Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Great Wall bude první čínskou automobilkou s továrnou v EU

22 komentářů

Klaudius
Tak to rieš niekde inde, tu sa bavíme o autách.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Banjo
Aha, v Bulharsku...
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
A čo takto trochu slušnosti? Tomu ťa neučili?
Klaudius
Načo nám stále dokazuješ, čo o tebe dávno vieme....?
Klaudius
Skľudni sa. Čo ti spravili, že nadávaš?
Avatar - Anonym
Anonym
Dělaj to co předtím savětsij sajuz, jenže čína kopíruje i s chlupy, sojuz aspon když kopíroval, udělal jeden ZIS z kusu packarda, Forda, chevy a Buicku a ještě pár věcí vylepšil a upravil.
Avatar - Anonym
Anonym
Nic novýho, ti co věděli tohle předpovídali už před 5ti lety. >😁
geroc I.
Evropa jde do opravdu velkého ale opravdu velkého análu. Nic víc nic míň.
Avatar - R32
R32
A ako si čakal že Čínsky súd rozhodne? V neprospech Čínskej štátnej automobilky? Ešte väčší výsmech zažil GM keď dali na súd kopírovanie vtedajšieho modelu Matiz, dvere na autách sa dali bez akýchkoľvek úprav zameniť, a šlo to aj s inými dielmi... a súd? Nemáte zaregistrovaný patent, dovi dopo... 😄
Avatar - R32
R32
Máš síce pravdu v tom, že by kopírovali aj keby tam zavedený výrobcovia "dobrovoľne" nešli, ale tieto kópie by mimo Čínu nemohli nikde predávať, v tom je rozdiel. Nejedná sa tu len o dizajn ale aj o technológie napr. vstrekovania, konštrukcie atď, takže by to skrátka kvôli autorským právam nemohli inde ponúkať. No výrobcovia ktorý sa tam nahrnuli a v podstate im ukázali ako sa čo robí im otvorili dvere a v podstate požehnali ich kopírovanie... Pozrite sa ako sa vyvíjali Japonské a Kórejské autá, najprv boli na smiech, no potom sa začali postupne zlepšovať, poctivo kupovali licencie na staršie modely ktoré "vylepšili" a tak sa dostali za desaťročia tam kde sú teraz. Čína skrátka okopírovala, ukradla, následne na tom zbohatla a teraz si kupuje celé fabriky (či už výrobcov áut alebo potrebných technológií). Je to veľmi smutné no v podstate si za to môžu automobilky same, keby robili aspoň to, že v tej Číne by vyrábali napr. 10 rokov staré modely ktorých technika je predsa inde, nemali by dnes Číňania v rukách také know-how aké majú, takže ak sa trasú šéfovia koncernov trasme sa aj my... ;-\
Sleeper
Bulgarrenault, Bulgaralpine, "Bulgarmoskvič", "Bulgargreatwall" 😄
Sleeper
V Číně funguje r v podstatě raný kapitalismus z doby průmyslové revoluce v Evropě - dělníci dřou v továrnách 16 hodin denně šest nebo i sedm dní v týdnu. Jedinou výjimkou je státní kontrola. Pokud chce evropská automobilka do Číny, musí se spojit s tamní. Pikantní je třeba spojení BMW - Brilliance. Zvlášť, když letos u Brilliance obšlehli X1.Jenže tady je prostě problém - Bavoráci na ně podají žalobu jen tehdy, když by s tím vyrazili do Evropy. Ovšem jak dopadla žaloba Fiatu na Great Wall kvůli Peri, víme. Italům nedoteklo, že Peri není přesnou kopií Pandy - interiér ano, ale exteriér byl směsicí Pandy, čehosi vlastního a scvrklého Nissanu Note - a na tom pohořeli. Ano, Čínani si dělají z duševního vlastnictví dobrý den - jejich mentalita je totiž odlišná. Jasně, že je to neomlouvá, pokud chtějí do Evropy, musí své uvažování změnit.
BroukJ
pro koho?
BroukJ
Nikdo tě nenutí to kupovat. Si kup sjetého passáta v dízlu, to bude pro tebe lepší volba.

"Ještě Japonsko bych zkousnul" no tak tohle hovoří za všechno...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
S tím "demokratickým" vykořisťováním ses zařadil mezi trotly taky, akorát máš svoji vlastní skupinu o 1 členu.
Pozn. jasně že jde o byznys ale i o to, že kdyby tam nenastoupili, Číněni by stejně auta kopírovali a nakonec by to dopadlo úplně stejně. Dá se říct, že velké značky v Číně jen zmenšují ztráty. A ty jsou tam obrovské - v oblasti autorských práv a dalších copyrightů. To, co vypadá jako velký zisk, je ve skutečnosti kontrolovaná ztráta.
Great Wall už delší dobu montuje v různých zemích světa, auta vypadají slušně, nedajíse v podstatě označit za kopie a v Bulharsku budou vyráběna i z evropských dílů - bude jich tam poměrně velký podíl. V Číně se bude vyrábět hlavně to, co rozhoduje o ceně - kastle a šasi.
Tonito
Vidím, že dementi mají sraz ... ;-\

Kolik z vás t´uká do klávesnice vyrobené v Číně a tlemí do monitoru z Číny? Kolik z vás je ve spojení se světem díky PC vyrobenému z 90% v Číně?

Kdysi se plivalo v automobilovém průmyslu na Japonsko, nedávno na Koreu (byt´ sestava zdejších trotlů to dělá dodnes) a nyní je na řadě Čína ...

A kdo hamižný do té Číny to Know How asi přitáhl, co? Kdo tam staví fabriky a "demokraticky" se podílí na vykořist´ování obyvatel Číny? Samozřejmě nenažrané evropské automobilky!

Tak at´ si to ted´ Evropa vyžere! Za pár let tady budeme sklizet jen to, co jsme zaseli jinde ... Karta se obrátí a my budeme makat pro Čínu (v mnoha odvětvích už se tak děje) a nejen v automobilovém průmyslu ...
elukok
Už jenom z principu bych si od nich žádný auto nekoupil. Evropa dělá nejlepší auta na světě a já si budu kupovat nějakýho číňana...Ještě Japonsko bych zkousnul, ale čínu NE!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ti, kteří tady dnes vychvalují výrobky firmy rendlík a syn, tady budou za pár let vychvalovat laciná čínská auta. :no:
Kdy už konečně těm číňanům dojde, že o ty jejich mrdky nikdo nestojí? >😁 Co si myslej, když se cpou sem do evropy? ... :no:
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.