Novinky
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vysočanská radiála - VyhřeZlý appendix: Jde o typické dílo šílené betonové mafie, která nepodléhá žádné kontrole. Zde je výčet řady velmi hrubých chyb stavby Vysočanské radiály: 1/ Západní křižovatka se, při neskutečné ceně stavby, neobejde bez semaforů !? 2/ Řidič není "veden" přirozeně především směrem na Teplickou dálnici, apod. směry, neboli vozovka měla být vedena od východu přímo směrem na Prosek a odbočky měly být směrem z Proseka na Hloubětín, atd., vše tedy, nastojte, bez semaforů ! 3/ Cena betonáží byla zajisté závratná, při dodržení výše uvedené logiky by byla cena zlomková (jeden, max. dva relativně laciné podjezdy) ! 4/ Příjezd od východu končí absurdní smyčkou, v níž bude docházet CELOROČNĚ ke smrtelným haváriím, v zimě mnohem častěji, v noci neustále !! Rekordmani v rychlosti dojedou až do bývalého ČKD, nebo co to bylo dole za továrnu. To by odpadlo při dodržení výše uvedené logiky. 5/ Prodloužení na Balabenku bude už pokusem o zločin, LEDA BY šlo o jednosměrku směrem ven z Prahy, pak je vítáno !!! 6/ Časové prodlužování výstavby kvůli problémům s pozemky je zajisté zcela vítáno, umožňuje neuvěřitelné předražování dopravních staveb. Tuším, že je dokonce, v případě některých staveb, dokonale naplánováno !! 7/ Nyní bude řidič lákán ve směru od Proseka, Teplic, apod., aby jel, jako dosud, dolů ucpat Hloubětín. Kdyby byla hlavní vozovka vedena přímo od Proseka k budoucímu „dálničnímu“ okruhu, řidiči by pokračovali po „dálnici“ na okruh, atd., apod. 8/ Když už je v ČR podporována tak nehorázně kamionová doprava, měli by Architekti i Schvalovači a zejména Rozhodující konečně začít přemýšlet, než spáchají další Pomník dopravně-stavební absurdity. 9/ Závěr: Praho, Pražané, nezasloužíme si praktické, levné, smysluplné, logické, kvalitní stavby, dobře nám tak. Mafiáni, vždyť vy netušíte, co činíte, i vy jste „tady“ pouze na návštěvě, a přesto ji, tu návštěvu totiž, trávíte tapetováním vlastních rakví bankovkami, nic víc . . . Karel Vokurka PS: Až budete plánovat další, podobnou stavbu, dejte vědět předem, určitě se najde nějaký, mně podobný, amatér, který vám poskytne zdarma a včas racionální, pragmatické, levné, ekologické, perspektivní a estetické řešení řešení. Naproti tomu si dovoluji vaši stavbu pojmenovat: VyhřeZlý appendix.
1) Usek R1 cislo 520 (Satalice - Brezineves), o kterym ty mluvis, nebude stat ani za 20 let. Prvne se totiz musi udelat useky 518 (Ruzyne - Suchdol) a 519 (Suchdol - Brezineves), driv se k 520ce v zadnym pripade neprikroci. Useku 518 a 519, jejichz vystavba musi probihat soucasne, se pritom aspon 15 let nedockame. Pote bude navic dalsich x let trvat, nez se sezene pres 11 mld. (v dnesnich cenach) a vsechny pozemky a stavebni povoleni na onu 520ku. Do ty doby bude VR v kombinaci s Kbelskou slouzit jako nahrada R1 a pojede pres ni veskerej tranzit z 😱 na R10 a D11 a naopak. Navic se uvazuje o tom, ze se Prumyslova zavre nakadakum a pak by po VR jel veskerej tranzit z/na 😱, tzn. krusnohorska aglomerace (Usti, Teplice) a dale Drazdany, Berlin, Hamburk a dalsi.
2) I kdyby uz 520ka stala, ma VR pochopitelne smysl jako jedna z radial spojujicich SOKP a MO, coz ma zasadni vyznam pro vnitromestskou dopravu. Vzdyt nejblizsimi radialami v okoli jsou az Sterboholska radiala a Prosecka radiala (R8 alias D😄. Zakladni predstavu o systemu prazsky dopravy si muzes udelat z tohoto obazku - [odkaz] . Pro obecny obveseleni sem dam i odkaz na legendarni plan ZAKOS, aneb jak si system dopravy v Praze predstavovali normalizacni planovaci - [odkaz] . Povsimnete si predevsim dvou radial uvnitr MO, jejichz vystavba by znamenala zbourani Zizkova, resp. Nusli a Podoli.
A proc se s 520kou tak nespecha? Prave proto, ze VR s Kbelskou ho docela slusne nahradi a hlavne dostavba PO hori na dalsich mistech nesrovnatelne vic a nahradit zde absolutne nejde. Mluvim predevsim o useku 511 (Modletice - Bechovice), kterej spoji R7, R6, D5, R4 a D1 s D11, R10 a pres VR i 😱. Ovsem i zminovany useky 518 a 519 Praha akutne potrebuje, predevsim proto, ze od holesovickyho mostu Barikadniku nema severne na Vltave zadny most (dalsi je snad az v Kralupech n. Vltavou), takze tranzit casto objizdi celou Prahu. A nez se tyhle 3 useky (511, 518 a 519) postavi, nema smysl rvat prachy do 520.
Jinou veci je, ze PO mel uz davno stat, na tom se samozrejme shodnem. Bohuzel dnes je odpor nekterych militantnich obcanskych sdruzeni tak silny (timto zdravim OS Bechovice) a predevsim neschopnost magistratu Prahy zajistit kvalitni pripravu stavby tak nedozirna, ze se dostavba okruhu ztraci v nedohlednu. Navic samozrejme chybi penize, byt to v tomto pripade neni hlavni prekazkou. Osobne tipuji, ze se kolem Prahy jednou projedem, ale uz nebudeme moct sedet za volantem a v trenkach budem mit starecky pleny. ;-\
Tim netvrdim, ze stav dopravy na SR je idealni, ale k jeho zasadnimu vylepseni se musi postavit 511ka, jak zminuje kolega nize. Dalsi pomoci samozrejme bude zprovozneni useku 518 a 519.