lahsie , krajsie , menej zerie, lacnejsie a rychlost ktorou sa takymto autom budem pohybovat uplne staci, vytacat litrove citigo po dialnici musi byt tiez o nervy takze tata :yes:
Tobě Citigo asi hodně leží v žaludku, co? Jinak si tenhle příspěvek skutečně nedokážu vysvětlit....Mimochodem, nejdřív byl tříválec obrovskou nevýhodou Citiga a 28 kW motůrek je OK?
Včera jsem měl možnost si poprvé naživo prohlédnout Citigo. Prakticky mu není z vnějšku moc co vytknout, přední část opravdu působí hodně zjednodušeně, mě by se více líbila kolměji postavená mřížka. Ani absence mlhovek nevytváří dojem nějakého prázdného prostoru, stejně jako asymetrická spodní mřížka, které se ve skutečnosti vlastně nevšimnete. Co však určitě doporučuji, je připlatit si uvedených 9 tisíc Kč za metalický lak. Přestože jsem neměl srovnání s modelem v nemetalickém laku, je jasné, že vůz to posouvá výrazně "výš".
Pokud si chcete udělat na Citigo vlastní názor a plánujete vyrazit za nákupy do nějakého OC, zkuste to na pražské Harfě. Citigo je vystaveno hned u vstupu od O2 arény. [odkaz]
Cígo - jak tomu budou stejně všichni říkat stojí v každém OC napříč republikou nejméně jedno. Seděl jsem uvnitř a vepředu mám pocit že sedím v o třídu větším autě. Designu z venčí není co vytknout - oceňuju jednoduché tvary a ne ohyby a boule, kterými se vyznačuje leckterá konkurence. Zadní sedadla - pro legraci, kufr velký, tedy lépe řečeno hluboký, ale špatně přístupný.
Nano by mohlo byť fajn mestským autom, ale len ak by sa zmenila nejako zázračne mentalita ľudí. Tí by si nepotrebovali nič dokazovať veľkými/silnými autami a Nano by tvorilo väčšinový podiel mestskej premávky.
Takto navyše vyzerá celkom prijateľne [odkaz]
To len taká moja fikcia...