Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki poslalo spor s VW k arbitrážnímu soudu

Japonská automobilka dnes podala u londýnského soudu návrh na arbitráž s VW.
Zpět na článek
24. 11. 2011 14:28
24. 11. 2011 14:40
24. 11. 2011 17:23
24. 11. 2011 20:27
24. 11. 2011 17:28
24. 11. 2011 18:46
24. 11. 2011 19:08
24. 11. 2011 19:10
24. 11. 2011 19:27
24. 11. 2011 19:35
24. 11. 2011 20:28
29. 11. 2011 17:35
24. 11. 2011 20:44
24. 11. 2011 15:34
24. 11. 2011 09:28
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 09:38
Re: spor Suzuki vs. VW
Já jsem se tále ještě nedověděl, co z dohody splnilo Suzuki? Stále se odsuzuje VW, že nesplnil dohodu, ale nikde jsem se nedočetl, co z dohody splnilo Suzuki.
24. 11. 2011 09:53
Re: spor Suzuki vs. VW
No asi nesplnilo nic...

Zásadní však v tomto posuzování je text dohody (lépe smlouvy)...

Na druhou stranu.. si nemyslím, že pokud by se VW chovalo férově (a co si budeme nalhávat tohle slovo není v celém Německu zrovna oblíbené a správně chápané), tak by asi Suzuki nestálo za to, celou tuhle aféru řešit...

Je to firma jako každá jiná. Měla prostě evidentně něco dostat a nedostala... A už je jedno, jestli za tím byl záměr VW a nebo třeba jen jedna prostá lež.. že disponujeme hybridními technologiemi..
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 10:08
Re: spor Suzuki vs. VW
Ale zrovna tak nic nedostal VW. Takže mi pořád uniká ten VWbijecký postoj.
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2011 10:13
Re: spor Suzuki vs. VW
Stačí se zamyslet, je to nenávist. Tomu co nemám rád se daří tak, že to ten můj oblíbený ani nestačí slibovat.
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2011 10:16
Re: spor Suzuki vs. VW
Hezký jinotaj, jen trochu překomplikovaný.
24. 11. 2011 11:33
Re: spor Suzuki vs. VW
Žádný jinotaj, copak neznáš zdejší poměry?
Na to přijde každý, kdo si dovede dát dvě a dvě dohromady, tedy ono stačí i jedna a jedna.
Avatar - Katikakus
24. 11. 2011 12:57
Re: spor Suzuki vs. VW
Vyjimecne s tebou souhlasim a ocenuji tvou sebekritiku... :yes:
24. 11. 2011 13:02
Re: spor Suzuki vs. VW
To si moc dlouho nevydržel. :-!
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2011 14:03
Re: spor Suzuki vs. VW
vtipné, dobré, trefné .... :-) :yes:
poučen raději doplním: Jossalito, není v tom nic osobního, jen mi přišel ten koment vtipný a pohotový....
24. 11. 2011 14:09
Re: spor Suzuki vs. VW
Vím, tobě přijdou vtipné věci, které často vyvolají u mnohých jen rozpačitý výraz v obličeji. Rozdíl mezi vtipem a trapností je někdy až příliš malý.
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2011 10:15
Re: spor Suzuki vs. VW
Faktem ale je, že Němci si neurčitě stěžovali na "neplnění smluv ze strany Suzuki", nic konkrétnějšího neuvedli, jen to, že akcie mají a nevrátí - a to byl nakonec asi cíl mise - snaha ovládnout Suzuki a DIKTOVAT JIM, co mají od VW odebírat.
To se opravdu nedá popřít, ani to, že toto je jejich denní politika. Když bude SUZUKI hodné, nechají jim relativně volné ruce, když bude zlobit, utáhnou kohoutky.
Fakt, že se de-facto všichni ostatní akcionáři sjednotili proti VW, opravdu hodně napovídá.
24. 11. 2011 10:18
Re: spor Suzuki vs. VW
Už to tady kdysi padlo. Suzuki chtělo dostat v podstatě zadarmo nové moderní technologie, které by samo nebylo schopno vyvinout.

A ted se vžij do kůže VW. Přijde jeden, který řekne, hele, vyměníme si technologie, já ti dám svoje, ty mi dáš hybridy.
Zatímco on po tobě chce naprosto zásadní inovaci, která tě stála stamiliony eur, on ti za ni nabídne vysokootáčkový benzín, který je na konci své morální životní dráhy. Žádnou jinou technologii Suzuki v podstatě nemá.
Ano, tys dostal 20% společnosti, která ovládá trh Indie apod., ale tato část není většinová, takže tě ve výsledku stejně nikdo nebude poslouchat a vyšachují tě ze hry raz dva. Suzuki prostě jen chodí s nataženou rukou a vyžaduje to nejlepší. Jsem si jist, že situace by byla zcela odlišná, kdyby VW vlastnil nadpoloviční většinu akcií. K tomu to ale nesměřuje.

Má tohle nějaký větši smysl?
24. 11. 2011 10:24
Re: spor Suzuki vs. VW
VW pokud vím žádné hybridní technologie nemá. ;-)
24. 11. 2011 10:28
Re: spor Suzuki vs. VW
Ale má. ;-)
Např: [odkaz]
24. 11. 2011 10:40
Re: spor Suzuki vs. VW
Jo, tohle. No, počkám si na uvedení do praxe...

Vánoce po chlapsku.
Avatar - kari.laz
24. 11. 2011 10:47
Re: spor Suzuki vs. VW
[odkaz]
24. 11. 2011 10:56
Re: spor Suzuki vs. VW
S tímhle nemají konstrukční kanceláře VW nic společného, jedná se o komplet koupený od subdodavatele.

Vánoce po chlapsku.
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2011 17:18
Re: spor Suzuki vs. VW
Já bych to viděl asi takhle. VW chtěl prodávat diesely 1,2 / 1,6 / 2,0, Suzuki chtělo hybridy. Příliš pozdě zjistili (obě strany) že si nevyhoví. Ale zatímco Suzuki mělo jednoduchý cíl, VW mělo ještě postranní úmysly. Kdyby ne, potom asi nebude mít problém s vrácením akcií (připomínám že za tržní cenu). Nic proti VW, ale takhle to trochu páchne sírou pekelnou.
24. 11. 2011 20:44
Re: spor Suzuki vs. VW
Suzuki chtělo dostat zadarmo?Tvá myšlenka?Dedukce?Nebo co.
Měli se podílet na společném vývoji.Společném.
Jestliže se za dva roky neuskuteční žádný projekt (nebo bylo něco prezentováno?),tak jednoznačně se dohoda nenaplňuje,pak přestává platit.Nic složitého.
24. 11. 2011 10:22
Re: spor Suzuki vs. VW
Ale VW už nic nepotřebuje, VW už všechno přece má...
Nejlepší 1.0 a1.2, nejlepší 1.4, nejlepší 1.6, nejlepší 1.8, nejlepší 2.0, to samé platí pro převodovky a design od ostřikovače xenonů po koncovku výfuku.
Nebo ty bys chtěl, aby se dokonalost rozmělňovala v šikmookých "technologiích"?
;-)
Avatar - Andromeda
24. 11. 2011 14:35
Re: spor Suzuki vs. VW
Ty se viditelně nebezpečně rouháš, odpadlíku >:-[] ...
24. 11. 2011 16:20
Re: spor Suzuki vs. VW
Naopak, píši než pravdu. >:D
Let tři desítky šel jsem slepý,
nyní však pravdu zřím.

No ne, stejně by někdo dřív nebo později napsal, že Suzuki nemá co nabídnout, neboť u Allroada mají i čepičky ventilků jakýsi prémiový nádech...a to ani nezačínám o excelentní přidrzlé vizáži a vybroušeném diamantu. ;-)

Vánoce po chlapsku.
Avatar - Andromeda
24. 11. 2011 17:22
Re: spor Suzuki vs. VW
>:D :yes:
Aha, sepisuješ knihu: Moje Koncernové Prozření a Passátní Pokání ku Vwíře Pravwé >:-[] ... Tak to nechť Tě síla Crafterova a chytrost Foxe provází >:-[]
24. 11. 2011 17:36
Re: spor Suzuki vs. VW
hele hele hele hele... >:D ;-)
Avatar - Andromeda
24. 11. 2011 19:00
Re: spor Suzuki vs. VW
>:D Trošku jsme tema "odklonili", že ;-) ...
24. 11. 2011 19:16
Re: spor Suzuki vs. VW
Spravne jsi mel napsat "tema bylo odkloneno"
24. 11. 2011 17:36
Re: spor Suzuki vs. VW
Klid, klid... >:D ;-)
24. 11. 2011 17:59
Re: spor Suzuki vs. VW
No a už je to tady... >:D ;-)
Ale souhlas za ten spodní komentář. :yes:
24. 11. 2011 18:21
Re: spor Suzuki vs. VW
:-) :yes:
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2011 10:11
Re: spor Suzuki vs. VW
Výjimečně s Tebou souhlasím, VW má sice hybridní technologie rozpracované, ale podobně jako je to u elektromobilů, do série to má ještě strašně daleko.
Suzuki to potřebuje víceméně hned a asi je silně zarazila nechuť VW cokoli o hybridních systémech sdělit, což je utvrdilo v dojmu, že VW nic realizovatelného nemá.
Ve skutečnosti to bude složitější - do A3 se vbrzku plánuje uvedení diesel-hybridu s motorem 1,2 TDI (!!!), asi se pracuje i na benzínových provedeních hybridů - projekty mají ale asi dost velké zpoždění, stejně jako PSA (které už ale vyrábí 3008, 508RHX a DS5 HYbrid4) a Mercedes (projekt 300 CDI - motor 2,1 plus elektromotor).
24. 11. 2011 11:04
Re: spor Suzuki vs. VW
Když sem tohle napsal v prvním článku o tomto sporu, tak to BYL" STRAŠNÝ PROBLÉM..
Je to vidět i zde, kde dají VW fans odkazy na jakoby hybridní Touaregy a A8...

Bohužel.. jak už to tak bývá, každému rozumnému diskutujícímu je jasné, že VW žádné svoje hybridní tehcnologie nemá a už vůbec ne takové, které by mohlo Suzuki použít...

..proto se už ve svých komentářích uskrovním jen na..., že na začátku asi byla nevinná malá lež... a to je podle mě hlavní důvod proč chce Suzuki vycouvat... Ono taky v podstatě NIC od VW co sama nemá dostat nemůže... A co nemá, může dobře koupit...
24. 11. 2011 11:23
Re: spor Suzuki vs. VW
Ty víš o VW naprostý prd a potvrzuješ to v každé diskuzi. ;-)
24. 11. 2011 11:58
Re: spor Suzuki vs. VW
Pokud to ví každý rozumný disktující, pak v Suzuki sedí tuplem pitomci, kteří to očividně neví protože právě tuto technologii od VW očekávali. Management, který nezná poměry v automobilovém průmyslu si nezaslouží nic jiného, než aby to vzal do ruky někdo jiný.
24. 11. 2011 13:24
Re: spor Suzuki vs. VW
Ta pravda jaksi vyplula napovrch až te´=d, dky Němci měli něco poskytnout a poskytli prd.
To, že žádnou "lidovou" hybridní technologii neprodávají, ví i beranaK >:D
25. 11. 2011 08:51
Re: spor Suzuki vs. VW
Tak má to VW hybridní technologii, nebo ne ? Protože němci měli poskytnout něco, o čem tvrdíš, že nemají. Nebo najednou ano ?
Avatar - Andromeda
24. 11. 2011 14:44
Re: spor Suzuki vs. VW
Tak ono je to fifty-fifty, VW operoval s tím, že chtěl použít jistá řešení používaná Suzuki a náhle prý prozřeli, že to VW nevyhovuje a není dostatečně vyspělé a použitelné pro vozy VW...S těmi odsudky opatrně a nejblíže pravdě bude tvrzení o snaze VW ovwládnout Suzuki, neb on jistý F.Piech není žádný salonní mazánek...
25. 11. 2011 08:55
Re: spor Suzuki vs. VW
O pozadí tohoto "obchodu" zde můžeme jen spekulovat a za sebe klidně napíšu, že snaha v pozadí klidně mohla být ovládnutí Suzuki. Ferdinand je tvrdý hráč a několikrát to již ukázal/dokázal.
Jde mi spíš o to, že diskutující zde "vědí", že VW nemá žádnou hybridní technologii a tudíž ji nemohl poskytnout Suzuki. Pokud to ví i diskutují zde a nevěděl to management Suzuki jehož to byla hlavní motivace, tak si nezaslouží nic jiného než být nahrazeni. ;-)
Avatar - Andromeda
24. 11. 2011 14:50
Re: spor Suzuki vs. VW
A co mělo Suzuki splnit a nesplnilo ? Údajně se jim technická řešení od Suzuki, co před spojením byly ok, po roce přestaly líbit a teď už nejsou pro vozy VW použitelné vůbec. To jsou mi věci panečku. Kdo je za tydýta neurčí ani arbitráž - jde o dost a na sentiment nebo nedej bože férovost se až tak hrát nemusí...
24. 11. 2011 14:28
Sklamanie
Proste obojstranné sklamanie, len VW drží Suzuki trochu viac v hrsti, preto je logické, že v pozícii toho "poškodeného" vystupuje Suzuki. Nepomohla si ani jedna strana, zatiaľ čo prípadné následky VW nepocíti, pre Suzuki môžu byť bolestivé.
Rozbalit vlákno
12
24. 11. 2011 14:40
Re: Sklamanie
SUZUKI ale zradila objednavkou DIESELU od FIATu namisto od VW.
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2011 17:23
Re: Sklamanie
Suzuki zřejmě vzhledem k partnerství očekávalo lepší ceny - tady je ale problémem to, že Suzuki do svých vozů odebírá dieselů i od Fiatu strašně málo a jedině Fiat je ochoten dát nízkou cenu (protože sám je taky v bryndě a musí snižovat náklady za každou cenu).
24. 11. 2011 20:27
Re: Sklamanie
ty jo předpokládám, že na požádání sem i hodíš scany nabídek od Fiatu a VW na ty diesely.... Snad tě dávají do kopie, když si spolu píšou.... ;-)
24. 11. 2011 17:28
Re: Sklamanie
Přesná formulace :yes:
24. 11. 2011 18:46
Re: Sklamanie
jj pěkně shrnuto. Popravdě jsem víc na straně VW, jelikož první viditelný krok k porušení smlouvy udělalo Suzuki - viz diesely od Fiatu ;-) Víc těžko soudit, kdo znás tu dohodu zná... nikdo, takže musíme počkat... :yes:
24. 11. 2011 19:08
Re: Sklamanie
Presne tak - detaily nepoznáme. Neprikláňam sa preto ani na jednu stranu.
Kúpa dieslov od Fiatu bola podľa mňa vyústením japonského sklamania z prístupu VW. Podľa mňa obaja partneri čakali od toho druhého viac, ako bol ochotný dať, a od toho je už len krok k hádkam.
24. 11. 2011 19:10
Re: Sklamanie
Přijde mi to celé trošku jako uražená ješitnost - Suzuki tímto podle mě ztratí na své pověsti, ať vyhrají nebo prohrají, s VW to moc nepohne ;-) Popravdě se VW moc nedivím, že se nechtějí vzdát své investice...
24. 11. 2011 19:27
Re: Sklamanie
Japonci sa napálili, Nemci trochu popálili. Oboje sa časom zahojí.
Myslím, že povesti ani jednej značky to zvlášť neuškodí, zákazníci kupujú podľa iných kritérií, nie zákulisných bojov.
Čo sa týka vzťahov medzi značkami a medzi automobilkami a dodávateľmi, dopad môže byť väčší. Potenciálni budúci partneri si dajú väčšieho majzla pri oboch...
24. 11. 2011 19:35
Re: Sklamanie
Jo asi máš pravdu. Btw u VW bych se o dodavatele nebál, ty se budou o tak lukrativní kšeft rvát, přecejen je to Evropská jednička ;-) U Suzuki to bude možná jinak, zvláště když prohrají, to by byla naprostá potupa...
24. 11. 2011 20:28
Re: Sklamanie
Áno, šlo by skôr o obozretnosť rovnocenných partnerov pri uzatváraní nejakej tej spolupráce. Ale aj niektorí dodávatelia sú silné firmy, nie celkom odkázané na milosť a nemilosť jednotlivých značiek.

Ako je známe, niektorí si už na VW dávali riadne bacha aj doteraz (Fiat). Lenže VW si (veľmi pravdepodobne) vystačí aj sám. Suzuki to bude mať horšie.
Možno najlepším výsledkom by bolo (z pohľadu zákazníkov a ako cesta najmenšieho zla), aby sa dohodli mimosúdne. Strata image bude minimálna, a VW získa navrch povesť ohľaduplného partnerka, hoci na spätnom odpredaji akcií zarobí menší majland...
29. 11. 2011 17:35
Re: Sklamanie
To, cos tady napsal má hlavu a patu natolik, že k tomu není třeba nic dodávat :yes:
Avatar - Blue Sun
24. 11. 2011 20:44
Re: Sklamanie
Na druhé straně - je dohoda taková, že zavazuje Suzuki k exkluzivním nákupům výhradně od VW? Nepředpokládám, že by situace byla až taková (to by Japonci byli ještě blbější, než čekám)...
Takže pokud ne, proč by nemohli kupovat od Fiatu?
24. 11. 2011 15:34
OBCHODY ALA VW
Tak dlouho budes chodit se dzbanem pro vodu, az..... Vypada to, ze se ucho utrhlo. Volkswagen nezna pojem "spoluprace se sobe rovnym" a sve praktiky se snazilo pouzit na Suzuki, ktere vsak posuzovalo Volkswagen jako sobe rovneho partnera. Volkswagen svym stylem "pohltime, vyuzijeme" nabidlo Suzuki vyuziti svych technologii, zejmena hybridnich (ktere vsak nema) za majoritni, do te doby pro rozhodovani dostacujici, podil v koncernu Suzuki.
Co bylo cilem tohoto obchodu? Jak vsichni vime, megalomanske plany maji nemci (a vzdy meli) v dusi, snad zapsane v DNA. Tento zvlastni pud ovladnuti, dobyvani a vedeni celeho sveta se jasne odrazi ve snaze Volkswagenu dobyt, ovladnout a (snad i) porucovat celemu svetu. Tomu by se z hlediska obchodu snad jeste dalo rozumet. Stylu vsak ne. Volkswagen (rozumej jeho vedeni) toto chce za kazdou cenu. Treba i za cenu lzi a podvodu. Vezmeme si napr. pokus o prevzeti ze strany Porsche. Tento styl se tahne uz od jeho zalozeni. Uvedomme si, kdo a proc Volkswagen zalozil. Toto vse je i dnes v nemecku podporovano zakonem, ktery je v primem rozporu s dnesnim vnimanim volneho pohybu (obchodu) akcii.
Cilem tohoto necestneho chovani ze strany Volkswagenu nebylo nic jineho, nez za cenu 20% akcii Suzuki otevreni indickeho trhu. Trh, kde zije 1/7 cele planety, pres 1Mld obyvatel (kde Volkswagen stale jen paberkuje), by zajistil VAG vedouci pozici na trhu automobilu. A o to Volkswagenu prece jde. O nic jineho, o nikoho jineho.
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2011 19:21
Re: OBCHODY ALA VW
Muzes mi nejak vysvetlit, jak VW pomuze nakup akcii Suzuki s trhem v Indii (kde mimochodem prodava i Skoda)? Jak to jako melo asi vypadat?
24. 11. 2011 17:20
LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Docela by mě zajímalo, jestli v japonsku na obdobném portálu nasazují tamní diskutéři psí hlavu suzuki jako zde někteří diskutéři volkswagenu. No, naštěstí,jak to tu tak pročítám, jsou mezi námi i evidentní rozhodci londýnské arbitráže, můžeme tedy brát jejich informace za tutovou bernou minci. Třeba hned tu o kousek výše než je můj příspěk, jak se v ní píše, že Volkswagen jedná nečestně... >:D Přípomíná mi to jiný legendární výrok zdejšího kapitána autoprůmyslu, že totiž, kdo se nepřizná k překročení rychlosti, podvádí policii >:-[]

Tedy jak? No, případ je u arbitráže, vyčkejme jejího rozhodnutí. Jistě bude spravdlivé. Ke všem - K Volkswagenu, k Suzuki i k... tobě. Na rozložení sil na hvězdném automobilovém nebi předmětné rozhodnutí nezmění nic, dále bude zářit hVWězda hVWězd, a tebe může jen těšit, že část této oslnivé záře ulpívá a na tvých snech. Jednou ty sny určitě ve své garáži zhmotníš. Třeba v modelu GOLF GTI. Ještě mi řekni, že bys ho nechtěl...

BRAVO SPRAVEDLNOVWT :yes:
Rozbalit vlákno
9
24. 11. 2011 19:21
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Ak VW v garáži, tak jedine niečo takéto [odkaz] alebo pri troche šťastia takéto [odkaz] alebo pri veľkom šťastí takéto [odkaz] [odkaz]
24. 11. 2011 19:36
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Parádní fotky :yes:
24. 11. 2011 20:34
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Druhý odkaz mi nefunguje, neviem prečo, tak ešte raz [odkaz]
24. 11. 2011 20:42
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Jo, parádní káry.
24. 11. 2011 20:29
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Docela by mě zajímalo zda se v německu někdo takto bije za některou ryze ČESKOU firmu.No asi těžko.
Máme to štěstí,že můžeme k tomuto sporu přistupovat nestranně ,alespoň ti co nejsou zaměstnaní ani nemají jiné vazby na dané firmy.
24. 11. 2011 20:41
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
A jak jinak, než nestranně by ses chtěl na tu kauzu dívat? Pominu-li akademický rozbor provedený shora zdejším kapitánem autoprůmyslu, pak tu většinu čtu jen umírněné příspěvky. Pokud však by se tu našel někdo, kdo sympatizuje s Volkswagenem, pak je-li z Česka, můžeme jeho postoj jistě pochopit, neboť Volkswagen je matkou naší Škody a on sám je koneckonců zrozen Evropskou unií, kterou miluješ (předpokládám) i ty. A za to, co Volkswagen ze škodovky udělal, by zasloužil, abychom mu zde na diskusi drželi palce všichni. Uvědom si však, že to není sportovní zápas, že jde o obchodní případ. A v něm, jak známo, je pravdou jen a výlučně to, o čem přesvědčíš rozhodce... ;-)
24. 11. 2011 20:53
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
Evropská unie,jo dobrý,tak proč nemáme euro?Škoda?Proč?Možná někoho živí,ale náš kraj ne.I zakázky které jsme pro ni dělali,tak prostřednictvím německých firem,takže v prvé řadě dává praci jim,né přímo nám.Nemusíš žít pouze z prodejů aut (závislost na jednom oboru,značce,není dobrá),trh je tak rozmanitý a produktů je nepočítaně.
Takže žádné emoce jen logické úvahy.
Avatar - kosmonaut
24. 11. 2011 23:23
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
"Třeba v modelu GOLF GTI."
Hele tohle nedělej, taková konečná zvolání s podobným capslockovým "rukopisem", to tu předvádí ta ježibaba s Citroenem, to nemáš zapotřebí, úplně jsem se otřepal ;-)
24. 11. 2011 23:29
Re: LONDÝNSKÁ INKVIZICE
:-) No, na obranu textu musím napsat, že nejsem majitelem golfa, nechválím tedy vlastní garáž a koneckonců ten golf, na rozdíl od těch rychlejch šípů... >:D za to fakt stojí, to musíš uznat.
25. 11. 2011 00:24
Zdroje blízké SUZUKI CZ,
(ofikko zastoupení) tvrdí, že Suzuki mělo dostat chrochtáky od VW výměnou nejenza část trhu v Indii ale i splečný vývoj nových zážehových motorů a technologii Suzuki (VW dnes nemá slušné zážehové motory, 1.2 TSIčka jsou neskutečný prů*** a jejich opravy v rámci záruky stojí koncern miliardy a tak chtěli nějaké slušné motory - ale za chroktáky chtěli moc a tak Suzuki šáhlo opět po motorech Fiat..that's all folks.
Rozbalit vlákno
2
25. 11. 2011 09:01
Re: Zdroje blízké SUZUKI CZ,
Koukám zdroje blízké i VW....
29. 11. 2011 17:34
Re: Zdroje blízké SUZUKI CZ,
Asi taky ofiko zastoupení...