Bezpečnost
Panda: [odkaz]
Citigo: [odkaz]
Bodové hodnocení v % (posádka/děti/chodci/bezp.systémy; Panda/Citigo)😒br /> 82/89,63/80,49/46,43/86....
Čili pro posádky to je velmi těsně (navíc testovaná Panda byla bez bočních airbagů, takže s nimi by to asi vyšlo úplně nastejno....)
Fiat prohrál ve dvou oblastech: ochrana dětí a bezpečnostní systémy.
Ochrana dětí je nemilá, za vše může test s dítětem sedícím vzadu, které hlavou lízlo sloupek (při pohybu zpět po nárazu). To by se stát nemělo, každopádně u VW se testovalo 3dv. provedení, kde žádný sloupek není.... (čili je otázka, jak by test dopadl, kdyby se testovalo 5dv provedení....)
Prohra v elektronických systémech je ukázkou VW-přístupu k věcem: "teď dáme ESP do základu, naženeme na tom v NCAP body a pak nabídneme soc-verze, kde už ESP nebude, nicméně hvězdičky z testu nám zůstanou". No, účel světí prostředky.... 😉
Čili až na ochanu dětí to defacto vyšlo nastejno, nicméně hvězdičkový rozdíl je jaksi viditelný a nepochybuji, že bude marketingově (a diskusně) náležitě využit.... 😉
Citigo: [odkaz]
Bodové hodnocení v % (posádka/děti/chodci/bezp.systémy; Panda/Citigo)😒br /> 82/89,63/80,49/46,43/86....
Čili pro posádky to je velmi těsně (navíc testovaná Panda byla bez bočních airbagů, takže s nimi by to asi vyšlo úplně nastejno....)
Fiat prohrál ve dvou oblastech: ochrana dětí a bezpečnostní systémy.
Ochrana dětí je nemilá, za vše může test s dítětem sedícím vzadu, které hlavou lízlo sloupek (při pohybu zpět po nárazu). To by se stát nemělo, každopádně u VW se testovalo 3dv. provedení, kde žádný sloupek není.... (čili je otázka, jak by test dopadl, kdyby se testovalo 5dv provedení....)
Prohra v elektronických systémech je ukázkou VW-přístupu k věcem: "teď dáme ESP do základu, naženeme na tom v NCAP body a pak nabídneme soc-verze, kde už ESP nebude, nicméně hvězdičky z testu nám zůstanou". No, účel světí prostředky.... 😉
Čili až na ochanu dětí to defacto vyšlo nastejno, nicméně hvězdičkový rozdíl je jaksi viditelný a nepochybuji, že bude marketingově (a diskusně) náležitě využit.... 😉
Či už je to tak alebo onak, VW group má oproti Fiatu lepší marketing, v tom sa určite všetci zhodneme. Veď prvé zmienky o Up!-e prišli už v roku 2009 (výstava v LA) a od vtedy je takmer stále na programe dňa, skrátka masírujú ľuďom mozgy tri roky pred uvedením do predaja! Ďalší spôsob je dostať auto aspoň do finále rôznych súťaží (Golden Steering Wheel - víťaz kategórie, určite sa dostane aj do užšieho výberu na Auto roka 😉 ) no a bezpečnosť, o tej nesmie nikto pochybovať... Nič skrátka nenechávajú na náhodu a robia všetko preto, aby bol produkt úspešný. Niesom veľký fanda VW no to čo robia robia dobre, to im treba skrátka uznať. :yes:
Jsme rádi, že srovnáváš takovou ikonu jako je Panda se začínajícím "outsiderem" jako je UP. >😁 Koukám že jsi na to šel politicky a přišlo zjištění, že je to vlastně stejné.No asi je, ale stejně mi to přijde laciné, ale aspoň je vidět kdo tu zas bude udávat tón.😉
Co takhle test ohodnotit "jen" za Fiat bez srovnání s konkurencí? To bych ocenil....a ne řešit rozbitou hlavu dítěte, tak že u koncernu se to "bohužel" stát nemůže, bó tam není.Fakt laciné....
Co takhle test ohodnotit "jen" za Fiat bez srovnání s konkurencí? To bych ocenil....a ne řešit rozbitou hlavu dítěte, tak že u koncernu se to "bohužel" stát nemůže, bó tam není.Fakt laciné....
.... nějak nechápu kam míříš.... Hodnotit bezpečnost auta se vždy musí ve vztahu ke konkurentům.... Jinak sama o sobě je samozřejmě Panda velmi bezpečná, vrámci možností, které její rozměry, hmotnost a cena dovolují....
Jak jsem psal, Panda stojí na starém základu a s tím divy dělat donekonečna nejdou. Tady se to jen dokazuje.
Nikdo se nebude ptát proč a o kolik jen čtyři. Výsledek Pandy mezi konkurencí je v důsledku velmi špatný.
Nikdo se nebude ptát proč a o kolik jen čtyři. Výsledek Pandy mezi konkurencí je v důsledku velmi špatný.
souhlasím.... je špatný zejména marketingově (věcně až natolik ne), každopádně špatný je....
Nebyl bych zas až tak příkrý, 4* v této kategorii lze asi považovat za standard, není to špička, ale průměr to je. Vždyť se podívej na test Jaga XF, zástupce vyšší střední, ten má také 4* a třeba v ochraně posádky má horší skóre než Panda, takže tam to asi je velmi špatný výsledek nebo Lancia Voyager opět dospělé auto a dopadl ještě hůře než ten Jag takže disaster, ale u mini aut je to dost přehnané odsouzení, vždyť některá auta z této kategorie se k testům ani neodváží, asi ví proč. Na oslavy to také není, zvláště když největší konkurenti Up, Picanto, Spark mají lepší score ale na pohřeb také ne, určitě v té vyšší střední nebo MPV je to jaksi frapantnější záležitost než zde v kategorii prdi autíček.
Jde spíš o to, že si Fiat zbytečně dělá do vlastního hnízda. Panda je tahoun prodejů Fiatu. Nic "lepšího" nemají. Je škoda, že nový model, který tady bude ještě mnoho let, nedosáhne na pět hvězd. S čím chtějí marketingově pracovat? I když Fiat a marketing... no...hm...
Fiat usnul jak Šípková Růženka.
Fiat usnul jak Šípková Růženka.
Mezi náma, na holý dlani chlup nenajdeš - s čím proboha ten nebohý marketing pracovat má? To je kardinální problém. Lancia Ypsilon je v bílém exkluzivní kabelka pro ženskou, co je in a v černé nebo červené barvě je to supersportovní náčiní pro pravé muže. 500 je jednou Gucci a podruhé bemála konkurent 911.....vždyť je to legrace. Panda je malé spotřební auto nižší cenové kategorie, které není ničím vyjímečné a jak píšeš, základ je už zastaralý a co s tím chceš marketingově dělat? Stejné bláboly jako u Ypsilonky nebo 500? Ve čtyřkolce to mají vydávat za SUV? Vývoj stojí prachy a vyžaduje invenci. A ta už jaksi došla....a nabubřelé žvásty o 6 mil. autech ročně jsou taky marketing - marketing budoucího bankrotáře.
.. a možno i na amerických highway.
No a za vyrok, ze Ferrari a Lamborghini vyrabaju v afrike, sa chod hned prihlasit do zlateho ventilku, budes velky kandidat na vitazstvo. >😒]
P.S. Ve slovenštině se jména světadílů nepíšou s velkými písmeny? A nebo jste to ve vaší jednotřídce ještě nebrali? A nebo jsi zrovna musel pomáhat zahánět ovce? Nebo vyhánět.