Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

ADAC AutoMarxX 2011: Nejsilnější značkou v Německu je teď Audi

18 komentářů

augustin
Tak teda ak ma Lexus podla nemeckych uzivatelov koeficient Image 3,5 a Dacia 3,6 - tak to nepotrebuje snad ani dalsi komentar. Gratulujem nemeckym uzivatelom k ich vedomostiach o autach >😁 >😁 >😁 A nic na tom nezmeni ani pocet prihlasenych vozidiel. Jednoducho image znacky nie je predsa identicky s poctom aut na cestach.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
očekával snad někdo, že vyhraje firma rendlík a syn? >😒]
Ragnotti
V nemecku by to nikto ani necakal.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Namátkově - Mercedes, značka s jedněmi z nejvyšších emisí CO2 - je nejekologičtější značkou, Lexus se zanedbatelnými prodeji opoti BMW a Mercedesu je v celkovém hodnocení hned za nimi. Dacia si tyká s Lexusem apod....
Moc krásně udělaná záležitost která nemá jiný smysl, než v silné trojce poprohazovat uměle pořadí ve prospěch Audi. :no:
A jako obvykle Auto.cz to přežvejká a hrdě zveřejní na svých stránkách. Božínku......
pogo26
Třeba Škoda má v ekologii 1,1 a VW 2,1. Má někdo nějaké rozumné vysvětlení. Další zajímavá kategorie je bezpečnost.
augustin
Ta bezpecnost ma tiez napadla. Tak napr. Hyundai Veloster porazil v bezpecnosti take auta ako BMW 1 (91😖,Audi Q3 (94), Opel Zafira (94), Opel Astra (91), Lancia Voyager (79), Toyota Yaris (89) So svojimi 96% patri na na absolutnu spicku. Ze je Hy v bezpecnosti v tabulke s 3,0 >😁 >😁 , ved aj ine modely od Hy su v bezpecnosti velmi dobre a nie o rozdiel triedy horsi ako niektore ine modely. To su teda nazory. To asi robili test v Hornej Dolnej u nejakej babky.
Ragnotti
Presne tak v kategoriach bezpecnost a zivotne prostredie su dobre bludy. Kolko ma audi, vw, skoda v ponuke elektromobilov, hybridov, aut s emisiami pod 100g / km? Tento prieskum robil sam VW alebo nejaky automobilovy taliban.
vanos
V Německu hybridy, elektromobily a jiná podobná ekozvěrstva nikoho nezajímají, protože pro režim průměrného Němce jsou za současného stavu techniky naprosto nepoužitelné.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Váš názor svědčí o neznalosti. Když si otevřete reklamní leták nové třídy B na prvním místě je ekologie a pak až bezpečnost. Všechny německé značky připravují elektormobily. Němci jsou v ekologii mnohem dále než my. Jestli je to plus či hysterie posoudí budoucnost.
vanos
Vaše reakce pro změnu svědčí o tom, že nerozumíte psanému textu. Nikde nepíši, že u Němců stojí ekologie na pokraji zájmu, ve skutečnosti je to nepřekvapivě naopak. Ale jen pro absolutně zanedbatelné množství z nich představuje současná podoba elektromobilů či hybridů relevantní variantu pro výběr jejich dalšího přibližovadla. Proto si dovedu představit, že dotazovaní prostě jen srovnávali srovnatelné, tedy benzin s naftou, a nad v reálném životě nepoužitelnými pojízdnými pokusy vůbec neuvažovali.
augustin
Windiesel, inac by som AUTO.CZ hned neobvinoval. Len nam ukazuje ako ludia na zapade premyslaju. Prave vcera som uviedol pri diskusiach o Opel Astra, ze na tolko kritizovanu vahu sa NIKDO vypytat nebude, pretoze 95% vsetkych kupcov vie tak o autach figu borovu. Tento test Adac to len potvrdzuje.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Augustin, slyšel jsi někdy něco o kvslitě, či úrovni? Opravdu seriózní automagazín si rozmyslí, zda uveřejní pitomosti a nesmysly vyrobené někomu na míru.
Říká se tomu vrtěti psem ........
jossalito
Co na tom nechápeš, tvá zahleděnost do hvězdy je až za hranicí vkusu.
Jednou vyhraje Audi a ty se tady z toho můžeš zbláznit.

O co jde? O nic. Za měsíc či dva, to zase může být jinak. Audi z německé D3 nejvýrazněji roste, není se čemu divit, že dokáže i vyhrávat.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zatímco Tvá zaujatost z Tvých příspěvků vůbec nečiší..... Hochu, Vy potřebujete 4 kruhy, aby si Vás někdo všiml, zatímco nám stačí jedna hvězda ... >😁 >😁 >😁
P.S. Všiml sis někdy, že k dealerům Mercedesům ukazují značky s pouhou hvězdou? Audi na to potřebuje mnohem víc.
jossalito
Seš pouze ve zlostné křeči. :-!
Okys
Neplakej.
Avatar - Ham.
Ham.
je dána výhradně vnímáním lidí, značka má svou cenu nebo je bezcenná bez ohledu na to co za konkrétní výrobek se za ní skrývá. Prostě buď je značka vnímána velmi pozitivně, nebo je lidem ukradená anebo ji lidé považují za symbol nekvality, nespolehlivosti a podřadnosti.
Tak to vždy bylo, je a bude. Špičkově vnímaná značka, když vyrobí čepici se svým logem, ji prodá za desetinásobek ceny během pár minut v kontrastu s čepicí, kterou když vyrobí negativně vnímaná značka tak si ji nikdo nevezme ani zadarmo. Říkat, že Němci nerozumí autům je naivní, stejné chování mají všechny národy. Samozřejmě vnímání značek se může národ od národu lišit, značka Prazdroj je určitě nejsilnější u nás, v Burundi o ni nikdo nejspíše ani neví. Vzhledem k blízkosti kultur bude vnímání automobilových značek u nás dost podobné.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
scooter_x (AlkoholixXx)
Článek a statistika je zajímavá, ale dobrá spíše do MFDnes, kde si to přečtou i lidé, kteří se o auta moc nezajímají a neví o nich mnoho. Tam je to jako skrytá reklama pochopitelné.
Na serveru zabývajícím se automobily, kde lze předpokládat vyšší než nízký výskyt individuí, kteří o automobilech cosi ví, mají jakýsi přehled a dokáží automobilové informace přebrat, mi přijde velmi zcestný.
Image značky vnímá každý z nás jinak, navíc porovnat v tomto ohledu Audi a Dacii zvládneme tady každý.
Vliv na životní prostředí je jednak 99,9% lidí ukradená, navíc emise si tu taky dokáže stejné procento lidí vyhledat.
Bezpečnost auta taky dokážeme zhodnotit, jednak máme crashtesty, víme, jaké elektropomocníky má ten který vůz, atd.

Co bych ale rád zdůraznil a na co by se měla obrátit pozornost nás, automobilových internetodborníků, je čtvrtá kategorie této statistiky, tedy kvalita produktů (Fahrzeugqualität). Ta je sestavena ze 4 (=čtyř!) víceméně nesouvisejících statistik. A podle mě už tohle nějakou hodnotu má. Nikoho nepřekvapí, že D3 se známkou cca 1,5 poráží mainstream mající cca 2,0 a daleko za sebou nechává low-endové značky disponující hodnocením cca 3,0.
Tohle kritérium je to, co by si tu všichni z nás měli přečíst a na to se zaměřit.