrazně ve prospěch designu Evoque. Všichni si jistě pamatujeme na zdrženlivé reakce při jeho prvním odhalení. A dnes? Vše je jinak. Zhmotnělá kompaktní nadrzlost sbírá slova obdivu. Vezměmě to však popořádku -

Zásadním kladem nového rovera je především to, že předvedl, jak to Evropa stále umí. Někoho možná přizemní modelová kreace z Japonska - [odkaz] >:D jsem však přesvědčený, že většina z nás, většina, která má tuhé eurokořeny, eurovkus a eurostyl ocení styl Evoque. Jo, je tam, v kompaktním, přidrzlém balení, s dokonalým rozkročením, s jemnou arogancí, současně pak s velmi zřetelnou linií srdce. V konkurenčním světovém kontextu je tedy nutno shrnout, že jsme v Evropě stále o několik délek designově vpředu.

Sestoupíme-li na eurosilnici, pak konkurenční prostředí je poměrně zahuštěné, i kvalitativně rozprostřené, a můžeme se tak pokusit klasifikovat krále. Jasným, uměřeným a všeobjímajícím je samozřejmě (super)mainstreamový TIGUAN, ten se musí líbit každému, Volkswagen opakovaně tímto modelem potvrdil, že umí špičková auta. V prémiovém klání absentuje Mercedes-Benz, hledání krále má tudíž rys vědomé dočasnosti.

Poměrně těžce se mi to píše, avšak (designově) na Evoque nedosahuje ani A3 ani X1. Vizuální razance Evoque je doslova drtící, drtící jakoukoli potenciální konkurenci. Popravdě si však musíme napsat, že u aut nejde výhradně o pohledový komfort, zde nutno vyčkat podrobného testu na zdejších stránkách, které mnohé otázky zejména po praktičnosti užívání osvětlí. Tedy minimálně je to dnes jasné plakátově. Na reál počkejme.

No a... nyní to bolestnější - komfort v pohledu spolehlivosti. Už v testu na primě se o to jemně otřeli, a to při nefunkčním zavírání dveří. Tak jak? Nebát se možných závad a koupit tu kompaktní krásu? Nebo vsadit na osvědčené tahouny od BMW či AUDI? Nebo jít na absolutní jistotu do TIGIho, který tedy vizáží atakuje prémiovost levou zadní? Jo jo, vořech roku.

Tak že by cenou Evoque zabodoval? Nic mimo mantinely, osciluje to kolem miliónu, motivaci k nákupu hledej mimo ceník.

P.S. Teda ale jako... pro chlapa? Nebo mám Evoque vnímat prioritně jako krásnej šperk krásné ženy?
Rozbalit vlákno
34
20. 11. 2011 16:28
Re: VOŘECH ROKU
Tak mě japonská produkce "nesmrdí" :-) , ale jinak docela souhlas. Rozhodovat se podle ceníku moc smyslu nemá i z důvodu obrovského množství příplatkové výbavy. Ceny budou možná v rámci prémie nepatrně nižší, ne ale o tolik, aby to mělo velkou váhu.
Naopak mě osobně nejvíc straší otázka kvality. Test na Primě jsem také viděl a přestože auto jako celek nadchlo, nefunkční zavírání pátých dveří moc důvěry nepřináší.
Co mě se ale hodně líbí, jsou schopnosti auta. Design pokládám za čistě individuální záležitost, ale mě osobně vždy zaujala auta, která nejen vypadají, ale opravdu umí !!! Osobně bych si nekoupil SUV, které se musí terénu obloukem vyhnout, takže za tohle má u mě Evoque :yes:
Avatar - PlumJelinek
20. 11. 2011 22:23
Re: VOŘECH ROKU
Tiguan musí líbit každému? Zrovna tedy Tiguan považuji za jedno z nejošklivějších aut koncernu, nepomohl mu ani nedávný facelift, jehož styl je jinak na ostatních modelech vesměs povedený. Tiguan pro mě opravdu nepůsobí nijak atraktivně, naopak dosti disharmonickým designem, celkové tvary vozu nejsou vyvážené a jako celej se mi to nelíbí snad z žádného pohledu, ani interiér na tom není lépe. Říkám to velmi nerad, to mi věř, ale co se vizuální hodnoty interiéru týče, i korejci mají náskok, ošklivější je snad už jen Koleos, případně Duster, ale to už je zas auto z trochu jiného soudku...
20. 11. 2011 16:52
Re: VOŘECH ROKU
...Nebo jít na absolutní jistotu do TIGIho, který tedy vizáží atakuje prémiovost levou zadní? Neatakuje. Navíc s tou spolehlivostí je VW na tom hůř, než tenhle anglán, takže rada z bláta do louže není úpně in. Viz test Autobildu, kde VW "absolutně dokonalé supermainstreamové" vozy obsadily z posledních 6. míst hned 4 >:D [odkaz] ano, umím číst, Tiguan je na tom v porovnání se zbytkem rodiny lépe. Jak se říká, vyjímka potvrzuje pravidlo.
20. 11. 2011 18:19
Re: VOŘECH ROKU
Nebo test této novinky, kde nefunguje zavírání dveří.....
Avatar - Rojin
20. 11. 2011 16:58
Re: VOŘECH ROKU
:yes:
Já ho budu vnímat tedy určitě jako pro chlapa ;-) Rozhodně bych nedoporučoval do ženských rukou... Evoque je klenot, jen to potvrdil díl autosalonu před 14-ti dny, kdy jsem viděl jeho první test a musel jsem říct přítelkyni ať mi podá bradu, která se mi z jeho krásy odkutálela kamsi pod gauč..
Paráda, tohle auto, přiznejme si, nemá konkurenci. A ta cena je si myslím hodně dobrá... Vážně, je třeba brát v potaz jeho "základní" výbavu.
Pro rodinu to asi nebude, ale mě by to stačit mohlo >:D

:yes:
20. 11. 2011 18:46
Re: VOŘECH ROKU
Hele GTI, nepopírám, že VW dělá kvaltní auta, ale pěkná?! :-(
Tiguan se musí líbit každému? Ale jdi ty brebto >:D Až VW udělá pěkné auto, tak to nebude mít spolu s kvalitou konkurenci. Do té doby jsou to neskutečně nudná a nehezká auta, i když kvalitní.
Uznávám, design je subjektivní záležitost, ale VW má ke kráse daleko.

Evoque je prostě designový skvost a konkurence to bude mít zatraceně těžké, aby vymyslela něco hezčího.

Skvělé Range Rover :yes:
20. 11. 2011 18:58
Re: VOŘECH ROKU
BRAVWO EVWOQUE! :yes: :-)

inak recht,medzi konkurentmi nemaju ostatní sancu co sa tyka dizajnu.
20. 11. 2011 19:28
Re: VOŘECH ROKU
VW dělá především auta průměrně pěkná , průměrně kvalitní ,průměrně drahá a s průměrnýma jízdníma vlastnostma. Je to jistě sázka na jistotu ,protože průměrných lidí se najde hodně. Ale ti co mají rádi krásné věci a nebo špičkovou techniku jsou jinde .... Ti první si koupí RR evoque bez váhání a ti druzí si SUV nekoupí nikdy >:D
20. 11. 2011 22:07
Re: VOŘECH ROKU
[odkaz] Najdi něco povedenějšího :-!

Evoque je povedený, ale jak píši nahoře, jen o kráse to v těch prodejích nebude...
20. 11. 2011 23:38
Re: VOŘECH ROKU
bezny render, typicke pre SUV, tento pohlad sedi vacsine aut...a prosim nedavaj zase ako odpoved fotku z hondy.
Druha vec,pozri si fotku a pozri na tiguany,ktore chodia po ceste...grc :no:
21. 11. 2011 09:28
Re: VOŘECH ROKU
Nevím jak u vás, ale zde jezdí takováto auta - [odkaz] Krása, co?
Avatar - Katikakus
21. 11. 2011 07:00
Re: VOŘECH ROKU
[odkaz] :-!
Vedle toho se Tiguan musi jenom nesmele krcit v koute. Ono, obecne, bez ohledu na tridni prislusnost, neni moc SUV tak osklivych jako Tiguan. V tom mu konkuruji jenom Koleos a Q3.
21. 11. 2011 09:26
Re: VOŘECH ROKU
Ty argumentuješ krásou Evoque, ale vždyť nad ní tu takřka všichni jásáme. Ano, souhlas, TIGI je v rámci svého kvalitativního segmentu jedinou možnou variantou, pomineme-li přenádherného (a o fous menšího) Yetiho - [odkaz] :yes: :-!
Avatar - Katikakus
21. 11. 2011 10:13
Re: VOŘECH ROKU
Kdyz uz si posilas souhlas se svym prispevkem, tak ho musis spravne zaradit!
Ja o tigim jako o jedine variente nepsal, tos zrejme spatne pochopil...
21. 11. 2011 14:10
Re: VOŘECH ROKU
Tiguan je konkurentem těchto aut ... a i tam jsou co se týče dizjanu někteří značně popředu.

Příklady.

[odkaz]

a další

[odkaz]

a další

[odkaz]

.... Dizajnově se vyrovná snad jen toyotě... tam ale zaostává zase jinde
20. 11. 2011 22:30
Re: VOŘECH ROKU
Vorech roku je tiguan, krabiciodni impotentni auto s unifikovanym ksichtem vsech vw, ktery se okoukava. Technicky prumerny s kolotocarskymi diody vepredu. Vsechny opakuji vsechny jine varianty suv nez tiguan, jinak Evoque cni jak nad vw srackou tak q3, s x1 jsou na tom podobne. Kdyuz uz nemce tak aspon poradnou znacku - bmw ci mercedes! Druhej vorech roku je gti....
21. 11. 2011 09:23
Re: VOŘECH ROKU
Večer se tatínka zeptej, co znamená, když se řekně, že je to "vořech". Pravděpodobně zatím odvozuješ, než z vořecha u vás na dvorku v boudě, ale věz, že horní nádpis je úplně o něčem jiném... ;-)
Avatar - Alpinis182
21. 11. 2011 10:39
Re: VOŘECH ROKU
Cau,
uz dlouho si procitam tvoje prispevky, ale zatim jsem nepochopil, proc PORAD pises o tom, ze automobily, co se libi tobe, se musi libit kazdemu jinemu. V tomhle pripade mluvis o Yettim a Tiguanu a tyto vozy se me osobne fakt nelibi a jsem si jistej, ze nebudu sam.
Muzes mi na tohle tvoje zobecnovani dat nejaky racionalni duvod ?
21. 11. 2011 15:35
Re: VOŘECH ROKU
Ahoj, jen jemně musím upravit tvůj příspěvek - neznám pojem "auto se mi líbí a auto se mi nelíbí" pohybuji se názorově v rovině - povedené resp. nepovedené.

Pokud máš nějakou oční vadu či nějaký psychický historicko-estetický blok, pak mě to k tíži nepřičítej. Měl bys však vědět, že OBJEKTIVNĚ je například Yeti jeden z vůbec nejkrásnějších modelů, které se na světě vyrábí. Zkus se nějak vtěsnat do tabulek, takhle to vypadá, že zatím jedinou estetickou výchovou ti bylo prohlížení reklamních letáků z tesca.
21. 11. 2011 16:51
Re: VOŘECH ROKU
Nechápu, jak můžeš pořád všechny přesvědčovat, že tvůj pohled na auta je ten jediný správný. Ještě, že spousta lidí používá svůj vlastní rozum, to by to tady jinak vypadalo 8-s
Mám z Tebe pocit, že Ti to VW pěkně narušilo mozek.

A ještě jedna věc, kdyby na masce Evoqu nebyl znak Range Rover, ale VW, tak by to jistě bylo to nejdokonalejší auto na světě, které by bylo bez nejmenší chyby. >:-[]

Sakra, nějak jsem to po sobě nezkontroloval ;-)
21. 11. 2011 16:59
Re: VOŘECH ROKU
Aha... ;-\ kolik ti je, dvanáct?
21. 11. 2011 17:03
Re: VOŘECH ROKU
Nic jiného, než Tvůj primitivní názor na to kolik je Tvému odpůrci jsem ani nečekal :no:
21. 11. 2011 17:17
Re: VOŘECH ROKU
Takže 12... :-) Přečti si svojí primitivní otázku, možná ti všechno jednou dojde...
21. 11. 2011 17:20
Re: VOŘECH ROKU
Já jsem otázku nepoložil, jen jsem konstatoval skutečnosti ;-)
21. 11. 2011 18:01
Re: VOŘECH ROKU
Ach, přehlédl jsem, že ve vlákně reagoval první jiný náš kolega, promiň. Těch 12 ale zůstává... ;-)
21. 11. 2011 18:09
Re: VOŘECH ROKU
No když jinak, nedáš! Aspoň jsem omládl >:-[]
21. 11. 2011 18:24
Re: VOŘECH ROKU
Jdu posbírat angličáky a do pokojíku si postavit trať na hraní >:D
21. 11. 2011 18:51
Re: VOŘECH ROKU
pokial nemas medzi anglicakmi aspon jedneho golfa, tak sa ani nesnaz!
Avatar - Alpinis182
22. 11. 2011 00:53
Re: VOŘECH ROKU
A nevidis v tom "povedene vs nepovedene" opet subjektivni nazor ?
Snad tohle pochopis - Povedene se mi libit bude a nepovedene ? Na to urcite prijdes sam...
Ale to zdali je povedene zase opet rozhoduji jen ja sam a nikdo jiny. Nevim proc stale nechapes, ze vsichni by meli mit nejaky ty tvoje vady, kdyz se jim libi neco, co ty uznavas za nepovedene.

Mimochodem, z jakeho duvodu me "napadas", ze muj vkus je jakymsi zpusobem podradny tomu tvemu ? Uber "plyn" priste... ;)
20. 11. 2011 17:31
Ja bych ho bral hned
pekny test aj tu...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2011 17:42
Off road test + zkušenosti
Tady je porovnání s X1 a Q3 v terénu. [odkaz]

Samozřejmě je to také otázka pneu, ty nejsou specifikované, jestli jsou stejné/podobné.

Jinak objednán jeden kousek pro manželku, dodací lhůta cca 5 měsíců (výroba únor/dodání březen), prodává se od konce září. Absolutně nestíhají vyrábět, objednávky cca 2x vyšší, než předpokládali.

Zkušební jízda vyrazila dech, super všestranné auto. Jenom ta spolehlivost - půl roku od začátku výroby už bude snad vychytaná...
Rozbalit vlákno
6
20. 11. 2011 18:34
Re: Off road test + zkušenosti
Otázkou je spíše to, který blázen by si takové auto koupil na ježdění v terénu.
20. 11. 2011 19:56
Re: Off road test + zkušenosti
Proč blázen ? Tohle tě může naprosto v pohodě potkat na jaře cestou na chatu a do jisté míry to lze i vztáhnout k tomu, jak se to auto bude chovat, až se budeš škrábat do zasněženého kopce, třeba na lyže.
21. 11. 2011 08:23
Re: Off road test + zkušenosti
Aby se někdo dostal na kopec na lyže je jednodušší použít vlek/lanovku. Na parkoviště se dá dostat prakticky čímkoliv a když se tam dostat nedá, nedá se většinou ani lyžovat.
Avatar - Andromeda
21. 11. 2011 10:31
Re: Off road test + zkušenosti
Nešlo podle mne o výjezd na sjezdovku, ale na co potom vůbec volit SUV, potažmo pohon 4x4 ? Silnice jsou přece upravené a pokud ne, je lepší nejezdit vůbec, nebo to myslíš jinak ;-) ?
21. 11. 2011 14:59
Re: Off road test + zkušenosti
Já jsem velkým vyznavačem 4x4, ale ne v terénu >:-[] . Jde o to, že tyto stylová SUV se do "terénu" opravdu podívají jen vyjímečně.
21. 11. 2011 22:22
Re: Off road test + zkušenosti
To jsem si myslel o našem autě taky, pak jsem o půlnoci musel rázovat po poli a jsem celkem rád, že schopnosti auta byly až za hranicí mého pudu sebezáchovy. V případě toho BMW a nejspíše i Audi by to možná bylo naopak... ;-\
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2011 19:23
bomba roka co bomba, peckaaaa
:yes:

tak krasne SUV ako tento evoq pre mna este ziadny iny vyrobca nestvoril,

nadhera :yes: co nadhera, paradaaaaa :yes: co paradaaaaaa, neskutocna pecka :yes:

mne sa paci ;-)
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2011 19:29
TANK...
ale pekný. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
20. 11. 2011 21:37
Re: TANK...
Naopak, neskutecne osklive auto. :no:

Prilis vysoky ponton v kombinaci s nepomerne nizkou budkou vypada jako pest na oko.

Fujtajbl :no:
20. 11. 2011 22:22
Re: TANK...
Ale nie. Z pohľadu dizajnu je to dielo hodné obdivu. Že také proporcie nevyhovujú každému, je normálne. Ja by som v tom tiež nechcel jazdiť. Mám rád veľké okná, dobre presvetlený interiér a dobrý výhľad. Ak SUV, tak radšej CR-V, ktoré tu väčšina zadupávala pod zem...
20. 11. 2011 19:50
test v terénu v Top Gear
V terénu to docela jde - na horské cestě

[odkaz]

a v písku

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2011 22:26
jazda do kopca v terene
[odkaz]

evoq jasna volba co sa tyka imidzu aj terennych schopnosti aj dizajnu :yes:

bravo
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
21. 11. 2011 08:35
Co bude dal?
Je nadherny. Ale maly, takze ciste z meho subjektivniho pohledu auto k nicemu. No, leda jako "kabelka" pro slecnu. Nicmene jsem velmi zvedavy na nove RR a RRS, to uz je jine kafe.

Ad spolehlivost - s RRS r.v. 2007 jsem najel cca 150 tis. km a zadne problemy se spolehlivosti jsem nemel, nejake zavady se vyskytly, ale byly to prkotiny. Po skonceni zaruky sel do sveta, mozna ze pak se zacal sypat, ale o tom uz nevim nic. Aktualni modely jsou na tom se spolehlivosti "pry" jeste lepe, takze mozna i bez prkotin, co me potkaly.

Ad Tiguan - nekdo tu psal takovy blabol, ze se Tiguan musi libit kazdemu... nastesi nejsem "kazdy", takze Tiguan se me libit nemusi :-)
Rozbalit vlákno
4
21. 11. 2011 09:44
Re: Co bude dal?
Súhlas, je to ideálne auto pre slečnu resp. modernú pani. Sedel som v ňom, mám 192cm a okrem toho, že aj o s niečo nižším vysokým spolucestujúcim z neho spravím 2 miestne auto, cítil by som sa v ňom naozaj nepatrične.

Samozrejme, chlap(ec), ktorý sa cíti dobre v Mini, SLK alebo trebárs Q3, bude sa dobre cítiť aj v Evoque.

Odhliadnuc od veľkosti, je to naozaj prepracovaný kúsok. Môj doterajší favorit ženského auta - XC60 dostal vážneho konkurenta.
21. 11. 2011 22:29
Re: Co bude dal?
A to byla 3D nebo 5D ? Mám 197 cm a za sebe jsem si v 5D celkem obstojně sedl, neříkám, že bych tak chtěl jet víc než cca půl hodiny, ale na velikost auta to podle mého bylo výborné.
21. 11. 2011 22:43
Re: Co bude dal?
Sedel som v oboch. V Coupé je to vzadu nad hlavou už úlplne zlé...
24. 11. 2011 19:50
Re: Co bude dal?
Uz jezdi po Brne je to mozny?
21. 11. 2011 08:39
Land Rover
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2011 10:35
interier paradni,
exterier agresivnejsi Kia
Rozbalit vlákno
0