Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 550d M xDrive: Superdiesel opět na scéně

Nový diesel pro mnichovskou řadu 5 má disponovat výkonem 283 kW (385 k).
Zpět na článek
24. 11. 2011 08:23
24. 11. 2011 09:09
24. 11. 2011 09:56
24. 11. 2011 13:24
24. 11. 2011 14:09
24. 11. 2011 14:16
24. 11. 2011 14:19
24. 11. 2011 10:55
24. 11. 2011 12:03
24. 11. 2011 12:19
24. 11. 2011 12:40
24. 11. 2011 14:10
24. 11. 2011 13:58
24. 11. 2011 14:15
24. 11. 2011 14:20
24. 11. 2011 15:55
24. 11. 2011 17:52
24. 11. 2011 19:53
24. 11. 2011 22:16
24. 11. 2011 13:09
24. 11. 2011 13:29
24. 11. 2011 13:46
24. 11. 2011 13:57
24. 11. 2011 14:20
24. 11. 2011 14:20
24. 11. 2011 14:31
24. 11. 2011 14:35
24. 11. 2011 14:37
24. 11. 2011 14:41
24. 11. 2011 14:46
24. 11. 2011 14:53
24. 11. 2011 19:55
24. 11. 2011 14:25
24. 11. 2011 14:28
24. 11. 2011 14:31
24. 11. 2011 14:29
24. 11. 2011 14:01
24. 11. 2011 14:29
24. 11. 2011 14:33
24. 11. 2011 15:28
24. 11. 2011 11:22
24. 11. 2011 11:53
24. 11. 2011 12:14
24. 11. 2011 13:03
24. 11. 2011 12:18
24. 11. 2011 13:09
24. 11. 2011 11:54
24. 11. 2011 12:13
24. 11. 2011 14:13
24. 11. 2011 14:12
24. 11. 2011 14:14
24. 11. 2011 14:20
24. 11. 2011 14:23
24. 11. 2011 14:29
24. 11. 2011 14:31
24. 11. 2011 14:38
24. 11. 2011 14:42
24. 11. 2011 14:41
24. 11. 2011 14:43
24. 11. 2011 17:04
24. 11. 2011 19:57
24. 11. 2011 14:50
24. 11. 2011 14:37
24. 11. 2011 14:42
24. 11. 2011 14:45
24. 11. 2011 14:57
24. 11. 2011 18:34
24. 11. 2011 19:38
24. 11. 2011 19:58
24. 11. 2011 23:09
25. 11. 2011 06:20
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2011 08:23
Odskok
Tady BMW ostatním ujíždí :yes: . Je příjemné, když si můžeš dovolit šlapat na plyn a víš, že tě to nesežere. Pozdravuji naivky, co si myslí, že kdo má 2mil na auto už nehledí na spotřebu. Pro milovníky otáček doporučuji přecejchovat otáčkoměr. Ano na volnoběh je rozdíl jasný, ale šestiválcový zvuk není nepříjemný.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Slavek-TDM
24. 11. 2011 09:09
Re: Odskok
U petkovy rady je rozdil u trilitru s vykonem 300 - 350 koni mezi naftou a benzinem nesnesitelnych 2.27 litru na sto km. To jiste majitel neunese >:D Zdroj:
[odkaz]
Pro novy auta samozrejme jeste nejsou zadny data a M5ka s 500 konmi je mimo misu.
Me by spis zajimala jina vec a tou jsou ojetiny. Majitel novyho auta musi pocitat s tim, ze za 3 roky pri prodeji za svoje stary auto aspon nejaky penize dostane, odepsat 2M a 1.4M je rozdil. Rad bych potkal toho odvazlivce, kterej si za tri roky koupi ojetou M550d s 300tkm na hrbu za krasnych 600k (cifry si cucam z prstu).
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2011 09:56
Re: Odskok
Rozdíl nevelký, však rozhodující. Další rozdíl je, že u nafty na to můžeš šlapat bez krutě zvýšené spotřeby.
Avatar - JDM
24. 11. 2011 13:24
Re: Odskok
bože kdo řeší u takovýho auta spotřebu??? když nemáš na to ho živit tak si ho nekupuj! a už vůbec si nekupuj nějakou dieselovou náhražku BMW M5 . M5 je něco vyjímečnýho který si koupí někdo kdo chce mít něco vyjímečnýho . Ale naftová rádoby M5 , to jen ukáže o člověku že si hraje na to že chce mít něco vyjímečnýho .
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:09
Re: Odskok
Až budeš mít v kapse 2.5 na nový auto a půjdeš si ho reálně koupit...popovídáme si o tom. Je jiný o tom teoreticky uvažovat a je taky jiný když si ho jdeš skutečně koupit. Většina lidí pak změní názor.
Avatar - JDM
24. 11. 2011 14:16
Re: Odskok
Kdybych měl 2.5 v kapse tak si koupím Velký rodinný auto klidně v naftě. Ale kdyby na mým účtě bylo 10 a každý měsíc se mě tam točily mil.transakce tak jdu kdybych byl fanda Mkovejch BMW pro M5 v benzínu a ne v naftě :-) Já mám auto který při plným nasazení jezdí okolo 17na sto a za ty peníze za který sem ho koupil sem mohl mejt ojetej větší komfortnější diesel nebo funglofku z Korei. :-)
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:19
Re: Odskok
No právě ... je to samé kdyby....
24. 11. 2011 10:55
Re: Odskok
Jak píše Kankunen, důležitý je tam ten rozdíl u max. spotřeby, ten je přes 5l. Takže pokud na to budeš chtít šlapat, je 35d jednoznačně ekonomičtější než 35i.

A proč by si člověk nemoh koupit tři roky starou M550d (s 200 tkm)? Jasně, servis ho bude stát hodně, ale porovnej si leasing auta za 2,5 M bez dalších nákladů na servis s leasingem auta za 600 k + 100k ročně na servis. I po prodeji to bude pořád podstatně výhodnější. Akorát holt nemáš voňavý, nový auto.
Avatar - Slavek-TDM
24. 11. 2011 12:03
Re: Odskok
Rozdil u max spotreby neni dulezitej, dulezitej je prumer, protoze ten se projevi v nakladech na km.
Ja teda nevim, skoly nemam, ale koupit si ojety auto za pul mice s vedomim, ze oprava turb nebo nedejboze motoru + beznej servis muze stat ty samy penize za dva tri roky, to je jen pro opravdovy nadsence. A navic, po dalsim najezdu je to auto neprodejny (kdyz nepocitame s tim, ze se mu sunda 300 tisic z tachometru a proda se kavce jako vonavka). Ale kazdy zbozi ma svyho kupce, je to jen otazka ceny.
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2011 12:19
Re: Odskok
Co tím vlastně chceš říct, že to bazarové ležáky?
Avatar - Slavek-TDM
24. 11. 2011 12:40
Re: Odskok
He? Proste me zajima cilova skupina pro ojetou M550d, nic vic. Protoze bez trhu ojetin by trh s novymi auty hluboce poklesnul (obecne).
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:10
Re: Odskok
Nemyslel si to spíše obráceně?
24. 11. 2011 13:58
Re: Odskok
vylítanou ojetinu se 3 turbama od premiové značky ... hurá do toho !
24. 11. 2011 14:15
Re: Odskok
A jako v čem je problém? Že bude muset člověk vyměnit turba za 100k? A nějaké další blbosti za dalších 100k? No a co? Pořád bude mít vysoký výkon za rozumné peníze. A nechoď na mě s novou Oktávií ;-)
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:20
Re: Odskok
Proč bys měnil turba? Neplést s octavií 2.0 TDi ( sám jsem ji měl ) s naftou od BWM jsem během 3 let najezdil 210tis km a o žádném turbu jsem ani nevěděl.
24. 11. 2011 15:55
Re: Odskok
Já jen reaguji na "vylítanou ojetinu se 3 turbama od premiové značky ... hurá do toho !". Nevím, co se tam může sypat, ale něco určitě jo, je to jen spotřební zboží, mluvím i z vlastní zkušenosti.
24. 11. 2011 17:52
Re: Odskok
auta stavěná dnešním stylem (zejména premiový segment) jsou dělaná na 200 - 250 tkm ...
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 19:53
Re: Odskok
To je zvláštní tím pádem mám já a lidé v mém okolí obrovské štěstí :yes:
24. 11. 2011 22:16
Re: Odskok
Tady je zase odborníků na spotřebu, co s žádným silnějším bávem asi nejeli, aby to mohli porovnat! Rozdíl ve spotřebě bude o dost větší než nějaké 2 litry na sto. Navíc u aut s výkonem 300-350 koní to bude o to víc znát.

Z vlastní zkušenosti - když budu hodně, ale opravdu hodně nakládat svojí 330xd (E91), tak pojedu tak za 12-13 nafty, ale když budu nakládat stejně 130i, tak pojedu za 22-25 benzínu (a ještě k tomu 100oktanovýmu). A to se pořád bavíme o autech do 300 koní.

Takže když se vezme tahle 550xd a bude se na ní hodně tlačit (čti "250+"), přes 20 nepůjde, oproti tomu 550xi nebo M5 bude při stejném stylu jízdy začínat na spotřebě od 40ti výš, takže když o spotřebě, tak tohle udrží s M5kou v klidu krok, ale pojede za polovic. A když si někdo koupí 400koňové BMW, počítá s tím, že ten výkon také využije, tudíž o spotřebě to tu bude hlavně.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 13:09
Re: Odskok
Tak tak - nesnášim lidi, co si myslí, že bohatí nešetří na spotřebě. To jsou u mě zaslepenci a ti, co si hrají na něco, co nejsou.
Avatar - JDM
24. 11. 2011 13:29
Re: Odskok
Taky záleží jak bohatí.:-D já bohatej nejsu a na spotřebě nešetřím >:D A kdybych byl bohatej a koupil si M5 v dieselu tak by mě hanba fackovala >:D
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 13:46
Re: Odskok
"Hanba fackovala?" Ale prosimtě. Neříkej něco, o čem jsi ještě neměl zkušenost - viz M5d.
dle mě v plném zátahu ten diesel bude jezdit za 17/8, kdežto jeho benzinový kolega tak aspoň za 32...
Avatar - JDM
24. 11. 2011 13:57
Re: Odskok
Tak 32 asi těžko možná 22 . Nová M5 je taky 8válec bi turbo s 560hp a 680nm. s takovejma parametrama asi nebudeš jezdit za 10L proto si ho nekoupí člověk kterej do něj bude lít 95Natural . Ale pokud jsi člověk který si chce s 550D hrát na eMko pětku tak prosím :-) Nemluvě o tom co znamené plnej zátah u tyhle nafty a real M5 :)
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:20
Re: Odskok
Vidíš to? Bi-tubo... ve spojení s benzinem je to známka "prokopnuté" nádrže při plném zátahu.

A ano, kdybych si mohl vybrat, beru 550d místo M5. Ty bys neudělal jinak (poznámka, je mi 25).
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:20
Re: Odskok
Otázka je o kolik bude reálný rozdíl ve spotřebě.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:31
Re: Odskok
Nemám tušení, ale za 10 ten diesel asi jezdit nebude... i když kdo ví, jak to bude při ustálené 100 a 130km/h...
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:35
Re: Odskok
Při předpisové jízdě jsou tyhle motory velmi úsporné...což se často změní pokud máš ve zvyku jezdit svižně.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:37
Re: Odskok
Kdo s takovým motorem bude jezdit předpisově? Nikdo... to si nekoupí ti, kteří chtějí šetřit.
Pro takové je tu výborná 520dA.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:41
Re: Odskok
No o tom právě mluvím. Když jsem testoval x6 35d tak jsem s ní podle všech měl jezdit do 10ti litrů. Jezdil jsem za 14.5. S x6 50i jsem měl jezdit za 12 a jezdím za 19......ve finále se rozdíly mezi spotřebou dieselu a benzinu mohou dost zmenšit.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:46
Re: Odskok
Známý má X6 5.0i... jezdí za 14.2.
Pak má ale SL 63AMG... tam už je to horší...
Avatar - JDM
24. 11. 2011 14:53
Re: Odskok
A proč nemá diesel? X6? a proč má SL 63AMG? :-) protože (i pro tvůj úžas) existují lidi kteří prostě mají benzíny rádi :-)
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 19:55
Re: Odskok
Tak v tom případě nevím proč si 50i kupoval...podle spotřeby jí vůbec nevyužívá. ;-)
Avatar - JDM
24. 11. 2011 14:25
Re: Odskok
mě je 23 ... ale jde o to co od toho auta čekáš u 550d můžeš zapomenout na to že se budeš na dálnici honit s lambem :-) Kdyby se tady teď před tebou zjevil kouzelnej skřítek a řekl chceš 550d nebo M5 plus 5milionu na jeho provoz co si vybereš? >:D pokud jsi fanoušek sportovních bestií vybereš M5
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:28
Re: Odskok
Mohamede, jenže žádný takový skřítek neexistuje ;-)

Kdyby to ale bylo jak píšeš, vzal bych benzin, ano. Bez váhání, ale jenom pro ten zvuk.
Avatar - JDM
24. 11. 2011 14:31
Re: Odskok
jen pro zvuk??? blázne, u E60 máš pod kapotou desetiválec s 507hp a na stovce seš za 4.1 myslím že u toho auta nejde jen o zvuk :-) a kdyby si měl možnost se vněm někdy svést tak to udělej a pochopíš co je to M :-)
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:29
Re: Odskok
Ale to je prostě debata z říše snů....která nemá smyls.
Avatar - fOE
24. 11. 2011 14:01
Re: Odskok
1) i bohati lide setri to ano ALE obecne, ne jen na spotrebe. Pokud budu mit s 535i o 3L vyssi spotrebu nez s 535d tak skutecne setrit zacnu az po 150tis km. Do toho bodu jsen neusetril nic a jen si "uzival" diesel misto benzinu... To do toho jeste nepocitam to ze cena penez ktere mam ted ma hodnotu vyssi nez penize ktere usetrim za 3 roky treba.
2) srovnavat spotrebu u nafty vs. benzin snad jde jen pokud se bavime o stejnem vykonu. Nikde tu nevidim 560k diesel, proto nema cenu resit jeho dost mozna 15+ litrovou spotrebu proti 20-25+ litrove spotrebe M5. Ty auta nebudou zrat stejne, ale taky nepojedou stejne.
Avatar - JDM
24. 11. 2011 14:29
Re: Odskok
přesně tak jak píšeš. srovnávat 550d a M5 je jako srovnávat jablko s hruškou :-)
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:33
Re: Odskok
Mě by jenom zajímalo, jak velký ten rozdíl bude. Dle mě to budou malé rozdíly co se týče dynamiky, ale obr ve spotřebě. To je to, proč se ta 550d dělá, nemyslíš? ;-)
Avatar - fOE
24. 11. 2011 15:28
Re: Odskok
tak i s 535d lidi nejezdi pod 10L a kdyz na to slapes tak jezdis za 15L. Ona ta uspornost s poctem turb a rostoucim vykonem taky proste klesa. Kdyz budes mit dve velka turba v 550d misto jednoho v 535d tak to klidne muze byt v zatezi mezi 15-20L. Nekde uz jsem cetl (mozna tady) cesky test nove M5 ktera jezdila za 24L (kdyz tomu slapali, jinak kolem 15). Pokud bude rozdil ve spotrebe takovy jak se da odhadovat (ikdyz je to porad jen odhad, ukaze az praxe), tak to o uspornosti 550d nemluvi. Porad totiz srovnavame 380k vs. 560k. Rozdil bude v dynamice a logicky i ve spotrebe. Ten kdo bude chtit silne, ale ne tak zrave auto koupi 550d, ten kdo chce ultimatni vykon za cenu vyssi spotreby bere M5, zalezi ciste na preferencich ;-) Nemit financni limit beru jednoznacne M5.

EDIT: jen jeste doplnim ze mit velky rocni najezd, potrebovat vetsi vuz a mit financni limit tak skoncim u jednoturboveho dieslu. A6 tdi, 530d, nebo lepe Jaguar XF 2,2D nebo 3.0D :-)
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 08:43
Sportovní značka z D3?
Bývávalo. Co dnes BMW produkuje? X1, X3, X5, X6 a v plánu X2 a X4. Ted k tomu M5 D. Za nedlouho přijdou tříhrnky. Nějak mám pocit, že se z BMW stává něco, co si nikdo před deseti lety nedokázal představit ani v nejhorších snech.
:no:
Rozbalit vlákno
43
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2011 09:00
Re: Sportovní značka z D3?
Za to nemůže BMW, ale zákazníci. 3,0 i kupovali jen bychové tak je po motoru. Snad aspoň o ty tříhrnky nebude zájem.
24. 11. 2011 13:58
Re: Sportovní značka z D3?
30i je prostě srdcovka. Konceptuálně skvělý motor, ale trh je někde jinde. Škoda je, že BMW není ochotno dotovat produkty, které by symbolizovaly esenci značky. Že se přizpůsobí v běžné produkci je pochopitelné, ale naprosté odstřižení se od tradičních hodnot? Dnes toho BMW pro řidiče moc nenabídne.
24. 11. 2011 09:06
Re: Sportovní značka z D3?
Bayrischer Mist Wagen, skoda ze to nie je tym co bolo... este ze v amerike je svet v poriadku...
Lang lebe Cadillac, ein Heil dem CTS-V :yes:
24. 11. 2011 09:17
Re: Sportovní značka z D3?
M5 D samozřejmě nebude!!! To je jen zdejší bulvární článek ala Blesk ;-) Trojitě přeplňovaný naftový šestiválec bude součástí standartní palety motorů...

Ale jinak souhlas. Já říkám, že BMW začala vyrábět Meercedesy :-( Jistě, v americe to zákazníci chtějí, takže z krátkodobého hlediska to je asi zajímavá ekonomická záležitost... Ale z toho dlouhodobého si říkám, kdo to jednou bude kupovat? I když takové Audi také není ani ryba,ani rak a lidé to kupují, takže kdo ví... Jen už to asi nebude nikdy ta kultovní značka :'-(
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 09:26
Re: Sportovní značka z D3?
To už na tom stejěn nic moc nemění. To byla spíše jen taková třešničk na dortu. Jes se podívej na portfolio BMW. Mají 4 modely X a další dva přibudou a dokonce je ještě stále živý projekt X7. Od roku 2015 by mělo přijít nové X1, které bude mít pohon předních kol a základní motorizaci 1,5 tříválec. Rok po něm by měl přijít X2 se shodným podvozkem (Xdrive samozřejmě bude možné mít taky). BMW se vždy prezentovalo jako sportovně zaměřené z D3. Porovnej to třeba s Audi, které bylo takový kompromisem mezi Luxusem MB a sportovním MBW. To postavilo velkou část své image na pohonu Quattro. U něj by se dalo tedy více pochopit zaměření na SUV a přes to má tři modely a BMW 4. A plánuje jich 6-7 modelů X. Na druhou stranu toho má Audi supersportovní R8 a BMW nic.
Známí má BMW M5 E39 a to je naprosto úžasný auto. To je prostě to sprvné BMW. Dokonalé auto své doby. Ale pak mi přišlo od té doby, že to jde skopce.
24. 11. 2011 09:50
Re: Sportovní značka z D3?
Osobně bych modely X ještě bral... I když samozřejmě se sportovností, jak ji známe ze starých BMW to nemá nic společného. Ale vrámci přežití jsem ochotnej to akceptovat jako nutnost... Mnohem víc mi vadí tupé nekomunikativní řízení s elektrickým posilovačem, houpavý podvozek zaměřený hlavně na komfort, muskulativní design, obrovská hmotnost atd... Vrcholem je pak připravované MPV na příští rok :-(
24. 11. 2011 09:42
Re: Sportovní značka z D3?
Kéž by aspoň Mercedesy, mně připadá, že BMW se snaží dohnat Audi, které není ani sportovní, ani komfortní. Ale je to prostě tak, jak to zákazníci chtějí. 5er se nejvíce prodá s dieselem a ve čtyřkolce. Donedávna tohle platilo výhradně u Audi. I s tím "Freude am fahren" už to pár let není takové, jaké to bývalo. Začalo to integrované aktivní řízení, bůhví, kde to skončí ;-\
Holt, dnešní doba je o kompromisech. Nebýt Cayenne, Porsche by pravděpodobně nepřežilo v dnešní podobě (jen díky vysokým ziskům si může firma dovolit vyrábět GT3/RS, GT2/RS). Jen u BMW mě mrzí, že "nejsportovnější" masová značka nemá žádný supersport nebo alespoň superGT. Místo toho se závodní divize zaobírá laděním koncenčních motorů a vyvíjením dieselu se třemi turby :no:
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 09:44
Re: Sportovní značka z D3?
Bohužel je krutá pravda, že divize X u BMW je nejvíce vydělávající. Proto jí budou rozšiřovat.
24. 11. 2011 10:16
Re: Sportovní značka z D3?
Není se čemu divit a sám sis na to odpověděl. Když je po takových vozech, motorech, výbavě atd. poptávka. Proč by je BMW nemělo vyrábět? Že se nejvíce pětek prodá s dieselem a ve čtyřkolce? Je to svobodné rozhodnutí každého majitele BMW, že právě tato kombinace mu nejlépe vyhovuje.
24. 11. 2011 10:32
Re: Sportovní značka z D3?
Mě jen spíš zajímá, proč po podobných autech nebyla poptávka dřív? Proč se prodává tolik čtyřkolek? Chápu situaci u Audi, tam u silných aut nemáte na výběr (a i kdyby bylo, kdo by koupil předokolku za 2 miliony), ale proč se všichni najednou bojí zadokolek?
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2011 10:49
Re: Sportovní značka z D3?
Je to výhoda na sněhu a zavedly to SUV.
24. 11. 2011 10:59
Re: Sportovní značka z D3?
Ano, výhoda to je, ale dnešní elektronické asistenty bohatě dostačují pro drtivou většinu uživatelů. Navíc většina 5er stejně jezdí hlavně po městě a po dálnicích, kde sněhu moc není.
24. 11. 2011 14:23
Re: Sportovní značka z D3?
To je stejné, jako proč ti dříve elektronika dovolila víc. Audi razilo cestu, že musí řidiče chránit před sebe samým. Proto pohon předních a všech kol. Za ty roky, co to dělají, jejich marketing uspěl. Pohon všech kol je bezpečný a pohon zadních kol je nebezpečný. Takže dnes BMW dělá vykleštěné zadokolky a čtyřkolky. Stejně jako u SUV, jde o iluzi bezpečí. Jízda po sněhu je jen bonus.
24. 11. 2011 14:05
Re: Sportovní značka z D3?
Porsche by dokázalo přežít bez SUV, ale bylo by zranitelné v krizi. Pokud chtějí být samostatní a zabezpečení, musí jít touhle cestou. Tenkrát jim Cayenne skutečně zachránil krk. Alternativa je najít si partnera, jako mají teď. VW by si mohl bez problémů udržet Porsche jako čistě sportovní značku. Ale tenhle trend začal a VW ho určitě nezastaví. Dokud budou dělat klasické sporťáky, tak jim to budu tolerovat.
24. 11. 2011 10:56
Re: Sportovní značka z D3?
pred tym nez zacnete dristat, odporucal by som Vam pozret si aspon fakty. V roku 2010 sa predalo (globalne):
1er - 196tis
3er - 399tis
5er - 238tis
6er - 5800
7er - 65tis

X1 - 99tis
X3 - 46tis
X5 - 102tis
X6 - 46tis

takze ano, predaj X serii rastie, ale len o 10-15% rocne (X3 oproti 2009 naopak klesol) Aj tak ale X serie netvoria ani polovicu predaja "beznych" radov takze o premene BMW na vyrobcu SUV nemoze byt ani rec. Cela tabulka je tu:
[odkaz]

Tolko k predajom. Ohladne kecov ze tie auta su makke a postradaju sportoveho ducha. No, oni ho postradaju presne tolko, kolko im ho odoberiete. Makke podvozky su problemom ludi, ze si kupuju xDrive, alebo ze sa boja M-podvozku. Ten autu dokonale pristane a nie je nekomforny aby Vas z neho bolel chrbat. (mam ho, viem o com hovorim)
Makke riadenie, to je tak ked si tam kazdy napcha "servotronic" alebo "aktivlenkung" a potom sa cuduje.Nechajte tam len hydraulicky posilovac a uvidite ten nadherny kontakt s vozovkou.
Ad motory, dieslovy nesvar tu proste je, ci je to M-B, Audi alebo BMW, dokonca aj Jaguar. Ale u BMW treba povedat ze tie diesle su stale sportovejsie ako bezny benzinak u 90% aut na nasich cestach. Neskape vo vysokych otackach, ochotne taha do 4,5-5tis ot. a pritom vam nezozere gate. Neoblubujem diesle, ale tiez ma ekonomicka stranka veci k jednemu donutila. (na zabavu ale mam benzinak, to je jasne)
Takze, s BMW sa nic zle nedeje, tie auta len dali moznost ludom si ich prisposobit. Potom je to ale cele ich vina a sami si mozu za to, ze sa vytraca sportova dravost z ich auta... kto chce, bude mat v novom E90 bawore rovnaky pocit ako v E36/46.
24. 11. 2011 11:46
Re: Sportovní značka z D3?
To by mě zajímalo, jak do E90 dostaneš stejný pocit jako v E36.
24. 11. 2011 11:53
Re: Sportovní značka z D3?
"Ale u BMW treba povedat ze tie diesle su stale sportovejsie ako bezny benzinak u 90% aut na nasich cestach. "

". kto chce, bude mat v novom E90 bawore rovnaky pocit ako v E36/46"

Jak moze zdravy clovek nieco take povedat?
To ta dnes vynimocne niekto pustil k klavesnici co? Typicky clovek co podpisuje zmluvy s pastelkami.
To co v Bayrischer Mist Wagen symbolizuje M mas zjreme v hlave.

Viac k tomu asi nemusim dodat.
:no: :no: :no:
24. 11. 2011 12:10
Re: Sportovní značka z D3?
A co je podle tebe sportovni značka? Porsche s Cayenne diesel?

V prvé řadě je to automobilka co vyrábí auta (dobre auta) na běžné použití se sportovním designem a dobrými podvozky... toť vše.

Sportovní je u mě Ferarri, Zonda atd..

Myslíš že někdo bude vyrábět auto za 600 tisic co bude mít osmiválec a trhat asfalt?

Začni vydělávat a třeba si sportovní auto někdy koupíš. ;-)
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 13:05
Re: Sportovní značka z D3?
Zzzzzzzzzzbyšku, když nechápeš o čem se tu bavíme, tak radši šoupej nohama a netahej sem Ferrari.
24. 11. 2011 18:59
Re: Sportovní značka z D3?
Skoda ze patris mezi ty co jen ctou. Az budes jezdit tak poznas.

Pokud neni poptavka neni ani vyroba. Tak vy chytrolini prestante kupovat BMW takove jako je a treba zacnou vyrabet vic sportovni auta >:D

Ale kamo nemuzes do bazaru ;-) ale do Renocaru ;-)
24. 11. 2011 16:27
Re: Sportovní značka z D3?
No moja preferencia je vo veteranoch a nie tomto nezmysle co dnesne automobilky vyrabaju, myslim si ze Aubrun, Indra a Packard na zaciatok stacia :-!

Na kazdodenne jazdenie mame Le Baron, Daimler Six a 5x Grand Voyager (z toho 2x 4x4)
24. 11. 2011 19:01
Re: Sportovní značka z D3?
Na kazdodenni jezdeni je idealni 5tka v xdrivu ;-). a pro manzelku X6 v cerne metle ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 13:17
Re: Sportovní značka z D3?
Jel jsi někdy s nějakým pořádným dieselem? Za pořádný diesel beru už nejnovější 530d, 35d, 740d V8 TDI od Audi nebo V12 TDI. Po jízdě s těmito motory nebudeš chtít nic jiného v dané objemové třídě. Prostě si to přiznejme - diesely jsou momentálně lepší, jak benziny.

Příklad: 530d (160kW) vs S4 (254kW) - S4, super zvuk, tah, i výkon ucházející. Ale - je to 4.2 (!!!), žere to neskutečně při způsobu, jakým by se s ním mělo jezdit (klidná jízda 12,8) a... a to je vše.
530d - nuďas jen naoko. Když chceš, jede to velmi rychle, pružné zrychlení pocitově skoro (skoro) na stejné úrovni, žere to nic. Zvuk výborný.

Čemu bych dal přednost? 530d a ani bych neváhal. Podotýkám, oba modely byly r.v. 04.

Teď mi řekni, proč by BMW nemělo dělat sportovní diesely? A zkus hádat, kterých "pětkových emek" se po zavedení tohoto motoru bude prodávat více?

Jo a jestli bude označení "M" na zádi či ne, to je fuk. M5 tomuto motoru v provozu nikdy neujede. Nikdy.
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 14:01
Re: Sportovní značka z D3?
Tady vůbec nejde o to, jaký ten diesel bude. Ten bude samozřejmě špičkový o tom nikdo nepochybuje. A i já jsem příznivcem dieselu. Takže s dieselem jako takovým problém nemám. Spíše tu jde o celkový pohled na značku, jakým směrem se ubírá.
24. 11. 2011 14:17
Re: Sportovní značka z D3?
Z některých myšlenkových pochodů bych se bez prominutí picnul.
1. Srovnáváš nesrovnatelné (atmo vs. turbo, V8 vs. V6, 254kW vs. 160 kW.)
2. 530d bude rychlejší asi tak mezi 0-20 km/h, kdekoli jinde bude mít neskutečný náskok S4. Nafta tě kvůli turbu pocitově nakopne, ale pořád jsi pomalý jako šnek. S4 zatahuje plynule a naopak oproti naftě její síla graduje až k červenému poli.

Takže asi tak. Jediné mínus S4 je spotřeba.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:24
Re: Sportovní značka z D3?
Ty to asi nechápeš... bez prominutí.

Tady jde o nářky nad tím, co se z BMW stává. Já dávám příklad PROČ BMW dělá to, co dělá.
Dnešní dehty jsou prostě mnohem lepší než benziny. To je vše.
Avatar - fOE
24. 11. 2011 14:32
Re: Sportovní značka z D3?
ktery preplnovany diesel je lepsi nez preplnovany benzin stejneho objemu v necem skutecne meritelnem? treba zrychleni ve stejnem aute?
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 14:35
Re: Sportovní značka z D3?
535d vs. 535i...
3.0 TDIR vs 3.0 TFSI...

zde jsou lepší diesely... nemyslíš?
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:38
Re: Sportovní značka z D3?
Porovnávat diesel s benzinem je vždy velmi subjektivní. Myslím že to má pramalý smysl. Každý at si koupí co chce.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2011 15:00
Re: Sportovní značka z D3?
Jasne... ale když už to tu bylo teoreticky nadhozeno...
Avatar - fOE
24. 11. 2011 15:08
Re: Sportovní značka z D3?
Nemyslim, ve zrychleni jsou to naprosto srovnatelne motorizace, rozdil je 0,1s. v Maximalce taky. Pro diesel mluvi jen jeho nizsi spotreba a lepsi dojezd. Pro benzin zase vyrazne nizsi cena. Nemluve o tom ze kdezto 230kw diesel je to nejlepsi co ted BMW umi z 3L dostat, tak stejny vykon z benzinu v 535i je zamerne priskrcen aby byl prostor pro 550i ;-)
24. 11. 2011 19:05
Re: Sportovní značka z D3?
ty voe ty jsi patlal :-)
Avatar - fOE
24. 11. 2011 15:10
Re: Sportovní značka z D3?
"Jo a jestli bude označení "M" na zádi či ne, to je fuk. M5 tomuto motoru v provozu nikdy neujede. Nikdy."
To jako ze 380k je vic jak 560k protoze "diesel"? >:D :no:
24. 11. 2011 21:10
Re: Sportovní značka z D3?
Neni náhodou v S4 3.0 TFSI ? 4.2 je v RS4, kde ale nedává 254kW ale cca. 308kW.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:12
Re: Sportovní značka z D3?
Stačilo by aby ses něčím z té kritizované produkce projel a změnil bys názor.
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 14:28
Re: Sportovní značka z D3?
Evidentně jsi nepochopil, kam sem tím mířil. Já naftu nepomlouvám a ani nepochybuji, že bude špičková.
Avatar - fOE
24. 11. 2011 14:19
Re: Sportovní značka z D3?
1) BMW se chysta krom X2 a X4 prodavat i klasickou radu 2 a 4, jde jen o logicke rozsirovani porfolia coz dela kazda automobilka
2) Dokud se to auto nebude volat M5 D neni to M5 D ale jen nejvykonejsi 6valcovy diesel ktery muze BMW pojmenovat jakkoliv, osobne ale souhlasim ze znak M se na 3L diesel (i treba s 12 turby) proste nehodi
3) neni to tak dlouho co jsi tu psal o Audi a otom jak drzi atmosferu a BMW bude mit pomalu 715i kde bude vic turb jako valcu, ale pravdou zustava to ze touto cestou jdou naprosto vsichni. Audi nahradila 4,2 V8 3L TFSI, motor z lamba pro zmenu 4L TFSI... kde je ten rozdil? jedinej kdo to zustal delat poctive je Mercedes, ale ten pod tihou ekohujeru a norem casem taky skonci. Pochybovat o motorarich z BMW je docela kratkozrakost, nevim o zadnem spatnem motoru poslednich let.

4) a ted k tomu co se z BMW stava. Proc ocekavate ze 1,8t sedan vyssi stredni tridy pojede jako formule? Nebo je snad to ze pred 20 lety kdy audi stalo za nic a mercedes byl kocar pro zrale pany brano jako neco co se nikdy nemuze zmenit? Je treba si uvedomit hned nekolik veci:
BMW je hlavne firma a jako takova ma jediny cil a to je vydelavat penize akcionarum. Pokud to bude skrze X6 tak se neni cemu divit ze je delaji.
Proc ale ocekavate ze 1,8t sedan vyssi stredni tridy pojede jako formule? Nebo je snad to ze pred 20 lety kdy audi stalo za nic a mercedes byl kocar pro zrale pany brano jako neco co se nikdy nemuze zmenit?

Kdyz se vratime spatky k sportovnosti, kdo ji teda hleda u 2t auta?

Kdo chce sportovni svezeni stejne skonci u BMW ktere M3 je nejlepsi ve sve tride, 1M coupe je nejlepsi v te sve. Ani na jedno se nechyta ani Audi, ani MB (ten proti 1M coupe pro jistotu nema vubec nic). Chysta se rada 2 coz mozna bude nastupce 1er coupe a M2 bych si osobne vedel predstavit.
IMHO ten kdo chce sportovni svezeni ma u BMW velky a vlastne i podobny vyber tomu jaky mel pred 25 lety (kdyz si vemu ze dnesni 3er ma temer rozmery tehdejsiho 5er), jedina zmena je ta ze BMW uz uspokoji i tu skupinu lidi kteri chteji pohodli, xDrive atd. a ja jsem uprimne rad ze se X5 a X6 tak dobre prodavaji. Ikdyz si to nikdy nekoupim ekonomicky to drzi stabilni automobilku ktera pak muze vypustit do sveta dalsi m3 (ktera by jako takova BMW nikdy neuzivila). Stejny nazor mam na Porsche. Panamera, Cayene? Ne, dekuji... ale pokud diky tomu Porsche profituje a na svete dal budou jezdit 911tky tak su rad ze se to prodava ;-)
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:22
Re: Sportovní značka z D3?
Princip každé firmy je výrábět a prodávat to co zákazníci chtějí. Nevidím v tom žádný problém.
Avatar - fOE
24. 11. 2011 14:30
Re: Sportovní značka z D3?
Ja v tom samozrejme taky zadny problem nevidim. Reakce je na kari.laza ktery se udivuje nad produkci X1, X3, X5, X6.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:32
Re: Sportovní značka z D3?
Je toho tady tolik žepatrně občas reaguju na špatné vlákno.
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 14:35
Re: Sportovní značka z D3?
S některými body se dá souhlasit, s některými ne. Každopádně ti v BMW řekli, že to je opět nejlepší a ty bez nátlaku tomu věříš. Přirovnal by jsem to k iPhone, kde řekli, že je nejlepší a většina tomu věří.
Prostě doba se změnila a změnil se i přístup BMW. Už to není tak vyhraněno, jako v minulosti a rozdíly mezi Audi, BMW a MB se potírají. Prakticky se ty auta natolik přibližují jak chováním, tak výkony, motory, výbavou a podobně, že už je to opravdu jen o sympatiím ke značce. Jenže tady je ten kámen úrazu. Audi vždy byl takový střed, kompromis mezi dvěma ostatními a tudíž mu tento stav nijak neuškodil, ba ve vnímání značky naopak. Ale BMW pomalu dochází argumenty, protože nějak nemá to "něco navíc" co mívalo a čím se odlišovalo.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:37
Re: Sportovní značka z D3?
Ale že jsme se tu za komančů něco najezdili tehdejšími typy BMW abysme to mohli posoudit že? ;-)
Avatar - fOE
24. 11. 2011 14:52
Re: Sportovní značka z D3?
M3 je objektivne nejlepsi ve sve tride coz dokazuje nespocet okruhovych casu a nespocet testu. Nejde o vykony v primce, ale celkove sladeni vozu, to jak okruhove funguje (jeji vyvazenost) se ani brutalni sila C63 AMG ani 4wd od Audi zatim nemohli rovnat (ikdyz se generaci po generaci blizi), a proto pro toho kdo chce skutecne "nejsportovnejsi z D3" abych te citoval zustava volba BMW, coz jako clovek docela okate tihnouci k Audi zjevne mas problem akceptovat.
Ad 1M coupe - momentalne nema za sve penize z nemecka konkurenci. RS3 s jejim genialnim rozlozenim hmotnosti 60:40 je na okruhu brzdove mrtva po nekolika (v tom lepsim pripade) kolech. Opet necerpam z vlastni skusenosti, protoze zadnou nemam, ale z vice testu (hlavne zahranicnich).

Z ceho usuzujes co mi kdo kdy rekl v BMW? Vse co jsem napsal jsou fakta, nic emotivniho, nic subjektivniho (alespon jsem se tomu chtel vyvarovat). A abych te potesil ikdyz mam BMW rad a ted BMW vlastnim, tak priste bych mozna vkrocil do vod MB a C classe, idealne od AMG. Neresim jestli BMW nebo Audi. Resim sve pozadavky a ktere auto mi v te ktere dobe sedne nejlip. V minulosti to bylo BMW, v budoucnu to klidne muze byt Hyundai, Audi, kdo vi... Nejsem omezen preferencemi k znacce.
Avatar - Ham.
24. 11. 2011 11:22
BMW jede
a nic na tom nezmění vzdechy bazarových jezdců. BMW nabízí všechno, co nabízelo v minulosti plus doplňuje zcela systematicky a důkladně své portfolio o modely které si trh žádá. Breky, že už to není to, co bývalo, jsou mimo mísu, který typ karoserie nebo motoru přestalo BMW vyrábět? Žádný. Klasické sedany nebo kombi všech velikostí, roadstery, cabria, coupé, SUV, sportovní SUV nebo je-li libo kočkopsa ala GT vše je k dispozici. Chce někdo zadní náhon, no moc nechce ale v nabídce je. Chce někdo špičkový xdrive? Ano všichni jej kupují. Chce někdo klasické atmo v benalu, jak je libo, nicméně přeplňované benziny jedou a máte jich kolik chcete, no a že všichni nakonec kupují naftu? No a co když je špičková. Je manuál? Je, to že jej už skoro zákazníci nekupují, ale jdou jak slepice po flusu po špičkových automatech není chyba BMW ale zákazníků (pokud to tedy někdo chce vidět jako chybu). Takže sečteno podtrženo, výběr je v porovnání s před 10-15 lety neskutečně široký jak v karosářských variantách, tak v pohonech, v portfoliu zůstává všechno dobré, co se osvědčilo a vše je doplňováno řekl bych s německou precizností. Vybere si tedy každý kdo na to má. A že není supersport? Ano není a nikdy nebyl takže proč skřehotat nad minulostí? Myslím, že BMW se tímto precizním a postupným vývojem jednou dopracuje i k tomu supersportu a pak to bude prostě pecka, nad kterou si všichni ucvrnknou. Pro mě daleko sympatičtější přístup k budování portfolia než záchvatové pokusy jiných výrobců, kteří se někam vrhnou a za tři roky z dané kategorie utíkají, aby přišli s jiným úletem, z kterého opět začas zdrhnou jak malí kluci když rozbijí okno. Prdy o tom, že BMW už není ikona, jaká bývala? No to je prosím naivismus první třídy, BMW nikdy nebyla větší ikona než dnes.
Rozbalit vlákno
5
24. 11. 2011 11:53
Re: BMW jede
Jestli chceme nahlížet na BMW a jeho postavení, neubráníme se porovnávání/postavení k MB a Audi. BMW dělá "pořád to stejné", resp. ve stejném duchu jako dříve + k tomu rozšíření do "módních" kategorií (řada X). MB a Audi se ale vzhledem k tomu, co vyráběli, posunuli obrovsky kupředu. Hlavně v modelech, které jsou nejvíce vidět a nejvíce se o nich mluví (tedy sportovní a "módní"). SUV mají také. Kde ale nebyli tak silní, kde neměli image a to ve sportovně zaměřených modelech, tam je obrovský posun. BMW sice stále ikonou je, ale už ne tak vyhraněnou a alespoň dle mne ta vyhraněnost, nebo chceme-li výraznost vytváří ikony. BMW zapadá do průměru, resp. průměr dosáhl ikonózní úrovně BMW.
Avatar - Ham.
24. 11. 2011 12:14
Re: BMW jede
Pokud se podíváme na růst značek tak Audi roste z D3 nejrychleji, ale BMW jej docela těsně následuje a je třeba také brát v úvahu, že Audi rostlo z nuly kdežto BMW ze slušného základu a pořád si udržuje náskok i když se ztenčuje. Ten, kdo tahá za nejkratší konec z pohledu dynamiky růstu je MB. A jinak ano, Audi vlezlo BMW do rybníka sportovnosti, BMW na oplátku do rajónu 4x4 kde třeba frčí ty SUV. To ale není špatně, naopak konkurence BMWxAudi se neskutečně přiostřila a to je neskutečně dobře pro nás. A že v poslední generaci je třeba X3 lepší než Q5 a A6 lepší než 5er? No ono se to s nástupem každého nového modelu jednoho nebo druhého může otočit a to je "žrádlo" které tady nikdy nebylo. Jediný, kdo může být z toho smutný, jsou ostatní výrobci mimo Německo, protože si musí připadat, jak cestující na peroně nádraží přes který jede šikansen který ale na tom nádraží nestaví.
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 13:09
Re: BMW jede
Koukám, že jidiný, kdo si tady ucvrnknul jsi ty, když si slyšel ty tři pro tebe magický písmenka BMW >:D
Avatar - manitou
24. 11. 2011 11:54
HITPARÁDA
Ham to výše napsal dobře. Kultovní značka to je hlavně pro plakátáře a bazarníky. Vše co dnes BMW nabízí patří na špičku segmentu, benzíny, nafta, x drive, zadní náhon, převodovky, m divize, hup, ... Lidé to chtějí, bmw to nabízí a nabízí to v té nejlepší kvalitě, takže nářky nad ztrátou kultu jsou mimo. pro ty naříkající - kolik z vás bmw mělo, má ? ;-) BMW vždy bylo na čele hitparády a rád jej tam dále uvidím :yes:
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2011 12:13
Re: HITPARÁDA
Souhlas... a tahle 5tka v článku výše je pro jiný borce než zdejší diskutéry ;-)

Pokud se vám 3 hrnky nelíbí tak je nekupujte třeba na vás BMW dá >:D
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:13
Re: HITPARÁDA
Jasan. Ono automilbku těžko spasí zarytí fandové co BMW nikdy neměli a nebo si ho kupují 15ti leté z bazaru...o tom to není.
24. 11. 2011 14:12
Kdysi
Kdysi dávno v těch krásných dobách motorismu existovala možnost výběru. Chtěl jsem pohodlné auto ,šel jsem do salónu mercedesu. Chtěl jsem sportovní auto s maximálním požitkem z jízdy ,šel jsem do BMW . Chtěl jsem od každého trochu a tak jsem si koupil audi. Dnes už je to jedno. Značky se snaží zalíbit všem. Všichni vyrábí všechno a v produkci už není velký rozdíl. Je jedno co si koupím . Je to všechno stejný krám ,žádná legenda už nespatří světlo světa.

A ke spotřebě. V dobách ropné krize v usa se už jednou začala řešit. A jak to dopadlo ? Totálním znehodnocení veškeré americké produkce aut. Tehdá všichni přestali řešit ,že americká auta si lidé kupují kvůli něčemu jinému než je spotřeba . A americký trh šel do kytek ... Není větší legrace ,než z lidí co si koupí obří premiové auto za spoustu peněz a z útrob se ozývá řachtání. Není větší srandy z lidí než když jim tohle auto po 30 tkm vypoví službu a musí jezdit v náhradním autě. Běžte už do*prd*ele s tou spotřebou a emisema
Rozbalit vlákno
14
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:14
Re: Kdysi
Člověk má přirozeně vlastnost, zkrášlovat si minulost. Dnes máš daleko větší možnost volby a osobního přizpůsobení než dříve....
24. 11. 2011 14:20
Re: Kdysi
A jako máš prosímtě volbu ... všude v těchto renomovaných značkách dostaneš v podstatě stejnou oturbenou věc ... Automobilovou minulost si opravdu nezkrášluju. Když porovnám jednu věc z 60 let s tím co stojí v garáži teď tak je to k smíchu.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:23
Re: Kdysi
Mě je přece úplně jedno zda má motor turbo nebo jak ho kdo postavil. Zajímá mě jediné - jak jezdí. Jel si s některým motorem s bi turbem? Myslím že podle tvého příspěvku ne....Ale uznávám že existují staromilci kteříjsou schopni pochvalovat si parní pohon a nic s nima neuděláš.
24. 11. 2011 14:29
Re: Kdysi
Naposledy v X5M ... Stroj vyloženě z pekla ,ale atmosféra by takové šílenosti by tisickrát lépe posloužila atmosféra. Jak ve spolehlivosti tak v jízdním projevu.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:31
Re: Kdysi
Nechápu ale akceptuju tvůj názor. Měl si při jízdě nějaký problém se spolehlivostí?
24. 11. 2011 14:38
Re: Kdysi
Je to nové auto ,takže ne ,ale pochybuju že dojezdí s rozumnými náklady ( rozuměj tak ,aby tě vyloženě neštvalo to dávat do kupy ) více jak 200 tkm . Což je vzhledem k zaměření toho auta dost tristní . I majitel ho využívá na dlouhé cesty po dálnicích apod. Takže myslím ,že za 3 roky pro něj nebude problém se dostat k 160 a více . Je fakt ,že pro něj asi nebude auto vyměnit za nový model ,což je vlastně i cíl automobilek dnes ,ale proč to dělat. Není to škoda ? Stejně výkoná atmosféra by možná zvýšila spotřebu o nějaký litřík navíc ,ale u takto zaměřeného modelu se s tím počítá. Kdyby chtěl řešit spotřebu koupí 3.0d ,
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:42
Re: Kdysi
Nikdy jsem neměl na BMW jedinou závadu spojenou s motorem. Nemá smysl zabývat se co bude ( mohlo by být ) až...to je fakt ztráta času.
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 14:41
Re: Kdysi
Ty jsi prostě oběť doby. Bereš všemi deseti co ti podstrčí. Je super že je výběr a člověk má dnes na co si vzpomene skoro u každé automobilky, ale neznamená to, že se neotočím do minulosti a nepostesknu nad tím, jak to bylo dřív a srovnám si to. Za chvíli budeme dostávat vždy jen jednu věc brendovanou různými značkami a lišit se bude jen obalem.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:43
Re: Kdysi
Mít možnost svobodné volby je stát se obětí? Radši honem pryč od toho. 8-s
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 17:04
Re: Kdysi
Předpokládám, že děláš v elektrice. Dlouhé vedení ti nechybí.
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 19:57
Re: Kdysi
Jo, jsou typy který se prostě uchylují k urážkám....s tím nic nenadělám. :-|
Avatar - ORBiTH
24. 11. 2011 14:50
Re: Kdysi
To platí možno tak o poťahoch a tých super-extra užitočných elektronických asistentoch..
Koľko že tých nových áut z D3 si môžem vybrať vo vrcholnej motorizácií a s manuálom ?
Prečo je vždy základna výbava dostupná (po väčšine) len so základnými motorizáciami ?
Takýchto prípadov je viac, nechce sa mi ich vypisovať..

Aby sme sa pochopili, viem, že to myslíš dobre, ale pre mňa
možnosť vybrať si medzi priemerným, zlým a horším nepovažujem za ,, dobrú možnosť volby".
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 14:37
Re: Kdysi
To je přesně ono. Ta rozdílnost už prakticky neexistuje.
24. 11. 2011 14:42
Re: Kdysi
Už ani ten dizajn není co býval ... rozdíly od generace ke generaci jsou pomalu rovné většímu faceliftu. Navíc i modelové řady splývají a liší se pouze technikou. Lidé ,kteří jezdí minulé generace jsou doslova donuceni spolehlivostí aut si koupit novou generaci. Protože po dizajnové i motorové stránce už nechtějí. Kamarád má problém s 330i ,protože v nové generaci pro něj není to proč si tuhle 3jku kupoval a to silná atmosféra ...
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 14:45
Čágo
Tak myslím že už je čas. Začalo se tady diskutovat jestli je lepší diesel nebo benzín a zda bylo lépe teď nebo před třiceti lety...dokonce i trpaslíci už přišly na řadu. Takže já mizím než se tu nějak zaseknu v nesmyslné debatě. Hezký víkned. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
24. 11. 2011 14:57
M?
Vetsina tu resi akorat pismenko M.
Na nem nezalezi.
Hloupost je si myslet, ze si to nekdo poridi prave proto, ze M.
Kdo si dnes kupuje 535d? Ti sami, co by kupovali 540d, kdyby byla. Ti sami, co by kupovali 550d, kdyby byla atd.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2011 15:51
Za kolik to pojede a co to bude stát?
No, je to minimálně velmi zajímavá motorizace. Mohli by ji dělat i bez x-drive. Za mně - může být. Jestli je M5ka turbo benzín tak ať klidně dají 550d jako dieselovou M5, rozdíl mezi nima nebude zase tak velký... já chci zkrátka šlápnout na plyn a okamžitě cítit příliv síly, nechce se mi čekat... zdá se, že nejlepší auta teď už bude dělat jenom Porsche...
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2011 18:34
HAHAHA
"no přece kdo na to má, tak neřeší spotřebu ne vole?" aneb chudí řeší nákupní chování bohatých...
Rozbalit vlákno
4
24. 11. 2011 19:38
Re: HAHAHA
nic nelze generalizovat, proto se prodává půlka těch aut v benzínu a druhá v dieselu...
Avatar - MAP2009
24. 11. 2011 19:58
Re: HAHAHA
Já nemám teď nic o co bych se opřel ale nedávn ojsem četl statistiku a tam prodej dieselu suveréně převažoval.
Avatar - Ham.
24. 11. 2011 23:09
Re: HAHAHA
5er 92% diesel, 3er 70% diesel, X1 96% diesel, X3 95% diesel, X6 94% diesel, 7er 80% diesel, 1er 56% diesel. Celkem diesel 80% za celé BMW.
25. 11. 2011 06:20
Re: HAHAHA
Tak to jsou fakt smutný čísla. zas na druhou stranu, aspoň tudy vede cesta jak se odlišit:-)