Myslím, že toto by mohlo ísť. Základný motor asi nebude trhač, aj spotrebu tipujem tak o liter viac ako uvádzajú, ale za 20.000 € je tam podľa mňa veľmi slušná výbava. A 22 čísel výšky nemajú ani mnohé "SUV". Takže u mne dobrý... :yes:
A co klasická Impreza, neví někdo, kdy by měla dorazit do Evropy a proč přijde déle jak toto XV? A opravdu bude mít motor jen 1,6?
Jinak abych nebyl úplně OT, když budu chtít dvoulitr, tak se cenama dostanu na podobné ceny jako má Forester, což mi nepřijde úplně OK. Ale uvidíme, jaké budou ceny u nás ;-)
22cm nema drviva vacsina SUV >:D
vybava super,kde uz zakladna obsahuje vsetko,co dnes clovek ozaj potrebuje,dalej su tie vybavy uz iba o sperkovani... ceny tiez velmi dobre,skvely tah subaru :yes:
...uz 10 prispevkov a nikdo neriesi velkost kufra? >:D
...inak pekne auticko, dal by som si povedat... ;-)
ale, ak by to niekoho zaujimalo podrobnejsie:
Dĺžka 4 450 mm
Výška 1 570 mm
Šírka 1 780 mm
Rázvor 2 635 mm
Rozchod (vpredu/vzadu) 1 525 mm / 1 525 mm
Minimálna svetlá výška 220 mm
Previs (vpredu/vzadu) 970 mm / 845 mm
Polomer otáčania 5,3 m
Vnútorná dĺžka 2 005 mm
Vnútorná výška 1 205 mm
Vnútorná šírka 1 492 mm
Výška sedáka vodiča 615 mm
Objem batožinového priestoru (norma VDA)
380 l (súprava na opravu pneumatík),
310 l (plnohodnotná rezerva)
1270 l pri sklopených sedadlách
Šírka batožinového priestoru 1 350 mm
Výška batožinového priestoru 780 mm
Dĺžka batožinového priestoru 820 mm
Vypada skvele, vcetne interieru. Motorizace v poradku a proti evropske konkurenci ma opravdovy 4x4. Dle meho nazoru chybi jen redukce k navazani na predchozi model Foresteru. I tak ve sve tride vychazejici hvezda. :yes:
Uz som to tu daval pred tyzdnom pod iny clanok, ale to uz expirovalo, takze: [odkaz]
Je to Australsky test a vsimnite si rozdielov od Europskej verzie - nosice na streche, alebo blinkery v blatnikoch (Europska verzia ich ma v zrkadlach).
Je tam aj velka fotogaleria a porovnanie s novou Imprezou. ;-)
tak nějak mi u toho auta chybí smysl, vodítko pro kupce, design divný, kufr malý, světlá výška jakž takž, ani klasické suv, ani klasický allroad, jsem zkrátka zvědav na prodeje tohoto modelu a to jak u nás, tak v evropě ;-):yes:
Nemaj strach. Predaje budu podla planu.
Btw. ked sa predavaju take veci, co ani neviem kam zaradit, ako Audi A4/A6 Allroad, Octavia/Roomster/Fabia Scout a podobne, tak toto bude trhak!
Svetla vyska jakztakz? Poprosim Ta o SUV s vyssou svetlou vyskou. Upozornujem, ze sa bavime o kategorii SUV a nie Off Road.
no pokud mám auto na zvýšeném podvozku, počítám, že s ním občas vyjedu mimo cestu, v létě, v zimě, na pole, lesní cestu, louku, do sněhu, tím pádem tam asi něco budu dělat, třeba nějakou aktivitu - kola, lyže, brusle, draky, piknik nebo i jen převážení věcí z a na chalupu, pak se kufr hodí, do města to samozřejmě u xv stačí, ale nač si pak pořizovat xv do města ? snad to bylo srozumitelné ;-)
Plne suhlasim s tym, ze toto auto nie je do mesta. Ale treba pozriet fotografie a zistis, ze do kufra po sklopeni sedadiel nalozis 2 bicykle napriklad. Auto na zabavu a volny cas ako stvorene. Ak si lyziar, polovnik, tak nebude duplom ziadny problem. Ja si myslim, ze pre volne aktivity 2 ludi je to dostacujuca velkost kufra.
"kola,lyze" na strechu,nie som samovrah,aby som to trepal dnu.
"brusle,draky,piknik" das aj do 200l kufra ako nic.
"chalupa"-kto kazdy ju ma?ako casto a co tam vozi?alebo chalupa=sklad bordelu?
vazne nechapem tu NEODOLATELNU POTREBU hlavne na cz forach (nic v zlom,ale na svk diskusiach to tak casto nevidiet) rozoberat velkost kufra. rad by som videl percentualnu rocnu obsadenost kufra napriklad u teba...alebo priemernu v krajine.
miluju tuhle střelbu od boku ...
neříkám, že potřebuju mít 600 l jako v supu a netvrdím, že musí mít zrovna xv tuto hodnotu, ale 200 je málo, prostě je to malé. základní i nejmenší suv mají kolem 400 l, to je naprosto dostačující, tedy tady to asi nebude, prostě pro 2 dospělé a dítě je to malé. ;-):yes:
Velkost batozinoveho priestoru je 380 l. Dalsia vec - uvedom si, ze toto auto vychadza z OSOBNEHO auta Subaru Impreza, zdielaju rovnaku karoseriu. Nie je to samostatne projektovane SUV. Tam maju Forester. Ale samozrejme, ak v tom chces chodit s 4-clennou rodinou na dovolenku, tak bicykle tam uz nenalozis. To mi pride celkom normalne u osobnych aut.
Inak, ako tu uz bolo spomenute - tie kurfe su vyslovene uchylka Cechov a Slovakov. Nemci ani len neudavaju velkost batozinoveho priestoru. Ja ked skusam nejake auto, alebo si ho obzeram, tak kufor vacsinou ani neotvorim. Testoval som mnoho aut a vacsinou som si po odovzdani auta uvedomil, ze som po tyzdni kufor ani neotvoril. ;)
Este raz - toto auto je urcene pre zabavu, travenie volneho casu. A na tuto funkciu je aj dostatocne stvorene. ;)
tak pokud to bude 380 a ne 200 jak někdo psal, pak je to v normě, i když číslo nic neznamená, jde také o tvar a skladnost.
stále trvám, že nejsem kufrmaniak, ale auto používám dnes a denně a rodina má jisté nároky
Este raz - toto auto je urcene pre zabavu, travenie volneho casu. A na tuto funkciu je aj dostatocne stvorene. ;) pro dva, pro mně nedostačující ;-):yes::yes:
jsem zvědav na prodeje a naživo ;-):yes:
Tak tvar kufra je na fotkach trochu vidiet, ale - ano - bude to treba vidiet nazivo. Kazdopadne - ak chces Subaru do terenu a chces ho pre celu rodinu - tak Forester.
Tak asi bych tomu nerikal zrovna KOMEDIE, ale prodeje v Evrope budou slabe, jako ostatne i u jinych modelu Subaru. Ale s kvalitami auta to nesouvisi, spis s cenovou politikou a marketingem. Osobne by mi vadily spis ty divny barvy a vzhled Fokusu na vysokym podvozku. Ale FB20 s CVT bych klidne jezdit mohl. :yes:
tak pro mne, jako fandu Subaru, jsou ceny zklamáním. Pokud uvažuji o CVT a dvoulitru - což mimochodem není žádná raketa auto, byť motor jako takový je velmi dobrý, tak plus metla - která je v Reichu 500 éček - tak to auto vyjde na nějakých 32500é. Byť je to Subaru a budu-li počítat, že soukromí dovozci v Německu ta auta pojedou za cca 29000 plus roční tak za 24000 - tak pořád je to drahé potěšení - vzhledem k velikosti. To auto je zkrátka malé. Je to nádherná nákupní taška - ale upřímně - budete-li uvažovat o čtyřkolce - tak za 32000éček už pořídíte jiné rakety - a to je celkově škoda. Zkrátka ceny aut jsou za pár let někde jinde a má-li stát top verze 750000,- tak se do hledáčku kupujícího dostane třeba Kia Sorento, nebo Fiat Freemont s Pentíkem a to jsou tozměrově úplně jiná auta, byť bez excelentního AWD. A pokud se mrknete do Německa a srovnáte 32000Vašich éček s nabídkou třeba rok starých čtyřkolek od BMW, Mercedesu či Audi - tak mám dojem, že si Subaru koupí jen sakra zarytý fanda.
Škoda přeškoda Subaru.......